Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eliveld 06-12-2016 In de winkel gekocht
zaandam

behulpzaam en goede service

Wij hadden een magnetron met een lastige inbouwmaat. we zijn perfect geholpen met het zoeken naar een passende magnetron. nog geen week later ging ook onze koelvriescombinatie kapot, ook hier weer goede hulp en hij is heel netjes ingebouwd.
Al met al keurige en zeer vriendelijke medewerkers die naar de juiste oplossingen zoeken.

Soykan 06-12-2016 In de winkel gekocht

Zeer tevreden - aanrader

Wij hebben al onze keukenapparaten, koelkast en aanrecht met wasbak bij Keukenloods gekocht. Doordat wij enkele uren goed geholpen zijn in de winkel in Zaandam hebben we we alles in één middag kunnen afronden. Werknemers weten goed waar ze het over hebben en kunnen goed persoonlijk advies geven. Alles is op tijd en in perfecte staat geleverd (inclusief tillift naar de 3de verdieping). Nergens anders hadden wij deze A-producten voor minder kunnen kopen.

Pluspunten

• Hulp
  • Service

John Deere 05-12-2016 Via de website gekocht

Boretti gekocht

Ik ben erg goed geholpen door de winkel, via de telefoon heb ik mijn vragen kunnen stellen nadat ik mezelf op internet goed heb verdiept in mijn aankoop.
Nadien wilde ik nog een wijziging doorvoeren, waar ik ook netjes mee ben geholpen.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • kennis

Hoogendoorn 05-12-2016 Via de website gekocht

Prettig telefonisch contact en info

Om 22.00 uur gesproken met medewerker Keukenloods. Geen spoor van haast of ongeduld, terwijl het toch al later in de avond was. Goede voorlichting gekregen over Novy afzuigkap en zelfs direct besteld. Direct volgende morgen contact met vervoerder en afleverdatum afgesproken. Alles keurig volgens planning uitgevoerd. Afzuigkap nog niet geinstalleerd, dus daarover (nog) geen mening helaas.

Ank de zwart 04-12-2016 In de winkel gekocht

Perfect hulp en advies

Deskundig en perfecte organisatie zelfs mijn 14 jaar oude keuken hebben ze nog in hun bestand staan en kunnen bij vernieuwing uitstekend adviezeven.

Monique 04-12-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Vaatwasser bestelt via Keukenloods. Helaas was model wat bestelt was via de leverancier voorlopig niet leverbaar. Andere vaatwasser gekregen voor hetzelfde bedrag. Top service

Pluspunten

• Service
  • Snelle levertijd
  • Vriendelijk personeel

H.meijer 03-12-2016 In de winkel gekocht

H.meijer

Goede uitleg , voor-en nadelen van het produkt. De verkoper nam uitgebreid de tijd voor ons. Ook de montage is zeer professioneel uitgevoerd .
Zeer tevreden en komen zeker weer terug , mochten we weer een product nodig hebben.

Rhodé 03-12-2016 Via de website gekocht

Goede prijs en service!

Voor deze site gekozen door de lage prijs. Tevens leveren ze snel rn bij vragen heb je snel antwoord.

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Kwalieit

Erik 03-12-2016 Via de website gekocht

Erg tevreden

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Gebruiksvriendelijk en redelijk stil. De montage was snel en klantvriendelijk.

H.O. van Nimwegen 03-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

inbouwoven

Mijn oven was kapot, even bij de Keukenloods geweest, binnen no time stond er een nieuwe oven, keurig thuisgebracht zonder verzendkosten! Ook de prijs was heel scherp. Geweldige zaak dus!

Martha 02-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

's-avonds telefonisch nog wat aanvullende info ingewonnen en een vaatwasser besteld. De ochtend erna telefonisch doorgegeven dat ik toch liever een andere wilde die elders voor een lagere prijs stond. Geen probleem, prijs werd aangepast en bestelling gewijzigd. Keurig op de hoogte gehouden van levertijd en netjes gebeld om een afspraak voor aflevering in inbouw te maken.

Pluspunten

• Keurig telefonisch te woord gestaan

Henk 02-12-2016 In de winkel gekocht

5 producten gekocht

De winkel is super maar de afspraak voor de bezorging daar heb ik al over gemaild : men vetelde vooraf alleen op welke dag geleverd zou worden... maar niet dat dat al om 7 uur zou zijn.. terwijl ik had aangegeven niet op dat afleveradres te wonen....

j dekker 02-12-2016 Via de website gekocht

smeg gasfornuis gekocht

site is overzichtelijk om een keuze te maken,de levering van mijn gasfornuis liep soepel en snel,
vriendelijk te woord gestaan bij vragen na levering

Ank de zwart 01-12-2016 In de winkel gekocht

Perfect hulp en advies

J.M. Reichardt 01-12-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

levering van composiet blad met keukenapparatuur

Wij zijn prima geholpen tegen een scherpe prijs! Samen met de verkoper hebben we een keus gemaakt voor nieuwe apparatuur, en op het internet gezocht naar de laagste prijs.

Pluspunten

• vakkennis
  • laagste prijs garantie
  • grote showroom

Jenny 01-12-2016 Via de website gekocht

Inbouw Oven HBA34B152 met display en alle gemakken.

Aanvankelijk wilde ik geen oven met een display, maar met knoppen. Keukenloods bood mij toch deze aan en... Mijn " display" vrees is over. Eigenlijk heel gemakkelijk om je stappen te nemen. Ben nog niet helemaal handig met instellen tijdsduur van gerecht. Dus stel ik de tijd nog even in met mijn timer op mijn telefoon. De gerechten komen er prima uit. En.. De oven geeft tal van mogelijkheden. Even rustig de handleiding doorlezen en je krijgt zin om alle mogelijkheden eens uit te proberen. Deze keuzes maak je door met de knop te draaien naar het symbool dat al geprogrammeerd staat.

• Werkt prima
  • Binnen een dag geleverd

Minpunten

• Tijdsduur instellen.

Jan smetsers 01-12-2016 Via de website gekocht

keukenloods.nl

Ik had een afzuigkap besteld voor na het weekend maar had hem de andere dag al binnen.
echt een top bedrijf en goede service!!!!
Alles netjes verpakt en goede beschrijving.
Toppie

Alex 01-12-2016 Via de website gekocht

Vaatwwasser inclusief plaatsing

Super tevreden, snelle duidelijk offerte met een helder beeld van wat je hebt gekocht en de kosten hiervan.

Montage ook super vakkkundig personeel welke op zeer nette wijze te werk gaat.

Kortom een aanrader

Pluspunten

• snelheid, vakkundigheid

K. Wolting 01-12-2016 Via de website gekocht

Prima zaken doen

Zeer ruim assortiment en makkelijk zoeken. Goede telefonische informatie over alternatieven.
Levertijd in overleg en soepele betaling aan de chauffeur. Een minpuntje: 3 van de 5 apparaten zijn niet voorzien van de codes die nodig zijn om de garantie aan te melden.

Jeannette 01-12-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Keukenloods deskundig personeel en ruime keus

De medewerkers van de Keukenloods zijn deskundig. Zij denken met je mee als je aangeeft wat je zoekt en binnen welke prijsklasse. Je kan in de zaak veelal zien wat je koopt door veel showroom modellen. Ook als je iets op termijn zou willen vervangen dan kan je via mailing van aanbiedingen of series die eruit gaan op de hoogte worden gebracht. Kortom een bedrijf wat met je meedenkt en niet alleen in provisie/bonus denkt.
Levering indien voorradig in het magazijn binnen een week.

Kj de Boer 01-12-2016 Via de website gekocht

Oven plus magnetron

Goede prijzen met zeer goede service (zowel levering als inbouwen), monteur exact op tijd en heeft werkelijke alle tijd genomen om alles volledig naar wens in te bouwen totdat alles perfect naar onze zin was, daarnaast ook nog waardevol advies gekregen over andere onderdelen keuken

Joy Pultoo 01-12-2016 Via de website gekocht

Zorgeloze service!

Gevonden op het internet en zonder reviews te bekijken op goed geluk besteld. Het werd meteen goed opgepakt, gebracht, geplaatst en ik ben hartstikke blij.

Pluspunten

• Je wordt optijd geïnformeerd.
  • Leverings indicatie klopt.

Fam Rozemeijer 01-12-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Zeer goede ervaring met deze winkel!

Wij moesten voor onze nieuwe keuken alle apparatuur aanschaffen en zagen door de bomen het bos niet meer. Bij Keukenloods kregen wij zeer kundig en persoonlijk advies. We kregen huiswerk mee om uit te zoeken waar onze voorkeuren lagen en met een lijstje met onze voorkeuren gingen wij terug naar de winkel. Uiteindelijk met een (vonden wij) zeer goede deal de winkel huppelend verlaten!
Ook onze timmerman die de keuken gaat maken, is tevreden en heeft meerdere goede ervaringen met deze winkel.

Pluspunten

• Deskundig advies
  • Flexibel met levering
  • Voordelig
  • Ruim assortiment
  • Makkelijk bereikbaar

René 01-12-2016 In de winkel gekocht

Voor een leuke prijs.

We hebben een combi inbouwoven gekocht bij de keukenloods. Je kunt rustig rondkijken geen agressieve verkopers. voldoende keuze ook voor de kleine beurs.
Goede service (oven in de auto geladen) ben heel tevreden.

Pluspunten

• laden je aankoop in de auto
  • Houd rekening met je budget

PETER SCHENK ADVIES 01-12-2016 Via de website gekocht

Atag vaatwasmachine

Goede machine voor een prima prijs. Telefonische hulplijn tijdens het bestelproces; Ik werd vriendelijk en vooral vakbekwaam geholpen met mijn vragen. Vervolgens werd het apparaat keurig en in goede staat op de afgesproken datum en tijd afgeleverd.

Pluspunten

• goede prijs kwaliteit
  • vriendelijke en vakbekwame hulplijn
  • correcte levering

Schilder 30-11-2016 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser

Via een collega bij de Keujenloods terecht gekomen. De prijzen schelen flink met andere aanbieders. Vlotte,snelle en vriendelijke service. Wij kregen onze vaatwassers zelfs nog eerder dan aangegeven. TOP!

B-J 30-11-2016 Via de website gekocht

Idiaal

Volgen afspraak geleverd door erg vriendelijke en behulpzame chauffeur.
En voor een scherpe prijs die je bij de lokale winkels niet kan krijgen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop

Minpunten

• Overleg met verkoper.
  • Kijken en voelen.

Guido 30-11-2016 Via de website gekocht

Belgen profiteren OOK

Een mieleprodukt (ovenschotel) aan 25% lagere prijs EN met Mielewaarborg kon ik niet laten staan, maar volgens de voorwaarden zou er een transporttoeslag van 20 euro berekend worden voor Belgie.
Telefonisch werd alles tot in de puntjes geregeld om via postnl (8 euro) te leveren en de betaling per overschrijving te kunnen voldoen.
Levering enkele dagen later en absoluut geen klachten. Klantendienst werkt voortreffelijk...proficiat.

Carin 30-11-2016 Via de website gekocht

onderdelen

Vorig jaar een afzuigkap gekocht. Nu is dit een die filters nodig heeft. Dus hier besteld. Besteld binnen afgesproken tijd in huis.

GS 30-11-2016 Via de website gekocht

vervanging hoge druk stoomoven en combi-oven

Goede prijs (goedkoper dan rechtstreeks bij Miele)
Klantvriendelijk, geduldige en deskundige informatie per telefoon
Gedetailleerde informatie via de site, ook t.b.v. inbouw
Inbouwteam deskundig, vlot en netjes en niet duur (vaste prijs)

Pluspunten

• Niet duur
  • Klantvriendelijk

H.meijer 30-11-2016 In de winkel gekocht

GS 30-11-2016 Via de website gekocht

nieuwe hogedrukstoom- en combi-oven

1e keus vanwege prijs, vervolgens goede info en goed advies gekregen per telefoon. Het inbouwteam was heel geschikt en netjes.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • lage prijs
  • deskundig
  • netjes

Henk Uildriks 30-11-2016 In de winkel gekocht
VEENDAM

5 pits kookplaat (inductie) - 90 cm breed

Allereerst zijn we naar de winkel in Veendam gegaan om ons volledig voor te laten lichten, waar we op moeten letten bij de aanschaf van een kookplaat (onze keramische kookplaat was gedeeltelijk stuk (13 jaar oud)), hetgeen ook gedaan is.
Toen op internet een keuze gemaakt. We vonden een Küppersbusch kookplaat (inductie), die aan onze eisen voldeed. Bij een ander bedrijf was deze aanzienlijk goedkoper, hetgeen gemeld is aan Keukenloods.nl. Enkele uren later werd ons een aanbieding gedaan, waar we mee akkoord gingen.
Toen hebben we in Veendam pannen gecheckt, of die (nog) voldeden voor inductie (keramisch voorheen). Dit was zo.
We zijn toen ter plekke overgegaan tot koop, daar de persoon plezierig en vakkundig (evt. nog checken) was.

Pluspunten

• Goed geholpen
  • Snel gereageerd
  • Vakkundig
  • Mogelijkheid tot checken

Dick van Diepen 30-11-2016 In de winkel gekocht

Service Koop en installatie inductiekookplaat

Duidelijke en eerlijke informatie in de zaak. Veel keus. Goede prijsafspraak. Levering was op tijd en werd correct aangekondigd. Prima samenwerking met het installatiebedrijf dus.
Met dank en vooral zo doorgaan!

Pluspunten

• Alles zoals afgesproken
  • klantvriendelijk

Peter 30-11-2016 Via de website gekocht

Keukenloods super

duidelijke website. Ik had een vraag en kon ze tot 22:00 uur bellen. Op woensdag ochtend besteld en twee dagen later was hij er al. Werd netjes gebeld voor het maken van een bezorg afspraak.
Goede service hoefde ik er niet de hele dag voor thuis te blijven.

Pluspunten

• altijd bereikbaar
  • laagste prijs garantie

Menno 30-11-2016 Via de website gekocht

Aanschaf oven en keramische kookplaat

De prijs kwaliteit is super. Tevreden over de apparatuur. De service nat telefonisch contact was redelijk. De medewerker wist wel iets af van de apparaten maar over de technische gegevens adviseren dat kan zeker beter. Met name over het inbouwen en de positie van de stekkers in mijn bestaande keuken.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit

Minpunten

• Technisch advies

Trudy en Gerrit van der Stelt 30-11-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Trudy en Gerrit vanuit Zeddam

Je wordt gewoon heerlijk en eerlijk geholpen. Vaak telefonisch iets besteld en pas geleden in de loods in Gaanderen geweest. Altijd goed en gezellig onze keus kunnen maken. De afronding en afspraken zijn echt altijd goed geweest.

Sonja Silver 30-11-2016 Via de website gekocht

Top service

De keus was helder en na nog wat persoonlijke info te hebben gehaald de aankoop gedaan. Keurig op tijd geleverd en keurig geplaatst. Geen troep en of andere overlast. Top dus

Pluspunten

• Op tijd
  • Service

Rob 30-11-2016 Via de website gekocht

Goed bevallen, uitstekende service

De artikelen die we wilden hebben waren snel te vinden op de website. De bestelling was vlot te plaatsen. Inspraak over de dag van levering en montage was mogelijk. Betaling bij aflevering was mogelijk. De montage ging vlot en goed door het montage team. De monteur nam alle tijd om aan de wensen te voldaan met een uitstekend resultaat als gevolg.

Pluspunten

• Geen betaling vooraf nodig
  • Duidelijk besteloverzicht en voortgang bestelling
  • Uitstekende telefonische helpdesk
  • Enthousiaste en hulpvaardige medewerkers

Minpunten

• Datum gewenste aflevering ontbreekt

Anja 30-11-2016 Via de website gekocht

Wij gaan weer voor keukenloods

• Gemak: De website is zeer overzichtelijk en het product wat wij zochten was gemakkelijke te vinden.
- De betaling verliep ook prima en was duidelijk aangegeven. Je krijgt keurig een factuur in je mailbox
- Je gegevens waren gemakkelijk in te voeren
- Het bestelproces ging vlot en overzichtelijk
- Je krijgt keurig een bevestiging in je mailbox van je bestelling.
• Service:
- Het telefoonnummer staat duidelijk vermeldt op de site en was goed bereikbaar.
- We werden vriendelijk en zeer professioneel te woord gestaan.
- Werd keurig gevraagd of de informatie die we kregen voldoende was.
- De medewerker wist waar hij het over had
- We konden zelf keurig aangeven wanneer we de vaatwasser geleverd wilden hebben. En we kregen van te voren een tijdsindicatie gemaild.
Zeer klantvriendelijke chauffeur.
Ook werd de ouder vaatwasser keurig meegenomen (gratis)
• Assortiment:
- Veel keus in deze winkel
- Ook veel variatie in verschillende prijsklassen
Prima prijsvergelijkingen kunnen maken op deze site.

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • Klantvriendelijk personeel
  • Producten voor een mooie prijs
  • Snelle levering
  • Levering op zaterdag mogelijk

Schilder 30-11-2016 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser

P Besseling 30-11-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

De Hr

Nette showroom, vriendelijke ontvangst, goede uitleg. Deskundig personeel die weten waar ze over praten. Problemen worden adequaat opgelost.

ten Kate Family 30-11-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Excellent price, service, experience!

I was able to look online before visiting the shop and found several options. When I visited the shop, I was delighted to find knowledgeable staff who staff understood my needs and helped me with the best solution. They also offered me a GREAT price, and flexible delivery time. EXCELLENT EXPERIENCE. This is the second time I've bought major appliances at KeukenLoods. I'll definitely go back again!

Pluspunten

• Price
  • Service
  • Knowledge
  • Flexibility

Joost 30-11-2016 In de winkel gekocht
Almere

solide & netrouwbaar bedrijf

Het personeel is zoals het een bedrijf betaamt beleefd en zakelijk. Men denkt mee en is behulpzaam. Het advies is naar mijn ervaring, gericht op de klant. Er wordt je niet het duurste aangepraat maar uit eigen beweging werd een goedkoper product aanbevolen dat beter bij onze situatie paste. De installatie van de gekochte producten verliep vlekkeloos op de afgesproken tijdstippen door vakkundig zeer beleefd personeel. Gewoon alles een goede zaak waar je zaken kunt doen.

Simon de boer 30-11-2016 Via de website gekocht

Topwebwinkel

Perfecte afhandeling van de orders , goede prijs .
Duidelijke website en grote keuzes . Dit alles maakt het een heel aantrekkelijke webwinkel waar je veel waar voor je geld krijgt

Baurichter 30-11-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

baurichter

goede service en scherp in de markt geprijsde producten. De levering liet even op zich wachten. De website is uitgebreid.

Pluspunten

• scherp geprijsd
  • goede service

Minpunten

• niet direct verkrijgbaar

H.meijer 30-11-2016 In de winkel gekocht

Familie S 30-11-2016 In de winkel gekocht
Nederweert

Top

Mooie winkel met vriendelijk, deskundig en eerlijk personeel. Plezierig ontvangen en een duidelijke uitleg. Hierdoor gemakkelijk een keuze kunnen maken. Aflevering en plaatsen van onze nieuwe aankopen perfect en conform afspraak. Korting? Niet om hoeven te vragen alles tegen internetprijzen. Dus niet meer moeilijk doen maar bij de keukenloods binnen lopen. Wij vinden de naam keukenloods misleidend. Keukenpaleis zou beter passen. Wij bevelen keukenloods ten zeerste aan.

Pluspunten

• Grote verscheidenheid aanwezige aparatuur
  • Vriendelijk en deskundig personeel
  • Geen Ferrari als een Eend ook goed is
  • Gewoon Internetprijzen

Minpunten

• Niets

Renske 30-11-2016 Via de website gekocht

Snel en vriendelijk

Nadat ik contact heb opgenomen Keukenloods bij interesse van een aantal producten, werd ik vriendelijk te woord gestaan. Op dezelfde dag hadden wij nog een offerte binnen.
Over de levering werd er apart contact opgenomen, heel prettig!
De producten zijn naar wens, voor een goede prijs!

Pluspunten

• Prettig contact
  • Snelle afhandeling
  • Nette levering

Anne 29-11-2016 Via de website gekocht

service!!

Prima service, zowel aan de telefoon als bij je thuis. Vriendelijk, duidelijk en hulpvaardig! En ze nemen alle rommel ook nog mee!

Pluspunten

• vriendelijk en hulpvaardig
  • snel geregeld