Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sanne 14-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen

Heb het in de winkel gekocht van keukenloods Roosendaal. Super goede ervaring mee vooral door deskundige personeel. Ga altijd volmaakt gelukkig de winkel weer uit. Geweldig service.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob Scheep 14-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed contact

Ik werd eerst goed geholpen in de winkel Watergang en heb daarna de maten doorgemaild van mij inbouw koelkast. Ik kreeg toen wat keuzes per mail door. Tipje: let wel goed op sleepdeur of deur-op-deur. Gelukkig in offertestadium opgemerkt, gemeld en een alternatief gekregen. Gekozen voor de Bosch. Besteld via internet en snel geleverd. De inbouwsservice erbij was perfect. Nette monteurs die snel, netjes en schoon hebben opgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Francis 14-03-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en meedenkend

Goede prijs, door verkoper goed meegedacht wat bij mij wensen past. Aantal opties gegeven en zo keuze gemaakt. Binnen enkele dagen gebeld dat koelkast er was en netjes in huis, in keuken afgeleverd. Super tevreden over de koelkast en de service van Keukenloods!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hw Timmer 14-03-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

We hebben bij de keukenloods een aantal jaren geleden onze keuken gekocht en zijn daar nog steeds zeer tevreden over. De vaatwasser heeft het echter begeven en moest worden vervangen. Omdat wij beide werken, in de avonduren gebeld voor advies en er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen. Keurig begeleid en een goede aflevering. Fijn dat dit zo via de website, in deze uren, en persoonlijke advisering mogelijk is. Ik kon de vaatwasser zelfs de volgende dag al geleverd krijgen, dat ging mij iets te snel omdat de oude uitgebouwd moest worden en moest worden meegenomen.
Alles geen probleem

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ruud 13-03-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Snelle reactie op vragen, keuze in aflevermomenten, gewoon heel prettig allemaal . Kortom een webshop die het aanbevelen waard is.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Henk 13-03-2017 Via de website gekocht

UItstekende service

Afgelopen dinsdag om 09:15 uur een combi magnetron besteld. Diezelfde middag om 14:00 uur al bezorgd. Toch ruim 100 km vanaf de dichtbijzijnde winkel.
Vriendelijk geholpen zowel telefonisch als met de bezorging. een echte aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

maureen 13-03-2017 In de winkel gekocht
zaandam

snel geleverd

Wij hebben in de winkel onze bestelling gedaan, dus niet online. We werden netjes en snel geholpen, duidelijke bon, geen aanbetaling nodig, werd ook niet om gevraagd. Hadden gekozen voor bezorgen inclusief monteren en afvoeren oude apparaat, dat gaat via extern bedrijf, keurig netjes op tijd en volgens afspraak!

Jannie kikkert 13-03-2017 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf

De keukenloods: groot assortiment, van Basic tot luxe.
Super goede service!
En meldservice bij aflevering. Heb inmiddels al twee
keer een bestelling gedaan. Alles klopt tot in detail.
Blij verrast.

Cindy 13-03-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Fijn zaken gedaan. Duidelijke bevestigingen, aflevering en montage was op tijd en prima service. De vaatwasser is vakkundig en zorgvuldig door een attente monteur gedaan. Helemaal tevreden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

GvG 13-03-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie, snel, keurig ingebouwd

Met 3 verschillende personen contact gehad - iedere keer duidelijk en vriendelijk. Snelle levering, goede prijs, keurig ingebouwd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

René 13-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon heel goed en behulpzaam

Zowel in selectiefase aan de telefoon behulpzaam en terzake kundig. Bij de levering een keurig en betrouwbaar proces. En dan ook nog eens een hele mooie prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hanneke van Alphen 13-03-2017 Via de website gekocht

Inderdaad geweldige service, snel, vriendelijk en op tijd!

Site prima, de monteurs zeer kundig en vriendelijk! Ze kwamen ruim op tijd, hebben de oude oven meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans de Roos 13-03-2017 Via de website gekocht

Keukenloods doet wat ze beloven!

Wat je zoekt, is de beste prijs én goede service. We kregen beide. Levering volgens afspraak en installatie vakkundig en klantvriendelijk. Absoluut aan te raden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S. van Dijk 13-03-2017 Via de website gekocht

Wat een feest!

Top ervaring. Mid-life update van eigen keuken is goed uitgepakt. Versleten inbouwapparatuur vervangen en deurtjes vervangen is veel voordeliger dan een hele nieuwe keuken. Je stelt je eigen pakket samen en een paar dagen later staat het voor je klaar op de stoep. Volledig transparant en met een vriendelijke service voor inbouw en oplevering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 12-03-2017 Via de website gekocht

Doen meer dan ze beloven

Ons bestelde type was niet meer beschikbaar waardoor we het opvolger model kregen. Bleek dat deze nog goedkoper was en we keurig binnen 2 dagen het teveel betaald geld teruggestort op onze rekening hadden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

??? Begrijp ik niet 12-03-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitstekende service

Vriendelijk geholpen met kennis van zaken.
Goed assortiment en leverafspraken correct en netjes nagekomen.

Hansre 12-03-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

Goede, duidelijke website. Sympathieke professionals in de winkel in Roosendaal, die een duidelijk advies geven, en heel klantvriendelijk de klanten, ook achteraf, te woord staan en willen helpen.

W.van Ophuizen. 11-03-2017 Via de website gekocht

vlotte levering

was nog niet bekend met deze winkel.Na bestelling een vlotte levering.Het geleverde artikel was hier tevens de goedkoopste.

Wendy 11-03-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle en heldere service

We hebben een nieuwe inbouwkoelkast via internet uitgezocht en deze bij Keukenloods besteld. De koelkast kon snel geleverd worden, met inbouwservice. Dit laatste was belangrijk voor ons.
Inbouwen is netjes gedaan en er werd ook iets anders in de keuken verbeterd.
Na aflevering en inbouwen viel er een element uit de koelkast (tot 2x toe), waardoor deze breuken had. Na aanlevering van foto's en uitleg van het gebeurde, werd ons binnen een week een nieuw element gestuurd. Dank aan Keukenloods voor het afstemmen met de fabrikant van de koelkast (Siemens).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marise 11-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service, ook telefonisch direct bereikbaar!

Goedkoopste leverancier en goede service. Bezorgadres wilde ik op de bezorgdag wijzigen. Dit was geen probleem, ik wed telefonisch doed geholpen.

Jochum 10-03-2017 Via de website gekocht

Uiterst correct!

Na uitval van onze oude magnetron/oven gezocht naar een alternatief.
Als snel kwamen we op de duidelijke site van Keukenloods uit met een goede prijsstelling.
Betaling bij ontvangst (kas of PIN) maakte het voor ons risicoloos.
Hoewel de site vermeldde dat er 11 dagen levertijd zou zijn werden we al na 2 dagen gebeld: we willen vandaag leveren?!
De oude oven werd keurig meegenomen.
Een aanrader!

Elly 10-03-2017 In de winkel gekocht

Erg vriendelijk personeel

Mooie winkel en erg vriendelijk en behulpzaam personeel, staan altijd klaar voor vragen. Heb hier een vaatwasser gekocht, de levering duurde ietsje langer dan gepland maar dat wist ik van te voren. Daarnaast heb ik een nieuw aanrechtblad en achterwand gekocht. In overleg wordt dit geleverd op een voor ons prima tijdsbestek.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mark - Capelle aan den IJssel 10-03-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Snelle service, hele mooie prijs. Vervangend aanbod: TOP!

Al eerder keukenapparatuur gehaald, dus nu ook als eerste op de website van keukenloods.nl gekeken. Daarna toch nog even bij kieskeurig en beslist. Maar nergens goedkoper en na een telefoontje gelijk 's middags op te halen. En ze helpen je tot in de auto... Volgende keer weer dus!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

hans 10-03-2017 In de winkel gekocht
almere

vlotte afwikkeling en behulpzaam

product opgehaald in de winkel, verliep vlot en correct. de medewerkers attendeerden ons erop of we wel een parkeerkaartje hadden aangeschaft.

Ruud 10-03-2017 Via de website gekocht

Top Service van Keukenloods.nl

In februari een afzuigkap gekocht met installatie service. Een vriendelijke mevrouw belde om een tijdstip met ons af te spreken. Een paar dagen later kwam een zeer vriendelijke monteur en heeft alles perfect geinstalleerd en de oude afzuigkap netjes meegenomen. Een ding is zeker, als ik weer iets moet hebben voor mijn keuken of een nieuwe wil laten installeren weet ik waar ik mijn spullen koop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mevr. Broertjes 10-03-2017 Via de website gekocht

Client vriendelijke behandeling. Prima uitleg. Tevreden dus!

Prima service en duidelijke uitleg over de apparatuur. Snelle afhandeling ik ben erg tevreden. Een aanbeveling.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dorpshuis De Kwaker 10-03-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Schepenbergweg in Amsterdam Zuid -Oost

Een heel goede prijs kwalieitverhouding!

Toen wij voor ons Dorpshuis vier nieuwe fornuizen zochten kwamen we op de site van de webshop van de Keukenloods terecht.
Na telefonisch contact te hebben gehad kregen we een schappelijke offerte voor een Smeg fornuis, echter wilden wij graag een fysiek beeld hebben van dit fornuis. Er werd ons gezegd dat we dit fornuis bij Keukenloods in Amsterdam konden zien. Een mooi fornuis, maar de prijs was voor ons toch nog te hoog. Onze vraag of ze 4 fornuizen voor € 4000,-- konden leveren was te hoog gegrepen, maar.........nadat de verkoper had overlegd met het management kwam hij terug met een ander voorstel. Keukenloods wilde 4 La Germania Bertazzoni fornuizen leveren voor de prijs van € 4000,-- Een mooi, soliede, eenvoudig te bedienen (veel verschillende gebruikers) fornuis. Ze werden na 4 dagen netjes afgeleverd. Wij zijn reuze blij, zeker nadat de gemeente het dorpshuizenbeleid niet meer subsidieert en wij alles zelf moeten financieren, is dit een heel goed sociaal initiatief geweest van Keukenloods. Heel erg bedankt!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willem Groeneveld 10-03-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

service is goed

Met spoed een inductiekookplaat nodig, dan is het assortiment wel wat beperkt, maar toch er was er 1!

Gerard Haan 10-03-2017 Via de website gekocht

goed en snel geregeld, meedenken met klant.

Snel geregeld en een optie voor een vernieuwde versie van het product was snel geselecteerd, doen wat ze zeggen, goed geïnformeerd over montage.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. Littel 10-03-2017 Via de website gekocht

Prima vaklui en werken netjes

Goed advies. Snel en correct. Zij denken mee. De website is ook duidelijk en overzichtelijk.
Monteurs zijn prima vaklui

H Overeem 10-03-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Veel keus en overzichtelijke site.
Goede betalingsafhandeling.
Gewoon thuis via de pin.
Snelle levering.

Danny 10-03-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Helaas had ik niet zo een goede ervaring met keukenloods. Bestelde kookplaat was niet op voorraad en ze wilde mijn een alternatief leveren zonder te overleggen. Deze was goedkoper, maar ze wilden hem leveren tegen dezelfde prijs. Uiteindelijk had ik ze opgebeld en hadden ze mij doorgegeven dat het langer zou duren. Ik had ze aangegeven dat dit geen probleem was, maar dat ze hem wel de week erna moesten aanbieden,omdat ik op vakantie was. Dit was geen probleem., echter kookplaat werd toch aangeboden toen ik op vakantie was. Mijn ervaring was dan ook niet positief en dan bedoel ik met de klantenservice.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Keukenloods 10-03-2017

Beste Danny,

Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad met ons. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan doen!

Ik hoor het graag van je!

Emma | Keukenloods.nl

Prima KitchenAid 10-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering tegen en nette prijs

Prima prijs voor de KitchenAid. Erg voordelig en snelle levering. Niet op aan te merken. Website overzichtelijk en een groot aanbod.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henri 09-03-2017 Via de website gekocht

prima service

ruime keuze, goed spullen, communicatie is heel goed. wij hadden een verkeerde vriezer besteld. binnen enkele dagen kwam men omruilen. prima hulp van de chauffeur met lossen.

van de watering 09-03-2017 In de winkel gekocht
roosendaal

koelkast

snelle correcte levering. Goede prijs.
Vriendelijke verkopers die verstand hebben van de producten.

Bijl 09-03-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid Oost

Goede service Keukenloods

Wij hebben een ijskast vsn het merk Smeg besteld. Prima aflevering en een super nette inbouw door het bedrijf.

Denice 09-03-2017 In de winkel gekocht

Helemaal tevreden

Goedkoopste aanbieder van het gewenste product, vriendelijke medewerkers en snelle/duidelijke afleverservice.

Bram van Dijk 09-03-2017 In de winkel gekocht

Goed en goedkoop

Keukenloods heeft een ruime keus uit prachtige fornuizen tegen voordelige prijzen. Er wordt goede informatie gegeven en dat helpt bij het maken van keuzen. Aflevering was wat gecompliceerd omdat lift gehuurd moest worden, maar ook dat is na wat heen en weer gebel goed geregeld.

Mark 09-03-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Snelle levering, goed contact

Aanvankelijk waren een paar producten iets duurder dan elders; direct aangepast en voor de goedkopere prijs ontvangen.

B. Stravers 09-03-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk in de omgang en altijd hulpvaardig

Door het gemakkelijk zoeken, en met goede hulp op de achtergrond, heb ik een goed geprijsd product gekocht die aan al mijn verwachtingen voldoet. Eenmaal in huis, en omdat ik in België woon, had ik nog een klein probleempje met het invullen van de verlengde garantie. Zelf dit kleine ongemak was na een e-mailtje snel opgelost. Proficiat hiervoor!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Harmina Snoodijk 09-03-2017 Via de website gekocht

Goede servicce

Bij levering bleek de vlakschermafzuigkap te groot te zijn. Deze konden we zonder probleem ruilen voor een ander. Keukenloods was behulpzaam bij het vinden van een nieuwe.

Henny 09-03-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

prettige service

zeer tevreden met mijn vorige aankoop bij de keukenloods en prettig benaderd.
afzuigkap, vaatwasser en kookplaat voldoen aan mijn verwachtingen.

Edwin 09-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service bij bestelling en installatie

In eerste instantie had ik een oven/kookplaatcombi besteld die bij levering teveel stroom bleek te trekken. Ik kon de artikelen zonder verdere kosten retourneren en werd goed geadviseerd bij de keuze voor vervangende apparatuur, zowel vwb de specs als de prijs. Snelle levering en top installatie !

Ruud Mollema 08-03-2017 Via de website gekocht

Eerlijk en snel

Ik heb een oven met magnetronfunctie gekocht en kon binnen een paar minuten een faire prijs afspreken met een zeer nette verkoper. 3 dagen later was de oven binnen. Perfecte service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 08-03-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Goed en deskundig geholpen! :)

We hebben bij deze shop een koelkast gekocht. Vragen over het product werden netjes beantwoordt. Verder keurig geholpen met inladen van product in eigen auto. Winkel is netjes en voldoende parkeergelegenheid voor de deur!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.J.C 08-03-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Prima zaak

Na aanraden van familie wezen kijken voor een vaatwasser
Zijn goed geholpen en alles werd eerlijk verteld en niet aangesmeerd.
Zondags besteld en maandags in huis.
Mochten we in de toekomst weer wat nodig hebben, komen we zeker weten weer

Jeroen 08-03-2017 Via de website gekocht

Waar voor je geld!

Duidelijke site, voor de zekerheid even gebeld op zondag. Netjes te woord gestaan met perfecte uitvraag wat bleek dat wij een hoog type vaatwasser nodig hadden. Dat scheelde een retour zending!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. Van Nispen 08-03-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Roosendaal

Goed geholpen

Ik ben even naar de winkel gereden om de vaatwasser te bekijken en uit te zoeken wat de verschillen waren met een voordeliger model. Hier werd ik duidelijk en goed geholpen en de bestelling was zo gemaakt. Een dag later stond de nieuwe vaatwasser binnen en werd de oude gelijk meegenomen. Kortom dik tevreden.

L.Mannaart 08-03-2017 In de winkel gekocht

Wederom zeer tevreden!

Een kapot inbouw apparaat in onze keuken van inmiddels 13 jaar oud . Het internet afgezocht naar een nieuwe combi magnetron een mooie gevonden en wat blijkt in onze eigen woonplaats nog op voorraad. Hoe makkelijk wil je het hebben . Maandag gehaald bij keukenloods, was inderdaad op voorraad , stond ik na10 minuten weer buiten met het nieuwe apparaat.

K. Evers 08-03-2017 Via de website gekocht

Prima winkel en service

Recent een koelkast gekocht inclusief montage. Levering en ombouwen van inbouw koelkast was binnen een week geregeld. Omzetten van een sleepdeur naar deur op deur sluiting was geen enkel probleem.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -