Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

sjouke 06-03-2017 Via de website gekocht

hebben hun best gedaan om het artikel op tijd te leveren

Een goede shop,goede website en ze proberen het gekochte artikel toch op tijd afteleveren en dat hebben ze heel goed gedaan

H.Janssen 06-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en geweldige service

Vriendelijk en deskundig personeel.
Goede service en vakkundige inbouw
Snelle levering, betaling bij aflevering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ed en Irene 06-03-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Met dank aan Keukenloods onze droomkeuken!

Na onze verhuizing in eerste instantie in onze nieuwe omgeving aan het zoeken geweest naar een keukenbedrijf. We vonden een zaak waar men onze wensen en eisen begreep. Omdat er een actie was met 20% korting was snelheid geboden. Echter door ziekte lag ik een paar dagen op bed en keek op internet wat rond. En wat bleek, de (met korting) aangeboden apparatuur bleek 2 tot 3 maal duurder dan bij de Keukenloods. Wij veronderstelden dat dit voor de keuken zelf ook zo was. Na afspraak te hebben gemaakt op naar het filiaal in Waddinxveen alwaar onze wensen en eisen ook goed verstaan werden. Een plan werd gemaakt, geen gepush, snel bestellen of mooie acties. Gewoon een goed en duidelijk verhaal. Na een week of wat weer op afspraak ons eerdere plan bijgesteld en besloten er voor te gaan. Kort voor de levering nog een tweetal wijzigingen doorgevoerd (apparatuur) hetgeen soepel en zonder gedoe verliep. Slotsom is dat we binnen de afgesproken termijn en prachtige keuken naar wens hebben voor een prettige prijs en zonder gedoe.
Keukenloods, bedankt!
En complimenten voor de installateur.
(Foto's beschikbaar)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.Wezeman 06-03-2017 Via de website gekocht

goede service en uitleg denkt met de klant mee

goed overzichtelijke site goede medewerkers die weten waar over ze praten
en een zeer scherpe prijs en snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

T. Albert 06-03-2017 Via de website gekocht

supersnel gemonteerd

De site is erg duidelijk en klantvriendelijk. De levering duurde wat langer dan ik hoopte maar dat kwam omdat ik het apparaat wilde laten monteren. De telefoniste was erg vriendelijk en kon een redelijk precieze tijd geven van wanneer de monteurs zouden komen. Ze kwamen iets vroeger en het was echt verbazingwekkend hoe snel dat ze mijn oude vaatwasser eruit haalden en de nieuwe plaatsten en het front deurtje er weer op konden zetten. Alles werd opgeruimd en afgevoerd in 20 minuten! Heel net gewerkt, vriendelijke mensen en ook voldoende tijd genomen om het apparaat rustig uit te leggen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fahner 06-03-2017 Via de website gekocht

Top service, prima afgehandeld en mooi product: dik tevreden

Keukenloods doet wat zij belooft. Had een Oven besteld, waarbij de oven goedkoper was bij een andere zaak. Via formulier aangegeven, en werd prompt een prima tegenbod gedaan.

Telefonisch was het contact ook super, sympathiek en doortastend. Er werd goed uitgelegd of de inbouw goed ging passen (dat is ook zo). Even sparren over de aflevering (morgen of toch maar de dag erna), de oude oven kon ook gewoon mee terug.

De bezorging was ook dik in orde, kwam aan op de tijd dat was ingeschat en de beste heer was niet de rotste om de oven samen met mij naar boven (1e etage appartementencomplex) te tillen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

Bakkum 06-03-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ze hebben me goed geholpen want bestellen via internet ging niet goed. Namen de bestelling over en was zo voor elkaar TOP

C.wolters 06-03-2017 Via de website gekocht

Snelle aflevering

Het artikel werd netjes afgeleverd, chapeau voor de chauffeur. Wat wij echter jammer vonden, dat wij aan de bezorgafdeling doorgegeven hadden te bellen als hij in de buurt was. Wij zijn namelijkmoeilijk te vinden. Dit heeft de bezorgafdeling niet gedaan, zodat de chauffeur zeker 200 meter moest lopen met een wasmachine op zijn steekwagen.

Egbert 06-03-2017 Via de website gekocht

attent

Onder de zoekterm "motorloze afzuigkap" was het gewenste artikel eerst niet te vinden op de site, maar nadat ik merknaam en typenummer in het zoekvenstertje invoerde, kwam de juiste afzuigkap meteen in beeld en kon ik tot de bestelling overgaan.
Het was heel attent dat ik van de Keukenloods daarna meteen een e-mailtje kreeg met de vraag of het correct was dat ik een MOTORLOZE kap wilde bestellen. Na mijn bevestiging verliep de afwikkeling van de bestelling voorspoedig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rob 06-03-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Ruime keus in apparatuur en merken. Tijdelijke opslag en latere levering is geen probleem. Scherpe prijsstelling en gratis en tijdige levering.

Sanders 06-03-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf en zeer snel en netjes afgeleverd.

Goede en snelle afhandeling.
Communicatie Via de mail gaat zeer snel.
Goede website met goede uitleg over het bestelde product in1 woord TOP.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ieke 06-03-2017 Via de website gekocht

snel met antwoord/service

onlangs een vaatwasser gekocht via de keukenloods. Na eerst wat uitzoekwerk had ik een paar opties in gedachten. Helaas kon ik op de site niet alle belangrijke informatie vinden die ik nodig had dus ik had hier over gemaild waarop heel snel een reactie kwam. 's avonds online besteld rond 21.30 uur en om iets voor 22.00 uur werd ik nog gebeld om de levering af te spreken. Super snelle service en goede service dus. Op tijd en keurig geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 06-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Eenvoudig te bestellen en volgens afspraak geleverd. Oude koelkast direct mee terug genomen. jammer dat het verpakkingsmateriaal niet mee kon.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Joyce 06-03-2017 Via de website gekocht

Aligned super.

Heb nu al 3 apparaten bij de keukenloods gekocht. Service is top. Snelheid is goed. Inbouwteam is altijd vriendelijk en correct. Ik ga nooit meer ergens anders witgoed kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A de Vries 06-03-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

uitstekende service !

Het prijsbeleid gaf voor ons aanvankelijk de doorslag. Daarna aangenaam verrast door correcte en snelle afwikkeling en levering. Ook door personeel in Winkel Utrecht aangenaam geholpen. Nu al meerdere apparaten gekocht en zullen dat in de toekomst zeker weer doen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Warson Filip 06-03-2017 Via de website gekocht

Alles vlot en zonder problemen verlopen

Online besteld,goed op de hoogte gehouden over de bestelling. Iets te vroeg afgehaald, maar was geen probleem.

Hans 06-03-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen!

Na mijn vorige bestelling bij Keukenloods bleek ik nog een optioneel paneeltje nodig te hebben om het apparaat mooi in te kunnen bouwen. Telefonisch contact gezocht met een medewerker en samen met hem de benodigdheden uitgezocht. Deze zijn besteld en snel geleverd. Top service!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Thomas 06-03-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Z.O.

Prima prijs en levertijd

Prijzen via internet vergleken daarna showroom in Amsterdam Z.O. bezocht en apparatuur besteld, prima service en snelle levering.

T.Kardel 06-03-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zeer goede prijs , ruime assortiment ,
Alles op voorraad
Snelle levering
Geleverd zo als afgesproken.
Kortom prima service.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Michel Huijssen 06-03-2017 Via de website gekocht

Ergens anders goedkoper. Binnen half uur korting gekregen.

Nadat ik een Combimagnetron besteld had zag ik op een andere site dezelfde goedkoper staan. Dit direct gemeld en binnen een half uur kreeg ik een nieuwe factuur met de prijs zoals op de ander site. Geweldige service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Denis Scholten 06-03-2017 Via de website gekocht

Super geholpen!!

Eerst iets bij BCC besteld en super veel ellende gehad alles afbesteld en zo bij keukenloods terecht gekomen waar ze me super geholpen hebben! een echte aanrader!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Margriet K. 05-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

s'Avonds om 21.40 uur telefonisch een bestelling geplaatst, de volgende dag om 18.00 uur geleverd!

Had eerst via de website geprobeerd te bestellen, maar kon daar de leverdatum niet invullen. Toch maar gebeld, werd te woord gestaan door een zeer vriendelijke medewerker, die ook nog eens meedacht over bijv. de afmetingen van het kastje waar de vaatwasser in ingebouwd moest worden. En natuurlijk kon er de volgende dag nog geleverd worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wiel Schreurs 04-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Vanaf bestelling tot en met levering, gewoon goed! Gewoon zo als het heurt! Volledig inzichtelijk proces.

Toon v d Nieuwenhof 03-03-2017 Via de website gekocht

Afzuigkap

Gemakkelijk winkelen, veel keus dat je kunt uitvogelen welke het beste past.
Thuis op de bank,
Prijsvergelijkingen en een snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

ZZ 03-03-2017 Via de website gekocht

Alweer prima!!

Veel keus, goede service. Contact opgenomen met de webshop. Upgrade naar een nieuwer model, welke niet op de website stond, tegen zeer kleine meerprijs.
Weer prima ervaring

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erika 02-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop via Internet goed afgehandeld

Voor definitief een bestelling op Internet te plaatsen heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker. Die heeft mij vriendelijk en goed geholpen. Nadat ik de bestelling heb geplaatst én betaald, kreeg ik keurig een bevestiging van de bestelling. Later bleek echter dat deze toch niet voorradig was en heeft de levering langer geduurd dan oorspronkelijk vermeld was. Wat ik vreemd vond in alle correspondentie t/m de levering, is dat er elke keer weer gevraagd werd om een betaling via de factuur, terwijl de bestelling al betaald was. Wat ook niet anders kon via Internet. Een bank betaling wordt wel als betaalkeuze vermeld, maar vervolgens niet aangeboden.
De bestelling is uiteindelijk compleet afgeleverd.

Taskan 02-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Er zijn heel veel webshop winkels vermelden dat ze de item op voorraad hebben maar wanneer je ze gaat bestellen dan komen ze mer verhaal dat ze niet meer op voorraad hebben terwijl op hun website anders vermelden. Bij keukenloods was alles correct.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Twan 02-03-2017 Via de website gekocht

ing. T.C. Struik

Ik heb een speciale inductiekookplaat gekocht voor onze slechtziende dochter. Ik werd goed geholpen en mij werd ook gewezen op de mogelijkheden die deze plaat extra biedt voor slecht zienden, zoals de Atag pandoer siliconenmat.
IK kreeg in een keer al hetgene het blindeninstituut had aanbevolen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T. Delvoux 02-03-2017 Via de website gekocht

Via Google bij Keukenloods gekomen.

Via Google bij keukenloods gekomen. Het artikel was goed koopste bij keukenloods. Bij eerder een bestelling bij Keukenloods weet ik dat ze goed zijn.

Kitchenaid expreso, gekocht.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tielrooy 01-03-2017 Via de website gekocht

Beoordeling

Goede service, klant gericht, snel contact en een goede prijs. Dit alle maakt het een fijne website om je spullen te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

KlantHoogezand 01-03-2017 Via de website gekocht

Klasse!

Onze Bosch vaatwasser die we 15 jaar geleden op kwaliteit en stilte hadden geselecteerd begon het de afgelopen tijd langzaam op te geven. Om het hem niet moeilijker te maken op zoek gegaan naar een vervanger. Eerst geselecteerd op dezelfde items als de vorige. Opnieuw uitgekomen bij een mooie, stille Bosch. Vervolgens gezocht naar een betrouwbare shop die het snel en goedkoop kon leveren. Mede op basis van de recenties bij Keukenloods uitgekomen. Volgende middag rond 17.00 is de machine in Hoogezand bezorgd door een vriendelijke bezorger uit Hoorn. Alles binnen een paar minuten afgehandeld, ook werd de oude machine direct meegenomen. Dezelfde avond de machine direct weer ingebouwd. Alles functioneert inmiddels weer naar tevredenheid.

Transactie bij Keukenloods dus precies zoals het hoort. Top!

* N.B. we hebben nog geen beroep op aanvullende service hoeven te doen en scoren dat item hier dan ook op een neutraal "goed"

Ben Sonnemans 01-03-2017 Via de website gekocht

inbouwkoelkast

Het ziet er goed uit en werkt prima.
Op de bon graag vermelden dat men oude koelkast mee terug neemt.
Wist ik niet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Theo, Breda 01-03-2017 Via de website gekocht

Pelgrim afzuigkap

Prijs/Kwaliteit verhouding ten opzichte van andere aanbieders, incl. rechtstreekse aanbieding van Pelgrim, is goed. Correspondentie na plaatsing van de bestelling is goed en afspraken over aflevering van product is flexibel, duidelijk en deze worden ook nagekomen.

Richard d H 01-03-2017 Via de website gekocht

Aanschaf vrij staande vriezer

Na een prijsvergelijking was keukenloods de voordeligste. Bij de levertijd werd aangegeven dat dit 5 werkdagen was. Vervolgens van iedere handeling (bevestiging, binnenkomen artikel in hun magazijn, klaar voor verzending e.d.) netjes een e-mail gehad. Direct aansluitend werd ik gebeld door de expediteur welke dag en dagdeel mij het beste uitkwam voor bezorging. Vervolgens werd het netjes op het afgesproken moment geleverd. Top klasse

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.scheffer 28-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Duidelijke product omschrijving, jammer als een product stuk is,dat je de servicemonteur van dat product via keukenloods geaktiveerd moet worden, kan op een nieuw product een week duren

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

harkam 28-02-2017 Via de website gekocht

harkam

Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling, statusverloop bestelling, aflevering duidelijk te volgen via track en trace. De monteur heeft alles snel en goed geïnstalleerd en tips gegeven voor onderhoud.

Snowytiger 28-02-2017 Via de website gekocht

Super!

Heb telefonisch een koelkast besteld, deze werd conform afspraak keurig afgeleverd. Tijdstip werd met een marge van twee uur per mail kenbaar gemaakt waarbij rekening werd gehouden met mijn vookeur. De chauffeur belde netjes op om door te geven dat het ietsje later werd. Super service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 28-02-2017 In de winkel gekocht

Jeroen

Goede info tijdens bezoek winkel. Duidelijke uitleg. Geleverd volgens afspraak en prima installatie service, netjes en correct.
Machine werkt top hoop er weer vele jaren plezier van te hebben

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J v Dongen 28-02-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf vaatwasser

Prettige ontvangst, alle aandacht voor de klant. Niet opdringerig maar luisterend naar de klantenwens. De afspraak en nakomen van levering verliepen zonder hapering. Installatie van onze nieuwe vaatwasser door een zeer handige en correcte monteur verdiende een kompliment.

E. Hoekstra 28-02-2017 Via de website gekocht

Siemens inbouw koelkast

Prima,zoals alles geregeld was. Snel en adequaat.
De bezorger bracht de koelkast op ons verzoek op de plaats waar we hem hebben wilden.
Alles ziet er zeer verzorgd uit.

Robhouse 28-02-2017 Via de website gekocht

Bauknecht KRIE2182A++

Vriendelijk bezorger en ondanks de - door omstandigheden - wat latere levering de installatie rustig en goed afgeleverd. Aardige bijkomstigheid is dat de oude kast inclusief alle verpakking van de nieuwe wordt meegenomen.
Door de grote van de koelkast is deze niet overal leverbaar ( 178 cm ).

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

R. Boeve 28-02-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Zeer goede medewerkers: denken goed mee, zeer correct en geven een scherpe en faire korting.
De levering was ook vervolgens ook top! Keurig op tijd, netjes binnen gezet en ook niet onbelangrijk: helemaal compleet!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Silvain Vierstraete 28-02-2017 Via de website gekocht

Het wordt saai maar ja weer heel tevreden

Nieuwe vaatwasser aangeschaft. Ergens anders goedkoper gezien. keukenloods gaat zonder problemen mee met deze prijs. Binnen een week geleverd en geplaatst, prima werk.

J.de Kuijer 28-02-2017 Via de website gekocht

Hr Jm de kuijer

Zeer correct te woord gestaan door medewerker keukenloods prima
informatie verstrekt over bestelde koelkasten en afzuigkap
plaatsing inbouw apparatuur keurig afgeleverd
goede prijzen dik tevreden

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. Fortuin 28-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Bosch vaatwasser

Vakkundig personeel en montage-team top. Nemen alle rommel en oude vaatwasser weer mee. Echt dik tevreden, al met al verdienen ze een dikke pluim.

L.Blankendaal 28-02-2017 Via de website gekocht

Lowie

Goede service, verstand van zaken. Vlotte levering. Prijs, kwaliteit perfect. Geven goede informatie en advies.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 28-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling Kitchenaid Chopper

Nooit eerder iets bij Keukenloods.nl besteld. Maar deze webwinkel had laagste prijs. De bestelling werd al de volgende dag geleverd en was keurig verpakt. Prima webwinkel dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Bianca 28-02-2017 In de winkel gekocht

Bianca

Bij keukenloods is de service uitstekend. Ze denken graag met je mee en zo kom je samen tot een uitstekend resultaat. Top!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel 28-02-2017 Via de website gekocht

Top Service!!

Er werd ontzettend goed mee gedacht bij het maken van mijn keuze. En ik kreeg bericht toen bleek dat het apparaat wat we besteld hadden, niet meer leverbaar was en er een nieuw model werd toegezonden. Deze was goedkoper en kreeg daarvan het verschil terug.
Wij wilden toch het andere model graag hebben en er werd ontzettend goed geholpen en gezocht. Kreeg al snel bericht dat ze het gevonden hadden. Werd kosteloos toegezonden.

Service was boven verwachting. Super dat we zo geholpen zijn. Persoonlijke service zelfs op afstand, met klant hoog in het vaandel.

Klasse!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wout 28-02-2017 Via de website gekocht

Super geholpen met advies vis de telefoon

Had mijn inbouw koelkast defect, naar lang zoeken op internet de keukenloods gebeld.door een paar simpele vragen te beantwoorden van maat en type deursysteem krijg je meteen een goed aanbod.
Het aanbod is zeer scherp geprijsd en ook van een goed merk Bosch.
Dit is de 2 de keer dat ik hier zeer tevreden over ben!
Voor een internetsite een goed te bereiken via telefoon met zeer goed advies!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -