Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Wim van Rhijn 17-12-2020

Jammer dat we in Drunen geweest zijn en verkeerde info hebben gekregen. Er werd ons verteld dat deze kookplaat wel zou passen maar helaas voor de tweede keer weer geen passende kookplaat. Ruim 2aanden zonder gezeten!!!
Officiele reactie van Keukenloods 17-12-2020

Beste Wim,

Ik begrijp dat het vervelend is dat je zonder kookplaat hebt gezeten. Mijn excuses hiervoor! Ik hoor graag wat je ordernummer is, zodat we mogelijk kunnen achterhalen wat er mis is gegaan. Kun je deze toesturen naar emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Laura 17-12-2020

Supertof personeel, helpen je echt met je keuze, ook als je zelf er nog niet helemaal uit bent wat je wil. Prijs is netjes, zeker ten opzichte van wat je ergens anders betaalt.

Rob Sluiter 17-12-2020

Snelle bezorging. De volgende dag al bezorgd. Een aanrader voor iedereen.

Prijs is ook goed.

Hoos 17-12-2020

Keukenloods.nl hanteert prima prijzen. Ze hebben een duidelijke internetsite. Daarbij komen ze de afspraken goed na en leveren ze snel. Ook kun je terecht in hun fysieke winkels om diverse artikelen te bekijken. Een winkel om aan te bevelen.

Jos koomen 17-12-2020

Zeer vriendelijk en meedenkend geholpen en de oven werkt prima dus wij zijn zeer tevreden.

Richard Smits 17-12-2020

Snelle vriendelijke service.
Snelle levering. Afspraak over aflevering zeer duidelijk. Ijskast
is perfect.

Keulen 17-12-2020

Goeie onze linie service goede levering als afgesproken netjes afgeleverd

kees van de Looy 17-12-2020

Efficient geholpen door snel te reageren op onze vraag naar een voor ons nog redelijk onbekend product. In tegenstelling tot een zaak waar door het grote aanbod je de weg kwijt raakt. Zakelijke uitstraling. Daarbij werd er deskundige uitleg verstrekt.

Glukje 17-12-2020

De eerste keer dat ik belde geen juiste informatie gekregen. Ook mijn eigen schuld ivm meg de maat van de vaatwasser. Daarna een andere persoon gesproken die mij uitstekend geholpen heeft met de aanschaf van de juiste vaatwasser. Mooie machine en heel stil. Ben er blij mee. Goede prijs in vergelijking met andere aanbieders.

Herman Hees 17-12-2020

Van het geleverde product was een onderdeeltje stuk, na een kort duidelijk telefoon gesprek, werd het op zeer correcte en vriendelijke wijze vervangen door een nieuw apparaat! En het werd aan huis door een ook vriendelijke chauffeur gebracht en gehaald.

Anouk 17-12-2020

Prima service, toch een snelle levering (ondanks dat het artikel niet meteen op voorraad was) en duidelijke communicatie via de mail.

Bart 17-12-2020

De combimagnetron oven met stoomfunctie werd netjes geleverd. Werkt perfect, heb al een aantal gerechten klaargemaakt en we zijn zeer tevreden. De bediening is eenvoudig ondanks de vele mogelijkheden. Doordat je eenvoudig de onderdelen uit de oven kunt verwijderen is hij heel schoon te houden.
Hiervoor maakten we ook gebruik van een combimagnetron van Siemens deze had het 15 jaar uitgehouden.

Leo N 17-12-2020

Prima winkel, goed geholpen.
Het product werd prima optijd en netjes afgeleverd.

N.H. 17-12-2020

Wat we verwachtten hebben we gekregen. Bovendien is ons oude apparaat weer meegenomen en werkt de vaatwasser prima. We zijn er erg blij mee.

Wouter 17-12-2020

In de winkel geweest om te kijken naar apparatuur en later via de telefoon besteld. Winkel was prima (goed advies over koelkasten maar matig over ovens), maar echt goed advies gekregen over de telefoon over beiden. Makkelijk order te plaatsen, goede prijs, en levering was snel.

Frans 17-12-2020

Kitchenaid Professional was alleen met lange levertijd er werd te bestellen . Door persoonlijk contact en beperkte afhaal afstand binnen een dag geleverd. Perfect gestructureerd bedrijf. Perfect.

Maartje van den Nieuwboer 17-12-2020

Keurig telefonisch te woord gestaan wanneer ik belde en was men behulpzaam. In de winkel was de verkoper ook op de hoogte van de apparatuur en bij de aflevering waren de bezorgers uitermate vriendelijk en netjes.

Amber 17-12-2020

Heel erg tevreden van zowel de site, de service, levering en de prijs.
Een hele snelle levering ( we hebben een stoom oven gekocht) en precies op de aangegeven tijd geleverd.

Ton 17-12-2020

Helder aanbod, handige zoekfunctie. Zeer scherp aanbod - was nergens goedkoper - en snel leverbaar. Bezorging perfect volgens afspraak.

Bart 17-12-2020

Een zeer fijne website en een fijne service,
Een snelle levering.
De reden dat ik bij jullie ben gekomen komt om dat ik al eerder wat besteld en dat beviel goed.

H.Groenewegen 17-12-2020

Supersnelle levering en super prijzen. Echt nergens goedkoper en de originele apparatuur!

Wil Buis 17-12-2020

Onze eerste aankoop bij Keukenloods hebben we als zeer goed ervaren .
Zo wel de bestelling als levering zeer goed , zeer ruime keuze en goedkoper vind je het echt niet .

Marleen 17-12-2020

Goede communicatie. Nette levering. Goede prijs verhouding. Zeer goed meegedacht. Wij hadden een kookplaat besteld en ze vroegen meteen of we een perilex stekker erbij wouden waar wij niet aan hadden gedacht. Erg tevreden

Eddy 17-12-2020

Zeer goede prijzen en service. Snelle levering zonder meerprijs. Vriendelijke verkopers.

steijns 17-12-2020

duidelijk overzichtelijk, via mail goede communicatie. netjes afgeleverd voldoet aan verwachtingen.