Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

J Ockeloen 04-03-2021

Zijn goed geholpen, meerdere keren contact gehad met vragen, die allemaal goed beantwoord werden en ben blij met het gekeverde product

Erik 04-03-2021

Product aanbod en prijs pasten ons heel goed; de bestelde artikelen arriveerden netjes verpakt en op de aangegeven tijd.

Arina 04-03-2021

Een hele fijne winkel. Goed contact met de medewerkers gehad. Denken goed mee.
Mooie prijzen ook.

W Janssen 04-03-2021

Geweldige service aanbeveling waard
Als we weer iets nodig hebben word het weer keukenloods

Jan&Anneke 04-03-2021

De hele aankoop het zoeken naar je wat je zoekt is bij de keukenloods goed bevallen.
De site is heel duidelijk en de keuze is groot en ook niet onbelangrijk de prijs (prijsgarantie).
Het bezorgen en afhandelen ging ook super.

Christina Kuipers 04-03-2021

Online besteld, op afgesproken tijd geleverd, contact was goed. Alles keurig geregeld

Sjaak van tilborg 04-03-2021

Zeer tevreden over de verkoop en de afhandeling
Mocht het in de toekomst weer iets nodig hebben
Weet ik u te vinden
Ga zo door
Familie van tilborg

Marianne Vroegop 04-03-2021

Hele goede prijs en uitstekende service. Het inbouwen was geen enkel probleem en een goede en vriendelijke monteur

Marcel 04-03-2021

Heldere website, goede prijzen. Alleen jammer dat de aflevering (inclusief een verlenging wegens ziekte) van de apparaten te lang op zich liet wachten. Inbouwen gebeurde netjes en vakbekwaam.

Aart H 04-03-2021

Super , een afzuigkap gekocht een super mooi en werkt zoals die aangeven staat wij zijn er blij mee . Eindelijk een met weinig db zanussi schuine schouw

Stefan 04-03-2021

Fijne en snelle levering door hen. Oven werd tot over de drempel op 1 hoog gebracht zelfs in Corona tijden! Ook was hij elders iets goedkoper en werd de prijs gematcht. Goede service

EV 04-03-2021

Via internet gevonden. Telefonisch contact was sympathiek, prettig, niet opdringerig en eerlijk.
De levering was snel.

J 04-03-2021

We hebben ons fornuis en de afzuigkap telefonisch besteld en zijn daarbij heel vriendelijk geholpen. Het afleveren zelf was minder. Onvriendelijke en onbehulpzame chauffeur.

Adrie. 04-03-2021

Goede service, levering op tijd, bij ontbreken van papieren snelle nalevering. Dit zijn enkele steekwoorden, welke wel de keukenloods typeren.

Diana 04-03-2021

Keukenloods heeft veel keuze. En goede prijzen. Ik ben goed geholpen door een medewerker aan de telefoon, zochten advies omdat het om een inbouw koelkast en vriezer ging. Hiervan is er meer dan 1 maat beschikbaar, dus moest wel de goede worden. Ook de jongeman die het kwam brengen en plaatsen, zeer geschikt, vriendelijk en netjes.

Jos Daalmans 04-03-2021

Scherpe prijs, snelle levering en doordat ik een verkeerde kookplaat had besteld, hebben zij dit na een bericht en telefoontje razendsnel gecorrigeerd.

Geert v megen 03-03-2021

Luster goed naar vragen die je gesteld hebt,Goede prijzen,zeer correcte levering,

Roel 03-03-2021

Uitgebreid assortiment, overzichtelijke site,
Snelle respons op e-mail vragen. Goed vervangend alternatief aangeboden voor de oven die ik had (niet meer leverbaar model) tegen scherpe prijs. Snelle levering. Zelf geïnstalleerd. Oven werkt naar volle tevredenheid.

Gerard 03-03-2021

alles was goed geregeld goede uitleg en snelle levering, en werden goed geholpen bij de keuze van een inductie kookplaat, en zullen bij een andere aanschaf zeker weer kiezen voor de keukenloods.

JB/HB 03-03-2021

Ik vind dat wij in Corona tijd op een plezierige en zakelijke manier zijn geholpen.
De prijs was goed en snelle levering.
Volgende keer kopen wij weer bij Keukenloods.

bob 03-03-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding. snelle bezorging. makkelijk en duidelijk overzicht op de website.

Pepe 03-03-2021

Goed geholpen, vriendelijke bezorger apparaat voldoet prima. Duidellijke website.

NBu 03-03-2021

Gewoon een prima shop. Snel geholpen met een vraag over welke Quooker voor mij het meest geschikt is. Snelle levering.

PatrickBC 03-03-2021

Ik was op zoek naar een nieuwe inductiekookplaat. Bij Keukenloods kun je die bestellen inclusief montage. Vanwege de Corona restricties duurde de levering een klein beetje langer, maar gezien de omstandigheden uiteraard alle begrip voor. De communicatie over de levering, de levering en plaatsing zelf waren uitstekend. Vriendelijke- en behulpzame monteurs die snel en netjes werken en de oude kookplaat weer meenamen. Ik ben zeer tevreden en kom hier zeker terug!

Frans 03-03-2021

Inductie plaat 1.5 jaar gelden gekocht. Inductie plaat ging stuk en was niet meer te repareren. Volledig bedrag teruggekregen van keukenloods. Top