Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob 26-10-2016 Via de website gekocht

Ruime keus, scherpe prijzen.

Keukenloods.nl is een overzichtelijke site met ruime keus. Ze zijn altijd bereikbaar en geven waar nodig goed advies. Ik heb er al vaker keuken apperatuur aangeschaft en dat is mij nooit tegen gevallen.
Mvg Rob

Pluspunten

• Ruime keus.
  • Goed advies.
  • Vlotte levertijd.

Nico Kooiman 26-10-2016 In de winkel gekocht
Hoorn

Super

Ruim assortiment, overzichtelijk, vriendelijk je kan zelfs je eigen laten verrassen met alle nieuwtjes en een super service

Fam. vd Werff 25-10-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods.nl te Veendam

Goed advies en duidelijke afspraken en snelle levering

Goed advies over de mogelijkheden voor de aanschaf van een nieuwe vaatwasser.
Direct een duidelijke offerte en vervolgens directe leveringsafspraak kunnen maken op korte termijn. Tevens een mooie lagere prijs dan bij een keukeninstallateur/winkel

Pluspunten

• goed advies
  • snelle offerte
  • duiduidelijke afspraken
  • snelle levering/montage
  • goede prijs

Minpunten

• voorlopig geen (apparaat kort geleden geleverd)

Edwin 25-10-2016 Via de website gekocht

Edwin

Voor de 3e keer keukenapparatuur gekocht bij de keukenloods. Goede prijs, snelle levering. Via telefoon goed geadviseerd om met mijn prijs een goed assortiment samen te stellen.

Pluspunten

• Goede prijs
  • snelle levering
  • goed geholpen via telefoon

Minpunten

• in winkel iets minder persoonlijk geholpen

W van duyvenbode 25-10-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Snel geleverd .met pin aan de chauffeur betaald en de oude vaatwasser is netjes meegenomen . Helemaal top ! Vaatwasser doet het prima

Harold Sanders 25-10-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap Smeg

Een duidelijke en overzichtelijke website. Selecteren waar je naar op zoek bent en de gewenste keuze maken. Makkelijker kan het niet. Nog even telefonisch contact gehad stond in de wacht, maar werden om 21:05 uur toch nog even geholpen door xxx. Dikke pluim. De afzuigkap besteld op 11 oktober om 21:10 uur en de 13e netjes afgeleverd.

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering

Ron 25-10-2016 Via de website gekocht

Top!!!

Goede service en contact met de medewerkers en bezorger alles snel en zonder schade geleverd. Echt een aanrader voor iedereen....
Prijs/kwaliteit verhouding is Top!!

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Aanrader

P.Fikkert 25-10-2016 Via de website gekocht

Waar voor je geld

Ik zocht een gaskookplaat. Bij het zoeken was de productinformatie helder en duidelijk. Tekening en afmetingen netjes te zien. Voor 12 uur heb ik besteld en de volgende dag op het afgesproken tijdstip geleverd. Keurig vooraf bevestiging en factuur per mail en een code om het pakket te volgen. Bovendien goedkoper dan de fabrikant en/of de winkel. Ik ga hier zeker terug komen.

Marianne 25-10-2016 Via de website gekocht

Snel en betrouwbare service

Mooie duidelijke website. De leveringsvoorwaarden die op de site staan, worden ook nageleefd.
Keurige levering en netjes verpakt waardoor er bijna geen schade kan ontstaan bij transport.

Pluspunten

• Snel
  • Netjes

Minpunten

• Duurder

Frances Meijssen 25-10-2016 In de winkel gekocht
Opmeer

De Keukenloods is een zeer prettig en goed bedrijf.

Met de Keukenloods heb ik al jaren ervaring en ben erg tevreden. De service is fantastisch.
Aangezien ik een inbouwoven wilde kopen en de inbouwmaat niet precies wist, werd door hen uitgezocht hoe de maat was van de te vervangen oven. Dat was een uitzoekerij en er werd echt de tijd voor genomen. Hoe dan ook, een goed internetbedrijf, betrouwbaar en behulpzaam.

Pluspunten

• sevice
  • vriendelijkheid
  • bbetrouwbaarheid

Anneke Meijer 25-10-2016 Via de website gekocht

heel goed geholpen . ook telefonisch

Telefonisch gevraagd of de oven in Gaanderen afgehaald kon worden. Hij was daar niet voorradig. met 2 dagen thuis bezorgd. Heel tevreden over de hele procedure van het bestellen. Keurig bericht wanneer de oven bezorgd zou worden.

Rob Thijssen 25-10-2016 In de winkel gekocht
Nederweert

Dhr R.A.H. Thijssen

Er is een goede en snelle service, de bestelling was de volgende al en in de winkel werd een duidelijke informatie over het gekochte product gegeven.

Pluspunten

• snelle service
  • kwaliteit prijs verhouding product

Maarten 25-10-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Prima bedrijf

Nieuwe combi-magnetron gekocht bij keukenloods. Duidelijke site met prima prijzen. Omdat ik dicht bij een vestiging woon geen gebruik gemaakt van verzending. Heb vooraf gebeld of de magnetron op voorraad was. Dit moest nagekeken worden omdat het voorraadbeheer soms niet accuraat was. Medewerker heeft mij teruggebeld nadat hij in het magazijn gekeken heeft.

Pluspunten

• Telefonisch goed bereikbaar
  • Nette prijzen

Evert Jan 25-10-2016 Via de website gekocht

Dhr

goede prijs-kwaliteit verhouding. Bij het maken van mijn keuze tel.advies gekregen; er werd zelfs navraag bij de leverancier gedaan. Uitstekende service en snelle levering. Betaling bij levering via pin werd als zeer positief ervaren.

Pluspunten

• service
  • levering
  • betaling

henk keurentjes 25-10-2016 Via de website gekocht

vaatwasser

gewoon goed en erg makkelijk prima bezorging leuke mensen kortom niets aan te merken
en of je online of in de winkel besteld alles is makkelijk en goed te vinden

Pluspunten

• snelle levering
  • prijs uitstekend
  • vriendelijke verkopers
  • online te bestellen

Rob 25-10-2016 In de winkel gekocht
Geen idee

Aankoop inbouw koelkast bosch

De keukenloods was mij niet bekend. Ik heb op prijs en voorraad gezocht. De informatie was duidelijk. Levering was op korte termijn. Een goede koelkast. Inbouw 180 hoog. Werkt zoals beloofd.

Pluspunten

• Goede informatieverschaffing
  • Goede prijs kwaliteit
  • Snelle levering

G. Plug 25-10-2016 Via de website gekocht

Dhr.

Goede site alleen levertijd klopte van geen Kant.
Dit had binnen 1 a 2 werk dagen zullen zijn, maar wert een week, zonder dit even te melden. Verder klopte alles en ben ik uit eind gelijk blij met mijn aankoop

Pluspunten

• Veel keus en scherp geprijsd
  • Gratis geleverd

Minpunten

• Levertijd Langer dan aangegeven

Officiele reactie van Keukenloods 25-10-2016

Beste mevrouw Plug.

Bedankt voor uw bericht en vervelend om te lezen dat de levertijd langer was dan verwacht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mocht ik u nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag.

Luuk | Keukenloods.nl

Klant 25-10-2016 Via de website gekocht

Fijne service en goede prijzen!

Goede webshop! Snel antwoord bij vragen en goed aanbod keukenapparatuur met goede prijzen! Na een offerte via de mail opgevraagd te hebben hebben we meteen de bestelling gedaan. Nog niet de gehele bestelling is binnen dus kan verder nog geen uitspraken doen.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Breed assortiment
  • Snel antwoord op vragen

RM Jungschlager 25-10-2016 Via de website gekocht

Grill/bakoven Pelgrim

Overzichtelijke website en een makkelijk in te vullen bestelprocedure.
Tijdstip van Levering tijdig aangekondigd op zowel email als app.
Aflevering volgens afspraak tot in de keuken en oude apparaat zonder problemen mee kinnen geven.
Oven eenvoudig te plaatsen en volgens een duidelijke instructie in gebruik genomen met uitstekende bakresultaten!
Tevredenheid alom!!

Karin Schrauwen 25-10-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Mw Schrauwen

Vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel. Goede communicatie via de mail betreffende de bestelling en levering.
I.v.m. vakantie moest 1 item later geleverd worden, was geen probleem werd gelijk geregeld dat we die levering 1 dag na onze terugkomst in huis hadden.
Gebruiksvriendelijke website.
Kortom ik ben een zéér tevreden klant.

Pluspunten

• Personeel
  • Samenwerking met het bedrijf dat afleverd
  • Duidelijk en snel mailverkeer

Judith 25-10-2016 Via de website gekocht

Super service!

Omdat ik niet zeker wist welke afzuigkap ik nodig had en wat de beste prijs/kwaliteitverhouding had, heb ik het contactformulier ingevuld. Vrijwel meteen werd er telefonisch contact opgenomen en werd ik van uitgebreid en nuttig advies voorzien. Niet zomaar een verkooppraatje, maar echt inhoudelijk advies. Levering verliep ook soepel.

Pluspunten

• Service
  • Advies

Topwinkel 25-10-2016 In de winkel gekocht

Top winkel

De website is top en duidelijk, zoeken naar een artikel is zo gepiept, kortom herhaling vatbaar volgende keer.

Margreet 25-10-2016 Via de website gekocht

Top Webshop

Top shop met een breed assortiment. Goed prijzen voor merk producten.Kom je er niet uit dan kan je bellen met behulpzame verkoop / service afdeling. Snel en duidelijk uitleg over het product dat je zoekt. Levering ook super. Dit is de 2de keer dat ik heb besteld. Voor 17:00 uur besteld volgende dag om 13:00 uur was mijn bestelling in huis. Oude apparatuur nemen ze netjes mee.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede kennis producten
  • Ruim assortiment
  • Prijzen zijn goed

WEEGSCHAAL. 25-10-2016 Via de website gekocht

WEEGSCHAAL.

In mijn nieuwe keuken zou een nieuw fornuis geplaatst worden. Deze moest aan een aantal eisen voldoen. Na lang zoeken en vergelijken en vooral meten, is de keuze op de SMEG van de Keukenloods gevallen.
Het is een mooi functioneel fornuis voor een zeer voordelige prijs. De levering was precies zo als afgesproken. Het tijdstip van de aansluiting werd overschreden maar uiteindelijk zeer deskundig gedaan.
Minpunt van de SMEG is het veel te korte stekkersnoer dat een stopcontact binnen +- 50 cm eist. Waardoor de beloofde plaatsing, direct tegen de wand, niet haalbaar is. Dit omdat de contactdoos en de stekker die, samen 4 cm breder zijn dan het overlappende spatbord, achter het gasfornuis moet worden geplaatst en het direct aansluiten tegen de achterwand verhinderen. Gelukkig is de ruimte ertussen maar 4 cm. De andere merken, werkelijk ook prachtige fornuizen, daar zou een ruimte van minstens 20 cm zijn ontstaan..Ook de hoogte van het fornuis is van belang, nieuwe keukenbladen worden op 92/93 cm hoogte geplaatst. De SMEG voldoet aan (bijna) alle eisen.

M. Zander 25-10-2016 Via de website gekocht

M. Zander

Zeer goed en overzichtelijke website.
Bij een bestelling van meerdere producten zeker de moeite waard om een offerte aan te vragen.
Snelle reactie van de van de vertegenwoordigers zelfs buiten kantoortijden!
Bestelling is eerder geleverd dan ik had aangevraagd, maar was hier wel van op de hoogte gesteld. ( je kan het alvast maar in huis hebben😉)

Pluspunten

• extra korting bij meerdere producten
  • Ook buiten kantoortijden goed bereikbaar
  • alles volgens afspraak geleverd

Prins 25-10-2016 In de winkel gekocht

Helemaal tevreden ??

Klantvriendelijk, behulpzaam maar niet opdringerig personeel, goede voorraad en voorraadsysteem, uitgebreide Outlet (waar wij uiteindelijk zijn geslaagd), prettige koppeling met installateursdienst, meteen bevestiging over de mail, bezorging goed geregeld, bij Outlet ophalen wanneer het jou uitkomt....heel erg tevreden!

Pluspunten

• Parkeren
  • Outlet
  • Digitale bevestiging
  • Klantvriendelijk
  • Behulpzaam

Herman 25-10-2016 Via de website gekocht

Dhr

Overzichtelijk, prijs verhouding met andere aanbieders is gunstig. Ruime keuze in artikelen wat geleverd kan worden. Snelle afhandeling van opdrachten.

Jeroen 25-10-2016 Via de website gekocht

Super service

Voor een uitstekende prijs/kwaliteit een grote afzuigkap (120cm breed) besteld. Als een van de weinige leveranciers werd de kap snel afgeleverd. Je wordt gebeld voor datum/tijd van aflevering. Dus niet de hele dag wachten tot er een bezorger komt opdagen.

Dus prijs prima

• Levering

Lubbert Hakvoort 25-10-2016 In de winkel gekocht
Almere

Keukenloods

Wij zijn tot nu toe zeer tevreden over Keukenloods, wij hebben daar onze apparatuur gekocht + keukenblad omdat wij een handgemaakte keuken krijgen. De levering heeft nog niet plaatsgevonden, alleen de afzuiger hebben we ontvangen. Wij willen graag Ben alvast bedanken voor de vriendelijke en behulpzame hulp in de afgelopen tijd.

Pluspunten

• prijs
  • garantie

Minpunten

• cooker

Holwerda. 25-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

We zijn via de site van Kieskeurig bij de Keukenloods beland.We kenden het bedrijf niet maar dat we bij aflevering konden pinnen vonden we een groot pluspunt. En alles was op voorraad. Binnen enkele dagen werd er bezorgd.En werden de oude spullen meegenomen. Gaan voor de volgende aankoop weer kijken.

Pluspunten

• Snelle levering.
  • Neemt oude apparaten mee.
  • Prima prijs.

Minpunten

• Sorry. Is gewoon goed.n

Addy Branderhorst 25-10-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel.

Goede prijs/kwaliteit vergelijk
Uitstekende communicatie bij eventuele vragen
Perfecte Afspraak planning
Meegaandheid bij eventueel veranderen van gemaakte leveringsdatum door koper

Taco 25-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden over koelkast en de service

Ik ben zeer tevreden over de koelkast en over de service van Keukenloods en van de monteurs die de koelkast hebben geplaatst. Nette heren, koelkast netjes geplaatst en de oude koelkast meegenomen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed telefonisch advies
  • Zeer goede service bij plaatsen

Van den Heuvel 25-10-2016 Via de website gekocht

Aanrader!Snelle en nette levering mooie producten .

Keukenloods had als 1 van de weinige de goede afmeting fornuis wat we nodig hadden met bijpassende afzuigkap .Onze artikelen werden zoals afgesproken snel geleverd. En de bezorger heeft alles met zorg netjes in huis afgeleverd.

Pluspunten

• Snelle + nette levering
  • Ruim aanbod

Minpunten

• Verpakkingsmateriaal werd niet meegenomen

henny.kuyl@gmail.com 25-10-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Onze ervaringen met de keukenloods

Vorig jaarvoor met mijn zus een keuken aangeschaft, bij Erik van Bergen, een top
Adviseur, voor onszelf een inbouw miele
koffiezetaparaat en afgelopen maand een miele hogedrukoven en een koelkast.
Alles voor een prijs die je bijna nergens anders tegenkomt, ook het contakt en de communicatie is zeer goed.
Wij zullen jullie altijd aanbevelen, en zeker
Eric van Bergen.
Henny en Patricia Kuijl

J.M.Tjeertes 25-10-2016 Via de website gekocht

J.M.Tjeertes

uitstekend eerste contact via de telefoon, heel snel daarna werd er een afspraak gemaakt voor bezorging en montage van de inbouw koelkast.
Exact op tijd kwamen twee keurig nette monteurs de koelkast zeer vakkundig plaatsen.
Kortom wij zijn meer dan tevreden over de Keukenloods.

Pluspunten

• contact
  • vertrouwelijk overkomen
  • nette monteurs
  • snelle service

Minpunten

• GEEN

Jeroen 25-10-2016 Via de website gekocht

aanschaf afzuigkap

goede en heldere informatie over het aanbod, en een eenvoudig bestelproces.
's avonds laat besteld en twee dagen later in huis. Prima

Karin Hoekstra 25-10-2016 In de winkel gekocht
Almere buiten

Hoekstra

Wij zijn eerlijk en zeer klantvriendelijk geholpen bij het vinden van de juiste keuken. Er is een ruime keus aan mogelijkheden. De levertijd is mooi en de service voor zelfmontage is goed.

Pluspunten

• Veel keus
  • In elke prijsklasse
  • Zeer vriendelijk
  • Mooie showroom

Simon 25-10-2016 In de winkel gekocht

Inbouw combioven

Uitgebreid assortiment, prima voorlichting, concurrerende prijzen en snelle levering waren voor mij de reden om voor keukenloods te kiezen.

Peter 25-10-2016 Via de website gekocht

Complimenten voor Keukenloods

De aanschaf van een nieuwe combimagnetron is perfect verlopen. Deskundig advies, scherpe prijs en snelle levering. Op alle fronten scoort Keukenloods!

Pluspunten

• Deskundig
  • Goede prijs
  • Prima retourbeleid

Grootkormelink 25-10-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Kopen van vaatwasser

De shop was dichter bij bij Beltrum goed bereikbaarheid met de auto en we hadden al eerder iets gekocht een combimagnetron

Pluspunten

• Goede uitleg
  • Erg vriendelijk
  • Mooie winkel

Chris 25-10-2016 Via de website gekocht

snel en prima levering

duidelijke website, snel contact, vriendelijk personeel. goed gevoel.
Aflevermoment kon ik kiezen.
prijs was ook nog eens beter als bij de concurrent.

Pluspunten

• duidelijke site
  • prima contact
  • vriendelijke medewerkers

Redmeyer 25-10-2016 Via de website gekocht

Etna Fornuis

Ik heb gekozen voor een fornuis bij Keukenloods aangezien deze het voordeligst waren met het gewenste model. De afhandeling was vlot en een goede duidelijke communicatie. Het fornuis werd netjes de volgende dag geleverd, een compliment voor de service.

Pluspunten

• Voordelig
  • Goede Communicatie
  • Snelle Levertijd

Derk 25-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf en plaatsing kookplaat en afzuigkap

Na een goed advies van keukenloods.nl een kookplaat en afzuigkap van Baumatic besteld. Deze werden netjes bezorgd en gemonteerd door een monteur van keukenteam. Alles is naar wens verlopen!

Pluspunten

• Goed advies
  • Klantvriendelijk

Linda huisman 25-10-2016 Via de website gekocht

Keukenloods

Je wordt er fijn geholpen, altijd de scherpste prijs.
Nette vlotte bezorging en goede service nadat bleek dat bestelde koelkast niet bij keuken paste.
Kon in de zelfde week nog omgeruild worden voor een ander model koelkast .

Pluspunten

• Nette service
  • Vlotte bezorging
  • Via mail status belijken
  • Makkelijk betalen via iDeal

Aat Vink 25-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop keramische halogeen kookplaat.

De Keukenloods was mij onbekend maar ook de goedkoopste. Toch maar besteld. de levering duurde enkele dagen langer dan voorzien maar dat was voor mij geen probleem. De montage via Keukenloods is vlekkeloos verlopen. Al met al was dit uiteindelijk een goede keus.

Pluspunten

• Goede contacten
  • Perfecte montage

Minpunten

• Levering duurde iets langer

Ehren 25-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte kwaliteit

Afzuigkap telefonisch besteld op zondag,werd zeer goed geholpen en werd netjes afgeleverd op de afgesproken datum.
Goede service aan de telefoon.

C.B. 25-10-2016 Via de website gekocht

Baas boven Bosch

recent zijn de maten van vaatwassers aangepast ivm hogere keukens. Fabrikanten hebben dit aangepast in de type aanduiding. Je kan niet dus niet gelijk zien voor welke hoogte maat het geschikt is. Keukenloods heeft dit dus wel gedaan. Daarom was een selectie makkelijk en snel. Toen ik de keuze had gemaakt, bleek het artikel niet meer op voorraad te zijn. Of ik een duurdere uitvoering wilde tegen de zelfde prijs? Makkelijk antwoord, welke Nederlander wil dat nu niet. Dus nu een super coole uitvoering gekregen, met 2x kloppen en de deur gaat open techniek, leuk ledlampjes aan de binnen kant en nog veel meer leuke eigenschappen. Wel vroeg Keukenloods voor de zekerheid het typenummer van de oude vaatwasser, gewoon even dubbel controleren of het echt wel zou passen, dat is service en meedenken!! Dus gelijk ook maar de nieuwe magnetron meebesteld!! Top!

Pluspunten

• meedenken ipv willen verkopen
  • snelle reactie tijd klantenservice

Minpunten

• bezorging op zaterdag zat al vol
  • betalen moet je toch, dan maar met een lach

stephan 25-10-2016 Via de website gekocht

Stephan

Zeer klantvriendelijk geholpen. Producten worden opgeslagen en worden op moment dat jij het wilt pas geleverd. Je hoeft pas te betalen op het moment dat je het product afroept

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Flexibel

Matt 25-10-2016 Via de website gekocht

Topwinkel

Voor de eerste keer apparatuur besteld via internet, dus nog een beetje angstig. Maar bij de keukenloods doen ze zelfs meer als ze beloven. Binnen 24 uur geleverd(handig oude koelkast was kapot) duidelijke communicatie over het tijdstip dat ze leveren en de koelkast werd voor hetzelfde bedrag zelfs geüpdatet naar een nieuwer model. Levering ook netjes en correct tot in de keuken, wat wil een mens nog meer. Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Correcte en duidelijke info
  • Prijsgunstig

Pieter S. 25-10-2016 Via de website gekocht

Pieter S.

Snelle service. Communicatie tussen de afdelingen werkt goed. Punt om te verbeteren is dat bij aankoop inductiekookplaat je buiten én binnenmaat moet meten. Dat hadden ze er op de site expliciet bij moeten zetten.