Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1954 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Buchholz 19-12-2016 Via de website gekocht

Een webwinkel waar je binnenloopt

Op zoek naar verschillende benodigdheden voor mijn nieuwe woning, zag ik de keukenloods winkel in Amsterdam Zuidoost. Omdat ik nog een goedkope koelkast nodig had, ben ik binnengelopen. Op de eerste moment zag ik alleen maar mooie keukens en dacht, dat is te duur voor mij. Eigenlijk was ik al weer op het punt om te gaan, maar een medewerker vroeg aan mij, naar wat ik op zoek ben. Zo dus kwamen wij in het gesprek en hij kon mij binnenkort een apparaat aanbevelen, die precies dat had wat ik nodig had. Heb mij nog een dag bedacht en de prijzen vergelijken. Prijs was goed en ik ben absoluut tevreden.
Ten slotte kon ik het aanbevolen apparaat over de webwinkel makkelijk terug vinden en bestellen.
Thuis bezorgd ging ook prima. De leverancier belde mij een uur van te voren, zodat ik ook thuis was.

Pluspunten

• goede advisering
  • goedkoop
  • groot sortiment
  • makkelijk om te bestellen
  • gratis en goed thuis bezorgd

Minpunten

• Ik weet geen minpunt!

Familie Guillot 19-12-2016 Via de website gekocht

Snelle service, goede prijs

Na wat bezoekjes aan diverse keukenleveranciers om een nieuwe inbouwoven te vinden, uiteindelijk terecht gekomen bij Keukenloods.nl

Best spannend om een inbouwapparatuur online te bestellen. Gelukkig waren de maten duidelijk te vinden op de site en bleken de kosten ruim 300 euro lager dan de gevonden apparaten bij de concurenten. Besteld en nu maar wachten...en ook dat viel reuze mee! Binnen een week werd het apparaat geleverd op een voor ons gunstig tijdstip (in overleg). Hij doet het voortreffelijk en we kunnen er weer tegenaan met kerst. Zo fijn!

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Overzichtelijke website
  • Duidelijke maatvoering

Pieter Broos 19-12-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden

Omdat mijn man en ik door ziekte niet in staat zijn naar de winkel te gaan waren we gedwongen om het via de website te regelen. Bij Keukenloods kregen we de duidelijkste info en een prima prijs ,ook de levering en installatie verliep soepel en professioneel

Pluspunten

• makkelijk
  • duidelijke info via telefoon
  • komen afspraken na

Danny 19-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

De keukenloods shop was duidelijk en overzichtelijk. Het bestelproces ging snel en zoals beloofd werd de volgende dag mijn bestelde oven al afgeleverd en werd de oude afgevoerd.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Nette prijzen
  • Snelle levering

Tessa 19-12-2016 Via de website gekocht

Koelkast

Wij zijn heel tevreden over de koelkast. De koelkast was snel geleverd en we kregen zelfs een andere koelkast geleverd omdat degene die wij hadden besteld niet meer leverbaar was ! Voor dezelfde prijs!

Pluspunten

• Goede service
  • Betaalbaar

Els Pijlman 19-12-2016 Via de website gekocht

Goede deal

Bij keukenloods heel goed geholpen. Via de telefoon werd ik goed te woord gestaan en begeleid voor het bepalen van het merk en de maten van de koelkast, (inbouw). Ik kan niets anders zeggen dan dat ik perfect en heel correct ben geholpen. Ik ben er super blij mee.

Martinus 19-12-2016 Via de website gekocht

Martinus

Overzichtelijke site. Tijdens het bestellen, werd ik gewezen op een alternatieve aanbieding die me beter paste. Klasse!

Pluspunten

• Efficient
  • Dezelfde dag geleverd

M.h. Koudenburg 19-12-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Aankoop en omruilen afzuigkap

Een supersnel geleverde afzuigkap bleek helaas niet te werken. Omruilen was geen enkel probleem, werd vlot en secuur afgehandeld. Alle lof!!

Pluspunten

• secure afhandeling

Jaco 19-12-2016 Via de website gekocht

Er goed

Eigenlijk klopte alles, van contact, bestellen tot levering. Heel erg goed en zeker het aanbevelen waard

Michael Verbeek 19-12-2016 Via de website gekocht

Snel, Effectief, Goede feedback & Prijstechnisch ook correct

Eleketrische apparatuur (in mijn geval een afzuigkap inbouw met vlakscherm)kopen per internet is tegenwoordig geen probleem.Wat fijn was dat je ook kon bellen met deze internetaanbieder.Dit team is getraind om door te vragen om de juiste apparatuur te adviseren wat voor afzuiger en de inbouwmaten te verificeren alvorens je de order plaatst.Was niet direct voorradig zou wel 5 dagen kunnen duren voordat ik het thuis had daar het niet in depot was bij hun leverancier in Nederland.Aangenaam verrast werd twee dagen later deze al bezorgd!Ook goed track en trace service zodat je e.e.a kon volgen. Feedback en advies daar dus top en derhalve top beoordeling.
Michael Verbeek

Pluspunten

• Advies ondersteuning per telefonisch contact
  • Feedback goed
  • Prijstechnisch correct
  • Snelle levering
  • Duidelijke layout site

Minpunten

• Moet ik nog bedenken..;kan niet iets zo vinden..
  • Wachttijd telefoon ondanks groot team druk?? 5min

Alexandra 19-12-2016 Via de website gekocht

Topservice!

Zeer heldere en duidelijke shop en nog eens prettige service aan de deur ook! Erg blij dat we via keukenloods ons nieuwe fornuis gekocht hebben. Fijn ook dat je de levering goed kan plannen!

Pluspunten

• levering
  • service

Jan Jaco van Rijn 19-12-2016 Via de website gekocht

Jan Jaco van Rijn

Snelle levering en uitstekende service.
Het assortiment is zeer ruim en van de juiste kwaliteit even als de medewerkers die je te woord staan en verder helpen om de juiste keus te maken.

Henderickx Tim 19-12-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Keukenloods Roosendaal

Zowel de reeds bestelde apparaten als de volledige keukens werden steeds binnen de afgesproken ( erg scherpe ) termijn geleverd. Prijs was top en de verkopers denken lekker mee.
Alleen maar positieve zaken op te tekenen.

Marcel Dubois 19-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Via bekenden aan de site gekomen. Ruime keuze. Snel telefonisch contact met ons opgenomen ivm apparatuur niet op voorraad. Werd meteen over evt alternatief nagedacht. Zeer vriendelijke medewerker. Snel een afspraak kunnen maken en goede levering. Top zaak!! Zeker een aanbeveling

Pluspunten

• Vriendelijkheid
  • Service
  • Snelle levering

Jeanette 19-12-2016 Via de website gekocht

Heel blij

Ik had al eerder een nieuwe vaatwasser bij Keukenloods gekocht en nu begaf mijn koelkast het :-(
Aangezien deze al 20 jaar oud was. was deze ook echt wel aan vervanging toe. Ik heb met de verkoop gebeld en die hebben een goede vervanger voor me opgezocht. Deze besteld en hij is keurig geïnstalleerd dus ik kan er weer een jaar of 10 tegenaan

DM 19-12-2016 In de winkel gekocht

Inbouwkoelkast

Ruime keuze, goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk en gespecialiseerd personeel, en de site ook duidelijk. Hebben er een inbouw koelkast gekocht en zijn zeer tevreden!

• Personeel

P. Ilmer 19-12-2016 Via de website gekocht

Siemens combi-oven CM836GP.1

Onze comvi-oven ging stuk en binnen 2 dagen hadden we een andere! Van keukenloods.nl. wat een super snelle levering. Ik had telefonisch contact en hielpen mij met mijn wensen. Deskundig personeel, zowel aan de telefoon als de chauffeelur die hem leverde. We hadden al eens eerder hier besteld en doen dit zeker in de toekomst weer. Ikvhad al meerdere cakes gebakken, een ovenschotel gemaakt en iedere dag wordt de magnetron wel genruikt
Wat een makkelijke bediening en gebruiksaanwijzing. Echt een top product. Oh ja en keukenloods is stukken goedkoper dan andere sites. Blij dus!!! :-)

Pluspunten

• Geruisloos
  • Snel opgewarmd
  • Makkelijke bediening
  • Buitenkant blijft koel
  • Grote inhoud

Minpunten

• Blijft lang nablazen

Dennis 19-12-2016 Via de website gekocht

Top service en scherpe prijs bij Keukenloods.nl!

Onderhand meerder aankopen gedaan bij keukenloods.nl. Zoals via de webshop als in de winkel.

Deze maand waren er meerdere apparaten overleden, Ik had in de 1e week van december met spoed een gasfornuis nodig. Na nodig zoekwerk met ze gebeld, helaas was er geen gasfornuis op voorraad die ik wilde hebben. De beste man dacht mee en had een goed idee, een ander model met betere opties die direct opgehaald kan worden! Top!

2 weken later kapte onverhoopt de koelkast ermee. Het was zondag en bijna kerst! Het is zo druk dat er amper geleverd kan worden. Gelukkig hielp de webshop op zondag mij met een bestelling. Aangezien ik ook nog een goede deal kon krijgen op een oven, meteen een totaal package gedaan. Ideaal. Ze hebben echt een goede service met een scherpe prijs. Echt top!

Pluspunten

• Goede service en bereikbaarheid
  • Scherpe prijs
  • Duidelijk overzicht levering

Minpunten

• Chatten kan alleen op openingstijden

Joris 19-12-2016 Via de website gekocht

"Poef" deed de oude magnetron en "poef" daar was de nieuwe.

Zeer ruime keuze, goede beschrijving van de eigenschappen van het apparaat en ook op site duidelijke tekeningen zodat je vooraf goed kan controleren of het past. Aflevering op tijd en oude apparaat mee terug gegeven. Prima.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Scherpe prijs
  • Goede gedocumenteerde site
  • Snelle levering

C klappe 19-12-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede winkel

Een hele goede en overzichtelijke winkel en mooie uitsraling en goed opgeleid personeel waar daar nodig goed advies geeft en het meeste is meteen mee te nemen en wordt ook nog gratis gebracht

Kirsten 19-12-2016 Via de website gekocht

Prima ervaring!

Ik heb een wasdroger van whirlpool via keukenloods besteld en ben uitermate tevreden. Keukenloods had de laagste prijs voor deze droger en was voor ons de reden om het bij deze firma te bestellen. Het bedrijf houdt zich aan zijn afspraken, levering kwam op de aangegeven tijd. Ook het telefonische contact verliep uitstekend. Simpelweg wat je van een bedrijf mag verwachten !

Pluspunten

• Makkelijke te bestellen
  • Snelle afhandeling van de bestelling
  • Vriendelijke service per telefoon
  • Pinnen bij aflevering
  • Zelf naar wens de levering inplannen

Ruud 19-12-2016 In de winkel gekocht

Amerikaanse koelkast gekocht

Zeer vlotte en goede service van de Keukenloods adviseur in de winkel. De adviseur weet waarover hij praat!
Bezorging was ook helemaal goed en conform de afspraak. Prijs/kwaliteit/service verhouding van keukenloods is helemaal top!!

Pluspunten

• Service
  • Kennis
  • Bezorging

Minpunten

• geen. Niet kunnen ontdekken

arthurv 19-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

De service van Keukenloods.nl was uitstekend. De kookplaat die ik had besteld bleek op een paar millimeter niet in mijn keukenblad te passen. Met keukenloods gebeld en nog dezelfde dag werd een alternatief bij mij thuis afgeleverd. Uitstekende en vriendelijke service!

Marja dolstra 19-12-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Almere

Gelukkig in Almere nog te krijgen wat ik zocht

Ben snel en goed geholpen met mijn combifornuis die niet meer gemaakt worden. De meneer bij de Keukenloods heeft er nog een kunnen vinden . Snel geleverd . Ben erg tevreden

MSB 18-12-2016 Via de website gekocht

Niets is te gek bij deze topwebwinkel

Ik ben fantastisch geholpen bij Keukenloods aan de voor mij geschikte apparatuur. Adviezen worden heel snel gegeven, op het laatste moment veranderen van de bestelling wordt niet moeilijk over gedaan, en dit alles voor zeer scherpe prijzen. Topzaak, kan hem iedereen aanbevelen!

Frits vd meulen 18-12-2016 Via de website gekocht

Inbouw koelkast

Gezocht gevonden bezorgd en zelf ingebouwd incl.paneel. uitleg is goed bezorgtijd is goed vriendelijkheid goed alles bij elkaar goed te doen. Aanrader.

Esther 18-12-2016 In de winkel gekocht

Mooie spullen, goed advies

Op aanraden van onze buren zijn wij naar Nederweert gegaan om voor onze nieuwe keuken de apparatuur uit te zoeken. We zijn enorm goed geholpen (we waren redelijk onvoorbereid). Ook toen we de afzuigkap eerder wilden hebben ivm het inbouwen, was het geen probleem om die apart af te rekenen en op te halen. Heel fijn in een traject waarin we heel veel beslissingen moeten nemen en we niet altijd konden voorzien hoe wat zou lopen.

Susan 18-12-2016 Via de website gekocht

Goede service

Erg duidelijke website, goede service en snel geleverd! Ook telefonisch vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen.

Tevreden klant 18-12-2016 In de winkel gekocht

Etna gaskookplaat

De service van Keukenloods is goed, snel en klantgericht. Ik ben zelf in een offline winkel geweest. De bestelling was snel gedaan en binnen de de afgesproken termijn afgeleverd. Ik beveel keukenloods dan ook zeker aan als je opzoek bent naar nieuwe keukenapparatuur.

EllyR 18-12-2016 Via de website gekocht

Stille vaatwasser

Vaatwasser gezocht op internet, bij Keukenloods uitgekomen ivm goedkoop model van Miele. Met Mario getelefoneerd en via hem een nieuwe model voor een goedkopere prijs gekocht. Super service!!

Pluspunten

• Contact met medewerker
  • geluid
  • snelle levering

Wim 17-12-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden

ziet er beter uit en heeft betere branders dan mijn ETNA waarvan de brander kelken vervormden. nog maar drie weken in gebruik!

Pluspunten

• geeft meer hitte
  • goede gietijzeren pandragers
  • wokbrander op 4pits kookplaat

Koning 17-12-2016 Via de website gekocht

3 keuken apparaten in een keer gekocht

Zeer goede prijs voor 3 apparaten betaald.
Goedkoopste in Nederland. Net personeel in de winkel in Veendam en snelle levering.
Alles netjes afgeleverd en aan de deur betaald.
Wat wil je nog meer.

mevr.van der Wolf-Bedaf 17-12-2016 Via de website gekocht

mijn afwasmachine

Mijn afwasmachine had het begeven.
Ik was niet instaat om zonder ijzeren Marie (ander woord voor afwasmachine)verder door het leven te gaan. Snel heb ik de Keukenloods gevraagd om mij een nieuwe te leveren en dit is in zéér goede staat ontvangen.
Ik kan weer dagelijks mijn afwasmachine aanzetten tot mijn grote tevredenheid. Dank voor de snelle bezorging en de goede staat waarin mijn afwasmachine is!

covo 17-12-2016 Via de website gekocht

superblij met stoomoven

Ik ben superblij met de stoomoven die ik gekocht heb bij keukenloods. Telefonisch kontakt gehad en ze hebben me heel goed geholpen. Levering ging op de gewenste datum in een tijdsblok van 3 uur zodat je er eigenlijk niet voor hoeft thuis te blijven. Pinnen bij de chauffeur en de oven werd binnen afgeleverd.

Pluspunten

• goede telefonische hulp
  • aflevering volgens planning

keukenloods 17-12-2016 In de winkel gekocht
Almere Buiten

afzuigkap

de winkel zat in de buurt, had een scherpe prijs en gaf goede informatie over verschillende afzuigkappen

Pluspunten

• vriendelijk personeel
  • aflevering verliep prima en vriendelijk
  • oude afzuigkap werd ook direct meegenomen

aA.G roenen 17-12-2016 Via de website gekocht

A.G.Groenen

Overzichtelijk
Kleuren vallen op
Voor vragen en bestellingen kan men tot 22.00uur bellen
Mijn artikel wat ik bestelde was nergens goedkoper.
Volgende dag in huis
Daarna nog mail of alles na wens was
Als er nadehand nog vragen zijn dat, dat dan nog altijd kan

MorrisP 16-12-2016

Probleemloze bestelling en op tijd geleverd

De belangrijkste reden om de Keukenloods te kiezen is de lage prijs met een ruim aanbod van actuele modellen. Praktische info en zoekfuncties op de website, bijvoorbeeld selectie op energiecategorie, heb ik elders wel beter gezien.

Pluspunten

• lage prijs
  • ruim aanbod
  • stipte levering

Minpunten

• website kan handiger

Mart 16-12-2016 Via de website gekocht

Goede prijs, perfecte levering

Keukenloods heeft een ruime keus aan diverse merken en dat voor een hele schappelijke prijs. Tevens is de levering ook prima!

Trudie Sprakel 16-12-2016 In de winkel gekocht

Oven

Duidelijke omschrijving apparatuur en goed geprijsd.
Wel naar winkel geweest in Waddinxveen om oven te bekijken en voor inbouwadvies.

Pluspunten

• Duidelijk advies
  • Snelle levering

Anja 16-12-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser kapot

Nadat mijn vaatwasser kapot ging en de monteur zei dat alles vervangen kon worden maar het niet wil zeggen dat het ooit wat wordt kreeg de figuurlijke ik een vreemde smaak in mijn mond. Met Keukenloods gebeld en mijn eisen gezegd, bestek lade en een leuk prijsje. Binnen 5 minuten was de koop gesloten. Geweldig

Pluspunten

• Snel
  • goede prijs
  • aardige monteurs
  • bezorgtijden ook op zaterdag

Minpunten

• ik kan er geen verzinnen

Simone 16-12-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap Bosch

Keukenloods heeft een fijne webshop, over de verhouding prijs en kwaliteit zijn we tevreden. Snelle levering!

Caspar boerlage 16-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf en installatie oven

Keukenloods heeft een overzichtelijke site.
Een goede uitgebreide maar overzichtelijke zoekfunctie.
De pagina van het gekozen product heeft een duidelijke omschrijving en prijsweergave..tevens de optie om te laten installeren is duidelijk en geeft een eerlijke prijs weer.

Pluspunten

• Duidelijk overzichtelijk
  • Scherpe prijs
  • Snelle installatie

Strengholt 16-12-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Super service

Goede vriendelijke voorlichting, met bruikbare adviezen. Nette bezorging thuis, waarbij het oude apparaat probleemloos werd meegenomen. En boven al onze combi-oven van Pelgrim werkt perfect, hadden wij eerder moeten aanschaffen.

W. Rasoelbaks 16-12-2016 In de winkel gekocht
Almere

Blije klant

Helemaal in paniek omdat onze keramische kookplaat defect was naar de Keukenloods. We waren al elders ook wezen informeren maar daar werden we beroerd geholpen, dus Keukenloods proberen. Wat eeen geduld heeft de verkoper. Geen vraag was teveel. We kregen zelfs een kleine demo in de winkel. Na wat vergeleken te hebben zijn we met een inductie kookplaat van Whirlpool naar huis gegaan. Wat een Super aankoop. Woon je in de buurt, ga naar een Keukenloods.

Pluspunten

• Geduldig
  • Kundig personeel
  • Geen vraag teveel
  • Gunstige ligging

Minpunten

• Betaald parkeren

Eb 16-12-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap

Per ongeluk de verkeerde afzuigkap besteld, na een belletje werd deze vrijwel direct omgeruild zonder extra kosten, voor de deur gezet. Kortom een super service, waar velen winkels van kunnen leren! KEUKENLOODS ik waardeer jullie met een cijfer 10, to service!

Pluspunten

• Prima service
  • Correcte uitleg apparatuur
  • Goede hulp bij vragen

Minpunten

• GEEN

Rogier 16-12-2016 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar bedrijf.

De beste, mooiste A producten voor uw keuken en dat tegen de beste prijs. Tel daarbij op, het prettige contact met hun medewerkers. Goede adviezen en snelle levertijden, is dit een zekere win + win organisatie.

Pluspunten

• Proffesioneel
  • Mooie A producten
  • Beste prijs
  • meedenkend personeel

Minpunten

• Deze zal je nooit tegen komen

Frank Bogaard 15-12-2016 Via de website gekocht

Inbouw magnatrin

Goede services en snelle levering Top! Netjes afgeleverd door een vriendelijke bezorger.
Ook de aandacht na de levering is prima.

Pluspunten

• Snelle levering

Joost 15-12-2016 Via de website gekocht

Keukenloods is top

Goede apparatuur voor scherpe prijzen en met het opmaken van een offerte nog meer korting! Snelle levering.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Snelle levering

Angelique 15-12-2016 Via de website gekocht

Smeg koelkast gekocht!!!!

Geweldige service, bezorger was ook erg hulpzaam.Mooie koelkast en de prijs was perfect. Al met al zou ik keukenloods bevelen bij me vrienden.

R.Verhoek 15-12-2016 Via de website gekocht

Service op alle fronten

Na een leuk telefoon gesprek ,bestelling online gedaan,direct na levering op de zaak kreeg ik al een bericht mobiel.Bij het ophalen en betalen werd er aangeboden om het artikel naar de auto te brengen.