Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Mw. H.Spruijt 22-12-2020

Via een familielid geattendeerd op Keukenloods. De communicatie was duidelijk, het tijdsblok van aflevering werd tijdig vermeld en verliep volgens afspraak. De koelvries combinatie was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De oude werd meegenomen.
Fijn dat een dergelijke aankoop verloopt zoals het hoort.

Frits Jagers 22-12-2020

wij hebben bij jullie en bosch combi-oven magnetron gekocht, het is een super oven. verder werden we door keukenloods snel en vakkundig geholpen. Onze bestelling was uitstekend te volgen en de levering was snel.
Kortom een perfecte partner om mee samen te werken

Jan 22-12-2020

Prima service en kwaliteit ook telefonisch goed en vriendelijk.En ook snel.

Terence Meijer 22-12-2020

Super geholpen door ....., met een grote order, goede service en zeer behulpzaam en kundig geholpen!

Hafkamp 22-12-2020

Zeer tevreden, zowel in de winkel als tijdens de montage. De monteurs hebben vakwerk geleverd en namen de oude spullen keurig mee.

Linda 22-12-2020

Super goed geholpen, er werd echt de tijd genomen om naar mijn wensen te luisteren en advies te geven. Daarnaast ook advies hoe ik zelf de apparatuur kon installeren. Klopte precies :-). De artikelen netjes afgeleverd. Helaas pas om 23 uur vanwege de drukte maar anders was het een 10 geweest.

HANS v STUIJVENBERG 22-12-2020

Goede keus en omschrijving van de ijskast en prima service en gelijk de dubbele ijskast mee retour genomen.Zeer tevreden,

Ron 22-12-2020

De prijs was scherp, levering met plaatsing keurig volgens afspraak en is ook netjes in de keuken ingebouwd, we waren en zijn zeer tevreden

Marc 22-12-2020

Keuken loods werkt met dagdeals hierdoor kan je duurdere apparatuur goedkoop aanschaffen, door de snelle telefonische afhandeling en het verzenden van de offerte per mail, was de bestelling zo geplaatst. Je kan betalen met afterpay, zo kan je wachten op je bestelling welke binnen 48 uur geleverd werd, en betalen wanneer het jou uitkomt. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Corine.O 22-12-2020

Makkelijk besteld via internet. Direct een indicatie gekregen wanneer de vaatwasser geplaatst kon worden. Uiteindelijk is dat in de middag geworden. Twee top monteurs die ook direct een fout in de overloop van mijn plintboiler zagen en dat verholpen hebben. Helemaal blij!

Sander 22-12-2020

De site is prima overzichtelijk, ruime keus en voordelig. Je verwacht het niet, maar daarnaast is er ook nog eens veel persoonlijk contact mogelijk. Zo heb ik via whatsapp vragen kunnen stellen en kreeg ik zelfs een bericht met ‘heb je deze ook gezien? Wellicht een voordeligere keuze en uit voorraad leverbaar ipv welke je nu bestelt’.
Ik ben keurig op de hoogte gehouden van het bestelproces (producent had ‘m niet op voorraad) en de levering.

Familie van den Berge 22-12-2020

Fijne overzichtelijke site en we hadden zo gevonden wat we zochten. Besteld en betaald. Kregen we daarna een mailtje of we alle maten op wilden geven zodat alles nagekeken kon worden of het paste in de kast. Wij vonden dat fantastisch want zo weet je dan zeker dat het goed komt. Zowel voor hen als voor ons. Het afleveren ging ook prima en doordat het bij andere klanten uitliep kregen we zo ongeveer elk half uur een berichtje hoe laat ze bij ons konden zijn, echt TOP. De vriezer draait naar alle tevredenheid en weten zeker dat mogen we weer iets nodig hebben dan staat keukenloods bovenaan ons lijstje. We bevelen keukenloods zeker aan bij onze familie, vrienden en kennissen.

Wim 22-12-2020

Snelle levering, goede communicatie. En doen wat ze beloven, ik had mijn afzuigkap ergens anders voor een paar euro goedkoper gezien. Dit gemeld en kreeg hem bij keukenloods nog voordeliger.

Peter Boer 22-12-2020

De website is zeer overzichtelijk, met duidelijke productinformatie. Keukenloods is in veel gevallen de goedkoopste en gaan vaak mee met de prijs van een concurrent als die goedkoper is. Ideaal, je ontvangt een persoonlijk aanbod en met een link in de mail kun je dan gewoon online afrekenen. Ook bezorging en meenemen oude apparaat was keurig verzorgd.

Bold 22-12-2020

Goede begeleiding met name tot betrekking van de afmetingen en de inbouw, snelle levering

Astrid 22-12-2020

Snelle levering. Je wordt goed geïnformeerd over de voortgang van je bestelling. Vriendelijke en bekwame medewerkers. Voordelige prijs voor A merk witgoed.

Jan 22-12-2020

Overzichtelijke webshop/ site . Snel een keuze kunnen maken door de duidelijke specificaties.ondanks coronatijd toch spelen correct bezorgd.

Roel Lachman 22-12-2020

Ik had de verkeerde gehad . En vond de medewerker die mij geholpen had irritant en hij nam geen tijd voor je. Daarna goed geholpen om de juiste rail te krijgen. Het omruilen ging moeizaam omdat er indeling niet was gecommuniceerd dat ik het kwam halen

Anne 22-12-2020

Alles netjes geleverd. We hebben een gratis upgrade gekregen omdat het bestelde model niet voorradig was. Oven werkt erg fijn.
Maten klopten. Paste precies.

Jan 22-12-2020

Zeer betaalbare keukenapparatuur, goede en snelle levering die op eigen bepaalde tijdstip geleverd werden.

Huib 22-12-2020

Ik was terughoudend over online uitzoeken van mijn oven. Dit bleek volledig onterecht. Keukenloods kwam met twee man sterk en heeft product keurig gemonteerd in de keuken. Snel en goed! Voldeed volledig aan mijn verwachting.

Marcel van der Tak 22-12-2020

duidelijke omschrijving ook met maten erbij zodat je niet verkeerd besteld, tijdens de vraag over de prijs kwam ook weer de vraag over de inbouwmaten erg goede service en een goede prijs / kwaliteitsverhouding

Ingrid 22-12-2020

Vergeleken met concurrenten zijn de prijzen goed. Omdat ik nog wat vragen had, heb ik mijn inbouwkoelkast en vriezer telefonisch besteld. Er wordt meegedacht en niets opgedrongen. Ondanks dat het druk was werd ik de volgende dag al gebeld voor een aflever afspraak. De inbouw service is met hoofdletters Service. Dit kom je nog maar zelden tegen. Deze meneer verstaat zijn vak. Gaat voorzichtig en netjes te werk. Al het verpakkingsmateriaal wordt afgevoerd. Kwam er later achter dat hij zelfs de klok van mijn magnetron, die ook van stroom af moest, opnieuw had ingesteld.
Volgende keer kies ik absoluut weer Keukenloods!

Maarten 22-12-2020

Op zoek naar een Quooker. Heldere site, goed kunnen kiezen. Prettig dat aansluitend de aanleg erbij afgesproken kon worden, tegen een voordelige prijs, tijdens black friday. Een week later is de Quooker op deskundige en sympatieke wijze aangelegd.

EJC 21-12-2020

In de winkel goed en deskundig geholpen. Alles
Vanuit een ontspannen sfeer. Verkoper sloot aan bij onze behoefte. Binnen een week na aankoop vond levering en installatie plaats. Alles volgens afspraak. Helaas toch gebruik moeten maken van de klantenservice. Probleem is nog niet opgelost, alleen tot toe verloopt dit contact ook goed.