Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

De Witte Erwin 02-12-2020

Een zeer vriendelijk onthaal, heel behulpzaam bij het inladen en een zeer vlotte afhandeling van de goederen. De goederen waren zeer degelijk verpakt waardoor schade nihil was

Ad 02-12-2020

Gasfornuis besteld met ombouwset voor butaan gas.
Had het gasfornuis op een andere site gezien voor een goedkopere prijs, maar die hadden geen ombouwset.

Dit gemeld bij keukenloods en daar kon ik het gasfornuis voor dezelfde prijs krijgen.

Paar weken later (was niet op voorraad) geleverd samen met ombouwset.
Keurig verpakt en duidelijke omschrijving.

Bezorging was ook keurig van te voren aangemeld.

Maddy 02-12-2020

We bought kitchen appliances with them, it was nicely handled, very well explained and helped us in choosing the product. Only had some issues where my delivery was delayed and therefore gave 9 points because of it.

Henriette 02-12-2020

Erg tevreden, houden zich aan levertijd( héél snel)
Deskundige hulp bij de aanschaf van inductie-inbouwapparaat... kortom ik beveel deze firma aan

Van der neut 02-12-2020

Vriendelijke medewerkers door goede uitleg een keuze gemaakt
Thuis bezorgd netjes gedaan top

Bernard 02-12-2020

Netjes en snel geregeld. Artikel was niet leverbaar maar na telefonisch overleg een nieuwer model voor dezelfde prijs geleverd. Top

G.Rabeling 02-12-2020

Bij begin in de winkel goed geholpen door een vriendelijke dame ! Via mail op de hoogte gebracht wanneer week van levering. De week voor levering de dag en tijd stip gemaild. Twee aardige monteurs hebben netjes gewerkt. Wij zijn zeer tevreden.

Annemie Remijn 02-12-2020

Ben erg tevreden. Wasmachine is zelfs eerder afgeleverd dan verwacht. Bezorger was erg vriendelijk en heeft de oude mee retour genomen. Wasmachine doet het prima!

Hermans 02-12-2020

Super fijn geholpen!! Eerlijk over de prijs en snelle levering!! We zouden er voor een eventuele nieuwe aankoop weer terug gaan.

Irene 02-12-2020

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen, mee gedacht over een oplossing met daarna een keurige aanbieding. Ook snelle levering.

Henk Middendorp 02-12-2020

Onderbouwkoelkast gekocht stukken goedkoper als bij andere aanbieders
Opgehaald in Drunen prima geholpen ook bij het inladen in auto
Dit is inmiddels onze tweede aankoop bij keukenloods en ben erg tevreden over prijs / kwaliteit, weet wel dat overige appartuur ook bij keukenloods besteld wordt.

P.J.Veenstra 02-12-2020

Keukenloods Veendam wordt verbouwd,de producten komen nog beter uit.De indeling van de winkel is overzichtelijk.Je wordt door het personeel prima geholpen.(Tevreden klant)

Kuijs 02-12-2020

Waardeloos. Klacht ingediend tegen de meneer die mij in de winkel geholpen heeft,nooit niks van gehoord. Schandalig hoe ze daar met mensen omgaan. Kom er nooit meer
Officiele reactie van Keukenloods 10-12-2020

Beste Kuijs,

Ik heb van mijn collega begrepen dat je langs bent gekomen om een apparaat op te halen. Hij heeft verzocht om een mondkapje op te zetten en is na 5 minuten teruggekomen met het bestelde apparaat. Vervolgens is een andere collega meegelopen naar de auto om het apparaat erin te helpen.

We vragen aan iedere klant om een mondkapje op te zetten. Dat is vervelend, maar we vinden veiligheid belangrijk en doen ons best om dit na te streven. Daarom brengen we het apparaat eigenlijk niet naar de auto toe. In deze situatie is dan ook een uitzondering gemaakt. Hier kunnen we helaas niets aan veranderen.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Ilse 02-12-2020

Nette levering, duidelijke afspraken en de bezorger was vriendelijk en hield hartstikke goed!

T. de Vlieger 02-12-2020

Goed geholpen in de winkel en deskundig.

Bezorging ook in orde.
Minimaal 75 karakters reactie is flauwekul

Jo 02-12-2020

Quooker gekocht voor een leuke prijs inclusief korting bij montage. Prima service

Marco Lekkerkerker 02-12-2020

Ik snap werkelijk niet hoe dit bedrijf een hoge waardering lijkt te krijgen. Alhoewel, hun marketingafdeling heeft hier naar mijn mening natuurlijk wel de nodige trucjes voor.
Wij hebben een keuken bij Keukenloods in Utrecht gekocht, omdat zij tijdens ons gesprek daar, aan al onze wensen konden voldoen.
Geweldig, dachten we nog! Want een andere partij (SuperKeukens) kon dat niet. Maar die waren er wel eerlijk over. Want naarmate de tijd verstreek, bleek dat Keukenloods toch niet aan onze specifieke wensen kon voldoen. Meerdere wensen werden achteraf ontkent en/of medegedeeld dat dit toch niet mogelijk is. Nou, 1 wijziging kon dan toch wel, maar dan moesten we wel even 500 euro extra betalen. Pardon? Enfin, we voelden ons best wel gepiepeld en dachten.. nu hebben we onze ellende wel gehad.

De keuken werd geleverd en toen ging het weer mis: Een deel van de levering was voor een andere klant en blijkbaar was het erg lastig om onze verdwenen onderdelen terug te vinden. Dus werd een halve keuken gemonteerd. En zelfs dat kon niet goed gaan, de tekeningen waren niet goed gelezen en er werden zaken verkeerd gemonteerd.
Na 7 weken! wachten werd de andere helft van de keuken gemonteerd en de schade gerepareerd. De afgesproken boiler hebben we uiteindelijk zelf maar gemonteerd, we waren moe. Moe van deze klantonvriendelijke partij. Uiteraard zijn we meerdere malen in de telefoon en in de mail geklommen, maar enige vorm van compensatie is nooit aangeboden. Och lieve mensen, ik wil op jullie hart drukken, vermijd deze warboel als je hart je lief is.

Ik vraag mij dan ook hardop af, hebben wij nu zo ontzettend veel pech gehad? Ik geloof het niet, deze partij heeft haar zaakjes verre van op orde.
Officiele reactie van Keukenloods 10-12-2020

Beste Marco,

Mijn collega van de service-afdeling heeft inmiddels een aanbod gedaan om de extra kosten te compenseren. Hopelijk is het hiermee naar tevredenheid opgelost.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Aanbevolen door mijn zoon alkes prima in orde! 02-12-2020

Aanbevolen door mijn zoon was eerst sceptisch maar nu een prima ervaring .
Twee jongens werkten keurig en hadden ervaring en vriendelijk.

Stefan 02-12-2020

Had een nette koelvriezer besteld in een aanbieding.
Na aankomst en deze uitgepakt te hebben bleek er een kleine beschadiging op te zitten onder in de hoek.
Na contact te hebben gehad met de service afdeling hebben ze dit zeer netjes en professioneel opgelost.
👍🏼

Plat 02-12-2020

Alles was zoals afgesproken. De levering was op tijd . Dit was al de derde aankoop binnen een jaar.

Keukenloods.nl 02-12-2020

Ik heb een afzuigkap met plasmafilter gekocht bij de keukenloods .Deze heb ik online gekocht ,was er wel een beetje bang voor of dat wel goed zou komen .Ik werd uiterst vriendelijk en vakkundig te woord gestaan ,de verkoper wist mij te overtuigen dat ik er geen spijt van zou hebben . Dat is inderdaad zo hij is op tijd geleverd en geinstaleerd vakkundig netjes en vriendelijk .De afzuigkap werkt PRIMA .Ik kan de KEUKENLOODS dan ook zeker aanbevelen !!!!!!!!!!!!!!!!

Vincent 02-12-2020

Zocht een Siemens vaatwasser en deze was in de actie bij keukenloods.
Je kon netjes je maten opgeven en bestellen, wij hadden ook installatie erbij.
Maten werden netjes gecontroleerd zodat we de juiste machine hadden, na een paar dagen kwam de installateur en aardige en professionele jongen die alles netjes heeft geïnstalleerd en de oude machine en alle troep weer meenam.
Erg tevreden

Rienus 02-12-2020

Scherpe prijs, snelle levering. Wel vervelend dat een kookplaat die op voorraad op de site staat, niet geleverd kan worden. Maar er kwam snel een goed alternatief.

W lemmen 02-12-2020

Heel goed prima goed uitgelegd en geholpen kortbij en zeer goed atviesgekregen

Edwin schoenmakers 02-12-2020

Had een bestelling gedaan van 3 producten oven magnetron en afzuigkap waarvan de leveringsdatum maar opschuifde na contact hebben ze er een deel verzending van gemaakt omdat oven en afzuigkap er wel waren maar de magnetron duurde wat langer. Is allemaal in goed overleg gegaan ook met de after pay organisatie is dit netjes opgelost.