Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Joop 13-01-2021

Duidelijk, prijstechnisch aantrekkelijk, correcte informatie, vlotte levering

Ramón 13-01-2021

Al vaker zaken gedaan met dit bedrijf, ook onder andere naam (inbouw.nl) en zeer tevreden! Scherpe prijzen, veel keus, duidelijke afspraken en communicatie. Iedere keer gekozen om ook montage te laten uitvoeren. Zeer deskundig, netjes werkend en snel!
Wanneer er weer een apparaat defect gaat ga ik hier zeker bestellen!

G. Schrijver 13-01-2021

In de keukenloodszaak van Gouda werden wij op een vriendelijke en kundige wijze geholpen voor de aanschaf van een afzuigkap.
De afhandeling van en het vervolg van de order was ook prima geregeld.
De monteur heeft op de afgesproken datum alles netjes gemonteerd.

Herman 13-01-2021

Ruim aanbod. Scherpe prijzen. Correcte afhandeling en prima montage. Heel tevreden.

Marlissa van den brink 13-01-2021

Wij waren al eens in de winkel in Almere buiten geweest. Super vriendelijk geholpen.
Al onze wensen werden serieus genomen.
Duidelijke uitleg over de apparatuur.
Na het denken toch online besteld en super tevreden met onze keuze

Kees 13-01-2021

Mooie keuze en veel op voorraad. Konden onze vaatwasser gelijk afhalen en werden keurig, Corona proof, geholpen.

Jacco 13-01-2021

Inmiddels is dit onze 2de keuken in 3 jaar tijd. Ook wij hebben de druk ervaren bij andere keuken “verkopers”. Totdat we bij de keukenloods binnen zaten, we mochten zelfs nadenken over de keuken offerte 😉! Keuken wordt netjes geleverd en compleet, bij vragen kan je altijd bellen. Keuken loods Roosendaal adviseer ik zeker aan. Volgende verhuizing? Zeker weer een keuken bij Gert jan!!

Geronimo 13-01-2021

Prima product en netjes op tijd geleverd door de chauffeur!! Aanrader!! Binnenkort weer iets nodig.

Wiebe 13-01-2021

Heb hier een afzuigkap met toebehoren gekocht omdat ze redelijk goedkoop zijn en alles in goede staat afleveren
En heb ze gebeld en kreeg goede antwoorden en adviezen

Martin wijker 13-01-2021

Mooie producten. Goede prijzen en telefonisch advies was goed. Komen afspraken na. Heel tevreden mee

M. Kort 13-01-2021

De site van keukenloods is gebruiksvriendelijk en het bestelde product werd netjes en vriendelijke bezorgd.

Metman 13-01-2021

Snelle services en behulpzame mannen die m’n vaatwasser kwamen plaatsen!! En dat gelukkig nog voor de kerst👍😅!!!

Grootes 13-01-2021

Alles op tijd geleverd en goede installateur.
Tevens goed begeleid tijdens de aankoop en juiste prijs.

john 13-01-2021

the delivery took much longer than expected or initially announced by Keukenloods but for the rest of the process went smoothly

T. Jansen 13-01-2021

Zeer goede service. Magnetron uitgezocht en was ergens anders goedkoper. Prijs is meteen aangepast. Ik had een paar vragen en ben heel goed geholpen door een medewerkster. De magnetron is door een zeer ervaren en vriendelijke monteur geplaatst. Oude magnetron is meegenomen. Kortom: zeer tevreden.

Frank 13-01-2021

In de avond besteld en binnen 2 dagen geleverd! Ik mocht hem (vanwege spoed) zelfs op komen halen als dat nodig was.

geen 13-01-2021

Wel aardig niets bijzonders maar eenvoudig te vinden en bekend en snelle levering mogelijk
Goede adres in de kerstvakantie

Kees 13-01-2021

Prima omruilservice bij verkeerde bestelling. Omruilverzoek gedaan online. Klantenservice regelde de ruil geheel naar wens.

Yigit 13-01-2021

Snelle aflevering. Goeie service.
Zeer tevreden met de vaatwasser. Verschillende programma’s. Kan niet beter!

Fred 13-01-2021

Snelle en correcte levering. Ook telefonisch prima te woord gestaan door de medewerker.
Zeker om aan te bevelen.

Richard 13-01-2021

De shop was goed bereikbaar. Goede service. Snelle levering. Aardige bezorgers. Ze hebben ook het oude apparaat meegenomen en dat was zeker een pluspunt. Helaas hebben we van de dealer onze koffiepot nog niet ontvangen, en dat is minder.

Nico 13-01-2021

Supersnelle installatie ondanks kleine problemen. Oude fornuis afgevoerd en de boel netjes achtergelaten. Blij !

Jan V. 13-01-2021

Aangezien we de afgelopen maand zowel de inbouwvaatwasser als de wasdroger moesten vervangen zijn wij op advies van de monteur die naar de vaatwasser kwam kijken op jullie website gaan zoeken en vonden daar tegen een acceptabele prijs de twee machines die we nodig hadden. Deze via de webshop bestelt en de vaatwasser werd 1 dag later geleverd en de wasdroger 2 dagen na besteldatum. De website vonden wij klantvriendelijk en makkelijk doorzoekbaar als je weet wat je hebben wil. Ook de aflevering en betaling ging probleemloos m.a.w. één groot compliment voor KEUKENLOODS!!

Joost 13-01-2021

Online erg goed geholpen door de adviseur. Een inbouwkoelkast past niet zomaar, het hangt af van je deur. Keurige prijs gekregen en netjes geïnstalleerd, oude koelkast meegenomen.

Rina 13-01-2021

Top bedrijf wij hebben er een vaatwasser gekocht supersnel geleverd mooie prijs. We zijn zeer tevreden.