Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Betty 05-01-2021

Prettig geholpen goede voorlichting, en goede service zou er zeker weer iets kopen

Peetfum 05-01-2021

Zowel via telefoon als email prettig contact; goede uitleg, prima geholpen.

Rob 05-01-2021

Bestelling liep vlot, goed geïnformeerd over levering duidelijke afspraak lever data bezorger heel vriendelijk en op afgesproken tijd aanwezig. Erg blij dat ik bij jullie de inbouwkoelkast heb gekocht bevalt ook prima

andries en sherry 05-01-2021

We kochten een vaatwasser en een koelkast. We zijn met de apparatuur zeer content en de prijzen waren werkelijk scherp.
De vaatwasser kwam zelfs vroeger dan beloofd en is zeer zorgvuldig door twee vriendelijke monteurs geïnstalleerd. Bij de koelkast hadden we een foute maat besteld en die werd zonder morren vervangen.

CJM Broos 05-01-2021

We zijn goed geholpen in de winkel, het was nog best een zoektocht om de 2 verschillende apparaten bij elkaar passend te laten zijn. Het is gelukt en het resultaat ziet er erg goed uit.

Nico 05-01-2021

Alles verliep perfect vanaf de bestelling tot aan de levering. Ook geen enkel probleem bij de terugleveren van het oude apparaat. Super. Grote duim.

Ton Tuk 05-01-2021

De shop is overzichtelijk en er is een korte response.
Het is overzichtelijk en de contacten vriendelijk.

5-1-2021 05-01-2021

Goede prijs, makkelijk online te bestellen. Goede communicatie mbt levering. Nette en snelle aflevering. Correcte plaatsing. Dus meer dan tevreden.

Irene Oemar 05-01-2021

Alles is gegaan zoals telefonisch afgesproken. Goed product! Snelle levering. Heel makkelijk vanuit je luie stoel te bestellen.

Peter 05-01-2021

Eenvoudige bestelling, snelle levering met adequate informatie. Uitstekende kwaliteit van de keuken apparatuur.

John 05-01-2021

Goede voorlichting en mooie overzichtelijke winkel.
Snelle leveringsservice aan huis.

Usame 05-01-2021

Ik heb bij Keukenloods een fornuis gevonden die ik niet kon vinden in de voorraad van andere retailers. Dus erg goed qua het hebben van verschillende soorten items in de voorraad.

De levering werd ook goed geregeld en gebeurd zonder enig probleem.

Ron Rouwenhoff 05-01-2021

Snelle afhandeling van de aanvraag en het bieden van een alternatief. Prijstechnisch ook prima opgelost.

Dennis 04-01-2021

Wij waren op zoek naar een inductiekookplaat en oven. Bij keukenloods in Zaandam goed geholpen en geadviseerd binnen de mogelijkheden die wij hebben aangegeven (grootte van de kookplaat en oven).

Willeke 02-01-2021

Keukenloods heeft bijna alles en is daarnaast ook echt voordelig. We werden heel vriendelijk geholpen.

V wijk 01-01-2021

Beste aanbieding.alleen geen snelle levering.waarschijnlijk is dat overal? ?

gert peperkamp 01-01-2021

Actueel en gevarieerd assortiment. Website is Comfortabel te bedienen.
Leuk zakendoen met de servicedesk. Ook goede aftersales.

Eveline 31-12-2020

Artikel gemakkelijk te bekijken, ook de maten en te bestellen. Wij hebben gekozen om het te laten installeren en dat verliep allemaal prima.

Peter 31-12-2020

Prettige website om te kiezen en de keuze af te handelen en snelle levering van de bestelde oven!

Dirk Horst 30-12-2020

Via Keukenloods een Etna Inductie kookplaat besteld voor een bepaalde leverdatum. Deze moest ik wijzigen omdat de kookplaat sneller kon worden geïnstalleerd door erkende installateur. Even met het hoofdkantoor in Opmeer gebeld en alles was snel geregeld. Aflevering was keurig en op tijd.

HennieDePennie 30-12-2020

Het was moeilijk om een passende koelkast te vinden i.v.m. inbouw keuken van 20 jaar oud. Is gelukt met dank aan de keukenloods. Er waren wat problemen, maar deze zijn keurig opgelost. De keukenloods heeft mij een gelukkig mens gemaakt. Dank daarvoor. Iemand had mij geadviseerd om contact op te nemen met de keukenloods.

Karen 30-12-2020

Zeer vriendelijk telefonisch geholpen. Prima service en uitstekende levering zonder oponthoud. Op een zondagochtend, vanwege de drukke tijden en wij zonder kookplaat zaten.

Astrid 29-12-2020

Keurig op planning geleverd, netjes in de berging weggezet. Heldere duidelijke communicatie over moment van afleveren en alles onbeschadigd ontvangen.

Martijn 29-12-2020

Prima site en prijs voor een afzuigkap, apparaat werd op tijd geleverd. Bezorger liet van te voren horen wanneer hij kwam.

Paul Kautz 29-12-2020

Omdat ik de door mij gekozen afwasmachine hier voor de laagste prijs kon krijgen koos ik voor Keukenloods. De afwasmachine werd keurig op tijd tot in de keuken afgeleverd door een vriendelijke jonge man die de oude machine weer mee terug nam. De machine werkt naar alle tevredenheid.