Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1965 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Liesbeth v.d. Beuken 27-01-2017 Via de website gekocht

algemeen + nederweert

Via website inbouwstopcontacten besteld laatst december, toen wel lange levertijd ivm kerst en nieuw. Verder toen ik ze op ging halen in de winkel meteen informatie gevraagd voor nieuwe filters voor mijn afzuigkap. die bleken in totaal 108,-- euro te kosdten terwijl ik voor 221,-- euro al een nieuwe bosch kan kopen.

Olav 27-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden met nieuwe afzuigkap!

Goede prijs (voor zover ik kan overzien), makkelijke bestel wijze, snelle reacties via email, vriendelijke monteurs die oude afzuigkap verwijderden en nieuwe bevestigen. Alles netjes gedaan.
Alleen telefonisch was er lange wachtrij. Dat heb ik 1x geprobeerd en vervolgens afgebroken.

Jaap 26-01-2017 Via de website gekocht

Goed aanbod, goede prijs en vlekkeloze afhandeling

Mijn oude Siemens combi-magnetron was aan vervanging toe, dus was ik me aan het oriënteren op een andere Siemens. Bij de modellen die ik bekeek, had Keukenloods vaak de beste prijs. De opzet van de webshop en de informatie over apparaten en de bestel- en leveringsmogelijkheden zijn allen zondermeer goed. Het gaf mij voldoende vertrouwen om het apparaat van mijn keuze bij Keukenloods te bestellen. Ik wilde hem graag laten installeren. Toen ik de bevestiging kreeg dat hij op voorraad was, heb ik de volgende ochtend gebeld voor het maken van een bezorg- en installatie-afspraak. Dat verliep volgens afspraak: m'n nieuwe apparaat is netjes ingebouwd en het oude apparaat werd meegenomen. De volgende keer dat ik keuken-apparatuur nodig heb, heeft Keukenloods alvast een streepje voor.

Pluspunten

• voordelig
  • goede productinformatie

? 26-01-2017 In de winkel gekocht
Almere buiten

Aankoop combimagnetron

Goede service en heel vriendelijk personeel ze hebben alle tijd voor je geven een goede uitleg over het artikel wat je wil kopen

Pluspunten

• Alleen maar plus

Ankie Esenkbrink-Janssen 26-01-2017 Via de website gekocht

bijzonder protocool

Keukenloods een winkel met ruime keuze en scherp geprijsde artikelen.
Snelle levering en duidelijke communicatie t.a.v. de leverings datum en tijd
Alleen wij kregen een ander artikel geleverd dan we hadden besteld. Wij hadden de bosch vaatwasser SMV95M50NL besteld,(stond op de site aangemerkt als : op voorraad, maar kregen de SMV95M30NL toegestuurd) Oke kan gebeuren. Maar bij navraag bleek dat er voor onze bestelling een alternatief was gestuurd als onderdeel van het protocool wat blijkbaar bij keukenloods geld! Hoewel op voorraad op de site werd er aangegeven dat keukenloods het artikel op dat moment niet meer voorradig had. Geen communicatie naar ons voor toezending over het alternatieve produkt. Voor ons was dit een vervelende ervaring.

Pluspunten

• snelle levering
  • ruime keuze

Minpunten

• bewust verkeerde levering
  • hierover geen communicatie

Officiele reactie van Keukenloods 27-01-2017

Beste Ankie,

Wat vervelend dat hier geen duidelijke communicatie over is geweest. Onze excuses hiervoor. Mocht je het product terug willen sturen dan hoor ik dat graag.

Heb jij voor mij misschien een ordernummer? Dan heb ik de juiste gegevens bij de hand.

Emma | Keukenloods.nl

Pascal 26-01-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Fijne winkel

Fijne winkel met meer dan een ruim assortiment en vakkundig personeel, voor alle soorten keukenapparatuur.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Vakkundig personeel

Peter 26-01-2017 Via de website gekocht

zeer goed bevallen deze winkel

makkelijk zoeken van een product op de website
klant vriendelijk als er vragen zijn
betaling bij levering aan huis

Anneke 26-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Goede service gekregen. Uitstekende en heldere communicatie, zowel telefonisch als via internet. Perfecte levering, kortom helemaal in mijn nopjes met dit bedrijf. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Communicatie
  • Levering zoals afgesproken

Dieteke 26-01-2017 Via de website gekocht

Goed, snel en goedkoop!

Ruim assortiment, snelle levering, goede klantenservice en scherp geprijsd.
Toen wij onze vaatwasser een dag na de bestelling ergens anders goedkoper zagen staan, werd gelijk het verschil in prijs ons terug betaald, super!

Vaatwasser 26-01-2017 Via de website gekocht

Bosch vaatwasser

Staat hieronder omschreven, nogmaals prima site snelle reactie op je mail.
De beste prijzen en heel snelle levering.

Pluspunten

• Heel snelle beantwoording van de mail
  • Belangrijk super goede prijzen.
  • Zeer snelle afhandeling prima webshop.
  • Vaatwasser bijna geruisloos
  • Goede progammaas met variospeed.

Minpunten

• Geen minpunten vaat is kurkdroog.

Robert 26-01-2017 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser

Goede website, direct mail na bestelling en binnen 24 uur bezorgt en je wordt op de hoogte gehouden van het bezorg venster

Pluspunten

• Communicatie

J Christianen 26-01-2017 Via de website gekocht

Inductie kookplaat aankoop

Zeer concurrerende prijs, goede adviezen en vlotte levering. Zal het bedrijf vaker raadplegen bij andere aankopen.

Dorien 26-01-2017 Via de website gekocht

Atag stoomoven

Vlotte en goede service op afspraak bezorgen, apparaat werkt tot nog toe naar behoren duidelijke handleiding en veel opties!

Pluspunten

• Vele mogelijkheden
  • Goede service

Scherphof 26-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Koel/vriescombinarie besteld, goede raad gekregen welk type het beste past, levering correct op datum. Het inbouwteam was ook top!!

Mittendorff 26-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser.

Snelle reactie. Goed product met prima kwaliteitsprijs verhouding werd aangeboden. Op vragen via mail werd meteen gereageerd. Ook de levering en plaatsing van het product werd snel en goed geregeld door Keukenloods.

Erg tevreden over de service.

Piet vendel 26-01-2017 Via de website gekocht

E cht goed!

Dit is voor de tweede keer dat ik hier iets bestel. De doorslag is de goede service. Bij de laatste bestelling had de chauffeur wagenpech. De chauffeur belde keurig waar hij was en wanneer hij zou aankomen. Dus niet onnodig staan wachten! Verder wordt je bij een besteeling goed geinformeerd. Heb je vragen, dan kan je ook ff bellen, het team help je correct.
Conclusie...echt goed!

Pluspunten

• Service en informatie

bart beckers 26-01-2017 In de winkel gekocht
zwaag

goed, scherp en eerlijk advies

na uren rondslenteren door hoorn op zoe naar veels te duren koelkasten kwamen we via google op de site van keukenloods terecht... laat die dan net een vestiging in zwaag hebben. niet alleen hadden ze een ruime keuze aan koelkasten staan ze waren ivm de concurrentie veel goedkoper (scheelde gewoon 300 euro) ook de verkoper was eerlijk. door zijn advies hebben we een goedkopere koelkast meegenomen dan diegene die we in gedachten hadden omdat de indeling veel logischer was in de goedkopere variant. kortom snelle service eerlijk advies en goedkoper dan alle bccs mediamarkts en andere keuken gigante... top zaak.

Pluspunten

• goedkoop
  • eerlijk
  • veel keus
  • service was top

Minpunten

• nvt

R. Akkermans 26-01-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

R Akkermans

Super goed geholpen in de winkel, nette prijzen en een goed advies gegeven, aflever afspraak en service

Ad Casteleijn 26-01-2017 In de winkel gekocht
keukenloods Roosendaal

Aankoop vaatwasmachine

We zijn door de verkoper zeer goed geholpen.
Daarnaast hebben wij een duidelijke uitleg gehad betreffende het hardheid van het water en wat te doen om de vaatwasmachine zo goed mogelijk te beschermen

Pluspunten

• Direct en aangenaam geholpen
  • Ruime collectie van verschillende merken
  • Duidelijke informatie

Wat bedoelt u 26-01-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Loods naar beter en gezonder koken.

De crew van Keukenloods Roosendaal geeft een goed en eerlijk advies voor een verantwoorde aankoop en neemt alle tijd voor uitleg en instructie aan senioren die minder vertrouwd zijn met de huidige digitale apparatuur ! Klasse mensen !!!

Pluspunten

• Hoge klantvriendelijkheid
  • Stipte levering en service

Liesbeth 26-01-2017 Via de website gekocht

Siemens combi-oven

De shop is geweldig. Via de site gevraagd of ze mij terug wilde bellen en ik werd heel snel teruggebeld. De oven werd ook op de afgesproken tijd geleverd en gemonteerd. Alleen jammer toen na 1 week de oven niets meer deed en bleek dat de stekker niet goed in de oven zat, daardoor moesten wij de oven weer losschroeven om de stekker er goed in te stoppen.

Ilona 26-01-2017 Via de website gekocht

tevreden met aankoop. minder tevreden met de levering

Bewust gekozen voor dit bedrijf omdat je Tot 12 uur kan bestellen en het de volgende dag in huis hebt.
Bij bestellen ook op de kalender de datum van de dag erna geselecteerd, maar bleek dat ik ook iets aan had moeten vinken om het e volgende dag in huis te hebben. Ik kreeg het dus niet de dag na het bestellen. Vind ik erg onduidelijk.
Uiteindelijk de machine dus 2 dagen na bestellen ontvangen en dat was dik in orde.

Marian 26-01-2017 Via de website gekocht

Magnetronoven

Levering top afgeleverd op de door ons gewenste dag. Zeer vriendelijk te word gestaan aan de Telefonica.

Danielle 26-01-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf

Telefonisch even contact gehad voor wat specificaties, besteld en binnen 2 dgn thuis. We gaan onze keuken nog verder verbouwen, dus keren zeker terug bij de keukenloods.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede verpakking
  • Goed telefonisch bereikbaar

Marco 26-01-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser

Na gezocht te hebben op internet kwamen wij uit bij keukenloods voor een vaatwasser. Was makkelijk bestellen, en de betaling kon ook op veel manieren. Wij hadden gekozen voor pinnen bij aflevering. En natuurlijk niet onbelangrijk de prijs van de vaatwasser was goed

Pluspunten

• Veel betaalmogelijkheden
  • Binnen 2 dagen geleverd

Bonne 26-01-2017 Via de website gekocht

Kookplaat

Ze komen alles na wat zij op de web site beloven dus ik heb alleen maar goede ervaring dit is de tweede keer dat ik er bestel en doe het in de toekomst weer

Wa van viersen 26-01-2017 Via de website gekocht

Siemens inbouw oven

bestaande keuken met inbouw apparaten oven moest dus ook aan die maat voldoen en uitgekomen op een Siemens oven die dan ook bij de keukeloods besteld en de volgende dag ook geleverd dat is dan ook nog eens service en de oven is dan nog beter als de Etna die er voor heen in zat dus wij zijn te vreden

Pluspunten

• om ongezien tel. te bestellen
  • en om aflevering
  • voor een volgende nieuwe keuken een bezoekje waard

mathieu 26-01-2017 Via de website gekocht

Uitermate goede service aan de beste prijs !

Zeer snelle levering naar België, goede communicatie,

PERFECTE SERVICE , beter kan je echt niet wensen !

Pluspunten

• snelheid
  • communicatie

Olivier VD 26-01-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en zeer snelle levering

Vragen werden binnen het uur beantwoord via mail. Bestellen en leveren ging zeer snel en vlot. In de toekomst zou ik hier zeker terug willen bestellen.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle service
  • Correcte prijzen

Henkels van Heerd 25-01-2017 Via de website gekocht

Aankopen bij keukenloods.nl

Eerst contactgezocht met keukenloods voor informatie. Goed adequaat geholpen en dus een magnetron besteld. Deze is vervolgens perfect geleverd.
Goed adres voor een volgende keer.

Bianca Maas 24-01-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk geholpen , Snelle levering.

Fijne webshop waar ik zeer goed ben geholpen .
Levering was snel .
Betalen met levering ervaar ik als zeer prettig .

Pluspunten

• Service
  • Levering

ilona smit weldam 24-01-2017 In de winkel gekocht
almere

aankoop inductiekookplaat

Ook ons zoveelste product dat wij bij jullie filiaal in Almere hebben gekocht bevalt ons prima en de verkopers zijn zeer klantvriendelijk en toegankelijk

Pluspunten

• klantvriendelijke verkopers
  • goede producten

Frederik 23-01-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Aankoop Amerikaanse koelkast

Prima shop, het grote voordeel voor ons is dat er een fysieke vestiging is in ons dorp en persoonlijke toelichting op de aankoop ons extra heeft geholpen om de juiste keuze maken. We werden vriendelijk en goed geholpen met advies en eerlijk verhaal over de bezorgingsgrens.

Pluspunten

• Fysieke vestiging nabij
  • Persoonlijk en goed advies
  • Prijs markt conform

Minpunten

• Bezorging tot aan de deur
  • Verpakkingsmateriaal zelf afvoeren

Fam kroes 23-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop combi oven

na vijftien jaar intensief gebruik van onze Siemens combi oven merkten dat hij wat minder werd , en gingen we op zoek naar een vervanger en zo kwamen we terecht bij keukenloots ik kan niet anders zeggen een perfect bedrijf.

Pluspunten

• Vriedelijk
  • Snel geleverd
  • Product goed ingepakt
  • Oude oven me retoer
  • Top gasten

Rietje 23-01-2017 Via de website gekocht

nieuwe afwasmachine via Keukenloods

Heel vriendelijke benadering, echt meedenken. Ook flexibel qua levering en mogelijkheden om te annuleren. Betaling bij de monteur, ook handig. Verder kreeg ik een leuke welkomstkorting. Alles bij elkaar prima!

Pluspunten

• prettige benadering
  • snelle montage
  • leuke korting
  • flexibel

johan van brusselen 23-01-2017 Via de website gekocht

afwasmachine

geweldige site met vlot bereikbare chat-hulplijnen als je die nodig hebt. prima prijs kwaliteit en super correcte levering ook in Belgie waar wij wonen. geode opvolging van de levertermijnen. wij zijn in de wolken.

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • opvolging levering
  • 100% correctheid in informatie

W. Van der Vorm 23-01-2017 Via de website gekocht

Kookplaat gas op glas

Gevonden via Internet. Vriendelijk geholpen en goed advies. Snelle service en dus helemaal tevreden. Ik heb mensen al geadviseerd bij de keukenloods te kopen.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snelle service

Pelgrim 22-01-2017 Via de website gekocht

Combi oven gekocht

Op internet vond ik de keukenloods.
Ik werd allervriendelijkst per telefoon te woord gestaan en besloot de combi oven hier te bestellen.
De aflevering verliep zonder storingen.

dimitra 22-01-2017 Via de website gekocht

prima service

goede kennis van artikelen, snelle service, gemakkelijk contact opnemen, betaling geen problemen, dus.uitstekend

Theo 22-01-2017 Via de website gekocht

Afzuigkap levering

Voor het eerst bij Keukenloods online gekocht, prijs/kwaliteit ten opzichte van derden is. Goed vooraf correspondentie over bestelling, levering en ook conform afspraak op de betreffende dag geleverd. Inhoud van geleverde product was compleet!

Kimmel 22-01-2017 Via de website gekocht

Prima shop!

Net voor de tweede keer besteld bij de keukenloods en wederom prima geholpen!
Bestelling keurig afgehandeld.

Wilma 21-01-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede service en een uitmuntende helpdesk.
Ik had een verkeerde maat vaatwasser besteld, de helpdesk belde me om samen de juiste maat te zoeken. De volgende dag al werd deze bezorgt en ingebouwd.

MC vd Waal 21-01-2017 Via de website gekocht

MC van der Waal

Snel en goed bereikbaar. Deskundige medewerkers die zeer vriendelijk en meedenkend zijn. Daarbij scherpe prijzen. Afhandeling en bezorging uitstekend. Aanrader!!!

Pluspunten

• Goed bereikbaar
  • Deskundig
  • Scherpe prijzen
  • Goede afhandeling en bezorging

Monique Barsingerhorn 21-01-2017 Via de website gekocht

Volledig keukenapperatuur

Alle apparatuur bij de keukenloods besteld.
En een smegg gaskacheltje die ze niet hadden maar keurig voor mij geregeld hebben.
Prijs was goedkoper dan andere vergelijkbare aanbieders.
Telefonisch en per mail goed te bereiken.
Delfde dag antwoord en vaak al binnen 1 uur.
Ik had de bezorging 3x moeten veranderen en dat ging zonder moeite ondanks de laatste x vlak voor de bezorging nog veranderd werd.
Service ook erg goed.

Pluspunten

• snel antwoord op je mail
  • scherpe prijzen
  • snelle bezorging

L. van Pelt 21-01-2017 Via de website gekocht

Goede service voor een aantrekkelijke prijs!

De klantenservice is goed; je wordt keurig en vriendelijk te woord gestaan. Daarnaast heeft men kennis van zaken. Ik ben zeer tevreden over de geleverde service en de producten. De levering was snel en keurig geregeld.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs
  • Goede klantenservice

Michael Kooi 21-01-2017 Via de website gekocht

Fornuis Etna Online gekocht.

Wij hadden online een fornuis gekocht. Helaas bij aflevering bleek deze beschadigd. De afhandeling van de klantenservice was zeer goed. Nadat men de foto's bestudeerd hadden ontvingen wij een mail dat het fornuis omgeruild zou worden. Gelijk ontvingen wij de datum wanneer de nieuwe geleverd zou worden.
De gemaakte afspraken zijn nagekomen en wij genieten nu volop van ons nieuwe fornuis.

Irma van Genugten 21-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zeer tervreden met mijn aankoop door de snelle levering op mijn aan gegeven tijd. En ook nog de goedkoopste koelkast van alle webshops..

A. de Ridder 21-01-2017 Via de website gekocht

Tijdige levering en vriendelijke aflevering.

Al een tijd op zoek naar een specifieke vriezer, waarvoor Keukenloods.nl een leuke aanbieding had. De bestelling gedaan twee dagen voor de jaarwisseling, met een leveringsvoorkeur voor de eerste week van januari. Ondanks de jaarwisseling vond levering op de gewenste dag plaats. Ook prettig dat het vroeg in de ochtend was, zodat producten uit oude vriezer niet ontdooiden voordat de nieuwe vriezer werd geleverd. Vriendelijke chauffeur en oude vriezer werd zonder problemen opgehaald.

Pluspunten

• levering in gewenste week
  • vriendelijke chauffeur

C J Kremer 21-01-2017 In de winkel gekocht
Veendam

dhr

gekocht bij de Keukenloods, Smeg koelkast, Atag kookplaat en een Franke heetwaterkraan.
prettig personeel, goed advies, vlotte afhandeling, en snelle levering.
zeer tevreden!

Tuinderspad 21-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Tuinderspad

De winkel heeft een groot assortiment opgesteld. Je kunt de apparatuur op die manier goed beoordelen , via de webstore kun je alles overzichtelijk nakijken

Pluspunten

• Groot assortiment/ lage prijzen

Minpunten

• Vaak erg druk