Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John 04-11-2016 Via de website gekocht

uitstekende webshop

Goed telefonisch bereikbaar en reactie per mail.
Gekocht inbouwoven welke we in geval met probleem inbouwmaat kunnen wisselen.
Ook nieuwste model voor de prijs van oud model. Super service en behulpzaam.

Pluspunten

• service
  • meedenken
  • snel leveren

Leen 04-11-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap - vlakscherm

Overzichtelijke site, snelle levering, zelf sneller als de eerste opgave. Alleen jammer dat de montage handleiding niet echt duidelijk was

Jan 04-11-2016 Via de website gekocht

Jan

Onlineshop geraadpleegd op advies van onze zoon. Keukenloods had beste aanbieding, toch telefonisch besteld omdat ik nog vraag had over de bestelling en levering. Vriendelijk te woord gestaan door medewerker van keukenloods.
Afspraak voor levering en levering ook op afgesproken tijd. Oud apparaat meegenomen.
Pinbetaling.

vd Eeden 04-11-2016 In de winkel gekocht

superzaak

Via internet op de site van Keukenloods terecht gekomen, Een overzichtelijke site en na het vinden van een aantal ovens waar we interesse in hadden naar de winkel gegaan. Een nette zaak, niet al te groot maar met deskundig en zeer vriendelijk personeel. We werden bij het uitzoeken van een nieuwe oven, geduldig geholpen en kregen uitstekende uitleg. Verder snelle levering en volgens afspraak. Kortom een aanrader om eens langs te gaan als je op zoek bent naar keukenapparatuur.

Pluspunten

• deskundig en vriendelijk personeel
  • goed bereikbaar en genoeg parkeerplaats
  • snelle levering

L.J.Jager 04-11-2016 In de winkel gekocht
"Keukenloods" VEENDAM. Transportweg.

Heel Zuidwolde bakt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op zoek naar nieuw keukenapparatuur verwoed aan het googelen kom je niet voorbij "KEUKENLOODS" Veendam. De naam doet een beetje vreemd aan, en denk je zulke spullen verkopen vanuit een schuur??????. Eénmaal binnen waren we snel (verkocht). Een zeer ontspannen ontvangst, prima uitleg,( alsof er niets beters op de markt is),ruime keuze in alles. Totaal niet van dat moeilijke. Kopje koffie, praatje lijstje met aangekochte app. Afspreken levering,( en het blijkt ook nog waar te zijn !!!) en betaling geregeld en in 3 kwartier was alles voor elkaar. Zeer aanbevolen dus!!.

Silvain Vierstraete 04-11-2016 Via de website gekocht

Weer tot volle tevredenheid geholpen

Wij wilden onze inbouwkoelkast vervangen. Gebeld met keukenloods welke vervanging zou passen. Goed advies gekregen met ook nog de beste prijs. Door keukenloods laten inbouwen. Ziet er netjes uit en alle verpakkingsmateriaal en de oude koelkast zijn netjes afgevoerd. Wij zijn erg tevreden.

Keuken 04-11-2016 In de winkel gekocht

Oven

Ben super vriendelijk geholpen en alles liep zoals afgesproken. De kundigheid is aanwezig en heel behulpzaam

Niek 04-11-2016 Via de website gekocht

inbouw koelkast

Nieuwe inbouw koelkast/vriezer voor de keuken.
Alles perfect geregeld binnen ongeveer 1 week en afgesproken termijn.
Goede service en hulp online bij de bestelling.
Goed geholpen doordat ze ook telefonisch aangeven op welke maten (van kastdeuren)enz. je moet letten voor de juiste inbouw apparatuur.
Nette bezorger/monteur

D. van Bergen 04-11-2016 Via de website gekocht

Dhr van Bergen

Voor deze shop gekozen om de snelle levering en overzichtelijke site. Laat in de avond besteld en de volgende dag al geleverd! Prima service! Ook netjes de oude combi-magnetron meegenomen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke site
  • Ruime klantenservice tijden

Ilham van de Laar 04-11-2016 Via de website gekocht

Super fijne oven

Meerdere inbouw apparaten aangeschaft voor in de keuken, top service snelle levering en goede kwaliteit daar staat de keukenloods bekend kom en ze komen de afspraken na ook als er iets niet naar wens is.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Klantenservice
  • Top kwaliteit
  • Nieuwste modellen

Groen 04-11-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

onze ervaring bij Keukenloods

In de winkel in Zaandam zijn wij reuze vriendelijk geholpen en werden ons goede adviezen gegeven waardoor wij de juiste produkten konden bestellen.

Erik 04-11-2016 Via de website gekocht

Inbouwoven ATAG

Deze shop heeft een zeer grote keuze aan apparatuur en hanteert de beste prijzen. Zeer snelle kosteloze bezorging en de oude apparaten worden gratis meegenomen. Je wordt prima op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en het tijdstip van leveren!

Pluspunten

• Zeer concurrerende prijzen
  • Uitgebreid assortiment
  • Zeer snelle gratis levering
  • Komt afspraak wbt levertijd goed na

lionel 04-11-2016 In de winkel gekocht
zaandam

prettige uitgebreide winkel

Het is een prettige winkel door de grote voorraad en de combinatie met de nog veel grotere webshop. Je ziet van tevoren wat je koopt.
Klein nadeel vond ik de onderbezetting van personeel. 3 werknemers op de hele winkel. Tevens had de eerste werknemer niet zoveel verstand van de prpducten en las hijbgewoon de beschrijving op als we vragen stelden.

Pluspunten

• groot assortiment
  • voordelig

Minpunten

• onervaren personeel

Linda 04-11-2016 Via de website gekocht

Super koeling gekocht

Ben zeer tevreden over de aangekochte Miele koelkast. Precies wat we zochten, lekker groot en overzichtelijk.

De keukenloods website is zoals altijd weer super. Ook bezorging met handige pin bij aflevering is fijn want je betaald pas als het product binnenkomt.

Henk 04-11-2016 Via de website gekocht

Henk

bestelde artikel was niet à là minuut voorradig, maar ik kreeg direct de keus voor een gelijkwaardig vervangend artikel. Uiteindelijk gebleven bij de eerste keus, die slechts 2 dagen later kwam. Wel super klantvriendelijk dat je zo snel een goede keuzemogelijkheid hebt.

Pluspunten

• mooie betaalmogelijkheden
  • meedenken met klant
  • ter zake kundig personeel

Rene 04-11-2016 Via de website gekocht

Je krijgt waarvoor je betaalt

Zodra de bestelling was geplaatst stopte de servicegerichte houden. Vanaf dat moment alleen maar middelvingers. Inflexibele bezorgservice, verwijzen naar onbereikbaar inbouwteam, geen vragen willen beantwoorden en niet op zoek willen naar antwoorden, geen verantwoordelijkheid nemen naar de klant. Vermijden.

Officiele reactie van Keukenloods 04-11-2016

Beste Rene,

Wat vervelend om te horen dat het mis is gegaan, mijn excuses daarvoor. Heb je misschien een ordernummer voor mij? Dan kan ik kijken waar het precies is mis is gegaan. Alvast bedankt!

Officiele reactie van Keukenloods 07-11-2016

Beste Rene,

Ik heb tot op heden nog geen ordernummer ontvangen. Zou je deze nog naar mij willen sturen? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Mons 04-11-2016 In de winkel gekocht
Nederland

Gasfornuis inbouw

Snel geleverd overzichtelijke webwinkel en niet duur.
De Volgende aankoop zal ik zeker weer kiezen voor keukenloods.

Marion 04-11-2016 Via de website gekocht

Keukenloods.nl

Super snelle levering en goede service TOP winkel zeker voor herhaling vatbaar. Hebben de koelkast op zondag besteld en maandag avond al in huis! Makkelijk te bekijken hoelaat ze komen op internet en ook precies in dat tijdsbestek

Linda 04-11-2016 Via de website gekocht

Telefonisch goed bereikbaar

Ik vond het erg fijn dat Keukenloods telefonisch goed bereikbaar is. Zo kon ik toch professioneel advies krijgen bij mijn aankoop, terwijl ik niet naar de winkel hoefde te reizen. Ik vond het een prettig gesprek, waardoor ik er vertrouwen in had dat het product goed past in mijn keuken.

Pluspunten

• telefonisch bereikbaar

Minpunten

• geen chatfunctie

Ruud 04-11-2016 Via de website gekocht

aanschaf inductie kookplaat

Voor de aanschaf van een inductiekookplaat ben ik door een kennis geattendeerd op de site van Keukenloods. Dit zag er zeer professioneel en klantvriendelijk uit. We hadden de keuze gemaakt en toen gebeld met Verkoop voor het vastleggen van de kostprijs die absoluut concurrerend was. De bestelling plaatsen ging soepel en de levering was al na enkele dagen. Via email word je op de hoogte gehouden van de voortgang.
Betaling mag bij de bestelling, maar ook via pin bij de levering. Levering correct binnen de opgegeven tijd. Wij zijn zeer tevreden met Keukenloods!

Pluspunten

• de beste prijs
  • betrouwbaar
  • uitstekende service

Sierk 04-11-2016 Via de website gekocht

inductiekookplaat bij Keukenloods.NL

Keukenloods heeft een ruim assortiment van goede merken. We hebben een inductiekookplaat gekocht, voor een heel concurrerende prijs en deze werd heel snel thuisbezorgd. Zeer tevreden, een echte aanrader.!

R. Klerk 04-11-2016 Via de website gekocht

AEG vriezer

Inmiddels de 2e keer dat ik wat besteld heb bij Keukenloods.nl. Vanwege de aantrekkelijke prijzen, de snelle en correcte levering zeker een winkel die ik kan aanbevelen bij anderen.

Rien en Marieke 04-11-2016 Via de website gekocht

Een feestje

Mijn Combi magnetron begaf het in de ochtend . Paniek. Een ontbijt Google bracht me bij de Keukenloods. Helaas niet meer leverbaar maar, directe koppeling naar leverbare alternatieven loste alles op.

De online winnaar in snelle levering. Om acht uur besteld en om half vier stond de nieuwe erin voor het avondeten. Top leverancier. Haast de klok rond advies voor wie het even nodig heeft.

Esther 04-11-2016 Via de website gekocht

levering en plaatsing vaatwasmachine

De monteur was zeer vriendelijk en kundig, en hij keurig op de afgesproken tijd. Daar houd ik erg van! In deze tijd is kundigheid, vriendelijkheid en stiptheid soms ver te zoeken. Echter niet bij keukenloods!

Familie Goldewijk 04-11-2016 Via de website gekocht

Inbouwapparatuur keuken

Wij hadden onze inbouwapparatuur voor de keuken eerder nodig dan gepland, geen enkel probleem, de bestelling werd netjes naar voren gehaald en op het ons gewenste tijdstip en datum geleverd. Waarvoor nogmaals dank.

Pluspunten

• Gemaakte afspraken worden behaald
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Meedenken met de klant en alternatieve leveren

Oscar 04-11-2016 Via de website gekocht

levering en montage keukenapparatuur

Zeer tevreden van bestelling tot montage! Apparatuur telefonisch besteld, medewerkers zijn vriendelijk en denken mee. Duidelijke communicatie via de mail. Alles netjes en op tijd gemonteerd. Zelfs nog kleine aanpassing gedaan aan keukenkastje.

Pluspunten

• vriendelijk
  • goede service
  • denken mee

Erce 04-11-2016 Via de website gekocht

Goede service

Wij hebben een vaatwasser gekocht en zijn erg tevreden. Goede service zowel in de winkel als telefonisch waarbij goed naar wensen werd geluisterd en mee werd gedacht.

Pluspunten

• Goede service
  • Meedenken
  • Veel mogelijkheden
  • Vergelijking mogelijk

Minpunten

• Geen minpunten

Martin Sl 04-11-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Keukenloods

Wij hadden alleen losse apparatuur nodig. Goed geholpen, met een juiste uitleg. Prijzen zijn zeer gunstig.
Ook werden de alternatieven aangegeven. Met een paar dagen kon de apparatuur geleverd worden.

Direct na de bestelling gebeld door transporteur en afspraak gemaakt over de aflevertijd.

Wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• Goeie uitleg
  • Prijzen
  • Meerdere apparatuur aanwezig om te bekijken

Minpunten

• Showroom voor keuken aan de krappe kant.

Marian 04-11-2016 Via de website gekocht

Prima zaak!

Na, afwasmachine, koelkast en vriezer, nu ook nog maar een nieuwe afzuigkap gekocht bij Keukenloods.
Zoals we al eerder schreven, prima service, snelle levering en goede prijs uiteraard!

Anne 04-11-2016 Via de website gekocht

Super

Via de website keukenmachine kitchenaid artisan besteld. Deze werd de dag erna direct geleverd. Er zat eem fout in het apparaat waardoor die niet aan ging. Keukenloods gebeld en dit is direct opgelost. Het apparaat opgestuurd en kosten vergoed voor het opsturen en 2 dagen later de nieuwe. Super service en snelle levering!

Glofoc007 04-11-2016 In de winkel gekocht

Aankoop vlakscherm afzuigkap

Prima service, snelle levering. Je krijgt zelfs nog korting bij het afhalen in de winkel! Alleen wel weer jammer dat je het oude apparaat niet bij de winkel in kan leveren!

J van Helten 04-11-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Gemakkelijke webshop, omdat ons artikel niet voorradig was hebben we een andere optie aangeboden gekregen, welke ook nog betere kwalificaties heeft! Vriendelijke klantenservice , bezorg dag afgesproken, tijden werden netjes 36 uur vooraf bekend gemaakt, de bezorger zou komen tussen 7 - 9:30 en stond er ook netjes om 7 uur, mijn partner was net geopereerd en het was totaal geen probleem voor de bezorger om het product binnen op de plaats te zetten, er werd zelfs vriendelijk gezegd u moet herstellen en mag niet helpen ik zorg ervoor dat hij netjes op de plaats aan de kant staat! Ik niets anders zeggen als top top top!!! Heel erg bedankt!

Pluspunten

• Bezorging
  • Klantenservice

NETJES 04-11-2016 Via de website gekocht

Goede keuze en snelle levering!

Helaas was bij het door de door mij bestelde verleningingsset voor een wasemkap, een verkeerde kabel geleverd door de leverancier. Keukenloods heeft dit goed opgelost en dit, zonder kosten.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Bij problemen, snelle oplossing

HJ Reckman 04-11-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

plaatsing inductie kookplaat

Keukenloods is een super bedrijf die alle afspraken nakomt tegen concurerende prijzen.
Goed advies en plaatsing op afgesproken tijd door een super monteur.
Of ik deze zaak zou aanbevelen, kijk eens naar de beoordeling, natuurlijk zou ik dit doen, echt super.

Pluspunten

• informatie
  • prijzen
  • plaatsing

Liesbeth 04-11-2016 Via de website gekocht

Mevr.

Prima winkel. De prijs van het bestelde artikel was niets duurder dan andere onlinewinkels. Fijn dat je een opmerking kan plaatsen bij je bestelling. Bestelling werd op de juiste dag geleverd.

Kitty 04-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb een inbouwkookplaat gekocht alle inbouw maten staan er bij en er is altijd iemand aanwezig om jouw vragen te beantwoorden zelfs op zondag

Pluspunten

• Snelle levering
  • Altijd antwoord op je vragen

Charmain en Colin 04-11-2016 Via de website gekocht

Charmain en Colin

Super service! Een goede en snelle levering.
Word goed op de hoogte gehouden wanneer het word geleverd dat vonden wij erg prettig.
Wij zijn enorm te vreden over jullie!

axel 04-11-2016 Via de website gekocht

vaatwasser bosch

Goede prijs, snel geleverd, keuze in afleverdata . Garantie en nazorg natuurlijk onbekend wat het service niveau dan is.

Pluspunten

• snel
  • prijs

Minpunten

• geen-
  • -geen

Cor van Hest 04-11-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Top winkel

Kundig, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Wijziging van bestelling na aankoop geen enkel probleem en alles zeer snel( binnen een week) geleverd...
Komen cker nog eens terug.

Pluspunten

• Vriendelijk en kundig personeel
  • Prijzen

EWvB 03-11-2016 Via de website gekocht

Prima service, ook als een artikel niet blijkt te voldoen.

We hebben diverse apparaten via de keukenloods besteld en geleverd gekregen. De service daaromheen was prima, naast uiteraard de prijs ;).
Maar ook als een artikel niet blijkt te voldoen en dus geretourneerd moest worden was de service nog steeds prima. Dat geeft vertrouwen voor toekomstige wensen, ik ga dan zeker weer bij de keukenloods winkelen.

Pluspunten

• prijs
  • service
  • aflevering

Minpunten

• de spec's (inbouwmaten) kunnen verkeerd zijn

Bebby Jeha 03-11-2016 Via de website gekocht

goede service, vriendelijke medewerkers, behulpzaam

Genoeg aanbod, redelijk in prijs . Behulpzame medewerkers. Had van keukenloods gehoord van andere kopers en gode service

Herry Leenders 03-11-2016 Via de website gekocht

toch pannenset

Hoewel website aangaf dat kookplaat op voorraad was bleek hij niet meer leverbaar. Kregen voor zelfde prijs luxere versie. Importeur had aangegeven dat we pannenset kregen, maar bleek bij registratie niet meer mogelijk. Keukenloods heeft geregeld dat we toch de pannenset kregen. Zeer tevreden.

Rene 03-11-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Zwaag

Nieuwe vaatwasser

Ik ben in zwaag naar de Keukenloods gegaan omdat de keuken die ik heb aangeschaft daar vandaan komt en deze nog steeds erg mooi is.
De vaatwasser is kapot gegaan na 15 jaar trouwe dienst. En omdat de service bij deze vestiging zo prettig is ervaren ben ik daar weer heen gegaan.
En ben uitstekend geholpen, zal deze winkel zeer zeker aanraden!!

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • Veel aanbod

Jeroen 03-11-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en eerlijk zaken doen!

Men komt na wat er wordt beloofd! Top service met een geweldige bereikbaarheid! Snelle levering en betrouwbare winkel om voordelig zaken mee te doen.

Anne 02-11-2016 Via de website gekocht

Review keukenloods

Mooie duidelijke site met goede prijzen. Vlotte hulp bij aankoop. Snelle reactie op vragen. Wanneer er een apparaat beschadigd is door levering moet je zelf nieuwe leveringskosten van 20 euro betalen (België) ook al is dit niet de fout van de klant. Zelf veel moeten reageren voordat beschadigd apparaat omgeruild kon worden. Service na verkoop is nog een werkpunt.

Pluspunten

• goedkoop
  • duidelijke site
  • vlotte verkoop

Minpunten

• service na aankoop
  • extra leveringskosten bij omruil door beschadiging
  • lang wachten op reactie

Officiele reactie van Keukenloods 03-11-2016

Beste Anne,

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de website en de hulp bij jouw aankoop. Ik vind het vervelend dat er achteraf wat problemen zijn geweest. Heb jij voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Alvast bedankt!

Officiele reactie van Keukenloods 04-11-2016

Beste Anne,

Ik heb tot op heden nog geen ordernummer ontvangen. Zou je deze misschien willen sturen dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

C.M. Nas 02-11-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Aanschaf inbouwafzuigkap

Op zoek naar vervanging van onze oude doorgebrande afzuigkap terecht gekomen bij Keukenloods, omdat dit voor ons de dichtstbijzijnde keukenshowroom was en wij goede verhalen gehoord hebben. De ontvangst had wat mij betreft beter gekund. Hangend aan de balie geholpen worden door een, overigens vriendelijke, medewerker die achter zijn pc zat, is niet wat ik verwacht van een bedrijf als dit. Je koopt voor een honderden euro's, er even bij gaan zitten was toegevoegde waarde geweest. Met wat foto's van het oude apparaat, was een nieuwe snel geholpen, goede controle van afmetingen ed. Uitgebreid en duidelijk order-overzicht via e-mail al binnen bij thuiskomst. Binnen 1 week telefoontje van inbouwteam om afspraak te plannen. Zij arriveerden op tijd en met de juiste spullen. Groot compliment voor degene die bij ons aan huis kwam. Vakkundig en denkend in oplossingen, waar het even tegenzat! Oude apparaat en al het verpakkingsmateriaal direct meegenomen. Alles bij elkaar genomen zeker een aanrader!

Pluspunten

• vakkundig inbouwteam
  • orderstatus online controleren

Minpunten

• hangend aan balie order plaatsen

melissa & gert 02-11-2016 In de winkel gekocht
keukenloods Roosendaal

smeg fornuis en novy dampkap

Na de keukenloods online ontdekt te hebben door onze zoektocht naar een betaalbaar maar toch van hoge kwaliteit fornuis, zijn we naar de keukenloods Roosendaal gereden.
Super service door bekwame verkoper....smeg fornuis gekocht alsook inbouw dampkap van novy.
Levering verliep prima met dank aan de chauffeur!
Groetjes Melissa en Gert.

Inge 01-11-2016 Via de website gekocht

Nieuwe afzuigkap

Voor onze achttienjaar oude keuken zochten we een nieuwe afzuigkap die op de plaats van de oude zou moeten passen. Nadat we de info doorgegeven hebben aan de keukenloods wisten zij snel de best passende afzuigkap te vinden. Korte tijd later is deze keurig opgehangen met medeneming van de oude rommel. Op tijd, naar tevredenheid en volgens afspraak. Superservice jongens, bedankt.

Pluspunten

• efficient
  • servicegericht
  • volgens afspraak

Minpunten

• ik heb geen minpunt te melden

Janny Kruijt 01-11-2016 In de winkel gekocht
keukenloods zaandam

diverse keukenapoaratuur

Veel sortering, prima Hulp bij de juiste keus maken, vriendelijke medewerkers, snelle levering, goede prijs. Kortom e ht een aanrader.

Alex 01-11-2016 Via de website gekocht

Prima geregeld

Als ik keukenspullen nodig heb, kijk ik eerst op keukenloods. Prima service, snel geleverd en de beste prijsl

Pluspunten

• prijs
  • service