Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

M van Hoorn 13-12-2020

Dik tevreden, keurige goed gemotiveerde technici
Levering conform afspraak voor herhaling vatbaar

francesco van velthoven 13-12-2020

Gericht naar gasfornuis gezocht wat werd aangeboden met fabrieksgarantie en beste prijs. Alleen bezorgperiode werd veranderd, maar ik neem aan dat dat aan de bezorgdiensten ligt

Martine 12-12-2020

Het was even zoeken naar de goede filter voor de afzuigkap. Maar door overname waren de gegevens veranderd. Met hulp is de goede geleverd.

Arie 12-12-2020

Keurig op het afgesproken tijdstip geleverd. Ook nog achterom gebracht. Wij zijn blij met jullie

Albert van den Berg 12-12-2020

Ik ben super goed geholpen zeer klant vriendelijk alles heb ik zelf gemonteerd en werkt prima het was ook zeer goed ingepakt zodat ik het in goede staat heb ontvangen.

Leo 12-12-2020

Duidelijke website. Goede prijzen. Groot aaassortiment. Levering vlot. Grohe kraan werkt goed.

Huijberts 11-12-2020

Goed geholpen via telefoon in de winkel met uitzoeken van combimagnetron en binnen uur ophalen in opmeer . corona proef .

C. J. U. Kouwenhoven 11-12-2020

We moesten op kort termijn een krachtige afzuiger. De verkoper ging met succes zoeken voor ons wat er in het magazijn te vinden was.

Roos 11-12-2020

Keurige facturering. Goed contact mbt levering van Smeg koelkast. Keurige aflevering door bezorger.

Fam. C. SCHEEPERS 11-12-2020

wij zijn een bejaard echtpaar en vonden het fijn om door vakkundige mensen geholpen te worden , en onze AEG magnetron voor dezelfde prijs als via mijn pc, dus goede service, kwaliteit en prijs en dichtbij de deur, kan dankzij de KEUKENLOODS nog steeds samengaan, chapeau!!

Carlo 11-12-2020

Ben zeer tevreden, twijfelde tussen 2 A merken afzuigkappen en kreeg het advies voor de AA kwaliteit onder de afzuigkappen te gaan. Uiteindelijk was deze nog goedkoper dan de andere die ik gezien had.
Snelle levering en wordt netjes op de hoogte gebracht als het product binnen is voor afhaling.

Margreet 11-12-2020

Je kunt ook appen en daardoor ook snelle reactie op.je vragen. Ben zeer tevreden met alles.

R van Beek 11-12-2020

Heel tevreden met de service
Snelle levering en aardige/behulpzame mensen
En tevreden met onze nieuwe combi magnetron

Henk 11-12-2020

Bij Keukenloods een afzuigkap besteld. Eenvoudige wijze van bestellen en betalen. Vervolgens keurig op het afgesproken moment geleverd. Bij het uitpakken bleek de afzuigkap beschadigd en is er via de afdeling service direct een nieuwe besteld. Een week later had ik deze in huis, met de verontschuldiging van Keukenloods. Deze was prima , goed verpakt, met de juiste montagemiddelen en opnieuw keurig binnen het aangegeven tijdvak.

Iris 11-12-2020

Ruime keuze en tegen concurrerende prijzen.
Mijn ervaring;
Prettig contact met de medewerkers, welke netjes en meedenkend zijn.
Bezorging en/of opslag zoals het jou uitkomt.
Afhandeling van bestelling tot levering snel en zoals afgesproken.

Si olthof 11-12-2020

Prettig en kundig personeel, ze denken met je mee, veel merken op voorraad, goede service, snelle levering

Martijn 11-12-2020

Ik wist wat ik nodig had en had bij jullie besteld. Jullie waren voor dit product de goedkoopste. Verder vond ik de afstemming van levering en betaling echt super . Ben heel tevreden.

Ben 11-12-2020

De medewerker gaf een duidelijke en eerlijke uitleg. Tevens een korte levertijd.

Roberto 11-12-2020

Geleverd wat besteld is en alles snel gegaan dus gewoon goed bedrijf 👍
Goed geholpen aan de telefoon met bestellen

Petra Kroon 11-12-2020

Tevreden over de telefonische informatie, tevreden over het product, tevreden over de keurige installatie. Top

W. Smeenk 10-12-2020

De beschrijving van de koelvriescombinatie was prima. Bestellen was zeer eenvoudig en de levering volgens afspraak. Prima aankoop!

Sjaak Kranendonk 10-12-2020

Prima service. Goed informatie. en voor de inbouwvaatwasser die wij kochten werd vooraf nog een controle gedaan of de machine wel in de uitsparing paste. Perfect.

Mw D 10-12-2020

Vaatwasser gekocht AEG voor ikea keuken.
Zeer positief telefonisch contact, weten waar ze het over hebben, op alle vragen juist antwoord.
We zijn erg blij met onze vaatwasser en mooi in onze keuken ingebouwd.
Vlotte levering.

L.Bos 10-12-2020

Goede informatie en advies ben zeer tevreden en ik zou zeker mijn naaste omgeving jullie aanbevelen.

van de Geer Groenbeheer 10-12-2020

Makkelijke site, die snel en gericht de informatie verstrekt. Duidelijk en accuraat!