Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

René 26-04-2021

Via de website een afspraak gemaakt, dat dan krijg je als antwoord dat er binnen 1 werkdag je benaderd wordt, na 2,5 dag wachten, maar een andere keukenzaak een mail gestuurd, die reageerde wel gelijk en daar ook maar gelijk me keuken gekocht, want als zoiets simpels als een afspraak niet eens lukt, is mij vertrouwen in dit bedrijf naar een diepenpunt gedaald, zelfs geen reactie vanuit hun kant dat mijn afspraak niet meer nodig was.

Lida Abbes 25-04-2021

Goede informatie, perfecte en snelle afhandeling van mijn product.
Ik ben zeer tevreden en blij met mijn oven. Proffessioneel personeel en bedrijf.

Janine 23-04-2021

Toevallig via de site bij Keukenloods terechtgekomen omdat ik een nieuwe vaatwasser nodig had. En snel natuurlijk, omdat er blinde paniek was uitgebroken toen de oude het begaf. Ik kreeg een leuke, kundige adviseur aan de lijn die actief geholpen heeft de juiste keuze te maken. De volgende dag de nieuwe vaatwasser al in huis, 1 dag eerder dan afgesproken. Echt: aangenaam verrast en een supervaatwasser rijker

H.Jacobs 22-04-2021

Prima zaak met keurige afhandeling moest ingebouwd worden
Byzonder aardige monteur met kennis van zaken
Zeer tevreden

Dilek senses 22-04-2021

Ik ben heel blij met de apparaten wij gaan vaker apparaten van jullie kopen

Christian 21-04-2021

Mooi assortiment, scherpe prijzen, goede productinformatie en advies wanneer je dat nodig hebt.
Alles wordt goed georganiseerd en keurig netjes thuis geleverd op het moment dat je zelf hebt aangegeven.
Ik ben zeer tevreden.

Ronald Kuiper 21-04-2021

Prima telefonisch geholpen met het uitzoeken van de afzuigkap. Goed uitgelegd hoe en wat.

Marij Droog 21-04-2021

Erg vriendelijk aan de telefoon, ze luisteren goed naar wat je zoekt en komen met goede adviezen.

sandra 21-04-2021

Fijn en snel geholpen bij de aanschaf van een Quooker. Wij hadden zelf al behoorlijk wat voorwerk verricht, dus kwamen met gerichte vragen, waarop keurig antwoord werd gegeven en het een en ander werd laten zien. Snel en vriendelijk, waarna we overgingen tot de aanschaf.

Denise Nauta 21-04-2021

Een dikke 10! De inbouw combi/oven kapot van ons eerste koophuis. Wat nu!? Telefonisch contact gehad met een medewerker, super leuk en goed advies gekregen. Ideeën uitgewisseld en hij gaf me meerdere serienummers om te bekijken. Uiteindelijk de keuze gemaakt en ook nog besteld bij dit bedrag, ze hadden verweg de voordeligste prijs. Snelle levering, leuk contact én een goede prijs. Zeer tevreden.

Vivian 21-04-2021

Ik heb voor Keukenloods gekozen vanwege het ruime aanbod en de goede aanbiedingen. Service was super. Levering ging op afspraak en montageteam was heel bekwaam en netjes. Ze hebben het oude apparaat uitgebouwd en het nieuw ingebouwd in 30 minuten en lieten alles schoon en netjes achter. Alle verpakkingen en dergelijke werden meegenomen, dus ik had er geen omkijken naar.

Wim Sopjes 21-04-2021

Op goede, adequate en vriendelijke manier geholpen in de winkel. Aflevering ging in goed overleg. gekochte kookplaat en afzuigkap voldoen zeer naar tevredenheid.

BasvG 21-04-2021

Zij leveren goede service bij de bestelling . Duidelijke communicatie over het aflever tijdstip.

AH 21-04-2021

Behulpzaam bij het zoeken naar juiste alternatief. Als klant wordt je goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

Nick 21-04-2021

Alles is goed geregeld, reden voor geen 10 is dat de leverdatum van de apparatuur wat naar achter schoof.

Jennifer de Palm 21-04-2021

Ik ben niet in de winkel geweest. Online goed kunnen vinden wat ik zocht. Toen ik gebeld had voor advies werd ik goed geholpen! Bestelling geplaatst en het product werd netjes afgeleverd. Mijn gasfornuis is super mooi en was bij keukenloods ook de goedkoopste of nog in voorraad.

ricardo 21-04-2021

snel en goed geleverd, ik heb een inductieplaat gekocht en alles is in orde!

bert cocu 21-04-2021

Uitgebreide keuze van topmerken. Dit is de tweede keer dat ik iets bestel, online, en laat installeren. Bij een afzuigkap, die niet helemaal goed bleek te passen, maakte de monteur alles netjes passend. Top installatie. Bij koop van een Siemens combi oven werden ook nog alternatieven voorgelegd. Ook hier is de installatie en de afhandeling geweldig!

Tjeu 21-04-2021

goed advies, keurige prijs en snelle levering. En wij zijn tevreden over de aankoop. Prima stoomoven

Michiel 21-04-2021

Prijs/kwaliteit/service. Geven een eerlijk advies en scherpe prijzen. Veel keuze in merken beschikbaar

Ilse 20-04-2021

Snelle bezorging, meedenken over een alternatief product. Snelle reactie, top!

C. van Son 19-04-2021

Goed advies bij aankoop product en snelle levering volgens afspraak. Toppie !!

Roelant Nijdeken 19-04-2021

Na een scherpe offerte heeft de keukenloods de keukenapparatuur netjes geïnstalleerd, alles werkend opgeleverd en de verpakkingen allemaal meegenomen. Perfect van begin tot eind.

Gonnie Mueters 19-04-2021

Heel erg leuk geholpen ik was er al meer geweest fijn en goedkoper dan de winkels prima aankoop Gonnie Mueters

Linda 19-04-2021

goede en snelle service. mooie prijs voor goede kwaliteit!! zeer aante raden.