Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Carlo A. 27-11-2020

Ruim assortiment, goed advies in de winkel (Zaandam) en zeer scherpe prijs.

G.kok 26-11-2020

Zeer prettig en meedenkende medewerkers vooral Reza uit Zaandam.wel jammer dat onze Siemens downdraft nog steeds niet geleverd is.

P. Keijsers 26-11-2020

Goede winkel en erg divers in producten.
Prijs kwaliteit zeer aantrekkelijk.
Altijd goed om nog eens langs te komen als je iets nodig hebt.

D. Pool 26-11-2020

Wij hebben bij Keukenloods een droger gekocht, omdat zij goedkoper waren en zeer snel konden leveren. De levering werd dan ook prima gedaan. Zeer tevreden.

Hans meijerink 26-11-2020

Grote voorraad om een keuze te kunnen maken; klantvriendelijke benadering; concurrerend

P.Zuijderduijn 26-11-2020

de prijs was goed, doos was beschadigd. kleine deuk aan de zijkant van de inbouw afzuigkap.
Deukje er zelf uitgehaald.

NiekB 26-11-2020

Bij de keukenloods Rotterdam goed geholpen door Bart met het uitzoeken van de apparaten in onze nieuwe keuken. Toen we binnen kwamen hadden we enkel een lijstje welke aan apparaten ongeveer wilde en we hadden niet eens een afspraak omdat we gewoon een beetje rond wilde kijken. Na even rond gekeken te hebben was er met zoveel keus voor ons nog niet echt duidelijk, gelukkig nam Bart de tijd om even met ons te gaan zitten en met zijn advies hebben we samen een keuze kunnen maken voor de complete apparatuur lijst. Heel fijn!

Harm 25-11-2020

Problemen met de leveringsmogelijkheid van het bestelde apparaat werden opgelost door de levering van een completer model tegen geringe meerprijs.

Roger 25-11-2020

Mooi badkamermeubel besteld en het was super mooi en prima op tijd bezorgd.
dank daar voor.👍tot de volgende besteling.
Roger.

Roy 25-11-2020

Duidelijke webshop en bij lokatie Nederweert zeer vriendelijk personeel, met prima service na aankoop. Er ontbraken twee onderdelen en werden direct nageleverd.

J.P. 25-11-2020

Ik ben leuk geholpen door de jongens van de verkoop bij de aankoop van een Neff oven. Goeie prijs afgesproken, en snel geleverd. Geen klacht! Website om te onthouden.

Marco 25-11-2020

Goed advies en heldere prijs kwaliteit verhouding. Plaatsen exact volgens afspraak

Najia 25-11-2020

Vriendelijke en deskundige medewerker. Luistert goed naar onze wensen en denkt goed mee in het maken van een keuze. Geen enkele vraag was een gekke vraag waardoor we ons op ons gemak voelde.

Levering was keurig netjes gelopenm

Prins 25-11-2020

Negatieve beoordeling slechte service inductiekookplaat binnen 4 jaar stuk.
Service €12,- korting op een nieuwe😢.
Melden op sociale media keukenloods
Officiele reactie van Keukenloods 30-11-2020

Beste Prins,

Vervelend om te lezen dat de inductiekookplaat kapot is gegaan. Als je wilt, kan ik aan mijn collega's vragen of ze nogmaals kunnen kijken wat de opties zijn. Ik kan echter niets beloven.

Om dit te doen hebben we nog je ordernummer nodig. Wil je die toesturen naar emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Prins 25-11-2020

Na nog geen 4 jaar begeeft mijn inductiekookplaat € 600,- die zeker 8 jaar hoort mee gegaan.
Als klant ben ik correct gebleven en gevraagd om een tegemoetkoming op mijn nieuwe inductiekookplaat € 12,- heb ik gekregen. “Schandalig “.
Ik moet denk ik op social media keukenloods de oren wassen.
Officiele reactie van Keukenloods 30-11-2020

Beste Prins,

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

rob 25-11-2020

Prettig contact, goed advies, scherpe prijs, juiste levertijd en correcte inbouw , nette afhandeling.

MJ K 25-11-2020

Een 10. Duidelijke site, prettige gesprekspartners bij bestellingen. Hebben ook kennis van zaken. Leveringscondities worden strikt nageleefd.

Malcolm. 25-11-2020

Daar wij vele positieve berichten hadden gekregen over Keukenloods Roosendaal , hadden we besloten om een nieuwe Combi-oven en een Koel/Vries installatie aan te schaffen in deze zaak. Top winkel , zeer vriendelijk geholpen.
Uiterst content met de prijs ( veel korting ) en vakkundig door Joop geinstalleerd.

Roosje 25-11-2020

Een smeg amerikaans koelkast gekocht. Goede service online en bezorging ook super.

Benno 25-11-2020

De prijs is super , het product ook de levering super snel , heel tevreden dus

Trude 25-11-2020

Uitstekende hulp van het team van keukenloods gehad om de juiste inductiekookplaat te vinden. Ervwerd tijd boor genomen en ik heb goed af kunnen wegen. Vervolgens is deze door de monteur PERFECT geplaatst. Heel veel dank.

Steve 25-11-2020

Voor verzending werden we gecontacteerd ter bevestiging. Snelle levering. Zeer behulpzame naverkoopdienst : had enkele technische vraagjes en werd vlot geholpen. Zeer tevreden !

Theo 25-11-2020

Nette zaak met zeer vriendelijke medewerkers. Goede, duidelijke (prijs)afspraken en communicatie per email en sms over status order en datum/tijdstip aflevering die perfect worden nagekomen. Chapeau!

Den haag 25-11-2020

Zeer tevreden....makkelijk besteld...snel geleverd door vriendelijk persoon....kortom: top!!

Hans Immink 25-11-2020

Uitstekend advies bij aankoop en zorgvuldige levering en montage. Bij vertrek oude koelkast meegenomen en alles netjes achtergelaten.