Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ton Luijten 18-02-2021

Duidelijke site waarin ik goed kon vinden wat ik zocht. Hilp bij zoeken naar alternatief bij nirt op voorraad zijn was uiterst correct. Zijn tevreden ovet de informatievoorziening tijdens leveringsproces

Floor 18-02-2021

Bij Keukenloods in november een nieuwe koelkast besteld. Helaas door de covid-problematiek waren er problemen met een tijdige levering van het type dat wij hadden aangeschaft. In overleg met ons heeft Keukenloods een alternatief product kunnen bieden waar wij erg tevreden over zijn.
Prettige en eerlijke communicatie door Keukenloods. heel fijn!

Alex Vermeulen 18-02-2021

Wij kochten een Miele koelkast. De levering daarvan moest worden uitgesteld wegens problemen in de fabriek. Keukenloods was heel helder in de communicatie daarover en zeer flexibel en tegelijkertijd punctueel ten aanzien van een nieuwe leveringsdatum.

Marian 18-02-2021

Veel keuze, goede prijzen, uiterst vriendelijke en ter zake kundige adviseur. Alleen jammer dat sommige apparatuur ten tijde van de levering was afgeprijsd (zag ik op de site) en ik daar geen voordeel van had (ik had alles ruim voor levering uitgezocht vanwege de verwachtte en aangekondigde Corona-maatregelen). Zou het op prijs hebben gesteld als ik dezelfde lagere prijs had moeten betalen bij aflevering.

Mw. Bergwerf 18-02-2021

Wij kregen de oven zeer snel geleverd en de oven bevalt mij uitstekend. Hopelijk gaat hij weer 15 jaar mee net als de vorige. Deze week ontvingen wij het kookboek met lekkere recepten.

P. Joosten 18-02-2021

N nieuwe oven ruim op tijd gekocht, keurig op tijd geleverd. Helaas schade aan de deur, maar ook dat heeft keukenloods netjes opgelost. Het enige nadeel is dat er soms wel meer als een dag overheen ging met mailen, en dat de schade alleen via een formulier gemeld kon worden. Ik heb pas later gemeld dat ik door de schade de oven niet durfde te gebruiken, toen ging het meteen een stuk vlugger, waar ik blij mee was. De monteur is inmiddels langs geweest, im mag de oven gewoon gebruiken, zodra de deur binnen is gaan ze deze vervangen. Ik ben tevreden ☺

Ted 18-02-2021

Ik heb bij Keukenloods meerdere malen aanschaffingen gedaan. En steeds een zeer snelle levering. Maar de artikelen zijn ook goed en zorgvuldig verpakt. Dat maak je ook wel eens anders mee. En ook de ondersteuning bij vragen is erg goed en plezierig. Ik heb keukenloods in mijn kennissenkring kunnen aanbevelen en ook zij hebben daar aanschaffingen gedaan en zijn erg tevreden. Daarnaast zijn ze ook prijstechnisch gezien zeer concurrerend. Als ik weer iets nodig heb dan beslist weer naar Keukenloods.

Frans 18-02-2021

Ruim assortiment met scherpe prijzen. Snelle en goede levering. Het apparaat wat ik hebben wilde was er niet meer en keukenloods kwam met een zeer goed alternatief voor een zeer goede prijs.

Nicolette 18-02-2021

Site was duidelijk, goede info. Service prima, apparatuur netjes geinstalleerd.

Fred Sasbrink 18-02-2021

Dit is voor mij niet de eerste aankoop voor mij bij de Keukenloods, maar telkens weer ben ik verrast door de goede telefonische begeleiding en het afhandelen van de bestelling.
Ik wordt altijd prima via mail geïnformeerd over de status en de aflevering is exact volgens afspraak.
Een volgend apparaat voor de keuken zal naar alle waarschijnlijkheid weer via Keukenloods lopen.

Wim 18-02-2021

Snelle levering en geen problemen uitstekende service en optima geleverd ondanks dat het eerst later zou zijn

Piet 18-02-2021

Levering van een inductiekookplaat binnen 24 uur. Top.
Was echter beschadigd (gebroken) in de verpakking.
Toen duurde het een hele week voor ik een nieuwe had. Slecht.

Fred 18-02-2021

Prima geholpen! De enige shop die het product nog op voorraad had. Jammer dat jullie geen vestiging in de regio Arnhem-Nijmegen hebben ;-)

G.Mutlu 18-02-2021

top , snelle afhandeling ondanks de corona ,zowel het product als de prijs zijn goed.

Marjo 18-02-2021

Super service. Goed advies. Helpen je met wat het beste is voor jou.Heb de aangekochte ijskast v LG die overigens super is..een tijdje in de loods mogen opslaan. De afzuigkap is top. Echt top. Een aanrader ...

jank 18-02-2021

goede producten en snelle levering. prijzen liggen op een net niveau. Goede service.

Gary 18-02-2021

Dit is de tweede keer dat ik een afzuigkap gekocht heb via Keukenloods. Wederom tevreden met de service. Goede prijzen en snelle afhandeling!

Martin Aalders 18-02-2021

Snelle levering en op de afgesproken tijd met een uitstekend product !
Ook het telefonisch contact was waardevol met goede tips.

Ernst Rumeser 18-02-2021

Een groot assortiment en een duidelijke website.
Zeer voordelig in prijs vergeleken .
Vriendelijke, deskundig en behulpzame service dienst.

jojojean 18-02-2021

goede telefonische hulp, en op het moment van bestellen ook goed geregeld.
Snelle levering en goed e prijs.
Natuurlijk prijs vergeleken met andere aanbieders.

Anita 18-02-2021

De koelvries combinatie die ik heb besteld was bij Keukenloods in de aanbieding. Ik werd na mijn bestelling direct gemaild met bevestigingsmail. Ik werd telefonisch benaderd om het aflvermoment te bespreken. Bevestigingsmail ontvangen en de aflevering is zoals afgesproken naar wens gegaan! Kortom keukenloods is zeker aan te bevelen!

L. Soeterb 18-02-2021

Goede communicatie prijstechnisch zeer aantrekkelijk. Je kan over de prijs onderhandelen.

Arno 18-02-2021

Goede service en snelle levering. Denken goed met je mee. Zijn goed bereikbaar. Zijn scherp geprijsd Aanrader !!!!!

Jan O. 18-02-2021

De "site"is duidelijk en overzichtelijk. De aflevering was snel en goed.
Zeker een aanrader

ANi 18-02-2021

Prima voorlichting voor product. Scherpe prijs en levering conform afspraak. Zijn tevreden met de aankoop