Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Lisa 24-12-2020

Het contact met de verkoper was goed en ik kon voor een gunstige prijs mooi A-merk inbouwapparatuur kopen. De jongens die kwamen inbouwen waren kundig en werkten netjes, het stopcontact dat bij de nieuwe oven in de weg zat, werd vlot verplaatst.

Fstraat 24-12-2020

Producten en begeleiding bij aankoop goed. Installatie vriendelijk, wel aantal restpunten met name syfoon zorgt voor lekkage en koelkast heeft condens.

Ineke 24-12-2020

Goede telefonische communicatie en duidelijke, overzichtelijke website
Snelle levering.

Tom de Been 24-12-2020

Goed geholpen en alles wat we bestelde netjes op tijd en goed verpakt geleverd. Ik raad de keukenloods zeker aan.

Cindy Weiss 24-12-2020

Erg fijn! We hebben de bauknecht kookplaat van 299,- euro gekocht.
Wij zijn erg blij met deze aankoop! Hij is mooier in het echt dan op de foto.

Jim 24-12-2020

Goed geregeld. S’avonds gebeld. Volgende ochtend kon ik het ophalen. Alles werd even snel gepakt en bij auto gebracht

marleen 24-12-2020

Goede service en uitleg in de winkel. Snelle levering van het product.
Alles netjes verlopen. Volgende keer koop ik mijn product zeker weer bij de "keukenloods"

Nicole 24-12-2020

Snel en goed. Netjes binnen neergezet.
Oude ook weer meegenomen. Handig hoor.

Helga 24-12-2020

Snelle levertijd en communicatie perfect. Koelkast is helemaal prima en oké!

Annet 23-12-2020

Snelle reactie, scherpe prijzen, vriendelijke klantvrije benadering. Door een misverstand bleef iets langer liggen toen heeft een ander filiaal direct actie ondernomen.

Herman 23-12-2020

Goed contact met de telefonist die goed meedenkt en juiste info verstrekt, prima service én kundige monteurs!

NOVY vlakscherm 661 23-12-2020

Mooie fijne afzuigkap, kan je als je een beetje handig bent zelf installeren, bij mij gedaan door de zonen.

Perry 23-12-2020

De site is overzichtelijk en de mogelijkheid bestaat om aan te geven dat een concurrent een betere/lagere prijs heeft. Keukenloods komt dan met een goed tegenbod en zelfs als het product niet op voorraad is dan krijg je een upgrade voor diezelfde lage prijs. Al meerdere keren besteld bij Keukenloods ter vervanging van bestaande apparatuur. Snelle reactie zowel via mail als telefoon.

Ed 23-12-2020

Heel correct, vakkundig en snel geholpen. Concurrerende prijzen en tot op heden goede service. Afspraken worden nagekomen.

Martien Van HULTEN 23-12-2020

Ruime keuze met vriendelijke verkoper die van de hoed en de rand weet.
Met kan op elk moment zien wat de voorraad is.

Petra eeken 23-12-2020

Keurig geholpen,aankoop was aanwezig geweldig de korting voor afhalen
Produkt prima in orde

hans postema 23-12-2020

prima zaak, alles goed voor elkaar. komt afspraken na. alles is op tijd geregeld en geplaatst

WvE 23-12-2020

Goede verkoopinformatie, beste prijs en uitstekende levering ! Zeer tevreden.

maurice 23-12-2020

zeer uitgebreid assortiment, makkelijk te vergelijken, snelle levering! ook de informatie over de producten, de installatie etc zijn zeer compleet,

Frans 23-12-2020

Wat gewoon opvalt is de telefonische bereikbaarheid meerdere keren contact gehad en altijd correct geholpen! Het is zelf mogelijk dezelfde verkoper te spreken, uiteindelijk met alle informatie de juiste keuze gemaakt. De afhandeling en levering zeer correct verlopen!! Dus al met al Keukenloods blijft deze Service vasthouden!

Hasan 23-12-2020

Shop is goed toegankelijk en gebruikersvriendelijk. Ik ben uitgebreid en zorgvuldig geholpen tot dat ik de juiste apparaat kon vinden.

Mieke 23-12-2020

Bosch afzuigkap gekocht. Duidelijke informatie over voorraad, prijs en over ( in dit geval) uitlopend artikel.
Meer dan genoeg keuze in manier van leveren en betalen. Goede communicatie tijdens het leveringsproces.
De afzuigkap werd op afgespoken datum en tijd bezorgd. Was degelijk verpakt zodat er geen beschadiging is opgetreden. Kortom... erg blij dat ik na een internet zoektocht bij De Keukenloods heb gekocht.

george 23-12-2020

De keukenloods heeft uitstekend geholpen met het bepalen en uitzoeken van de diverse types, denkend aan de keukenapparatuur. Daarbij mag je niet niet alleen denken aan de prijsstelling , maar juist ook aan de advisering en de behandeling van de klant.
Daar zijn de heren goed in geslaagd en hebben zij eigenlijk wel een hoger cijfer verdient dan een 8, maar er moet altijd een uitdaging blijven om het beste resultaat te blijven bereiken

Miriam 23-12-2020

Nadat ik via de website een bestelling had geplaatst voor een inbouw combi magnetron, bleek dit model van Siemens helaas niet meer leverbaar te zijn. De Keukenloods bood mij een alternatief model voor dezelfde prijs, waarmee ik minimaal €200,- bespaard heb. Ondanks dat de levering van het apparaat wat langer op zich liet wachten ben ik zeer tevreden

Jager 23-12-2020

Het bestelde artikel was niet meer op voorraad, maar alternatief aangeboden gekregen voor dezelfde prijs, terwijl alternatief een stuk duurder was. Snelle levering.