Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Marit 25-11-2020

Fijne warmtepompdroger gekocht. Doet het goed en droogt veel sneller en beter als onze oude condensdroger.

Keukenloods heeft zijn afspraken nagekomen. Droger is op tijd geleverd. Eerder ook al een vrieskist bij keukenloods besteld, en werd ook op tijd geleverd.

Uitstekend 25-11-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima service. De combi magnetron werkt uitstekend.

Fam. Boersbroek 25-11-2020

Overzichtelijke, duidelijke en toegankelijke website. Prima klantenservice, goed en realistisch geadviseerd. No Nonsense.

David 25-11-2020

Goede shop, een vriezer gekocht die niet op voorraad was, maar na een weekje was hij netjes op voorraad en is hij bezorgd, super service!

Dennis 25-11-2020

Goede overzichtelijke site. Scherpe prijzen. 1 Apparaat is niet leverbaar, en werd een upgrade geleverd voor geen ene extra cent... Top!

Gerard 22-11-2020

Wat een slechte afhandeling zeg! Inbouw Koelkast in de winkel besteld. Merk, type nr, foto,s van de oude koelkast overhandigd aan verkoper. Hij raadde ons een siemens aan...prima. Vooraf betaald in de winkel via pin.
Na ong 1 maand is de koelkast geplaatst...nou ja..als de koelkast zou passen...niet dus...
Paar dagen later een mail ontvangen van het plaatsingsbedrijf dat ze over 3 wkn een andere zouden plaatsen...ehhh welke dan? Geen enkel overleg...bij telefonisch contact met keukenloods geen enkel excuse dat ze een fout hadden gemaakt Door de verkeerde koelkast te leveren en vervolgens geen overleg te hebben wat dat wel de goede koelkast was En of wij akkoord gingen met die levering. Uiteindelijk is na wederom enkele weken te hebben gewacht de juiste koelkast geleverd. Monteur vroeg ons om te betalen....ehhhh we hebben al betaald...volgende dag een mail ontvangen dat wij het geld op een verkeerde rekening hadden gestort....ehhh ik heb gewoon in de winkel gepind...hoe kan ik geld op een verkeerde rekening hebben overgemaakt?
Telefonisch contact met keukenloods....wat een onbeschofte manager zit daar zeg....wederom geen excuse, ach waar maak je je druk om...fouten worden gemaakt.....
Heb nog een combimagnetron, inbouwkoffiesetapparaat en vaatwasser nodig....wordt een andere winkel...
Officiele reactie van Keukenloods 24-11-2020

Beste Gerard,

Ik begrijp dat het een en ander niet goed is gegaan. Mijn excuses hiervoor! Ik kijk graag met je mee om erachter te komen waar het mis is gegaan, en hoe we dit kunnen oplossen. Hiervoor heb ik nog wel je ordernummer nodig, kun je deze toesturen naar emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Grietje 21-11-2020

Wij hebben een diepvries kast gekocht bij keukenloods in Veendam, de verkoper heeft ons goed geholpen. Zeker een aanrader om daar heen te gaan. De service is heel goed.

Harm 21-11-2020

Netjes geadviseerd en geholpen door Hieke Gerritsen, daarna besteld en geleverd

Fred 20-11-2020

Ik had een wasdroger besteld maar die bleek achteraf niet meer leverbaar te zijn. Keukenloods heeft zich daarna alle moeite gedaan om een vergelijkbare wasdroger te leveren, ze hebben een perfecte service!

Inge van haeften 20-11-2020

Goed geholpen. Ook fijne monteur voor plaatsing app. Goed adres waar mijn keuken ook vandaan komt.

Ans 19-11-2020

De shop van Keukenloods is zeer gebruiksvriendelijk. De door ons bestelde vaatwasser was echter niet binnen 24 uur leverbaar. Hiervoor in de plaats werd een luxere vaatwasser geleverd voor dezelfde prijs. Echt top!

Ben 19-11-2020

Uitstekend allemaal. Bezorging tot op de minuut zoals afgesproken. Prima verpakt.

J. van der Haar 19-11-2020

Ik geef een hoog cijfer omdat ik: het telefonisch contact prettig vond en op alle vragen een antwoord heb gekregen.
De levering was pico bello en de installatie ook perfect uitgevoerd. 2 deuren aan elkaar bevestigd omdat ik 1 grote inbouw koelkast wilde. Ik ben er blij mee!

anton comello 19-11-2020

Geweldige service, vlotte levering, vriendelijk personeel die met je meedenkt!!!! Top!

Pieter en Anna Hooghuis 19-11-2020

Wij zijn naar keukenloods gegaan met het idee een goed product te kopen. Onze wens was een inductie kookplaat, omdat we langzamerhand van het gas af willen, kozen we hiervoor.
De keukenloods was het antwoord op onze inductie wens.

Bert 19-11-2020

Gewoon, no nonsense, bestel en krijg het geleverd.
Ben gewoon tevreden.....

Melissaez 19-11-2020

Een aantal apparaten besteld, vond bij de verkoop enkele medewerkers erg ongeduldig. Ik voelde me opgejaagd bij het maken van een keuze, omdat er uiteraard erg veel apparaten zijn en je toch een moet kiezen. Ik had wat meer vriendelijkheid en daarbij ook meer behulpzaamheid verwacht.

Anthony 19-11-2020

Absoluut goede service!

Na het plaatsen van de bestelling werd ik door hen gebeld om alle maten nogmaals door te nemen om er zeker van te zijn dat ik de juiste inbouwapparatuur besteld had.

Bij de levering van de koelkast bleek er een onderdeel te ontbreken. Deze kreeg ik netjes en snel opgestuurd. De eerste keer iets te snel, ik kreeg het verkeerde onderdeel. Het vervangende artikel kwam twee weken later.

m e windig 19-11-2020

werden erg vriendelijk geholpen , mijn buren hadden goede ervaring met keukenloods vandaar dat ik daar ook ben gaan kijken . jammer dat de verpakking etc niet door keukenloods werd afgevoerd , en de keuken is niet afgekit, word dat nog gedaan ?? mvg

Frederieke van Zuylen 19-11-2020

Goed geholpen in de winkel in Utrecht. Goed geadviseerd. Onze aankoop is netjes afgeleverd in goede staat, volgens aangegeven tijd ( in de mail)

h donker 18-11-2020

snelle levering en afhandeling ook de oude apparatuur werd netjes meegenomen prima service

Peter 18-11-2020

De vaatwasmachine van onze keuze was niet meer leverbaar maar hebben een mooi alternatief gekregen aan een zeer goede prijs. Super tevreden.

Ton 18-11-2020

Winkel met mooie uitstraling. Prima service en duidelijke afhandeling. Scherpe prijsstelling.

Jos Groot 18-11-2020

Ik werk al jaren als monteur met de Keukenloods en ben tevreden met de snelle levering en goede service.
Jos Groot montage.

John van de Langkruis 18-11-2020

Keukenloods heeft eerst een offerte uitgebracht van de mij gevraagde inductie kookplaat . Binnen 24 uur had ik de offerte binnen. De vragen die ik had werden snel beantwoord. Bestelling geplaatst en binnen enkele
dagen werd de kookplaat geleverd. Ik ben tevreden.