Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Bas 29-12-2020

Voor de 2e keer hebben wij iets online besteld bij Keukenloods. Voor de 2e keer ook (gedeeltelijk) onze bestelling geannuleerd.

Beide keren blijkt het bestelde product niet leverbaar op korte termijn(terwijl online de verwachting wordt gewekt dat dit binnen enkele dagen, indien voorradig bij leverancier geleverd kan worden). In alle 2 de gevallen komen we hierachter doordat we er zelf na meer dan een week achteraan bellen om te horen wat de status is.

Bij onze 2e bestelling hebben wij contact opgenomen m.b.t. levering en inbouw. Uiteindelijk boodschap totaal niet goed begrepen.
Dit hebben we uiteindelijk zelf opgelost(laten plaatsen).

Enige pluspunt het snelle afhandelen vd annulering en terugbetaling.
Officiele reactie van Keukenloods 29-12-2020

Beste Bas,
Bedankt voor de eerlijke review. Vervelend dat het zo is gelopen. Wij hebben een grote voorraad, echter zijn we voor een aantal producten afhankelijk van onze leveranciers. Helaas zijn er een aantal
apparaten met een enorm lange levertijd. Wij zouden dit ook graag anders zien. Toch is het niet goed dat onze website voor verwarring heeft gezorgd m.b.t. de levertijd. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen zou je mij een mail kunnen sturen (emma@keukenloods.nl).
Bedankt en een fijne dag.
Groet Emma | Webcare Keukenloods.nl

Tessi 28-12-2020

sorry Keukenloods, maar vertrouwde er helemaal niets van bij de aanbieding bij Black Friday. want als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat ook meestal ook zo. Heb het risico toch genomen. en gelukkig maar. Inclusief installatie, vlotte planning, en alles super netjes en correct. een 10 dik waard!

WisseloJohan 28-12-2020

Duidelijke site en snel mijn product gevonden. Op de vergelijkingssite was de prijs ook nog de laatste.

WvD 27-12-2020

Jammer van de lange levertijd anders zeker een 9. volgende niet 1 week zeggen en dan 3 weken later leveren.

Schut 27-12-2020

Mooie showroom met uitstekend personeel en veel aandacht voor de klant. Afhandeling van gekocht artikel helemaal naar wens.

Marianne 27-12-2020

Prima advies en service, scherpe prijzen, vakkundig personeel, mooie showroom

H 27-12-2020

Vriendelijk, behuplzaam en goede service & prijs. Grote keus met goede merken
Officiele reactie van Keukenloods 29-12-2020

Hallo H!

Bedankt voor de review! Daar zijn we blij mee. Krijgen we volgende keer een 10? Bedankt groetjes Emma | Webcare Keukenloods.nl

Anoniem 27-12-2020

Correcte levering volgens afspraak. Ook de retourafhandeling verliep naar wens.

EMoviat 26-12-2020

Perfecte informatie verkregen middels Whatsapp. Ook de bevestiging verliep super. Eigenlijk erg tevreden! Ik adviseer Keukenloods

Vincent 26-12-2020

Goede hulp bij het bestellen en daarna een snelle levering. En natuurlijk een scherpe prijs!

Willy van Amelsvoort 25-12-2020

Via internet ben zelf in de winkel geweest. Ben heel vriendelijke geholpen en alle apparaten zijn netjes geleverd

Piet M 25-12-2020

De shop is duidelijk in zijn informatie over het product en de prijs, Zelf had ik nog een vraagje even gebeld het apparaat werd vervangen voor een nieuw model, het nieuwe product is geleverd voor een aantrekkelijk prijs.
Tot nog toe, Ik ben tevreden over het geheel.

Luuk 25-12-2020

Bereikbaar, vriendelijk en goed meedenkend. Ook onzekerheden over de leverdatum werden duidelijk gecommuniceerd

Steven 25-12-2020

Het was vooral duidelijk.
Via telefoon. Je komt in contact met een medewerker en die je ver helpt met bestellen en voor dat je het weet krijg je een bevestiging dat je vaatwasser geleverd wordt. De levering is ook nog eens eerder gekomen dan gepland zou in de eerste week van januari komen, maar is toch in december gekomen waar ik heel blij me ben. Monteur heeft het geïnformeerd. En ik ben dik tevreden

Bert60 25-12-2020

Door het vele zoeken op internet toch weer bij keukenloods uitgekomen, via de chat een goede prijs gekregen voor diverse apparaten, top, ook veel lof voor de verkoper

Lotte 25-12-2020

Goede winkel, nemen de tijd om je uitgebreid te helpen en geven realistisch advies.
Klantenservice is snel en helpen je vrijwel direct met je vragen.
De bezorging status was wat lastiger te volgen, stond alleen de verwachtte leveringsweek aangegeven.

Michaël 24-12-2020

Gemakkelijk afspraak kunnen maken, vriendelijke bediening. Ruim de tijd voor ons genomen. Goede prijs/kwaliteit. Minder: iedere keer moeten bellen, omdat afspraken niet nagekomen werden of fouten waren opgenomen in offerte. Tussen offreren en montage verliep het wat rommelig. Ook eea op te merken over montage. Uiteindelijk hebben de service monteurs alles opgelost en hebben wij nu onze droomkeuken zoals we die voor ogen hadden.

Cees 24-12-2020

Sous-vide en stoomkoken kan met deze nieuwe stoomoven van Bosch, vlees en groentes zijn grote klasse maar vis is geweldig.
Dit krijg je nergens in geen enkel restaurant.
Het is een beetje googelen, YouTube kijken, uitproberen en eigen ervaringen noteren.
Maar de resultaten zijn er naar het is genieten in je eigen huis.

Herman 24-12-2020

Zoals eerdere aankopen,alles perfect geregeld,Vriendelijke en behulpzame bezorging en de volgende geleverd

Paul 24-12-2020

Keurige winkelverkoop!!! Combi oven gekocht
Goed vergelijk met eerste eigen keus en alternatieven in types zelfde merk en andere merken.
Nette levering tot in huis en oude apparatuur meegenomen.
Wij zijn er zeer tevreden mee en kopen hier al jaren al onze apparatuur.

Frans B. 24-12-2020

keukenloods utrecht had voldoende opties om tot een keus te komen. Wij zochten een 90 cm breed gaskookplaat. De levering verliep vlot en we konden zelfs nog een switch maken van zwart naar rvs.

Edwin Verweij 24-12-2020

Al net eerdere aankopen goede ervaringen. Goed aan de telefoon geholpen. Ook eerder in de winkel een prima, vriendelijke verkoper. Advies is duidelijk en goed. Ook met bestellen en leveren alleen maar positieve ervaringen.

Pedro 24-12-2020

Prima mondeling en schriftelijk geadviseerd. Scherpe prijs. Product eerder geleverd dan verwacht. Dik tevreden.

Ambet 24-12-2020

Goede service! Door extreme drukte kon helaas niet de bezorging op het afgesproken moment geleverd worden. Maar hier werd ik netjes telefonisch van op de hoogte gesteld. Er werd ook flexibel omgegaan met het afspreken van een nieuw bezorg moment de volgende dag, op een tijdstip dat voor ons schikte. Echt super! En de oude oven werd netjes mee terug genomen.

Anna 24-12-2020

Goed telefonisch advies gekregen. Product netjes afgeleverd. Eerst nog even bij Keukenloods vastgehouden omdat we nog niet klaar waren. Goede fijne oven gekocht voor een goede prijs.