Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Stephan 26-07-2016 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk en je kan goed vergelijken en zoeken naar jouw wens.

Afspraken worden nagekomen. Goed op de hoogte gehouden en telefonisch contact is vriendelijk.

Assortiment
Ruime keus, goede beschrijving en de prijzen zijn goedkoop.

Aanbeveling
Voor de tweede keer besteld bij Keukenloods. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

Extra toelichting
Bedankt voor een mooie Alternatieve deal!

Mirav5410 26-07-2016 Via de website gekocht

Goede duidelijke internet pagina. Je weet van te voren waar je aan toe bent.

Eerst een combi oven/magentron besteld die de volgende dag geleverd zou worden. De dag er na gebeld dat dit niet haalbaar was en we ons geld terug gestort zouden krijgen. Dit laten doen omdat we een oven dezelfde dag nodig hadden. Echter met een klein reserve oventje ons kunnen redden en een week later alsnog een combi oven magnetron bij jullie besteld. Deze is de volgende dag naar alle tevredenheid geleverd. Top service!

Extra toelichting
Gewoon bestellen kan (bijna) niet mis gaan. Wordt anders gewoon goed opgelost. Goed bereikbaar.

Michiel B 26-07-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Geen problemen

Assortiment
Hebben zelfs meer dan op de website. Blij met onze xl vaatwasser.

Aanbeveling
Alles verliep soepel en definitief laagste prijs.

Fijne service

Elize Oosterberg 26-07-2016 Via de website gekocht

Heel toegankelijk via de website

Ik ben goed te woord gestaan toen ik een vraag had.

Veel keus

Aanbeveling
Alles verliep vlekkeloos. Binnen 1 dag geleverd.

Extra toelichting
Snelle levering en heel behulpzaam aan de telefoon

Anton 26-07-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uitermate tevreden

Heel vriendelijk en adequaat geholpen

Volop keuze

Aanbeveling
Professioneel, prima personeel, goede prijs-kwaliteit verhouding.

rick160166 26-07-2016 Via de website gekocht

Vandaag besteld en volgende dag in huis, betaling met ideal

Apparaat dat was geleverd was flink beschadigd. Na een belletje met keukenloods direct weer meegegeven aan de koerier. Binnen 1 uur nieuwe order weer binnen en de volgende werkdag direct weer een nieuwe ontvangen

Assortiment
Alle A merken tegen prima prijzen

Aanbeveling
Prima winkel ook als het mis gaat

Bas van Maanen 24-07-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Alle modellen overzichtelijk bij elkaar

Niet te opdringerig, wel kennis van de apparatuur.

Voldoende verschillende modellen

Mireille 23-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website met een heldere produktinformatie, waardoor er makkelijk een juiste keuze kan worden gemaakt.

Goede bereikbaarheid per telefoon. Heldere uitleg over bestel en plaatsing procedure.

Ruime keuze.

Aanbeveling
Ik zou een volgende keer zeker weer voor deze winkel kiezen.

Extra toelichting
Door de opbouw van de website in combinatie met het verkoopteam is het eenvoudig winkelen vanachter de computer.

Jan 22-07-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

ruime opzet / apparatuur overzichtelijk,soort bij soort

gelijk geholpen en uitleg gekregen

alles wat je nodig hebt

Extra toelichting
helemaal top , ga er zeker weer naar toe in de toekomst

Peter en Margriet 22-07-2016 Via de website gekocht

6,5

online is alles te vinden

Bestelling van diverse goederen, waaronder een fornuis belling al in maart jl. geplaatst. Daarna contact gehad en ons werd verzekerd dat het fornuis tijdig geleverd werd. Omdat we zelf niets hoorden hebben we opnieuw contact gezocht. Toen werd ons tot onze verbazing gemeld dat het fornuis niet tijdig geleverd kon worden. De communicatie is slecht. Pas op ons verzoek wordt vervolgens met jullie leverancier gebeld en krijgen we te horen dat het nog veel later wordt. Er is maar weinig begrip voor de gevolgen voor de klant. Je mag verwachten dat je, wanneer je in maart al besteld voor een levering eind mei/begin juni, je tijdig geinformeerd wordt als 1 van de producten niet tijdig leverbaar is. De schuld wordt vervolgens afgeschoven op de leverancier van keukenloods in plaats van een goede oplossing te bieden met een financiële tegemoetkoming. Daar hebben we zelf flink om moeten "zeuren"... Dat kan echt beter Keukenloods!

Officiele reactie van Keukenloods 22-07-2016

Beste Peter en Margriet,

Service staat bij ons hoog in het vaandel. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met de aan u geleverde service. Graag ontvang ik uw ordernummer of postcode, dan pak ik uw gegevens erbij. Met vriendelijke groet, Luuk | Keukenloods.nl

Joke Schoonebeek 21-07-2016 Via de website gekocht

Alles duidelijk te vinden

Even gebeld en werd goed en duidelik geholpen

niet alles is aanwezig

Aanbeveling
Goede winkel veel te krijgen, niet alle specificaties kloppen maar google is je beste vriend.

Krista James 21-07-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Het is niet altijd makkelijk om dingen te vinden op de website.

Zeer goed geholpen in de winkel en ook toen een product niet te krijgen was. Zeer tevreden.

Assortiment
Keukenloods had alles wat we zochten.

Aanbeveling
Hele goede service en vriendelijk geholpen, ook toen we onze kleuter bij ons hadden.

Jan Willem van S 21-07-2016 In de winkel gekocht

goede indeling, overzichtelijk

Goed advies, wensen worden goed geinventariseerd en op ingespeeld, daarnaast wordt we proactief meegedacht.

bijna te veel keuze ;)

Aanbeveling
goede winkel, professioneel advies, prijs-kwaliteit ratio op orde. Fijn personeel, gewoon goede keukenzaak

Sabine 20-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site.

Vaatwasser was te klein, we hadden zelf de verkeerde maat besteld. Zonder problemen is deze omgeruild!

Aanbeveling
Makkelijke en overzichtelijke site, veel keuze, telefonisch goed bereikbaar, snelle service!

Rudolf te Nijenhuis 20-07-2016 Via de website gekocht

gemakkelijk te bestellen

goed

voldoende

Aanbeveling
omdat het handig en gemakkelijk in gebruik is

Hans Huijgen 20-07-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

goed keuze en ruime sortering

goed geholpen en kennis in huis van verkoper

Assortiment
hele ruime keuze voor wat je zoekt

nee

Jos Brauers 20-07-2016 Via de website gekocht

5,2

Retouren zijn omslachtig zaken die op voorraad zijn met een 24 service moeten toch een week in beslag nemen voordat je hett omgeruilde product ontvangt

Bij een aankoop verwacht je dat het apparaat naar behoren werkt.Het kan gebeuren dat er een fabricage fout buiten jullie schuld in zit, maar ik verwacht dan wel als ik dit binnen een week meldt dat ik een nieuw apparaat krijg. Nu moet ik een bijna twee weken wachten op een monteur in de hoop dat het defect hersteld kan worden. Niet erg netjes qua service.

Assortiment
Er is bij jullie veel te koop

Aanbeveling
Gezien de omruil perikelen en nu ook het wachten op een monteur bij een nieuw product zal ik tenzij er een andere oplossing komt jullie niet aanbevelen.

Officiele reactie van Keukenloods 21-07-2016

Beste Jos, vervelend om te lezen dat u teleurgesteld bent in het retourproces. Ik wil u graag verder helpen. Kunt u mij uw ordernummer of postcode geven? Dan pak ik uw gegevens erbij. Met vriendelijke groet, Luuk| Keukenloods.nl

A van Baaren 20-07-2016 Via de website gekocht

kijken, vergelijken en kopen

snelle levering en geen gedoe

ruime keus

Extra toelichting
installatie verliep vlot en goed

Gbu 20-07-2016 Via de website gekocht

Goed werkende website

Goede respons op vragen.

Hebben alles...

Snellle service

Vlotte afhandeling

B Houtzager 20-07-2016 Via de website gekocht

super en binnen twee dagen binnen.

ijskast werd netjes in de keuken neergezet en oude werd meegenomen.

Assortiment
meerdere keuzes voor een schappelijke prijs.

leij 20-07-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Dicht in de buurt; goede en rustige voorlichting.

Uitstekende bereidheid voor vragen en de retourzending werd vlot geregeld zonder morren of commentaar.

Assortiment
Ons gewenste product was in grote verscheidenheid aanwezig. Hierover werd goede voorlichting gegeven wat betreft prijs en kwaliteit/grootte.

Aanbeveling
Alles was uitstekend. Mijn eerste ervaring met Keukenloods en zeker niet de laatste!!!

Extra toelichting
De verkoper, Van der Ploeg, was zeer vriendelijk en zeker niet overdreven. Gaf goede adviezen en was bij retourzending uiterst correct. Regelde vlot de goede zending.

dennis 20-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site makkelijk te bestellen en betaling kan op verschillende manieren

Duidelijke afspraken over levering betaling e.d.

Assortiment
Ruime keuze op gebied van keukens en apparatuur

Aanbeveling
Alles perfect geregeld! Duidelijk, ruime keuze en niet zeer goede prijzen!

van Driel 20-07-2016 Via de website gekocht

Heldere indeling. Er mogen wel wat extra selectie opties bij, zoals hoogte, afmetingen keukenpaneel (volledig geintegreerd).

Mijn vragen werden goed beantwoord. Winkel is telefonisch goed te bereiken.
Ze komen hun afspraken na.

Assortiment is voldoende.

Aanbeveling
Erg tevreden over de antwoorden en het leveren en plaatsen was top.

John 20-07-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk uitzoeken en vergelijken en via telefoon hulp bij vergelijking /beslissing.

Als iets niet werkt word je naar het callcenter verwezen van de fabrikant waar je 15 min in de wacht staat (Siemens) en waar de monteur pas een week later komen kan...net nieuw uit doos. Welke service..ik ben als consument geschrokken.

Aanbeveling
Tijdens beslissing werd ik telefonisch vertelt dat mijn Siemens afzuigkap niet leverbaar was en moest ik snel beslissen, de door de medewerker nieuw voorgestelde afzuigkap is een mooi ding maar bleek later ook 150 euro duurder te zijn en was achteraf bekeken niet voorzien van de gesuggereerde meer capaciteit waardoor ik als klant op vertrouwen ja heb gezegd wat uiteindelijk niet helemaal op juiste feiten gebaseerd was. Maw doe je huiswerk als klant. Ik vind dit jammer omdat dit het gevoel is wat ik heb overgehouden hoewel de nieuwe afzuig op zichzelf een mooi apparaat is.

Extra toelichting
Aflevering thuis was goed snel en duidelijk. Hier zeer tevreden over.

Officiele reactie van Keukenloods 21-07-2016

Beste John, Jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over onze service. Gelukkig bent u tevreden met uw aankoop. Veel plezier met uw nieuwe afzuigkap en tot de volgende keer bij Keukenloods.nl! Met vriendelijke groet, Luuk | Keukenloods.nl

Ras 20-07-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Omdat me kookplaat niet op voorraad was hebben ze hem besteld volgende dag meteen in huis je word super op de hoogte gehouden van de tijd van de chauffeur

Ik ben in de winkel geweest omdat ik een kookplaat ingedachte had maar werd verliefd op een ander deze was alleen niet in de winkel op voorraad de vestigingsmanager alkmaar heeft me super goed geholpen volgende dag kookplaat in huis! Je word prima op de hoogte gehouden

Assortiment
Verschillende producten in de winkel ze hadden de kookplaat niet in de maat die ik wil wilde maar wel kleiner zo kun je toch zien of je het wat vind ik ben uiteindelijk met totaal andere naar huis gegaan p.s. goeie adviezen en ze proberen je niet iets aan te smeren en dat is al een prettig gevoel

Aanbeveling
Ik ga hier zeker in de toekomst mijn producten halen.

Extra toelichting
Ben echt super tevreden adviezen zijn goed en eerlijk. Zodra mijn kookplaat ingebouwd is zet ik een review bij het product

Peter 20-07-2016 Via de website gekocht

geen gedoe, na mijn keuze nog even overleg voor laatste info.

Alles was mogelijk. vooruit betalen, pinnen factuur.

Assortiment
Alles wat iedere leverancier heeft

Aanbeveling
snelle reacties personeel heeft kennis

Extra toelichting
Ga zo door. Chauffeur had misschien iets vriendelijker mogen zijn. deed alles wat moest maar was wat lomp in zijn uitdrukkingen. Top

Ineke 20-07-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goed bereikbaar, goed aanbod

Prettig en deskundig geholpen

Assortiment
de mooiste greeploze keuken vond ik bij de keukenloods

Aanbeveling
Mooi aanbod, helaas niet gratis geplaatst.

Extra toelichting
De levering en communicatie waren perfect

Joop 19-07-2016 Via de website gekocht

de eenvoud om te bestellen en duidelijkheid over prijs en levertijd

Prima service
Op zondag besteld maandag in huis
en tevoren nog bericht over de tijdstippen wanneer er geleverd wordt

Assortiment
je hebt een ruime keus aan apparaten
voor elk wat wils

de laagste prijs
de beste service
de snelste levering
correcte bezorging plaatste het apparaat waar het mij uitkwam

Edwin 19-07-2016 Via de website gekocht

Snel en overzichtelijk

Medewerker was goed op de hoogte van alle functies van het apparaat

Zover ik kan beoordelen een dikke 10

Goed, snel en oplossingsgericht

Ad 19-07-2016 Via de website gekocht

Op de site wordt duidelijk uitgelegd wat voor soort vaatwassers er zijn, je kunt makkelijk verschillende fabrikaten vergelijken en vervolgens verloopt het bestelproces heel soepel. Wat ik vooral heel prettig vond was de grote hoeveelheid extra informatie zoals technische specificaties en inbouwmaten. Met behulp van het youtube filmpje op de site was de plaatsing van de vaatwasser een fluitje van een cent.

Tijdens het bestelproces wordt de levertijd aangegeven. Het transportbedrijf belde om een bezorgafspraak te maken, zij waren erg soepel in het bezorgmoment, de vaatwasser werd royaal binnen het aangegeven tijdvak bezorgd en complimenten voor de chauffeur, hij controleerde zorgvuldig of het juiste apparaat op het goede adres werd bezorgd.

Assortiment
Ik was op zoek naar een nieuwe vaatwasser. Keukenvloer biedt een groot assortiment tegen een scherpe prijs, ik heb vergeleken met andere webwinkels maar Keukenloods leverde voor de laagste prijs. Het zou fijn zijn als het assortiment keukenkranen wordt uitgebreid.

Aanbeveling
Al met al ben ik erg tevreden over Keukenloods. Mijn volgende aankoop voor de keukenrenovatie zal hier ook zeker vandaan komen.

Angela van den Hoogen 19-07-2016 Via de website gekocht

Snel bestellen en makkelijk overzicht van de kosten.

Ik kon bellen toen ik wilde weten wanneer de bestelling in het magazijn zou zijn. Ik werd vriendelijk te woord gestaan.

Assortiment
Niet iedereen heeft de Bosch vriezer 178 cm hoog.

Aanbeveling
Goed assortiment, snelle levering en vlotte afhandeling

Anne 19-07-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Ik had zelf wat verkennend voorwerk gedaan. Goede voorlichting en en zeer snelle bestel- en leveringsprocedure

Goede bereikbaarheid. Snelle beantwoording van vragen. Belofte om terug te bellen werd goed nagekomen.

Assortiment
Ze zijn duidelijk in wat ze kunnen leveren. Kwalitatief goede merken tegen een scherpe prijs.

Aanbeveling
Goede voorlichting,snelle levering en de samenwerking met de installateur verliep prima.

Harry Batterman 19-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Verkeerd product besteld en zelfs na eeen paar dagen kon de bestelling veeanderd worden.

Assortiment
Ruime keuze in hetzelfde merk. Alle keukenapparatuur in hetzelfde merk.

Aanbeveling
Gewoon prettige site en duidelijk.

Geen.

Valérie 19-07-2016 Via de website gekocht

Website prima, telefonisch goed bereikbaar.

Lastige klus om binnen te krijgen (grote SMEG), keurig gedaan.

Aanbeveling
Goede service, nette afhandeling.

Bosch 19-07-2016 Via de website gekocht

Kom je er niet uit.Dan word gelijk geholpen

Inductie kook plaat was eenfasig moest op twee fasen zijn. Geen probleem, werd snel een geode geplaatst

Mooie keuken apparaten

Aanbeveling
Gelijk wat Ik Wilde hebben.

Netjes geholpen

Jack Ruijs 19-07-2016 In de winkel gekocht

De stukadoor liep iets uit en kon zonder problemen de levering een week opschuiven

We werden erg goed geholpen in de keuze van de apparatuur

Assortiment
Alles wat we zochten was aanwezig

Aanbeveling
Alles bij elkaar opgeteld waren we zeer tevreden!

angela rehorst 19-07-2016 Via de website gekocht

Zondagavond laat op internet besteld. Maandag werd de nieuwe koelkast geleverd.!

Wij hadden pech dat de koelvries het niet deed, maar keurig werd er een monteur gestuurd.

Zoveel keuze.

Aanbeveling
Super netjes qua oplossen. Monteur kon onze koelkast niet maken. Wij kregen een nieuwe.

JR 19-07-2016 Via de website gekocht

6,8

Bestellen was heel makkelijk en levering nog dezelfde dag als je voor 09.30 uur besteld. Erg fijn als je koelkast opeens stuk is.

Bij het bestellen aan de telefoon prima, maar bij levering wat minder. De koelkast werd niet op de plek geplaatst waar hij moest komen, werd ook niet uitgepakt en toen mij dat uiteindelijk in mijn eentje gelukt was, zat ik dus met die enorme hoeveelheid verpakkingsmateriaal. Verder wordt het oude apparaat alleen mee genomen als het buiten staat, maar hoe moet ik in vredesnaam in mijn eentje zo'n grote Amerikaanse koelkast buiten krijgen. Met veel gezucht is de oude koelkast uiteindelijk toch meegenomen, maar echt klantvriendelijk was het niet.

Assortiment
Ik heb niet veel verder gekeken, ze hadden de koelkast die ik wilde en konden snel leveren.

Aanbeveling
Vooral vanwege de snelle levering en de vriendelijkheid aan de telefoon.

Officiele reactie van Keukenloods 21-07-2016

Beste JR, Vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over onze service. Graag ontvang ik uw postcode of ordernummer. Dan pak ik uw gegevens erbij. Met vriendelijke groet, Luuk | Keukenloods.nl

Micky van Gellekom 19-07-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Voor de beste service moet je in de winkel langs komen. Online is het volgens mij niet mogelijk om een offerte op te vragen.

In de winkel zeer goede service gehad.

Assortiment
Alles waar wij naar op zoek waren was aanwezig.

Top winkel!

Boer 19-07-2016 Via de website gekocht

duidelijke site, produkt snel te vinden, weergave maatvoering ,grote keus

Assortiment
brede keus ,breed aanbod merken.

Aanbeveling
Vlot bestellen ,helder overleg over bezorging

Armand Sluysmans 19-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en snel navigeren

Snelle reactie en snelle levering

ruime keuze

Aanbeveling
Omdat apparaat wat wij wilden hebben niet op voorraad was hebben we een duurdere uitvoering van hetzelfde merk gekregen, top!

Extra toelichting
Vooral zo door gaan, ik ben een tevreden klant.

Voor herhaling vatbaar 18-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site, gemakkelijk te vinden producten

Op verschillende tijden, zelfs in het weekend kon je online contact opnemen met de Keukenloods.

Assortiment
Er was duidelijk een groter assortiment dan in de reguliere winkels.

Extra toelichting
Via de mail werden we goed op de hoogte gehouden van onze order. Tussendoor nam ik voor een vraag contact op en Keukenloods is goed bereikbaar. De monteur was erg vriendeijk en die had voor de zekerheid zelf al gecheckt of hij de juiste vaatwasser mee had voordat hij hem uitpakte.

Veltman 18-07-2016 Via de website gekocht

De website is goed toegankelijk en ev vragen kunnen ook telefonisch worden gesteld.

Ik had gekozen voor ophalen in het afleverpunt, en kreeg snel een telefoontje over het ophalen

Assortiment
Er is ruime keus aan artikelen met een duidelijke beschrijving

Aanbeveling
ik heb eerder bestellingen gedaan en dat beviel me goed

Bert de Jong 17-07-2016 Via de website gekocht

Na voorbereiding met de juiste maten en wensen kon ik gemakkelijk de juiste keuze maken.

Na mijn eerste vrijblijvende contact ben ik benaderd voor een telefonische uiteenzetting over mijn keuze(s) ter ondersteuning en informatie daarover.

Assortiment
Zekfs mijn specifieke keuze(s) werden vergemakkelijkt door de ruim aangeboden apperatuur. Ook werd na een verkeerde keuze (mijn fout) direct een vergelijkend product aangeboden met dezelfde kwalificaties en prijsklasse.

Aanbeveling
Zeer vriendelijk in gebruik en de combinatie van winkel en montagebedrijf is erg prettig.

Extra toelichting
Geen toelichting maar ben zeer tevreden over de aankoop en afhandeling.

Bert 17-07-2016 In de winkel gekocht
Rosendaal

Overzichtelijk

netjes te woord gestaan en geholpen

Uitgebreid

Aanbeveling
Gezien het bovenstaande mogen dat duidelijk zijn

Extra toelichting
Ingang een beetje een magazijn achtige indruk

Joan 16-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website met logische indeling

Machine werd geplaatst op de plek waar hij moest komen

Assortiment
Voldoende keuze en goede prijs / kwaliteitverhouding

Aanbeveling
Gezien bovenstaande punten en ervaringen echt een aanrader!

Extra toelichting
Heldere bestelcyclus en afspraken worden nagekomen.

Tilly 16-07-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Hartelijk ontvangst. Men neemt de tijd voor en geven en Straight to the Point.

Assortiment
Ruim assortiment van diverse keukenapparaten en keukens

Aanbeveling
Je voelt bij binnenkomst al meteen de fijne en gemoedelijke sfeer die in de winkel hamgt

Jolanda 15-07-2016 Via de website gekocht

Je Kiest een product, vult je gegevens in en waneer je het wil ontvangen, kei makkelijk!

Jij zegt wanneer je het wil ontvangen, en kunt zelf beslissen hoe je betaald,top

Assortiment
Fijn dat er zo een ruime keuze is,Dan kun je ook makkelijker vergelijken

Aanbeveling
Ruime keuze, zelf kiezen hoe je betaald, en wanneer ze kunnen komen leveren!

Fran 15-07-2016 Via de website gekocht

winkel is dichtbij om te kijken

Assortiment
in de winkel en online veel keuze

Eric 15-07-2016 Via de website gekocht

Erg goed advies ontvangen van de aankoop.

Snelle levering en montage