Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Roland 21-12-2020

Goede begeleiding en advies. Zeer ruime keus in keuken kasten en alle apparatuur leverbaar voor internet prijzen.

J. Hoekzema 21-12-2020

Wat zo fijn is van Keukenloods, is het meedenken. Ik had haast geen budget èn haast. Eerst een wat jongere medewerker die er gewoon een ervaren collega bij haalde toen ik wat specifieke vragen had. Heel goed..! En dat op Black Friday

Jo 21-12-2020

Zeer duidelijke site waardoor alles goed is te vergelijken tussen de verschillende aparaten en merken

Jan de Laat 21-12-2020

De service en het meedenken door De Keukenloods was werkelijk overweldigend. Een verkeerde keuze van ons bij de aanschaf van een kookplaat op 11 september is door de keukenloods op 24 oktober werkelijk fantastisch opgelost. Zonder kosten. Vooral de inspanning van xxxxxx verdient alle lof. Voor ons geldt voortaan de leus : BEN JE OP ZOEK NAAR SERVICE, MAAR DAN GROOTS,
GA DAN NAAR DE KEUKENLOODS.

Riet 21-12-2020

Keurig en vriendelijk geholpen ook de levering was correct alleen jammer dat de chauffeur mijn oude kookplaat niet in zijn geheel mee nam.

Mrs.Einstein 21-12-2020

Voor de aanschaf van een Quooker kwamen we op de site van de Keukenloods terecht. Er was een goede aanbieding. De levering was iets vertraagd maar was goed te volgen. De kraan is nog niet geïnstalleerd omdat onze installateur het erg druk had.

Rdj 21-12-2020

Goede begeleiding en snelle levering, daarnaast een vakbekwaam verkoper aan de telefoon die mij de mogelijkheden bood om een goed apparaat tegen een concurrerende prijs aan te schaffen

Henk de Ruiter 21-12-2020

Goede website. Scherpe prijs voor de gewenste vaatwasser. Kregen de nieuwste versie van ons model voor dezelfde prijs. Vlotte en probleemloze levering.

Kastje en muur 21-12-2020

Verschrikkelijk....ik heb 4 apparaten besteld maar ik wacht al 2 maanden op de oven. Deze zou morgen worden bezorgd ... Ik werd zojuist gebeld dat het dit jaar niet meer gaat lukken..... alle apparatuur is al betaald. Zo stom van mij... het liefst breng ik de 3 apparaten die op verschillende tijden werden bezorgd terug naar de winkel. Voor mij nooit en te nimmer meer apparatuur van keukenloods. Denk dat ik de Belbus van Kassa ga inschakelen. Misschien wordt ik dan serieus genomen
Fijne Kerstdagen zonder oven .... 😫

Gert 21-12-2020

Scherpe prijzen, mogelijk om in deelleveringen de bestellingen af te wikkelen. Heb wel problemen met late levering van 2 ovens, maar daar kan Keukenloods zelf niets aan doen. Directe bereikbaarheid is soms lastig, maar er wordt uiteindelijk wel teruggebeld.

Erick 21-12-2020

Perfecte service en snelle levering👍🏽. Zijn superblij met onze nieuwe kookplaat, aanwinst voor de keuken...

Janine 21-12-2020

Goede aanbieding. Probleem opgelost. Dit duurde even maar kwam goed!!!!!!!!

Puck 21-12-2020

Helemaal blij met onze koelkast. Hij was goed verpakt dus geen beschadigingen. De bezorging ging perfect. Ik kreeg nog een telefoontje dat ze er over een half uur waren. En een goede prijs!

Olivier 21-12-2020

Het product was prima werkt goed en voldeed aan onze wensen, verkoper was vriendelijk en behulpzaam

*** PROBLEEMLOOS AANSCHAFFEN & LEVEREN *** 21-12-2020

Omdat wij alleen vervangende keukenapparatuur wilden, dat snel geleverd moest worden werden wij naar de Keukenloods doorverwezen. Wij zijn daar op zaterdag langs gekomen en de woensdag daarop hadden wij de goederen in huis. Keurig met vooraf een (kloppende) tijdsindicatie. De aanschaf en het logistieke deel is hele maal goed. De kwaliteit van de producten zullen pas in de toekomst merkbaar zijn.

tevreden klant 21-12-2020

Leuke vlotte jongen die super goed hielp en verstand van zaken had, volgende aankoop is zeker bij de keukenloods

P.Haanstra 21-12-2020

Bij de Keukenloods een keukenkraan gekocht, die werd geplaatst door een extern bedrijf. Na klacht over de functie nam Keukenloods geen enkele verantwoordelijkheid. Moest het zelf regelen met install. bedrijf. Heeft me veel tijd en mailtjes gekost en een hoop ergernis, en nog is het niet naar wens geregeld. Het slangetje van de Franke kraan blijkt te kort, waardoor een close-in boiler van zijn plek moest en niet meer terug gezet kan worden zonder een verknelling te veroorzaken in de slang. Keukenloods gaf telnr. van een loodgieter door die het moet oplossen. Maar....die moet ik wel zelf betalen.

Jan 21-12-2020

Keukenloods was de goedkoopste.Bovendien was er vlotte levering en was de telefonische uitleg etc uitstekend. Apparaat goed verpakt ontvangen. Zeer tevreden!

Joop m 21-12-2020

Bertje uitgelegd en goed onderbouwd.
Was snel in huis sneller dan ze gezeg hadden( 3 dagen)
Werkt perfect en dus zeer tevreden.

Mashhadi 20-12-2020

wij zijn niet blij met deze bestelling van bijna 9000€ en bezorging van !
De keuken apparaturen zijn niet op dagen goed geleverd en is zo miss gegaan dat ze 3 keer voor terug moest komen! uiteindelijk een van apparaat is helemaal verkeerd geleverd en dit jammeer is geïnstalleerd maar later komen wij achter......wij hebben dit ook door gegeven maar de gene aan telefoon heeft ons naar kasten en muren gestuurd!

Bert 20-12-2020

Soms prijstechnisch voordelig en een snelle levering. Veel keuze in verschillende merken.

Marjoleine 20-12-2020

Op black friday een vaatwasser gekocht voor een supergoede prijs. De levering was snel en de communicatie duidelijk en fijn. Laat niks te wensen over. Medewerkers van Keukenloods, bedankt!

Guido 20-12-2020

Een bijzondere en niet voorradige afwasmachine werd razendsnel besteld en geleverd. In goed overleg zelfs op zondag!

Aad 20-12-2020

geweldige winkel in DoeMere in Almere. alle producten staan royaal opgesteld waardoor alles goed valt te vergelijken.

Jan Huisman 20-12-2020

Fijnewinkel om zaken mee te doen ,vriendelijk ,goed advies ,scherpe prijs snelle en corecte aflevering echt een aanrader