Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bebby Jeha 03-11-2016 Via de website gekocht

goede service, vriendelijke medewerkers, behulpzaam

Genoeg aanbod, redelijk in prijs . Behulpzame medewerkers. Had van keukenloods gehoord van andere kopers en gode service

Herry Leenders 03-11-2016 Via de website gekocht

toch pannenset

Hoewel website aangaf dat kookplaat op voorraad was bleek hij niet meer leverbaar. Kregen voor zelfde prijs luxere versie. Importeur had aangegeven dat we pannenset kregen, maar bleek bij registratie niet meer mogelijk. Keukenloods heeft geregeld dat we toch de pannenset kregen. Zeer tevreden.

Rene 03-11-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Zwaag

Nieuwe vaatwasser

Ik ben in zwaag naar de Keukenloods gegaan omdat de keuken die ik heb aangeschaft daar vandaan komt en deze nog steeds erg mooi is.
De vaatwasser is kapot gegaan na 15 jaar trouwe dienst. En omdat de service bij deze vestiging zo prettig is ervaren ben ik daar weer heen gegaan.
En ben uitstekend geholpen, zal deze winkel zeer zeker aanraden!!

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • Veel aanbod

Jeroen 03-11-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en eerlijk zaken doen!

Men komt na wat er wordt beloofd! Top service met een geweldige bereikbaarheid! Snelle levering en betrouwbare winkel om voordelig zaken mee te doen.

Anne 02-11-2016 Via de website gekocht

Review keukenloods

Mooie duidelijke site met goede prijzen. Vlotte hulp bij aankoop. Snelle reactie op vragen. Wanneer er een apparaat beschadigd is door levering moet je zelf nieuwe leveringskosten van 20 euro betalen (België) ook al is dit niet de fout van de klant. Zelf veel moeten reageren voordat beschadigd apparaat omgeruild kon worden. Service na verkoop is nog een werkpunt.

Pluspunten

• goedkoop
  • duidelijke site
  • vlotte verkoop

Minpunten

• service na aankoop
  • extra leveringskosten bij omruil door beschadiging
  • lang wachten op reactie

Officiele reactie van Keukenloods 03-11-2016

Beste Anne,

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de website en de hulp bij jouw aankoop. Ik vind het vervelend dat er achteraf wat problemen zijn geweest. Heb jij voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Alvast bedankt!

Emma | Keukenloods.nl

Officiele reactie van Keukenloods 04-11-2016

Beste Anne,

Ik heb tot op heden nog geen ordernummer ontvangen. Zou je deze misschien willen sturen dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

C.M. Nas 02-11-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Aanschaf inbouwafzuigkap

Op zoek naar vervanging van onze oude doorgebrande afzuigkap terecht gekomen bij Keukenloods, omdat dit voor ons de dichtstbijzijnde keukenshowroom was en wij goede verhalen gehoord hebben. De ontvangst had wat mij betreft beter gekund. Hangend aan de balie geholpen worden door een, overigens vriendelijke, medewerker die achter zijn pc zat, is niet wat ik verwacht van een bedrijf als dit. Je koopt voor een honderden euro's, er even bij gaan zitten was toegevoegde waarde geweest. Met wat foto's van het oude apparaat, was een nieuwe snel geholpen, goede controle van afmetingen ed. Uitgebreid en duidelijk order-overzicht via e-mail al binnen bij thuiskomst. Binnen 1 week telefoontje van inbouwteam om afspraak te plannen. Zij arriveerden op tijd en met de juiste spullen. Groot compliment voor degene die bij ons aan huis kwam. Vakkundig en denkend in oplossingen, waar het even tegenzat! Oude apparaat en al het verpakkingsmateriaal direct meegenomen. Alles bij elkaar genomen zeker een aanrader!

Pluspunten

• vakkundig inbouwteam
  • orderstatus online controleren

Minpunten

• hangend aan balie order plaatsen

melissa & gert 02-11-2016 In de winkel gekocht
keukenloods Roosendaal

smeg fornuis en novy dampkap

Na de keukenloods online ontdekt te hebben door onze zoektocht naar een betaalbaar maar toch van hoge kwaliteit fornuis, zijn we naar de keukenloods Roosendaal gereden.
Super service door bekwame verkoper....smeg fornuis gekocht alsook inbouw dampkap van novy.
Levering verliep prima met dank aan de chauffeur!
Groetjes Melissa en Gert.

Inge 01-11-2016 Via de website gekocht

Nieuwe afzuigkap

Voor onze achttienjaar oude keuken zochten we een nieuwe afzuigkap die op de plaats van de oude zou moeten passen. Nadat we de info doorgegeven hebben aan de keukenloods wisten zij snel de best passende afzuigkap te vinden. Korte tijd later is deze keurig opgehangen met medeneming van de oude rommel. Op tijd, naar tevredenheid en volgens afspraak. Superservice jongens, bedankt.

Pluspunten

• efficient
  • servicegericht
  • volgens afspraak

Minpunten

• ik heb geen minpunt te melden

Janny Kruijt 01-11-2016 In de winkel gekocht
keukenloods zaandam

diverse keukenapoaratuur

Veel sortering, prima Hulp bij de juiste keus maken, vriendelijke medewerkers, snelle levering, goede prijs. Kortom e ht een aanrader.

Alex 01-11-2016 Via de website gekocht

Prima geregeld

Als ik keukenspullen nodig heb, kijk ik eerst op keukenloods. Prima service, snel geleverd en de beste prijsl

Pluspunten

• prijs
  • service

Ard Pulskens 01-11-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Volledig tevreden!!

Wij zijn in de winkel uitstekend geholpen, het contact tussendoor was zorgvuldig en levering prima!
De verkoper in de winkel schatte goed in hoe wij geholpen wilden worden. We kregen uitleg en ruimte waar nodig.
Er zat wat tijd tussen de aankoop en het moment dat we de spullen geleverd wilden hebben. Contact over de uiteindelijke leverdatum verliep goed. Toen ik iets wilde weten over afmetingen van een apparaat, kreeg ik onmiddellijk een mail met de schets van afmetingen.
De levering was exact volgens planning.

Pluspunten

• Service in de winkel
  • Contact tussen bezoek winkel en levering
  • Bereikbaarheid

Marcel 01-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop keuken apparatuur

Keukenloods is een erg goede winkel. Wij hebben hier alle keukenapparatuur gekocht en zijn erg tevreden. We zijn door de verkopers goed geholpen en voorzien van goed advies ten aanzien van de aanschaf van apparatuur. Daarnaast zijn de prijzen super scherp en de kwaliteit top! Bijkomend voordeel vonden we ook dat we niks hoefden aan te betalen. Dit gebeurde pas bij aflevering van de apparatuur. Resumé, we hebben erg prettig zaken gedaan met Keukenloods.nl en zullen deze ook zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Geen aanbetaling
  • Goede advisering
  • Zeer scherpe prijzen

R.E. Muller 01-11-2016 Via de website gekocht

Net iets beter als een ander.

Vriendelijk, snel en deskundig.
Gaven goede informatie over product.
Levering en afhandeling zeer professioneel.
Nooit meer ergens anders.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Goede prijs
  • Deskundig

Minpunten

• Geen.

Joost 01-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop keukenapparatuur

Wij hebben de volgende apparatuurbesteld: vaatwasser, koelkast, stoomoven afzuigkap en vrijstaand fornuis. Wij zijn erg tevreden vanwege:
- goede prijs
- goede persoonlijke service
-snelle levering

Herman 01-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop hette luchtoven

Super zaak komen hun afspraken na zo als afgesproken prima prijs en duidelijke uitleg echt een aanrader voor iedereen .

Pluspunten

• Goed prijs
  • Komen afspraken na

Hans 01-11-2016 In de winkel gekocht
Hoorn ( Zwaag )

Prima

Snelle levering voor een heel goede prijs. Vriendelijke medewerkers en een groot assortiment. Bestelling goed te volgen.

Leonie 01-11-2016 Via de website gekocht

Goede service

Er fijne overzichtelijke website. Veel informatie over de producten die aangeboden worden. Bij de shop vriendelijk en snel geholpen.

Niels clement 01-11-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Oven koelkast en inductie plaat van pelgrim

Heel erg goed

Alles ging heel erg soepel en vlot en goed
In de winkel in roosendaal heel erg goed geholpen met uitzoeken en de levering ging ook uitstekend
De bezorger was ook heel vriendelijk

Het ging zoals het hoort niks op aan te merken
Ga zeker bij andere mensen aan bevelen en als ik iets nodig heb ga ik terug

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Heel vriendelijk

Adi 31-10-2016 Via de website gekocht

Combimagnetron

Wij vinden dit een superwinkel s' morgens voor 9.30 besteld en s'middags om 15.00 uur in huis, ongelooflijk. We zijn super blij met deze snelle en goede service

Dennis van Berkel 31-10-2016 Via de website gekocht

Erg tevreden, goede en snelle service

Via keukenloods een afzuigkap besteld. Is geleverd binnen 3 werkdagen zonder afleverkosten. Bij levering was er een klein deukje in de schouwkap. Na melding binnen 2 werkdagen een nieuwe ontvangen. Echt top!

Goede scherpe prijs, snelle levering en goede service bij schademelding. Dus top!

• Goede service bij schademelding

Brooklin 31-10-2016 Via de website gekocht

Super service

Prettig en goede telefonische advisering. Heb nadat de bestelling al enkele weken was geplaatst de bestelling nog gewijzigd in een andere product. Dit was geen enkel probleem. Conform levertijd product netjes afgeleverd. Betrouwbare en punctuele winkel!

Pluspunten

• Goede advisering
  • Flexibel bij omruilen
  • Betrouwbare levrtijdiinformatie
  • Pas betalen bij aflevering
  • Goed bereikbaar

André van den Broek 31-10-2016 Via de website gekocht

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en prima service.

Ik heb voor keukenloods.nl gekozen omdat ze voor de Kitchenaid apparatuur de scherpste prijzen van Nederland hebben. Daarbij was de service uitstekend. Mijn bestelling wilde ik zelf in Waddinxveen afhalen en dat kon al na twee dagen. Dus super!

Minpunten

• Creditcard wordt niet geaccepteerd

Chiel Veenendaal 31-10-2016 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en professioneel

Gekozen vanwege de laagste prijs en toch waren zowel de afhandeling als de communicatie zeer professioneel en vriendelijk.

Pluspunten

• lage prijs
  • goede communicatie
  • op tijd geleverd

Joze 31-10-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Beoordeling

Wij werden goed geholpen en door iemand die meteen wist wat de bedoeling was en wat wij wilden hebben. Voor 3 apparaten o.a. Vaatwasser, Afzuigkap en een gasstel. Super dit was op zeer korte termijn geleverd.

Pluspunten

• Fijn geholpen
  • snel geleverd

Brigitte 31-10-2016 Via de website gekocht

grote keus voor een goede prijs, goed bereikbaar

pluspunten: Grote keus, goede prijs, goed bereikbaar, goede service (kan snel geleverd worden en wordt geïnstalleerd)
minpunten: Ik woon in de VS en moest voor mijn huis in Nederland wat verhuurd is een nieuwe koelkast en vaatwasmachine kopen. Omdat ik bang was de verkeerde maten te gebruiken heb ik gevraagd om een vervanging van de apparatuur die ik al had. Mij werd een bepaalde vaatwasmachine aanbevolen die precies zou passen. Gelukkig heb ik hier nog een keer over gebeld want toen bleek dat het de verkeerde vaatwasser was en dat hij zeker niet gepast had.

Hans 31-10-2016 In de winkel gekocht
Hoorn ( Zwaag )

Prima

RP 31-10-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Vakkundig, professioneel en keurig geholpen!!!!

Prima winkel met ruime keus!. Vakkundig en professioneel personeel; je merkt dat zij begrijpen dat de klant centraal moet staan en dat een tevreden klant het uithangbord is om nieuwe klanten te werven.

Mirjam 31-10-2016 Via de website gekocht

Lage prijs en snelle service

Zelfde apparatuur en toch goedkoper dan BCC of andere grote ketens. Al goede ervaringen met eerdere aankoop van een magnetron.
Website erg duidelijk en je kunt verschillende tyoen/merken vergelijken. Per telefoon prima te woord gestaan.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prima vergelijking tussen merken

Esther 31-10-2016 In de winkel gekocht

Oven

Wij hebben voor de Keukenloods gekozen vanwege de prijzen en, na het eerste bezoek, de vriendelijkheid van de verkoper waar we de eerste apparatuur bij gekocht hebben. De oven die we tijdens het tweede bezoek gekocht hebben, blijkt helaas beschadigd te zijn. Maar wij gaan er van uit dat dit zonder problemen opgelost wordt en de verwachting is dan ook dat de Keukenloods zonder meer een aanrader blijft.

Pluspunten

• Vriendelijkheid
  • Aantal producten
  • Outlet afdeling
  • Hopelijk goede oplossing na beschadigde levering.

Rene 31-10-2016 Via de website gekocht

Plaatsen inbouwvaatwasser

De Siemens inbouwvaatwasser is tot volle tevredenheid geplaatst. Leverantie op de afgesproken tijd. Zeer kundige monteur die alles keurig heeft afgewerkt, keukenkastjes gesteld ,plint op maat gemaakt omdat de vaatwasser meer ruimte nodig had met openen, niets dan lof, top gedaan.

Pluspunten

• vakmanschap monteur
  • Communicatie over leverantie

Carolien 31-10-2016 Via de website gekocht

Prima geregeld

De website was duidelijk, makkelijk in gebruik. Zoeken op verschillende mogelijkheden.Fijn om reviews van andere mensen te lezen over het gebruik van het product dat je wilt kiezen.
Prima.

A. van der Vliet 31-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service, duidelijke omschrijving van het product. Goed zelf te installeren want dat was nog wel een dingetje met een inbouw wasmachine. Zeer fijn dat er duidelijk gecommuniceerd werd over de aflever datum en tijden.

Leonie 31-10-2016 Via de website gekocht

Goede service

Jeroen 31-10-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en eerlijk zaken doen!

TZH 31-10-2016 Via de website gekocht

Super bedrijf

Overzichtelijke site, goede uitleg.
Alles wat je zoekt vind je bij keukenloods. Goede prijzen. Snelle (terug)bel service.

Pluspunten

• snelle reactie
  • snelle levering
  • goede omschrijving artikel

Minpunten

• Tip voor een nog scherpere prijs niet dus

Thomas 31-10-2016 In de winkel gekocht
Almere-Buiten

Nieuwe vaatwasser

Oude vaatwasser gaf het na 8 jaar op.
Op aanraden van mijn dochter naar de Keukenloods gegaan.
Goede hulp gekregen bij het maken van de keuze.
Vaatwasser werd tot in de keuken afgeleverd; de oude werd meegenomen.
Weet waar ik naar toe moet, als er weer een apparaat in de keuken vervangen dient te worden.

Pluspunten

• Vriendelijk geholpen.
  • Kennis van zaken.
  • Levering te volgen via internet.
  • Nette prijzen.

Herman Denen 31-10-2016 Via de website gekocht

Herman Denen Vierlingsbeek

Nieuwe vlakscherm-afzuigkap en een gaskooktoestel gekocht bij Keukenloods. Dit alles is door hun gemonteerd .Keurig op de afgesproken tijd geleverd en zeer vakkundig gemonteerd. Zeer nette en vriendelijke monteur. Chapeau; een aanrader. Volgende keer zeker weer Keukenloods.

Joanna 31-10-2016 In de winkel gekocht

Goed advies, goed geregeld

Bij Keukenloods Zaandam zijn wij heel goed geadviseerd. Prettige mensen, goed assortiment met prima prijs-kwaliteit verhouding. De afspraken worden nagekomen.

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Goed advies

Ruud 31-10-2016 Via de website gekocht

Top! Goede prijs en optimale service

Goede prijzen, breed assortiment. Alles in te regelen op de onder handen situatie (leveren op afroep) en zeer duidelijke communicatie.

Kortom, betrouwbare partij die rust biedt bij de hectiek rondom keukens.

Pluspunten

• compleet
  • duidelijke communicatie

kyro 31-10-2016 Via de website gekocht

super service

super service, goede prijs en zeer snelle levering. het pakket kwam vroeger dan in eerste instantie vemelt was

Pluspunten

• snelle levering
  • prijs is goed
  • groot aanbod

Rick 31-10-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Prima service, klantgerichte verkopers

Recent keukenapparatuur gekocht via Keukenloods. We wilden toch wel graag een aantal apparaten bekijken en zijn naar de showroom getogen. Zonder afspraak, toch zeer keurig geholpen! Prima verkoopster die ondanks andere afspraken ons toch perfect wist te helpen (het hielp dat we precies wisten wat we wilden hebben). Goede informatie en we zijn prima voorgelicht over alternatieven. Ook verdere afhandeling van offerte tot aankoop was zeer plezierig en correct.

Pluspunten

• Goede medewerkers
  • klantgericht
  • winkels om apparatuur en keukens te bekijken
  • goede afhandeling
  • flexibel

Fridus 31-10-2016 Via de website gekocht

Snel en effectief

Moest een nieuwe vaatwasser hebben. Bezocht enkele winkels, maar allemaal met veel wachttijd. Toen ik een prijs wilde checken en bij de Keukenloods uitkwam heb ik gebeld omdat iets mij niet duidelijk was. Direct goed en terzake kundig advise. Dag bedenktjid en een week later al een nieuwe vaatwasser ingebouwd. Vriendelijk personeel en adequate mannen die kwamen inbouwen.

Monique 31-10-2016 Via de website gekocht

Prachtige Bosch inbouw oven tegen zeer schappelijke prijs

Na wat zoeken op internet naar een passende, degelijke inbouw oven bij de keukenloods terecht gekomen en gebleven na een telefoontje over de aanbieding van een Bosch. Levering kon snel en ook de installatie liep gesmeerd, ondanks een gasleiding die onverwachts in de weg bleek te zitten. Een gasslang was een goed alternatief voor de hinderlijke buis! Dank aan de flexibele en kundige monteur! Inmiddels heerlijk brood gebakken...

Mark 31-10-2016 Via de website gekocht

Siemens inductieplaat en bakoven

De aankoop van mijn siemens inductieplaat en bakoven is via Keukenloods uitstekend begeleid en uitgevoerd. Vooraf enige twijfel maar die was zo weggenomen. Verkoop en montage een dikke pluim

Fabiënne de Mooij 31-10-2016 Via de website gekocht

Snelle reacties + levering!

Wij hebben netjes op tijd een kookplaat van ATAG, een afzuigkap van SIEMENS en een combi - oven van SIEMENS besteld via de website. Helaas ging er van alles mis met de keuken, waardoor ik de levering wilde uitstellen. Dit was geen probleem en ik kreeg alle begrip. 2 weken later op de afgesproken datum alles keurig geleverd gekregen, voor een prima prijs. Op de dag zelf netjes een sms met de tijd dat alles geleverd zou worden.

Fijn! In de toekomst zouden wij zeker weer een bestelling doen bij de Keukenloods.

Ik beveel de Keukenloods dan ook zeker bij andere aan.

Pluspunten

• Goed bereikbaar
  • Denken mee

Oldenhof 29-10-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goed geregeld

Goede prijs kwaliteitseisen verhouding en keurige service.
Bezorgservice waar je zelf kan aangeven hoe laat en wanneer je bestelde goederen geleverd wilt hebben.

mark 28-10-2016 Via de website gekocht

aankoop vaatwasser

Ik heb een nieuwe vaatwasser gekocht en correcte technische informatie gehad. Verder is de levering ook prima verlopen met en correcte service afwikkeling.

Niek 28-10-2016 Via de website gekocht

Vertrouwd adres

In het verleden heb ik een keuken gekocht bij keukenloods. Ik had niets aan te merken op de geleverde kwaliteit. Alles werd volgens afspraak afgehandeld. Toen de vaatwasmachine vervangen moest worden lag het voor de hand contact op te nemen met Keukenloods. Ik werd deskundig te woord gestaan, kon direct een order plaatsen en binnen een week was de machine geinstalleerd.

Pluspunten

• snel
  • volgens afspraak
  • redelijke prijs

bert hoop 27-10-2016 Via de website gekocht

Helder, prijs en levering

Precies wat ik zocht, de maat die ik zocht, de prijs die ik wilde betalen en tot slot de snelheid van levering.

Chapeau!

Arnold Dekker 27-10-2016 Via de website gekocht

Keukenloods voelt vertrouwd

Het bedrijf Keukenloods On-line ziet er overzichtelijk en scherp geprijsd uit met een goede telefonische ondersteuning. Afspraken worden netjes nagekomen en er wordt goed werk afgeleverd door de montagemedewerkers.

Pluspunten

• scherp geprijsd
  • goede website
  • goed personeel
  • vertrouwd