Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Paul 17-12-2020

Smiddags besteld, direct per e-mail diverse updates en instructies. De volgende ochtend werd de vaatwasser al geleverd. Wel al om 7 uur s ochtends
Nooit ben je de eerste , behalve als het heel vroeg is ;) maar werd tot in de keuken gereden en de oude werd mee terug genomen.

Super blij mee!

Evert 16-12-2020

Prima voorlichting, scherpe prijzen.
Vlot geleverd en prettige deskundige monteurs.

DvA 16-12-2020

Duidelijke website, zeer vriendelijk en deskundig geholpen aan de telefoon.
Prijstechnisch zeer goed, zeker in combinatie met meerdere artikelen.

Nico Zonneveld 16-12-2020

Via onze keukeninstallateur bij keukenloods terecht gekomen.
Advies was zeer goed.
Levering zeer snel
Monteurs vriendelijk en deskundig
Zelfs hulp bij kleine storing erg snel.
Zeer tevreden

Wil 16-12-2020

Goede prijs, snelle levering volgens afspraak en belangrijk, het product voldoet 100% aan de verwachtingen.

J. Töller 16-12-2020

Van tevoren al goed uitgezocht welk merk en welke uitvoering van een bak/ stoom oven we wilden hebben. Keukenloods kwam vervolgens op als een mogelijkheid om verschillende ovens ( en ook inductiekookplaten ) in werkelijkheid te bekijken en te vergelijken. Met de deskundige en vriendelijke uitleg van de verkoper waren we er snel uit. Besteld, op tijd geleverd door het inbouwteam, dat uit één vakman bestond. Inbouw was binnen geen tijd gefikst. De oven werd nog even ingesteld en gedemonstreerd. Heel tevreden met de Siemens bak/ stoom oven en met de service van Keukenloods.

Tijja 16-12-2020

Hebben mij goede offerte gestuurd. voor de combi oven die ik zocht. Heel behulpzaam ook aan de telefoon ,goed contact, vlug geleverd, goede site.
Bezorging was goed . Wat mij betreft zeer goede webwinkel.

Harry Linders 16-12-2020

Goede service, correct en vriendelijk geholpen en netjes geleverd.
Prijs/kwaliteit verhouding meer dan waard.
Kortom een zeer tevreden klant!

Anita 16-12-2020

Snelle punctueel levering. Keurig afgeleverd en oude apparatuur weer meegenomen.

T.leurs 16-12-2020

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding.
Diepvries gedeelte vriest goed, de binnenruimte van de ijskast is overzichtelijk en goed verlicht alleen zou ik er graag een legplank meer bij hebben gehad en een paar bakjes in de deur.

Rob 16-12-2020

Goed contact en advies. levering en plaatsing duurde wat langer t.g.v. grote drukte. Zonder plaatsing hadden ze de dag erna al kunnen leveren. Ik heb het afgelopen jaar meerdere apparaten bij Keukenloods besteld.

Jos 16-12-2020

Keurig geholpen en gunstige aanbieding goed geholpen bij telefonische vraag

Richard 16-12-2020

Goede deal. Netjes geleverd. Kan er niets op aanmerken. Hulp was netjes aan de telefoon en werknemer hielp mee met maken van de juiste keuze.

Martemeo 16-12-2020

De winkels zijn niet bij mij om de hoek maar werd uitstekend geholpen aan de telefoon bij aankoop van een speciaal model design afzuigkap en ook nog een mooie korting gekregen. Bezorging en afhandeling ging perfect.

Nannette 16-12-2020

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website waarbij er ook nog de ruimte was om via een telefoonnummer aanvullende informatie te krijgen. Ik was heel angstig om een vaatwasser te bestellen aangezien er 0,5 centimeters verschil was tussen de maat hier thuis en de maatvoering van ons nieuwe apparaat. Milan heeft mij hierbij heel fijn geholpen en mij verzekerd dat alles goed zou passen en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken.

Erwin Vet 16-12-2020

Was makkelijk bestellen en makkelijk afhalen geen probleem
Netjes geholpen
Kan niet anders zeggen

Ash 16-12-2020

Goed en mooi product voor een mooie prijsje. Keukenloods personeel zijn ook vrij vriendelijk. Absoluut een aanrader

Agnes 16-12-2020

Attente en deskundige verkoper met heldere uitleg
overzichtelijke en mooie opstelling apparaten in de zaak;
bezorging exact zoals afgesproken.

Tjeerd 16-12-2020

Keukenloods heeft een breder aanbod dan de andere sites zoals Coolblue, Mediamarkt. Ze leverden zeer snel en we werden goed geïnformeerd over het tijdstip van levering.

Henk Zonnenberg 16-12-2020

Keukenloods bleek uiteindelijk goedkoopste te zijn dus goede prijs/kwaliteitsverhouding
Apparatuur snel geleverd en service van keukenloods als prettig ervaren

N de Winter 16-12-2020

Prachtige zwarte afzuigkap gekocht bij Keukenloods. We hebben er wel even op moeten wachten maar uiteindelijk netjes bezorgd en hij hangt perfect nu in onze pas gerenoveerde keuken. Mooi licht aan de zijkanten van deze schouwkap en een mooi strak modern design.

Erik 16-12-2020

Goede service, zeer vriendelijke, snelle en behulpzame monteur. Alles conform de afspraken, helemaal prima!

I.Muntinga 14-12-2020

veel keus,en goede hulp online. montage echt netjes gedaan heel blij mee!! wij hebben een Aeg gaskookplaat gedaan moderne look 5 pits echt een aanrader blij mee

Elisabeth 13-12-2020

Site ziet er duidelijk uit ,ook telefonisch goed advies en toen besteld,ziet er mooi uit de spoelbak

Peter 13-12-2020

Prijs en levering niets op aan te merken. Misschien alleen het moeten aanvragen van een offerte, waarom niet gelijk de prijs vermelden.