Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Monique 28-01-2021

Wij zijn heel tevreden over de keukenloods. Wij wilden nml. een een ander merk combimagnetron bestellen maar die was niet op voorraad, dus hebben we even gebeld en kregen we een zeer aardige verkoper aan de lijn, die wist ook waar hij het over had en samen zijn we tot een keuze gekomen. En tot nu toe geen spijt van deze keuze.

Joop 28-01-2021

prima webshop met duidelijke omschrijving en prijzen. Op vergelijkend ewebsites werd gegoocheld met prijzen en verzendkosten. Op een vraag per mail werd direct geantwoord !

J van de Brug 28-01-2021

Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken wat betreft mailverkeer. Het is echt een snelle levering geweest en het bezorgen van het product was ook zeer netjes.Je werd van tevoren gebeld als de bezorger bijna bij je was. Als ik weer iets van keukenapparatuur zou moeten hebben zou ik keukenloods zeer zeker aanraden.

j stevens 28-01-2021

correcte aanname bestellingen uitvoering hiervan, perfekte aflevering door goed personeel

Arnold Spaans 28-01-2021

Jullie boden een goeie service en duidelijke communicatie over plaatsing van het apparaat

Karin Segers 28-01-2021

Keukenloods heeft interessante prijzen en is 's avonds bereikbaar. Vooral dat laatste is een enorm pluspunt. De medewerkers hebben kennis van zaken en alles kan direct online geregeld worden. Het apparaat was heel snel geleverd en het oude apparaat werd gelijk mee retour genomen.
Als ik weer iets nodig heb, dan is mijn eerste zoekactie zeker weer op de site van Keukenloods.

Petra 28-01-2021

Ik kreeg goede hulp aan de telefoon om juiste maten voor mijn te vervangen afwasmachine te meten, bestellen ging snel en installateur was binnen drie kwartier klaar. Alle rommel werd meegnomen en plinten in de keuken werden ook nog even vastgezet.
Het enige wat ik hoefde te doen is genieten van mijn nieuwe afwasmachine, die overigens perfect is (AEG) en een aanrader was volgens de medewerker van keukenloods( Jamie). Volgende artikel voor de keuken zal weer bij keukeloods worden besteld!

Ronald 28-01-2021

Inbouw oven besteld, levering duurde erg lang Keukenloods bood een andere oven aan die wel snel geleverd kon worden. Heel goed geregeld.

Hans T 27-01-2021

Netjes geholpen. Tijdig geleverd en keurig onze oven geïnstalleerd. De bestelling kwam netjes op het aangegeven moment

Piet de Roo 27-01-2021

ik was op internet op zoek naar een betrouwbare leverancier en de beste prijs.
Keukenloods.nl sprak mij het meeste aan,iets leveren wat maar liefst 2/3 van de prijs kost.
Het telefonisch contact was vriendelijk en er werd mee gedacht.
Levering perfect verlopen.

Elma en jaap 27-01-2021

Prima produkt, prima prijs, prima levering!
Bezorging stipt op tijd en netjes afgeleverd.

Binkie 27-01-2021

Hele mooie winkel, uitgebreid assortiment vriendelijk personeel. Voelt direct fijn aan. Gemaakte afspraken worden stipt nagekomen.
Zeer tevreden.

RTE 27-01-2021

Duidelijke en snelle offerte. Goede aftersales. Bij het niet tijdig kunnen leveren vanwege defect aan product snel gehandeld.

Paul 27-01-2021

Al aantal jaren bestel ik mijn filters bij Keukenloods. Altijd snelle levering, goede prijs
Zeer tevreden met Keukenloods, mijn keuken is ook van Keukenloods.
Zeer tevreden

Arno den Boer 27-01-2021

Heel fijn telefonisch geholpen met deskundig advies. Verder was de prijs ook gunstig.
Is mijn 2e aankoop en als er weer iets kapot gaat dan zal ik weer op advies van keukenloods gaan.

Jessie 27-01-2021

Keukenloods heeft zelf per direct telefonisch contact opgenomen ivm het niet meer leverbaar zijn van besteld product.
Super fijn dat dit niet via e-mail verliep!
Samen ander optie uitgezocht. Snelle en correcte levering.
Ik raad dit bedrijf zeer zeker aan.

Versteegen 27-01-2021

Prima geholpen goede uitleg bij bestelling
Plaatsen uitstekend nette medewerkers en de afspraak was op de afgesproken tijd

Gerard 27-01-2021

Het besteld process ging niet geheel vlekkenloos. De aanbieding en aanbevolen wasemkap bleek toch niet meer leverbaar. Daarna kwam de inplanning van de montage. Al met al heeft het bijna 3 maanden geduurd voor ik een wasemkap had.
De montage werd snel en goed uitgevoerd.

Bernardus 27-01-2021

Vanwege de actie kon de combimagnetron alleen telefonisch of per mail worden besteld. Telefoon werd direct opgenomen en ik werd keurig te woord gestaan. Telefonisch besteld en keurig op de afgesproken dag geleverd en binnen de aangegeven tijdzone. De chauffeur belde 15 minuten voor aankomst om zich te melden. Top!

Marga 27-01-2021

Telefonisch goed advies gehad, snelle levering en montage van de quooker
Het enige wat jammer was, de monteur adviseerde een quooker switch, was fijn geweest als dat meteen bij de bestelling was aangegeven

Bianca de jong 27-01-2021

Mooie goede vaatwasser, vriendelijke jongen die hem bracht. Precies zoals ik had verwacht

Marion 27-01-2021

Goede service en levering
Snelle reactie via vragen via mail
Zeker aan te bevelen en in de toekomst zeker als eerste aan denken als we weer iets nodig mochten hebben
Goed prijzen

John 27-01-2021

Snel keuze kunnen maken voor een voordelige oven en magnetron set van Siemens. Levering kort daarna, netjes op tijd en conform de afspraak.

Carly Wijs 27-01-2021

Echt een uitstekende service. Niet doorgehad hoe goed dit bedrijf is. Ik ben zeer goed geholpen en zou hier zeker terugkomen. Er was een probleem en zonder mij daarvan de hoogte te brengen is het opgelost

Yolanda Jansen 27-01-2021

Prima geholpen en alles netjes geïnstalleerd, levertijd van de apparatuur liep wel enorm uit maar hier kan de Keukenloods niets aan doen. Boden wel aan om naar een alternatief te kijken.