Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Carphunter 19-08-2016 Via de website gekocht

siemens vrieskast

Erg duidelijk, prima advies en een zeer scherpe prijs levering is op de afgesproken tijd bij ons gebracht: kan het beter voor ons was het perfect en onze volgende aankoop doen we zeker weer bij de keukenloods.

Pluspunten

• deskundigheid
  • prijs
  • afspraken perfect
  • telefonisch perfecte info

Ineke 19-08-2016 Via de website gekocht

Mooie webshop

Ruime keus en zeker niet duur.Levertijd was ongeveer een week, ook de levering thuis was netjes op tijd. Ik mis alleen een beter zoek filter.

Pluspunten

• Veel keus
  • Zeker niet duur
  • Levering op tijd

Minpunten

• Zoekfunctie

Renee 19-08-2016 Via de website gekocht

Super product

De dame van de planning deed haar best onze bestelling op tijd te laten bezorgen wat ook lukte en de monteurs hadden binnen een uur de vriezer en vaatwasser vakkundig geïnstalleerd. Professioneel bedrijf waar ik heel tevreden over ben.

Pluspunten

• Op tijd
  • Betrouwbaar
  • Professionele monteurs
  • Communicatief

Ter 19-08-2016 Via de website gekocht

SMEG inbouwapparatuur

Vlot geregeld, prima back-office hulp en een service wat je tegenwoordig niet vaak vindt. Op tijd geleverd volgens afspraak! Mooie Smeg's!!!

Nette 19-08-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Onze vaatwasser was stuk en we wilden z.s.m en nieuwe. De Keukenloods kwam al snel in beeld door hun service "vandaag besteld,morgen in huis". We wisten welke vaatwasser we wilden en dus snel besteld. Omdat we de dag daarna niet thuis zouden zijn hadden we afgesproken dat de vaatwasser 2 dagen later bezorgd zou worden. Dit ging even mis want de bezorger stond toch de dag daarna bij ons voor de deur. Toen wij het telefoontje kregen van de bezorger dat hij voor onze deur stond,waren wij onderweg naar huis. Omdat wij een busje bij ons hadden, hebben we de bezorger gevraagd of hij nog in de buurt was.Hij moest nog naar een laatste adres en hij zou daar aankomen op een tijd die wij vanuit onze route ook op dat moment konden bereiken. Wij zijn naar het adres gereden en hebben de vaatwasser overgeladen in onze bus. We zijn naar huis gereden, de vaatwasser geplaatst en aangesloten en hij doet het goed! (Het bovenstaande is natuurlijk ook in overleg gegaan met de klantenservice)

Pluspunten

• Snelle service
  • Groot assortiment

Nanno 19-08-2016 Via de website gekocht

aanschaf kookplaat en afzuigkap

Scherpe prijzen duidelijke website met zeer veel keus, goede afhandeling.Levering keurig volgens afspraak.

Paul 17-08-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

uitstekende prijs en keurig geholpen

Mijn vorige combimagnetron begon slechter te worden, dus ik zocht een nieuwe. Op internet heb ik gezocht naar geschikte types. De keuze was voor mij niet groot want ik moest er een hebben met een naar links draaiend deurtje. Het model waar mijn keuze op was gevallen kon Keukenloods leveren voor de laagste prijs. Toevallig bij mij in de buurt, dus na bestelling kon ik de combimagnetron eenvoudig afhalen. Overigens ben ik in de winkel uitstekend geholpen of het door mij gekozen model inderdaad zou passen.

Pluspunten

• prijs
  • hulpvaardig

Minpunten

• beetje basic winkel

I.M. Goedhart 16-08-2016 Via de website gekocht

Goede probleemoplossing bij Keukenloods.nl

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij de Keukenloods. Zij hebben een goede prijs/kwaliteitsverhouding.Ik had zeer snel een nieuwe inbouwkoelkast nodig. De avond ervoor besteld en de dag erna al geleverd! Via mail werd ik goed op de hoogte gehouden van de vordering van de bestelling. Er was echter een probleem: het model dat ik besteld had was niet op voorraad. Keukenloods kwam zelf direct met de oplossing: Ik kreeg een vergelijkbaar kwalitatief beter en ook duurder model van een ander merk voor dezelfde prijs. Dat is nog eens een goede service! Keukenloods: Bedankt!

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs/kwaliteit
  • ruim assortiment

Marco 16-08-2016 Via de website gekocht

Goed en snel

Het bellen met de klantenservice leverde goede informatie op, welke direct is omgezet in een telefonische aankoop van een inductiekookplaat. Snel geleverd. Well Done!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Snelle levering
  • Mooie prijs

Saskia boot 16-08-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Zondag besteld maandag al in huis
Ze hebben de oude vaatwasser gelijk meegenomen
Duidelijke website Goede klantenservice

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Goede vaatwasser

Ingrid 16-08-2016 Via de website gekocht

Smeg koelkast

Goede service en uitleg in de winkel, waardoor we een goede keuze konden maken. Thuis de kleur gekozen en met een telefoontje werd alles in gang gezet. Snelle levering

Franssen Amersfoort 16-08-2016 In de winkel gekocht
Internet

Aanschaf en installatie afzuigkap

De bestelling en informatieuitwisseling liep vlot. De installateur kwam op de afgesproken tijd en leverde goed werk. Ik ben heel tevreden met mijn keuze en ik zou bij gelegenheid zeker weer een aankoop bij de keukenloods overwegen.

Pluspunten

• Bestelgemaki
  • Goede installatie

Minpunten

• Installatie 'pas' na week

AdB 16-08-2016 Via de website gekocht

Goed advies, snelle levering, laagste prijs

Bij de aankoop van koelkast en oven ben ik goed geadviseerd (via chat), bleek de keukenloods de laagste prijs te hebben en werd er vlot en volgens afspraak geleverd.

• Beschikbaarheid adviseurs
  • Breed assortiment

Minpunten

• knop alt. deal werkte nie

Patrick 16-08-2016 Via de website gekocht

Bosch koelkast

Telefonisch besteld en aan huis geleverd. Snelle en prima service! De dag na de bestelling stond de koelkast er al. De oude is netjes meegenomen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs

Gerben 16-08-2016 Via de website gekocht

Keukenhulp

Goede hulp bij keuze van apparatuur,
snelle levering met duidelijke voorwaarden en een redelijke prijs.
Overzichtelijke website.

Willem 16-08-2016 Via de website gekocht

Oven

Wij hebben voor de oven via keukeloods gekozen omdat hij de voordeligste aanbieding had.De aflevering ging vlekkeloos.We kregen van te voren een Smsje hoelaat hij bezorgd werd.

Johan33 16-08-2016 Via de website gekocht

Goede nette Winkel

Goede winkel met een snelle bezorging. Alles was goed voorelkaar! Ik zou hier zeker nog eens weer bestellen. Top

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Goede prijs

Chrunky 16-08-2016 In de winkel gekocht
Online

Aankoop vaatwasser

Perfekte communicatie, prima service en mooi product voldoet aan onze verwachting.Dit is 2de keer dat we hier een bestelling plaatsten. Gaan zeker nog een keer bestellen.

Pluspunten

• Service

Yuri Kreijen 16-08-2016 Via de website gekocht

Ontzettend tevreden

Ontzettend goede Service en afhandeling van onze bestelling. Fijn dat we gebeld werden voor het afspreken van een leverdatum. Alles is soepel verlopen.

Pluspunten

• Orderafhandeling
  • Afleverdatum

Claudia 15-08-2016 In de winkel gekocht
Almere

Vaatwasser

Vaatwasser werkt naar wens. Precies zoals in de omschrijving werd beloofd. Oude afgevoerd en nieuwe keurig geplaatst.

Erwin 15-08-2016 Via de website gekocht

tevreden klant

Het lijkt makkelijk op de website en dat is het ook. Website werkt goed, veel informatie over het artikel. Levering was snel en correct als beloofd.
Klantenservice aan de lijn gehad en ook hier goede ervaring.

Pluspunten

• snel
  • correct
  • veel informatie

Minpunten

• geen minpunt ontdekt

A. WESTRUS 15-08-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Vertrouwen

Hele goede bediening in de winkel en snelle service. Product word netjes thuisgebracht, en de prijs is de goedkoopste. Ik kom hier weer heel graag terug.

Pluspunten

• Goede verkopers
  • Goede service
  • De goedkoopste
  • Snelle service

Corinna 15-08-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden

Ik wilde een vriezer laten inbouwen en zag deze bij Keukenloods voor een scherpe prijs. Ik heb ook de montage via Keukenloods laten doen. De afspraak met de monteur kon op korte termijn gemaakt worden en de vriezer is keurig ingebouwd. Super simpel! Fijn ook dat ik niet vooruit hoefde te betalen.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • betalen bij levering

Marga kuiper 15-08-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Bestelling gedaan.2 dagen later al bericht

Veel keus.en een snellehulp bij de bestelling van de kichenad..hun online besteld.2 dagen later al een mail. Daar binnen was gekomen.. super snell

Pluspunten

• Snele levering
  • Vriendelijk personeel

G. 15-08-2016 In de winkel gekocht

compacate oven siemens

Een mooie oven met super resultaat, alles komt er heerlijk uit. Pizza heeft een heerlijke bodem. Cake is lekker luchtig, stokbrood is ook heerlijk.

A van Munster 15-08-2016 Via de website gekocht

Goed deskundig advies

Een erg vriendelijke man wist mij precies te vertellen welke koelkast ik nodig had om mijn kapotte inbouwkoelkast te vervangen

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Goede service
  • Snelle levering

Gert-Jab van Mourik 15-08-2016 Via de website gekocht

Snel, netjes, correct, duidelijk.

Een nette, keurige winkel waar je via het internet al kunt zoeken wat je wilt hebben, een maal in de winkel een snelle afhandeling en klaar is Kees.

Pluspunten

• snel
  • duidelijk

Alma van Langen 15-08-2016 Via de website gekocht

Klantiskoning

De ontvangst in de showroom wat erg vriendelijk De gegeven informatie was helder en kon snel een keuze maken.
De aflevering werd goed aangekondigd en de plaatsing verliep is snel en goed verlopen

Pluspunten

• Service
  • Klant gericht
  • Informatief

Minpunten

• Snelle aflevering

HM 12-08-2016 Via de website gekocht

Behulpzaam, deskundig en accuraat

Onlangs heb ik diverse keukenapparatuur bij de keukenloods in Zaandam aangekocht. Bij bezoek aan de winkel werd deskundig advies gegeven. Men was behulpzaam, zonder opdringerigheid. De aankoop werd volgens afspraak geleverd.

Pluspunten

• deskundig
  • accuraat

Marlies.kempkens 12-08-2016 Via de website gekocht

Goed advies van Erwin filiaal Nederweert.....chapeau....

Snelle correcte levering...
Goed advies.....super blij met mijn inbouwapparatuur....
Indien ik weer wat nodig heb zal ik zeker weer bij de keukenloods Nederweert bestellen.....

Theo 11-08-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser Siemens gekocht bij Keukenloods

Prachtige winkel waar je goed losse onderdelen voor je keuken kunt kopen. Grote rij opgestelde vaatwassers, en ook veel keus in spoelbakken. Veeel leuker zo te kopen dan op internet!

Pluspunten

• grote keus

Minpunten

• app. niet aangesloten

Ton van Buggenum 11-08-2016 Via de website gekocht

Super

Vriendelijk en deskundig personeel
Goede uitleg over de diverse mogelijkheden van keukenapparatuur. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Goede informatie omtrent levering

Minpunten

• Uitstraling

Fam Geluk 10-08-2016 Via de website gekocht

Fantastisch

Wij zijn heel goed en vakkundig geholpen bij de Keukenloods. Toen we er achter kwamen dat we een verkeerde koelkast hadden besteld, is dit gelijk opgelost. En wat zeker een groot pluspunt is, is de prijs! Ze zijn echt de goedkoopste.

Pluspunten

• Super service

Lenette 09-08-2016 Via de website gekocht

Dat wat ik zocht was goed en snel te vinden.

De meneer was vriendelijk, duidelijk en daardoor was de aankoop eenvoudig te beslissen.

Assortiment
De prijs was prima en de keuzes die ik had waren ruim voldoende.

Aanbeveling
Als alles wat je zoekt er is en de prijs is ok dan vertel je dat ook aan anderen.

Extra toelichting
Het feit dat bezorgen gratis was heeft mij mede laten kiezen voor de Keukenloods. Even dacht ik dat ze de oude koelkast niet mee zouden nemen maar dat was vanzelfsprekend en geen enkel probleem.

W H de Jong 09-08-2016 Via de website gekocht

je hoef maar aan lijn te gaan en je besteld

je hebt vragen en je belt je wort meteen geholpen

je hebt veel keuze

Aanbeveling
je word direct geholpen en ook de uitleg die er bij staat is voldoende

Extra toelichting
door dat er zoveel te koop is van dat gene wat je wil kopen en de uitleg die er bij staat kan je makelijk een keuze maken

Gerda en Otto 09-08-2016 Via de website gekocht

Keukenloods

Een prima zaak waar je deskundig wordt geholpen. Keuze uit veel merken en scherp geprijsd. Wij zijn meer dan tevreden over onze aankoop. Een sterk punt vond ik dat de verkoper bij elke keuze van ons, ook verwees naar andere merken die een vergelijkbaar apparaat hadden. Soms tegen een scherpere prijs.
Wat mij betreft is deze winkel een aanrader..

Herrit 09-08-2016 Via de website gekocht

Perfecte service.

Fijne webshop met ruime keuze qua apparatuur,en snelle levering.
Uitgebreid assortiment,met duidelijke uitleg.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Snelle levering

joop van den Brink 09-08-2016 In de winkel gekocht
almere

in de buurt incl. goed advies

keurig de afspraken nagekomen.

ruim voldoende

Aanbeveling
alles snel en soepel verlopen

geen

Ronald van Beek 08-08-2016 Via de website gekocht

Producten waren goed te vinden, voor bestelproces (i.v.m. bestelling 2 producten) gebeld, bleek 1 van de aangeboden product toch niet leverbaar. Tegen zelfde prijs echter wel een duurdere versie gekregen. Klasse.

Service uitstekend, levertijd keurig nagekomen. Geen 10 omdat het eigenlijke uitgekozen product in tegenstelling tot wat werd aangegeven niet leverbaar was.

Assortiment
Prijzen assortiment zeer scherp, keuze ruim voldoende, echter 'maar' een 8 omdat onjuist was aangegeven dat product op voorraad en leverbaar was en dit helemaal niet geleverd kon worden.

Aanbeveling
Via de bestelservice keurig geholpen en op van alles gewezen en tijdens telefonische bestelling de inbouw van de producten uitvoerig besproken opdat er niet verkeerd zou worden besteld. E-mail verkeer after sales over levering keurig verlopen en alles netjes geleverd.

Brooshooft 08-08-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Dichtbij

Keurig afgeleverd

Aanbeveling
Zeer goed en snel geholpen

Eugenie 08-08-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Mooie, nette winkel met veel producten op voorraad

De medewerkers zijn zeer behulpzaam en denken goed met je mee.

Assortiment
Van alle artikelen staan er een aantal waardoor je goed kunt vergelijken.

Aanbeveling
Fijne winkel met goede service.

joyce jongebloed 08-08-2016 Via de website gekocht

site is duidelijk ook nog gebeld voor informatie werd goed geholpen

ging voor snelle service uiteindelijk was de koelvriescombinatie die we uit hadden gezocht niet leverbaar dus duurde het uiteindelijk meer dan een week

keuze genoeg

Aanbeveling
ruime keuze personeel behulpzaam...ondanks dat goede niet leverbaar was werd het wel goed opgelost en ook toen de koelkast van binnen kapot bleek te zijn werd deze zo omgeruild voor een nieuwe

Astrid 08-08-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser heel goed door ervaren monteur ingebouwd.

Aanbeveling
Netjes en adequaat te woord gestaan bij telefonisch contact over inbouwmaat en info over twee type vaatwassers.

Jeroen Vrolijk 08-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Ze doen wat ze beloven.

Assortiment
Gewoon een ruime keuze en ook voor concurrerende prijzen.

Aanbeveling
Gewoon een betrouwbare zaak met schappelijke prijzen.

Extra toelichting
Alleen als je haast hebt, zoals in mijn geval met een defecte koelkast, dan heeft het door Keukenloods laten monteren geen zin, want die kunnen pas na een week. Achteraf was het zelf inbouwen van de inbouwkoelkast een fluitje van een cent.

Jac 08-08-2016 Via de website gekocht

Goede service en goede communicatie over voortgang order.

Prima prijs-kwaliteit-verhouding.

Rob 08-08-2016 Via de website gekocht

Veel keus en snel in huis

Goede communicatie

Assortiment
Veel artikelen op de site

Snel service goede producten

Mw CH 08-08-2016 Via de website gekocht

Ruime keus, snel contact en advies

Na bestelling,na 15 minuten terug gebeld voor afspraak levering en inbouwen

Ruime keus

Zie bivengenoemde

Neen

Jack 08-08-2016 Via de website gekocht

Goede ziekfunctie

Afspraken goed nagekomen, keurige afhandeling van n beschadiging

Totaaliverzicht van alle keukenapp

Fornuis afwasser afzuiger

Weigl 08-08-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam zo

Niet alle modellen op voorraad, uiteraard!

Ovenruit is eruit geknald, meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor het omruilen van de oven. Top!

Assortiment
Zelfs een Liebherr van 75 cm is geen probleem!

Ik ben tevreden

Tamtam 08-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijk site en keuzemogelijkheden.

Bericht van levering op tijd binnen

Uitgebreide keuze

Aanbeveling
Snelle levering en de mogelijkheid tot betalen bij afleveren is een groot pluspunt