Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Bleekrode 25-11-2020

Geweldig geholpen, goede adviezen en er werd top meegedacht. Goed team op locatie Watergang.
De afzuigkap die werd geadviseerd ook qua montage, was spot on!

Sproet67 25-11-2020

Had een keuze gemaakt op de site maar wilde nog wat additionele informatie. Werd keurig en vakkundig te woord gestaan. De jongens die het gekochte apparaat hebben geïnstalleerd hebben prima werk geleverd. Daarnaast werkten ze ook heel netjes en ging de oude koelkast weer mee terug. Kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben.

Joyce 25-11-2020

Wij hebben het nog niet geïnstalleerd! Dat wordt het weekend gedaan ,dan kan ik er wat van zeggen! Maar levering was iedergeval top!

netjes geleverd 25-11-2020

Gemakkelijk online en goede service van deze winkel
Koelkast netjes en op tijd geleverd.

Henk van Rooijen 25-11-2020

Geweldig geholpen met het uitzoeken van een nieuw aanrechtblad.
De voor en nadelen van diverse aanrechtbladen niets opgedrongen gewoon perfect.
Levering ook zonder problemen niets is te veel.
Twee weken later terug geweest voor een spoelbak bakje dezelfde verkoper kwam ons helpen omdat hij ons herkende.
Gewoon top.

M 25-11-2020

De producten zijn prima! Levering was top.
Alleen de verkoper in de winkel was niet heel erg gezellig, had er niet zoveel zin in om advies te geven.

Weet niet wat er bedoelt word met weergavenaam 25-11-2020

Bij de aanschaf van onze showroom keuken zijn wij te woord gestaan en geholpen wat je mag verwachten bij de aanschaf van een nieuwe keuken er was was voor de verkopers en balie medewerkers totaal geen verschil .
Ze waren zeer behulpzaam en attent we werden daarbij zeer verwend met heerlijke thee en verse macarons plus bij afscheid een mooie fles wijn .
Medewerkers keukenloods Utrecht bedankt .

Susan 25-11-2020

Duidelijke website met uitgebreide informatie over het bestelde artikel. De keuze was dan ook snel gemaakt.

Susanne 25-11-2020

Keukenloodsmedewekers nemen ruim de tijd voor het maken van tekeningen en bespreken van de opstelling.Ook komt er iemand om de maatneming te checken.De plaatsing van de keuken was in 2 dagen in een keer perfect op het plaatsen van een plintrooster na.

Roel 25-11-2020

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Zeer snelle levering, snel contact en super aardige bezorgers.

B.Hoepermans 25-11-2020

Inbouwvaatwasser besteld, bleek verkeerde maat, contact met klantenservice opgenomen zowel per mail als telefonisch.
Probleemloos in Opmeer omgeruild.

N 25-11-2020

Helaas een beschadigde afzuigkap binnen gekregen. Vervolgens wilde keukenloods er niks meer aan doen, totaal geen service. Zelfs toen ik met aantoonbaar bewijs kwam dat de schade voor levering is ontstaan wilde ze mij niet meer verder helpen. Hele slechte service, niet wat je verwacht van een bedrijf als keukenloods.

Beste N.,

Ik begrijp dat het niet helemaal goed is gegaan na de levering van de afzuigkap, en dat dit erg vervelend is. Ik ga graag na wat er mis is gegaan en wat we eraan kunnen doen. Wil je hiervoor je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan gaan we direct aan de slag.

R.Orgelist 25-11-2020

Verreweg de goedkoopste aanbieder.levering vond zonder vertraging plaats en betaling bij aflevering was tegen kleine vergoeding mogelijk.Niet onbelangrijk als je voor het eerst een bestelling plaatst.inname van oude apparaat geen enkele enkel probleem.
De geleverde combi magnetron heeft een luxe uitstraling en doet wat het moet doen!

Aad Prenen 25-11-2020

Voor het eerst bij keukenloods.nl besteld, gevonden door prijsvergelijking.
Duidelijke website, komt afspraken geheel na, vriendelijke medewerkers. Geeft extra fabrieksgarantie bij registratie.

J 25-11-2020

Overzichtelijk en makkelijk bestellen. Goede zoek functies. Netjes op tijd geleverd

Nicolette 25-11-2020

Snel en vakkundig geholpen en goed advies gekregen, dit was de tweede keer dat ik een aankoop bij de keukenloods deed en beide keren tot volle tevredenheid!

Johan 25-11-2020

Levering volgens afspraak. Aflevering zeer goed geregeld en verzorgd!!
Pakket bevatte gelukkig ook een benodigd hulpstuk!!
Kortom, allemaal top.

Tom D.V. 25-11-2020

Snelle ontvangst van een top-prijsofferte en idem levering na bestelling en correct verloop van communicatie en opvolging. De juiste aansluitkabel voor het toestel wordt automatisch ingegeven in de bestellijst wanneer deze niet standaard bijgeleverd wordt. Zo moet je die niet achteraf nog aankopen. Zeker aan te raden voor de beste prijs en snelle levering !

Ramon 25-11-2020

Alle producten snel geleverd en tegen zeer goede prijzen. Telefonisch goed ondersteund.

Anouk 25-11-2020

Product was goedkoper. Klantenservice is goed bereikbaar, helaas ook 4x moeten bellen. De kookplaat werd bezocht met postNL, door drukte ging dit tot 2x toe fout. Kan keukenloods niks aan doen, maar toen zij de 3e keer de kookplaat zelf kwamen bezorgen miste de tevens bestelde stekker. Helaas nog niks gehoord over de levering van de stekker en weer zelf moeten bellen. De medewerker op de whatsapp was ook wat onaardig.

Beste Anouk,

Dat is vervelend! Heb je inmiddels de stekker binnen? Anders gaan we ervoor zorgen dat je deze alsnog snel binnenkrijgt. Daarvoor verneem ik graag je ordernummer via emma@keukenloods.nl.

MNA 25-11-2020

Ik heb een inbouwoven besteld. Deze functioneerde niet naar behoren. Een dag later ben ik naar de winkel gegaan. Het enige wat ik hoorde is dat ik zelf maar contact moest opnemen met de leverancier. Er werd een telefoonnummer opgeschreven die achteraf gezien niet eens correct was. Geen goede service.

Beste MNA,

Mijn excuses hiervoor, dat zijn normaal gezien niet de gang van zaken. Mocht er iets mis zijn met het product, dan verzorgen we uiteraard dat de leverancier op de hoogte wordt gebracht zodat het snel opgelost wordt. We gaan hiervoor graag voor je aan de slag. Wil je je ordernummer toesturen via emma@keukenloods.nl?

Bert60 25-11-2020

door het chatten er achter gekomen dat de weekdeal niet meer leverbaar was, gelukkig was de medewerker bereid om een alternatief te zoeken, en ondanks dat de vaatwasser duurder was dan de weekdeal, deze gekregen voor dezelfde prijs, niets anders dan lof voor deze oplossing.

Sjoerd 25-11-2020

Veel aanbod en vriendelijk personeel. Tijdens het bezoek onze keukenapparatuur uitgekozen en deze binnen 2 weken al thuis ontvangen. Goede service en snelle levering.

Rob Verhagen 25-11-2020

Alles netjes geregeld en geleverd. Ondanks corona heeft de de man die de koelkast levert met inachtneming van de regels toch de koelkast op zijn plaatst gezet. Dit ivm onze leeftijd

Maurice 25-11-2020

stoom combi oven 9 november besteld in winkel .Zou 7 tot 8 werkdagen duren voor levering maar hopelijk wordt product volgende week (week 49) pas !geleverd .
en dat valt vies tegen
Het gekochte gasfornuis daarentegen geef ik een 10

Beste Maurice,

Fijn om te horen dat het fornuis goed bevalt. We hebben bij bepaalde producten inderdaad soms een uitgestelde levertijd wanneer we afhankelijk zijn van de fabrikant. Wanneer zij niets kunnen leveren dan kunnen wij hier helaas niets aan doen.

Hopelijk heb je de oven inmiddels in huis en bevalt deze net zo goed als je nieuwe fornuis. Mocht je nog een vraag hebben, dan hoor ik deze graag via emma@keukenloods.nl.