Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Marlie Knubben 20-12-2020

We zijn heel goed geholpen door de persoon die we belden over de oven. Daarbij hebben we de oven heel snel ontvangen, wat heel prettig was. Degene die de oven heeft gebracht was een hele prettige behulpzame man. We zijn super tevreden met de hele gang van zaken.

Bert 20-12-2020

zeer scherpe prijzen, snelle levering, medewerkers denken met je mee die zijn ook zeer vriendelijk

Liesbeth willems 20-12-2020

Ik ben zeer tevreden, super geholpen en de keuken perfect geplaatst. Een dikke tien!👍

Bina 19-12-2020

Bezorging conform afspraak. Zeer prettige en kundige installateurs, nul rommel achterlatend!

Jeffrey 19-12-2020

Werd telefonisch vriendelijk te woord gestaan en ook goed geholpen voor mijn aanschaf.
Ook de snelle levering was perfect!

R. De Goede 19-12-2020

Product snel kunnen vinden tegen een prima prijs, overzichtelijke site. Klantvriendelijke medewerkers.
Een klein minpuntje. Als klant heb ik zelf niet goed ingeschat dat bij de combioven de klapdeur tegen de deurpost zou aankomen. De oude oven ging open van rechts naar links. De oven van Siemens ging in het geheel naar beneden open.
Ik moest toch weer 50 euro betalen voor transportkosten terwijl het product werd omgeruild.
Dat vond ik minder. Ik ben 82 jaar en heb een AOW met een kleinpensioentje, dat heb ik de medewerker ook verteld. Maar de medewerker zei dat is de regel. Ik heb nog voorgesteld het bedrag te delen maar daar werd niet op ingegaan.

H.B.J. 19-12-2020

De site is duidelijk en eenvoudig te doorlopen. Juiste informatie en ruime keuze

jos 19-12-2020

netjes en goed georganiseerd bedrijf .
product opgehaald en keurig geholpen.

Top bedrijf 18-12-2020

Deskundige verkoper met nuttige tip.
Levering volgens afspraak.
Inbouw deskundig gegaan.

Jolanda 18-12-2020

Top is het ...goed ingepakt ..mooi fornuis...nog beter als ik zelf dacht ..en mooier...kan jullie zeker aanbevelen...snel vriendelijk ..nog befankt ..veel succes

Joseph 18-12-2020

Keukenloods.nl is degelijke webshop heb daarom opnieuw een bestelling geplaatst. Wasemkap Novy type: 936 rvs.
Mooie kap, echter na het plaatsen bleek dat er nogal veel speling zat tussen keukenkastjes en wasemkap.
Maatschets spreekt van breedtemaat 59,8 cm breedte van wasemkap is 59,4 cm. Dus maatschets en werkelijke maat van wasemkap kloppen niet. Bij bestellen ga ik uit van de maatschets. Heb dus zonder nameten kap geplaatst, en kijk dus tegen een te grootte speling aan.

Jac 18-12-2020

Duidelijke beschrijving van artikelen, ruime keus. Zeer correcte correspondentie afhandeling. Zeer tevreden.

Offermans 18-12-2020

Ik was niet tevreden met de vorige aankoop van een koelkast, omdat die erg klein uitviel.
Met behulp van de servies afdeling zijn wij samen opzoek gegaan naar een die wel bij mijn
wensen paste . binnen 1 week werd de ene vervangen voor een nieuwe .

Philippe 18-12-2020

Eenvoudig zoeken van product(en) en duidelijke keuze. Alles simpel en correct. Informatie over levering klopt. Goede prijzen. Keurig. Voorbeeld voor andere webshops.

Lbe 18-12-2020

Duidelijke site. Geeft echt de informatie waar je naar op zoek bent.
In de winkel word je goed geholpen en van tips voorzien. Niet opdringerig. Bestelling en levering precies volgens afspraak. Een aanrader!!

Sanne 18-12-2020

Duidelijke beschrijving op de site. Goed geprijsd. Supersnelle levering na inplannen bezorgingmoment.

Hilco 18-12-2020

Gewoon goed. Keurige prijs en snel geleverd. Ik kan keukenloods aanbevelen....

Rob Ebisch 17-12-2020

Goede service, snelle levering. Ben zeer tevreden over bestelling. Indien nodig zou ik weer gebruik maken van jullie diensten. Top!

Gerard 17-12-2020

Afgelopen maand kocht ik een Bosch combi-oven uit de outlet corner. Dit is een inbouwmodel. Ik werd met name goed geïnformeerd over de inbouwmaten en het stroomverbruik. Dit is belangrijk, omdat ik deze oven uit de outlet corner niet terug kon brengen. Intussen heb ik de oven in de keuken ingebouwd en doet zij doet het uitstekend.

Mieke24 17-12-2020

De afzuigkap in de avond besteld en de volgende dag al geleverd! Super!
Wij zijn tevreden!

Miele afzuigkap 17-12-2020

Onze afzuigkap werd keurig afgeleverd.
Was goed verpakt en voldoet aan de verwachtingen.
Helaas was de levertijd uiteindelijk wel een paar weken later dan verwacht

Eelco Jaarsma 17-12-2020

Super snel geleverd top producten van de Keukenloods. In het verleden al diversen apparatuur besteld altijd tevreden.

Chris 17-12-2020

Al jarenlang een goed en vertrouwd adres voor al onze keukenwensen. We hebben als nalevering een spatrand besteld en ook de maten inmeten op afstand met inhouding voor de hoek werden wij keurig in bijgestaan.

Fam. van de Moosdijk 17-12-2020

Telefonische besteld en zeer correct geholpen zelfs boden ze nog extra korting aan omdat ik twee producten afnam. Keurig op tijd geleverd volgens afspraak en een half uur voor aflevering gebeld door de bezorger. TOP

Leeuwe.B 17-12-2020

Zeer behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon. Ook bij de aflevering en betaling ging het helemaal goed.