Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

L Smit 08-01-2021

snelle levering. Fijn dat er werd mee gedacht. duidelijk over de tijd van de levering

Jac Appeldoorn 08-01-2021

Deze shop heeft zijn zaakjes prima op orde, de website is duidelijk en wat betreft prijs waren zij de goedkoopste.
Dat laatst was voor mij met de positieve reviews de reden om hier te bestellen.

Karin 08-01-2021

Duidelijk verhaal. Laagste prijs. Keurige levering en montage volgens afspraak.

Bart Nijenhuis 08-01-2021

Alles wat wij gevaagd hebben is nagekomen, zeer vlot is onze afzuigkap geleverd.
Ga zo door dan stellen jullie niemand teleur.

Eelke Toxopeus 08-01-2021

Goede service, goed meedenken, goede prijs, goede levering en de montage was fantastisch! De twee mannen die kwamen installeren en monteren waren super kundig. Erg tevreden.

JJ Maat 07-01-2021

Geen gedoe met bestellen, gewoon in de web shop kiezen, afrekenen en geleverd krijgen. Nu had ik zelf gedoe gemaakt door opeens te switchen van fornuis, ik had toch nog een mooiere gevonden... Geen probleem! Order werd omgezet in een nieuwe, betaling is aangepast en het nieuwe fornuis werd toch nog op de afgesproken datum afgeleverd. Nou, als dat niet geweldig is, voor een nieuwe klant en dat net voor de drukke kerst periode. GEWELDIG! Keukenloods staat nu bij mij favorieten.

Jeroen 07-01-2021

Dezecwinkel biedt veel keus.
Snelle levering en zeer snelle plaatsing met goede informatieoverdracht.

Hans Maas 07-01-2021

Snelle en correcte levering. Kwaliteit van het geleverde artikel is top. Goede service.

Tom 07-01-2021

Duidelijke site, goede actieprijzen. Alles is perfect gecommuniceerd en op de afgesproken dag op tijd bezorgd.
Heel tevreden!!

Tjeulaling 06-01-2021

Goede aanbieding, snel bezorgd

Kies al een aantal jaren voor Keuekenloods
Ze hebben de beste prijs!!!!

Rakhee Pandya 06-01-2021

Excellent team, great customer service and awesome fitting of two appliances.

Great experience!!

Maria 06-01-2021

Prima service. Op afgesproken tijd, netjes de kookplaat geïnstalleerd. Dag tevoren een mail gehad met de tijd . Allemaal goed geregeld.

Spijk Jw 06-01-2021

In Corona-tijd vaatwasser defect. Na telefonisch contact goed geholpen en zelfde dag nog een nieuwe vaatwasser geleverd, prima service en snel geholpen

Ton Zuurveld 06-01-2021

Ik heb een Siemens vaatwasser gekocht. telefonisch is mij deze aanbevolen. De vaatwasser is volgens planning en afspraak geleverd . Mijn complimenten gaan uit naar de expertise van medewerker aan de telefoon maar vooral gaan mijn complimenten uit naar de 2 monteurs welke de nieuwe vaatwasser geplaatst hebben en de oude verwijderd. Erg netjes en beleefd te werk.
Ton Zuurveld

Carlo Heuveling 06-01-2021

Ik werd snel en adequaat geholpen bij de Keukenloods in Gaanderen en was daardoor snel klaar. Er is goed geluisterd naar mijn wensen. Prima personeel.

Ali 06-01-2021

Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop bij keukenloods. Mijn bestellling is heel snel bezorgd. Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam !

Vincent 06-01-2021

De bestelling via de telefoon gedaan. De Keukenloodsmedewerker heeft mij vriendelijk te woord gestaan, met als gevolg een bestelling. Afgesproken dat eea ook geïnstalleerd zou worden. Dat was ondanks de kerstdagen geen enkel probleem. Exact volgens afspraak kwam er een deskundige monteur, die eerst de oude apparatuur ontmanteld heeft en vervolgens het nieuwe geïnstalleerd. We zijn dan ook bijzonder tevreden over de gehele afwikkeling. Waarom dan geen 10. Ik denk dat er altijd wel iets valt te verbeteren. Maar ik kan het nu even niet bedenken.

Paul Barel 06-01-2021

Hele mooie showroom met vriendelijk en uiterst kundig personeel. Ook de levering verliep prima. Ondanks een verontrustend telefoontje dat niet alles compleet was, is er toch compleet geleverd.

Paul 06-01-2021

Prijs / kwaliteit en duidelijke website is in combinatie met de merk website

Ramon 06-01-2021

Fijne winkel met een groot assortiment tegen scherpe prijzen! Levering was helaas wel iets later als aangegeven maar uiteindelijk is dit netjes opgelost door de medewerker. Uiteindelijk erg tevreden met de aankoop en kan het zeker aanraden!

Kookplaat 06-01-2021

Ik heb mijn bestelde kookplaat nog Steeds niet. En Keukenloods bied ook geen oplossingen.
Officiele reactie van Keukenloods 06-01-2021

L.S.,

Dat is vervelend! Daar breng ik graag verandering in. Wil je je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik met je mee.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Annemarie 06-01-2021

De aflevering ging zelfs sneller als verwacht toen bleek dat de winkels door de lockdown weer dicht gingen. Heel prima dus.

Mari 06-01-2021

Keukenloods had veruit de beste offerte voor mijn nieuwe keukenapparatuur, met hele goede kortingen. Betaling bij aflevering ha mijn voorkeur en dat kon ook. Sommige apparatuur werd helaas later geleverd dan gepland, maar dat kwam door vertraging bij de fabrikant. Keukenloods dacht wel steeds goed mee en zorgde ervoor dat de andere apparaten wel op tijd kwamen.

Siewert 05-01-2021

Behalve zeer scherpe prijzen ook goed en objectief advies, erg klantvriendelijk bij tussentijdse wijzigingen.

Marga 05-01-2021

Goede service aan de telefoon voor vragen, terzake deskundig en leverdatum telefonisch veranderd. Geen probleem.