Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2672 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Tom 19-09-2016 Via de website gekocht

Mijn geweldige combimagnetron

Als ondersteuning voor mijn glutenvrije broodjes, koek en gerechten was ik op zoek naar een combimagnetron, deze vond ik op keukenloods.nl Met goede informatie over formaat en gewicht. Dus besteld en betaald werd deze de volgende dag op per mail genoemde tijdstip bezorgt. Netjes in de verpakking, goed behandeld in huis afgeleverd. Ik heb het aangesloten en kon het direct gebruiken. Zeer tevreden.

Pluspunten

• heldere info
  • goede prijs
  • makkelijk betalen
  • mail met voortganginfo

Hans 19-09-2016 Via de website gekocht

Siemens combi oven CM638GRS1

Een snelle en correcte levering, en een scherpe prijs. Over de service kan ik nog niet oordelen, deze heb ik nog niet nodig gehad.

John OdC 19-09-2016 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, snel geleverd en... goede prijs!!!

N.a.v. eerdere goede ervaring wilde ik weer een aankoop doen. Keukenloods was in eerste instantie niet de goedkoopste. Na versturen van het contactformulier werd de prijs aangepast en had Keukenloods door mijn eerdere ervaring de deal. Uitgebreid programma, klantvriendelijk en snelle levering. Zeer tevreden!!!

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Goede prijs
  • Klantvriendelijk
  • Snelle levering

Wim eijkemans 19-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop koelkasr

Snelle afhandeling na keuze. Diverse mails ontvangen van ontvangstbevestiging, pro forma rekening leveringsdatum en als laatste tijdstip aflceeibg en factuur

Pluspunten

• Grote keuze
  • Makkelijk bestellen

Henk Verschoor 19-09-2016 Via de website gekocht

aankoop afzuigkap via de website van de keukenkoods

We hebben een afzuigkap gekocht
prima geregeld
Kap bleek niet op voorraad, maar werd toch met een paardagen geleverd. Top

Verhoeven 19-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop magnetron.

Nadat ik een magnetron besteld had, had ik nog een vraagje. Deze via de mail gesteld. Werd snel teruggebeld met de antwoorden. En daarna snelle levering. Volgens afspraak.

Pluspunten

• Snelle service
  • Doen wat ze beloven

Martijn 19-09-2016 Via de website gekocht

Snel geleverd, maar miste verzendbevestiging

De bestelling ging eenvoudig en een bevestiging was meteen ontvangen. Echter verzendbevestiging ontbrak. Na een belletje met de klantenservice kreeg ik meteen een antwoord en ook het tijdstip door dat ze langs zouden komen. Klasse!

Pluspunten

• Klantenservce
  • Goed verpakt
  • Bevestiging bestelling

Minpunten

• Verzendbevestiging

Danielle 19-09-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Genieten van je keukenapparatuur

Aan het begin van de maand nieuw keukenapparatuur (koelkast, vriezer, oven en combimagnetron) gekocht. En ze hebben fantastische producten geleverd! Zelfs binnen 4 werkdagen werd het bezorgd!. Bij aankoop keken ze ook nog of de producten elders goedkoper werden verkocht en werd het aankoopbedrag hierop aangepast. We kregen er zelfs een pannenset bij! Goede service en de keuken is fantastisch geworden! Echt genieten.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede informatie
  • Klantvriendelijk

Fam. uit Rijswijk 19-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop, plaatsing vaatwasser

Overzichtelijke winkel, duidelijke prijzen. Goedkoper dan andere winkels. De geïntegreerde vaatwasser is vakkundig geplaatst door vriendelijke medewerkers. Ook namen ze alles netjes mee.

F. van den Eijnde. 19-09-2016 Via de website gekocht

Vriendelijke en goede aflevering van product.

Ook goede betalingsregeling (bij aflevering).Het product werd na de plaatsing van de bestelling ook snel geleverd.

Helga van het Bolscher 19-09-2016 Via de website gekocht

aankoop Miele inbouwapparatuur

Groot assortiment met scherpe prijsstelling. Telefonische ondersteuning van personeel bij keuze. Correcte bevestigingen.

Pluspunten

• verificatie van order
  • telefonisch contact

Minpunten

• bellen op zondag

Raf 19-09-2016 In de winkel gekocht
België

Keukentoestellen goed geleverd wanneer het voor mij paste

Ik heb 3 toestellen besteld uit een bepaalde Siemens product lijn die paste bij mijn huidige toestellen. De toestellen had ik pas 4 maanden na bestelling nodig (maar wou de toestel dus zeker wel reserveren) Keukenloods heeft ze voor mij 4 maanden in opslag gehouden en nadien na betaling perfect op schema afgeleverd. Dikke aanrader

Pluspunten

• Persoonlijk advies
  • Levering
  • Opslag
  • Communicatie

Joost 19-09-2016 Via de website gekocht

Laarschot

Snelle service, op tijd en in netjes in overleg is de koeler geleverd.
Top! Goed verpakt en de oude koeler is zonder problemen weer mee genomen.

Pluspunten

• Snelle service
  • bezorging in overleg

Ivo S. 19-09-2016 Via de website gekocht

Erg goed!

Onlangs een oven besteld bij Keukenloods.nl. Ze leverden zoals beloofd en de apparatuur was in prima staat (Geen transportschade of wat dan ook). Duidelijk en snel!

Bas van Meurs 19-09-2016 Via de website gekocht

Siemens SN69M030NL inbouw vaatwasser

Zoals het zou moeten zijn! Alles ging perfect vanaf bestelling tot levering/installatie. De monteur van Inbouwteam was netjes op tijd en heeft alles keurig geinstalleerd en de oude (defecte) vaatwasser meegenomen. Binnen 40 minuten was alles klaar!

Pluspunten

• Installatie
  • Bestellen
  • Contact
  • Website/Shop

JScholts 19-09-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Prima service ook na verstrijken garantietermijn

goede korting gekregen op nieuwe siemens magnetron, nadat atag had aangegeven dat defect buiten garantiebepalingen viel

Pluspunten

• Service
  • Snelheid

Cristi Teodor 19-09-2016 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

Makkelijk in gebruik, snel afgehandeld . Chauffeur was vriendelijk en behulpzaam. Ik hoefde hem niet eens te helpen. Betaling ging ook gemakkelijk. Aanrader.

EWvB 19-09-2016 Via de website gekocht

Ruime keus, goede afhandeling

Wij hebben onze complete set keukenapparatuur bij keukenloods besteld. Keus genoeg!
De afhandeling van de bestelling, inclusief gespreide levering is uitermate netjes afgehandeld. De communicatie daar over verliep erg prettig.

Pluspunten

• Ruime keus
  • GHoede afhandeling
  • Prettige communicatie
  • Goede prijzen

Minpunten

• Produktvergelijking

Mirjam 19-09-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Vriendelijk, snel en goedkoop!

Het personeel heeft goed geluisterd naar mijn wensen, en vervolgens snel goede oplossingen gevonden. Ook de aanvulling via de website was overzichtelijk en duidelijk.

Pluspunten

• Makkelijk bereikbaar

Randy 19-09-2016 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Alles verliep soepel. vanaf het moment van bestellen t/m de aflevering.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Al met al erg tevreden! Ga zo door!

Eloise 17-09-2016 Via de website gekocht

Advies en service

Bij keuze en bestelling is tefonisch goed meegedacht. Ik bestelde kookplaat en afzuigkap weken vooraf om zeker te zijn van tijdige levering. Op de afgesproken dag realiseerde ik me dat de gebruikelijke leveringsafspraak niet was gemaakt, terwijl ik ook nig ruim op tijd had betaald. In mijn account stond wel de bestelling, geen actie. Telefonisch was snel opgehelderd dat wachten was op schacht via groothandel. In pasr minuten werd duidelijkdat ze daar hadden zitten slapen met veel excuus. Enfin, het meeste kwam dus de volgende dag en de schacht nog een dag later wat wel vertraagde bij mijn keukenverbouwing. Geluk bij ongeluk was dat ik installatiegegevens op website zochten toen ontdekte dat kap stuk goedkoper was geworden. Een opmerking was voldoende voor terugbetaling van verschil binnen 24 uur.

Pluspunten

• Advies
  • Service
  • Probleem snel opgelost

Minpunten

• Levering niet gemonitoord

a v/d akker 16-09-2016 Via de website gekocht

gemak

makkelijke site, goede verh.prijs/kwaliteit,bereikbaarheid,en snelle levering. klantenservice goed bereikbaar,vriendelijk en snel en vakkundig geholpen

Pluspunten

• beste prijs
  • snel
  • pretige site
  • geode klantenservice

Ter 14-09-2016 Via de website gekocht

SMEG inbouwapparatuur

Vlot geregeld, prima back-office hulp en een service wat je tegenwoordig niet vaak vindt. Op tijd geleverd volgens afspraak! Mooie Smeg's!!!

Sander 14-09-2016 Via de website gekocht

Aan te bevelen

Keukenloods heeft onze nieuwe koelkast snel (de volgende dag) en netjes afgeleverd, voor de laagste prijs vindbaar op internet. prima dus.

Pluspunten

• snel
  • nette levering
  • lage prijs

Gerda 13-09-2016 Via de website gekocht

inductie

Snelle levering en uitstekende service.
Een leuke bijkomstigheid, nergens anders zo goedkoop gevonden scheelde bijna € 300,-- met de zaak waar ik was gaan kijken.

Pluspunten

• snelle levering
  • goedkoop

R.J. Roks 13-09-2016 Via de website gekocht

Niets dan lof

Ik kan niet anders dan Keukenloods op alle onderdelen een compliment te geven. Nuttige verkoopinformatie, snelle levering en vooral een nette en deskundige installatie van de vaatwasser. Zeer aardige en deskundige monteur. Kortom erg aan te bevelen.

Pluspunten

• snelheid
  • service
  • deskundigheid

Wim V. 13-09-2016 Via de website gekocht

Zeer snel, correct en voordelig

Handig bestelproces. Levering kon ook in België op afgesproken data. Nadien nog eenvoudig aan kunnen laten passen. Keukenloods was voor onze apparaten de voordeligste handelaar. Bij een volgende aankoop kijken we zeker terug bij Keukenloods.

Pluspunten

• snel
  • flexibel
  • voordelig
  • handig

Minpunten

• België=overschrijving

Ancema 13-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant!

Informatie oké, vriendelijkheid oké, aflevering en montage oké en prijs oké!
Alle tijd werd genomen om de juiste koelkast te vinden die zou passen. Diverse alternatieven aangeboden en dat alles zonder drang maar zeer vriendelijk! Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Vriendelijkheid
  • Kennis van zaken
  • Nakomen afspraken

Natasja 13-09-2016 Via de website gekocht

Praktisch en snel

Een combimagnetron van Pelgrim besteld. Voldoende info op website, zelf bepalen wanneer product wordt afgeleverd. Alles netjes afgehandeld.

Pietberg 13-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop koelkast

Alles is pefect verlopen. Het kan dus wel, kopen via internet!

Na het eerste telefonisch overleg bepaald welk model als vervanging van de koel-vriescombinatie ik in aanmerking kwam. Besteld, keurige bevestigingsmail. Montage: keurig vooraf een mail tussen een en vier komen we. Keurig op tijd. Snelle vakkundige montage. Afval en oude kast keurig afgevoerd. Klasse!

Piet van den Berg

Pluspunten

• Doen wat ze beloven!

Tanja 13-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Snelle en goede service, niet alleen online goed bereikbaar, maar ouderwets :-) telefonisch ook. Voor de bezorging word je gebeld over de afspraak.

Pluspunten

• Snel
  • Denkt mee
  • Ruime keuze

Dennis 13-09-2016 In de winkel gekocht
Almere

BOSCH PCS815B90N

's Ochtends telefonisch contact en na een belletje van de winkel in Almere kon ik hem 's middags ophalen. Perfect geregeld!

Pluspunten

• afhalen mogelijk
  • Goedkoopste prijs
  • Vriendelijk

Minpunten

• Betaald parkeren

Jury de weerd 13-09-2016 In de winkel gekocht
Watergang het schouw

Vaatwasser

Leuk en goed advies gekregen bij aanschaf vaatwasser,maar het echte verschil werd gemaakt door de monteur die op zeer vakkundige wijze de vaatwasser inbouwde en in bedijf stelde en ook nog uitleg gaf ook

Vertrouwde service aan huis! 13-09-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Snelle levering en een vriendelijke bezorger met verstand van zaken, tevens ook buiten de leveringen om advies m.b.t. garantie.

Pluspunten

• Snelle service
  • overzichtelijke webwinkel
  • extra fabrieksgarantie

Monique Lammersen 13-09-2016 Via de website gekocht

Top service

Helaas kwam mijn bestelde combi oven met een klein deukje op de deur uit de doos. Zelfs op zaterdag reactie en op maandag ochtend was alles geregeld voor de omruiling met monteur. Super Keukenloods!

Pluspunten

• Reageren meteen

Cor 12-09-2016 Via de website gekocht

Aanschaf zanussi koelkast

Goede en snelle levering, net als alle andere witgoed producten zeer tevreden zelfs tot in de keuken geleverd, top

Hajolo 12-09-2016 Via de website gekocht

Alles kits

Overzichtelijke website duidelijk wat je moet betalen , goede prijs/kwaliteit netjes en op tijd bezorgd - kortom niets op aan te merken BRAVO

Pluspunten

• tijdige bezorging
  • vriendelijke bezorger
  • duidelijke prijs

Marielle 12-09-2016 Via de website gekocht

Goede keus als je via internet wilt kopen

Snel en gemakkelijk een keuze via de website gemaakt. Keukenloods bood de laagste prijs voor het product. Direct na aankoop werd er al gebeld om een afleverafspraak in te plannen. Correcte levering met vriendelijke bezorger. Oude exemplaar ging direct mee retour.
Volgende keer kiezen wij weer voor Keukenloods.nl

Pluspunten

• Goede website
  • Laagste prijs
  • correcte benadering

Bennie 12-09-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle reactie op mijn vragen.

Nadat ik twijfels had of de juiste bestelling werd ingevoerd werd ik binnen 10 min na openingstijd gemaild met antwoord op mijn vragen, daarna met dezelfde persoon telefonisch contact gehad.

Pluspunten

• Snelle reactie

Tonny 12-09-2016 Via de website gekocht

inbouw koelkast Zanussi

De bestelling wordt op de afgesproken dag en tijd geleverd. Wordt via de mail de juiste tijd doorgeven. Nemen de oude koelkast mee retour. Vakbekwaam personeel en bij aflevering kun je pinnen.

Pluspunten

• oude koelkast retour
  • snel
  • juiste tijdstip aanwezig

Olivier 12-09-2016 Via de website gekocht

prima service

Duidelijke site, we zochten een nieuwe en grotere afzuigkap. Na alles opgemeten te hebben een afzuigkap uitgezocht. Handig dat alle technische gegevens hierbij vermeld staan. Uiteindelijk zat ik nog met een paar twijfels over de inbouw (minimale ruimtes en uitstekende vormen aan geselecteerde afzuiging, omdat deze maar amper pastte) en hier ben ik heel netjes en geduldig bij geholpen. Levering etc was ook allemaal netjes en op tijd aangekondigd!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • veel info
  • chathulp
  • prima prijs

Minpunten

• chathulp stopte soms

Veldman 12-09-2016 Via de website gekocht

keuken

Uitstekende snelle service, heldere communicatie, goede update t.b.v. levering bestelling, prima nazorg bij problemen of onduidelijkheden.

G.nijenhuis 12-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Keurig te woord gestaan per telefoon ,ook een prettige en rustige bezorger die netjes met de spullen omging

pietjebell 12-09-2016 In de winkel gekocht
almere buiten

koelkast kookpllaat

had niuew nodig en had een vaatwasser van bedrijf prima dus de rest ook koelkast en kookplaat gekocht

Hans en Annie Scholten 12-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Siemens oven met magnetronfunctie

Product bevalt bijzonder goed. Heel mooi om te zien, eenvoudig in gebruik met een heel goed resultaat. Bestelling en levering uitstekend verlopen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snelle reactie bij vragen

Schuringa 12-09-2016 Via de website gekocht

Een echte aanrader

Alle keukenapparatuur zeer voordelig besteld bij keukenloods. Scheelde bijna de helft. Zeer goede communicatie omtrend order status. Bestel datum hadden we zelf vooruitgeschoven ivm vakantie bij de opmerkingen en werd ook zo uitgevoerd zonder omkijken. Achteraf bleek bij de afzuigkap geen schouw te zitten. Deze telefonisch nabesteld. Zeer vriendelijk personeel. Ik werd 2 x kort in de wacht gezet zodat de medewerker bij de fabrikant kon benaderen welke schouw zou passen.
Kortom we zijn zeer tevreden over levering en service van Keukenloods!

Pluspunten

• Levering
  • Prijzen
  • Betalingsmogelijkheden
  • Service

De Groot 12-09-2016 Via de website gekocht

subliem snelle aankoop inductiekookplaat

snel contact, in overleg beste prijs en montage binnen 2 dagen. Na eerste montage, tweede keer montage gratis gekregen. Veel service

Pluspunten

• altijd laagste prijs
  • geen 2x voorrijkosten

K. Rus 12-09-2016 Via de website gekocht

Top

Advies, keuze, bestelling en afhandeling, alles snel en zeer adequaat. En de aflevering en inbouw: keurig op de afgesproken tijd en probleemloos. Ook de oude apparatuur en het verpakkingsmateriaal werd netjes afgevoerd.

M. de Jong 12-09-2016 Via de website gekocht

De beste prijs en prima service

Wij hebben voor de keuken nieuwe keukenapparaten van siemens studio line besteld. Keukenloods had de beste aanbieding. Ook hadden we een nieuwe wasmachine besteld. Alle apparaten zijn netjes thuisbezorgd. Wanneer wij de volgende keer weer iets nodig hebben dan nemen we als eerste contact op met keukenloods, ik kan het iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Scherpe prijs, beste deal
  • Gemak om te betalen
  • Goede service
  • Prima bezorging

Minpunten

• Geen!!!!!

Sylvia van Mierlo 12-09-2016 Via de website gekocht

Van een zeer tevreden klant...

Ik heb een paar keer contact gehad met jullie en heb dat ervaren als zeer prettig en to the point!..en weten waar je het over heb..ik heb het zo prettig ervaren dat de volgende bestelling die ik nog op mijn verlanglijstje heb staan..zeker bij jullie ga kopen succes en blijf zoals jullie zijn ...