Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sensi76 03-08-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

In de fysieke winkel geweest waar je alles goed kon bekijken. Overzichtelijk.

Op zondag in de winkel geweest en daar een combimagnetron gekocht welke meteen de volgende dag gratis werd bezorgd. Bovendien kon ik met pin betalen bij de bezorger en hoefde ik niks aan te betalen. Prima service!

Groot assortiment.

Aanbeveling
Gewoon goede service en kwaliteitsproducten voor een lage prijs. Wat mij betreft een winkel waar ik zo nog een product zou kopen.

Jan Jansen 03-08-2016 Via de website gekocht

Een overzichtelijke website met een groot assortiment en tegen echt scherpe prijzen .

Na de bestelling direct antwoord wanneer levering plaats vind.
Een dag voor de levering nogmaals een mail en tevens een sms. Bovendien is plaatsing tegen een meerprijs mogelijk.
Zelf tijdstip van levering bepalen is mogelijk.

Assortiment
Op keuken gebied is volgens mij alles te koop.
Tevens is een bezoek aan een showroom mogelijk. Dit is in lang niet alle internet winkels mogelijk

Aanbeveling
Het aanbod,de service en plaatsing mogelijkheden maken dit bedrijf voor mij een betrouwbare partner.

Extra toelichting
Het personeel is vriendelijk, deskundig en behulpzaam .

Sandra 03-08-2016 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk. Ook via telefoon hoef bereikbaar en correct en behulpzaam.

Zowel de telefoniste als ook de monteur waren vriendelijk. Monteur ruimde als netjes op en het het apparaat keurig gemonteerd.

Assortiment
Ze hadden het product wat ik nodig had.

Fiona Van Der Laan 03-08-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Alles was snel en makkelijk te vinden. Het bestelproces verliep ook snel en soepel.

In de winkel was veel personeel aanwezig. Vragen over de mail werden ook snel beantwoord.

Assortiment
Veel keus in veel merken in alle prijscategorieën. Geschikt voor iedereen dus.

Aanbeveling
Ruimte voor verbetering is er altijd, maar het is hoe dan ook een fijne winkel geschikt voor iedereen.

Extra toelichting
Nog even in afwachting van de levering van de keuken, maar heb er alle vertrouwen in.

Richard Boom 03-08-2016 Via de website gekocht

bestellen is overzichtelijk, makkelijk en belachelijk snel! Informatie online is ook top!

Online webshop: een upgrade voorstellen omdat iets niet leverbaar was. En dat allemaal zonder dat de afleverdatum/tijd in gedrag komt. SUPER!

En de aflevering was to. Vriendelijk en professioneel!

Sandra 02-08-2016 Via de website gekocht

Super duidelijke site

Onze nieuwe vaatwasser zou de dag erna geleverd worden maar toen kwam mijn vader aan met een cadeau voor ons.
Een nieuwe vaatwasser!
Savonds om 19.30 nog af kunnen bellen! !!!
Super hoor.
Volgende keer dat we iets nodig hebben zeker weer bij jullie! !!!!

P Bouman 01-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Bezoek aan een fysieke winkel was daardoor overbodig.

Motto afspraak is afspraak perfect nageleefd. Goed geïnformeerd over de werkwijze. Alles perfect geïnstalleerd en schoon opgeleverd. Top!

Assortiment
Ruime keuze met goede produktomschrijvingen.

Aanbeveling
Goed, duidelijk en overzichtelijk. Keukenloods heeft er een nieuwe klant bij!

Ga zo door!

goede productomschrijvingen

zeer tevreden over leveringsvoorwaarden

Quari 01-08-2016 In de winkel gekocht

Ruim opgezet en overzichtelijk

Klantgerichtheid was uitstekend, productkennis kan altijd beter

Veel keus

Aanbeveling
Het kan zomaar zijn dat het product de ene dag honderd euro goedkoper is dan de andere. Dit kan klanten en bedrogen gevoel geven. Bij ons werd dit uitstekend opgelost, maar het is wel een punt van aandacht.

Steyn 01-08-2016 Via de website gekocht

Handige website met filters

Snel antwoord op vragen

Alles te vinden

Gewoon goeie zaak

Gerard Hoonakker 01-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website met goede uitleg.

Ging soepel en makkelijker dan ik dacht. De afspraak werd punctueel nagekomen.

Assortiment
Voor de keuken was er alles wat men nodig heeft in de keuken.

Aanbeveling
Vlotte afwerking en alles volgens afspraak.

Extra toelichting
Als ik weer keuken app nodig heb staan jullie in mijn "Favorieten".

J Rooijakkers 01-08-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site

Snelle levering en updates hierover

Assortiment
Uitgebreide keuze en goede concurrerende prijs

De Vries 01-08-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Eenvoudig bereikbaar, veel keus, goed advies.

Vriendelijke en goed advies.

Assortiment
Ruime keus en als het product niet voorradig is krijg je een "upgrade" zonder extra kosten.

Aanbeveling
Qua productkeuze, kwaliteit, service en vriendelijkheid heeft Keukenloods mij bovenverwachting zeer goed geholpen.

Willems 01-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, producten vergelijken, levering binnen 24 uur.

Snelle levering na bestelling; binnen 24 uur. Afhandeling van klacht ben ik wat minder tevreden over. Advies van een medewerker bleek niet te kloppen. Dit werd achteraf niet hersteld. Heeft mij uiteindelijk geld gekost. Ik werd wel heel correct en vriendelijk te woord gestaan.

Assortiment
Veel keuze, veel verschillende modellen.

Aanbeveling
Jammer dat aan mijn klacht niet tegemoet gekomen werd. Ander had ik ik een top waardering kunnen geven.

Linda 31-07-2016 Via de website gekocht

Prima site. Zelfs op mn telefoon makkelijk door te scrollen.

Moet eerlijk zeggen dat de medewerker die ons geholpen heeft een bekende van ons is. Maar keurig telefonisch geholpen. Snelle service.

Assortiment
Genoeg keuze in modellen en merken en prijzen.

Aanbeveling
Toevallig heb ik gister jullie nog aanbevolen bij een vriendin.

Yvonne 30-07-2016 In de winkel gekocht
Afhaalcentrum Opmeer

Na even een belletje te plegen naar her servicenummer, kon ik mijn oven direct ophalen bij het afhaalpunt. Ideaal. Bezorgen doen ze ook heel snel maar ik wilde in het weekend lekker aan de slag met m'n oven.

Mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zetten de oven voor me in de auto, hielpen zelf met het platleggen van mijn achterbank.

Assortiment
Ze hebben echt heel veel en vooral ook veel op voorraad.

Aanbeveling
Ik ken deze winkel al vrij lang, ben eerder ook in het filiaal in Alkmaar geweest, nu bij het afhaalcentrum in Opmeer. Ik zie hier een goede sfeer tussen het personeel en dat merk je als klant. Men is snel, heeft veel in vooraad, klantgericht, vriendelijk en behulpzaam. Volgende keer ga ik weer hier heen. Fijn bedrijf!

Extra toelichting
Zou dit bedrijf zeker aanraden bij vrienden en familie.

charlotte 30-07-2016 Via de website gekocht

snel en correct

Assortiment
groot assortiment met betrouwbare en goede merk artikelen

makkelijk en snelle levering

Extra toelichting
Ik woon in Frankrijk en het is moeilijk om daar een goede wasdroger of andere apparaten te kopen .Zij hebben veelal hun eigen merken die voor mij onbekend zijn, vandaar dat ik een apparaat in Ned. gekocht heb.

Michel 29-07-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Toegankelijk en overzichtelijk

Vriendelijke mensen en behulpzaam

Genoeg keuze en merken

Aanbeveling
Vriendelijke mensen goede service en prijs

Tromp 29-07-2016 Via de website gekocht

slechte service van de monteur, heeft de oven niet aangesloten en hebben wel € 45,00 moeten betalen.

Aanbeveling
maken hetgeen wat ze mij beloven niet waar. Zijn daarom zeer teleurgesteld.

Officiele reactie van Keukenloods 02-08-2016

Beste heer/mevrouw Tromp,

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
Kunt u uw ordernummer naar info@keukenloods.nl sturen. Dan kan ik uw order erbij pakken en bekijken wat er in uw geval is misgegaan.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet
Luuk | Keukenloods.nl

Birgitte 28-07-2016 Via de website gekocht

Bobo 28-07-2016 In de winkel gekocht
Zaandam, en Watergang

eerst op internet oriënteren op specificaties en prijs. daarna naar de winkel om het artikel te voelen en bekijken. Gen moeilijke prijsonderhandelingen altijd laagste prijsgarantie.

eventuele wensen kan je kenbaar maken en worden op een vakkundige wijze beoordeeld. Diverse mogelijkheden worden geboden voor installatie.

Assortiment
Zeer ruime keus aan keukenapparatuur. je kan zo gek niet bedenken of ze hebben het wel.

Aanbeveling
Ik koop al enkele jaren mijn keukenappratuur bij de keukenloods in zowel Zaandam als Watergang. Ben zeer tevreden over de wijze waarop ik gehol;pen ben.

Extra toelichting
Koop al jaren voor mijn kinderen en mijzelf keukenapparatuur bij de keukenloods. Doe zelf via de consumentenbond onderzoek welke apparatuur voor mij het beste geschikt is en als beste uit de testen komt. Mijn keuzes staan vaak vast dat maakt het makkelijk. Indien er een nieuwer model is met de zelfde specificaties dan wordt ik door de verkoper daar op gewezen. Ik ervaar dat als zeer prettig

familie K 28-07-2016 In de winkel gekocht

Alles onder één dak.

De bestelling duurde langer dan verwacht, werden niet vanuit de winkel hiervan op de hoogte gehouden. Moesten steeds zelf bellen.

Assortiment
Er was genoeg keuze. De prijs-kwaliteit verhouding is reëel.

Aanbeveling
Dit lijkt mij een mooi cijfer, gezien eerdergenoemde beoordelingen.

Extra toelichting
Het was moeilijk een keuze te maken uit een keuken. De verkoper had enorm veel geduld, en ging gewoon nog een keer door de hele winkel als het nodig was.

Zonnetje 27-07-2016 Via de website gekocht

Het is een gemakkelijke website !! Ik kon makkelijk het produkt vinden, wat ik wilde !!

Ik had mijn produkt uitgezocht, er werd aangegeven te bellen voor de dagprijs!! Heb dat toen gedaan, goede prijs gekregen en de bestelling is verder telefonisch afgehandeld !!

Assortiment
Ze hadden genoeg keuze in de gaskookplaten !!

Aanbeveling
Ze hebben hele scherpe prijzen en dan ook nog dagprijzen !! Goede en vriendelijke service !! Heel behulpzaam , Als je belt voor de dagprijs, wordt de bestelling voor je geregeld zodat je dat zelf al niet meer hoeft te doen !! Dus Super service De levertijd valt ook nog mee !! Ik had de gaskookplaat dinsdag besteld en vrijdag is het geleverd geworden.

Extra toelichting
Keukenloods Toppie hoor !! Ga zo door!! en mocht ik weer iets nodig hebben, zien jullie mij zeker terug !!

Linda 27-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site!

Super snelle levering.

Assortiment
Ruim keuze aan, in ons geval, vaatwassers.

Aanbeveling
Goede en snelle service, iedereen aan te raden!

Marja 27-07-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Kundig. Aandacht voor de klant.

Gedreven personeel. Geen 9 tot 5 mentaliteit.
Aandacht voor de vraag van de klant

Vgls ons voldoende

Perfekt

Apparatuur laten installeren door team. 10 plus voor service

Tjeu Best 27-07-2016 In de winkel gekocht
nederweert

vrijdags gekocht en maandag morgen al om 7 uur smorgens volgens afspraak gebracht

Assortiment
was niet in de winkel voorradig,kregen wel duidelijke afbeeldingen te zien met vakkundige uitleg

Aanbeveling
je kunt eerst op internet alles vergelijken en dan in de winkel het product bekijken en laten uitleggen

Martin 27-07-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Watergang

We zijn al veel tijd en geld kwijt aan het oplossen van schades als gevolg van ondeugdelijke producten.

Pas op, pas op. Bij verkoop is dit bedrijf de vriendelijkheid zelve, maar bij defecten is de service nul. Oordeelt u zelf: ik koop een keuken en na een aantal jaar laat de folie van de kastjes los. Reactie: "Door de drukte is de folie er te snel opgeplakt waardoor het nu loslaat. Hierop zit geen garantie. U kunt beter duurdere gelakte fronten kopen." Hier dus noodgedwongen weer een bak geld aan uitgegeven. Na iets meer dan 5 jaar blijken dit echter helemaal geen gelakte fronten te zijn. De folie van de vaatwasmachinedeur laat opnieuw los. Reactie: "Het zijn gelakte deuren want de folie is gelakt (???). Bovendien komt het door lekkende stoom en warmte van de vaatwasser. Ik kan een nieuwe, afwijkende deur kopen, is het ";coulancevoorstel". Een vaatwasmachinedeur kan dus niet tegen de vaatwasser. Eerder al gedoe gehad met een (dure) kraan waar het chroom afbladderde en die uiteindelijk kapot ging: dat kwam door "een verkeerd schoonmaakmiddel" (Dreft). Onze conclusie: Het Schouw/Keukenloods heeft prachtige verhalen bij de verkoop, maar wij voelen ons bekocht en opgelicht.

Extra toelichting
Pas op met deze zaak, wij hebben hem eerst ook aanbevolen aan meerdere kennissen die er hun keuken hebben gekocht.

Officiele reactie van Keukenloods 28-07-2016

Beste Marcel,

Jammer om te lezen op de verschillende kanalen, dat u niet tevreden bent over Schouwkeukens.
Schouwkeukens Watergang is 2 jaar geleden volledig overgenomen door Keukenloods.nl en waar nodig handelen wij de garantie af.

U kunt onze verdere reactie vinden op https://nl.trustpilot.com/reviews/579884130000ff000974e012

Met vriendelijke groet
Luuk | Keukenloods.nl

Martin 14-05-2017

Inmiddels is deze klacht alsnog naar tevredenheid opgelost.

ellen 27-07-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en super snel geleverd

Ik vroeg naarde extra scherpe aanbieding. Die kreeg ik aangeboden. Zag vervolgens het aangeboden artikel elders €40 goedkoper. Kreeg artikelvoor de lagere prijs. Dat is woordhouden en service!

Assortiment
Genoeg keus in verschille de prijscategorieën

Aanbeveling
Zou iemand anders zeker zeggen kijk ook even op deze site

Henk van der Werf 27-07-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

We werden deskundig en goed geholpen op het tijdstip dat wij wilden.Helemaal goed!!!

Het advies was prettig en deskundig

Assortiment
Wat er fysiek niet is, kan besteld worden en alles is dus leverbaar.

Aanbeveling
Gemotiveerd personeel, ook zijn ze aardig en deskundig.

André 27-07-2016 In de winkel gekocht
Almere

Alles in 1 keer bestellen.

in 1 keer goed, denken met je mee, kan gewoon verkeerd bestelde of overbodige spullen retour brengen

Assortiment
Alles te bestellen tegen de laagste prijsgarantie

Aanbeveling
Goede kennis van zaken, uitstekende service en makkelijk.

Hofstede 27-07-2016 Via de website gekocht

Voldoende informatie op de site

We kregen voor dezelfde prijs een andere machine met een betere mogelijkheden. Bij vragen duidelijke antwoorden en prettige uitleg b

Ineke 27-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Goed telefonisch advies

Ruime keuze

Aanbeveling
Prijs kwaliteit in prima verhouding

Ik ben goed geholpen

Jetze 26-07-2016 Via de website gekocht

Alles is duidelijk te vinden. Je weet goed waar je aan toe bent.

Mijn vraag aan de klantenservice werd goed en prettig beantwoord.

Assortiment
Veel verschillende merken en types.

Duidelijk. Snel.

Goeie shop!

Hans T 26-07-2016 Via de website gekocht

Website is prima toegankelijk. Telefonische bereikbaarheid is eveneens heel goed met snelle respons.

Er wordt goed en deskundig meegedacht over vervangende inbouwmogelijkheden. Dit ging dan ook bijzonder goed en de inbouw is tot volle tevredenheid uitgevoerd. Ook de zeer goede ervaring met levering van o.a. afwasmachine en combi magnetron dit jaar bracht ons vanzelf weer bij keukenloods.

Assortiment
Ik heb op het internet het assortiment van andere aanbieders even bekeken maar geen was zo uitgebreid.

Aanbeveling
Boven beschreven ervaringen en de conclusie is duidelijk verder zijn de prijzen zeer redelijk en mocht iets niet op voorraad zijn is meestal een beter alternatief voor de dezelfde prijs beschikbaar. Heel goed!

Extra toelichting
Koel vries combi heel mooi ingebouwd met de deurpanelen van het vorige apparaat. We zijn er heel blij mee.

Jan Elzerman 26-07-2016 Via de website gekocht

Bestselling verliep vlot

Chauffeur zeer behulpzaam

Goede serviece

jjm van Cruchten 26-07-2016 Via de website gekocht

De bestelling was gemakkelijk er hoeven geen moeilijke internet opdrachten uitgevoerd te worden

Alles werd keurig netjes uitgevoerd
Telefoongesprek levering nergens geen problemen mee.

Assortiment
kon dit niet beoordelen omdat ik artikel al had uitgezocht

prima service levering correct

Arel 26-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke webwinkel met diverse mogelijkheden, zowel voor vergelijkingen, helpdesk, betaalmogelijkheden. enz..

Goede telefonische service.
Snelle levering.

Mevr loos 26-07-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Makkelijk bereikbaar veel parkeergelegenheid

Uitstekend geholpen vriendelijk personeel

Assortiment
Volop keus dus voor iedere portomonee

Aanbeveling
Gewoon een fijne winkel met kundig personeel

Steven Bekman 26-07-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Gemakkelijk online te bestellen.

Goede service. 's Avonds online besteld en de volgende ochtend gebeld dat het bestelde artikel bij het gekozen filiaal klaar lag.

Ruime keuze.

Aanbeveling
Gemakkelijk bestellen, ruime keus, diverse betaal- en afhaalmogelijkheden.

Michel Massop 26-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en duidelijk

Op tijd geleverd volgens afspraak

Assortiment
Ruime keuze en perfecte prijs kwaliteits verhouding

Aanbeveling
Kijk maar op de site, dat zegt genoeg😉

Ga zo door!

Dick 26-07-2016 In de winkel gekocht
zaandam

lekker overzichtelijk

goed en deskundig geholpen

grote keuze

Treffers 26-07-2016 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede en overzichtelijke website,Netjes thuis afgeleverd gekregen en ze hebben het op de juiste plek neergezet,was ook goed verpakt! lever datum later aangepast was ook zo geregeld

Kees 26-07-2016 Via de website gekocht

webwinkel overzichtelijk en duidelijk

worden goed op de hoogte gehouden van de levering m.b.t. de bestelling. Komen gemaakte afspraken keurig na.

Assortiment
voldoende keuze tegen scherpe prijzen.

Aanbeveling
zie opmerkingen bij vorige vragen

Danielle van Alphen 26-07-2016 In de winkel gekocht
Almere

Zowel de webshop als in de winkel een fijn gevoel.

Er wordt tijd genomen om tot een goede keuze te komen. Veel adviezen en voorbeelden zijn aangedragen.

Ruim voldoende

Aanbeveling
Duidelijk. Alleen het hoogst noodzakelijke aanwezig. De rest is in de boeken te vinden.

adriaanse 26-07-2016 Via de website gekocht

zeer goede servies mb omruilen van de magnetron

goede hulp mede werkers bij de schade en omruil voor een nieuwe magnetron ander merk paste beter in de keuken kast

zie boven

zie boven

Extra toelichting
prettige samen werking bij ons in ieder geval zeker aan te raden bij kennissen

Theo 26-07-2016 Via de website gekocht

Prima website

Afspraken nagekomen

Gevonden wat ik zocht!

Zie voorgaand

MarJoke 26-07-2016 Via de website gekocht

Het bestellen werkt eenvoudig en vlot.

Toen ik belde met de mededeling dat degene die mijn vaatwasser moet monteren net met vakantie is, werd zonder enig probleem de terugzendtermijn met veertien dagen verlengd. Top.

Aanbeveling
Vanwege de prijs en service.

Extra toelichting
Ook de bezorging van de afwasmachine was perfect. Even bellen dat de afgesproken tijd niet werd gehaald. En de oude vaatwasser ook weer vlot afgevoerd. Uitstekend.

Hanneke van den Berg 26-07-2016 Via de website gekocht

Goede duidelijke site

Moest helaas omruilen Dat verliep soepel

Voldoende sortering

Aanbeveling
Had 4 jaar terug al heel goede service ervaren bij de keukenloods. Wederom werd dit bevestigd

Alex 26-07-2016 Via de website gekocht

Mooi site groot assortiment

De service is 12/10 beoordeeld. Ik wiste niet dat er zo'n goede klantenservice mogelijk was. Snell, probleemloos

Aanbeveling
Als je keukenapparatuur nodig hebt, moet je naar dit winkel.

Extra toelichting
Advies, toelichting en hulp bij de bestelling alles was top class