Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Jan 13-04-2021

Voor de Keukenloods gekozen vanwege snelle levering van een hoge voorraadkast. Volgende dag al geleverd, conform afspraak. Echter zijn de plankdragers vergeten mee te leveren. Deze had ik gelukkig zelf nog passende liggen, maar dit is voor zo'n simpele levering wel slordig. Product nu een aantal weken in gebruik en bevalt goed.

fam. Harte 13-04-2021

De levering was perfect en het installeren verliep feilloos. Vriendelijk personeel die meedenkt met het inbouwen van de koel-vriescombinatie in bestaande keuken.

Wido 13-04-2021

Filter Bora besteld: snel juiste materiaal geleverd voor een scherpe prijs!

E. Beekhijzen 13-04-2021

mijn zoon heeft dit voor mij geregeld, vorig jaar ook al iets bij de keukenloods gekocht. dat was ook prima geregeld. En daarom zijn we nu ook weer naar de Keukenloods gegaan. En nu ook alles is prima gegaan. En mocht ik weer iets nodig hebben , dan staat de Keukenloods boven aan mijn lijstje.

Jeroen 13-04-2021

Duidelijke site, correcte telefonische ondersteuning, goede prijzen, en goede na service

H.van Veldhuizen 13-04-2021

Alles volgens afspraak geleverd! Voor mijn kitchenAid keukenmachine, nieuwmodel was een wachttijd, maar in tegenstelling tot andere ervaringen werd de machine keurig conform afspraak geleverd.

H. ter Heerdt 12-04-2021

Vriendelijk en deskundig personeel ! Veel keus en goede uitleg ! Zou de keukenloods aan iedereen aanbevelen !

Adrie 12-04-2021

Ik heb de shop gekozen omdat de prijs zeer aantrekkelijk was en verder ben ik uitermate tevreden met de behandeling. Ga zo door

Elles 12-04-2021

Goed geholpen en levering snel. Netjes verpakt. Bestel het volgende keer weer bij jullie

Joan 12-04-2021

Hele duidelijke makkelijke site om eens lekker op het gemak je spulletjes uit te zoeken. Heb je een vraag dan is dat ook geen moeite en wordt zo beantwoord. Fijne mensen. Eigenlijk gewoon TOP.

Familie Duwel 12-04-2021

De ontvangst en informatie in de winkel in Nederweert was vlgs corona regels prima geregeld en de verkoper was deskundig! De montage was verrassend snel na de aankoop. De monteurs waren correct en op tijd. Zij waren helaas niet ingelicht over de te kleine montage opening die ik wel aan de verkoper op tekening had laten zien. Zij hadden daarvoor niet alle gereedschap bij zich. Met mijn bandschuurmachine heb ik ze toen geholpen, waarna de montage kon plaatsvinden. De Siemens inductiekookplaat werd netjes gedemonstreerd. Wij zijn er zeer tevreden mee!

A.Smeets 12-04-2021

Heeeeel goed bereikbaar en je wordt vriendelijk te woord gestaan
Ze komen hun afspraken na. Al met al verdienen ze n dikke 9

Tom 12-04-2021

Uiteindelijk is het goed gekomen. In eerste instantie leek het daar niet op. Elke keer was een van de vijf producten ineens weer niet op voorraad nadat het wel op de orderstatus stond bij centraal magazijn. Nadat dit ook weer gebeurde met de koelkast telefonisch contact gezocht. Koelkast en vaatwasser van ander merk uitgezocht en toen kon de bestelling de volgende dag al geleverd worden.
Daarbij is korting gegeven op de Miele vaatwasser en de combimagnetron voor de huidige goedkopere prijs geleverd.
Ook blij met de nu gekozen apparatuur. Is kwalitatief van dezelfde of betere kwaliteit.
Telefonische bereikbaarheid was deze keer ook prima, terwijl dat eerder een probleem was.

Jaco 12-04-2021

Prima bedrijf en de website is gemakkelijk in gebruik.
Ik heb gekozen voor Keukenloods vanwege de prijs en de toegankelijkheid en duidelijkheid van de website.
De levering was 100% in orde

Mark 12-04-2021

Prima winkel, reageren snel op vragen en verzenden ook snel. Het aanbod is goed en de prijzen redelijk

Ton 12-04-2021

Scherpste prijs . En ze houden je goed op de hoogte we moesten op een aantal apparaten wachten . Maar dat was heel goed online bij te houden en zodra de bestelling kompleet is word er zo snel mogelijk uitgeleverd

Saskia 12-04-2021

Mooie producten voor mooie prijzen. Zeer goede klantenservice! Via whats app.
Vragen worden adequaat en vriendelijk afgehandeld!
Levertijd was langer maar wat in het vat zit verzuurd niet. Het was het wachten waard!

Daniel 12-04-2021

Ik zocht een inductiekookplaat en kwam snel op de website van keukenloods terecht.
Bestelling was snel gedaan en levering en installatie waren top!

D 12-04-2021

De wasmachine die ik wilde aanschaffen stond op de website aangemerkt als "op voorraad" maar bleek dat na betaling niet te zijn. Toen ik belde voor een alternatief bleek daarvoor hetzelfde te gelden. Dat was slordig. Maar ik ben goed geholpen in de zoektocht naar een andere wasmachine, en het geld voor de eerste aankoop is snel teruggeboekt. Aflevering nieuwe machine binnen 24 uur en helemaal netjes. Ook niet onbelangrijk .... prima wasmachine.

Alex Loon van 12-04-2021

Zeer goed geholpen zowel aan de telefoon als bij bezorgen. Was wel iemand die ingehuurd was door keukenloods. Moest aan telefoon wel lang wachten maar is nu heel druk en snap ik wel.

Kees 12-04-2021

Vervangend product geleverd wat normaal duurder was maar voor de zelfde prijs. Snelle levering

Michiel 12-04-2021

Correcte hulp en uitleg bij eerste contact.
Duidelijke manier van communiceren.
Goede aflevering van de producten.
Wij zijn zeer tevreden.

Ed Otten 12-04-2021

Super snelle en goede levering, snel geplaatst en vriendelijke bezorgers , TOP

Happy in Amsterdam 12-04-2021

Found a great dishwasher at a great price! Everyone was very helpful at the store in Zaandam. BUT, when it arrived, it was the wrong size. You have to remember my old one was 18 years old - a Siemens - and I thought a new Siemens would fit. Even though I gave the store the measurements of the old one, the installers said the new one wouldn''t fit. BUT, they did a great job in ordering the new one, no additional costs, just waiting time to get it installed due to Covid. Otherwise I would have rated Keukenloods a 10. There customer service is SUPERB!!!!!!!!

Giel 12-04-2021

Vanwege de prijs kwam ik voor een nieuwe vaatwasser bij Keukenloods terecht. Ze hebben me direct laten weten dat het type niet leverbaar was en wanneer wel. Fijne communicatie