Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Folko 02-03-2021

Goede service en snelle levering en zeer vriendelijke mensen die mij hebben geholpen aan de telefoon, zou vaker daar bestellen als ik weer iets nodig heb.

Ranzijn 02-03-2021

Prima geholpen met mijn vaatwasser. Eerst telefonisch contact gehad en samen de vaatwassers bekeken welke geschikt waren voor mijn keuken. De montage was snel en keurig. Alles netjes schoongemaakt en opgeruimd en de vaatwasser draaide eerst proef om te kijken of alles goed was aangesloten etc, ben heel érg tevreden.

Sander v R 02-03-2021

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de verzending, goede bezorging en oude apparaat mee retour genomen. Dus zeker een aanrader om hier te kopen/bestellen.

Anja 02-03-2021

Duidelijke website, zeer veel keus. Mijn optie bleek niet meer op voorraad te zijn. Zochten direct contact per e-mail en telefoon om dit verder af te stemmen. Vergelijkbaar product gekregen. Volgende dag geleverd. Tevreden klant :)

Aike 02-03-2021

Prima geregeld, goed advies met prima resultaat 👍
Gewilde type was niet meer leverbaar en niet meer gemaakt.
Direct werd een andere aangeboden met exact dezelfde eigenschappen.

Roelie 02-03-2021

Bij de keukenloods een SMEG-koelkast gekocht die nergens meer te leveren was. De levertijd werd wel 2 X uitgesteld. maar uiteindelijk is deze wel geleverd..top!! Jammer dat de chauffeur een chagrijn was.

Jan 02-03-2021

Prima service en advies. Alle bekende merken aanwezig. Snelle en goede levering

alwin hadderingh 02-03-2021

Fantastisch, voor de tweede x zaken gedaan met keukenloods . De eerste x een aanrechtblad wat beschadigd was werd direct vervangen .

De tweede x een bestelde oven van Siemens niet op voorraad , leveren ze een beter model voor het zelfde geld .

Ik raad iedereen keukenloods aan

Peter Beijersbergen 02-03-2021

Bestelling prima, goede communicatie, levering en plaatsing uitstekend. Zeer tevreden.

Dirk van den Bogerd 02-03-2021

Snelle levering zondag besteld maandag bezorgd .goede service. Goede prijs.veel keus .

Bernardo 02-03-2021

Flexible and understanding group with excellent customer service and delivery 📦

I learned after the delivery that my product choice was not fit to my massive wood worktop. We decided to return the product but halfway we decided to change the kitchen solution to accommodate the PITT we got. Keukenloods were very fast and understanding with arranging the return and cancelling it after on spot.

astrid 02-03-2021

de site is heel overzichtelijk en ondanks de corona een hele snelle levering.

Erik 02-03-2021

Quooker gekocht bij Keukenloods

Goed geadviseerd aan de telefoon, snel en correct geleverd en gemonteerd en tegen een scherpe prijs.

Acreed 02-03-2021

Gewoon zoals het hoort, bestellen en volgende dag thuis. Uitstekend product en snelle service.

Wilma Lamers 02-03-2021

Dit is al onze tweede inductie kookplaat. Prima bedieningsgemak. Al enige weken in gebruik en ik kan hem iedereen aanbevelen. Zoveel fijner koken als op gas of keramisch. Veel makkelijker schoonhouden.

Adrie 02-03-2021

Alles keurig op tijd geleverd en de koelkast prima en keurig geplaatst.bijna voor alles een nieuwere en duurdere apparaat geleverd dan besteld.
Chapeau voor deze firma en het inbouw team.

Bram O 02-03-2021

De prijs was goed, service uitstekend en duidelijk en levering volgens afspraak. Bij levering zat er een klein deukje in het product en daar is in overleg een goede oplossing voor gevonden. Dus erg tevreden.

Piair 02-03-2021

Ik heb een hele goede ervaring met keuken loods doordat zij mij goed adviseerde met de maten van de vaatwasser en niet gebonden waren aan de bepaald merk maar objectief advies gaven... ik heb ook een hele goede prijs betaald!

Jan Jans 02-03-2021

We hebben voor het eerst een bestelling gedaan bij keukenloods ,en ik moet zeggen dat is ons prima bevallen.
voor herhaling vatbaar ,
We zullen het beslist aanbevelen
Snelle levering -Goed contact mogelijk-

Jan 01-03-2021

prima telefonisch advies waarbij wordt meegedacht met de klant voor de beste optie. Afleveren en installatie volgens planning.

Prima vaatwasser 28-02-2021

Prima te bestellen online bij deze winkel, goedkoopste aanbieder van de vaatwasser. Bezorger beetje onsympathiek, geen fijne man. Wel dik tevreden over de vaatwasser

Stultjens 28-02-2021

Het enige nadeel was dat de prijs van het produkt niet op de site stond, daar moet je voor bellen. Verder zeer tevreden.

Marijke Zwartjes - van Teeffelen 28-02-2021

Bij keukenloods heb je een goede prijs voor je producten die je bij ze besteld.
Geen vooruitbetaling, betaling pas bij aflevering.
Zeer vriendelijke mensen als je belt en je krijgt ook goede informatie over de aanschaf van je producten.
Ik zou Keukenloods ook aanbevelen bij andere mensen.

Met vriendelijke groet en bedankt voor jullie goede service,

M. Zwartjes

SV 27-02-2021

Netjes afgeleverd en prima product. Kregen zelf een nieuwer model omdat oude niet leverbaar was. Had alleen wel netjes geweest als dat van tevoren gemeld was ipv pas bij levering zelf tot de ontdekking komen.

Ineke 27-02-2021

duidelijke site, vriendelijk personeel en snelle levering.
zelfs nadat de bezorgdienst een kapotte inductieplaat had geleverd, kreeg ik binnen 2 dag3en een nieuwe kookplaat