Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

De heer J. Adriaans 19-03-2021

Keukenloods is makkelijk te bereiken, beantwoordden al mijn vragen. De levering kwam precies op het verwachte moment en het hoge cijfer komt vooral door de ronduit uitstekende en prettige monteur die mijn vaatwasser voor Keukenloods kwam monteren. Mijn volgende keukenapparaat koop ik zeker weer hier, omdat ik dan zeker weet dat ik dezelfde monteur weer kan vragen en het allemaal snel geregeld zal zijn, want inbouwapparaten voor een oudere keuken bestellen moet echt door professionals uitgevoerd worden is mijn mening.

Richard 19-03-2021

Goede prijs en snelle levering cf afspraak. zeer tevreden of de service en product

Y. Greuter 19-03-2021

Prettig bedrijf. Wordt goed meegedacht. Ik heb er al een paar keer goede ervaring mee gehad.

Peter 19-03-2021

Telefonisch goede voorlichting en aanvullende informatie, ook na twee keer bellen

Arno 19-03-2021

Goede website, is duidelijk. Verder goede telefonische en mail reactie.
Materiaal goed afgeleverd..
Was alles correct

Hillebrink 19-03-2021

Goede prijs met een goede service. We hebben een composiet keukenblad besteld voor op onze bestaande keuken. Keurig op tijd geleverd en goed en netjes gemonteerd. De reden dat ze geen 10 hebben gekregen is omdat ze onze oven na terug plaatsen niet hebben vastgezet.

Annelies 19-03-2021

levering prima, monteur had wel veel haast, hadden niet veel tijd om te overleggen.
Prima inductiekookplaat

Erwin 19-03-2021

Prima site, met duidelijke info en goede prijs.
Goede communicatie over de bestelling en aflevermoment
Levering was keurig op tijd

Pauline Horsthuis 19-03-2021

Prima allemaal/ keurige berichten via de mail! Niets dan lof
We werden goed op de hoogte gehouden en ook de after pay betaling ging zonder problemen. De keuken ziet er fantastisch uit.

Fam. Brugge Leeuwarden 19-03-2021

Prima Service. Kundig advies. Installatie naar wens! Apparaat werkt prima. Geen klachten.

Tom Joosse 19-03-2021

Duidelijke omschrijvingen van producten en fijne service voor vragen! Daarnaast erg vriendelijk bij bezorging.

André 19-03-2021

Na lang zoeken voor een nieuwe vaatwasser uiteindelijk aangekomen bij Keukenloods. Helaas had de vaatwasser een levertijd van minstens 2 weken. Dit had wel op de site duidelijk vermeldt mogen worden. Gelukkig werd ik persoonlijk benadert door een vriendelijke verkoper en die bood mij een alternatief die wel direct leverbaar was. Zonder problemen alles omgezet en uiteindelijk op tijd en duidelijk alles geleverd.

Jan Bonneveld 19-03-2021

Goed personeel fijn geholpen heb de vaatwasser laten plaatsen oude keurig meegenomen
Week later een afzuigkap gekocht
De service en personeel zijn van uitzonderlijke klasse beleefd en altijd berijd te helpen of tips te geven

r. schurink 19-03-2021

prima beschrijving m.b.t. wat je koopt en kunt verwachten. Snelle levering zonder gedoe en het oude spul kun je aan de bezorgers meegeven. Makkelijk en efficiënte service. groet R. Schurink.

Erwin 19-03-2021

Bestellen via de shop ging makkelijk. Echter het bestelde product werd omgezet. In dit geval geen achteruitgang! Informatie m.b.t. levering is goed, je wordt goed op de hoogte gehouden en je kunt een gewenste lever moment aangeven.

Anne 19-03-2021

Ik had keuze uit 1 koelvriescombinatie vanwege de maatvoering van mijn keuken. Maar netjes te woord gestaan bij de bestelling, goed op de hoogte gehouden van de levertijd en montage. Aardige monteur, blij met mijn aanschaf.

Chris 19-03-2021

Inbouw vriezer werd eerder dan gepland geleverd. Voor ons erg fijn. Inbouw perfect uitgevoerd, duidelijk door iemand met hart voor zijn vak en bovendien een perfectionist. Heeft als extra service ook de koelkast deur nog even opnieuw afgesteld.

Ad van Bragt 19-03-2021

Kwaliteits producten voor een zeer concurrerende prijs
Zeer snelle levering
Namen ook de oude combi magnetron mee terug

Mirjam van Galen Last 19-03-2021

Super apparaat en hele goede aflevering, installatie en communicatie
Top. Volgend jaar gaan wij de keuken verbouwen. Komen zeker terug bij jullie

Henriette 19-03-2021

Zeer goede service en keurig personeel..Had zelf een verkeerde magnetron besteld.keukenloods snel op gelost en een wel de goede maat geplaats was zelf iets goedkoper het te veel betaalde bedrag snelterug gestort 👍👍👍

Andries 19-03-2021

Ruime sortering, site met veel informatie, goede vergelijkingsmogelijkheden en keurig geleverd zoals beloofd.
Kortom voldoet in alle opzichte aan mijn wensen.

Wim 19-03-2021

De levering heeft 3 maanden geduurd maar was verder perfect, daarom net geen 10

Zehra 19-03-2021

Zeer tevreden, fijne communicatie gehad.
Ik werd goed op de hoogte gesteld wanneer me aankoop aan zou komen.
De bezorging en montage gingen ook heel soepel met een fijn en gerust gevoel.

Karin 19-03-2021

Duidelijke informatie op de website over het toestel. Via email goed op de hoogte gehouden ivm de levertermijn.

Patrick Dhaeze 18-03-2021

Super duidelijke site, super duidelijk advies en hebben veel geduld om de wensen van de klant maximaal in te willigen.
We hebben een keuken gekocht en zijn er super blij mee ook de installateurs / keukenplaatsers zetten een extra stap en werken heel netjes. Ik kan me niks bedenken waar ik ontevreden over zou kunnen zijn.