Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

A van Dartel 23-12-2020

Duidelijk, Helaas was de gekozen kookplaat niet meer te leveren maar stond deze nog wel op de webshop.

Thomas 23-12-2020

De site biedt duidelijk overzicht en bestelgemak. Vragen werden snel beantwoord en toen bleek dat het door ons gekozen model gas-op-glaskookplaat niet leverbaar was, kregen wij een duurdere uitvoering voor de prijs van het bestelde model.
Ook de levering verliep volgens planning, met een sms vooraf en een telefoontje zo'n 30 minuten voor ze er waren.
Eea zelf ingebouwd en alles ziet er superstrak uit en werkt zoals verwacht.
Al met al van oriëntatie tot en met de levering verliep alles volgens plan/toezegging. Ook de aanvullende informatievoorziening is prima in orde.
Een paar jaar geleden onze heteluchtoven bij Keukenloods besteld met dezelfde ervaring
Daar word ik als klant heel blij van, dus volgende keer weer Keukenloods!!!

Marcel 23-12-2020

Precies volgens afspraak en zo behulpzaam mogelijk ondanks de corona ellende.

Ton Minnebach 23-12-2020

Keurige, correcte afhandeling van de klacht. Krom rooster direct door Keukenloods vervangen.
Dus zeer tevreden met onze aankoop bij Keukenloods.

Bert Reinders 23-12-2020

Gezien de lange leertijden werd een uitstekend alternatief geboden voor vervanging van de 51 liter combi-oven Atag: direct uit voorraad leverbaar en met superaasistentie dezelfde dag afgeleverd. Zo kun je er kerstdagen tegemoet. Hartelijk dank!

G.A. Verhaaf 23-12-2020

mooie site. Goed advies met ons naar een oplossing gezocht voor een inbouw koelkast

Johan 23-12-2020

Gastvrij ontvangst in Zaandam door ****s en zijn team, deskundige verkoopadviseur (*****), heldere communicatie en vakkundige montage. Wij bevelen ze aan een ieder aan!

Dirk van de Wiel 23-12-2020

Alles tot in de puntjes goed geregeld, tot de bezorger kwam. Het lukte niet met pinnen waardoor de bezorger mij onder druk zette dat ie nog meer te doen had. Wel 6 keer gemeld, dat hij ging vertrekken. 1 apparaat binnen zettenn op begane grond was voor eigen risico, rembours noemde hij het. Dus naast de vrachtwagen laten plaatsen, en later zelf naar binnen gedragen. Al met al een zeer nare ervaring.
Officiele reactie van Keukenloods 23-12-2020

Beste Dirk,

Bedankt voor je review. Ik zie dat het niet goed is gegaan met de levering, en dat is vervelend. Doorgaans wordt het apparaat bij de voordeur afgeleverd. We kijken graag met je mee om erachter te komen waarom het zo is verlopen. Wil je daarvoor je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan pakken we het direct op.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Ingrid 23-12-2020

De enorme keuze die ze hebben .... super geholpen..snelle levering.. erg tevreden dus !

sjoerd 23-12-2020

Vriendelijke mensen aan de telefoon.Snel en correct geleverd;goed product.Duidelijke display.

Marcvb 23-12-2020

Op deze site staan de mooiste en beste en zelfs goedkoopste keukenapparaten aangeboden. Door mij nu voor de 3 x iets hier gekocht , in een woord super . Wat houden ze zich goed aan hun woord , gewoon perfect . Ik kan het iedereen aanraden !

J 23-12-2020

Goede duidelijke website.goede service en snelle levering. Heel duidelijk wanneer levering plaats vind.

Wendy 23-12-2020

De service was erg goed. Zowel telefonisch als door de monteur. Ben allereerst erg goed geholpen door een medewerker aan de telefoon met mijn keuze. Het gekozen product is gemonteerd door een monteur. Hij was erg meedenkend en vriendelijk.

Sailor 22-12-2020

Goede begeleiding. Flexibel en denken goed mee! Sommige van onze bestelde zaken waren ineens niet leverbaar, we kregen zonder bijbetalen een upgrade van een beschikbaar item.

Frank 22-12-2020

Deskundig advies en goede communicatie m.b.t. levering van de aankopen. Aankopen zijn naar tevredenheid afgeleverd.

Henk Schaefer 22-12-2020

Kregen een tip van onze schoondochter. Site is prima te raadplegen en bij telefonisch contact goede informatie

René 22-12-2020

De site is overzichtelijk met veel info en een ruime keus. De prijzen zijn zeer scherp. De levering van mijn Siemens combimagnetron werd steeds uitgesteld, waar Keukenloods niets aan kon doen. Na overleg met de klantenservice werd de bestelling omgezet naar een vergelijkbare magnetron van Bosch, die wel op voorraad was en werd daarom zeer snel geleverd. De klantenservice is vriendelijk, luister goed en denkt goed met je mee en zoekt samen naar een goede oplossing. Communicatie loopt ook perfect via mail. Dit is mijn derde apparaat bij Keukenloods.

CEDE 22-12-2020

Binnen 4 dagen werd mijn vaatwasser geleverd. Prima afgeleverd bij de achterdeur en de oude volgens afspraak is meegenomen

L.Berben 22-12-2020

Perfect geregeld, afspraken worden goed na gekomen. Bezorger kwam erg netjes over.

Danielle 22-12-2020

Mooie duidelijke webshop. Bestelling is snel gedaan. Levering ook snel en heel netjes krijg je een tijd door en later nog een berichtje met een tijdsbestek binnen twintig minuten dat de bezorger eraan komt. Oude vaatwasser is netjes meegenomen. Kom hier zeker nog op terug.

Jansen 22-12-2020

Snelle levering, ook vriendelijk behandeld in de winkel. Inbouwkoelkast was een klein probleem mee, maar deze werd keurig binnen enkele dagen omgeruild. Kortom, alles naar tevredenheid verlopen!

Will en Patricia Leydeckers 22-12-2020

Geweldige winkel met heel veel keus , goed geholpen met een goed advies.
Wij komen al jaren bij keuken loods en zijn of altijd tevreden .

Ga zo door een voorspoedig 2021

? 22-12-2020

al eerder keukenapparatuur van de keukenloods gekocht, goed bevallen, dit keer een wasmachine, website duidelijk en prima mannen over de vloer, deskundig, vrolijk en beleefd

Marben 22-12-2020

Er was mij vooraf beloofd dat er geen retour kosten in rekening zouden worden gebracht als het artikel weer netjes in de doos teruggebracht zou worden. Ik had de combi magnetron nog niet eens uit de doos gehaald en 2 dagen later retour gedaan omdat de afmeting niet juist waren, maar er werden wel 50 Euro kosten in rekening gebracht ondanks dat ik het apparaat zelf bij hun in de winkel weer afgeleverd heb. Zelf hebben ze er geen cent kosten aan gehad. Dit is ook in strijd met hun eigen voorwaarden op de website, maar ik kon praten wat ik wilde het geld werd niet teruggegeven. De klantvriendelijkheid laat ook erg te wensen over wanneer er voor hun niets meer te verdienen valt.
Officiele reactie van Keukenloods 22-12-2020

Beste Marc,

Ik begrijp dat het niet helemaal goed is gegaan met het retourneren van je product, of de communicatie daaromtrent. Dat gaan we graag uitzoeken. Wil je je ordernummer toesturen? Dan pakken we het direct op.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Vonk 22-12-2020

Goede reviews en prijstechnisch aantrekkelijk. Netjes en vriendelijk geholpen in de winkel