Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1949 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

cor van beelen 02-01-2017 Via de website gekocht

daisie

ik vond het allemaal heel duidelijk en zeer overzichtelijk heel netjes.
bezorgen was top en corect
service en klantbehandeling heel netjes en vriendelijk

Petra Manders 02-01-2017 Via de website gekocht

aankoop combi magnetron Etna en AEG oven

Super tevreden! Het personeel staat je met raad en daad terzijde, erg vriendelijk en geven vrijblijvend advies. Ook erg makkelijk met afspraken maken en de bezorging was precies op de aangegeven tijd. En wat ook zeker niet onbelangrijk is, de Keukenloods was ook nog het goedkoopst van allemaal met precies datgene wat ik wilde hebben. Ook de showroom in Weert heeft me netjes geholpen, al met al zou ik meteen weer mijn aankopen daar doen, zonder aarzeling.

Jos J 02-01-2017

Goede informatie vooraf!

Bij het afwegingsproces of ik (via Keukenloods) producten van een bepaald merk zou aanschaffen, heb ik nadere informatie over die producten bij Keukenloods opgevraagd. De meeste informatie kreeg ik heel snel; en voor de informatie die zij niet zelf hadden, werd direct contact gezocht met de fabrikant/importeur en de informatie weer snel doorgegeven. Prima service dus, tegen een zeer concurrerende prijs.

Pluspunten

• snelle en accurate informatievoorziening
  • goede samenwerking met fabrikant/importeur
  • prima prijsstelling
  • snelle levering

Petra 02-01-2017 Via de website gekocht

Super service

Een koelkast en oven besteld. Snel in huis, betaling bij aflevering heel fijn en goede service. Koelkast bleek bij aankomst een beschadiging te hebben. Binnen 2 dagen werd de koelkast vervangen door een zonder beschadiging.

Maria van Stiphout 02-01-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Pelgrim MAC696RVS

De site is heel duidelijk en overzichtelijk.
De technische specificaties zijn, ook voor
a- technische mensen heel begrijpelijk.
Vriendelijke medewerkers aan de telefoon, mocht je er toch niet uitkomen. En wat voor ons heel belangrijk was: ze denken echt met je mee om de beste oplossing voor jouw situatie te vinden.

Pluspunten

• klantviendelijkheid
  • deskundigheid
  • snelheid
  • beste prijs

Bernadette Reimerink 01-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke informatie

Goed bereikbaar per telefoon en duidelijke informatie over product en mogelijkheden.
Aflevering liep goed volgens afspraak.

Pluspunten

• informatie
  • service

Minpunten

• geen hulp bij plaatsing

Tonia 01-01-2017 Via de website gekocht

Alles naar wens

Ik ging voor de prijs. Die was prima. De aflevering ook, een zeer vriendelijke jongeman kwam afleveren en vroeg zelf of hij het oude apparaat ook mee kon nemen. Betalen kon gelukkig met pin dus alles was naar wens. Een aanrader dus. Apparaat bevalt uitstekend.

Niemeijer 31-12-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Tevreden klant

Nette uitstraling in de winkel, vriendelijk personeel, bereid tijd te nemen, zonder opdringerig te zijn. Toen koeler niet leverbaar bleek binnen tijdsbestek wat er voor stond, een nette passende oplossing gekregen. Ook netjes afgewerkt door de monteur thuis.

Ab 30-12-2016 Via de website gekocht

De keukenloods topper

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser heel internet afgestruind voor mijn beste deal. Hier bij kwamen we toch weer, net zoals enkele voorgaande keren, bij de keukenloods uit. ze waren iets duurder dan de goedkoopste die ik had gevonden maar na 1 appje was dat geregeld. voor het bestellen bij de keukenloods telt voor mij zeker niet alleen de prijs, maar ook zeker de kennis van zaken van het personeel alsmede de snelle en acurate levering van de bestelde spullen, mee.

Pluspunten

• Goede service
  • Ter zake kundig personeel
  • Snelle en acurate levering

Gerrie 30-12-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Keuken

Ik ben blij dat mijn keuken na 7 maanden eindelijk af is. Keuken is mooi, maar ik ben niet tevreden over hoe de Keukenloods te werk gaat. Communicatie met de betrokken partijen (klant/leverancier/monteur en servicecenter) is er niet. Als je meerdere orders hebt, kan je er maar een inzien op de website. Ik heb 10 keer vrijaf moeten nemen, lange klachtenbrief, e-mails en telefoontjes voordat het eindresultaat er was. Verkopen gaat soepel, nazorg is onder de maat. Kortom: ik beveel de Keukenloods niet aan.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • installatie door vakmannen

Minpunten

• communicatie klant
  • communicatie met servicecenter
  • bij meerdere orders kan je deze niet inzien
  • gaat over teveel schijven

Officiele reactie van Keukenloods 02-01-2017

Beste Gerrie,

Wat vervelend om te lezen dat het niet allemaal soepel is verlopen. Heb jij voor mij een ordernummer? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Ben 30-12-2016 Via de website gekocht

Ben Commandeur

Klantvriendelijke, prettige benadering met prima (telefonische/whatsapp) bereikbaarheid. Enige minimieme minpunt was het niet (afgesproken_ gebeld worden voor een definitieve leverdatum/tijdstip. In plaats daarvan een email wat op zich natuurlijk ook prima is.

Pluspunten

• bereikbaarheid
  • prettig, klantvriendleijke omgang
  • prijs

Minpunten

• ge-emaild ipv (afgespro) gebeld voor levertijdstip

H. van Embden 30-12-2016 In de winkel gekocht

aankoop inbouwoven

De keuken heeft ons netjes te woord gestaan en vlot geholpen en alles prima snel en vakkundig afgehandeld.
Wij zijn zeer tevreden en kunnen een ieder dit bedrijf aanbevelen.
Onze volgende aankoop zal zonder twijfel weer via deze winkel gaan.

H. en G. van Embden

Els 30-12-2016 Via de website gekocht

Els

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het product snel geleverd kon worden. De levering is volgens afspraak afgehandeld. De chauffeur was netjes en correct. Niets dan lof over deze shop. Keukenloods doet wat ze beloven. Goed en correct leveren.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Volgens afspraak
  • Cheuffeur correct

H. Bremmers 30-12-2016 In de winkel gekocht
Nederweert

volgende bestelling koop ik weer bij keukenloods

Mijn eerste bestelling bij Keukenloods. Spoelbak uitgezocht op de website, zeer veel keus. In de winkel besteld, uitstekend geholpen. Spoelbak moest nl speciaal gemaakt worden. Binnen 3 weken klaar en geleverd, zoals afgesproken. Fantastische service !!! Geen aanbetaling hoeven doen, wel contant afgerekend bij levering. Deze ervaring geeft veel vertrouwen. Ik kan Keukenloods van harte aanbevelen. Makkelijke website met goede informatie. Voor iedere beurs geschikt. Winkel is prima, personeel is vriendelijk,behulpzaam en goed op de hoogte. Volgende keer weer Keukenloods!!!

Rosman 29-12-2016 Via de website gekocht

Inbouw koelkast

Prima uitleg en advies gehad voor het vervangen van onze huidige koelkast.
Medewerker gaf duidelijk aan welke type koelkast we hadden en welke nieuwe koelkasten zouden gaan passen.
Ook snelle reactie voor afspraak maken met de afdeling die het zouden monteren.
Prima services

Pluspunten

• Goede voorlichting
  • Goede monteurs

f van rossum 29-12-2016 Via de website gekocht

tevreden met mijn aankoopproduct bosch oven voldoet prima

ben heel tevreden 100% aflevertijd correct betaling prettig bij aflevering dan krijg geen achterdocht bij minder betrouwbare intrnetdienste deze is aan te bevelen prime sirvice

Pluspunten

• alle correct

Maria 29-12-2016 Via de website gekocht

Voordelig.

Ik koos voor de Keukenloods omdat de koelkast hier veel voordeliger was dan bij andere winkels. Helaas kreeg ik, na de koelkast besteld te hebben, bericht dat de koelkast pas na een maand geleverd zou worden. Dat was natuurlijk wel erg vervelend. Heb de koelkast inmiddels 2 weken in gebruik en ben er erg tevreden over.

Irina De Maesschalck 29-12-2016 Via de website gekocht

Irina De Maesschalck

Super vlotte mailings waardoor je op de hoogte gehouden wordt. In de winkel eveneens een heel vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg over hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Dit in combinatie met een lage prijs maakt het voor mij een winkel waar ik zeker terug zal komen!

Pluspunten

• Vriendelijk
  • snel
  • heldere communicatie

H ten Hove 29-12-2016 Via de website gekocht

Etna inductiekookplaat

Keurige Etna inductiekookplaat met knopbediening, ideaal voor oudere mensen.
Levering prima altijd op de hoogte gehouden van hoe en wanneer. Geweldige service.

Angie 29-12-2016 Via de website gekocht

Vrijstaande koelkast

Via keukenloods een koelkast besteld van Samsung.
De levertijd mocht ik zelf bepalen wat zeker een pluspunt is.

Koala 29-12-2016 Via de website gekocht

Waardering Keukenloods.

Korte lijnen en een mooie prijs kwaliteit verhouding. Ook behoort de mogelijkheid "lekker kijken en niet betalen" maar zover gaat het niet want zoek maar beter met minder garantie. Ook wordt bij Keukenloods de telefoon opgenomen. Afhalen in Opmeer is snel en eenvoudig.

kilian 29-12-2016 Via de website gekocht

inductiekookplaat

we hebben gezocht en kwamen deze web side

tegen wat er erg goed uitzag met gunstige prijs
kawaliteit.

Ellen Hendriks 29-12-2016 Via de website gekocht

aankoop fornuis

Ik heb onlangs een fornuis gas op glas gekocht bij de keukenloods. Ik heb hiervoor gekozen omdat een bekende die keukenbouw doet het mij adviseerde. Het team gaf mij goed advies over de aankoop die ik wilde doen, keken mee op de site welke maat ik kon nemen. Het service team aan de telefoon was fantastisch. Ik heb vaak moeten bellen omdat Boretti waar het fornuis vandaan moest komen, zich niet aan de afspraak hield. Het service bleef altijd beleefd, gaven mij advies wat ik moest doen, belde meteen naar de leverancier, belde mij terug als ze dit hadden afgesproken. Stuurde mailtjes als ze mij niet konden bereiken. De levering was ook precies de tijd die er afgesproken was , in een tijdvak van 3 uur. Dus je hoeft niet de hele dag daarvoor thuis te blijven. Ik heb inmiddels het al verschillende mensen aangeraden. Ga zo door

Pluspunten

• vriendelijkheid
  • ruime keuze
  • veel verschillende merken

Frans H 29-12-2016 In de winkel gekocht
Hoorn

Frans uit Hoorn

Bereikbaarheid & parkeergelegenheid goed.

De klant als basis en niet de winstmarge.
(echt advies vanuit de klantwens)
Ik denk hiermee alles omschreven te hebben.

Rianne 29-12-2016 Via de website gekocht

Kitchenaid keukenmachine

Via de app heb ik leuk contact gehad met de keukenloods. Ze zijn goed bereikbaar en vriendelijk!
1 minpuntje: voor de aanschaf heb ik contact gehad en er zou een schenkschild bij zitten. Helaas zat deze er toch niet bij, waardoor ik nog een bestelling moest plaatsen- een tegemoetkoming deden ze niet aan. (En zo'n schenkschild is best prijzig!)

Steven 29-12-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Smeg fornuis

Aanbieding gezien op de site. Even naar de winkel gereden, dat is voor ons dichtbij. Daar de beslissing genomen tot aankoop. 10 minuten later weer buiten. Keurig afgeleverd op de afgesproken datum en tijd. Apparaat bevalt zeer goed. Al een kerstdiner kunnen verzorgen.

Pluspunten

• Snelheid
  • Keuze
  • Levering snel

Minpunten

• Tijdafspraak bezorging kan strakker

Klassebaas 29-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede voorlichting en prima levering!

Goed geadviseerd over type Quooker en kraan. Niet opdringen maar meedenken. Prima aflevering, stipt op tijd!

Pluspunten

• Meedenken
  • Klantvriendelijkheid

Carrie 29-12-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

zeer goed geholpen, vakkundig personeel

Online een en ander uitgezocht. In de winkel goed geadviseerd en uiteindelijk goed geslaagd voor een mooie prijs. Goede service! Bij onze kraan ontbrak een onderdeel. Er werd persoonlijk contact opgenomen door Keukenloods. De volgende werkdag via de post al in huis. Wij zijn heel tevreden en blij met de aankoop.

Pluspunten

• service
  • aardig personeel
  • vakkundig personeel
  • duidelijk over levertijd, geen verrassingen

Nick 28-12-2016 Via de website gekocht

Snel goed service!

Onlangs kocht ik een hetelucht oven en inductieplaat via keukenloods.nl. Alles verliep zeer vlot en de order werd zeer snel behandeld. Binnen enkele dagen kon ik beide gaan afhalen. Al mijn vragen werden tevens ook snel er en correct beantwoord. Kortom top!!

kiara 28-12-2016 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijke site, makkelijk te bestellen en fijn contact over aflevermoment. Enige opmerking: de suggesties die de site geeft voor een vergelijkbaar, voordeliger product (wanneer je een product in je wikelmandje zet), vond ik moeilijk te vergelijken met het oorspronkelijk gekozen product (lange lijsten met specificaties die niet 1 op 1 vergelijkbaar zijn).

Pluspunten

• gemak
  • prijs
  • assortiment

dick 28-12-2016 Via de website gekocht

warm aanbevolen

Makkelijk zoeken, met uitgebreide mogelijkheden voor geavanceerd zoeken, voorraadcheck en eventuele hulp telefonisch hulp aanwezig.

SH 28-12-2016 Via de website gekocht

Super

Goed, vriendelijk en deskundig geholpen. Zelfs nog zonder problemen een wijziging kunnen aanbrengen achteraf

Paul 28-12-2016 In de winkel gekocht

Keuken

Prima online website en in de winkel is de service ook uitstekend. Bij het ontwerpen van onze keuken werden we goed geholpen en de verkoper dacht goed mee om keuken te ontwerpen binnen ons budget.

Miek 28-12-2016 Via de website gekocht

Wat een cadeautje

In een tijd waarin je je altijd maar af moet vragen of je wel waar voor je geld krijgt is Keukenloods hierin voor mij een absolute aanrader, zeer behulpzame mensen aan de telefoon, zelfs op zondagavond!!! En met hele goede suggesties en spontaan eventuele alternatieve gelijkwaardige voorstellen om over na te denken. Maar ze laten je geheel vrij in je keuze. Daarna een supersnelle levering en een perfecte uit en inbouw die uitblonk in zorgvuldigheid, kennis en netheid.

Pluspunten

• deskundig
  • behulpzaam
  • bereikbaarheid
  • top service

Berry 28-12-2016 Via de website gekocht

Verrassend. Had het niet zo goed verwacht.

De keukenloods leek in eerste instantie wat op een prijsvechter. Het product dat wij zochten is echter high-end. We hadden daarom wat twijfel over de Keukenloods. De offertes werden echter heel snel en verzorgd gestuurd. Een paar maal wijzigden wij ons idee; steeds weer kregen we snel en vriendelijk een aangepast voorstel.

Toen we nog wat over de prijs twijfelden werden we teruggebeld en werd het voorstel nog iets aangescherpt en daardoor besloten we de knoop toch door te hakken. Levering en installatie zou binnen twee dagen kunnen.

Helaas was dat niet correct. Het zal door de kerstdrukte zijn veroorzaakt, maar het werd wel een kleine week. Het was onze wens om vroeg in de middag de apparaten geïnstalleerd te krijgen, omdat we nog weg moesten, maar helaas lukte dat niet.

Zeer tot onze verrassing kwam de ploeg op de afgesproken dag vroeg in de middag. Dat was buitengewoon plezierig.

Alles bij elkaar hadden we dus èn meerdere malen snel een offerte, èn een goede prijs èn snelle levering.

Daarom deze positieve en oprechte review. We zijn zeer tevreden over het totale aankoopproces.

Pluspunten

• Snelheid van offreren
  • Aangeboden prijzen
  • Afgesproken levering

Minpunten

• Iets langere levertijd dan beloofd

Dennis 28-12-2016 In de winkel gekocht

Koelkast en vaatwasser

Goed geholpen alles tot in de puntjes geregeld alles heel duidelijk via de mail de orderstatus als alles binnen is wordt je gebeld en maken ze afspraak om het te plaatsen ook dat verliep vlekkeloos ik zeg ga zo door

Elze 28-12-2016 Via de website gekocht

Super tevreden!

Duidelijke website waarin alle informatie die ik zocht goed te vinden is. Prijzen zijn scherp. Afspraken duidelijk, geen verrassingen achteraf. Erg snelle levertijd. Goed te bereiken klantenservice. Product keurig afgeleverd, niet beschadigd door nette bezorger. Ik zou zeker nogmaals iets bij Keukenloods bestellen mocht dit weer nodig zijn. Kortom: betrouwbaar bedrijf met een super service.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • betrouwbaar
  • snelle levertijd
  • extra service zoals oude apparaten ophalen
  • scherpe prijzen

Minpunten

• levertijd week iets af echter nog steeds binnen48u

Kees 28-12-2016 Via de website gekocht

uitstekend

Goede service vanuit de klantservice met advies vooraf voor de vervanging van de vaatwasser en goede communicatie voor afspreken van levering en vakkundig geplaatst.

Pluspunten

• zeer ruime openingstijden klantenservice
  • deskundig advies

Jan 28-12-2016 Via de website gekocht

Oven en kookplaat

Goede service en goede voorlichting.
Werd van te voren geïnformeerd dat de oven later werd geleverd in verband met transportschade die hij had opgelopen.

Pluspunten

• service
  • informatie

Minpunten

• kadobon (bij zelf ophalen) is slecht inwisselbaar

Hansre 28-12-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

prima winkel en goede service

duidelijke site, maar nog beter om langs te gaan in de winkel voor een persoonlijke uitleg. Mensen daar hebben verstand van zaken en kunnen je goed adviseren. Men heeft zelfs bij mij thuis de boel bekeken en opgemeten, om te bekijken wat voor apparatuur er allemaal ingebouwd kon worden, prima service..!!

Cooklover 28-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Staafmixer KitchenAid

Ik heb via de website besteld en in de winkel gekocht. Snelle levering , prettige ontvangst en goede prijs voor een prachtig product.
Zeer zeker aan te bevelen, was al eerder klant.

B Vrieze 28-12-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Combi magnetron

Goede ontvangst en zeer vakkundige bediening. Ook de aflevering liet niets te wensen over.
Gaan er zo weer naar toe

Pluspunten

• Bediening
  • Nakoming afspraken

K.Kramer 28-12-2016 Via de website gekocht

aankoop heteluchtoven

Wij zijn op zoek gegaan naar de leverancier met de beste prijs kwaliteit verhouding.
En dan kom je uit bij de Keukenloods.
Volgens afspraak op tijd geleverd en navraag of alles naar behoren was.

Pluspunten

• prijs
  • assortiment

coen 28-12-2016 In de winkel gekocht
zaandam

goede en eerlijke service

Goede service en advies voor een eerlijke prijs. Ze denken goed met je mee en zijn flexibel in de uitvoering en levering.

chrisje 28-12-2016 Via de website gekocht

Inbouwkoelkast gekocht, geleverd en inmiddels ingebouwd

Prima geregeld wat betreft aankoop (keuze), prijs/kwaliteit is prima, levering gratis (daar houden wij van) toppie met compliment voor de bezorger

Willem 28-12-2016 Via de website gekocht

goede informatie en prijs, snelle levering, en prima inbouw

Het was gemakkelijk contact op te nemen met een medewerker en goede informatie en een aantrekkelijke offerte te krijgen. De aflevering was snel en de inbouw van onze afzuigkap was op de afgesproken tijd en werd netjes verricht.

Pluspunten

• betrouwbaarheid
  • prijs

Rache Hendricks 28-12-2016 Via de website gekocht

Rachel Hendricks

Fijn meegedacht met uitgestelde levering en netjes een half uur van tevoren door chauffeur gebeld. Levering was tot aan de deur maar de chauffeur heeft nog n handje geholpen het zware fornuis naar binnen te tillen. Top service die je niet meer vaak tegenkomt!

Barbara 28-12-2016

topbedrijf alles goed op orde

ik vond met research dat deze site wel lekker werkte. ik kon precies mijn maat inbouwkoelkast selecteren en dat scheelde veel zoektijd waar ik op andere sites niet uitkwam. vervolgens had ik wat specifieke vragen over mijn top 3 en heb 's avond om 21:40 gebeld!!!!! Ik kreeg direct een vakkundige jongen aan de telefoon die mijn vragen snel kon beantwoorden en naar alle tevredenheid. Eigenlijk dacht ik "dit gaat zo leuk vlot en soepel, er zal wel een probleem komen met service of levering of iets anders" Maar de koelkast is op tijd en vlot afgeleverd door een eeg aardige bezorger, kwam met handige boekjes en was makkelijk te installeren. van alle keukens, magnetrons, jacuzzi, tuinset nieuwe bank enz enz die ik de laatste 10 jaar heb aangeschaft vind ik echt keukenloods en de service helemaal de bom. Zelfs al ik mijn best doe kan ik niets lelijks over dit bedrijf vinden. Thanks en geluk met jullie organisatie

Pluspunten

• snelheid
  • telefonisch contact
  • lage prijs
  • snelle bezorging
  • geweldig slimme website

Puma 28-12-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snelle reactie en levering

Overzichtelijke website met zeer groot assortiment en eenvoudig te bestellen. Prijzen behoorlijk onder dat van de concurrenten. Apparaat snel en in goede conditie ontvangen. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Groot assortment
  • Snelle levering
  • Goede prijzen

Tom 28-12-2016 In de winkel gekocht

Beste Prijs Garantie bij Keukenloods

Wij hebben bij Keukenloods al onze keuken apparaten gekocht.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Uitstekende uitleg bij de keuze van de apparaten.
Bij aankoop van de apparaten hebben we er ook nog eens korting bij boven op gekregen.
We hebben gevraagd of het mogelijk is om de apparaten bij hun op te slaan omdat onze nieuwbouw woning nog niet opgeleverd is, dit is geen probleem bij Keukenloods!
Kortom, echt een aanrader om hier eerst te gaan kijken!

Pluspunten

• Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Goede uitleg bij keuze van apparaten