Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Richard 10-12-2020

Fijne winkel met vakkundig personeel. Koop was snel gesloten en de vaatwasser werkt super.

Alfons 10-12-2020

Erg tevreden met de zeer behulpzame medewerkers van keukenloods.
De bestelling en levering was zeer snel en ook hier de medewerker die de aflevering deed was heel behulpzaam.
De Samsung Amerikaanse koelkast is strak van design met verborgen handgrepen, heeft heel veel binnenruimte en is stil. We zijn er erg tevreden mee.

Maarten 10-12-2020

Keukenloods biedt erg goede prijzen en zijn zeer klantvriendelijk. De website vind ik persoonlijk wat onoverzichtelijk en met name welke productlijnen bij elkaar horen. Het is daarom van belang om hier scherp op te zijn. Zou het zeker aanraden bij vrienden

Petra 10-12-2020

Super snelle levering. Goede uitleg aan de telefoon over de werking van het apparaat. Denken mee voor het maken van de keuze. Goede prijs.

wouters 10-12-2020

Wij zijn zeer tevreden en een snelle levering. toppie!
fijne winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kees Bollen 10-12-2020

Duidelijk!! Had per ongeluk toch het verkeerde artikel besteld maar kon met een simpel telefoontje makkelijk omgezet worden.

Annet 10-12-2020

Duidelijke site, bestelling verliep prima. Goede bezorging. Erg blij met m'n bestelde product!

Kees van de Riet 10-12-2020

Had een koelkast gekocht zou geleverd worden dinsdag maar ze hadden de bestelling niet door gezet. Heb gebeld kreeg één verwijd dat ik niet zo hoefde te bellen hadden hem wel door gezet maar dat was eenleugen om best wil. Bij mijn vorige reactie is mijn beloofd via mail dat ze een keuken mes zouden opsturen als tegemoetkoming. Maar volgens mij is bij jullie afspraak geen afspraak.
Ben benieuwd of ik nog iets hier van hoor.
Officiele reactie van Keukenloods 10-12-2020

Beste Kees,

Ik begrijp dat het niet helemaal goed is gegaan. Wil je je ordernummer toesturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik met je mee, ook om ervoor te zorgen dat de tegemoetkoming alsnog wordt opgestuurd.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

B.Nijland 10-12-2020

Keukenkraan pelgrim
Snel geleverd en een lagere prijs dan bij pelgrim.
Kon niet goedkoper vinden op internet

Tom Van Veen 10-12-2020

Prima apparaat makkelijk in te bouwen en werkt perfect. Waren in de winkel Zaandam snel en prettig geholpen en leuke prijs en snel geleverd . Kom zeker weer als wij weer iets nodig hebben. Nogmaals hartelijk dank voor de goede service Keukenloods een aanrader

Robbert van Aarst 10-12-2020

Alles volgens afspraak. Op tijd en goed. Geweldig vriendelijke medewerkers.

Dolf Veldhoff 10-12-2020

Alles wordt correct aangegeven en afgehandeld. Papieren factuur bij de verpakking. Aflevering vtv. gemeld en nagekomen.

My Thai Shop 10-12-2020

Top! Ik ben tevreden snel beantwoorden, alles is mogelijk om jouw keuken apparaten te hebben. Er veel keus en mogelijkheden. Offerte vragen zijn de prijzen duidelijk per artikel geven.

Willians 10-12-2020

De medewerkers van de Keukenloods denken met de klant mee.
Mailen en bellen met de klant of het echt wel de goede bestelling is en geven ook een eventuele betere oplossing aan.

Svvdw 10-12-2020

Ik vind Keukenloods een prima bedrijf.
Ik kreeg goede informatie over mijn product .
Het product werd op de afgesproken tijd geleverd dus prima

Raymond 10-12-2020

Groot assortiment , in de winkel personeel die weet waar ze over praten . Snelle levering

CdR 10-12-2020

Prima service, goede communicatie , snelle bezorging . Kortom, ik zou keuken loods iedereen aanraden ( zit bij ons om de hoek, dat scheelt wel)

Brigitta 09-12-2020

Heel fijn dat Keukenloods mijn koelkast (amerikaanse koelkast) op de 1e verdieping kon krijgen met een lift. Het kostte wat extra maar is dan ook geregeld.

Ina van Doorn 09-12-2020

Ik zocht een vervanger voor mijn inbouw Bosch inductie kookplaat, uitstekend geholpen door de helpdesk zodat de goede keuze werd gemaakt qua afmeting en stroomvoorziening. Opsturen kon, zou de levering zaterdag of maandag worden, tsja als je wil koken, is een dag al lang om te wachten. Dus gaan afhalen, was prima geregeld, stond klaar, afrekenen en het werd keurig in mijn auto gezet, super service!

H.Kostet 09-12-2020

Er moest een beetje verbouwd worden in onze keuken. Gijs Wentink werd ons aanbevolen voor het verbouwinkje. De Keukenloods wees ons aan welke combi magnetron voor ons het meest geschikt was. Prima assistentie. Levering: ook perfect.

Fred Schoone 09-12-2020

gemakkelijk te bestellen.
levering was op de afgesproken tijd.
heel tevreden met de vrieskast

Sammie 09-12-2020

Uitmuntende service. Er werd de tijd voor je genomen en op elke vraag vakkundig en uitgebreid antwoord.

Boot 09-12-2020

nette uitleg in de winkel. makkelijk besteld. Ik had zelf een fout gemaakt met de diepte van de magnetron, maar ook dat kon makkelijk worden gewijzigd. De bezorger was ontzettend vriendelijke en behulpzaam.

Rutger Rodermond 09-12-2020

Geweldige service, ik had een kleine opmerking en ik werd dezelfde dag nog teruggebeld om het misverstand uit de wereld te helpen.
Ik werd begeleid van A tot Z en alles is perfect geleverd/geregeld, de verkopers hebben duidelijk een absolute meerwaarde, zonder hun had ik bij een Coolblue o.i.d. besteld.
Erg tevreden met de apparatuur!
Er staat nog steeds wat dingen in de planning en ik zal deze zeker weer aanschaffen via keukenloods.

Eric Buschgens 08-12-2020

Prettig contact van diagnose stellen dat ons oud apparaat was overleden tot het afleveren/installeren van het nieuwe apparaat.