Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2672 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Toos van den broek 05-09-2016 In de winkel gekocht

prima service

Vaatwasser al naar 3 jaar stuk en fabriek failliet maar Keukenloods heeft een coulance regeling en heeft ons prima geholpen aan een nieuwe vaatwasser voor een leuk prijsje. We zijn helemaal tevreden.

Pluspunten

• prima service
  • klantvriendelijk

Pieter en Mirjam 05-09-2016 In de winkel gekocht

Snelle service

Het winkelpersoneel wat ons hielp was vakkundig en door haar werden wij uitstekend geinformeerd over het apparaat van onze keuze. De afhandeling verliep vlot, de uitleg was duidelijk. Een week erna kwamen 2 uitstekende monteurs de vaatwasser inbouwen en konden wij van onze schone vaat genieten. Echt top!!! Wij komen zeker terug.

Pluspunten

• Goede service
  • Lage prijzen
  • Uitstekende informatie

Agnes 05-09-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Inductie kookplaat

Service en behulpzame en leuke verkopers ook erg deskundige verkopers goede website voordat k naar de winkel ging eerst deze website bezocht

Pluspunten

• Deskundig
  • Vriendelijk

laura 02-09-2016 Via de website gekocht

inbouwinductieplaat van siemens

goede service, klantvriendelijkheid staat voorop, goede hulp bij keuze van product gehad en installatie was ook naar wens. fijn om te kunnen betalen bij de monteur!

Petra 01-09-2016 Via de website gekocht

Goede service en goede prijzen

Lekker groot aanbod, fijn dat je online en in de winkels kunt kopen. Beide hebben we gedaan en is goed bevallen. Laatst had ik een oven aangeschaft die de avond daarna in de aanbieding ging en de prijs is na een melding van mij direct aangepast. En dat is natuurlijk fijn.

Jack 30-08-2016 Via de website gekocht

Klantvriendelijke winkel met goede service

Een winkel met een zeer ruime sortering, dus volop keuze. Keuze uit gerenommeerde bekende en onbekendere merken. Bij telefonische informatie wordt direct op een goede manier naar een antwoord gezocht. Kortom een prima winkel

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • goede prijs/kwaliteit

karin 30-08-2016 Via de website gekocht

Goed bereikbaar en betrouwbaar

Voordelige online shop, die goed bereikbaar is per telefoon en e-mail, voor vragen en acties. Heldere communicatie over flexibele mogelijkheden en betrouwbare bezorging.

Pluspunten

• voordelig
  • stipte bezorging
  • goed bereikbaar

Christel Lindeboom 30-08-2016 Via de website gekocht

Heel content!

Onlangs een vaatwasser, koelkast, diepvries en oven gekocht bij de keukenloods, wij zijn zeer tevreden over de service en de prijsafspraak. In eerste instantie niet alles kunnen vinden op de website, dus even gebeld met een van de medewerkers, die gaf zulk goed en duidelijk advies, zodat het juiste kiezen veel makkelijker was.

Pluspunten

• goede kennis van zaken
  • bezorgservice
  • installatieservice

bindels 30-08-2016 Via de website gekocht

eerst beetje wantrouwig

ik had een inbouwkoelkast bosch deur op deur had hem laat in de avond besteld maar toch volgende dag zoals beloofd geleverd grote klasse hoefde niet eens aantebetalen kon wanneer hij geleverd werd aan de chauffeur tot nu toe een uitstekend product werkt prima

Pluspunten

• prijs
  • achteraf betalen
  • lever afspraak
  • oude mee
  • instal papier erbij

Geert 30-08-2016 Via de website gekocht

Perfect verlopen

Dit was mijn eerste aankoop via Keukenloods en ben erg tevreden. Goederen op tijd geleverd en goed verpakt aangekomen. Goede communicatie over tijdstip van levering en netjes tot in de keuken afgezet. Voor herhaling vatbaar.

guus 30-08-2016 Via de website gekocht

Guus

Goede service en prima bezorging!
Na vragen direct antwoord en ze zijn vriendelijk! Indeling is overzichtelijk en mooi.

Kees Nederhoff 30-08-2016 Via de website gekocht

Kanjers!

Prima bedrijf, duidelijke afspraken, vakbekwaam personeel.
Beter dan ik ooit heb gezien!
Keukenloods een echte aanrader !!

Pluspunten

• Inkoop, duidelijk
  • Levering, op tijd
  • Montage, jeurig

Tom 30-08-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goed advies, goede prijs en levering volgens afspraak.

Op internet een mooie vaatwasser gezien met ook nog eens de beste aanbieding bij Keukenloods.nl.

Om toch wat gevoel te krijgen bij deze machine, even naar de winkel in Gaanderen gereden.
Daar nog wat tips gekregen en een leverdatum afgesproken.
Twee dagen later gebeld door het transportbedrijf om een afspraak te maken en een dag later op tijd geleverd.

Zeker aan te raden!

Pluspunten

• Prijs!
  • Afspraak is afspraak

Jeffrey 30-08-2016 Via de website gekocht

Top vaatwasser met top service

Op zondagavond een vaatwasser besteld. Deze bleek de dag later niet op voorraad, maar door de topservice van de keukenloods, kreeg ik een luxere vaatwasser voor de zelfde prijs.
Ik ga binnenkort een gehele nieuwe keuken aanschaffen en zal dan zeker terugkomen, om te kijken of ze een mooie prijs kunnen geven voor mijn nieuwe keuken.
De levering van de vaatwasser was binnen 24 uur. Top geregeld.

Pluspunten

• Snelheid
  • Service
  • Klantgericht

Jef 30-08-2016 Via de website gekocht

diepvries

Voor de eerste keer kennisgemaakt met Keukenloods. Een inbouwdiepvrieskast besteld, geleverd op de juiste dag en uur .
En dit aan een zeer scherpe prijs.
Zeer tevreden

Ruudb63 30-08-2016 Via de website gekocht

Snelle koelkast

Tijdens een van de warme dagen begeeft mijn koelkast het op een donderdag avond. Vrijdag ochtend een nieuwe uitgezocht op het uitgebreide assortiment van KeukenLoods.nl en op vrijdag avond stonden alle spullen weer netjes in de nieuwe koelkast. Supersnelle service.

Meer 29-08-2016 Via de website gekocht

Laat je adviseren door Keukenloods

Uitstekend en vakkundig advies bij het uitzoeken van onze keukenapparatuur. We hadden veel vragen waar we snel en accuraat antwoord op kregen. Ook prijstechnisch is Keukenloods aan te bevelen. Er was een goede communicatie over het afleveren van de apparatuur. Snelle en prima levering.
Wij zijn erg tevreden over onze nieuwe apparatuur en Keukenloods. Keukenloods is een aanrader op het gebied van inbouwapparatuur en hebben altijd de beste prijs/leuke acties.

Pluspunten

• Goed advies.
  • Goede levering.
  • Prima prijs

Ferdi 29-08-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel

zaterdagochtend begeeft mijn vaatwasser het na 18 jaar. Ik zoek weer hetzelfde merk en vind mijn type in de aanbieding bij Keukenloods. Zondagavond besteld en maandagmiddag in huis met telefonische vooraankondiging.
Heldere voorwaarden, prima communicatie per email, uitstekende aflevering. Adieu detailhandel.

Pluspunten

• prijs
  • snelheid
  • accuraat

Fanny 29-08-2016 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering

Duidelijke website, goede prijs en snelle levering.
Goede uitleg in winkel en snelle beantwoording van vragen via de mail.

R prunus 29-08-2016 Via de website gekocht

Nieuwe vaatwasser

Perfecte installatie, snel en kundig
Behulpzaam, en professioneel
Na bestelling proactief gebeld voor afspraak, naast de goede informatie via mail

Pluspunten

• Snelheid
  • Professioneel
  • Service

Chris 29-08-2016 In de winkel gekocht

Super aanbiedingen en laagste prijs

Gemakkelijk artikels te vinden in de webwinkel. Duidelijke afspraak van de aanlevering. Alles tijdig geleverd zelfs in Belgie.

de Boorder 28-08-2016 Via de website gekocht

Wij zijn zeer tevreden over de levertijd en levering van keukenloods.nl
Onze (grote) bestelling, zou voor ons opgeslagen worden tot de tijd dat wij deze konden plaatsen. Wel een ongeveer tijd afgesproken. Toen wij uiteindelijk onze spullen eerder nodig hadden werd er alles aan gedaan dat wij de spullen ook eerder geleverd kregen. Dit is niet de eerste keer dat wij een grote order plaatsen en mocht het in de toekomst bij verbouwen/verhuizen nogmaals nodig zijn dat er apparatuur aangeschaft moet worden, zullen wij ook zeer zeker weer kiezen voor keukenloods.nl!
Bij elke vraag (zowel per mail als per telefoon) zijn wij vriendelijk en snel te woord gedaan.
Kortom een zeer fijne service

Pluspunten

• Snel leveren
  • Vriendelijk personeel

Astrid lodewijks 27-08-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Nieuwe vaatwasser gekocht bij keukenloods Roosendaal.

Vond het een mooie winkel werd vriendelijk geholpen.
Kreeg goede uitleg, en de vaatwasser werd voor me in de auto geladen.

Pluspunten

• gelijk meenemen

Koen 26-08-2016 Via de website gekocht

Apparatuur van Keukenloods

4 apparaten van Siemens besteld. Na uitzoek op Siemens site contact gezocht aangezien er een product niet op de website stond, deze was wel te vinden bij Duitse webwinkels. Binnen no time een offerte voor ook het ontbrekende apparaat ontvangen met nog wat extra korting.

Levering was correct, binnen de aangegeven tijden en de bezorger was vriendelijk en behulpzaam! Al met al aan te bevelen.

Pluspunten

• Snelle reactie op vragen
  • Assortiment
  • Levering

Jan Thiermann 26-08-2016 Via de website gekocht

Top!

Hartelijk dank voor alle geleverde service, van bestelling tot bezorging en montage. In een woord: AF!
het inbouwteam heeft de koel-/vriescombinatie op werkelijk een perfecte manier gemonteerd, afgesteld en opgeleverd. Wat een vakman!
Bosch inspiratiehuis heeft me op jullie geattendeerd al zijnde een goede partner en dat is geheel terecht gebleken. Onze Boschmachine (KIS87AD40) is een prachtige vervanger en staat inmiddels al lekker te koelen.
Nogmaals dank, ik weet waar ik een volgende keer moet zijn!

fam. Goede 26-08-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

buitenkeuken

Een heerlijke winkel. Je wordt er goed geholpen. Het personeel is hulpvaardig. Ze komen hun afspraken na. Een aanrader.

Yvonne 26-08-2016 Via de website gekocht

Super tevreden met keukenloods!

Mijn afzuigkap van Boretti was stuk na 12 jaar. We hadden dus een nieuwe nodig. Door de grote keuze was t moeilijk kiezen. De hulp van de online medewerker heeft daarbij heel goed geholpen. Hij gaf aan waarom we het beste konden gaan voor de afzuigkap die we aangeschaft hebben. Hij gaf aan dat ik ook moest denken aan de maten..aan de zuigkracht..noem maar op. Prima service dus. Ook qua levering erg tevreden. Het zou een aantal dagen duren voor hij geleverd kon worden...maar ook dat was sneller dan verwacht. Met andere worden: super tevreden over de service!
De afzuigkap zelf is inderdaad de beste keus geweest..( vooral na vergelijk in de winkels ).

Pluspunten

• snelle contact
  • vriendelijk personeel
  • goede service
  • snelle levering
  • goede prijd

Karin 26-08-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Zeer tevreden

Via internet terecht gekomen bij keukenloods en ook nog in de buurt. Zijn heel goed geholpen fijne zaak fijne mensen. Wij komen hier zeker terug.
We hebben een nieuw fornuis gekocht. Er stonden veel fornuizen wat erg fijn was om zo goed te kunnen zien wat we wel en niet mooi vonden en een goede keuze te maken daarbij geholpen door de winkelmedewerker.
De levering was erg goed konden zelf bellen om dag af te spreken wanneer die bezorgd zou worden was allemaal goed geregeld.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Snelle levering

Sjef 26-08-2016 Via de website gekocht

Snel, Goedkoop en correct

Uitstekend aanbod, met goede prijzen. De levering is snel en alles was in orde en compleet bij levering.

IK 26-08-2016 Via de website gekocht

Prima service en prijs

Alles goed georganiseerd. Enige minpuntje is dat op site de vriezers moeilijk te vinden zijn, omdat ze onder de koelers staan en zelfs dan moet je nog even goed kijken.

Marianne Dekker 26-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop indesit inbouw vaatwasser

Keukenloods heeft de bestelling heel snel verwerkt en geleverd en dat alles tegen een uitstekende prijs. Heel prettig om zo goed op de hoogte gehouden te worden over het levertermijn, wat overigens heel snel was. Mijn volgende aankoop wordt ook via keukenloods.nl

Pluspunten

• Heldere informering
  • Snelle levering

Frank 26-08-2016 Via de website gekocht

Perfecte Service, Super scherpe prijs

Perfect geholpen via e-mail, telefoon.
Op tijd ingelicht over tijdstip van bezorging en installatie.
Installateur perfect werk afgeleverd.
Kortom een aanrader. Dikke pluim verdiend

• Kwaliteit
  • Communicatie
  • Installatie

Manderijntje 25-08-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap

Prima, alles is vlot verlopen, wist precies wanneer die kwam. Netjes verzorgd ingepakt. Niets op aan te merken. De tien had ik gegeven als hij voor deze prijs ook nog opgehangen had geworden.

Pluspunten

• Snel
  • E-mails makkelijk

H.Ijben 25-08-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden,inbouw en levering perfect uitgevoerd

Goed overzicht van alle artikelen,scherpe prijzen.Doen wat ze beloven.Een site die makkelijk te vinden is, met een goede structuur

Pluspunten

• Veel keus
  • Scherpe prijzen

Minpunten

• Niet te bedenken
  • Niet te bedenken

Jurian 25-08-2016 Via de website gekocht

Prettig, snel en laag in prijs

Prettige site om te winkelen, snelle levering van het product, zien of het op voorraad, lage prijzen. Vergelijking van producten mogelijk

Pluspunten

• prijs
  • site
  • levering in te plannen

Minpunten

• niet vooraf zien

Robbert Vogelaar 25-08-2016 Via de website gekocht

Boretti Afzuigkap

Ik werd goed en snel geholpen via de chat/telefoon wat leidde tot de koop van een Boretti afzuigkap. Ik kreeg wel veel (lange) mails met informatie, wat iets minder was.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede Service

Minpunten

• Veel leeswerk

lfemmer 24-08-2016 In de winkel gekocht
keukenloods , Veendam

Heel fijn!

Goede service, ze laten je niet in de steek! Denken na over de situatie en geven advies. Wij zijn goed geholpen.
Hartelijk dank!

Robert 23-08-2016 Via de website gekocht

Smeg koelkast super !

Duidelijke site , makkelijke link met betalen en werd al snel gebeld voor een afspraak voor de bezorging . Koelkast precies op de dag gekomen wanneer ik het graag wou

Senior 23-08-2016 Via de website gekocht

Positieve reaktie

Goede,duidelijke overzichtelijke site.
In het verleden al meerdere produkten gekocht. Snelle vlotte levering.

Wilhelmina 23-08-2016 Via de website gekocht

Komen na wat wordt beloofd

Mooie prijs voor het product, levering zoals aangegeven. Betrouwbaar. Geen ervaring met garantie, maar het ziet er goed uit.

Hans 23-08-2016 Via de website gekocht

Keukenloods

Vlak voor levering nog gevraagd of er nog iets toegevoegd kon worden. Werd zonder problemen geregeld.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede klant ondersteuning

Chrisan 23-08-2016 Via de website gekocht

goed en goedkoop

Was mij aanbevolen door familie en terecht. Goede website, deskundig personeel, keurige behandeling, eigen transport, zeer goede communicatie over de afleverdag en -tijd en bovendien de goedkoopste.

Pluspunten

• eigen vervoer
  • goede communicatie
  • deskundig personeel

Hans 22-08-2016 Via de website gekocht

Gewoon Goed

De prijs was goed. De informatie op de site kwam gedegen over en de levering was snel en binnen het opgegeven tijdsvak. Zoals je hoopt dat het is zo is het afgehandeld ook

Pluspunten

• Snelle levering
  • veel keus en goed prijs

jsr 22-08-2016 Via de website gekocht

Koelkast bestelling

Betreffende koelkast in een andere webshop goedkopen gevonden. 1 telefoontje naar de zeer vriendelijke klantenservice was genoeg om het product tegen dezelfde prijs te kunnen bestellen. Dit inclusief GRATIS zaterdag levering + retour van onze oude koelkast!

Pluspunten

• Goede service
  • Gratis bezorging
  • Retour oude product

rick 22-08-2016 Via de website gekocht

afzuigkap gekocht

afzuigkap besteld bij de keukenloods en een koelkast binnen twee dagen in huis ,netjes binnen gebracht, netjes afgehandeld, aardige mensen.

Pluspunten

• netjes op tijd
  • vriendelijk geholpen
  • goede kwaliteit

Lookerman 22-08-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Mooie apparatuur voor een mooie prijs!!

Na waterschade opzoek naar nieuwe apparatuur. Kwamen bij de keukenloods in waddinxveen terecht.
Werden er heel goed geholpen goede info en handige tips. Een mooie combi magnetron en gasstel gekocht. Zaterdag gekocht maandagavond in huis ook de oude appartuur meegenomen....dus met andere woorden alles naar wens voor een goed prijs.

Pluspunten

• Verzorgd
  • Overzichtelijk
  • Goede parkeer gelegenheid
  • Bekwaam personeel
  • Vriendelijk personeel

De Voeght 22-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop nieuwe Miele ijskast

Ik woon in België en de prijs die ik bij Keukenloods.nl hebt gekregen is veel goedkoper dan bij ons.
De levering en de terugname van het oude toestel was zoals afgesproken en was correct uitgevoerd door een vriendelijke leverancier. Tevens kon ik betalen bij levering.

Pluspunten

• prijs
  • levering

Snelle levering en op tijd 22-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en op tijd

Makkelijk via de website een keuze kunnen maken. Tevens goede prijsstelling. Via google op keukenloods uitgekomen en geen goedkopere optie kunnen vinden.

Pluspunten

• makkelijke website
  • prijs

Schouten de Jel 22-08-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

aankoop van een keuken

Een zeer uitgebreide keuze van keukens. De begeleiding en uitleg van de verkoper was uitstekend. Alle opties en mogelijkheden werden geduldig uitgelegd. Verder wordt de informatie keurig verzonden via de mail.

Pluspunten

• uitgebreide keuze keukens
  • keuze apperaten keukens

Rob 22-08-2016 Via de website gekocht

Keukenloods is betrouwbaar.

Had nog niet eerder van Keukenloods gehoord, maar alles verliep prima. Goeie prijs, levering geheel volgens afspraak en prima inbouwmontage door aardige mee-denkende monteur.

• Levering
  • Montage

Minpunten

• Late afspraak