Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MtHB 27-09-2016 Via de website gekocht

Siemens inbouwkoelkast

Model bleek niet meer voorradig. Passend alternatief aangeboden. Levering volgens afspraak. Er ontbrak iets, dit werd binnen enkele dagen na tussenkomst van keukenloods netjes door Siemens nabezorgd!

Pluspunten

• Service bij bestelling
  • Service na aflevering
  • Betalen bij aflevering
  • Zeer passend alternatief aangeboden

Minpunten

• Aangeboden artikel niet leverbaar

Osman Unal 27-09-2016 Via de website gekocht

Zeer scherpe prijzen & super service!!!

Ben via vergelijk.nl op keukenlood.nl terecht gekomen. scherpste prijs en een super snelle levering met een hele goede service!!! zoals afgesproken half uur voor de levering nog gebeld door de bezorger en met veel zorg de product tot op de millimeter geleverd. vriendelijke mensen en verdienen zeker een goed woord!! kortom ben zeer tevreden en zeker een aanrader!!

Pluspunten

• beste prijs
  • vriendelijk
  • snelle levering
  • goede nazorg (vragen of alles naar wens is gegaan)

rosing 27-09-2016 In de winkel gekocht
Veendam

mevr.

Dit vs de 2e keer dat we een apparaat kopen bij de Keukenloods. We zijn goed geholpen in de winkel. Er waren duidelijke afspraken over levering. Precies op tijd was de levering.
We zijn helemaal tevreden over het product.

Govert 27-09-2016 Via de website gekocht

Miele inbouwvaatwasser

Via de webshop een Miele inbouw vaatwasser besteld en gelijk online betaald. Kort erna de bevestiging gekregen dat dit type niet eer leverbaar was. Het model erboven voor dezelfde prijs gekregen, Heel netjes van Keukenloods. Vaatwasser netjes binnen het tijdvak dat aangegeven was geleverd tot in de keuken.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Minpunten

• niet zo'n mooie website

henk 27-09-2016 In de winkel gekocht
zaandam

oven en kookplaat

zeer vriendelijke hulp in de winkel. na levering hadden wij wat opmerkingen over het product, die gelijk naar volledige tevredenheid opgelost werden. wij waren blij verrast en content

Pluspunten

• vriendelijk
  • servicegericht
  • klantverwachting ingevuld
  • terzakekundig

Marco 27-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon erg goed.

Super service van het verkoopteam van keukenloods ze namen via de chat alle tijd om ons goed van dienst te zijn en kwamen met de goede suggesties. scherpe prijzen en een snelle levering, door een zeer correcte vervoerder die ook de wagen zeer netjes op orde had. De zeer vriendelijke chauffeur bracht de door ons bestelde kookplaat netjes in de keuken. Een dikke 9 van ons omdat er natuurlijk altijd ruimte voor verbetering moet zijn.

Pluspunten

• service van het verkoopteam
  • scherpe prijzen
  • snelle levering

Michael Hofmann 27-09-2016 In de winkel gekocht
Zwaag Nh

Top koop bij Keukenloods

Leuke winkel van de Keukenloods in Zwaag.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zeer snelle levering van het juiste materiaal en nog het goedkoopste ook.!

Pluspunten

• Persoonlijk
  • Snelle levering
  • Goedkoopste aanbod
  • Uitgebreiden keus

Minpunten

• Warme winkel (geen airco)

Nanno Bouma 27-09-2016 Via de website gekocht

Bestelling inbouwmagnetron

Duidelijke site met groot assortiment, De prijzen zijn scherp. De hele orderafhandeling loopt vlot en probleemloos

Corinne 27-09-2016 Via de website gekocht

Siemens afzuigkap LC90BA530/01

Titel: Siemens afzuigkap LC90BA530/01
Cijfer: 10

In december een vaatwasser gekocht via Keukenloods.nl. voordeliger dan op vele websites werd aangeboden. Ik had mijn bedenkingen. We waren super tevrede over alles. Deze maand hebben We een nieuwe afzuigkap gekocht van Siemens de LC90BA530/01. Wederom werd deze het goedkoopst aangeboden op KEUKENLOODS.NL. Het bestelgemak, de snelheid, de levering alles was TOP. Heel fijn dat je zelf een dag van bezorging mag inplannen en dan wordt er Door jullie een klein tijdslot van levering gemaakt. Dit klopte ook perfect. Je wordt ook zeer goed van alles op de hoogte gehouden. Ik raad echt iedereen aan om bij keukenloods.nl te bestellen!!!!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Duidelijke site
  • Snelle levering
  • Goede communicatie

Michel 27-09-2016 Via de website gekocht

Bosch vaatwas ook gekocht bij Keukenloods

Zeer behulpzame (web)winkel en scherp geprijsd. Ook voor advies en hulp word je heel vriendelijk en goed geholpen. En de volgende dag in huis!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goede info
  • Goede hulp
  • Snel geleverd
  • Goede service

wvdinteren 27-09-2016 Via de website gekocht

Nieuwe apparaten

Prima contact snelle reactie op offerte aanvraag en net plaatsen door het inbouw team nette knaap harde werker echt aan te bevelen

Pluspunten

• snelle reactie
  • prima inbouwteam

Jeroen Pastor 27-09-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser, goede communicatie

Duidelijke shop, met goede productinfo en prijzen. Telefonische communicatie over de levering is professioneel en de levering verliep vlekkeloos.

Pluspunten

• Levering
  • Telegonische communicatie

Renate 27-09-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuidoost

Misleiding

Misleiding
Afgelopen dinsdagochtend contact gezocht met Keukenloods Amsterdam Zuidoost voor een offerte check. Bij deze check duidelijk aangegeven om welk type keuken het ging, Beda (mat greeploos wit met schuine frontjes), welke staat opgesteld in de showroom bij de vestiging van Keukenloods in Zaandam en helaas (nog) niet bij de vestiging in Amsterdam Zuidoost. Uiteindelijk afgelopen vrijdag telefonisch contact gehad, de verkoper Peter kon onze offerte matchen met deze specifieke Beda keuken dus afspraak gemaakt bij de vestiging in Amsterdam voor afgelopen zondag om het verder door te spreken. Zondag bij binnenkomst nogmaals aangegeven dat we net uit de showroom uit Zaandam kwamen om de keuken nog even goed te beoordelen. We zagen bijvoorbeeld duidelijk dat de frontdikte afwijkend is van een standaard front . Bij aanvang van het gesprek nogmaals duidelijk aangegegven dat we echt voor dit specifieke keukentype kwamen. Peter gaf aan dat dit helder was en het om een hogere kwaliteit keuken ging. Kortom we begrepen elkaar dachten we. Gedurende gesprek indeling en werkblad doorgenomen, ook gevraagd naar afwijkende frontdikte, dat was het geval aldus Peter. Voorwaarde om de deal rond te maken is dat we direct moesten tekenen. Indien we naar buiten zouden lopen, verviel het aanbod. Dit voelde redelijk intimiderend. Tegelijkertijd hadden we met Peter duidelijk gesproken over welke keuken het ging dus uiteindelijk getekend. Eenmaal thuis checkten we de orderbevestiging en daarin zagen we niet de frontdikte gespecificeerd, iets wat we tijdens het gesprek wel benoemd hadden. De dag erna heeft mijn man direct gebeld en gevraagd of dit nog even gespecificeerd kon worden in de orderbevestiging. Peter gaf aan dat hij eerst wilde verifiëren wat exact de dikte was van de frontjes van de Beda keuken die staat opgesteld in de showroom in Zaandam. Later belde hij terug, dit bleek inderdaad 22mm, maar hij wilde dit niet aanpassen. Indien we dit wilden moesten we hiervoor extra 500 euro bijbetalen. Dit geloof je toch niet? Wat een ongelofelijke deceptie! Voorafgaand aan het contact hebben we aangegeven om welke keuken het ging, we hebben duidelijk aangegeven dat we deze keuken exact wilde matchen. Verkoper gaf bij aanvang gesprek duidelijk te kennen dat hij wist dat dit om hogere kwaliteit keuken ging en uiteindelijk blijkt de verkoper ons een standaard frontdikte te hebben verkocht (19mm) hetgeen dus niet overeenkomt met de Beda Liscio showroomkeuken in Zaandam. We voelen ons misleidt, er staat 1 type Beda Liscio keuken opgesteld in de showroom in Zaandam, daar verwijzen we voorafgaand aan het gesprek en tijdens ons gesprek voortdurend na en uiteindelijk wordt er een goedkopere variant aan ons verkocht. We voelen ons bekocht, het is alsof je bij de groenteboer de mooie rode Elstar appels aanwijst en je komt thuis en hebt groene Granny Smiths appels in je zak. De aankoop is een gigantische investering, in ons geval ruim 20K. Iets waar je naar uitwilt kijken en een goed gevoel bij wilt hebben. Vertrouwen bij het rondmaken van deze investering is daarbij cruciaal. En ons gevoel van vertrouwen ontbreekt volledig want er is ons iets anders verkocht dan hetgeen we hebben gevraagd en waar we tijdens ons gesprek voortdurend naar hebben verwezen. We vinden dit onacceptabel en voelen ons misleid en bekocht.

Officiele reactie van Keukenloods 27-09-2016

Beste Renate,

Bedankt voor uw bericht en vervelend om te lezen dat dit misverstand is ontstaan. Onze verontschuldigingen hiervoor.

Ik heb in ons systeem op uw naam gezocht en ik kan alleen een keuken van 12,5K terugvinden, i.p.v. 20K waaraan u refereert. Kunt u mij uw ordernummer sturen? Dan weet ik zeker dat ik de juiste gegevens voor me heb en kan ik u verder helpen.

Ik hoor graag van u.

Officiele reactie van Keukenloods 29-09-2016

Beste Renate,

Helaas hebben wij uw ordernummer nog niet ontvangen. Graag ontvang ik alsnog uw ordernummer, dan kan ik u verder helpen.

p.j ruijter 25-09-2016 Via de website gekocht

Goed geregeld

goede overzichtelijke website . Bij vragen een snel antwoord . Goede info mbt levertijd en plaatsing . Vakbekwame
monteurs en nemen ook nog de verpakkingen mee retour !
Ben er zeer tevreden over !

Keukenloods 25-09-2016 Via de website gekocht

goede service, snelle levering, goed advies

vries-koelkast en vaatwasser bij Keukenloods gekocht. Er is snel contact te maken met een medewerker. Geven een goed advies, en zijn vriendelijk. Snelle levering en prima montage!! Zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• Super

Ferry 24-09-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Wij hebben een koelvriecombie gekocht.de site is overzichtelijk en snelle levering.de bezorging was ook heel vriendelijk en netjes.en de beste prijs natuurlijk.!!!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle levering
  • Oude apparaat retour.

Strooband 24-09-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Geweldig geholpen!!!

Ruime keus, prijs/kwaliteit super!! Direct meenemen, dag later via keukenloods de monteur het apparaat komen plaatsen, zeer tevreden

Pluspunten

• Veel op voorraad

Petra 24-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service!!!!

Zondagmiddag besteld en maandagmiddag in huis!! Perfect verpakt en prima aflevering. Ga vooral zo door!!!

Pluspunten

• snelle service

Evelien 23-09-2016 Via de website gekocht

Goede service. Duidelijk en vriendelijk.

Na zoeken op de website nog ff gebeld voor info. Echt zinvol advies gekregen van de man die me hielp. Afhandeling weer digitaal. Veel keuze. Goede prijs. Zelfs levering op zaterdag zonder extra kosten.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Sms ter herinnering
  • Vriendelijk geholpen
  • Goed advies
  • Netjes ingebouwd

Minpunten

• Kan ik niet bedenken

piet 23-09-2016 Via de website gekocht

aankoop inbouwkoelkast

De verwachtingen worden waargemaakt. Denk bijv. aan geplande bezorgtijd, het afleveren in de keuken en meenemen oude apparatuur.

Tollenburg 23-09-2016 In de winkel gekocht
Almere

Vervanging van Combi oven

Ik vind de winkel zeer toegankelijk en een lage drempel hebben.Voor mij heel bekend als oud keukenman (Houtsma).
Ik hou van deze inrichting.

Pluspunten

• Bekende Formule
  • Prijs kwaliteit verhoudng

AS 23-09-2016 Via de website gekocht

Aarzel je nog?

Als je dit bedrijf alleen kent via het Internet, dan denk je bij het zien van de naam “Keukenloods” aan een stelletje rommelaars die een graantje binnen de witgoedsector willen meepikken. Die gedachte begon bij mij te veranderen toen ik via een mail contact zocht met een paar vragen. Een snelle reactie en een exact antwoord op de gestelde vragen volgden. Nou ja, dan maar het risico nemen, dacht ik, want hun prijs voor de twee keukenapparaten is best gunstig. Geruststellend was dat je pas bij levering hoeft te betalen. Dat het bedrijf dan boter bij de vis wil, vind ik meer dan billijk.
Toen de artikelen op de afgesproken tijd werden bezorgd, kwam de installateur meteen mee. Mooi is dat ook dat door het bedrijf werd geregeld, terwijl het aanvankelijk leek dat ik dat zelf met een “onderaannemer” zou moeten regelen.
De installateur bleek een man met ervaring. Ik kan niet anders zeggen dat van het begin af aan tot en met het plaatsen perfect is verlopen. Conclusie: als je ook een aankoop wil doen, en je aarzelt nog: kies dit bedrijf! Het is mij uitstekend bevallen.

Pluspunten

• Gunstige prijs
  • Duidelijke afspraken

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Ernst 23-09-2016 Via de website gekocht

Service keukenloods

Prima zelfs eerder geleverd dan beloofd, door nette jongens die de oude koelkast ook weer meenamen, was wel iets sjouwen voor ze maar geen probleem!

Pluspunten

• Zeer snel
  • Netjes

Minpunten

• Geen tot nu toe

Jack Thijssen 23-09-2016 Via de website gekocht

Jack Thijssen Neerkant

Na wat telefonische vragen die overigens heel vriendelijk waren heb ik een koelkast gekocht bij de keukenloods.
Alles was perfect geregeld incl een zeer vriendelijke man de hem afleverde en ook installeerde.
Alles zeer vakkundig en netjes gedaan waarvoor onze dank.

Pluspunten

• Duidelijke afspraken
  • goede service
  • goede prijs kwaliteit
  • vriendelijk personeel
  • vakkundig personeel

Minpunten

• totaal geen minpunten

H.Lanson 23-09-2016 Via de website gekocht

gewldige service, geven graag door aan vrienden.

Via internet bekeken en besteld, keuze was zeer groot, de uitleg en beelden duidelijk. Steeds vriendelijk of je hulp nodig had komt niet vaak voor deze service s.

Erika 23-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering

Eenvoudige bestelling en mogelijk om voorkeur voor leverdag en -tijd aan te geven. Koerier heeft de diepvries in de keuken neergezet. Betrouwbare webshop.

els wezendonk 23-09-2016 Via de website gekocht

mijn aankoop van een Etna glasplaat voor onze dochter Simone

heel fijn en duidelijk geholpen aan de telefoon, in overleg een afleverdata en tijd kiezen en snel teruggebeld om e.a. te bevestigen.
Snel gebracht fijne brengservice.

Pluspunten

• snelle service
  • duidelijk aan de telefoon
  • goede brengservice

pauline 23-09-2016 In de winkel gekocht
internet

fantastisch!!

Onze oude koelkast was gesneuveld, heb verschillende bedrijven gebeld, die me niet hielpen tot ik keukenloods belde. Daar werd ik uitstekend geholpen met t bevestigen van de keus mbt de verfijning, maten, scharniersysteem etc. Het verwarrende voor mij waren de maten, of t nou koelkastmaten of nismaten zijn die op internet vermeld staan: nismaten dus! Dan de inbouwservice: perfect en heel aardig

Pluspunten

• service
  • kwaliteit
  • prijs

Minpunten

• geen enkelminpunt

Akkerman J.R. 23-09-2016 Via de website gekocht

Miele koffieautomaat inbouw

Goede website , gemakkelijk bestelling doen. Afrekenen prima geregeld en fabrieksgarantie. Ik denk beste prijs.

Albert 23-09-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Aankoop inductiekookplaat

Leuke uitstraling ,vriendelijk personeel,goede prijs voor kwaliteitsproducten.
Een bedrijf waar je wel je elektrische aankopen kunt doen.

Mark 23-09-2016 Via de website gekocht

Top winkel!!

Keukenloods heeft een overzichtelijke website, concurrerende prijzen, goede service (we hadden namelijk wat vragen voor het bestellen) en super snelle levering (vandaag besteld, morgen in huis). We kregen zelfs 3 jaar extra garantie bovenop de standaard 2 jaar. Kortom wij gaan hier zeker vaker apparatuur bestellen!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede garantie service
  • Lage prijzen
  • Goede communicatie

Arthur 22-09-2016 Via de website gekocht

Inbouw Diepvries/koelkastcombi

De afmetingen van het toestel dat ik zocht, kon ik niet meteen in België terugvinden, dus kwam ik eerst op een andere Nederlandse site terecht, waar ik meteen zag dat er niet gemonteerd werd.
Dus zocht ik verder en kwam ik op keukenloods terecht.
Hier werd dit niet meteen aangegeven, dus bestelde ik mijn ijskast en gaf ik aan dat ik wenste te betalen voor de montage.
Nadien kreeg ik echter een mail waarin vermeld stond dat ze geen montage doen in België.
Mijn bestelling was al geplaatst en ik zal al even zonder ijskast, dus liet ik het maar doorgaan.
De leveringen gebeurden enkel op maan- en woensdag, net de 2 dagen dat ik nooit thuis ben. Was ook wel handig geweest, moest hier vantevoren kenbaarheid aan gegeven zijn.

Gelukkig bracht de transporteur mijn ijskast tot boven en nam hij m'n oude koelkast terug mee! Gelukkig, want dit bleek eerst ook nog geen evidentie te zijn.

Betere communicatie op jullie website voor Belgische klanten zou echt wel aan te raden zijn, en niet achteraf of via jullie vriendelijke telefoondienst via de gebruiksvoorwaarden, want die ga je echt niet elke keer nalezen...

Pluspunten

• vriendelijk
  • goed aanbod

Minpunten

• communicatie op website
  • service buitenland
  • geen oplossing

Officiele reactie van Keukenloods 23-09-2016

Beste Arthur,

Bedankt voor uw bericht. Onze verontschuldigingen dat de voorwaarden niet geheel duidelijk waren. We gaan dit intern bespreken en bedankt voor de tip!

We zien u graag terug bij Keukenloods.nl

PH 21-09-2016 Via de website gekocht

Prima contact voor advies en prima aflevering/montage

Heb een goed advies en inductiekookplaat voor een goede prijs kunnen kopen.
Keurig afgeleverd en gemonteerd. Nu nog de kookresultaten afwachten . . . .
Hoop op termijn van nazorg/service geen gebruik te hoeven maken!

Pluspunten

• contact per mail en tel
  • advies en prijs
  • levering en montage

Michel 21-09-2016 Via de website gekocht

Keukenloods levert wat beloofd

Goede website, alles is duidelijk te vinden en er staan ook voldoende specificaties op. de prijzen zijn ook goed, zeker niet te duur, nergens anders goedkoper gevonden. De betaling ging simpel via ideal. 1 dag later kreeg ik de orderbevestiging (die even gecontroleerd moet worden, om problemen te voorkomen. ik vind dat slim). Dezelfde dag kreeg ik ook een mail dat de levering 1 week later werd door dat mijn bestelling niet bij de leverancier op voorraad was, vervelend maar wel duidelijk. Vervolgens kreeg ik in de week dat de bestelling bij keukenloods binnen zou komen de bevestiging dat dit inderdaad was met de vermelding dat de transporteur contact opneemt voor een afspraak. vervolgens een mail met de bevestiging van de gemaakte afspraak bij de transporteur. Duidelijk en helder. Levering werd ook gedaan op de afgesproken tijd. Top!

Pluspunten

• Website
  • informatie
  • komen afspraken na

Sander 20-09-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant

Na al een goede prijs online te hebben gevonden bij de Keukenloods, toch nog even gebeld voor scherpere prijs en kreeg die ook. Aflevering binnen 1 werkdag en heel netjes.

Pluspunten

• prijs
  • assortiment
  • lagere prijs na bellen

Patsy 19-09-2016 Via de website gekocht

Super prijs/kwaliteit

Eerst was ik geen fan van online kopen maar bij Keukenloods was de service en behulpzaamheid zo goed dat ik het iedereen kan aanbevelen. Top.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Kwaliteit
  • Snelle levertermijn
  • Correcte levertermijn

Johan 19-09-2016 Via de website gekocht

scherpste prijs met prima begeleiding van koop tot levering.

Artikel gekocht in de webshop van Keukenloods.
Verrassend scherpste prijs, ruime mogelijkheden voor betaling. Erg tevreden over de voortgangsinformatie. Doen wat ze beloven. Top

Pluspunten

• scherp geprijsd
  • afspraak is afspraak

saskia 19-09-2016 Via de website gekocht

duidelijk site. goede prijzen. snelle levering. super!

heb een goede vaatwasser aangeschaft een voor goede prijs. het was de goedkoopste aanbieder van dit model bosch op internet. de website is duidelijk. makkelijk om te bestellen. snelle levering ( al de volgende dag) en duidelijk tijdsvak waarin hij geleverd werd. ik ben heel tevreden!

Pluspunten

• snelle levering
  • goedkoop

Tom 19-09-2016 Via de website gekocht

Mijn geweldige combimagnetron

Als ondersteuning voor mijn glutenvrije broodjes, koek en gerechten was ik op zoek naar een combimagnetron, deze vond ik op keukenloods.nl Met goede informatie over formaat en gewicht. Dus besteld en betaald werd deze de volgende dag op per mail genoemde tijdstip bezorgt. Netjes in de verpakking, goed behandeld in huis afgeleverd. Ik heb het aangesloten en kon het direct gebruiken. Zeer tevreden.

Pluspunten

• heldere info
  • goede prijs
  • makkelijk betalen
  • mail met voortganginfo

Hans 19-09-2016 Via de website gekocht

Siemens combi oven CM638GRS1

Een snelle en correcte levering, en een scherpe prijs. Over de service kan ik nog niet oordelen, deze heb ik nog niet nodig gehad.

John OdC 19-09-2016 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, snel geleverd en... goede prijs!!!

N.a.v. eerdere goede ervaring wilde ik weer een aankoop doen. Keukenloods was in eerste instantie niet de goedkoopste. Na versturen van het contactformulier werd de prijs aangepast en had Keukenloods door mijn eerdere ervaring de deal. Uitgebreid programma, klantvriendelijk en snelle levering. Zeer tevreden!!!

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Goede prijs
  • Klantvriendelijk
  • Snelle levering

Wim eijkemans 19-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop koelkasr

Snelle afhandeling na keuze. Diverse mails ontvangen van ontvangstbevestiging, pro forma rekening leveringsdatum en als laatste tijdstip aflceeibg en factuur

Pluspunten

• Grote keuze
  • Makkelijk bestellen

Henk Verschoor 19-09-2016 Via de website gekocht

aankoop afzuigkap via de website van de keukenkoods

We hebben een afzuigkap gekocht
prima geregeld
Kap bleek niet op voorraad, maar werd toch met een paardagen geleverd. Top

Verhoeven 19-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop magnetron.

Nadat ik een magnetron besteld had, had ik nog een vraagje. Deze via de mail gesteld. Werd snel teruggebeld met de antwoorden. En daarna snelle levering. Volgens afspraak.

Pluspunten

• Snelle service
  • Doen wat ze beloven

Martijn 19-09-2016 Via de website gekocht

Snel geleverd, maar miste verzendbevestiging

De bestelling ging eenvoudig en een bevestiging was meteen ontvangen. Echter verzendbevestiging ontbrak. Na een belletje met de klantenservice kreeg ik meteen een antwoord en ook het tijdstip door dat ze langs zouden komen. Klasse!

Pluspunten

• Klantenservce
  • Goed verpakt
  • Bevestiging bestelling

Minpunten

• Verzendbevestiging

Danielle 19-09-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Genieten van je keukenapparatuur

Aan het begin van de maand nieuw keukenapparatuur (koelkast, vriezer, oven en combimagnetron) gekocht. En ze hebben fantastische producten geleverd! Zelfs binnen 4 werkdagen werd het bezorgd!. Bij aankoop keken ze ook nog of de producten elders goedkoper werden verkocht en werd het aankoopbedrag hierop aangepast. We kregen er zelfs een pannenset bij! Goede service en de keuken is fantastisch geworden! Echt genieten.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede informatie
  • Klantvriendelijk

Fam. uit Rijswijk 19-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop, plaatsing vaatwasser

Overzichtelijke winkel, duidelijke prijzen. Goedkoper dan andere winkels. De geïntegreerde vaatwasser is vakkundig geplaatst door vriendelijke medewerkers. Ook namen ze alles netjes mee.

F. van den Eijnde. 19-09-2016 Via de website gekocht

Vriendelijke en goede aflevering van product.

Ook goede betalingsregeling (bij aflevering).Het product werd na de plaatsing van de bestelling ook snel geleverd.

Helga van het Bolscher 19-09-2016 Via de website gekocht

aankoop Miele inbouwapparatuur

Groot assortiment met scherpe prijsstelling. Telefonische ondersteuning van personeel bij keuze. Correcte bevestigingen.

Pluspunten

• verificatie van order
  • telefonisch contact

Minpunten

• bellen op zondag

Raf 19-09-2016 In de winkel gekocht
België

Keukentoestellen goed geleverd wanneer het voor mij paste

Ik heb 3 toestellen besteld uit een bepaalde Siemens product lijn die paste bij mijn huidige toestellen. De toestellen had ik pas 4 maanden na bestelling nodig (maar wou de toestel dus zeker wel reserveren) Keukenloods heeft ze voor mij 4 maanden in opslag gehouden en nadien na betaling perfect op schema afgeleverd. Dikke aanrader

Pluspunten

• Persoonlijk advies
  • Levering
  • Opslag
  • Communicatie