Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1984 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Rob 06-01-2017 Via de website gekocht

Rob

Na keuze in de webshop en vraag om offerte werd er snel een reactie ontvangen. Ook dmv ordestatus word je goed op de hoogte gehouden over levering van de gekochte apparatuur. Zelf een deellevering van het voorradige is na overleg mogelijk.

Pluspunten

• orderstatus
  • levering

Joop 06-01-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Vlak voor de Kerst ging ons inbouw Expresso apparaat kaduk. Keukenloods heeft snel een nieuwe geregeld tegen een scherpe prijs. Top hoor.

Een zeer tevreden klant 06-01-2017 Via de website gekocht

Mijn ervaring

Zeer klantvriendelijk, altijd meedenkend en erg flexibel. Als klant wordt je op deze manier goed opgevangen en geholpen. Tevens zeer veel kennis en ervaring om de juiste adviezen te geven. Aan de telefoon zijn de medewerkers altijd beleefd en profesioneel.

Pluspunten

• Ervaren en desku dig
  • Eerlijk en denken vanuit de klant
  • Doel: hetgeen verkopen wat goed is voor de klant
  • Meer dan enkel verkoop

Minpunten

• Veel mooie apparaten maar vaak prijzig

Eric 06-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop bosch smv90e30nl

Super tevreden snelle levering maar ik had de SMV90e30NL besteld en kreeg een alternatief SMV90M10NL en is nog uitgebreider qua programma's. Maar ik vindt wel dat dat eerder moet worden aangegeven ik kwam er pas achter toen ik de bestelling had geplaatst. maar dat wil niet zeggen dat ik niet tevreden ben

Pluspunten

• snelle levering
  • achteraf betalen bij levering

Minpunten

• alternatief leveren zonder overleg

Jeannette 06-01-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser

Super service en denken goed mee
Goed bereikbaar telefonisch en per mail en reageren snek
Bezorging ook heel fijn en duidelijk geïnformeerd

Pluspunten

• Meedenkend
  • Persoonlijk conract

Eefke 06-01-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Goed telefonisch advies en snelle probleemloos levering. Een vaatwasser wil je niet te lang missen en dat heeft Keukenloods goed begrepen.

Peter 06-01-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Prima winkel met vakkundige verkoper

We zijn bij de vestiging in Waddinxveen geweest om een kookplaat en oven aan te schaffen. In de winkel vriendelijk te woord gestaan door een vakkundige verkoper. In de winkel is veel apparatuur opgesteld, dat is toch prettiger dan kopen via een plaatje op het web.
Spullen waren snel leverbaar; 1 direct en de andere binnen met 2 dagen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Vakkundige verkoper

Minpunten

• Niet alle apparaten in de winkel te bezichtigen

Nico Elders 06-01-2017 Via de website gekocht

vaatwasser Bosch

prima shop, aangeraden door mijn beiden zonen, deze hebben alle inbouwapparaten voor de keuken daar gekocht.Hij is niet te duur.Als ik dit eerder had geweten dan had ik alle inbouwapparatuur daar zelf ook gekocht.Top zaak.

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijke bezorger
  • tijdstip van levering klopt

Wijngaard 06-01-2017 In de winkel gekocht
New yorkweg 111 Almere

Aankoop kookplaat

Op de valreep van het oude jaar kookplaat stuk allemaal familie over vanuit het buitenland en niet kunnen koken.
Om 17.15 naar de keukenloods gelukkig kookplaten op voorraad. Dezelfde avond zaten (iets later dan normaal ) wij weer heerlijk aan een warme hap. Bedankt allen hiervoor gelukkig nieuwjaar en bedankt voor de service 👍

Brouwer 06-01-2017 Via de website gekocht

Prima keuze

Goede overzichtelijke site waarbij je goede keuze kan maken. Na bestellen duidelijke bevestiging en bij problemen snel geholpen. Levering netjes en snel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijke site
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

E.Z. 06-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte pre- en aftersales!

De prijs was goed, vragen vooraf werden vlot en uitstekend beantwoord en de montage was precise volgens schema en van hoge kwaliteit. Ik zou hier de volgende keer weer kopen.

Pluspunten

• Service
  • Levering/montage

G. Slooter 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld.

Ik twijfelde over welke inbouwkoffiemachine aan te schaffen. Ben tijdens een telefonisch contact goed geïnformeerd en geadviseerd. Heb daarna een weloverwogen keuze gemaakt en ben dik tevreden met onze koffiemachine en de snelle levering er van.

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle levering
  • Goede prijs

Dik 05-01-2017 Via de website gekocht

Koelkast

Gekozen voor de lage prijs. Goede informatie over de bezorging. Slecht scoorde de aflevering. De bezorger wilden niet de bordestreden bij de voordeur op met de koelkast, deze bleef dus in de voortuin. Tevens wilde hij niet uitoakken en geen verpakkingsmateriaal mee terugnemen, wat volgens mij wel zo hoort, in ieder geval doen andere leveranciers dat wel netjes.

• Informatie

Minpunten

• Aflevering
  • Verpakking meenemen

Blg van Griensven 05-01-2017 Via de website gekocht

Alles goed verlopen

Kan er niet zo veel over zeggen behalve dat
alles goed is verlopen
Het is gegaan zo als ze het zeggen op de site
Heb twee artikelen na elkaar besteld is zonder problemen verlopen ik raad een ieder aan om het ook te proberen ik zou zo wee iets bestelen bij Keukenloods 👍🏻

Vgh 05-01-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Keukenloods.nl

Scherpe prijzen ,prettig personeel en snelle levering .Zowel op de site als in de winkel zeer positief ervaren.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Grote keuze
  • Vriendelijk
  • Aantrekkelijke prijzen

Arno 05-01-2017 Via de website gekocht

Pelgrim MAC696

Snelle levering, diverse andere recensies kunnen lezen. De levering was tot aan de koelkast, waar ie boven moest komen.

Annemieke van Beveren 05-01-2017 Via de website gekocht

Vanavond bestellen morgen geleverd klopt!

Onze inbouw koffiemachine 's avonds laat besteld. De volgende dag, na een email met tijdstip van bezorging, keurig netjes op tijd geleverd.

Pluspunten

• Gunstige prijd
  • Snelle levering

Arold 05-01-2017 Via de website gekocht

Wat een service en kwaliteit!!

Keukenloods.nl is geweldig. Overzichtelijk, zeer goede producten en zeer scherpe prijzen. Dus een Siemens Combi-oven gekocht en zeer tevreden. Snel besteld en heel snel geleverd!! Erg blij mee

Pluspunten

• ruime keuze
  • scherpe prijzen
  • erg goede service

Blom 05-01-2017 Via de website gekocht

Wasdroger

Per ongeluk op site gekomen .waren opzoek naar nieuwe wasdroger. Toen een paar andere site's bekeken van aanbieders maar kwam hier het goedkoopste uit.toch ff belletje gepleegd en toen bij de verkoper alles geregeld en aankoop gedaan.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Behulpzaam
  • Snel geleverd

Minpunten

• Slecht contact met winkel in alkmaar

Kees Post 05-01-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Kookplaat en oven

Nadat op 1ste Kerstdag onze oven het begaf en de combinatie met de kookplaat zo oud was dat we ook daarvan een nieuwe moesten hebben, hebben we die op 2e Kerstdag besteld bij de Keukenloods. Op de dag na Kerstmis(!) werd de bestelde apparatuur al bij ons bezorgd zodat we 2 dagen na de Kerstdagen alweer over onze nieuwe apparatuur in de keuken konden beschikken. Alles is prima en vlot verlopen. Goede informatie in de zaak, vlotte levering en, niet onbelangrijk, een prima prijs!

Pluspunten

• Goede informatie
  • Snelle levering
  • Keurige prijs

T.W.J. Roozendaal 05-01-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

De keukenloods is onze huisleverancier

en dat wordt je niet zomaar. Maar goede service, snelle levering en nazorg wordt gewaardeerd. en dan zou ik de beste prijs bijna vergeten te noemen.

H Bos 05-01-2017 Via de website gekocht

vaatwasser en een meng kraan
gekocht op de website
levering volgends afspraak
alles keurig op orde

P.W.C. Walraven 05-01-2017 Via de website gekocht

snelle bediening en goede service

Een shop waar je snel wordt geholpen al is het telefonisch beter dan bij andere shops waar je soms van het kastje naar de muur wodt doorverbonden.
Het was alleen jammer dat de eerste bestelling
werd geanuleerd om dat deze niet meer in voorraad was. Er werd mij een andere machine aangeboden waar ik mee akkoord ging maar dat was ook weer een misslag want op de koopbrief stond weer een andere machine daar over opgebeld waarom, de tweede was op korte termijn niet leverbaar.
De derde machine was een bauknecht een heel goed exemplaar.
Daar tot tweemaal toe van merk werd veranderd werd er geen plaatsing kosten berekend.
Profisiat.

Jan Rutjens 05-01-2017 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser SX678X26TE/26

De afgelopen weken zowel via internet als in de winkel keukenapparatuur gekocht. Wij zijn daar vriendelijk en vakkundig geadviseerd en hebben daar onze aankopen op afgestemd. Ook de levering vindt plaats in overleg en wordt geleverd op de afgesproken datum en binnen de afgesproken tijd.

Ton Kools 05-01-2017 Via de website gekocht

Fantastisch zo je geholpen wordt

Je hebt zelf weinig kennis van keuken apparateur, dus ben je blij als je goed wordt voorgelicht,ook na meerdere keren bellen blijft men het rustig uitleggen zodat je een goede keus kunt maken.De bezorging was perfect ondanks dat we het tijdstip een paar maal hadden gewijzigd

Pluspunten

• Goede voorlichting
  • doorverwezen voor goede pannenset naar andere site

Jan Wendt 05-01-2017 Via de website gekocht

Liebherr koelkast en vriezer

Ik heb reeds eerder met keukenloods zaken gedaan en dat is mij bijzonder goed bevallen, dus nu weer een order geplaatst en ook deze levering is perfect verlopen. Ben zeer tevreden ook wat de prijs betreft en bijzonder geschikt en bekwaam personeel, dus niets dan lof.

Bob Peters 05-01-2017 Via de website gekocht

Inbouw oven en magnetron

Prima ondersteuning en meedenken met oplossingen en toch goede service voor een scherpe prijs. Er goede ervaring vooral omdat ik hiervoor bij een concurrent weinig ondersteuning kreeg en beloftes niet werden nagekomen.

Pluspunten

• snelle service
  • meedenken
  • goede prijs

Minpunten

• offerte proces intransparant

Henk 05-01-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Super zaak

Zeer lange bereikbaarheid tot 22:00 advies mogelijk en gekregen. In de zaak te Veendam zijn we zeer goed geinformeerd over verschillende magnetrons de plussen en de minnen, Daardoor een juiste keuze kunnen maken. Melanie je bent zeer vakkundig en behulpzaam!

Pluspunten

• bereobaarheid voor advies
  • deskundigheid in verschillende typen magnetrons

M Stoker 05-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

We zijn zeer tevreden over keukenloods. Snelle en goede reactie via de telefoon prima service en vakkundige montage.

Kierkels Hans 05-01-2017 Via de website gekocht

omruilen

Alle apparatuur in de keuken komt van Keukenloods. Ook nu de vaatwasser daar weer besteld. Prima service en klantvriendelijkheid!

Pluspunten

• klantvriendelijkheid

AM Geurts 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima service, snel geleverd, vakkundig ingebouwd

We zochten een inbouwoven voor nismaat 90 centimeter. Dat is niet zo'n gangbaar formaat tegenwoordig. We ontdekten dat Keukenloods.nl toch vrij veel keuze heeft, en we vonden de oven die ons het meeste aansprak.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Scherpe prijs

Mechie 05-01-2017 Via de website gekocht

Pelgrim keuken apparatuur

Duidelijke en snelle afhandeling en goede bereikbaarheid van de medewerkers bij vragen.
I.v.m. vakantieperiode de levering een dag later maar het is allemaal goed gekomen.

Pluspunten

• makkelijk bestellen
  • duidelijke communicatie

Minpunten

• duidelijkheid levering

Paul 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke site en goede prijzen. Ietsje te laat bezorgd. De vaatwasser kwam 1,5 uur na de aangegeven afleverperiode.

Harry Dieckmann 05-01-2017 Via de website gekocht

Los van het feit dat prijstechnisch Keukenloods de beste keus was is de service daarnaast ook perfect. De geleverde kookplaat was helaas beschadigd tijdens transport en werd zonder problemen kosteloos gewisseld en dat dit vooral gebeurde zonder discussie is een zeer grote pluim waard! Dikke 10 voor deze winkel.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering
  • Levering op afgesproken tijd
  • Super service
  • Vriendelijke medewerker

C. Maliepaard 05-01-2017 Via de website gekocht

inbouwteam

In het vervolg zal ik ook weer gebruik maken van het Inbouwteam. Vakkundigheid, klantgericht.
Daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding van deze inbouwservice en de aan geschafte apparatuur er een van "Hoe kunnen ze het er v oor doen?

Gabrielle 04-01-2017 Via de website gekocht

Snelle plaatsing van mijn quooker felx

mijn wens voor een quooker flex was met kerst eindelijk in vervulling gegaan! Ik werd telefonisch prima te woord gestaan en geadviseerd. Tot mijn verbazing werd ie ook nog tussen Kerst en Oud en nieuw geinstalleerd. Inbouw had alles na installatie netjes ook weer opgeruimd. Ik ben erg tevreden over alles.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Goed advies
  • Goed inbouwteam

Wouters Luc 04-01-2017 Via de website gekocht

GOEDE SERVICE !!!

Goed overzicht van alle producten en een duidelijke omschrijving van hoe alles gaat verlopen. Na de bestelling een duidelijk overzicht van levering, betalingsvoorwaarde, enz... alles is duidelijk, dat vind ik als klant belangrijk.....

Pluspunten

• aanbod en overzicht producten
  • duidelijkheid na de bestelling hoe alles loopt
  • vriendelijkheid en behulpzaamheid via telefoon

JW 04-01-2017 Via de website gekocht

snelle en goede levering

Keukenloods doet wat het zegt en levert snel. Ook de prijzen zijn uitstekend. Een aanrader en ik zal zeker weer bij Keukenloods.nl gaan kijken voor een volgende aankoop.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke website
  • niet duur

vElden Afbouw 04-01-2017 Via de website gekocht

Keukenapparatuur

Ik had met spoed wat keukenapparatuur nodig voor een klant en ben toen bij Keukenloods.nl terecht gekomen, omdat ze tot 22.00 uur 's avonds bereikbaar waren. Daarbij veel informatie ontvangen en het apparatuur besteld voor een hele gunstige prijs.

Pluspunten

• Bereikbaar tot 22.00 uur
  • Scherpe prijs

Minpunten

• Achteraf leveringsprobleem met inductie kookplaat

R Eekhof 04-01-2017 Via de website gekocht

Keukenloods; de beste keuze!

Na mijn eerdere goede ervaringen met keukenloods ook nu weer gekeken op de duidelijke site. Op zoek naar een inbouwoven. Deze door de heldere opbouw van de site gevonden. Via whatsapp en e-mail nog aanvullende informatie opgevraagd, waarop zeer snel is geantwoord. Zeker de mogelijkheid van whatsapp is top.

Pluspunten

• uitstekende service
  • mogelijkheid om via whatsapp contact te hebben
  • prijs-/kwaliteit verhouding
  • supersnelle levering

E. D. 04-01-2017 Via de website gekocht

Smeg fornuis

Je kunt tot 's avonds terecht bij de klantenservice met vragen. Bestellen ging super snel en goed en werd de volgende dag geleverd, zelfs in de drukke kerstperiode! Super blij met het fornuis! Een aanrader.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Klantenservice tot laat bereikbaar

Rianne 04-01-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Geweldig

Vanwege eerdere positieve aankopen. Hebben we naar aanleiding van hun site, besloten om daar ons apperatuur te kopen. Omdat we eerst de gewenste apperatuur wilde zien. Zijn we naar zaandam gereden. Onwijs!!! Wat een keus. Daarna hebben we vlakbij ons in waddinxveen besteld. De volgende dag was het al in huis. Wat een service en voor een heeeeeeele mooie prijs. Hier blijven we komen, als we iets willen. Ik raad hun ook aan iedereen aan. Ga zo door, en bedankt voor de service

Pluspunten

• Service

Nico de Wit 04-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Stoves fornuis achterbord

Wij waren op zoek naar een Stoves achterbord voor het fornuis. Bij keukenloods direct op voorraad en snel geleverd. Prima afhandeling en keurige prijs.

Pluspunten

• schade vrij en snelle levering
  • prima informatie

Niels Sanders 04-01-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Jullie denken mee en adviseren goed! Als er vragen zijn dan wordt je snel geholpen en ook de levering was goed verzorgd.
Kortom goede apparaten tegen een messcherpe prijs. Ik zou iedereen keukenloods aanraden!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Goede prijzen

Jaco 04-01-2017 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser

Ik zat wat te twijfelen. Had al een Siemens vaatwasser gehad echter na 8,5 jaar deed die het niet meer zo goed. Gezien de goede prijs bij Keukenloods heb ik ze gebeld en nog e.e.a. Gevraagd. Hierbij keurig geholpen en volgende dag werd die op aangeven tijd bezorgd.

Pluspunten

• Snel leveren
  • Goed telefonisch contact

U. Peters 04-01-2017

Top firma!

Alles ging van een leien dakje. Advies, bestellen, leveren, monteren en betalen kon per pin bij de monteur. Erg aardige, enthousiaste, beleefde jongen overigens. Kortom: niets dan lof! Volgende keer weer naar Keukenloods.

Pluspunten

• Alles

MR 04-01-2017 Via de website gekocht

Goed product, goede service

Via de keukenloods een ATAG afwasmachine gekocht. Goed en snel advies aan de telefoon gehad, daardoor een andere keuze gemaakt. Levering was op tijd en plezierig, goede service gehad bij installatie die vakkundig gedaan is. We zijn blij met de machine en waren heel blij met de service en levering door de Keukenloods.

jan 04-01-2017 Via de website gekocht

aankoop siemens vaatwasser

Duidelijk in productportfolio, handig om product te selecteren, zeer korte levertijd, scherpe prijs. Nakomen van afspraken, makkelijke communicatie, pin betaling bij aflevering is prettig.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • korte levertijd

Minpunten

• kan ik niet bedenken

Francis Beenen 04-01-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Service keukenloods.nl

Geholpen met wat we wilden, vooral geen aandringen voor meer meer zoals bij andere keuken verkopers. Tel daar bij op een verkoper die onze wensen perfect kon vertalen naar producten en dus helemaal Top!!!

Luc 04-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser

Een fijne vaatwasser. Aantrekkelijk in prijs. Thuis afgeleverd met een goede inbouw handleiding. Ik heb nergens over te klagen.