Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Hans 05-12-2020

Prima communicatie en exact wat is afgesproken . Goede service, al meerdere producten aangeschaft!

Peeterd 05-12-2020

Uitgezochte koelkast op de site blijkt niet leverbaar. Er wordt in overleg een nieuwer model uitgezocht die wel leverbaar is maar 50 euro duurder. Na enkele dagen wordt levering 3 weken uitgesteld, daarna nogmaals 2 weken. Dit gaat echter te lang duren voor ons, moet vervolgens een andere koelkast uitzoeken die wel leverbaar is maar is weer 230 euro duurder hier wordt niks uit coulance met de prijs gedaan diep triest
Officiele reactie van Keukenloods 10-12-2020

Beste Peeterd,

Mijn excuses voor deze gang van zaken. Enkele producten zijn inderdaad vertraagd. Wel hebben we inmiddels meer apparaten op voorraad die direct geleverd kunnen worden, die we als alternatief kunnen opsturen. Mijn collega kan dan opnieuw meekijken welke geschikt is. Als je dit wilt hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl onder vermelding van je ordernummer. Dan pakken we het direct op.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Martin 05-12-2020

Gewoon top! Van begin tot eind goed geregeld en de contacten zijn no nonsense, informeel en erg prettig!

Ron 04-12-2020

Prima gegaan. Volgens afspraak bezorgd en mooi toestel geleverd.
Aan te bevelen om iets te kopen.

S. van der Laan 04-12-2020

Duidelijke uitleg van het personeel over de artikelen en ik ben blij met een fikse korting die ik heb gekregen op mijn wasemkap.

Patrick 04-12-2020

Keurig geleverd en heeft andere offerte willen matchen. Ondanks dat vaatwasser niet in voorraad was, is deze toch goed ingeschat kwa leverdatum.

Danny Oost 04-12-2020

Vanuit magazijn lange levering, maar mee denken en aangeven dat bij een vestiging in de buurt er een op voorraad is. Super mee gedacht!
Goeie service! En een super vaatwasser.

Sue 03-12-2020

Ik vond de verkoopster deskundig. En het was de eerste winkel waar er wel direct een verkoper beschikbaar was voor advies. Ik ben daarvoor in 4 andere winkels geweest.
De installateur was ook deskundig, wel wat aan de lompe kant.

Alfred Jansen 03-12-2020

De mensen zijn klant vriendelijk en behulpzaam en hebben kennis van wat ze in huis hebben en verkopen.

Donker 03-12-2020

Op zoek naar vervanging van een 20 jaar oude wasemkap en op jullie site gevonden.
Levering oke; betaling after pay ook oke.

Bert 03-12-2020

Super goede winkel en goed advies en maken hun belofte waar wanneer een product elders wat goedkoper is doen ze dat ook voor de lagere prijs !

Marleen 03-12-2020

Site duidelijk en overzichtelijk, prijzen vergelijkbaar met andere aanbieders. Grote voordeel was de mogelijkheid van het organiseren van een levering op hoogte met een lift, dit nam ons veel gedoe en geregel uit handen. Hierdoor duurde het wel iets langer voordat de levering plaats kon vinden. Nadeel vond ik dat verpakkingsmateriaal niet meegenomen werd.

Hanneke 03-12-2020

Het kopen van een nieuwe oven ging via deze website erg gemakkelijk en snel. Een vriendin had deze site al aanbevolen. En ook ons is het goed bevallen.
De bezorging ging goed. Je kon prima volgen wanneer de oven zou komen en een telefoontje half uur van te voren dat ze eraan kwamen.

Fam. Reijnders/Bom 03-12-2020

Goede/deskundige begeleiding bij maken keuze. En geen opdringerige verkopers zoals je dat helaas te vaak ziet bij keukenverkopers!

Keukenloods zeker en vast 03-12-2020

fijne en goed webwinkel, correcte afhandeling, betaling achteraf geen probleem.

Bekker 03-12-2020

Tot twee keer verkeerde schacht voor de afzuigkap geleverd. Keukenloods weigert dat te herstellen op hun kosten. Verwacht dus geen service van deze firma.
Officiele reactie van Keukenloods 10-12-2020

Beste Bekker,

Vervelend om te horen dat de schacht van de afzuigkap niet past. Ik weet niet precies wat er is gebeurd, maar ik kijk graag met je mee. Wil je hiervoor je ordernummer naar emma@keukenloods.nl sturen?

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

wijffels electronica service 03-12-2020

goed advies en scherpe prijzen duidelijke afspraken en vriendelijk personeel.

J. van den Berg 03-12-2020

Goede service en duidelijke afspraken.
Wordt goed geholpen. Mooie zaak en online duidelijk

Wilbert 03-12-2020

Goede afspraken die nagekomen worden. Koelkast werd keurig geplaatst en oude werd meegenomen

Ray 03-12-2020

Goede service
Beste prijs
Duidelijk en komen afspraken na
Top geregeld allemaal
En goede aftersales

Hans Mulder 03-12-2020

De online bestelling was makkelijk te verwerken en de bestelling g is correct geleverd.

Debster 03-12-2020

Snelle levering en goede prijs. Het telefonisch contact was professioneel en vriendelijke.

G. Veenendaal 02-12-2020

Bij de Keukenloods word je altijd fijn geholpen, geven goed advies, maken zeer goede afspraken over service, voor het plaatsen en in werking stellen van de aangekochte artikelen, word door vaklui uitgevoerd en zijn gunstig in prijs.

WJ Bomer 02-12-2020

Ruime keuze ,na bestelling alles goed geregeld .Uitgebreid uitgelegd via e- Mail hoe het geregeld wordt en wanneer . Levering keurig op tijd

Marinus 02-12-2020

Koelkast bestelt type dat uitgezocht was was niet meer voorradig. Is door keukenloods over gebeld en heeft voor zelfde geld een duurdere aangeboden vond ik zeer netjes. Heb zelf koelkast gemonteerd bleek dat er enkele afwerkrubbers niet bij waren dit is later ook netjes opgelost.