Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

JaKa 17-12-2020

Snelle vakkundige reactie op vragen. Correcte en snelle levering. Scherpe prijzen.

Bosch Combi magnetron 17-12-2020

Er was ontzettend veel keus op het gebied van combimagnetron. In overleg met de verkoper bepaald welke combimagnetron het beste bij ons zou passen. De meneer aan de telefoon was erg duidelijk en vriendelijk. Uiteindelijk gekomen tot deze mooie bosch....

Meijers 17-12-2020

Erg mooie keuken uitgekozen met de adviseur. Helaas zijn er een aantal dingen fout gegaan met de levering, dit is serieus opgepakt door de winkel. Ze dachten mee en zijn bereid willend om alles zo snel mogelijk op te lossen.

Johan 17-12-2020

Proactieve houding, snel reageren, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.
Aanrader

Richard Bleije 17-12-2020

Fantastische mooie winkel met zeer duidelijke uitstalling van assortiment .

Henk 17-12-2020

Het artikel dat wij gekocht hebben was nergens anders goedkoper. Artikel geleverd zoals omschreven. Zeer snelle levering.

An Herlaar 17-12-2020

Prima geadviseerd keurig geïnstalleerd en fijne vaatwasser. Zal de Keukenloods zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Guyon 17-12-2020

Hele duidelijke/vriendelijke/hulpvaardige chat. Super vriendelijke installateur. Alles netjes geregeld, van bestelling tot montage en verwijdering oude apparatuur. Echte aanrader.

Ries 17-12-2020

Inmiddels voor de derde keer zaken gedaan via de Keukenloods. De laatste keer een afzuigkap met een demper. Vooraf met de verkoper besproken of de demper wel of niet zou passen. Helaas deze was net iets te lang. maar geen probleem. Kon op kosten Keukenloods de demper retourneren en het geld staat al weer op mijn rekening. Super geregeld en goede service.

Guido 17-12-2020

Duidelijke foto's, specificaties en uitleg in de webshop. Goede prijzen en telefonisch goed advies

MiK56 17-12-2020

Goede prijs en telefonisch zeer goed geholpen een aan rader dus. Ga de volgende keer zeker weer bij de keukenloods kijken.

henk 17-12-2020

Deskundigheid personeel Utrecht onvoldoende. Bij levering bleek de bestelde koelkast niet voorradig en was mij niet verteld dat ik voor plaatsing van het fornuis de elektrische installatie van mijn huis had moeten aanpassen. Ik heb hierover met Keukenloods Utrecht gesproken maar die ontkende dit. Sterker nog die verzekerde mij dat de leidingevende van het filiaal zelf tegen ons had gezegd dat het aangepast moest worden maar dat ik daar anders over dacht. De dame die ik over de klacht aan de telefoon had zei dat het zijn woord tegen het mijne was en ze dus niets voor me kon doen. Het was het woord van haar chef tegen het mijne. Ook de rekening die het installatiepersoneel m8j presenteerde week af van de rekening die ik had. De dame kon dat niet verklaren. Maar ja dat kan gebeuren hè.
Officiele reactie van Keukenloods 17-12-2020

Beste Henk,

Ik begrijp dat het een en ander niet goed is gegaan qua communicatie, en dat dit erg vervelend is. Dat zien we uiteraard graag anders. Ik kijk graag met je mee, zodat we hopelijk alsnog kunnen achterhalen wat er mis is gegaan. Kun je hiervoor je ordernummer toesturen naar emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Prima vaatwasser bij Keukenloods.nl 17-12-2020

Prima communicatie, duidelijke website, snelle levering. Vriendelijke en behulpzame bezorger. Vaatwasser is top!!!

keukenverbouwer 17-12-2020

Overzichtelijk, duidelijk en ruim voldoende info om een weloverwogen keuze te kunnen maken.
Snelle en professionele aflevering.

Alwie Halman 17-12-2020

Goede inhoudelijke voorlichting, betrouwbare service. Nakomen van afspraken.

racemuis 17-12-2020

Goede begeleiding en uitstekende montage, ik kan weer heerlijk kokkerellen.

Roelien 17-12-2020

Via vrienden en familie goeie verhalen gehoord over jullie. De koelkast die wij bij jullie vonden was het goedkoop.

NikitA 17-12-2020

Goede producten voor een goede prijs! De levering gaat erg vlot, je word gebeld voor een leveringsafspraak!

Kerem 17-12-2020

Prima service, sneller levering en kwalitatief hoog product voor een scherpe prijs!

Danny 17-12-2020

Correcte afhandeling , eerlijke prijs, zeer goede opvolging , snelle levering

Selma 17-12-2020

Meedenkend. Advies over merk product. Luistert goed naar specifieke wensen. Tijdige levering. Top! Bedankt allemaal!

Peter 17-12-2020

Snelle levering, correcte trace and track info, telefonische bereikbaarheid in avond👍

Smurfje-66 17-12-2020

We hebben een inductie kookplaat gekocht en ondanks de drukte de tweede dag in huis en heel netjes verpakt en smorgens al in huis zodat we de tweede dag S'Avonds al konde koken. Heerlijk . Duidelijke gebruiks aanwijzing erbij . We genieten nu elke dag van koken zonder gas.

André Beyer 17-12-2020

ik ben keurig geholpen en er wordt goed met mij als klant mee gedacht waardoor ik de perfecte keuze heb kunnen maken

Lisan 17-12-2020

Ze waren echt op tijd, kreeg kort voor tijd nog een appje hoelaat ze er zouden zijn, tot in de keuken geleverd en erg aardige chauffeur. Wordt zelfs op zondag geleverd. Met de factuur was ook alles in orde, ik kreeg zelfs een nieuwer model voor dezelfde aanbiedingsprijs. Erg tevreden!