Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joost 19-09-2016 Via de website gekocht

Laarschot

Snelle service, op tijd en in netjes in overleg is de koeler geleverd.
Top! Goed verpakt en de oude koeler is zonder problemen weer mee genomen.

Pluspunten

• Snelle service
  • bezorging in overleg

Ivo S. 19-09-2016 Via de website gekocht

Erg goed!

Onlangs een oven besteld bij Keukenloods.nl. Ze leverden zoals beloofd en de apparatuur was in prima staat (Geen transportschade of wat dan ook). Duidelijk en snel!

Bas van Meurs 19-09-2016 Via de website gekocht

Siemens SN69M030NL inbouw vaatwasser

Zoals het zou moeten zijn! Alles ging perfect vanaf bestelling tot levering/installatie. De monteur van Inbouwteam was netjes op tijd en heeft alles keurig geinstalleerd en de oude (defecte) vaatwasser meegenomen. Binnen 40 minuten was alles klaar!

Pluspunten

• Installatie
  • Bestellen
  • Contact
  • Website/Shop

JScholts 19-09-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Prima service ook na verstrijken garantietermijn

goede korting gekregen op nieuwe siemens magnetron, nadat atag had aangegeven dat defect buiten garantiebepalingen viel

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijk
  • Snelheid

Cristi Teodor 19-09-2016 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

Makkelijk in gebruik, snel afgehandeld . Chauffeur was vriendelijk en behulpzaam. Ik hoefde hem niet eens te helpen. Betaling ging ook gemakkelijk. Aanrader.

EWvB 19-09-2016 Via de website gekocht

Ruime keus, goede afhandeling

Wij hebben onze complete set keukenapparatuur bij keukenloods besteld. Keus genoeg!
De afhandeling van de bestelling, inclusief gespreide levering is uitermate netjes afgehandeld. De communicatie daar over verliep erg prettig.

Pluspunten

• Ruime keus
  • GHoede afhandeling
  • Prettige communicatie
  • Goede prijzen

Minpunten

• Produktvergelijking

Mirjam 19-09-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Vriendelijk, snel en goedkoop!

Het personeel heeft goed geluisterd naar mijn wensen, en vervolgens snel goede oplossingen gevonden. Ook de aanvulling via de website was overzichtelijk en duidelijk.

Pluspunten

• Makkelijk bereikbaar

Randy 19-09-2016 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Alles verliep soepel. vanaf het moment van bestellen t/m de aflevering.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Al met al erg tevreden! Ga zo door!

Eloise 17-09-2016 Via de website gekocht

Advies en service

Bij keuze en bestelling is tefonisch goed meegedacht. Ik bestelde kookplaat en afzuigkap weken vooraf om zeker te zijn van tijdige levering. Op de afgesproken dag realiseerde ik me dat de gebruikelijke leveringsafspraak niet was gemaakt, terwijl ik ook nig ruim op tijd had betaald. In mijn account stond wel de bestelling, geen actie. Telefonisch was snel opgehelderd dat wachten was op schacht via groothandel. In pasr minuten werd duidelijkdat ze daar hadden zitten slapen met veel excuus. Enfin, het meeste kwam dus de volgende dag en de schacht nog een dag later wat wel vertraagde bij mijn keukenverbouwing. Geluk bij ongeluk was dat ik installatiegegevens op website zochten toen ontdekte dat kap stuk goedkoper was geworden. Een opmerking was voldoende voor terugbetaling van verschil binnen 24 uur.

Pluspunten

• Advies
  • Service
  • Probleem snel opgelost

Minpunten

• Levering niet gemonitoord

a v/d akker 16-09-2016 Via de website gekocht

gemak

makkelijke site, goede verh.prijs/kwaliteit,bereikbaarheid,en snelle levering. klantenservice goed bereikbaar,vriendelijk en snel en vakkundig geholpen

Pluspunten

• beste prijs
  • snel
  • pretige site
  • geode klantenservice

Ter 14-09-2016 Via de website gekocht

SMEG inbouwapparatuur

Vlot geregeld, prima back-office hulp en een service wat je tegenwoordig niet vaak vindt. Op tijd geleverd volgens afspraak! Mooie Smeg's!!!

Sander 14-09-2016 Via de website gekocht

Aan te bevelen

Keukenloods heeft onze nieuwe koelkast snel (de volgende dag) en netjes afgeleverd, voor de laagste prijs vindbaar op internet. prima dus.

Pluspunten

• snel
  • nette levering
  • lage prijs

Gerda 13-09-2016 Via de website gekocht

inductie

Snelle levering en uitstekende service.
Een leuke bijkomstigheid, nergens anders zo goedkoop gevonden scheelde bijna € 300,-- met de zaak waar ik was gaan kijken.

Pluspunten

• snelle levering
  • goedkoop

R.J. Roks 13-09-2016 Via de website gekocht

Niets dan lof

Ik kan niet anders dan Keukenloods op alle onderdelen een compliment te geven. Nuttige verkoopinformatie, snelle levering en vooral een nette en deskundige installatie van de vaatwasser. Zeer aardige en deskundige monteur. Kortom erg aan te bevelen.

Pluspunten

• snelheid
  • service
  • deskundigheid

Wim V. 13-09-2016 Via de website gekocht

Zeer snel, correct en voordelig

Handig bestelproces. Levering kon ook in België op afgesproken data. Nadien nog eenvoudig aan kunnen laten passen. Keukenloods was voor onze apparaten de voordeligste handelaar. Bij een volgende aankoop kijken we zeker terug bij Keukenloods.

Pluspunten

• snel
  • flexibel
  • voordelig
  • handig

Minpunten

• België=overschrijving

Ancema 13-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant!

Informatie oké, vriendelijkheid oké, aflevering en montage oké en prijs oké!
Alle tijd werd genomen om de juiste koelkast te vinden die zou passen. Diverse alternatieven aangeboden en dat alles zonder drang maar zeer vriendelijk! Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Vriendelijkheid
  • Kennis van zaken
  • Nakomen afspraken

Natasja 13-09-2016 Via de website gekocht

Praktisch en snel

Een combimagnetron van Pelgrim besteld. Voldoende info op website, zelf bepalen wanneer product wordt afgeleverd. Alles netjes afgehandeld.

Pietberg 13-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop koelkast

Alles is pefect verlopen. Het kan dus wel, kopen via internet!

Na het eerste telefonisch overleg bepaald welk model als vervanging van de koel-vriescombinatie ik in aanmerking kwam. Besteld, keurige bevestigingsmail. Montage: keurig vooraf een mail tussen een en vier komen we. Keurig op tijd. Snelle vakkundige montage. Afval en oude kast keurig afgevoerd. Klasse!

Piet van den Berg

Pluspunten

• Doen wat ze beloven!

Tanja 13-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Snelle en goede service, niet alleen online goed bereikbaar, maar ouderwets :-) telefonisch ook. Voor de bezorging word je gebeld over de afspraak.

Pluspunten

• Snel
  • Denkt mee
  • Ruime keuze

Dennis 13-09-2016 In de winkel gekocht
Almere

BOSCH PCS815B90N

's Ochtends telefonisch contact en na een belletje van de winkel in Almere kon ik hem 's middags ophalen. Perfect geregeld!

Pluspunten

• afhalen mogelijk
  • Goedkoopste prijs
  • Vriendelijk

Minpunten

• Betaald parkeren

Jury de weerd 13-09-2016 In de winkel gekocht
Watergang het schouw

Vaatwasser

Leuk en goed advies gekregen bij aanschaf vaatwasser,maar het echte verschil werd gemaakt door de monteur die op zeer vakkundige wijze de vaatwasser inbouwde en in bedijf stelde en ook nog uitleg gaf ook

Vertrouwde service aan huis! 13-09-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Snelle levering en een vriendelijke bezorger met verstand van zaken, tevens ook buiten de leveringen om advies m.b.t. garantie.

Pluspunten

• Snelle service
  • overzichtelijke webwinkel
  • extra fabrieksgarantie

Monique Lammersen 13-09-2016 Via de website gekocht

Top service

Helaas kwam mijn bestelde combi oven met een klein deukje op de deur uit de doos. Zelfs op zaterdag reactie en op maandag ochtend was alles geregeld voor de omruiling met monteur. Super Keukenloods!

Pluspunten

• Reageren meteen

Cor 12-09-2016 Via de website gekocht

Aanschaf zanussi koelkast

Goede en snelle levering, net als alle andere witgoed producten zeer tevreden zelfs tot in de keuken geleverd, top

Hajolo 12-09-2016 Via de website gekocht

Alles kits

Overzichtelijke website duidelijk wat je moet betalen , goede prijs/kwaliteit netjes en op tijd bezorgd - kortom niets op aan te merken BRAVO

Pluspunten

• tijdige bezorging
  • vriendelijke bezorger
  • duidelijke prijs

Marielle 12-09-2016 Via de website gekocht

Goede keus als je via internet wilt kopen

Snel en gemakkelijk een keuze via de website gemaakt. Keukenloods bood de laagste prijs voor het product. Direct na aankoop werd er al gebeld om een afleverafspraak in te plannen. Correcte levering met vriendelijke bezorger. Oude exemplaar ging direct mee retour.
Volgende keer kiezen wij weer voor Keukenloods.nl

Pluspunten

• Goede website
  • Laagste prijs
  • correcte benadering

Bennie 12-09-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle reactie op mijn vragen.

Nadat ik twijfels had of de juiste bestelling werd ingevoerd werd ik binnen 10 min na openingstijd gemaild met antwoord op mijn vragen, daarna met dezelfde persoon telefonisch contact gehad.

Pluspunten

• Snelle reactie

Tonny 12-09-2016 Via de website gekocht

inbouw koelkast Zanussi

De bestelling wordt op de afgesproken dag en tijd geleverd. Wordt via de mail de juiste tijd doorgeven. Nemen de oude koelkast mee retour. Vakbekwaam personeel en bij aflevering kun je pinnen.

Pluspunten

• oude koelkast retour
  • snel
  • juiste tijdstip aanwezig

Olivier 12-09-2016 Via de website gekocht

prima service

Duidelijke site, we zochten een nieuwe en grotere afzuigkap. Na alles opgemeten te hebben een afzuigkap uitgezocht. Handig dat alle technische gegevens hierbij vermeld staan. Uiteindelijk zat ik nog met een paar twijfels over de inbouw (minimale ruimtes en uitstekende vormen aan geselecteerde afzuiging, omdat deze maar amper pastte) en hier ben ik heel netjes en geduldig bij geholpen. Levering etc was ook allemaal netjes en op tijd aangekondigd!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • veel info
  • chathulp
  • prima prijs

Minpunten

• chathulp stopte soms

Veldman 12-09-2016 Via de website gekocht

keuken

Uitstekende snelle service, heldere communicatie, goede update t.b.v. levering bestelling, prima nazorg bij problemen of onduidelijkheden.

G.nijenhuis 12-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Keurig te woord gestaan per telefoon ,ook een prettige en rustige bezorger die netjes met de spullen omging

pietjebell 12-09-2016 In de winkel gekocht
almere buiten

koelkast kookpllaat

had niuew nodig en had een vaatwasser van bedrijf prima dus de rest ook koelkast en kookplaat gekocht

Hans en Annie Scholten 12-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Siemens oven met magnetronfunctie

Product bevalt bijzonder goed. Heel mooi om te zien, eenvoudig in gebruik met een heel goed resultaat. Bestelling en levering uitstekend verlopen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snelle reactie bij vragen

Schuringa 12-09-2016 Via de website gekocht

Een echte aanrader

Alle keukenapparatuur zeer voordelig besteld bij keukenloods. Scheelde bijna de helft. Zeer goede communicatie omtrend order status. Bestel datum hadden we zelf vooruitgeschoven ivm vakantie bij de opmerkingen en werd ook zo uitgevoerd zonder omkijken. Achteraf bleek bij de afzuigkap geen schouw te zitten. Deze telefonisch nabesteld. Zeer vriendelijk personeel. Ik werd 2 x kort in de wacht gezet zodat de medewerker bij de fabrikant kon benaderen welke schouw zou passen.
Kortom we zijn zeer tevreden over levering en service van Keukenloods!

Pluspunten

• Levering
  • Prijzen
  • Betalingsmogelijkheden
  • Service

De Groot 12-09-2016 Via de website gekocht

subliem snelle aankoop inductiekookplaat

snel contact, in overleg beste prijs en montage binnen 2 dagen. Na eerste montage, tweede keer montage gratis gekregen. Veel service

Pluspunten

• altijd laagste prijs
  • geen 2x voorrijkosten

K. Rus 12-09-2016 Via de website gekocht

Top

Advies, keuze, bestelling en afhandeling, alles snel en zeer adequaat. En de aflevering en inbouw: keurig op de afgesproken tijd en probleemloos. Ook de oude apparatuur en het verpakkingsmateriaal werd netjes afgevoerd.

M. de Jong 12-09-2016 Via de website gekocht

De beste prijs en prima service

Wij hebben voor de keuken nieuwe keukenapparaten van siemens studio line besteld. Keukenloods had de beste aanbieding. Ook hadden we een nieuwe wasmachine besteld. Alle apparaten zijn netjes thuisbezorgd. Wanneer wij de volgende keer weer iets nodig hebben dan nemen we als eerste contact op met keukenloods, ik kan het iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Scherpe prijs, beste deal
  • Gemak om te betalen
  • Goede service
  • Prima bezorging

Minpunten

• Geen!!!!!

Sylvia van Mierlo 12-09-2016 Via de website gekocht

Van een zeer tevreden klant...

Ik heb een paar keer contact gehad met jullie en heb dat ervaren als zeer prettig en to the point!..en weten waar je het over heb..ik heb het zo prettig ervaren dat de volgende bestelling die ik nog op mijn verlanglijstje heb staan..zeker bij jullie ga kopen succes en blijf zoals jullie zijn ...

g.wijtsma 12-09-2016 Via de website gekocht

aankoop Pelgrim combi magnetron

goede ervaring met keukenloods, nette levering conform afspraak etc. Betaling bij aflevering met pin zoals afspraak zeer tevreden. Enige winkel die een 50 liter magnetron met 5 sledes verkoopt.

Pluspunten

• zeer correct met alles
  • zeer nette prijzen

W van dijk 12-09-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar, afspraak is afspraak

Mooie overzichtelijke webshop. Scherpe concurrerende prijzen en een ruim assortiment. Goede telefonische service en bij vragen duidelijke uitleg.

Pluspunten

• scherpe aanbiedingen
  • overzichtelijk
  • vriendelijk

rob loggen 12-09-2016 In de winkel gekocht
amsterdam zuidoost

keukenloods goede service snelle levering

goed geholpen snel geleverd goede prijs netjes thuisgebracht en nette chauffeur die de vaatwasser zelfs in de keuken neerzette

Pluspunten

• goede service
  • snelle levering
  • goede prijs

Susanne 12-09-2016 Via de website gekocht

Top service en kwaliteit.

Zeer ruim assortiment, A-merken zijn scherp geprijsd, snelle responstijd op vragen, meedenkend en zeer flexibel bij evt. tussentijdse wijzigingen en flexibel in het plannen van gewenst levermoment.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Flexibel
  • Adequaat

Louis 12-09-2016 Via de website gekocht

prima service

Bij het bestellen van de koelkast goed service en meedenken. Het plaatsen van de koelkast keurig gedaan en de boel netjes achtergelaten.

Pluspunten

• service
  • klantgericht

Eloise 12-09-2016 Via de website gekocht

Advies en service

Pluspunten

• Advies
  • Service
  • Probleem snel opgelost

Minpunten

• Levering niet gemonitoord

Rene Sikkerle 11-09-2016 Via de website gekocht

koelkast

koelkast gekocht.werdt op tijd geleverd.
zelf ingebouwd is met handleiding makkelijk zelf te doen.
voor de rest alles goed afgehandeld.

Nol 11-09-2016 Via de website gekocht

tevreden heids melding

Uitermate netjes en correct geholpen en te woord gestaan door met name adviseur Nick Verkerk.
keurig zoals telefonisch besproken op tijd terug gebeld.

Pluspunten

• Bereikbaarheid
  • correcte behandeling
  • komen afspraken na

Minpunten

• NVT
  • NVT

Roelf Schoenmaker 10-09-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Prima geregeld

Ik heb de Smeg koelkast telefonisch besteld bij keukenloods Veendam. Ik werd zeer vriendelijk geholpen en de kielkast werd vlot geleverd.

Pluspunten

• Snelen correct
  • Vriendelijk

Minpunten

• Afval blijft achter

P.G.A. Blonk 09-09-2016 Via de website gekocht

Siemens apparatuur

De bestelling en bezorging zijn goed gepland verlopen zelfs zo goed dat de chauffeur mij opbelde dat hij de verkeerde afzuigkap had bezorgd en deze per omgaande wilde omruilen mijn complimenten voor de oplettendheid van de chauffeur Keukenloods bedankt voor de prima service

Ana Luisa Bader 09-09-2016 In de winkel gekocht
Gouda

Modern en goed

goed assortiment en aardig personeel , prettige winkel waar ik weer naar terug zou gaan als ik iets nieuws wil voor de keuken

Pluspunten

• makkelijk parkeren

Minpunten

• moeilijk te vinden

Marlein 09-09-2016 Via de website gekocht

Keukenloods denkt met je mee

Ervaren enthousiaste medewerkers die meedenken over de keukenapparaten. Zo werd ik behoed voor het kopen van een verkeerde afzuigkap. Voor de koelkast kwamen ze met een beter alternatief voor de zelfde prijs en door de hoeveelheid apparaten kreeg ik een extra luxe oven aangeboden. En dat alles verreweg het goedkoopste. Er trad vertraging op tijdens de verbouwing, maar dit was geen probleem. De bestelling werd een paar dagen vastgehouden en keurig op de gewenste dag bezorgd. En dat alles zonder vooruitbetaling. Helemaal top.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • de goedkoopste
  • ervaren medewerkers
  • medewerkers denken mee