Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

J. Waalkens 21-12-2020

zowel persoonlijk in de zaak als via de telefoon een goed advies gekregen. De verkoper was aangenaam en deskundig en geduldig.

Jan 21-12-2020

Goede website. Veel keus en scherpe prijzen. Vlotte levering. Leveringsafspraak wordt goed nagekomen.

T. Verhoef. 21-12-2020

Prima service, accuraat, scherpe prijzen, zeer behulpzaam bij telefonische vragen, zeker zo doorgaan dan worden jullie de ware winnaar!

Jacob 21-12-2020

Deskundige betrokken medewerkers, die niets teveel is. Scherpe prijzen en goede service.

Ilona 21-12-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Nette communicatie en levering zelfs op zondag. Wij zijn heel tevreden en zullen keukenloods zeker aanraden

Bram Vroegop 21-12-2020

Keurig te woord gestaan bij de bestelling
Afzuigkap beschikbaar op afgesproken leverdatum. Opgehaald en de winkel bij de ingang voorzien van mondkapjes vanwege het Corona virus. Afzuigkap keurig ingepakt opgehaald en er werd meegeholpen deze in de auto te leggen. Goede service en kwaliteit. Vandaar de 8 .
Gr. Bram Vroegop

Gijsbert 21-12-2020

Telefonisch zeer vakkundig geholpen door Keukenloods bij de keuze voor een vaatwasser. Ik had zelf al grondig onderzoek gedaan en wist exact wat ik wilde, maar desondanks werden er enkele controle vragen gesteld om mijn gemaakte keuze te verifieren. Hierdoor ben ik werd ik nog meer overtuigd in mijn keuze, door de medewerker van Keukenloods. Met de juiste verwachtingen, een goede prijs en zonder teleurstellingen, heb ik nu een nieuwe en fijne vaatwasser ontvangen.

Leon&Linda 21-12-2020

We zijn erg vriendelijk ontvangen in de winkel Waddinxveen door de verkoopster. Ze gaf duidelijke informatie over het product uit haar hoofd en na aankoop gaf ze goede uitleg over de factuur. Helemaal TOP. Jammer was dat we het product niet konden bekijken omdat het niet in voorraad was, maarja je kan niet alles tentoonstellen en op internet kan je alles opzoeken.

Jack - Ede 21-12-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe inductie kookplaat. De informatie op de website, de scherpe prijs en het vertrouwde gevoel gaven mij de doorslag. Kortom inductieplaat besteld, conform afspraak en datum gemonteerd. Vriendelijke monteur met duidelijke kennis van zaken. Duidelijk proces van bestelling tot aflevering.

fam N Hoek 21-12-2020

Door een door ons zelf verkeerde keuze in de aankoop van een inbouw combi magnetron, wilden toch graag een combo OVEN . Dit is keurig en snel opgelost. Wij zijn dik tevreden!!

Nicolette 21-12-2020

Goede producten tegen een goede prijs. Heldere communicatie over het bezorgen. De bezorger belt een half Uur voordat hij voor de deur staat, erg handig. Wij zijn erg tevreden.

Fred 21-12-2020

Zeker goedkoop en goede afspraken op tijd geleverd en het product werk goed en ziet er goed uit zeer tevreden

Teunissen 21-12-2020

Ik ben fijn geholpen. Via de mail kreeg ik bijtijds te horen dat de levering een week later zou zijn. Daarna kreeg ik een belletje dat mijn koelkast/vriezer combinatie op “zondag” geleverd zou worden. TOP!!!

Peter 21-12-2020

Prima webshop en een goed deskundige begeleiding bij het telefonische contact.

Perfecte klantreis 21-12-2020

Overzichtelijke shop. Duidelijke keuzemogelijkheden. Scherpe prijs. Ook mogelijkheid van het laten inbouwen. Communicatie daarna was perfect. Er werd gecheckt of de gekozen inbouwvaatwasser wel geplaatst kon worden. Afspraken met monteur perfect. Inbouwbedrijf was professioneel. Alles klopte

Lenneke 21-12-2020

Snelle levering en goede communicatie. Zeker een aanrader om keuken apparatuur te bestellen.

Toetie Fung-Loy 21-12-2020

Ik heb al een 3-tal apparaten in de afgelopen 2 jaar bij de keukenloods gekocht en laten installeren omdat ik heel tevreden ben met hun service en deskundigheid. Ik heb beveel de keukenloods ook zeer aan.

Mathieu 21-12-2020

Heel mooi product. Aflevering en behandeling perfect. Enigste min punt is dat de technische informatie op de site niet klopt bij het product.

Ron 21-12-2020

Prima service, prima en nette aflevering en volgens afspraak afleveren van onze vaatwasser, ook de betalingen zijn prima verwerkt.
Het via de verkoper bestellen van onze vaatwasser ging wat moeizamer en deze reageerde de andere morgen pas.
We hadden hem toen al online besteld. Vandaar het cijfer 8 en geen 10
Dat was wel jammer.
Fam

Marja 21-12-2020

Keukenloods gekozen omdat we hier eerder een koelkast hebben gekocht en erg tevreden waren voor een goede prijs. Mijn man is witgoedmonteur en ook onderweg hoort hij goede verhalen over de service. Dus nu weer voor keukenloods gekozen.

Marc 21-12-2020

Ik kende de site niet maar toevallig op terecht gekomen. Veel keus om uit te kiezen en hier dan ook een prachtige inductie kookplaat aangeschaft, zeer tevreden mee. Is geleverd op aangegeven dag en ook de hele levering compleet. Dikke pluim. Als we nog iets anders nodig zijn ga ik zeer zeker hier ook weer kijken.

Ferry 21-12-2020

Keukenloods verkoopt het product niet zoals is omschreven op de website. Het energie Label kwam niet overeen! Niet aan te raden.
Officiele reactie van Keukenloods 21-12-2020

Beste Ferry,

Ik begrijp dat de informatie op de website onjuist is. Mijn excuses hiervoor. Wil je je ordernummer toesturen naar emma@keukenloods.nl? Dan gaan we ervoor zorgen dat het opgelost wordt.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Greg 21-12-2020

Top service! De mensen zijn vriendelijk en de bezorging was perfect! Kan het een ieder aanraden om hier te bestellen!

Herm 21-12-2020

Scherpe prijzen, vriendelijk personeel, snelle levering. Aankoop voldoet. Ik ben meer dan tevreden.

Rudolph 21-12-2020

Goed overzicht van beschikbare produkten en informatie om afweging te kunnen maken. Daarnaast goede prijs/kwaliteit.