Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Sridhar 02-12-2020

My friend recommended the site and so I purchased the product. Delivery is good and on time as mentioned during the purchase.

Natasja 02-12-2020

Je wordt vriendelijk te woord gestaan
Alles goed geregeld
Duidelijke zoekmachine je vind snel wat je zoekt

Peter 02-12-2020

Snelle levering, voldoende informatie op de site waardoor het kiezen makkelijk gemaakt wordt.

Petra Van Rijzewijk 02-12-2020

Mijn zus had bij jullie een kookplaat besteld, deze beviel haar zo goed dat ik hem ook heb besteld. Kregen netjes telefoon voor een afspraak in te plannen. Ik had gevraagd om te pinnen bij aflevering, er was geen pinautomaat aanwezig maar ik mocht met iDEAL ter plekke bij aflevering betalen. De kookplaat paste eigenlijk net niet door een plaatje tegen de achterwand. De monteur heeft het plaatje met heel veel geduld verwijderd zodat ik het nadien kon terug plaatsen. Ze hebben alles schoongemaakt en netjes achtergelaten. Van mij krijgen jullie een dikke tien. TOP!

Wim 02-12-2020

Goede website, gecombineerde dienstverlening van apparatuur levering en installatie.

Marco van Dalen 02-12-2020

Goede service (denken mee met de klant) goede kwaliteit en snelle levering. Aanrader.

Frans 02-12-2020

Prima ondersteuning door klantenservice. Levering van bestelde artikel later dan was voorgesteld

Herman100 02-12-2020

Zelfs nadat de bestelling geplaatst was werden de inbouwmaten van de vaatwasser nogmaals gecontroleerd door Keukenloods. Perfect. Chauffeur belde ca 1/2 uur voor levering. Documenten zijn duidelijk

Dorien 02-12-2020

Ontzettend goed geholpen door de klantenservice (****) om de juiste vaatwasser aan te schaffen, voor een hele scherpe prijs. Vriendelijk te woord gestaan. Snelle levering, ook in de avonduren. Oude vaatwasser werd gratis meegenomen. Ik zou hier zeker vaker kopen!

Wim 02-12-2020

Makkelijk shoppen op internet, goed op de hoogte gehouden qua levering en de levering was perfect!!

M. Bloem 02-12-2020

ben goed geholpen, en de apparatuur was keurig verpakt en mooi op
tijd bezorgd. SUPER
met vriendelijke groet

Ludo Van den Ende 01-12-2020

Goede begeleiding en vakkundig advies................
En perfecte afwikkeling.

Dinanda 01-12-2020

Betrouwbaarheid, vakmanschap en een eerlijke prijs. Hier een een zeer tevreden klant. Keurig op de hoogte gehouden omtrent de levertijd.

Tanja van der Velden 01-12-2020

Goede service.
Duidelijke communicatie over de levertijd en moment van leveren.

Peelen 01-12-2020

Zo fijn geholpen door 2 verkopers, uitgebreid een uitleg gekregen , ze hadden verstand van zaken !
Was ook goed caronaproof

Happy klant uit Amstelveen 01-12-2020

Prettige ontvangst, rustig mogen rondkijken en snel geholpen daar we van te voren al bekeken hadden wat we wilden en bestelling gelijk geplaatst en afgeleverd zoals afgesproken

Marlies 01-12-2020

Wij kennen Keukenloods vanuit onze Bed & Breakfast, en de service van een nieuwe keuken bij mijn ouders. Het zit altijd goed, er wordt geluisterd naar de wensen van hun klant en geschakeld. Ondanks het late tijdstip op zaterdagavond 18:30 uur is de Quooker voor ons nieuwe huis geinstalleerd en we zijn er weer superblij mee. Onze vorige woning en B&B hadden beide ook Quookers, en het is ideaal. Dank, Marlies Huisman.

Johan 01-12-2020

Werd erg goed geholpen door een vriendelijke verkoper.
Heb een mooie inductie plaat gekocht tegen een scherpe prijs..

Geerto 01-12-2020

Van te voren gebeld met een vraag over maten van de vaatwasser. Ik werd netjes geholpen door een medewerker van Keukenloods. Keuze was daarna zo gemaakt en heb een bestelling geplaatst. Deze werd een dag later netjes bezorgd en de oude vaatwasser werd ook mee terug genomen.

gerda 01-12-2020

Vakkundige hulp al kom je 5 voor 6 je wordt nog met alles goed geholpen en geinformeerd over de mogelijkheden van je aan te schaffen product.

Prima Oegstgeest. 01-12-2020

Zeer goede kwaliteit apparatuur. Prima bezorging met berichten vooraf. Hulp bij binnen neerzetten. Oude apparaten worden meegenomen.
De enige kritiek betreft de wel zeer lange wachttijden bij telefonisch contact. Anders was mijn oordeel een 10!

Simon 01-12-2020

In de winkel goed geholpen bij onze keus. Door deskundige monteur geinstalleerd. Gewoon alles goed.

Michael 01-12-2020

Op zoek naar een Quooker kwam ik bij Keukenloods uit vanwege de aantrekkelijke prijs. Ik wilde alleen wel eerst even de kraan in het echt bekijken dus ben ik naar de winkel in Zwaag gegaan. Daar goed geholpen en omdat ik graag de kraan nog dezelfde dag wilde installeren heb ik hem zelf bij het magazijn in Opmeer opgehaald. Prima geregeld allemaal. Ik had er nog een stroomverdeler bijgekocht maar die was achteraf niet nodig. Zonder problemen retour gebracht en het geld was de volgende dag teruggestort. Niks op aan te merken

Esther Gruppen 01-12-2020

super service super prijzen en levering ook super. Ik zag ergens een artikel en dan bel ik met de keukenloods, persoonlijk advies en zij weten waarover ze praten. Geven een advies over het artikel en zijn eerlijk. Jij geeft een budget op en wat je zoekt, en zij zoeken met je mee. Toppers !!

J.Breeuwsma 01-12-2020

Bij levering item bleek een kunstoffen verloopstuk kapot in de doos te zitten,kan gebeuren.Misschien een puntje van aandacht dat de deel beter beschermt wordt bij transport.Ook de aanschafprijs was zeer aantrekkelijk, nl de goedkoopste aanbieder van een ander.