Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Marco 13-01-2021

goed merk : SMEG
prijs kwaliteit prima
levering snel, volgende dag
levering behulpzaam

M.H. van Ginkel 13-01-2021

Prima webwinkel. Goede en duidelijke hulp aan de telefoon. Makkelijk met schuiven van tijden. Komen de afspraken goed na.

H. Bosma 13-01-2021

Gebruiksvriendelijke site. Bestelling keurig volgens afspraak geleverd. Wij zijn erg blij met de geleverde apparatuur.

Acm 12-01-2021

Betrouwbare site, snelle levering en juiste info op de site over het product.

Wim Kot 12-01-2021

Het is een duidelijke shop met voldoende informatie over de apparaten maar ook over de maatvoeringen. Is heel gebruiksvriendelijk. Bezorgingen zijn altijd op korte termijn, nooit geen lange wachttijden. Bij een foutje wat overal kan gebeuren worden deze snel en goed opgelost. Het is een goede prijs kwaliteit verhouding. We bevelen deze shop aan iedereen aan.

Jan 12-01-2021

Net voor kerst begaf de vaatwasser het. Snel bij Keukenloods een nieuwe besteld.
Prima service en prijs en snelle levering. Oude apparaat netjes meegenomen.

R.consemulder 12-01-2021

In december een combi-magnetron aangekocht .Er werd een goede prijs afgesproken en een afspraak gemaakt voor levering ook hier was niets op aan te merken netjes op tijd en een sms bericht dat de chauffeur binnen het half uur aanwezig zou zijn.De in januari een klein mankement hier over met keukenloods gebeld en er gelijk een afspraak gemaakt voor een monteur die binnen een week voor de deur zal staan. Top service

t.goutier 12-01-2021

Prima telefonisch geholpen. Prijs behoorlijk concurrerend. Niet nodig verder te zoeken. Vanwege coronaproblemen kon de datum van inbouw niet nagekomen worden, dus werd besloten om op ZONDAG alsnog te plaatsen. Enorm.

Aad 12-01-2021

Zeer goed advies en geholpen . En mooie Prijs voor alles .en alles op tijd geholpen

Albert 12-01-2021

Perfect! Wasdroger op dinsdag besteld en donderdag geleverd. Keurig achter de drempel afgeleverd. Betaling bij aflevering mogelijk, helemaal super!

H.M.Hinfelaar 12-01-2021

via webside een bezoek aan de winkel in Utrecht gepland. Op de dag de winkel bezocht, werden vriendelijk ontvangen.
Er was in het pand een lift aanwezig, wat voor ons als tachtig jarigen grote plus was. de aankoop was een inbouw vaatwasser en een inbouw keramische kookplaat. We zijn deskundig geholpen en er werd een voorlopige montage datum vastgelegd. De montage was in 1 uur gereed. De oude apparatuur en verpakking materiaal werd allemaal meegenomen. de betaling was via pi mogelijk.We zijn zeer tevreden met onze aankoop en de verleende service.

Vos 12-01-2021

Goede service. Prima voorlichting uitleg . Duidelijk en prettig te woord gestaan. Bezorging prima. Werden 15 min vantevoren nog gebeld dat men onderweg was. Prima geregeld

René 12-01-2021

Ik heb een afvoer voor een keuken aanrecht gekocht. Goede beschrijving op de website, prima prijs, snel geleverd.

Brinkman 12-01-2021

Shop is goed leesbaar, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk en er wordt gedaan wat is afgesproken ook zijn de prijzen goed.

Maarten 12-01-2021

Levering conform verwachting, goede service en het gehele proces van koop tot en met de plaatsing is netjes en conform afspraak begeleid.

Joost Storms 12-01-2021

Klantvriendelijk en adequaat. Gewoon zoals het hoort. Levering was snel, en contact was rappo klappo

Ben 12-01-2021

Gekochte oven is prima en voor een goede prijs. Alleen levering duurde lang, was wel voor gewaarschuwd, maar pas na bestelling bleek dat de levertijd enkele weken was

Lia 12-01-2021

Keurig geholpen aan de telefoon. Prima advies. Prima prijs.
Levering conform afspraak.

Iris 12-01-2021

Ik kwam via een goede prijs kwaliteit verhouding bij Keukenloods terecht.

Na aanschaf van al mijn keukenapparatuur was ook de service erg goed.
De klantenservice heeft mij meermaals geholpen de bestelling te wijzigen.

Anna 12-01-2021

Wij hadden eerst al eens een ander product bij keukenloods besteld en daar waren we buitengewoon tevreden over. Goede kwaliteit - prijsverhouding, snelle levering en heel vakkundig geplaatst door een vriendelijke monteur. Dat gaf ons zoveel vertrouwen dat wij deze keer onze quooker ook bestelden bij keukenloods . En we werden wederom niet teleurgesteld! Dus: wij hebben onze nieuwe leverancier gevonden en we zullen de firma bij iedereen aanbevelen.

Evert Schutte 12-01-2021

Prettige organisatie die met je meedenkt in mogelijkheden en snel reageert op vragen.

Erich Buckers 09-01-2021

Ten eerste scherpe prijzen, ook de offertes zijn duidelijk en worden snel gemaakt. Goed advies. Wordt ook extra gechecked of je alles goed hebt begrepen. Gewoon een goede service. En uiteraard supersnel geleverd. Erg fijne winkel. Top

Rudy D'Hoe 09-01-2021

klaar en duidelijke product omschrijving , correcte en een concurrentiële prijs

Hugo 09-01-2021

Keurig advies en correcte communicatie. De leveringsdatum werd later dan gepland, maar door de steeds juiste info, werd dit goed opgelost.

Babette 09-01-2021

Zeer goed geadviseerd en geholpen. Vlotte levering mede door medewerker. Top!