Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Rianne 16-03-2021

In de winkel goed geholpen, maar tijdens montage was het prutswerk. Er was een monteur voor de 1e keer, zonder begeleiding van een Keukenloodsmonteur. Sneu voor die monteur, maar ook voor ons. Er bleek vanalles mis te zijn met de keuken en ook het ontwerp. Wij hebben er zelf achteraan moeten zitten, voordat wij een week later pas iemand van de service afdeling spraken. Nadat ze met prutsoplossingen kwamen ben ik boos geworden - al die tijd netjes gebleven. Daarna is het door de service afdeling goed opgelost, maar ook daar valt nog wat aan communicatie te verbeteren, gelet op afspraken die weer met de winkel moesten worden gemaakt om het ontwerpprobleem op te lossen. Wij raden deze winkel dus niet direct aan.
Officiele reactie van Keukenloods 17-03-2021

Beste Rianne,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat het niet helemaal goed is gegaan met de aankoop van je keuken, en dat is jammer om te lezen. Dat zien we uiteraard graag anders. Goed om te zien dat het inmiddels opgelost is door mijn collega's van de service-afdeling.

Ik hoop dat jullie nieuwe keuken alsnog goed bevalt, en ik wens jullie veel kookplezier toe!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Fred 16-03-2021

Reeds meerdere keren iets gekocht. Goede communicatie omtrent levering en afspraken zijn nagekomen.

RWTK 16-03-2021

Had de prijs ergens anders gevonden, en de keukenloods paste de prijs gelijk aan.
Voor de rest een snelle levering.

Carl Vink 16-03-2021

Zeer toegankelijke en overzichtelijke site.
Snelle en nette levering 6 hoog in een appartement en een goede prijs.

Roy 15-03-2021

Quooker flex besteld. Goedkoopst op deze site! Snel geleverd! Werkt fantastisch!

Tevreden klant 15-03-2021

Makkelijk besteld en prima communicatie inzake vervangend produkt. Tussentijds goed meegedacht teneinde sneller te kunnen plaatsen. Prima service en keurig geplaatst!

Charles uit Amsterdam 14-03-2021

Prima assortiment. Niet een pusher van bepaalde merken. Enige die Consumentenbond apparaat had. Excellente service en soepele website. Alles verliep absoluut vlekkeloos en snel.

Marco Perger 13-03-2021

Service gericht en kundig behulpzaam personeel. Men denkt mee en lost problemen snel op

Piet 13-03-2021

Mijn familie heeft reeds eerder besteld bij Keukenloods. We hebben allen goede ervaring vwb. informatie op website, bestellen, leveren en uiteraard de prijs/kwaliteit verhouding. Ik had wel medelijden met de bezorger die het (te) zware pakket in z'n eentje moest afleveren.

Hans 13-03-2021

Gewoon top. Uitstekend geholpen en advies en hele goede montage. Kortom een 10

Berkenbosch 13-03-2021

Goede service .snelle levering was niet op voorraad en toch gezorgd dat hij geleverd werd.dus wij waren tevreden

Tine 13-03-2021

Als je zelf voldoende vooronderzoek hebt gedaan over de mogelijkheden is de site prima.
Heb uiteindelijk wel de bestelling telefonisch gedaan, zodat ik een en ander kon verifiëren.

Jan 13-03-2021

Wij hebben voor de keukenloods gekozen door eerdere goede ervaringen. Het uitzoeken en bestellen gaat gemakkelijk via een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Het laten plaatsen van de gekochte apparatuur verloopt vlekkeloos door vriendelijke en vakbekwame mensen. Keukenloods is zeker een aanrader.

Lex 13-03-2021

Ik was opzoek naar een specifieke koelkast voor mijn keuken en kwam die voor een scherpe prijs tegen. Aangezien ik deze de volgende dag nodig had heb ik gebeld. Spoed levering was geen enkel probleem maar gezien het zoveel had gesneeuwd kon het wel wat later worden.

Het werd weliswaar wat later maar de volgende dag stond de koelkast er wel. Super service.

Frits 13-03-2021

Gebeld met keukenloods Roosendaal. Goede informatie en helder advies. Inductiekookplaat online besteld en snel geleverd. Prima prijs- kwaliteit.

Loet Swagemakers 13-03-2021

De aanschaf een nieuwe afzuigkap kwam onverwachts. Eerdere positieve ervaringen met de Keukenloods maakte dat ik daar weer op zoek ging. Snel gevonden wat ik zocht, vanwege Corona alles op afstand moeten doen, zo had ik nog enkele technische vragen en werd telefonisch prima geholpen. Bestelt en andere dag precies op afgesproken tijd aan huis geleverd. Nu na enkele gebruik kan ik alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben over de Keukenloods, de aankoop en een perfect werkende afzuigkap.

Lazar Detchev 13-03-2021

Comprehensive selection of models, very competitive pricing, great customer service. Ordered 3 build-in appliances, delivered on time, perfectly installed. Highly recommended!

Sylvia 13-03-2021

Eenvoudig online besteld, levering keurig netjes in de week die ik vroeg. Via de chat goed te bereiken. Ik had graag met credit card betaald, dat kan niet bij Keukenloods. Mocht in de toekomst keukengerelateerde spullen nodig hebben, sla ik Keukenloods niet over.

Wilfried 13-03-2021

Vlotte levering, voordelige prijs. Correcte inlichtingen vanwege Keukenloods.

Ton 12-03-2021

Het bestelde artikel werd snel geleverd. Was keurig verpakt. Informatievoorziening was prima.

h.koster 12-03-2021

in coronatijd was onze vaatwasser stuk gegaan bij veel aanbieders was daarom het aanbod klein en waren ze niet heel enthousiast om mij te helpen,dit in tegenstelling met de keukenloods zeer goed geholpen en in no time een nieuwe vaatwasser gekocht.

Frank 12-03-2021

Heb bij keukenloods al meerdere apparaten aangeschaft en altijd tot tevredenheid voorgelicht.
Levering en service altijd tot in de puntjes geregeld en of opgelost. Gewoon tevreden

Jacqueline 12-03-2021

Prima geholpen ondanks de coronacrisis. Goed advies gekregen telefonisch en via mail. En aan de afspraak gehouden

Jacqueline 12-03-2021

Snel en goed geregeld. Top Geregeld wij zijn heel tevreden!
Breed assortiment. Fijn bedrijf!

Henk 12-03-2021

Prima geregeld al meerdere bestellingen gedaan prima service en bezorging tot in de woonkamer