Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Marcel 09-04-2021

Zeer duidelijke communicatie betreft leveringstijden en afspraken. Werd zeer snel gereageerd op mijn terug bel verzoek.
De chauffeur belde netjes op tijd op om aan te geven dat hij er met 30 minuten was.
Pinnen bij de chauffeur is ook wel zo makkelijk

Ina 09-04-2021

Goed bedrijf alles netjes geleverd oude machine weer meegenomen alleen jammer dat ze de machine niet uitpakken en neerzetten op zijn plaats als service kon wel maar dan moest je bij betalen.

A. Bieshaar 09-04-2021

Aanschaf Siemens inductieplaat, na telefonisch contact en met professionele hulp vanuit de winkel in Neder-Weert tot aanschaf overgegaan. Levering snel en adequaat. Super !

Koevoets 09-04-2021

Mooi op tijd geleverd en uitstekend verpakt.
Geweldig goed apparaat en gemakkelijke bediening.

Nick 09-04-2021

Mooie producten voor een mooie prijs.
Snelle levering en vriendelijk personeel, nemen de tijd voor je.

David 09-04-2021

Snelle levering. Overzichtelijke website en adequate informatie aan de telefoon.

piet 09-04-2021

meerdere keren wat gekocht bij keukenloods en nog nooit problemen gehad ,goed contact en snelle levering en de prijs is beter dan bij andere shops.
dit is zeker een aanrader om bij keukenloods te bestellen en je kan ook gaan kijken of het product voldoet aan je wensen.

petra uijtenhaak 09-04-2021

door verwezen door de keukenconcurrent.
super goed geholpen door telefonist en de mannen die hem kwamen installeren
super tevreden

José Van Workum 09-04-2021

Vriendelijke medewerker die mee denkt. Alles volgens afspraak afgehandeld. Tevreden met het apparaat

Arina 09-04-2021

Een super fijne winkel. Alles online uitgezocht ivm winkelsluiting corona. Goed geholpen als ik vragen had. Ook leveradres aanpassen ging goed.

Adrie 09-04-2021

De keukenloods heeft een duidelijke website. Via de app makkelijk te benaderen en te onderhandelen. Bestellen gaat simpel en het product word snel en goed geleverd. Monteren ging snel en vakkundig.

Martijn 08-04-2021

Keurig te woord gestaan en geholpen. Montageteam ging er netjes te werk,top!

RVS 04-04-2021

Deze web shop is prima. Je kunt er gemakkelijk en snel spullen vinden. Ik heb telefonisch besteld en dat ging ook prima. Kreeg het product ook voor een lagere prijs met prijsgarantie, omdat de prijs elders lager was. Nog 1 aandachtspunt, ik kreeg geen factuur! Dat vond ik raar. Heb daar om gevraagd en kreeg 'm meteen toegestuurd. Verder alles prima. Mochten wij in de toekomst weer spullen nodig hebben, dan ga ik zeker weer naar Keukenloods om mij te orienteren.

Spruit 03-04-2021

Goede omschrijving ook na lelefonisch overleg met een goede prijs en snelle levering .

Ton van Steijn 03-04-2021

Heeft een goede service, ook geen probleem als je iets retour moet sturen.
Wat misschien nog wel een puntje van aandacht is om meer te letten op het meeleveren van perilexstekker aan een snoer bij een product waar je hem niet kan gebruiken daar je er alleen een stekker op kan zetten en geen snoer.
Verder allemaal perfect volgens afspraak afgehandeld.
Officiele reactie van Keukenloods 06-04-2021

Beste Ton,

Bedankt voor je review, en je suggestie!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Hannibal 02-04-2021

Levering volgens afspraak. Gunstige prijsstelling. Prima communicatie met bedrijf is mogelijk.

JRP 02-04-2021

Snelle afhandeling en levering; dus heel goede service!
En het bestelde was ook prima verpakt,

Theo Snijders 01-04-2021

Perfecte behandeling e.d,wat tegen valt is het product zelf het draaien van de vaatwasser duurt erg lang soms 2uur.Dat viel erg tegen

Gerbrand 01-04-2021

De koelkast is snel geleverd en prima ingebouwd. Oude koelkast is meegenomen, net als alle dozen, dat scheelde afval.

Familie Osenga 31-03-2021

Zeer vriendelijk geholpen van begin tot eind.
Duidelijke communicatie en netjes op de hoogte gehouden van de voortgang.
Zeker een aanrader hierdoor een dikke 10!!

Jeroen 31-03-2021

Prima communicatie, ze hielden mij goed op de hoogte. Verder ook een goede service, goede prijs voor de vaatwasser en installatie ook prima verlopen.

Michl 31-03-2021

Hoewel de eerste bestelling mis liep, is het allemaal prima opgelost. Heel tevreden over de monteur

Leonardus 31-03-2021

Uitstekende website. Concurrerend aanbod en snelle levering. Goede reactie op een verzoek tot aanpassing van de aankoop. Vlotte Levering.

Robert 31-03-2021

Zo veel keus! En een uitgebreide uitleg per product. Goede webshop met veel/juiste selectie mogelijkheden. Snel reactie bij vragen. Goede communicatie bij uitleveren. Top!

Han Verheij 31-03-2021

Super snelle levering en prima service. Vriendelijk personeel, kan ik iedereen zeker aanraden !!