Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Guido U-A-Sai 28-12-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Een geluidsprobleem afzuigkap in behandeling. Verder oke.

Bent er 'live' bij om alles te zien en te beoordelen: liever 'live' aankoop dan internet aankoop, en daarom naar Keukenloods XXL te Zaandam.
Hulp aldaar voldoende tot ruim voldoende, installatie thuis goed. Zeer veel keuze. Ik heb echter nog een (de enige) openstaande klacht over behoorlijke waarneembare geluidsdrukverschillen van een recirculatieschouw. Klacht is ook naar de fabrikant. Nog in behandeling met door mij verzonden video - en audio-opname waar om verzocht is. Aldaar en bij mij opgenomen voor objectieve verschilbeoordeling. Ik heb 'semi wetenschappelijk' uitgelegd per e-mail waardoor de zeer duidelijke geluidsdrukverschillen naar mijn inzien er zijn.
Nog in behandeling.

Heleen 27-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, grote keus.

Het is een duidelijke site met zeer veel keuze apparatuur. Wij zochten op inductiekookplaat en zagen dat er een enorme keus was in kookplaten. Alle merken waren aanwezig en via de zoekmogelijkheid vonden we snel wat we wilden. Ook de prijs is heel scherp. Ook telefonisch hadden we nog contact en werden goed te woord gestaan. De levering was zeer snel en gratis. De oude kookplaat konden we mee retour geven,maar daar hebben we niet voor gekozen. Kortom hier komen we een volgende keer weer terug.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Veel keus
  • Duidelijke site
  • Snelle levering

v/d Grooterheen 27-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

geweldige sortering en service

goedkoop en grote sortering ,en service Mooie winkel ,mooie opzet van de winkel ' goede tekst en uitleg ,geduldig snelle service

Fam. De Nijs 26-12-2016 Via de website gekocht

Top service! Aangeschaft

Via deze site een KitchenAid filterkoffiezetapparaat gekocht.
Het aparaat was goed verpakt.
Klantenservice is hier ten top!
Afspraken nakomen en antwoord op alle vragen.

Pluspunten

• Goede service
  • Levering op tijd
  • Duidelijke website

Veendam 25-12-2016 In de winkel gekocht
Veendam

De keukenloods levert vioor ieder iets groots!!!

We zijn heel goed ontvangen in de winkel van de keukenloods in Veendam. De voorlichting liet niets te wensen over. We konden dan ook snel een keuze maken. De installateurs kwamen correct op de afgesproken dag en tijd. Ze hebben keurig werk geleverd en waren heel plezierig. Wij zijn heel content met onze nieuwe aankoop bij uw filiaal. We bevelen uw winkel dan ook graag bij ieder aan. We wensen bij dezen een succesvol 2017. Nogmaals reuze bedankt!

R van den Broek 25-12-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Gaanderen

Siemens vaatwasser

Wij zochten een goede vaatwasser en een winkel waar deze te koop aangeboden werd.
Bij de Keukenloods vonden we beide.
Na super goede uitleg en er de tijd voor nemen zijn wij er samen uitgekomen en hebben dan ook deze aangeprezen vaatwasser gekocht en laten bezorgen. Al met al top geregeld.

C Smulders 24-12-2016 In de winkel gekocht

Keukenkast

Kast is mooi
Zelf in elkaar gezet zat niet eens een beschrijving!! Gebeld met de verkoper die vertelde dat we een monteur moeten laten komen voor een paar €100 euro zet hij de kast inelkaar.En hoefde wij dat gesprek met hem niet te voeren,zo vertelde hij dat ons.

Pluspunten

• Nvt

Minpunten

• Klantonvriendelijk

Officiele reactie van Keukenloods 27-12-2016

Beste C. Smulders,

Wat jammer dat je een minder goede ervaring met ons hebt gehad. Heb jij voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik nog even kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

A. Muys 23-12-2016 Via de website gekocht

Bosch oven HSG856XS6

Na telefonisch contact goede prijs afgesproken. prima communicatie en klantvriendelijk
levering was zoals afgesproken en correct

rené tollenaar 23-12-2016 Via de website gekocht

goede service

ik had een koel vries combinatie gekocht
hier mankeerde wat aan na 2x een monteur gehad te hebben vanuit de fabrikant was het probleem nog niet verholpen
keuken loods besloot mij een nieuwe te leveren en ging zelf in discussie met de fabrikant ze trokken het probleem naar hun toe
in mijn ogen een prima service
ik beveel keukenloods aan bij mijn vrienden
mvg rene

Jan Anne 23-12-2016 Via de website gekocht

Kookplaat

Goede prijs, betalen achteraf en zorgvuldig geholpen door de medewerkers, zowel bij de bestelling, als bij het maken van de montage afspraak.

• Montage
  • Keurige afhandeling

Minpunten

• Nvt

Nona 23-12-2016 In de winkel gekocht
Almere

Onze droomkeuken

Wij zijn bij diverse winkels geweest, maar uiteindelijk onze droomkeuken bij de Keukenloods gevonden in het filiaal in Almere. We zijn vriendelijk geholpen en men was erg transparent qua prijs. Enige minpunten is de aanlevering van keukentekening (heeft bijna 2 weken geduurd) en de uiteindelijke levering van de keuken zelf duurt ongeveer 3 maanden. Verder prima service.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Goede service

Minpunten

• Levering keukentekening was laat
  • Levertijd keuken erg lang

Tanneke 23-12-2016 Via de website gekocht

Fornuis en ijskast

Vond 't een ideale manier om mijn spullen uit te zoeken. Ben uiterst goed en aardig geholpen door de telefoon. Ik heb order paar keer veranderd maar was geen enkel probleem. Zeer tevreden.

Elseetje 22-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige service!

Na een lange zoektocht naar de juiste keukenapparatuur, hadden we twee webshops gevonden die alle juiste modellen konden leveren. Helaas kwam keukenloods.nl iets duurder uit, maar de website gaf ons een beter gevoel. Een belletje en een mooie deal voor de hele bestelling was snel geregeld!

Pluspunten

• Vriendelijke klantenservice
  • Goed bereikbaar
  • Oplossingsgerichtheid

Minpunten

• Onduidelijkheid over echte levertijd
  • Orderstatus niet meer te bereiken
  • zoekfunctie op website niet accuraat

Bianca 22-12-2016 Via de website gekocht

Koelkast

Klantenservice is zeer goed bereikbaar. Komen de gemaakte afspraken goed na. De monteur was zeer bekwaan. Zeer tevreden.

Wilher69 22-12-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

De Keukenloods is een echte aanrader! Ik heb een oude Ikea keuken met inbouwapparatuur. Toen mijn vaatwasser stuk ging, bleek het een bijna onmogelijke opdracht om een passend apparaat te vinden. De Keukenloods maar eens gebeld en werd op een heel sympathieke manier geadviseerd een indesit apparaat te kiezen welke goed zou passen. Direct besteld want na een jaar met de hand afwassen, kon ik niet wachten! Helaas was de Indesit niet meer leverbaar maar kreeg ik tot mijn verrassing een Bauknecht uit het duurdere segment, voor dezelfde prijs aangeboden! Wat een service! Het apparaat is inmiddels door het montageteam ingebouwd en werkt fantastisch. Ik ben dan ook zeer positief over De Keukenloods, de service en het montageteam!

Marieke 22-12-2016 Via de website gekocht

SMEG apparatuur

Keukenloods is overzichtelijk en biedt concurrerende prijzen. Ook zijn de medewerkers die je te woord staan aardig en kundig en bieden ze zelfs betere opties aan voor dezelfde prijs. Hier kijk je zelf gauw overheen.

Pluspunten

• kundig en vriendelijkheid medewerkers
  • groot assortiment
  • snelle levering

Minpunten

• Teveel keuze haha!

Liesbeth 22-12-2016 Via de website gekocht

Inbouw koelkast

Onze koelkast was na 10 jaar aan vervanging toe en heb dit laten doen door Keukenloods.
Dit is goed bevallen. Werd aardig te woord gestaan en ben goed telefonisch geholpen met de juiste keuze qua koelkast. De plaatsing is ook super netjes.

Pluspunten

• snelle service
  • netheid

Maria 22-12-2016 Via de website gekocht

perfect

Ik heb tot nu toe niks negatiefs, ik heb ze een mail gestuurd en binnen een uur al antwoord en een telefoontje. De montage van onze vaatwasser verliep ook vlekkeloos en een aardige en vakkundige man.
Groetjes van een zeer tevreden klant

Pluspunten

• behulpzaam
  • meedenken

Jos 21-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en juiste levering van onze oven

Keukenloods heeft een duidelijke site met uitgebreide info over de oven. Daarnaast was de lage prijs een belangrijke reden om de oven bij Keukenloods aan te schaffen. De snelle en juiste levering maakten dat wij heel tevreden zijn over deze winkel.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Snelheid levering

Henk van Meerveld 21-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop van div. keukenapperatuur

Duidelijke Webshop met ruim assortiment en goede vergelijkingsmogelijkheden. Nadat wij de keuze van apparatuur gemaakt hadden even telefonisch contact gehad en netjes te woord gestaan door de service afdeling. Deze keken gelijk even mee in de winkelwagen en wezen erop dat voor de oven en magnetron een vernieuwde uitvoering geleverd werden. Uiteraard daarna op bevestigen gedrukt en alles werd netjes geleverd. Door de transporteur werd netjes contact opgenomen om de levering af te stemmen .
Zeer tevreden !!!

Michel Seelen 21-12-2016 Via de website gekocht

Uiterst tevreden over Baumatic afzuigkap en Keukenloods

Uiterst tevreden over Keukenloods en de gekochte Baumatic afzuigkap. Helaas moesten we wel enkele weken wachten maar dat was op voorhand al bekend. Er werd wel een alternatief aangeboden. We vinden de kap beslist zijn geld waard. Hij doet zeker niet onder voor onze vorige (veel duurdere) kap van Pelgrim.
Helaas bleek bij het uitpakken één van de filters licht beschadigd maar Justin Lighthart van Keukenloods stuurde per omgaande 2 nieuwe. Dank voor deze service!

Pluspunten

• Service
  • Uitstekende waarvoor het geld

Nicole Loorbach 21-12-2016 Via de website gekocht

Nóg betere service dan gehoopt. Wat een helden!

Ik heb drie medewerkers gesproken in het proces van een inbouwkoelkast, -vaatwasser en -oven kopen en alle drie hebben ze service geleverd alsof ze me persoonlijk kenden en oprecht het beste voor me wilden. Ze vragen verder zodat je behoed wordt voor apparatuur waar je niet 100% blij mee bent, geven een eerlijk beeld van je mogelijkheden, je kunt met alle vragen bij ze terecht en gaat er iets fout, dan zorgen ze ervoor dat het meteen wordt opgelost. Wát een helden. Vanaf nu ga ik naar niemand anders meer en verwijs ik iedereen die ik ken door naar keukenloods. Ze waren ook het goedkoopst trouwens met ruime keuze, dus prijs-kwaliteitverhouding kon niet beter. Bedankt!

Pluspunten

• SUPERservice
  • Pro-activiteit
  • Willen oprecht helpen

Mieke Moes-Kaaskooper 21-12-2016 In de winkel gekocht
Watergang

Voor de tweede keer weer een topkeuken!

Vijftien jaar geleden reeds bij het Schouw in Watergang een mooie keuken gekocht. Vanwege de zeer goede ervaringen zijn we wederom voor de keuken in ons nieuwe huis hier terecht gekomen. Kleinere vesting van Keukenloods, klantvriendelijk, flexibel en behulpzaam. Verder mooie keukens en goed meedenken. Ondanks dat we de levering en plaatsing 5 keer hebben moeten uitstellen door verbouwingsperikelen, bleef men geduldig en meedenken. Om dezelfde monteur als vorige keer gevraagd ( Klaas!) en ook gekregen. Ook deze keer is keuken prima geleverd en ging montage in 1 dag goed. Kortom, we zijn heel tevreden en kunnen de Keukenloods van harte aanbevelen!  En dat hebben we ook reeds 2 keer al gedaan bij kennissen.

Pluspunten

• klantgericht
  • flexibel
  • vakkundig
  • kwaltiteit-prijs verhouding prima

Marieke 21-12-2016 Via de website gekocht

vaatwasser Whirlpool: super!

Vaatwasser besteld via Keukenloods. Goede vlotte informatie verstrekking via mail over type nummer (kosteloos nieuwere versie geleverd dan ik had besteld) en levering, snel en keuring op tijd geleverd. Fijn!

M. van Wieringen 20-12-2016 Via de website gekocht

Keukenloods.nl, prima

Wij wisten precies wat we wilden hebben aan apparatuur in onze nieuwe keuken. Bij Keukenloods.nl vonden we alles wat we wilden hebben. Dit was eerst op basis van de prijs. Uiteindelijk tot bestelling overgegaan van alle apparaten. Aflevering ging niet geheel volgens afspraak maar is netjes opgelost.

Pluspunten

• prijs
  • service

Axel Jorna 20-12-2016 Via de website gekocht

Keukenloods

Bij het uitzoeken ben ik perfect geholpen, ik was op zoek na 3 inbouw apparaten en ik had alleen het merk in gedachten, uiteindelijk werd ik sávonds terug gebeld en we hebben op advies van de verkoper 4 toestellen uitgezocht. een offerte gemaakt, en ik ben natuurlijk ff verder gaan zoeken. ivm met de prijs en wat blijkt idd kon het nergens goedkoper vinden en was met alles bij elkaar 200 euro goedkoper uit dan de goedkoopste internet aanbieder bij accoord werden de goederen dag erna geleverd op afgesproken tijd met volle trots staat dus de
koffiemachine steamer combi oven en de wasemkap in de keuken....
bedankt voor het super advies en levering

Pluspunten

• tot 22.00 bereikbaar voor vragen
  • advies van echte monteurs

Michel Ros 20-12-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede hulp en advies

Ik heb een goede begeleiding gekregen en goed advies ontvangen bij de aankoop van inbouwapparatuur. Ook de service en aflevering van de producten aan de keukenbouwer was prima!

Tevreden klant 20-12-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snelle reactie en levering

Keukenloods biedt een scherpe prijs en ook op vragen wordt erg snel gereageerd. Gebruik maken van de knop 'offerte' loont ;-)
Na bestelling werd er al de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • snelle levering

Jan Jacobs 20-12-2016 Via de website gekocht

Atag pyrolise oven

Ik had een kleine inbouw oven besteld ,deze was niet op voorraad . Toen de oven bij keukenloods binnen kwam was ik naar het buitenland. Zonder probleemkon ik de levering enkele maanden uitstellen . Chapaue

Pluspunten

• Service
  • Prijsstelling

w.hoefnagel 20-12-2016 Via de website gekocht

dhr w.hoefnagel

Goede service doen veel moeite om bestelde artikelen die niet op voorraad zijn toch snel te leveren correct aan de telefoon

Pluspunten

• goede service
  • snelle levering

fam. smeets 20-12-2016 Via de website gekocht

fijne webwinkel

Meerdere malen via keukenloods besteld. Telkens weer goede info en service. Levering binnen 24 uur, netjes en correct verpakt.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijk advies

B 19-12-2016 Via de website gekocht

Beste prijs/kwaliteitsverhouding

Ik werd door meerdere vrienden die verstand hebben van witgoed, keukenaparratuur enz er op gewezen dat keukenloods de beste prijs/kwaliteitsverhouding heeft.
Ik heb hierop twee keer telefonisch contact gehad met vragen en opmerkingen nadat ik mijn keuze online had gemaakt. Ik ben voortreffelijk geholpen en te woord gestaan, ben erg blij met de service, kwaliteit en niveau van kennis van de medewerkers.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Kennis
  • Assortiment

Anita 19-12-2016 In de winkel gekocht

Prima winkel, prima prijs

Is voor ons dichtbij, hebben meestal wel een aanbieding van een goed (inbouw)toestel, al meermaals goed geholpen en geslaagd!

P.A.Pohlman 19-12-2016 In de winkel gekocht
zwaag

aanschaf van inductiekookplaat bij keukenloods.

Wij hebben bij de keukenloods een inductiekookplaat aangeschaft.
Na online zoeken was het daar het goedkoopst.
Vervolgens zijn we naar een keukenloods vestiging gegaan.
We werden goed geholpen door de verkoopster en al onze vragen over de verschillende soorten inductiekookplaten beantwoord.
Binnen een week werd de kookplaat geplaats en de montage verliep snel en vlekkeloos.
Top service !!

Pluspunten

• prijs
  • advies
  • service
  • betaling pin/ideal
  • snelheid

Vreeker 19-12-2016 Via de website gekocht

sercice

Prima service online, vlotte levering en medewerking bij ruilen. Goed bereikbaar en prima telefonische indersteuning

Harry Goessens 19-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop kookplaat

Omdat onze bestaande kookplaat te weinig mogelijkheden had, hebben we na zorgvuldige selectie een Inductie kookplaat van Bosch via Keukenloods aangekocht. Hierbij heb ik alle ondersteuning mogen ondervinden door de medewerkers van Keukenloods. Dit tot en met de stipte levering.

Mw Crooijmans 19-12-2016 In de winkel gekocht

goede/snelle service

Goede service, echter zonder overleg een andere gaskookplaat geleverd. wel de opvolger van die we hadden, maar dit had op zijn minst doorgegeven kunnen worden. De eerste kookplaat was krom, maar binnen 36 uur was er al een andere. goed geregeld.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • snelle service

Minpunten

• geen overleg
  • bij zelf aansluiten,niet duidelijke beschrijving

Jeroen van Oenen 19-12-2016 Via de website gekocht

Een 'passende' inbouwkoelkast bij keukenloods

Een paar weken geleden merken wij op dat onze oude inbouwkoelkast niet meer naar behoren werkt en kijken wij uit naar een nieuwe inbouwkoelkast. Doordat wij in diverse winkels de opmerking; "Ik durf u niet te zeggen of deze inbouwkoelkast wel bij u thuis past.", concentreren wij ons op een andere optie. Immers worden tegenwoordig vele dingen via internet besteld, dus een koelkast vast ook! Wij treffen de site Keukenloods en worden al snel wegwijs in een ruim aanbod inbouwapparatuur van verschillende bekende merken met diverse kwaliteit-prijsverhoudingen. Wij hebben wel een voorkeur,maar ja de opmerking van de winkels blijft hangen: "Ik durf u niet te zeggen of deze inbouwkoelkast wel bij u thuis past." De keuze voor online hulp is dan ook zeer welkom en desbetreffende adviseur komt met diverse opties voor een nieuwe inbouwkoelkast, die passend is voor de oude. De keus is dan ook snel gemaakt. Wij bestellen onze nieuwe inbouwkoelkast, waarop we telefonisch een afspraak hebben gemaakt voor levering en montage.
De koelkast is vakkundig geïnstalleerd, wij hebben hiervoor weinig hoeven doen, de oude koelkast werd meegenomen en alles werd opgeruimd. Inmiddels genieten we van onze nieuwe, werkende, en niet te vergeten passende inbouwkoelkast. Wij zullen in de toekomst zeker nog eens gebruik gaan maken van de diensten van Keukenloods. Met vriendelijke groet, Jeroen van Oenen

Pluspunten

• ruim aanbod
  • diverse kwaliteit-prijsverhoudingen
  • online advies
  • service, levering en installatie

Mark 19-12-2016 Via de website gekocht

Apparatuur keukenloods

We werden goed geholpen in de showroom van keukenloods in almere. Er werd niet gelijk naar een budget gevraagd zoals bij andere zaken. Daarnaast juist advies bij de apparatuur.ook bij het online bestellen gaat alles vlekkeloos, snelle levertijd en goede terug koppeling.

Pluspunten

• Service
  • Prijs apparatuur
  • Advies

Minpunten

• Prijs keuken

Hobbel en co. 19-12-2016 In de winkel gekocht
WADDINXVEEN

çombi oven

Dichtbij; snel; goed advies en goedkoop.

Veel keuze en goede service is onze ervaring.
Een aanrader dus.

Lievendag F. 19-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Oven

De internetsite is zeer overzichtelijk. Op deze site hebben wij een oven uitgezocht en opgehaald in het filiaal Alkmaar. De verkoper kon ons zeer goed uitleggen hoe de over werkt.
Het betrof een aanbieding die wel zeker in de winkel aanwezig was, dus geen lokkertje!!!

Nicole 19-12-2016 Via de website gekocht

Oven Siemens

Vriendelijk en deskundig personeel.
Het bedrijf dat kwam plaatsen top!
Ik kan iedereen Keukenloods aanbevelen.

Pluspunten

• deskundig
  • snelle levering

Rodenburg 19-12-2016 In de winkel gekocht
Almere

Top

Super goed en netjes geholpen bij keukenloods Almere!! Personeel klantvriendelijk en behulpzaam. Via de website heeft de verkoper het artikle besteld. Snelle aflevering en goede service echt top!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle levering

R.M. 19-12-2016 Via de website gekocht

Goed, goedkoop en snel, zoals je het wilt hebben!!

Goed, goedkoop en snel, zoals je het wilt hebben!! Overzichtelijke website en eenvoudig te bestellen, prijs was echt stukken goedkoper dan in andere winkels. Apparaat snel in goede conditie ontvangen. Dus zeer tevreden.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Goede opvolging na bestelling

Buchholz 19-12-2016 Via de website gekocht

Een webwinkel waar je binnenloopt

Op zoek naar verschillende benodigdheden voor mijn nieuwe woning, zag ik de keukenloods winkel in Amsterdam Zuidoost. Omdat ik nog een goedkope koelkast nodig had, ben ik binnengelopen. Op de eerste moment zag ik alleen maar mooie keukens en dacht, dat is te duur voor mij. Eigenlijk was ik al weer op het punt om te gaan, maar een medewerker vroeg aan mij, naar wat ik op zoek ben. Zo dus kwamen wij in het gesprek en hij kon mij binnenkort een apparaat aanbevelen, die precies dat had wat ik nodig had. Heb mij nog een dag bedacht en de prijzen vergelijken. Prijs was goed en ik ben absoluut tevreden.
Ten slotte kon ik het aanbevolen apparaat over de webwinkel makkelijk terug vinden en bestellen.
Thuis bezorgd ging ook prima. De leverancier belde mij een uur van te voren, zodat ik ook thuis was.

Pluspunten

• goede advisering
  • goedkoop
  • groot sortiment
  • makkelijk om te bestellen
  • gratis en goed thuis bezorgd

Minpunten

• Ik weet geen minpunt!

Familie Guillot 19-12-2016 Via de website gekocht

Snelle service, goede prijs

Na wat bezoekjes aan diverse keukenleveranciers om een nieuwe inbouwoven te vinden, uiteindelijk terecht gekomen bij Keukenloods.nl

Best spannend om een inbouwapparatuur online te bestellen. Gelukkig waren de maten duidelijk te vinden op de site en bleken de kosten ruim 300 euro lager dan de gevonden apparaten bij de concurenten. Besteld en nu maar wachten...en ook dat viel reuze mee! Binnen een week werd het apparaat geleverd op een voor ons gunstig tijdstip (in overleg). Hij doet het voortreffelijk en we kunnen er weer tegenaan met kerst. Zo fijn!

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Overzichtelijke website
  • Duidelijke maatvoering

Pieter Broos 19-12-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden

Omdat mijn man en ik door ziekte niet in staat zijn naar de winkel te gaan waren we gedwongen om het via de website te regelen. Bij Keukenloods kregen we de duidelijkste info en een prima prijs ,ook de levering en installatie verliep soepel en professioneel

Pluspunten

• makkelijk
  • duidelijke info via telefoon
  • komen afspraken na

Danny 19-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

De keukenloods shop was duidelijk en overzichtelijk. Het bestelproces ging snel en zoals beloofd werd de volgende dag mijn bestelde oven al afgeleverd en werd de oude afgevoerd.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Nette prijzen
  • Snelle levering

Tessa 19-12-2016 Via de website gekocht

Koelkast

Wij zijn heel tevreden over de koelkast. De koelkast was snel geleverd en we kregen zelfs een andere koelkast geleverd omdat degene die wij hadden besteld niet meer leverbaar was ! Voor dezelfde prijs!

Pluspunten

• Goede service
  • Betaalbaar

Els Pijlman 19-12-2016 Via de website gekocht

Goede deal

Bij keukenloods heel goed geholpen. Via de telefoon werd ik goed te woord gestaan en begeleid voor het bepalen van het merk en de maten van de koelkast, (inbouw). Ik kan niets anders zeggen dan dat ik perfect en heel correct ben geholpen. Ik ben er super blij mee.