Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Henk (Duiven) 30-03-2021

Afzuigkap NOVY 810 inclusief montage besteld bij Keukenloods. Onze oude afzuigkap had het begeven. Via de chat goed advies gekregen door welke afzuigkap deze kon worden vervangen. De afzuigkap werd snel geleverd en door een ervaren monteur geplaatst. Dik tevreden over de werking van de afzuigkap en over de service van keukenloods.

Johan cabret 30-03-2021

snelle levering , mooie prijs voor geweldig apparaat. goede kwaliteit en werkt volgens verwachting

Burggraaff 30-03-2021

Prima geholpen en een fijne machine gekocht en is keurig afgeleverd helemaal top!!

Anton Wansink 30-03-2021

Netjes en correct volgens afspraak uitgevoerd, bovendien hebben jullie de oude koelkast meegenomen. Prima Service.

Jose 30-03-2021

De aankoop heb ik, om goed advies te krijgen, telefonisch gedaan. De man was een beetje gehaast, maar had dat zelf op een gegeven moment door.
Prima bezorging en installatie. Ook servicegericht bij onverwachte situaties, zoals mijn versleten scharnieren. Die hadden ze bij zich en werden gemonteerd. Zeer klantvriendelijk.

L.Lucker 30-03-2021

Het product met garantie van bekende fabrikant. Prijs uitstekend en levering tot in onze keuken snel en perfect.

NvdH 30-03-2021

Goede en eerlijke voorlichting en deskundig advies. Correcte en vriendelijke medewerkers: ze denken echt met je mee en proberen
niet de duurste machines te promoten. Ze adviseren voor jouw situatie de beste en voordeligste keus.
De afhandeling en bezorging gaat snel en wordt goed afgestemd. De montage ploeg is helemaal top: binnen 20 minuten was de oude afwasmachine gedemonteerd en afgevoerd en de nieuwe geplaatst en werkend gecontroleerd. Ik ben zeer tevreden.
Eén puntje: de gebruiksaanwijzing van Bauknecht is summier en niet echt duidelijk. Dat kan beter; maar daar kan KEUKENLOODS niets aan doen (of toch wel ?)
KEUKENLOODS een aanrader !!!

Marina 29-03-2021

Prijs is goed , goede monteurs. We hebben wel lang moeten wachten op de levering.
Officiele reactie van Keukenloods 30-03-2021

Beste Marina,

Bedankt voor je review. Vervelend dat de levertijd uitliep! We zijn in sommige gevallen afhankelijk van de fabrikant, wanneer wij het product niet ontvangen kunnen we deze helaas niet eerder leveren.

Goed om te lezen dat je wel tevreden bent over de montage. Hopelijk voldoet de nieuwe apparaat helemaal aan je verwachtingen! Als je hier nog vragen over hebt of we kunnen helpen wat betreft de garantie, dan horen we dat uiteraard graag.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

01-02-2021 29-03-2021

De combi actie van Keukenloods heeft ervoor gezorgd dat de kogel door de kerk ging het ging om een Quooker flex en zeeppomp. Prijs technisch de voordeligste.

Familie Konings Bergen op Zoom 29-03-2021

Wij hebben gekozen naar aanleiding van goede kennes die was heel tevreden ook wij hebben nu ervaren dat de keuze met zeer goede service en vriendelijke correcte afhandeling die wij nu hebben ervaren hebben ook wij deze keuken benodigheden. met veel goede pristaties vooral nu in corona tijd aanbevelen.
Met vriendelijke groet Famlie Konings Bergen op Zoom

Liesbeth 29-03-2021

Ik heb al eerder besteld en was zeer tevreden over jullie hulp bij het kiezen (ruime keus) van de juiste producten en ook vakmanschap bij het installeren.

Jose 29-03-2021

Prima service, meedenkend en mooie oplossing geleverd. Ik ben super blij met mijn nieuwe inductie plaat.

van der Zanden 29-03-2021

Zeer vriendelijk geholpen en ze hebben heel goed geluisterd goede raad gegeven . Zodat we een goede beslissing konden nemen.

Truvel 29-03-2021

Site is netjes en overzichtelijk geordend, de keuze mogelijkheden werkt prima. Contact met medewerkers keurig en beleefd. Goede uitleg. Apparaat doet wat er beloofd is. Stil, zuinig en schone vaat. Bezorging keurig volgens afspraak op tijd. Jongens werken netjes, 1 klein minpuntje de deur hadden ze er eigenlijk als laatste op moeten zetten zodat het keurig aan beide zijden gelijke afstand was.

Jorge Zijlstra 29-03-2021

Via keukenloods een Quooker aangeschaft tijdens een nieuwjaarsactie. In mijn haast de verkeerde kraan erbij besteld. In telefonisch overleg met keukenloods alsnog de goede kraan besteld en daarop ook nog de actiekorting gekregen. Prima service en snel omgeruild.

A. de Kruijff 29-03-2021

Er was een misverstand over de wijze van verzending. Maar is keurig opgelost.

RJan 29-03-2021

Bij ieder telefonisch contact heel goed geholpen. Er werd meegedacht, zeer goed geadviseerd en er was een prettige sfeer. Een aanrader voor iedereen.

Danny 29-03-2021

Prima webshop, goede prijzen, nette service en levering. Daarnaast een duidelijke uitleg op de site hoe je om moet gaan met inbouwmaten wat je eigenlijk weinig ziet op andere websites.

26-03-2021

Product is oké, maar dat is bij een ander ook zo. De prijs was prima, black friday aanbieding en het proces tot levering was via de site te volgen. Helaas is de factuur niet online zichtbaar, zou toegevoegde waarde zijn in deze digitale tijd. Op telefonisch verzoek werd de factuur direct gemaild, top.

Hans 25-03-2021

Er wordt goed meegedacht en prima adviezen gegeven. Zowel het leveren als plaatsen is prima verlopen. Afspraken worden nagekomen. Helemaal top.

Nynke 23-03-2021

Zeer klantvriendelijk bij keukenloods Nederweert. Goede klantenservice. Goed bereikbaar

Ineke 23-03-2021

Ten eerste door de goede uitleg per telefoon, zeer klantvriendelijk, en super levering.

Debby 22-03-2021

aanbevolen door vrienden, niet teveel gezegd, super mooi fornuis, schappelijke prijs en snelle levering

EdwinJ 22-03-2021

Duidelijk telefonisch advies gekregen, er werd duidelijk meegedacht voor een specifiek model obv mijn gebruikswensen.
Kon deze ook direct ophalen (zaterdag). Alles verliep zoals ik hoopte.

Albert 22-03-2021

Snel, vriendelijk en perfect geholpen bij de aankoop van een showroommodel vaatwasser. Medewerker nam de moeite om mijn vragen te beantwoorden over inbouwmaten, type-aanduidingen en specificaties en om het e.e.a. voor mij na te kijken en om voldoende montagemateriaal mee te geven. De prijs was scherp, de vaatwasser verkeerde in perfecte staat en het oude toestel werd kosteloos ingenomen.