Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Redmeyer 25-10-2016 Via de website gekocht

Etna Fornuis

Ik heb gekozen voor een fornuis bij Keukenloods aangezien deze het voordeligst waren met het gewenste model. De afhandeling was vlot en een goede duidelijke communicatie. Het fornuis werd netjes de volgende dag geleverd, een compliment voor de service.

Pluspunten

• Voordelig
  • Goede Communicatie
  • Snelle Levertijd

Derk 25-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf en plaatsing kookplaat en afzuigkap

Na een goed advies van keukenloods.nl een kookplaat en afzuigkap van Baumatic besteld. Deze werden netjes bezorgd en gemonteerd door een monteur van keukenteam. Alles is naar wens verlopen!

Pluspunten

• Goed advies
  • Klantvriendelijk

Linda huisman 25-10-2016 Via de website gekocht

Keukenloods

Je wordt er fijn geholpen, altijd de scherpste prijs.
Nette vlotte bezorging en goede service nadat bleek dat bestelde koelkast niet bij keuken paste.
Kon in de zelfde week nog omgeruild worden voor een ander model koelkast .

Pluspunten

• Nette service
  • Vlotte bezorging
  • Via mail status belijken
  • Makkelijk betalen via iDeal

Aat Vink 25-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop keramische halogeen kookplaat.

De Keukenloods was mij onbekend maar ook de goedkoopste. Toch maar besteld. de levering duurde enkele dagen langer dan voorzien maar dat was voor mij geen probleem. De montage via Keukenloods is vlekkeloos verlopen. Al met al was dit uiteindelijk een goede keus.

Pluspunten

• Goede contacten
  • Perfecte montage

Minpunten

• Levering duurde iets langer

Ehren 25-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte kwaliteit

Afzuigkap telefonisch besteld op zondag,werd zeer goed geholpen en werd netjes afgeleverd op de afgesproken datum.
Goede service aan de telefoon.

C.B. 25-10-2016 Via de website gekocht

Baas boven Bosch

recent zijn de maten van vaatwassers aangepast ivm hogere keukens. Fabrikanten hebben dit aangepast in de type aanduiding. Je kan niet dus niet gelijk zien voor welke hoogte maat het geschikt is. Keukenloods heeft dit dus wel gedaan. Daarom was een selectie makkelijk en snel. Toen ik de keuze had gemaakt, bleek het artikel niet meer op voorraad te zijn. Of ik een duurdere uitvoering wilde tegen de zelfde prijs? Makkelijk antwoord, welke Nederlander wil dat nu niet. Dus nu een super coole uitvoering gekregen, met 2x kloppen en de deur gaat open techniek, leuk ledlampjes aan de binnen kant en nog veel meer leuke eigenschappen. Wel vroeg Keukenloods voor de zekerheid het typenummer van de oude vaatwasser, gewoon even dubbel controleren of het echt wel zou passen, dat is service en meedenken!! Dus gelijk ook maar de nieuwe magnetron meebesteld!! Top!

Pluspunten

• meedenken ipv willen verkopen
  • snelle reactie tijd klantenservice

Minpunten

• bezorging op zaterdag zat al vol
  • betalen moet je toch, dan maar met een lach

stephan 25-10-2016 Via de website gekocht

Stephan

Zeer klantvriendelijk geholpen. Producten worden opgeslagen en worden op moment dat jij het wilt pas geleverd. Je hoeft pas te betalen op het moment dat je het product afroept

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Flexibel

Matt 25-10-2016 Via de website gekocht

Topwinkel

Voor de eerste keer apparatuur besteld via internet, dus nog een beetje angstig. Maar bij de keukenloods doen ze zelfs meer als ze beloven. Binnen 24 uur geleverd(handig oude koelkast was kapot) duidelijke communicatie over het tijdstip dat ze leveren en de koelkast werd voor hetzelfde bedrag zelfs geüpdatet naar een nieuwer model. Levering ook netjes en correct tot in de keuken, wat wil een mens nog meer. Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Correcte en duidelijke info
  • Prijsgunstig

Pieter S. 25-10-2016 Via de website gekocht

Pieter S.

Snelle service. Communicatie tussen de afdelingen werkt goed. Punt om te verbeteren is dat bij aankoop inductiekookplaat je buiten én binnenmaat moet meten. Dat hadden ze er op de site expliciet bij moeten zetten.

W.H. 25-10-2016 Via de website gekocht

prima afzuigkap

afzuigkap besteld. werd keurig op tijd geleverd. was goed verpakt. ik ben erg tevreden en kan deze webwinkel aanraden!

Jeroen 25-10-2016 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Personeel aan de telefoon vakkundig en behulpzaam. Meerdere varianten besproken om uiteindelijk tot de juiste keuze oven te komen.

De oven binnen 4 werkdagen in huis. Keuken apparatuur bestel ik in de toekomst ook hier.

Pluspunten

• Vakkundig personeel
  • Voldoende keus
  • Snelle levering

Keukenloods.nl 25-10-2016 Via de website gekocht

Oven en Kookplaat

Duidelijke site met heldere prijzen.
Een paar keer, om mijn keuze te bepalen, telefonisch overleg gehad - zeer naar tevredenheid.

Pluspunten

• Mooie prijzen
  • Duidelijke site
  • CCorrecte levering

B. Russcher 25-10-2016 Via de website gekocht

Bestelling afzuigkap en filter

Telefonisch meerdere keren contact gehad om informatie in te winnen en werd heel vriendelijke geholpen. Er is mij informatie gegeven waar ik iets mee kon. Helaas zie je vaak dat je ergens naar toe belt de kennis over de producten ontbreekt, dat is bij Keukenloods zeker niet het geval. Als iemand vragen heeft of niet precies welk product bij hem of haar belt adviseer ik om contact op te nemen met Keukenloods, daarna heb je antwoorden op je vragen. Snelle levering is ook een pluspunt.

GH van Ek 25-10-2016 Via de website gekocht

De heer

Prima advies, de prijs lag significant lager dan andere aanbieders. Bezorging en plaatsing geheel volgens afspraak.

Pluspunten

• Advies
  • Stiptheid

Jaap 25-10-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser aankoop prima verlopen

Wij waren op zoek naar een niet al te dure vaatwasser en ondanks dat het een goedkoop product van Indesit betrof werden we uitstekend en snel geholpen.
Eind van de middag besteld en het was me niet helemaal duidelijk of de oude vaatwasser ook meegenomen werd.
Even een belletje en direct iemand aan de lijn die ons vertelde dat dit geen probleem was en we hem vast even buiten neer konden zetten.

Keurig de volgende ochtend voor 10 uur een mail met de bezorgtijd, dit kon 's avonds en dat was voor ons erg prettig.

Op een machine van 300 euro wordt vast niet veel verdient maar desondanks prima service.
Ik kan het aanraden.

Pluspunten

• goed bereikbaar
  • beleefde service
  • Scherpe prijs
  • snelle levertijd

Boris Ljevar 24-10-2016 Via de website gekocht

oven + combi magnetron netjes en op tijd geleverd

Ik heb twee producten online besteld bij de keukenloods.nl (Bauknecht oven en combi magnetron)
Wegens een foutje in de factuur heb ik een telefonisch contact met de keukenloods gezocht en werd snel geholpen door zeer vriendelijk personeel.
Afspraak maken voor levering van de producten ging vlot. Helaas kan men niet de exacte tijd afspreken maar een dag voor aflevering wordt er een SMS gestuurd met de tijd indicatie (3 uur segment). De producten zin ook binnen de aangegeven tijdstip geleverd onbeschadigd in originele verpakking.

Pluspunten

• duidelijk
  • efficient
  • klantvriendelijk

Jan 24-10-2016 In de winkel gekocht
Watergang

Dhr.

Produktkennis , duidelijke uitleg en advies in combinatie met ervaring in 2015 heeft ons doen besluiten om wederom bij Keukenloods het produkt aan te schaffen

R. van Duijvenbode 24-10-2016 In de winkel gekocht
Almere

Rob

Een goed gesoteerde winkel, vakkundig personeel en een snelle en goede levering .Ook het laten inbouwen is door heel goed personeel snel en vakkundig gedaan.

Trudy Bults 23-10-2016 In de winkel gekocht

Combi-magnetron

De keukenloods is n hele goede winkel, ik heb inmiddels alles vernieuwd in de keuken, aan apparatuur en ben heel goed geholpen, en kon alles snel meenemen of laten bezorgen,een topwinkel.

Mevr. Thomassen 22-10-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het kan altijd beter

Over de gaskookplaat ben ik tevreden,ook de aansluiting verliep prima. Wat ik graag beter had gewild was het meeedenken met een eventuele oplossing voor het probleem dat ik heb van een stopcontact pal achter de kookplaat. Zodat een van de vier pitten niet gebruikt kan worden. Prettig was geweest als iemand, een verkoper of monteur mee had gedacht met een creatieve oplossing, zodat ik de 4 de gaspit zou kunnen gebruiken! Nb niet alleen: verplaats het stopcontact!

Super tevreden klant 21-10-2016 Via de website gekocht

Top geregeld!

Zeer goede service en alles volgens afspraak. Vaatwasser die ik had besteld was niet meer leverbaar. Ik kreeg een nieuwer type voor hetzelfde geld: service dus!
Levering en installatie ook helemaal perfect geregeld. Top site, top levering en top service! Dus top geregeld!

• Service
  • Afspraken nakomen

Folkerts 21-10-2016 In de winkel gekocht

afzuigkap

Correcte en snelle behandeling door baliepersoneel. Snelle bestelling en uitvoering opdracht. Goede voorlichting over het product en de varieteit daarin.
Installatie vlot verlopen alleen jammer dat de installateurs hun rotzooi nauwelijks opruimen.
Installateurs zijn zeer sterk op snelheid en omzet gericht..

R. Galjé 20-10-2016 In de winkel gekocht

Zeer tevreden over onze aankopen bij Keukenloods Zaandam

Wij zijn zeer tevreden over onze aankopen, koelkast en afzuigkap, bij Keukenloods in Zaanda. Wij zijn goed en vakkundig geholpen. Via de mail werden wij op de hoogte gehouden van de levering van onze producten.

Pluspunten

• Vakkundig personeel
  • Informatie over levering.

Yvonne 19-10-2016 Via de website gekocht

Goede service

we waren al van plan om de combimagnetron bij keukenloods te kopen, omdat je extra garantie bij het apparaat kreeg na registratie van het product bij de fabrikant. Toen zagen we bij de concurrent dat het apparaat 60 euro goedkoper was, en hebben keukenloods hierover gemaild, prompt kregen we een aanbod van keukenloods dat we dezelfde korting konden krijgen. Snelle reactie en goeie service. Netjes afgeleverd in huis.

Pluspunten

• Snelle reactie via mail

keukenapp. 19-10-2016 In de winkel gekocht
Almere

keukenapp.

ruim assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel, prijs/kwaliteitverhouding is prima.
voor herhaling vatbaar indien nodig.

Wijnands G 19-10-2016 Via de website gekocht

Mijn ervaring met de "Keukenloods"

Het begint dat het eenvoudig is om op de site hetgeen te vinden waar je naar op zoek bent.
Na telefonisch contact met door vakkundig en voorkomend persoon weet je waar je aan toe bent. Enkele dagen later wordt je door het inbouwteam gebeld wanneer bezorging en
plaatsing jou uitkomt en maak je een afspraak.
Een dag voor de afgesproken dag krijg je bericht wanneer ongeveer de monteur komt.
Deze zeer vakkundig, schoon en precies werkende man bouwt de oude machine uit, zet de nieuwe er in en controleert of alles werkt. Oude machine en verpakking van de nieuwe gaat mee in de bus. Dit alles in mum van tijd.
Alle lof voor de Keukenloods en het Inbouwteam. Volgende keer weer.

Wijnands G

Pluspunten

• Vakkundig
  • Voorkomend
  • Schoon werkend

AS 19-10-2016 Via de website gekocht

Goede - betaalbare - service

In mijn zoektocht naar nieuwe keukenapparatuur (was op zoek naar een nieuwe keuken, dus moest ergens nog apparatuur aankopen) kwam ik tot de vaststelling dat mijn gekozen apparatuur van de merk Bosch hier toch telkens goedkoper was dan bij lokale winkels. Ik schat dat ik op het totaalplaatje +- 700 euro minder heb moeten betalen, dan als ik het bij een lokale verdeler had gekocht.

Daarentegen liet ik ook een offerte maken voor een keuken, en dat leek me op het eerste zicht wel vrij duur. Ik had een budget van 8 a 9k, maar blijkbaar was de keuken die ik voor ogen had bij Keukenloods minstens 12 a 13k waard. Uiteindelijk heb ik niet gekozen voor een keuken van Keukenloods o.w.v. de hoge prijs. Wat wel heel erg in hun voordeel spreekt is dat ze vanaf het begin heel duidelijk communiceerden zodat er geen misverstanden optreden, en ze dringen zich niet op om toch maar een extra keuken te kunnen verkopen, wat ik niet kan zeggen over veel andere keukenleveranciers! Ik ben alleszins geen keukenspecialist, dus ik weet niet of hun keukens boven of onder de marktprijs liggen!

Nog een minpuntje was dat de gratis garantie van 5 jaar niet geldig is voor België, wat ik maar jammer vind.

Samenvatting: prijs van de apparatuur is top, kwaliteit lijkt ook in orde te zijn (kan pas binnen een jaar of 2 wat meer vertellen hierover) en service is ook top!

Keep it up, en hou de keukenprijzen wat lager zou ik zeggen!

Pluspunten

• Apparatuur nergens goedkoper gevonden (merk Bosch)
  • Top service

Minpunten

• Keukenprijzen kunnen lager?
  • Gratis garantie van 5 jaar niet geldig voor België

Marianne 19-10-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Kwaliteit voor een goede prijs

Onze inductieplaat bij Keukenloods besteld. Veel keuze, goed advies over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Bezorging perfect volgens afspraak. wij zijn tevreden!

Pluspunten

• Goed advies
  • Goed product

Hans Schuiling 19-10-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser bij Keukenloods - de juiste keuze

Na een eerdere goede ervaring met Keukenloods weer gekeken naar keukenloods voor een nieuwe vaatwasmachine. Deze keer waren ze niet de goedkoopste echter omdat ze laagste prijs garantie hebben even snel contact gehad en werd de prijs van het product bijgesteld.
Na telefonisch contact zelfs nog wat extra vaatwas tabletten erbij gekregen.
Verder prima service van Keukenloods. Ze hebben met attent gemaakt op de aditionele cadeau actie van Siemens en levering vond plaats op de afgesproken datum en tijd.
Vriendelijke nette bezorger, netjes de spullen binnen neergezet bij de keuken, pinnen aan de deur, dus geen contant geld nodig. Je kan zelfs een uur van tevoren nog via ideal betalen als je wilt. Voor mij de volgende keer zeker weer keukenloods.

Pluspunten

• Pinnen aan de deur
  • laagste prijs garantie
  • Vriendelijke sales
  • nette en correcte bezorging
  • net even wat meer als alleen maar "dozenschuiven"

Ann 19-10-2016 Via de website gekocht

Top

De keukenloods heeft goede prijzen, snelle levering (op een moment dat jou uitkomt) en een overzichtelijk aanbod.

Pluspunten

• Levering op een moment da het mij uitkomt
  • Meenemen oude apperatuur

Eric 19-10-2016 Via de website gekocht

Pelgrim gedenkplaat

Mooi op tijd geleverd en alles keurig in orde .
Precies volgens afspraak en een nette prijs en de mogelijkheid om de oude in te leveren

Pluspunten

• Pris
  • Afspraak na komen

Hans 18-10-2016 Via de website gekocht

afzuigkap

Duidelijke productomschrijving, snelle bezorging en prima kwaliteit. De prijs was hetzelfde als bij een grote electronicaketen en daarom gunde ik het eerder aan jullie.

Pluspunten

• A-merk
  • uitstekende kwaliteit
  • goede prijs
  • snelle levering

Wessel 18-10-2016 In de winkel gekocht

Prima winkel, goede inbouwservice

Eerst online gekeken naar de verschillende mogelijkheden en onderzocht en een keuze gemaakt. Daarna in de vestiging de bestelling gedaan. Vriendelijke verkoper en alles was snel geregeld.
Dit was een actiemodel dus niet te duur met veel features.
Daarna via de telefoon een afspraak gemaakt om de afwasmachine te laten installeren.
Mo kwam de afwasmachine installeren. Dit ging snel en vakkundig.

Niks op aan te merken!

m.zingstra 18-10-2016 In de winkel gekocht
veendam

Keukenloods veendam

Vriendelijk personeel. Snelle service ook na levering. Onze wokbrander deed het niet en er is direkt een afspraak gemaakt en binnen een week gemaakt.

Hendrik 18-10-2016 Via de website gekocht

HvG Bouw Harmelen

Goede service en snelle levering
Makkelijk en overzicht wat je besteld.
Bellen van te voren wanneer het wordt geleverd.

Rene den Boer 18-10-2016 In de winkel gekocht

R .den Boer

De shop is goed bereikbaar vlakbij de snelweg,goede parkeergelegenheid.
En eigenlijk wat ons heeft doen besluiten om hier te kopen is de vakkundigheid en vriendelijke benadering van het personeel.
De prijs /kwaliteit verhouding is hier goed voormekaar.
Kortom een winkel om heen te gaan.

Pluspunten

• Personeel
  • De ligging
  • De prijs en uitleg apparatuur

Rob P. 18-10-2016 Via de website gekocht

Headsfree afzuigkap besteld..............

Afzuiigkap besteld op zondagavond en werd keurig dinsdagochtend geleverd. Alles compleet , onbeschadigd en werkend. Zoals het hoort dus ! Enkele dagen later nog even gebeld voor wat informatie over de "geluidsdemper" welke voor deze kap te leveren is. Goede / duidelijke uitleg erover. Prima club dit...............!

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Snelle levering (uit voorraad)

Minpunten

• niet kunnen ontdekken

Mevr. Scharleman 18-10-2016 In de winkel gekocht

Mevr.

Al diverse apparaten die aan vervanging toe waren bij de Keukenloods gekocht Goede voorlichting en service. Ook het inbouw team werkt erg netjes en nemen het oude apparaat en de verpakking mee.

F. Moonen 18-10-2016 Via de website gekocht

Zeer ruime keuze tegen zeer scherpe prijzen.

De keuze aan artikelen is zeer uitgebreid en de prijzen van de artikelen zijn de krachtige pijlers van Keukenloods.nl.

Pluspunten

• Zeer ruime keuze
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelle levering aan huis.
  • Betalen bij aflevering

Mbolhu 18-10-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuidoost

Aanschaf Siemens inbouw Combi

Erg blij met het goede advies in de showroom bij de model keuze van mn combi magnetron. Duidelijke indicatie van levertijden en goede bereikbaarheid klantenservice voor navragen over levering. Oven is netjes in de afgesproken tijdslot bezorgd volgens afspraak. Erg blij met de aankoop en de combinatie van de online ervaring over de bestelling en de showroom

Pluspunten

• Goede prijs
  • Showroom
  • Duidelijke website
  • Duidelijke indicatie over levering

Minpunten

• lever moment niet te kiezen

Jessie 18-10-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Een blikvanger in je keuken

Het SMEG fornuis C9GMA9 is werkelijk een blikvanger in iedere keuken. Een mooi uiterlijk, zeer ruim van opzet en veel functionaliteiten en extra's. Zeker een fornuis voor de ware kook- en bakliefhebber.

Het fornuis dat ik eigenlijk besteld had (showroommodel), is helaas kapot gevallen bij het inladen. Het duurde een aantal dagen voordat Keukenloods een passende oplossing had, maar uiteindelijk heb ik een upgrade gekregen tegen dezelfde prijs van het vorige fornuis. Een keurige oplossing.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Stille oven
  • Krachtige gaspitten
  • Degelijk materiaal

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Elly 18-10-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Keukenloods

Naar de Winkel van Keukenloods geweest waar we gastvrij werden ontvangen en alle tijd en uitleg gekregen om een goede kwaliteits/ prijsverhouding inbouw-Combimagnetron te kunnen aanschaffen. Snelle levering, binnen 24 uur!

Jeffrey 18-10-2016 Via de website gekocht

Duidelijk contact via de telefoon en correcte afhandeling

Via de telefoon goed advies gekregen over bepaalde apparaten. Een apparaat was goedkoper bij een andere winkel en deze werd zonder moeite voor dezelfde prijs geleverd.

• Levering
  • Goede contact

rpdegraaff 18-10-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

zeer tevreden over de aanschaf

Nette overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. Geeft goede voorlichting over de producten. Goed bereikbaar met de auto en snelle service

Pluspunten

• goed contact
  • houden aan de afspraak

Groeneveld 18-10-2016 Via de website gekocht

Super!

Duidelijke shop, makkelijk zoeken. Bij vragen krijg je via de chat functie een snel antwoord. En bezorging op het afgesproken tijdstip.

Pluspunten

• Makkelijk zoeken
  • Chatfunctie
  • Correcte afhandeling

Nico Tegelbeckers 18-10-2016 Via de website gekocht

siemens inbouw magnetron

Advies via mijn zoon voor deze site, levering heeft conform de gemaakte afspraak plaatsgevonden.
Een zeer goed bijpassende magnetron kunnen vinden voor onze inmiddels 25 jarige oude Franse keuken!

Pluspunten

• Alleen maar, zie in de tekst hierboven

Henk van den Bosch 18-10-2016 Via de website gekocht

Menkraan keuken

Goede service en correcte afhandeling. Levering vond plaats binnen gestelde tijd. Eigenlijk wilde ik het graag eerder hebben, maar ze hebben zich gehouden aan 1 à 2 dagen levertijd.

Pluspunten

• Er werd duurdere kraan geleverd
  • Duidelijke website

Minpunten

• Levering mag sneller
  • Gebruiksaanwijzing niet volledig.

Armand 18-10-2016 Via de website gekocht

Apparatuur keuken

Goed te woord gestaan en geholpen aan de telefoon. Een nette prijs en levertijd. Duidelijke correspondentie over de levering.

Pluspunten

• Duidelijke en goede communicatie

Anja Verheijen 18-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service, ook van de ontbrekende onderdelen!

De levering van onze inbouwoven verliep snel en soepel. We werden goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Helaas ontbraken er enkele schroeven, maar deze werden meteen toegezonden nadat we hiervan melding hadden gemaakt. Kortom, wij zijn zeer tevreden over keukenloods.nl

Ivana 18-10-2016 Via de website gekocht

Bosch vaatwas

Ben opzoek geweest naar een nieuwe vaatwas.. een mailtje 's avonds laat aan Keukenloods gestuurd voor advies. Had binnen enkele minuten een advies binnen. Direct besteld. Hij is netjes afgeleverd en ingebouwd...alle verpakkingsmateriaal hebben ze mee genomen tezamen met de oude vaatwas. Super geregeld! Professionele installateurs! Mijn complimenten!