Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

J. Samson-Kruit 01-12-2020

Wij hebben online zowel een inbouwoven als een inbouwvaatwasser van Etna besteld bij de Keukenloods. De levering kwam super snel, op de afgesproken tijd en het gemak dat onze oude oven en vaatwasser direct mee teruggenomen werd, kwam ons zeer goed van pas!

Lowie van Eck 01-12-2020

Duidelijk overleg tussen de Keukenloods en de klant, erg vriendelijk. Wij hebben er lang overgedaan om de juiste order te bestellen i.v.m. de verbouwing van ons woonhuis. Hierin werden de aankopen afgestemd op aanpassing die we graag wilden in onze woning. Dit was totaal geen moeite en we kregen uiteindelijk de scherpste prijs. alles is zeer netje geleverd en bezorgd tot in de woning. Echt super gedaan Keukenloods ga zo door!

Bert 01-12-2020

Nadat ik ergens anders apparatuur had gezien , dit vertelt en er toch met jullie uitgekomen netjes geregeld. Daarom komen we ook steeds terug bij U

Regilio 30-11-2020

Compliment voor de monteur hij heeft nettjes gewerkt, Wij zijn heel erg tevreden over het apparaat!!

Isabel van Dijk 30-11-2020

Goede levering . Aardige en meedenkende monteur
Zeer tevreden tot nu toe. Ik zou keukenloods aan bevelen.

JanC 30-11-2020

We zijn zeer vriendelijk geholpen en hebben advies gekregen van meerdere medewerkers, de bestelde artikelen zeer snel beschikbaar en geleverd volgens afspraak. We zijn zeer tevreden over de geleverde service en kunnen iedereen aanraden om naar de Keukenloods te gaan als je een keuken of apparatuur nodig hebt. Top service nogmaals onze dank!!!

Theo 30-11-2020

Goede website
Snelle levering
Snel antwoord
Goede prijs
Dus in 1 woord super zaak

Cees 30-11-2020

Toegankelijk.ruime parkeergelegenheid.aardig personeel. Mogelijkheid om meteen apparaat mee te nemen

Jordy 30-11-2020

Ze hebben scherpe prijzen en kunnen stunten met de prijzen om te verkopen. Maar dat is ook afhankelijk wie je aan de telefoon hebt.

Vincent 30-11-2020

Goede prijzen en perfecte service. We hebben meerdere keren de leverdatum moeten aanpassen maar dat was allemaal geen probleem. Komen alle afspraken na, ik ben heel tevreden!

Cees 30-11-2020

Een goede prijs en super service ze gaven aan dat er speciale benodigheden bij moest bestellen om het product goed te installeren. Ook werd het product werd snel geleverd.

Koos van Winden 30-11-2020

Zeer service gericht. Bestelde inbouwoven bleek pas eind december leverbaar. Zou veel te lang duren. Kwamen gelijk met een alternatief in dezelfde prijsklasse. Dit apparaat besteld en met een dag geleverd. Helaas ontbrak de gebruiksaanwijzing. Gebeld en gelijk na het weekend mail ontvangen met gebruiksaanwijzing in pdf formaat. Prima oplossing.

Lammert 30-11-2020

Alles was uitstekend geregeld, scherpe prijs en levering volgens afspraak . Vriendelijk personeel, ook bij levering

Beuningen1981 30-11-2020

Ik kan weinig slechts over Keukenloods zeggen. We hebben een aantal keren onze bestelling aangepast en dat is steeds vlekkeloos gegaan. Ook de montage verliep goed. Twee kundige monteurs die pas weggingen toen alles werkte.

Toon/Riet 30-11-2020

Goed geadviseerd en geholpen.Twee jaar geleden een keuken aangeschaft via keukenloods Drunen.
Voor onze nieuwe mantelzorgwoning hebben wij nu dus ook voor keukenloods gekozen.Alles naar tevredenheid geplaatst.

JosC 30-11-2020

Goed en goedkoop, met een uitstekende service van verkoop en verzending. Als we weer een apparaat moeten vervangen, dan gaan we weer naar Keukenloods Utrecht.

P.Schipper 30-11-2020

Een goede service en veel kennis van zaken als jullie het even niet weten zoeken jullie het uit en bellen jullie terug prima zeer tevreden.

Coen, Heemstede 30-11-2020

Groot aanbod, snelle offerte, beste deal en vlot bezorgd. Top! Volgende apparaat weer van Keukenloods.nl

Vanessa 29-11-2020

Top! Kreeg wat ik besteld had! Levering was wel iets lang maja Corona dus daar zijn we nog even afhankelijk van

Jacques 28-11-2020

Wij hebben gekozen voor keukenloods omdat deze een hoop positieve feedback krijgt op internet.
We hebben een koelkast gekocht.
En we zijn echt heel erg goed geholpen.
En het inbouwen van de nieuwe en uitbouwen van de oude koelkast door het inbouwteam ging echt echt geweldig.
Degene die bij ons kwam daarvoor heette Mo en wat een ongelooflijk sympathieke en vakkundige gozer is dat.
Deze jongen is echt reclame voor het bedrijf waar hij voor werkt.
Wij zijn zeer tevreden ☺

Yasemin Ener 28-11-2020

very friendly and helpful staff, they answered all our questions and took enough time to meet our needs. the delivery schedules were on time.

Meindert 28-11-2020

Goede omschrijving van product, goedkoper dan andere internet aanbieders van hetzelfde product. Goede communicatie over bestelling en levering. Op afgesproken tijd afgeleverd, tevoren nog even gebeld, en oude koelkast ook weer meegenomen. Attente/ aardige mensen die het product afleverden. Enige minpuntje en daarom geen 10 was het beperkt aantal foto’s van het product op de website, maar verder alles erg goed & prettig.

Alex 27-11-2020

Vriendelijke medewerkers, dachten goed mee. Helaas was het niet mogelijk om de gekochte afzuigkap te laten monteren door Keukenloods omdat we deze in de outlet kochten.
Officiele reactie van Keukenloods 30-11-2020

Beste Alex,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de hulp van mijn collega's. Op de producten uit de outlet zijn inderdaad andere voorwaarden van toepassing. Mijn excuses hiervoor. Hopelijk bevalt de afzuigkap desondanks goed!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Margret 27-11-2020

Wij waren op zoek naar een vlakscherm afzuigkap. Helaas waren deze in de Keukenloods niet tentoongesteld. Dus op internet naar een goede afzuigkap van Siemens gezocht. Deze hebben we vervolgens besteld via de Keukenloods. Nu zijn wij niet tevreden, want als de afzuigkap op de hoogste stand staat, gaat hij automatisch na 10 minuten uit en dat is niet iets wat wij willen. Best balen, want hij is al ingebouwd. Hierover was niets te vinden op internet. Toen wij van de Keukenloods een mailtje kregen of wij tevreden waren met het aangekochte product heb ik mijn ongenoegen geuit. En daaropvolgend werd ik naar Siemens gestuurd. Bij deze aankoop was eigenlijk alleen de prijs aantrekkelijk. Maar zo zie je maar, daar hebben we weer van geleerd.
Officiele reactie van Keukenloods 30-11-2020

Beste Margret,

Inderdaad vervelend als je er pas achter komt na montage! We gaan ervoor zorgen dat we klanten in de toekomst beter informeren over deze specificatie. Ik hoor graag wat het artikelnummer is, zodat we het erbij kunnen zetten. Wil je deze nog toesturen via emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

theo gutt 27-11-2020

snelle offerte en scherpe prijs.
goed advies en behulpzaam.
ook in Corona tijd vriendelijk en beleefd.