Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

P.J. de Jonge 24-12-2020

Goed uitgelegd bij bestellen en volgens afspraak op tijd afgeleverd en geïnstalleerd. Beter kan niet.

Mick 24-12-2020

Tevreden met het product. In de winkel uitgebreid info ontvangen en kon mijn ootdeel daardoor beter nemen Ga zo door

Wout 24-12-2020

Op de website een Bosch oven/magnetron combinatie gezien. Helaas de magnetron niet leverbaar. in de winkel werd een AEG variant voorgesteld. deze hebben we aangeschaft, en werd op de beloofde dag bezorgd. Ook de uitgebouwde matrialen werden zoals beloofd meegenomen.

Dimphy 24-12-2020

Gemakkelijke site ziet er goed uit .en de offline winkel is ook prettig en goed bereikbaar erg vriendelijk personeel en echt vakkundig

Johnvdl 24-12-2020

Vriendelijk, gemoedelijk, Beleefd en behulpzaam personeel !!
Op de website een product zoeken en met degelijk advies met de juiste aankoop buiten gaan.
Wat wil je nog meer.....??!!!

Pieterjac en Marian 24-12-2020

Inmiddels hebben we al meerdere keukenapparaten bij de Keukenloods aangekocht. We bezochten opnieuw deze zaak voor een kookplaat. Zijn goed voorgelicht en konden daardoor besluiten voor een Siemens inductiekookplaat welke in de aanrechtsparing past van 60 cm maar is 70 cm breed. We bereiden nu de Kerstdis voor en zijn zeer te vreden met de aankoop.

G.kok 24-12-2020

Gekocht bij Keukenloods een inductie plaat met flexzone waarop je met de pannen mag schuiven bij de zelfde verkoper 3 koekenpannen aangeschaft nu blijkt dat de koekenpannen de plaat beschadigt met schuiven.Kontact opgenomen met de keukenloods en vertelden mij ondanks de kookplaat er pas 1 week in gebruik was wij zijn niet aansprakelijk ,geef het maar aan je glasverzekering op.wij vinde dat de verkoper ons had moeten waarschuwen niet te schuiven met deze pannen ondanks de kookplaat een flexzone heeft.Wij hebben inmiddels onze rechtbijstands verzekering ingeschakeld die een claim gaat in dienen bij de Keukenloods ,als we dit van te voren hadden geweten hadden wij niet bij de Keukenloods deze apparatuur gekocht.!! .G.j.Kok.
Officiele reactie van Keukenloods 24-12-2020

Beste G.,

Helaas is er inderdaad, ook bij een kookplaat met flexzone, kans dat er krassen ontstaan bij het schuiven van pannen. Dit kan onder andere gebeuren door een klein korreltje, wat natuurlijk niet te voorkomen is.

We raden inderdaad in deze gevallen aan om de verzekering in te schakelen. Als zij de claim goedkeuren krijg je namelijk sneller het geld terug.

Ik vertrouw erop dat het naar tevredenheid wordt opgelost.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Martin 24-12-2020

goed ontvangst tijdens Corona, goed advies en staan open voor vragen en oplossingen.
installatie zeer goed gedaan alles in overleg en uitleg.
zelfs al aanbevolen in mijn netwerk.

Kees 24-12-2020

Duidelijke website met gedetailleerde informatie. Met enkele muisklikken is de bestelling geplaatst en kan naar keuze bezorgd of afgehaald worden. Goede afspraken. Goede prijs. Gewoon goed!

Max 24-12-2020

Snel geholpen door zeer klantvriendelijke medewerkers. Geen 10 als cijfer enkel omdat we in de winkel hebben betaald. Dit was voor de bezorger niet bekend helaas

Willem 24-12-2020

Alles tot tevredenheid gelopen. Geen enkele klacht over het product.
Alleen de bijgeleverde montage-instructie van Siemens bij de inbouwkoeler is hopeloos. Daar valt nog veel te verbeteren.

R.Vervest 24-12-2020

Heb voor de eerste maal een bestelling gedaan en deze weekend is deze inductie geplaatst.
We proberen nu hoe het allemaal gaat.

Gert 24-12-2020

Vlotte afhandeling en leveren wat ze beloven. Ook de prijs is heel redelijk

Lianne 24-12-2020

Prettige communicatie met snelle opvolging bij een offerteverzoek.
Wij hebben onze keuken elders gekocht, maar alle apparatuur bij Keukenloods besteld.
Dit scheelde ons erg veel geld!
Er is veel keuze en er wordt meegedacht.
Ook de levering verliep vlekkeloos!

A.H.Vroone 24-12-2020

Keurig en met eindeloos geduld geholpen en uiteindelijk voor een redelijke prijs de juiste machine geleverd gekregen binnen de 48 uur.

Sital 24-12-2020

Ben echt tevreden site super goed en snel. Binnen 24 uur had ik mijn product. Ook telefonisch goed geholpen.

John 24-12-2020

Supersnelle levering, goeie prijs, overzichtelijke site. Geen ervaring met hun klantenservice want die hadden we niet nodig!!!

Peter 24-12-2020

Breed assortiment tegen concurrerende prijzen.

Men denkt ook mee, als het bestelde apparaat, een onvoorziene levertijd verlenging krijgt.
Uit voorraad een vergelijkbaar product geleverd.

Het zoeken op de site en bestellen is super eenvoudig.

Kortom een aanrader.

Martijn 24-12-2020

Prima product tegen een goede prijs. Levering niet de volgende dag zoals sommige duurdere concurrenten wel doen. Levering prima en op zondag was mogelijk. Wel op de goede plek gezet (wat door de covid maatregelen vooraf twijfelachtig was), maar niet uitgepakt.

Adrie Valckx 24-12-2020

Via Internet een oplossing gezocht voor een snelle mogelijkheid om aan een kookplaat én afzuigkap te komen. Keukenloods kwam naar voor en bood qua model, prijs en levering het juiste. Maar ja de naam "keukenloods" gaf mij niet direct iets vertrouwds. Naar aanleiding van de reviews toch over gegaan tot aankoop. Directe bevestiging. En helaas was de afzuigkap niet leverbaar. Oei dan komt het erop aan hè. Mijn eerder geuitte twijfel werd n.a.v. één appje teniet gedaan. Op verzoek kreeg ik snel een alternatief aangeboden. Je zou misschien denken een die 2 x zo duur was maar nee keurig binnen het toch al krappe budget. Ik werd via de app keurig en supersnel geholpen. Levering, ondanks de eindejaarsdrukte, op tijd binnen zodat er tijdens de Kerst gekookt kan worden. Kortom chappeau voor de snelle service. Kleine tip. Bij aankoop gaskookplaat vermelden dat er een passende nieuwe gasslang geadviseerd wordt gezien de levensduur en veiligheid. Deze werd overigens ook snel nageleverd. Dus: klasse

Kocken Art & More 24-12-2020

Keukenloods, goed te vinden, prettige overzichtelijke site met uitstekende informatie. Ook bij bezoek in de zaak zelf een uitstekende begeleiding bij aanschaf van een keuken.

Rob Hendriks 24-12-2020

De website van Keukenloods is gebruiksvriendelijk. De communicatie is goed als er door overmacht afgeweken moet worden van de gemaakte afspraken. Het installeren gebeurt op een vakkundige manier. Kortom, ik ben zeer tevreden over datgene wat Keukenloods biedt.

de thuiskok 24-12-2020

Combimagnetron besteld begin October deze werd geleverd begin December dit buiten de schuld van Keukenloods. Dankzij de uitstekende communicatie hadden wij er vertrouwen dat hij wel geleverd zou worden. Het was het wachten waard, een uitstekend goed product , voor een goede prijs.

Theo kok 24-12-2020

Ik vind het een prima shop erg goed geholpen en service was ook top gewoon doen

M. Konsten 24-12-2020

Ze maken waar wat ze zeggen. Super geholpen door de verkoper maar niet te vergeten ook door de chauffeur.