Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

J. den Dikken 08-12-2020

Wij zijn naar Keukenloods Rotterdam geweest:
Goed meedenkende en vriendelijke verkoper (xxxx).
Uiteindelijk zeer goede apparatuur gekocht voor een hele goede prijs.
Enige minpuntje is dat niet alles in één keer geleverd kon worden. Maar over het algemeen zeer tevreden!

Polman 08-12-2020

Wij bleven twijfelen maar ondanks dat bleef personeel geduldig. Na aanschaf keurig geholpen de oven in de auto te zetten.

Quinten 08-12-2020

Goed advies, hulp bij productkeuze en maatviering. snelle afhandeling. Duidelijke informatie gehad

Kees Stanthardt 08-12-2020

Doe al vele jaren zaken met Keukenloods , wordt altijd perfect geholpen, ook de levering van apparatuur is snel aanwezig, ik ben zeer content

R. Ooster 08-12-2020

Goed advies, snelle en bezorging volgens afspraak . Prima prijs. Volgende keer zeker terug. Dikke prima!

Berend 08-12-2020

We hebben een goed advies en berekening gehad voor onze inductieplaat en ingebouwde afzuiger.
De prijs was zeer redelijk, zodoende dat we de aankoop hebben gedaan.

Ruud 08-12-2020

De site werd me aanbevolen door een servicemonteur en daar ben ik achteraf heel blij mee. Makkelijk zoeken, vergelijken en aanschaffen.

Vergeer 08-12-2020

Zeer goed geholpen bij telefonische order. Snel en vakkundig gemonteerd. Kortom. Zeer tevreden

Mickey 08-12-2020

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop, een pastaset voor de Kitchenaid keukenmachine. Hij werd netjes geleverd, in onberispelijke staat en voor een voordelige prijs. Ik moest alleen er even achteraan bellen, omdat op de website niet werd aangegeven wanneer mijn bestelling zou worden verstuurd.

Martijn 08-12-2020

Vriendelijk en snel geholpen. Zowel via de telefoon als in de winkel. Gingen ook zeer correct met de Corona regels om

thuiskok Deventer 08-12-2020

Snelle afhandeling, goede informatie over de verzending en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Weekers 08-12-2020

Uitgezochte vaatwasser was niet direct leverbaar, levertijd onduidelijk. Er werd direct een alternatief aangeboden die zelfs duurder was. Echter deze had enkele functies niet waarop ik eerder zelf de machine op had uitgezocht. Zelf opnieuw een alternatief gezocht, deze was op voorraad en duurder maar is geleverd aan de prijs van de eerder uitgezochte machine. Machine netjes afgeleverd. Super service. Nou hopen dat we er enkele jaren mee vooruit kunnen.

Ria51 08-12-2020

Een nieuwe koelkast gekocht bij keukenloods in Drunen. Zeer goed geholpen én er werd meegedacht over de mogelijkheden van plaatsen. Volgende keer een hele keuken

Danny uit Antwerpen 08-12-2020

Correcte levering tegen een scherpe prijs.
Voor de eerste keer dat er een afspraak moest gemaakt worden voor de levering, het voordeel is dan wel dat je vrij nauwkeurig weet wanneer er geleverd wordt?

Arnold 08-12-2020

Goed en snel geregeld. Alleen de (hele jonge) bezorger was alleen en heb ik meegeholpen. Anders ging het niet.

Bert van de Belt 08-12-2020

Heel goed advies en bovendien ook erg vriendelijke medewerkers, die zeer hulpvaardig waren.

Frans 08-12-2020

makkelijke website, duidelijk, heel goede prijs, prima bezorging. wij zijn uitermate tevreden.

Woltjer 06-12-2020

Duidelijke webshop en makkelijk bestellen, volgende ochtend teruggebeld om juiste inbouwmaat van vaatwasser te verifiëren en e.v.t aan te passen naar ander model. Welke webshop doet dat? Geweldig! s'Middags de Siemens vaatwasser geleverd en oude mee retour.Complimenten

Peter 06-12-2020

In Zaandam niet helemaal adequaat geholpen, via de webshop wel de juiste informatie gekregen. En de aankoop gedaan.

Guy De Coppel 06-12-2020

Alles is gegaan zoals het hoort de prijs zelfs beter koop dan in Belgie en daarom was er geen twijfel mogelijk en de levering verliep zeer vlot

Mevr. Verhoeven 05-12-2020

Voor keukenloods gekozen, omdat het de enige leverancier is, die de door mij gewenst afzuigkap kon leveren.
De monteur is een uur bezig geweest (uit de auto en weer in de auto). De plaatsingskosten van € 150 per uur zijn veel te hoog.
De monteur had geen nieuw aansluitkapje bij zich, waardoor het oude (en vettige) kapje (getaped) terug geplaatst moest worden.
De monteur was niet erg vriendelijk en gedroeg zich ook niet erg Corona-proof.
Officiele reactie van Keukenloods 10-12-2020

Beste mevrouw Verhoeven,

Wat vervelend dat de montage niet goed is verlopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en daar wil ik graag onze excuses voor aanbieden.

Ik hoop dat het inmiddels naar tevredenheid is opgelost. Anders kijk ik graag mee om te zien hoe we dit alsnog kunnen oplossen. Wil je hiervoor je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan gaan we direct aan de slag.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Cisca 05-12-2020

Zeer tevreden en denk wel dat we er hoop plezier mee hebben vooral nu de feestdagen voor de deur staan 🎄👍🏻

anja doolaard 05-12-2020

Goed begeleid bij de aankoop en ontzettende goede service bij het plaatsen!

Jan 05-12-2020

Goede informatie zonder opdringerig te zijn en de prijs maakt het wel aantrekkelijk om bij keukenloods langs te gaan

sj van stuijvenberg 05-12-2020

Een spontane behandeling (geen gladde verkoop) Netjes geholpen met duidelijke uitleg. Na levering van de oven (binnen 3 dagen) bleek na installatie, dat er schade aan de ventilator was. na tel melding van de schade, binnen 3 dagen een nieuwe geleverd gekregen. TOP.