Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2459 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

baas 16-02-2016 In de winkel gekocht
zaandam

Goed overzichtelijk
Geen poeha

Deskundig en vriendelijk. Denkt met je mee

Spreekt voor zich

Aanbeveling
Zie ook andere vragen. Prettig zaken doen. Veel keuze. Zaandam store.

Extra toelichting
Enige puntje wat sterker kan. De kinderhoek os een gouden vondst. Echter er was weinig dat de kinderen bezig hield. Dvd stuk. Geen speelgoed of tekentafeltje.

Martijn 16-02-2016 In de winkel gekocht

Vriendelijke beholden door een bekwame medewerker

René 16-02-2016 Via de website gekocht

Je stuurt een mail met de apparatuur die je zoekt en krijgt heel snel een goede en vrijblijvende aanbieding met extra korting als je veel besteld

Alles is te regelen. Ze slaan de spullen op tot een jaar en je kan zelf de bezorgdatum afspreken. Je krijgt meestal binnen een uur reactie op je mails.

Assortiment
Als je iets niet op de site ziet kan je een mail sturen en dan gaan ze contact opnemen met hun leverancier. Je betaalt dan nog niet de hoofdprijs zoals bij veel andere (web)winkels

Aanbeveling
Keukenloods had al onze apparatuur en je kon je order elk moment aanpassen. Wat vooral erg fijn is dat ze zo snel reageren en je een hele goede aanbieding krijgt. De deur van onze oven sloot niet goed. Ze maken meteen een service melding voor je bij de fabrikant

Extra toelichting
De plek voor slim inkopen en een hele goede service voor een webwinkel

Familie Bergers 16-02-2016 Via de website gekocht

Bestellen vanuit je luie stoel

Een nieuwere uitvoering ontvangen dan we besteld hebben en het daardoor teveel betaalde bedrag binnen twee dagen retour ontvangen op hun eigen initiatief.

Extra toelichting
Snelle en correcte levering en afhandeling

Marianne 16-02-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk om een keuze te maken, door ruim aanbod.

Prima bereikbaar bij vragen, keurige installatie.

Ruime keuze.

Aanbeveling
Ruim assortiment en heel klantvriendelijk

Aanrader.

Gre Luyten 16-02-2016 Via de website gekocht

24 uur perdag telefonisch bereikbaar en makkelijk en overzihctelijke website. Product informatie is goed en uitgebreid.

Bereiebaarheid is uitstekend, snelle en complete informatie over bestelling en aflevering (en betaling)

Assortiment
Tot nu toe was alles aanwezig wat ik nodig had.

Aanbeveling
Laagtste prijs en zeer goed service

Extra toelichting
Erg fijne behandeling en ondersteuning

RichardH 16-02-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

De bereikbaarheid van de winkel is groot. De winkel in Zaandam waar wij geweest zijn heeft zeer veel modellen staan en je kan alles op je gemak zelf bekijken.

Wij gingen voor een oven met combi magnetron functie zonder draaiplateau. Na het eerst zelf een en ander te hebben gezocht heeft de winkelbediende ons zeer goed en uitgebreid geholpen en gekeken naar onze wensen. Na dit advies hebben wij ook voor ons gevoel de juiste oven gekocht en zijn er zeer tevreden mee. 10 keer beter dan de magnetron/oven die we eerst hadden :)

Assortiment
Het assortiment is zeer ruim in de winkel. Je kan heel veel apparaten vergelijken en ook tastbaar voelen in de winkel. Iets wat toch ook de voorkeur heeft over het online bestellen. Ook in combinatie met het contact van het personeel.

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden over deze winkel. Tot nu toe heb ik al mijn witgoed bij Keukenloods gekocht (5 apparaten) en ben zeer tevreden over elke afhandeling die gedaan is.

Andre 16-02-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig te vinden en breed assortiment

Eerst gebeld met de servicelijn over de compleetheid van het door mij beoogde artikel, goed antwoord en de volgende dag gelijk aan het artikel toegevoegd bij de omschrijving.

Breed assortiment

Aanbeveling
Sneel levering, ondanks niet direct voorradig

Henry Serne 16-02-2016 Via de website gekocht

Ik speciale inbouwmaten maar gelukkig kon ik zoeken op maat (hxbxd) en dat werkt echt prima. Ik had de juiste koelkast en magnetron oven zo gevonden!

Ik heb aan aantal malen gebeld omdat ik nog nooit zelf keuken apparatuur had ingebouwd maar ben alle keren echt uitstekend geholpen; hulde en dank!

Assortiment
Omdat ik speciale inbouwmaten had kon ik niet gehoplen worden bij veel webwinkels maar wel bij de keukenloods gelukkig.

Aanbeveling
Ik zal zeker deze winkel aanbevelen vanwege de technische ondersteuning, de ruime keuze en de snelle bezorgservice. Ook de bezorger was trouwens niet te beroerd om de apparatuur een paar trapjes op te sjouwen en de oude apparatuur weer mee te nemen.

Willem 16-02-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijk en overzichtelijk

Snel en vriendelijke monteur

voldoende assortiment en overzichtelijk

Aanbeveling
Goede voorlichting en kreeg een duurdere machine dan ik wilde hebben,daar alleen nog een vaatwasser in de winkel

Alles is vlot verlopen

Kadebu 16-02-2016 Via de website gekocht

Erg duidelijke website, goede communicatie.

Volgende dag bezorgd, top!

Vond ik goed uitgebreid.

Ger bakker 16-02-2016 Via de website gekocht

Snel te vinden op de web site

Assortiment
Voldoende keus,kon snel bepalen wat ik moest hebben

Versteeg 16-02-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam zuidoost

bestellen ging een beetje rommelig

hadden bij de bestelling een afzuigkap die beschadigd was om 10.30 uur gebeld en om 19.00 uur werd de kap omgeruild.

Assortiment
alles naar onze zin zeker goedkoop

John 16-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website en makkelijk te volgen.

Vaatwasser had ik voor 's morgens besteld en zelfde dag in huis. Goed geïnformeerd over de levering.

Scherpe prijs.
Gevonden wat ik zocht.

Aanbeveling
Komen afspraken na en zijn goed bereikbaar. Verplaatsen zich in de situatie van de klant.

Henk Robbe 16-02-2016 Via de website gekocht

contact is altijd prima

levertijden en service is altijd prima

ruim voldoende!

Extra toelichting
nee, we zijn tevreden met jullie als toeleverancier

Aline Broekema 16-02-2016 Via de website gekocht

Bestellen is makkelijk; volgende dag bezorgd, heel fijn!

Op de website stond vermeld dat je een gratis mengkom of rasp kano kreeg bij de keukenmachine; door een keukenloods medewerker geplaatst als reactie op een vraag van een andere klant.
Bij telefonische navraag bleek dat deze actie alleen gold voor bestellingen die gedaan waren tot 31 dec 2015. De reactie van de medewerker was geplaatst op 4 januari 2016.
De actie m.b.t. de gratis mengkom of rasp was de reden dat ik de machine bij keukenloods heb besteld i.p.v. het vertrouwde fond of coolblue.
Helaas was keukenloods niet bereid om hun foute reactie van de medewerker om te zetten in een gratis mengkom of rasp voor mij, ondanks dat de medewerker telefonisch wel hun fout toegaf.
De foutieve reactie van de medewerker zou wel direct verwijderd worden (maar daar heb ik natuurlijk niets aan).

Bijzonder jammer van deze slechte service.

Aanbeveling

Bijzonder jammer van deze slechte service.

Officiele reactie van Keukenloods 17-02-2016

Goedemorgen Aline Broekema,

Dat valt natuurlijk tegen. Onze verontschuldigingen voor de miscommunicatie hierover. Ik ontdek niet in de beoordeling waar de verkeerde reactie is geplaatst, maar ik begrijp dat dit verwarring heeft geschept. Hopelijk heb je inmiddels veel plezier van het product! We zien je graag nog eens terug in de webshop. Met groet, Emma van Keukenloods.nl

Theo van der Made 16-02-2016 Via de website gekocht

Goed bereikbaar via de webshop

Goede service die je met problemen oplossingen aanraakt

Assortiment
Veel artikelen in meerdere prijsklassen

Aanbeveling
Goed bereikbaar via de webshop goed advies en snelle levering en indien nodig is er nog een inbouwteam die de klus voor je klaart mocht je dit zelf niet kunnen doen.

Extra toelichting
Heb er al een aantal artikelen gekocht en zie géén reden om naar een andere shop te gaan omdat deze ervaring prima bevalt.

joke 16-02-2016 Via de website gekocht

snelle levering

ruim assortiment

Annemie 16-02-2016 Via de website gekocht

Artikelen zijn met zoekfunctie gemakkelijk te vinden.

Twee keer telefoninsch contact gehad met vragen. Zeer klantvriendelijk!

Huub 16-02-2016 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik nodig had en helder over het wat en hoe.

We hebben een vaatwasser besteld die ingebouwd moest worden in onze bestaande keuken. Dit is naar aller tevredenheid gebeurd. Bij de bestelling werd mij toegezegd dat we er niks van zouden merken alle oude spullen en verpakking werd meegenomen. Het enig wat we zouden merkenwas een lege portemonnee, maar ook dat viel mee. De prijs was echt goed.

Assortiment
Alle inbouw apparatuur is bestelbaar.

Aanbeveling
Prima service, afspraken worden goed en tijdig nagekomen. De schept vertrouwen voor eventuele bestellingen in de toekomst.

Extra toelichting
Geen verdere toelichting, wel een goed gevoel.

Genny 16-02-2016 Via de website gekocht

7,3

Op de website zijn de koelkasten op zich goed verdeeld in de maten, maar omdat er maximale maten staan kon ik het toch niet in 1 keer vinden, maar omdat ik heb online om assistentie gevraagd en later via mail en dat ging prima!

Snelle reactie en goede hulp/oplossingen.

Assortiment
Ruim voldoende keus, en voor een mooie prijs.

Aanbeveling
Goede en snelle service, oplossingsgericht en gunstige prijzen.

Theo 16-02-2016 In de winkel gekocht
Hoorn

goede combinatie tussen web- en fysieke winkel.

Snelle bestelservice en goed advies. Luisteren goed naar de behoefte van de klant en komen vervolgens met een uitstekend passend advies.

Assortiment
zeer ruim assortiment met een breed spectrum en merken in alle productgroepen.

Aanbeveling
Winkel (zowel web als fysiek) heeft een zeer ruim assortiment zowel qua merken als modellen binnen alle relevante productgroepen. Goed advies en zeer goede service!

Extra toelichting
Nadat ik voorheen reeds een keuken naar alle tevredenheid heb aangeschaft bij Keukenloods, heb ik onlangs een nieuwe vaatwasser (inbouw) hier aangeschaft. Na ons via de website te hebben georienteerd hebben wij in de winkel zeer goed advies gekregen en vervolgens de vaatwasser aangeschaft. De inbouwservice via Keukenloods was ook zeer goed en klantvriendelijk.

John 16-02-2016 In de winkel gekocht
Alkmaa

Keukeloods heeft een zeer uitgebreid assoirtiment tegen "mes" scherpe prijzen en in de winkel behulpzaam, vriendeljik en deskundig personeel met name Ber Blokker.

Helpen deskundig met goede uitleg en informere je goed tijdens en na de aankoop.

Assortiment
Hebben bijna alles op keukengebied.

Aanbeveling
Zie bovenstaande antwoorden is gewoon een heeeeel goede winkel.

Beers 16-02-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Keukenloods zit niet bij mij in de buurt. Ik moet er speciaal voor naar Roosendaal rijden.

De service is gewoon goed. Deskundig en behulpzaam personeel, heldere afspraken over levering en plaatsing. Kleine kanttekening: degene die ons de eerste keer hielp heeft de verkeerde maten aangehouden. Die koelkast paste niet en moest terug. Wij moesten wederom naar Roosendaal om een ander model uit kiezen. En we moesten dus langer wachten. Is overigens allemaal netjes opgelost.

Assortiment
In het winkelpand staan naar ons idee te weinig modellen. Komt erop neer dat we een koel-/vriescombi uit een folder hebben moeten bestellen. Hoe die eruit zou gaan zien was nog een kleine verrassing.

Aanbeveling
Service en prijs zijn oké. Bovendien kun Keukenloods heel veel merken en modellen bieden. Dat zijn voldoende redenen om de winkel aan te bevelen, hetgeen we ook al diverse keren hebben gedaan.

nee

Mirjam 16-02-2016 In de winkel gekocht

Had iets meer produkten verwacht om te kunnen bekijken

Snel en vakkundig geholpen

Assortiment
Op de webside groter dan in de winkel

Aanbeveling
Qua website groot assortiment met reviews erbij, prima dus. Fysieke winkel zou iets mooier en ruimer met het assortiment mogen zijn

esther 16-02-2016 Via de website gekocht

snel geregeld en netjes alle info gekregen

Met een afspraak voor het inzetten vd vaatwasser , afspraak zo geregeld en waren netjes op tijd en ze bellen dat ze om die tijd er dan zijn, super , dus niet heel dag ervoor thuis blijven en ze nemen de oude weer mee retour

Assortiment
goede ruime keuze en met bellen advies gekregen

Aanbeveling
Ik ben zeer blij met de aankoop in deze winkel, niks zat tegen

bedankt

Hans Pouleijn 16-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site snel te vinden en eenvoudige bestelprocedure

Snelle levering an accuraat geholpen

Uitgebreid en overzichtelijk assortiment

Bijzonder snelle levering
Uitgebreid assortiment
Prettig en deskundig geholpen

rrovertje 16-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Mogelijkheid om op diverse plaatsen in Nederland je bestelling op te halen.

Supersnelle levering. Betalingscondities

Breed assortiment

Aanbeveling
Correcte en snelle levering met goede betalingscondities.

Extra toelichting
Had aangegeven de machine in Waddinxveen op te halen, maar wat schetst mijn verbazing: werd de volgende dag thuis bezorgd. Prima service.

sengers keukenmontage 16-02-2016 In de winkel gekocht
opmeer

Gevonden op internet en een keer gebeld en klaar.

De electricien had gebeld en het werd duidelijk uit gelegd

Assortiment
Eigenlijk te veel.dan is het moeilijk keuze maken voor de mensen

Aanbeveling
mensen die aan de telefoon komen hebben er ook verstand van

Lucas Bos 16-02-2016 Via de website gekocht

Klikken kijken kopen ideaal

Ik wilde pas 3 maanden later betalen en laten leveren wat geen enkel probleem was zelfs de aanbiedingsprijs bleef gelijk!

De goedkoopste

Nee was gewoon prima

Wubbe 16-02-2016 Via de website gekocht

Extra toelichting
De oven die ik gekocht heb leek eerst niet te passen. Ik kon in de webshop niet goed selecteren op inbouwmaten (wat wel wat onhandig was). Via mail en telefonisch zijn wij toch goed geholpen en hebben uiteindelijk een en ander omgelegd waardoor de initieel gekozen over toch paste. Prima service!

van der Wolf 16-02-2016 In de winkel gekocht

Duidelijkheid

Zeer nette medewerkers

Assortiment
Ruime keuze voor ieder wat wils

Aanbeveling
Zeer nette medewerkers goed overzicht kom er graag naar toe

Thom 16-02-2016 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering.

Goeie prijs/prestatie vehouding.

Stephan 16-02-2016 Via de website gekocht

alles zeer overzichtelijk, goede zoek functie

snelle levering

Assortiment
zeer goed en ruim assortiment

goede site, werkt prima!

snelheid is zeer prettig

Sanne 16-02-2016 Via de website gekocht

Ondanks het ruime aanbod, duidelijke specificaties wat het maken van een keuze vergemakkelijkt

Bestelling uiteindelijk telefonisch gedaan. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kon mijn wens en keuze nog even doornemen met de medewerker. Na het bestelproces te hebben doorlopen, werd duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten rondom het bezorgen en hoer/wat rondom betalen. Maandags besteld en vrijdag konden we alweer wassen!

Assortiment
Ruime keuze en erg blij met onze nieuwe, zuinige en stille wasautomaat.

Marcel 16-02-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

alles is goed te vinden.

snelle levering en keurig op tijd volgens afspraak.

ruime keuze.

zeer klantvriendelijk.

Familie van Son 16-02-2016 Via de website gekocht

Goede telefonische uitleg.

Alles keurig volgens addpraak

Assortiment
Goed breed en niet op de website krijg je goed alternatief

Zie bovenstaande

Ga zo door!

Dhr N 16-02-2016 Via de website gekocht

Kon product goed vinden. Ook verdere specificaties waren online beschikbaar. (Aansluitvermogen)

Bij telefonische navraag omtrent de lengte van de kabel kreeg ik het advies om een verlengkabel te gebruiken. Dit is kwalitatief niet het beste advies. Men had ook kunnen aanraden om de bestaande kabel van de oude oven (lang genoeg) aan te (laten) sluiten op de nieuwe. Ik moest nu zelf het risico nemen dat dit zou lukken. (Is uiteindelijk ook gelukt omdat ik zelf technisch ben. Een andere klant zou een onoverkomelijk probleem hebben gehad.

Assortiment
kan de volledigheid niet beoordelen, ik vond wat ik zocht, een eenvoudige inbouwoven, passend in een bestaande situatie.

Aanbeveling
Ik zou er weer witgoed kopen.

Extra toelichting
2e telefonisch contact op initiatief van bezorger was prettig.

kroon 16-02-2016 Via de website gekocht

gemak voorop!

we kregen niet de bestelde oven magnetron maar wel een andere.... zonder overleg. Eeen nieuwere versie maar wel met mindere specificaties.

Aanbeveling
Indien bestelling afwijkt is het beter om eerst te overleggen ipv zomaar wat op te sturen.

F van voorbergen 16-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Ik moest even bellen voor de aflevering want die stond niet goed in de mail. Duurde langer. Toen ik belde had ik de spullen twee dagen later in huis.

Redelijk aanbod

Gewoon goed.

w verver 16-02-2016 In de winkel gekocht
alkmaar

goede ontvangst en ruime overzicht van de goederen.

doen wat ze zeggen.

ruim vol doende.

Aanbeveling
goed personeel weet waar men over praat.

Extra toelichting
inmiddels heb al 3 apparaten gekocht dat geeft aan dat ik dik tevreden ben.

Guirec van Slingelandt 16-02-2016 In de winkel gekocht
alkmaar

Zeer attente en meedenkende verkoopster in de winkel

Aanbeveling
goed aanbod en wat ze niet in de showroom hebben laten ze online zien.

Extra toelichting
fijne winkel en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ina Bruin 16-02-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

We konden rustig kijken, zonder inmenging van de verkoper, je wilt je n.l. eerst oriënteren, maar toch voor de Keukenloods gekozen.

De service was prima, de door ons uitgekozen inductie plaat was niet meer leverbaar maar we kregen het nieuwe model voor dezelfde scherpe prijs, klasse!

Assortiment
Er staat genoeg je hebt er maar een nodig en als die dan past hoef je niet meer verder te zoeken.

Aanbeveling
Ruim, overzichtelijk, vriendelijk en deskundig personeel

Extra toelichting
als we weer wat nodig hebben gaan we zéker eerst naar de keukenloods en we hebben al vrienden geadviseerd om zelf te gaan kijken.

Deen en Marianne 16-02-2016 Via de website gekocht

Na een telefoontje om een goede keus te kunnen maken voor een nieuwe afwasmachine, werd ik zeer vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan en kon toen de beste keus maken.

Tijdens het telefoongesprek kreeg ik zelfs nog een duurdere machine voor dezelfde prijs aangeboden, top!
Uitstekende service.

Uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Door de vriendelijkheid en het uitgebreid de tijd voor je te nemen zou ik deze winkel zeker aanbevelen!

Debby 16-02-2016 Via de website gekocht

duidelijke site, producten gemakkelijk te vinden.

duidelijke communicatie, snelle service, telefonisch goed en snel bereikbaar, vriendelijk personeel.

Chef vaatwasser 16-02-2016 In de winkel gekocht
Zaanstad

Grote winkel met genoeg parkeerplek voor de deur. Makkelijk te bereiken. Winkel is ruim en logisch ingedeeld.

In de winkel de afmetingen voor mijn nieuwe vaatwasser niet paraat. Dag later dit doorgebeld en toen bleek de vaatwasser die ik wilde niet te passen. Omdat ik met een bepaald budget zat (lees krap bij kas) maar door noodzaak een nieuw apparaat moest, zijn wij toch een goede overeenkomst aangegaan.

Assortiment
Voldoende keuze voor hetgeen ik zocht.

Aanbeveling
Zie bovenstaande en daar is de conclusie

Duijveman 16-02-2016 In de winkel gekocht
Wadixveen

Er staan in de winkel genoeg apparaten en keuken opstellingen waarmee je een idee krijgt waarmee je een keuze kunt maken.

We zijn goed geholpen goede uitleg.

Assortiment
wat wij voor ogen hadden was aanwezig dus de keuze was snel gemaakt.

Aanbeveling
Ik heb al bij velen mensen reclame gemaakt voor de Keukenloods.

demis 16-02-2016 Via de website gekocht

Vriendelijk en goede uitleg

Duidelijk en correcte service

Gewoon top

Sonja 16-02-2016 In de winkel gekocht
in Watergang

Alles bij elkaar zodat je makkelijk een keuze kunt maken

Goed advies over het product

Assortiment
Niet alles aanwezig in de winkel zelf

Aanbeveling
Overzichtelijk goede adviezen en lage prijs

RJ Paape 16-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke shop, alles wijzigt vanzelf

Gebruik kunnen maken van laagste prijs garantie.

Assortiment
Erg breed aanbod in merken en types.

Tweede bestelling bij keukenloods.nl
Erg tevreden!

Extra toelichting
Levering conform afspraak. Chauffeur heeft koelkast netjes in garage neergezet.