Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

M.F. Gerritsen 10-12-2020

Geweldig aan de telefoon geholpen. Fijn dat je geen lange tijd aan de tlf hangt met: het is erg druk en zoveel wachtenden. Nee, hier kun je tlf nummer achterlaten en wordt je teruggebeld. Er is voor mij goed gezocht naar passende inbouw koelkast. Ook de heren die hem plaatsten waren zeer netjes/klantvriendelijk. Niets anders dan lof voor Keukenloods.

Monique 10-12-2020

Fijne uitleg en snelle levering . Zeer tevreden met het product en beschrijving

Irene 10-12-2020

We hadden moeite met het vinden van passende energiezuinige vaatwasser. Telefonisch adequaat geadviseerd door keukenloods en inmiddels een passende, stille en zuinige vaatwasser staan.

Anja 10-12-2020

Levering, installatie en het product zelf waren prima in orde! We hebben veel plezier van onze nieuwe kookplaat.

Henk 10-12-2020

Heel goed geholpen voor de aankoop. De montage werd zeer professioneel gedaan met veel oog voor detail.
Snel en zeker en op de afgesproken tijd. Alles netjes achter gelaten en duidelijke instructie. Perfect in 1 woord.

Donthuis 10-12-2020

Keukenloods ken ik al jaren gezien de eerdere aanschaf van een speciaal inbouwmodel koelkast. Prima Website met goede montagetekeningen. Soms ontbreken enkele montagedetails van de fabrikant, maar die kan Keukenloods zelf aanvullen. Alleen jammer dat je voor de de gebruiksaanwijzingen zelf naar de fabnkantensite moet gaan zoeken, er staan geen directe links naar toe

Adb 10-12-2020

Netjes overleg en afspraak nagekomen.
Levering was niet op gewenste mogelijk en dit is netjes gecommuniceerd. Werkelijke levering netjes op tijd en binnen gezet

philipvanmeurs 10-12-2020

Helemaal goed! Helemaal goed! Ben ik nu aan 75 characters, of moet ik nog verdert?

Henriette 10-12-2020

Ivm Corona duurde het even voordat de inbouw koelvriescombinatie er was, maar de levering en de montage was absoluut naar volle tevredenheid!

J. Voogt 10-12-2020

Levertijd van het fornuis uitstekend en dat het oude fornuis door Keukenloods werd afgevoerd was heel fijn!

M.Ouama 10-12-2020

keukenloods heeft mij goed advies gegeven en ben snel geholpen en hanteren de beste prijzen als er iets niet op voorraad was dan doen ze hun best dat het als nog snel word geleverd top webwinkel.
van mij krijgen ze een dikke 10

Marian 10-12-2020

Fijne open winkel waar je op gemak alles kan bekijken , en personeel helpt als jij daar om vraagt . Dan krijg je goed en eerlijk advies 👍👍

P.J.Zwary 10-12-2020

Uitstekend. Goed geholpen. Uitstekend en deskundig personeel. Ook de mensen die het apparaat hebben geplaatst

Michael Voorsluijs 10-12-2020

Klantvriendelijkheid / accuraatheid en goede/duidelijke communicatie over de orders

Martijn 10-12-2020

Goede en snelle communicatie via Whatsapp. Ik wist precies wat ik nodig had, maar ter controle vroeg men nog netjes naar mijn situatie zodat zeker het juiste product geleverd zou worden. Daarnaast een zeer scherpe prijs die elders niet gematcht kon worden. Verzending was dezelfde dag en perfect verpakt. Zou hier zeker weer kopen!

Cor 10-12-2020

Goed en vakkundig geholpen product voldoet aan de wens levering op afgesproken datum en tijdstip

Huub 10-12-2020

Veel keuze, uitstekende telefonische service en prima prijs. Ook de aflevering/inbouw verliep snel en zonder problemen.

Jan Folkers 10-12-2020

Geheel naar wens. Bestelling exact op tijd binnen gekregen.
Product werkt geheel naar verwachting. Prima.

Arnoud 10-12-2020

Wij zijn naar Keukenloods gegaan voor een vaatwasser. Daar zijn we goed ontvangen en geïnformeerd wat er voor ons allemaal zou kunnen werken en wat in ons budget past. We zijn daarna nog bij concurrenten gaan kijken, maar daar kregen we niet zo'n goed gevoel en deal als bij Keukenloods. Dat deed ons beslissen om onze vaatwasser bij Keukenloods te kopen.

De levering was volgens de planning en alles zag er netjes uit.

Vaat is nog nooit zo schoon geweest.

Jos 10-12-2020

Grote keuze en supersnelle levering. Personeel dat meedenkt. Kortom aan te bevelen.

Pierre 10-12-2020

Op Black Friday een Quooker gekocht bij Keukenloods. Ze hadden een mooie aanbieding met een gratis zeepdispenser van Quooker. Na zelf op de site te hebben gekeken de chat functie opgestart om te informeren of deze op voorraad was. Goed geholpen door Jari. Er kon zelf nog iets van de verkoopprijs af. De bestelling is op tijd geleverd en als je handig bent kun je de Quooker zelf installeren er zit een hele duidelijke handleiding bij. Het moeilijkste is nog een T-stuk in de koud waterleiding monteren. Kortom tevreden over Keukenloods. Goed advies, scherpe prijs, op tijd geleverd!

Jan en Nelleke 10-12-2020

Ruime keuze, vriendelijk hulpvaardig personeel dat ons prima hielp bij de keuze van de apparatuur

Eva 10-12-2020

Via Keukenloods online een inductiekookplaat aangeschaft. Ons model was echter niet meer op voorraad en wij kregen een duurder alternatief aangeboden voor dezelfde prijs. Erg goede service en snelle levering.

HM 10-12-2020

Goede prijs van de oven. Vriendelijk geholpen. En de snelle levering. We gebruiken de oven al volop. TOP!

Robbert van den Biggelaar 10-12-2020

Keukenloods.nl is wat mij betreft prima in orde.
Duidelijke site, goede prijs en snelle levering van het (juiste) artikel.
Ga zo door team Keukenloods.