Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1949 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Dhr. Van Kooten 17-01-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit voor een goede prijs

Webshop is duidelijk. Er is veel keus. Prijzen zijn zeker concurrerend. Telefonisch goede informatie/advisering. Duidelijke afspraken. Snelle bevestiging via mail. Afspraken zijn ook nagekomen.

Pluspunten

• Veel keus
  • Prettig personeel

Lien 17-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop fornuis

Site is zeer gebruiksvriendelijk, goedkope prijzen en snelle levering.
Er worde keurig een afspraak gemaakt voor de leverdatum en tijd.

Kuipers 17-01-2017 In de winkel gekocht

Prettige winkel,

de Keukenloods heeft een groot assortiment, het personeel geeft als je erom vraagt goede voorlichting over het product.

Ingrid 17-01-2017 Via de website gekocht

Koelkast

Webshop is zeer duidelijk en overzichtelijk, met de keuzehulp kom je snel tot een goed besluit.
Ook nog even contact gehad met een medewerker via de chat omdat wij een koelkast nodig hadden met dezelfde inbouwmaten als de vorige. Hij nam zelfs direct contact om met de leverancier. Super service!!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • duidelijke omschrijving van de goederen
  • advies op maat

Minpunten

• transporteur lange telefonische wachttijd.

r.bennaars 17-01-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Aankoop combimagnetron

zeer goede indruk van de Keukenloods gekregen xijn er echt heel goed geholpen in onze keuze van een combimagnetron hadden al op de internet site gekeken maar meer duidlijkheid gekregen door de winkel in Roosendaal te bezoeken echt een aanrader voor een ieder die keuken apperatuur zoekt

Kerstklant 17-01-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Keukenloods Kerstengelen

Uitstekende actie toen mijn gasfornuis het begaf en er op de laatste dag voor Kerst, met alle bijbehorende zenuwen of er wel een Kerstmenu klaar gemaakt zou kunnen worden, door 2 Keukenloods Kerstengelen uit de brand geholpen.

WR 16-01-2017 Via de website gekocht

Inbouw appratuur Keuken

Snelle reactie op vragen om offerte. Levering in overleg ook na verzoek om levering na 2 maanden. Alle artikelen in een keer netjes geleverd en van tevoren bericht hierover en van tevoren gebeld. Prima geregeld allemaal. betaling bij aflevering.

Pluspunten

• levertijd op verzoek
  • offerte snel en op aanvraag
  • betaling bij levering
  • prijs gunstig
  • veel keuze

R. Jansen 16-01-2017 Via de website gekocht

Miele CVA 6405

Gericht gezocht op t artikel, kwam Keukenloods er als een van de goedkoopste uit, zonder concessies te doen aan garantie of uitvoering van het product. Levering was snel en conform belofte.

Joe 16-01-2017 Via de website gekocht

Top service

Top service. Fijne kundige mensen die meedenken en heel snel verschillende opties hebben. Duidelijke communicatie via mail.

Jan Willem 16-01-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Al snel een keuze kunnen maken. Vond het artikel ergens anders goedkoper maar kreeg het na een kort mailtje ook hier voor de laagste prijs. Vervolgens boden ze ook nog een luxer model aan, dus super tevreden. Installatie en levering verliep vlot en exact volgens planning, dus bij een volgende aankoop zou ik snel weer terug gaan naar Keukenloods.

• Snelle reactie

Maikel 16-01-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Gaanderen

Zanussi solo oven

Kregen een korte maar duidelijke uitleg.Er waren voldoende show modellen aanwezig voor de looks.Bijna allemaal combi magnetrons.Geen solo oven.Prijs was aantrekkelijk.1 min puntje was de lange wachttijd om een bezorg afspraak te maken ong 35 min

Pluspunten

• voldoende modellen
  • prijs

Minpunten

• wachttijd om bezorgafspaak te maken,ong 35 min

Voices of Joy 16-01-2017 In de winkel gekocht
omgeving Gendringen

supersnelle bezorging op camping

De combimagnetron in onze vakantiewoning ging kapot. Keukenloods kon direct leveren waardoor wij in onze vakantie van warme broodjes konden genieten.

Waar voor je geld !!! 16-01-2017 Via de website gekocht

Eén keer een Siemens Inbouw Bakoven altijd een Siemens !!

Ik zou deze shop aan willen bevelen. Het is duidelijk en producten worden goed omschreven. Staat er iets niet bij , kun je altijd navraag doen en je hebt binnen 24 uur antwoord. Ook de levering verloopt vlekkeloos. Kan op afspraak en afspraak is afspraak. Zal zeker ook de volgende keer mijn aankoop bij de Keukenloods overwegen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke productbeschrijving

Minpunten

• GEEN

Arjan Jansen 16-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf keuken robot kidchenAid

Goed. Bijna perfect. Aan de telefoon verteld een persoon mij dat ik vooraf betealen moet. Alleen voor de KitchenAid zou dit gelden. Elders op de site staat mag betalen bij levering of ophalen van artikelen. Bij bestellen van het apparaat geef ik aan dat ik hem ophalen wil en dan lees ik dat ik betalen kan bij het filiaal. Na telefonisch contact met het filiaal blijkt dat ik inderdaad betalen kan bij het afhalen. Een beetje verwarrend maar op zich wel zo prettig. Boter bij de vis!👍🏻 Later zijn we nog prima en duidelijk geholpen bij onze zoektocht naar een fornuis op stroom. Daarvoor moeten we nog even sparen, maar dat gaat wel lukken.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Prettige manier voor betalings mogelijkheid.
  • Vriendelijke mensen die mij geholpen hebben
  • Kundig personeel

Minpunten

• Tikkeltje onduidelijk over betaling

K. van Koeveringe 16-01-2017 In de winkel gekocht

K. van Koeveringe

Keurig geholpen in de winkel. Ruime keuze en goed maat advies. Er werd heel goed geluisterd naar onze wensen en behoefte. Ook werden er vrije keuzes gegeven in plaats van sturen richting een bepaald apperaar of merk. Ook de levering en plaatsing ging precies zoals besproken. Het montage duo ging niet eerder weg voordat ze zelf tevreden waren. En zelfs het los zittende plintje werd nog even vast gezet.

Pluspunten

• Kundig en vriendelijk personeel
  • Vrije en ruime keus
  • Levering precies volgens afspraak

Minpunten

• Geen !

M Hermans 16-01-2017 Via de website gekocht

Alleen maar lof

Wij zijn verhuisd en de keuken was aan vervanging toe. We waren op zoek naar specifiek (mat) zwarte apparatuur van een A+ merk. Oven, vaatwasser en kookplaat konden we hier allen makkelijk vinden, terwijl we er op andere sites vaak niet uitkwamen voor alle drie de items. Kortom: compleet assortiment, mooie apparatuur, tegen een zeer scherpe prijs en dat met zeer goede service.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Mooie apparatuur
  • Goede prijs
  • Snelle service en levering

Jan Kisman 16-01-2017 Via de website gekocht

Afzuigkap Siemens

Telefonisch direct vertrouwen gekregen, afspraak volledig volgens afspraak en snel, want op oudejaarsdag hebben
wij de afzuigkap gemonteerd zodat we oliebollen en appelflappen lekker BINNEN gingen bakken!
Nogmaals dank voor de medewerking.

Pluspunten

• Vertrouwen
  • Snelle levering
  • Afspraak korrect

Hans 16-01-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser , afzuigkap , keukenmengkraan

Geweldige shop , groot arsortement , makkelijke en gebruiksvriendelijke site, keurig en vriendelijke personeel die je te woord staan aan de telefoon en die je goed en vakkundig helpen bij evt vragen , ZEER snelle levering , betaling bij levering ( dus niet vooraf ) pinnen bij chauffeur of overmaken . Vakkundig personeel bij inbouwen van apparatuur .
En mijn ervaring is : ik had fout gemaak bij opnemen van vaatwasser , had geen rekening gehouden met hoogte , dus verkeerde vaatwasser besteld , en deze werd zonder enige probleem terug genomen en andere besteld die wel goed was , en ze rekende geen extra kosten voor transport en de monteur , ECHT TOP 👍
Voor ons alleen nog maar Keukenloods .
Voor Keukenloods een warme douche 👍
als ik bij Radar zou zitten.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Bestellen
  • Levering
  • Montage
  • Producten

Iris 16-01-2017

review

Onlangs hebben mijn vriend en ik een combi-magnetron en een gaskookplaat besteld via keukenloods en zijn hier erg tevreden mee. Wij hadden een aantal vragen hierover en werden telefonisch goed geholpen. Ook werden wij een paar dagen na de bestelling netjes gebeld over de levering van deze producten. De kwaliteit van deze producten zijn goed en wij zijn hier dan ook erg blij mee. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Pluspunten

• snelle, goede levering
  • goede service
  • betrouwbaar

Linda 16-01-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Mooi fornuis, maar levering kan beter

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. grote winkel met een ruim assortiment. In de winkel geholpen door vriendelijk personeel. Productkennis van het persoon kon iets beter: bij de vraag over het verschil tussen twee bijna identieke fornuizen van hetzelfde merk die ruim €200 in prijs verschilden, kon de verkoper geen goed antwoord geven. Personeel was wel goed meedenkend en adviserend in het uitzoeken van een afzuigkap. Bezorging ging in eerste instantie erg snel, behalve dat de bezorger zegt aan de deur geweest te zijn en niemand thuis trof terwijl er wel degelijk de hele dag iemand aanwezig was. Er is ook niet een extra keer aangebeld of telefonisch contact gezocht, maar gelijk vertrokken. Daarna was het erg onduidelijk hoe de nieuwe bezorging geregeld kon worden: de bezorgdienst verwees naar de winkel en de winkel verwees naar de bezorgdienst. De tweede keer ging gelukkig goed en het product is erg netjes geleverd (en zelfs afgeleverd tot de plaats waar het product uiteindelijk moet komen te staan i.p.v. tot de voordeur zoals aangegeven was). Mooi fornuis!

Pluspunten

• Duidelijke en gebruiksvriendelijke website
  • Vriendelijk personeel
  • Snelle bezorgdienst

Minpunten

• Productkennis personeel niet optimaal
  • Bezorging verloopt niet altijd vlekkeloos

chantal 16-01-2017 Via de website gekocht

SMEG koelkast

goede service. 1 groot minpunt: de bezorger/monteur heeft schade gemaakt aan ons deurkozijn, hier ben ik niet blij mee.

Pluspunten

• levering op zaterdag

Minpunten

• schade deurkozijn

Eric 16-01-2017 Via de website gekocht

Plezierig zorgvuldig en super service

De mensen van Keukenloods zijn zorgvuldig en snel. Dat wat je besteld wordt gecheckt op maatvoering zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Zeer professioneel!
Afspraken worden nagekomen.
Aanrader.

Pluspunten

• Zorgvuldig
  • Professioneel
  • Concurrerend
  • Flexibel
  • Zeer goed bereikbaar

A.Breems 16-01-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

keukenloods een aanrader voor iedereen!

Wij zijn zeer goed geholpen bij de aankoop van een inductie-plaat.Wij hadden zelf al een type op internet opgezocht maar deze bleek niet leverbaar.De jonge maar zeer gedreven verkoopster heeft samen met ons naar een vergelijkbaar type gezocht en ook gevonden!
De inductie-plaat was binnen een week leverbaar ondanks dat het precies rond de feestdagen was !!
Keukenloods is dus zeker aan te raden!!!

Marcel 16-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

vaatwasser

Prima aankoop gedaan bij de Keukenloods. De verkoper had ook duidelijk verstand van zaken en verkocht ons een stillere Siemens vaatwasser.

Pluspunten

• Verstand van zaken
  • goede vaatwasser
  • kundige montage
  • prijs oke

Diana Stet 16-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Smeg fornuis

Wij zijn in het filiaal in Alkmaar geweest. We kregen daar zeer goed advies en konden daar onze keuze maken. Nu staat er een pracht van een fornuis met 6 pitten en een mega oven in onze keuken. Echt een sieraad voor de keuken. Ook de bezorging ging primals. Hij moest later worden bezorgd in verband met een verhuizing maar dat was allemaal geen probleem. Kortom. Een aanrader. Goed advies, ruime keuze en een goede prijs.

Pluspunten

• Goed advies
  • Goede prijs

Frank 16-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser

Keukenloods doet qua omvang zijn naam eer aan. Zeer uitgebreid assortiment, supersnelle levering en goede support vooraf al meteen met een snelle reactietijd.

Pluspunten

• assortiment
  • snelle levering
  • support

Minpunten

• uhmmm?

Grietje 16-01-2017 Via de website gekocht

goed geholpen wij zijn zeer tevreemet de aankoop

Ze wisten bij keukenloods precies wat we zochten, en hebben het met een klaar gezet om af te halen Wij zijn zeer goed en vriendelijk geholpen.

Barbara 16-01-2017 Via de website gekocht

Prima

Goede service en communicatie en snelle levering
We hebben een etna afzuigkap gekocht plus de installatie service erbij gedaan. Is heel goed bevallen !

Pluspunten

• Servuce
  • Snel

Jos 16-01-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Tevreden

Wij zijn tevreden over onze aankoop bij Keukenloods, goede voorlichting bij ons bezoek aan de winkel in Nederweert.
De aflevering was volgens afspraak.

Olivier 16-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop kookplaat

Redenen waarom ik koos voor een aankoop bij keukenloods:
- De beschrijving van het product was duidelijk
- productkennis van medewerker was goed
- site en medewerkers kwamen betrouwbaar over
- medewerker kon goed aangeven wanneer product geleverd zou worden.
- medewerker nam tijdens eerste contact meteen contact op met leverancier voor levertijd
Prijs was niet de laagste maar bovenstaande heeft doorslag gegeven.
Prettig was:
- medewerker checkte details na plaatsen van bestelling
- aankoop werd opbeloofde dag en tijdstip geleverd

Minpunten

• Dit formulier is niet geschikt voor smartphones
  • Mag maar 50 karakters gebruiken in dit veld

C.Duijn 16-01-2017

vaatwasmachine

Wij zijn heel tevreden met deze shop.Dit is de tweede keer dat wij iets gekocht hebben.De eerste keer was een inbouw koelkast en nu een inbouw vaatwasser. De uitleg was van alle 2 heel goed voor het inbouwen. We zijn heel tevreden en onze portemonnee ook.Als we weer iets nodig hebben gaan we zeker daar naar toe.We zullen zeker andere mensen deze shop aanbevelen.

Peter 16-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling Siemens vaatwasser

Het bestelproces loopt soepel, Keukenloods is het goedkoopst en 14 uur later wordt er gebeld en staat de vaatwasser voor de deur...ook wordt de oude meegenomen, super!

CHS Vastgoed 16-01-2017 Via de website gekocht

CHS Vastgoed

Prima behandeld de order, na bestelling werd ik gebeld dat er een ander type machine wordt geleverd, maar bij plaatsing bleek deze niet te passen, Daarna de goede geplaatst. Ik kan niet anders zeggen dan uitstekend afgehandeld deze order.

Emmely 16-01-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Zeer tevreden

De apparatuur die ik online besteld had werd de volgende werkdag geleverd door een zeer vriendelijke chauffeur die voorzichtig met de spullen is omgegaan. Helaas was de koelkast toch niet je juiste maat maar deze werd gewoon weer thuis opgehaald. In de vestiging in Roosendaal heb ik een aanrechtblad besteld en ook hierbij werd ik zeer vriendelijk en kundig geholpen, terwijl de verkoper eigenlijk lunchpauze had.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prettige klantenservice

Michael s. 16-01-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Zeer tevreden

Wachttijd duurde omdat hij niet leverbaar bij de fabriek was iets langer.
Voor een mooie prijs, (bij de concurrent duurder en er ging hier ook nog een korting erbij af) een heel mooi gasfornuis.
Netjes opgebeld voor de levering, en zelf een tijd kunnen kiezen.
Zeer tevreden.

Hoogervorst 16-01-2017 Via de website gekocht

prima service goede spullen

prima service goede afhandeling snel geleverd
goede webside zeker aan te bevelen bij anderen als ze iets nodig mochten hebben

G. Hemmink 16-01-2017 Via de website gekocht

Top&vlot

Na wat speuren op het internet bij keukenloods uitgekomen. Na telefonisch contact goed advies gekregen. O.a. Welke afzuigkap precies kon passen in de bestaande keukenkastjes.
Prima en snelle levering.

Pluspunten

• Goede telefonische service
  • Snelle levering
  • Scherpe prijzen

Nikki Wijkniet 16-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service!

We hebben een vaatwasser besteld bij keukenloods. We konden zelf een leverdatum kiezen, dat is fijn! Verder is er duidelijke communicatie per mail over hoe laat ze komen (en nog een herinnering per sms). Andere pluspunten waren dat de oude vaatwasser weer werd meegenomen en dat ik met de pin kon betalen bij aflevering. Zeer tevreden over keukenloods.nl

Pluspunten

• Betalen met pin bij aflevering
  • Bezorgdatum zelf kiezen

Runar 16-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe koelkast, goed advies en snelle levering

Via prijs vergelijken uitgekomen bij keukenloods. Daar nog advies via telefoon gevraagd omdat ik op zoek was naar een afwijkende breedte van 70cm. Omdat er geen zoekfunctie op breedte is heb ik even gebeld of er nog alternatieven waren.
Gelijk telefonisch besteld en de volgende dag geleverd.

Teun S 15-01-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuidoost

Plaatsing nieuwe afzuigkap keuken

Prima service en secuur geïnstalleerd door het installatieream van klantvriendelijke mensen van Keukenloods! Afspraak maken ging eenvoudig en levering was op de juiste tijdstip van de afspraak.

Pluspunten

• Netjes gewerkt
  • Prima apparaat

Fam. Konings 15-01-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Wij hebben een nieuwe vaatwasser besteld en werden keurig nagebeld om te controleren of de nieuwe vaatwasser in onze bestaande keuken past ! Prima geregeld !

Pluspunten

• Er word meegedacht !
  • Keurig op tijd geleverd

Christiaan 14-01-2017 Via de website gekocht

Afzuigkap Whirlpool schouwkap

Duidelijke site en levering zoals het beschreven staat.
'S avonds besteld en 2 werkdagen later ontvangen zoals beschreven.
Wordt keurig geleverd op tijdstip welke je vooraf via de mail ontvangt

Pluspunten

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Werkt naar behoren

Minpunten

• Rammelt op hoogste stand
  • Handleiding niet echt duidelijk

Kris boogers 14-01-2017 Via de website gekocht

Prima service, goede prijs!

Zondag avond om 20 u gebeld om levering te cancelen( omwille van te grote oven besteld) die maandag ingepland stond . Woensdag hadden we onze juiste combi oven al. Prima service en zeer goede prijs !

Marjolein 14-01-2017 Via de website gekocht

Oven

Mooie oven aangeschaft werkt goed, goede levering Bij nieuwe aanschaf gaan we zeker op de site van keukenloods kijken!

gj bruyn 14-01-2017 In de winkel gekocht
zaandam

fijne winkel met goed advies

We kwamen in de winkel om te kijken naar een type oven. Na een fijn gesprek met een adviseur heeft hij ons geadviseerd om naar een heel ander type oven te kijken.
Thuis gekomen zijn we nog steeds zeer tevreden met de oven

Pluspunten

• advies
  • prijs

J.v.Benthem 13-01-2017 Via de website gekocht

J.van Benthem

De site is prima verzorgd; er is volop keuze voor de diverse artikelen en de prijzen liggen gunstig t.o.v. andere bedrijven. Met bestellen van een artikel gaat makkelijk en indien er iets niet goed is wordt er direct actie ondernomen. Top.

Pluspunten

• Komen belofte na

Minpunten

• Transport bode slotdig
  • Slordig

Pieter 12-01-2017 Via de website gekocht

Keukenloods.nl Duidelijke site, scherpe prijzen.

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop en plaatsing van onze nieuwe Bosch inbouw koelvries combi. Keukenloods heeft een duidelijke website en scherpe prijzen. Het was gemakkelijk om contact te maken. We werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het bestelproces. Levering en plaatsing is snel gegaan.

Pluspunten

• Goede prijs
  • snelle levering

Bjorn 12-01-2017 Via de website gekocht

Bosch SMV40C2EU

Donderdag 29 december om 23:30 een vaatwasser besteld bij Keukenloods.
Volgende dag om 16:00 kwamen ze de vaatwasser brengen en ook nog eens boven neer gezet!!

Product is helemaal wat ik ervan verwacht had.

Top service!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Productbeschrijving goed.

S.F. van Nuland 12-01-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijk scherp geprijsd en snel geholpen

bijzonder meedenkend en super scherp! Had offerte verkregen van diverse leveranciers, maar echt: Keukenloods spant echt de kroon. Netjes geleverd aan huis. Voordeel: apparatuur is sneller in huis dan je keuken....

• Snelheid
  • Aan huis geleverd

Ronald 12-01-2017 Via de website gekocht

Miele inductieplaat

De Keukenloods is snel en vakkundig en had de kookplaat veel goedkoper staan dan andere websites. Ik zou ze de volgende keer zeker weer gebruiken.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Goede service
  • voordelig

Minpunten

• Geen instructie welk merk pannen niet te gebruiken