Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1954 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Conny 10-01-2018 Via de website gekocht

Scherpe geprijsd

Was op zoek naar keukenmachine en kwam deze tegen op de site van keukenloods, heb deze besteld maar vanwege de verwacht lange levertijd mocht ik eventueel nog voor een andere kleur kiezen. Werd netjes per mail op de hoogte gehouden ook toen het apparaat zonder de beloofde foodprocessor binnenkwam keurig geholpen om deze te verkrijgen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Dhr. Spijkers 10-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

De bestelde inductieplaat werd snel en volgens afspraak geleverd. En de (lage) prijs was een doorslaggevende factor!!

Gerrit 10-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Er is sprake van een ruime en overzichtelijke keuze. De medewerkers weten waarover ze praten en geven deskundig advies.

C.mulder 10-01-2018 Via de website gekocht

SUPER SERVICE

Wat een uitstekekende service, het advies hwt meedenken van de medewerkers echt geweldig betaling gaat makkelijk, en alles wordt keurig afgeleverden. En de bezorens zijn uiterst vriendelijk zou de keukenloods zeker aanbevelen dat die ik nu al😊

Robert B 10-01-2018 Via de website gekocht

Perfect en nog snel ook

Vlak voor de kerst besteld. Apparaat was niet in stock, toch op tijd geleverd. Communicatie was inhoudelijk efficiënt en to the point. Hulde

Martin 10-01-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Vrolijke en goede service

De monteur die de kookplaat en de oven hebben geplaatst hebben mij van goed geholpen. Ze kwamen met een duidelijke uitleg hoe alles werkten en dat met veel plezier.

Jan Koevoets 10-01-2018 Via de website gekocht

Levering

Supervlotte en keurig nette aflevering. Bestelling is via de website verlopen, geheel probleemloos. Duidelijke en zeer gedetailleerde beschrijving.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.mulder 10-01-2018 Via de website gekocht

SUPER TEVREDEN

Tegen gekomen op de website en revieuws gelezen prijs en service uitstekend
Ondervonden dat de service geweldig

Rutger 10-01-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Perfecte service

Mensen neem echt de tijds voor je ook kom je voor maar een paar dingen. Goede kortingen en mooie produx6

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 10-01-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Goede service

Wij hebben in de winkel zelf besteld en niet via de site. Winkel is in de buurt. Ook het contact met de transporteur verliep prettig.

Leon 10-01-2018 Via de website gekocht

Service team makkelijk bereikbaar.

Als men met installatie service een machine koopt dan moet je met een andere instantie kontakt opnemen om een datum vast te stellen. Dit staat niet erg goed omschreven op de website en het zou beter zijn als alles in een geregeld kan worden. Maar verder fabtastische service en makkelijk bereikbaar, zelfs over de Kerst periode. De vaatwasser die ik besteld had werdt direct geleverd maar helaas kwam ik er achter dat deze aan de binnenkant van de deur beschadigingen had. Gebeld en online klacht met foto’s ingevuld. Werdt direct vervanger aangeboden. Door het Kerst weekeind werdt er niet geleverd, maar de dag er kan stond er een nieuwe op de stoep. Geweldig en dat allemaal voor een zeer scherpe prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Grietje 10-01-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Geweldige service

Zeer vriendelijk personeel.Uitstekende service. We hadden besloten om de afzuigkap zelf te plaatsen. Maar we kwamen er niet uit. Met de winkel gebeld geen probleem. Ze gaven gelijk telefoonnummer van hun monteur. Was zo geregeld.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

gmerken 10-01-2018 Via de website gekocht

Good Service

I choose this site because it was the cheapest (for my product). The product was delivered within 3 days.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

paul 10-01-2018 Via de website gekocht

Wasmachine snel en vakkundig geplaatst

Fijne monteurs, snelle en vakkundige installatie. Zeker aan te raden. Oude wasmachine meegenomen en netjes achtergelaten.

Marcel 10-01-2018 Via de website gekocht

Enkele puntjes van aandacht..

Het zou goed zijn als op moment van aankoop duidelijk is op welke dag er geleverd wordt. Niet alle apparatuur die op de site wordt aangeboden is daadwerkelijk leverbaar. Aankoop van een vaatwasser is verder goed verlopen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Joanca 09-01-2018 Via de website gekocht

Mooi apparaat, goede service

Erg blij met mijn Kitchenaid. De eerste die ik bestelde, bleek een mega lange levertijd te hebben. Annuleren was geen probleem en geld werd netjes terug gestort. Nu zie ik dat er een stukje lak van de machine is. Heb er vertrouwen in dat ze dat goed gaan oplossen.
Minpuntje: machine werd onverwacht eerder geleverd dan ik had aangegeven. En ook nog zonder briefje in de bus bij de buren afgegeven. Erg slordig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Salverda 09-01-2018 Via de website gekocht

Lange levertijd, slechte communicatie

Op 16 november 2017 heb ik een LG koelkast besteld voor levering in week 49. (3 weken van te voren)
In week 49 was de orderstatus nog week 49, maar na telefonisch contact met keukenloods over de orderstatus, krijg ik mail bericht waarbij wordt aangegeven dat de levering is verplaatst naar week 51!

Op de site wordt echter nog steeds een levertijd van 3 a 4 werkdagen (indien voorradig) aangegeven.
De werkelijke levertijd blijkt nu 5 weken, dit is zeer misleidend. Lange wachtijden bij telefonisch contact.

Maandag wk 51 krijg ik bericht dat de koelkast dinsdag binnenkomt, kan ik dinsdag pas een afspraak inplannen met de distributeur voor eind van de week! Met veel moeite toch op woendagmiddag geleverd gekregen...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Keukenloods 09-01-2018

Beste Salverda,

Wat vervelend dat geen goede communicatie geweest is over de leverdatum. Helaas zijn wij in dit geval qua levertijd afhankelijk van de leverancier. Wanneer zij het apparaat niet (op tijd) kunnen leveren, kunnen wij het helaas niet laten bezorgen. Ondanks dit hoop ik dat je toch veel plezier hebt aan de koelkast.

Groet, Emma
Keukenloods.nl

Lindenhovius 09-01-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Bedankt John

Mooi en goede service Levering volgens afspraak en nette monteurs. Ga zo door en scoren. Verder niets te melden als lof

Tevreden klant 08-01-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld en voordelig!

Duidelijke site, gunstige voorwaarden en beloften worden waargemaakt. Product op tijd en snel afgeleverd.

Bert 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima en snelle service.

Het goed zoeken van het juiste product ging prima. Bellen en bestellen nog beter. Product direct beschikbaar en op te halen op locatie. Aangeven dat we maar net op tijd konden komen. (sluitingstijd) Netjes een berichtje via sms ontvangen. Snelle verwerking van bestelling en aflevering van bestelde producten. Vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Possum 08-01-2018 Via de website gekocht

Goede telefonische service !

Als je vragen hebt en je belt , snel en kundig geholpen. Na bestelling ook goed op de hoogte gehouden van de staus van de levering ,Prima

Peter 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima klantenservice

Goed te woord gestaan. Vragen uitstekend beantwoord en meegedacht over een oplossing bij vertraging van de bestelling.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P.Koot 08-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede service

Goede kwaliteit en prijs verhouding en correct geholpen.
De levering liep wat vertraging op doordat deze inductie kookplaat niet voorradig was bij Siemens.
Betaling bij aflevering is prettig.

G.Tempelman 08-01-2018 Via de website gekocht

Goede service Duidelijke

Overzichtelijke website veel keuze ,Snelle levering volgens afspraak,Maten van inbouw apparatuur duidelijk weergegeven .Al twee keer gekocht bij Keukenloods geen spijt van.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

n vd 08-01-2018 In de winkel gekocht
zaandam

top

ik heb voor een outlet kookplaat voor deze sjop gekozen alleen omdat deze daar voorradig was
maar een maal daar binnen keken we onze ogen uit
wat een keuze en betaalbare prijzen echt top
ook de service wss top goede uitleg alles werd keurig ingepakt
outlet gingen we voor we kregen outlet maar dacht dat ik nieuw had gekocht
echt top
kwaliteit voor zeeeeerrrrr gunstige prijs
welkom zo net na de feestdagen

Jolanda 08-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en een vriendelijke service aan de telefoon.

Breed en betaalbaar assortiment. Duidelijk assortiment overzicht. En bij vragen wordt je erg vriendelijk te woord gestaan!

Jo Langenberg 08-01-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Prima site met mooie producten voor een wel heel mooie prijs! We werden ook keurig op de hoogte gehouden over de levering en er werd ook een alternatief aangeboden. Dus wij gaan zeker hier nog eens shoppen

Geke 08-01-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

zeer vriendelijke ontvangst

Was er al bekend mee ,maar is veel beter geworden en vakkundige hulp bij aanschaf en ook nog een mooie extra korting vanwege de kerst.

Marian van Grinsven 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en klantvriendelijkheid

Fijne shop, overzichtelijk en goede prijzen.
Telefonisch goed geholpen en na een vergissing met de levering goed opgelost

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jkooijman 08-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Duidelijke webshop, kon makkelijk alles vinden. snel alles geregeld, ondanks de feestdagen werd het product snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Kathy Klink 07-01-2018 In de winkel gekocht
ROTTERDAM Stadionweg

Goede service, en keurige aflevering.

Wij werden naar alle tevredenheid geholpen,en geadvieseerd.
Komen zeker terug maar dan voor nieuwe keuken? Waren ook mooi.
Nu combimagnetron.

Van Vroonhoven 07-01-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld.

Makkelijke site, alles goed kunnen vinden, jammer dat een apparaat beschadigd was, maar dat is goed opgelost. Prima dus.

H.Bastiaens-Dresens 07-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

De levering de dag erna heeft ons over de streep getrokken. Echter wij kregen een mail dat het product niet voorradig was. Dezelfde dag nog een mail dat onze bestelling helemaal was afgerond en een dag later dan gepland bij ons zou worden bezorgd. Mogelijk was het product wel voorradig maar paste het niet in het bezorgschema. Het zou fijn zijn dat gewoon te vermelden en niet de melding; het product is niet voorradig. Verder alles perfect; aflevering, betaling en het oude product meenemen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim van Haaren 06-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Goede voorlichting en ze nemen de tijd voor je en komen de afspraken na die ze maken en de levering precies zoals afgesproken.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bennie Jansen 06-01-2018 In de winkel gekocht
gaanderen

prima service twee dingen heel goed verlopen

Goede service miste een onder deeltje heeft net zo lang rond gebeld tot het goed kwam respect
Twee dagen later wokring paste niet op de pandrager werd naar een passende gezocht ruilen niet moeilijk doen klaar top

Lia 06-01-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Uitstekende service

Snel, zorgvuldig bezorgd en geïnstalleerd. TOP! Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. En wanneer ik weer eens een keuken en of -apparaat nodig heb ga ik er weer heen.

Henny 05-01-2018 Via de website gekocht

Afzuigkap

Mooie aanbieding. Duidelijke website en snelle levering. Prima prijs/kwaliteits verhouding. Ik ga hier zeker weer eens bestellen.

Albert Riethorst 05-01-2018 Via de website gekocht

geleverd volgens afspraak

Tot en met de levering uitstekend, conform afspraak geleverd.
Het is nog te vroeg om ook de kwaliteit van het artikel te beschrijven, omdat het nog niet is geïnstalleerd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Astrid 05-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Fijne webshop en heel overzichtelijk. Ook telefonisch goed bereikbaar. Had snel mijn product gevonden.

David 05-01-2018 Via de website gekocht

Snel geregeld en een scherpe prijs.

Gezocht op prijs en bij de keukenloods uitgekomen, zeer mooie site. Eenvoudig te bestellen en de volgende dag in huis ondanks de decembermaand.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dre 05-01-2018 Via de website gekocht

Super

Voor bestelling of vraag krijg je snel antwoord veel op voorraad dus goede service snelle levering helemaal top

GEERT BERENDSEN 04-01-2018 In de winkel gekocht
GAANDEREN

goede service

Vond alles wel overzichtelijk, medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. wilden het gekochte product voor ons in de auto laden

Angelique 04-01-2018 In de winkel gekocht
zaandam

siemens kookplaat gas 6 pitten

we hadden de kookplaat thuis gezien op internet. helaas bleek de keukenloods hem niet te hebben staan. maar de verkoper deed erg zijn best om een soortgelijke te vinden om de grote/diepte/kwaliteit aan te duiden. uiteindelijk dus gekocht. bij het ophalen konden we de steekkar gebruiken. wel zo relax

C Bouhier 04-01-2018 Via de website gekocht

Prima, maar aflevering was wel vreemd.

Wat ik kocht, is slechts bij 2 webwinkels te verkrijgen. Ik was echter verbijsterd dat ik 15 min. in de wacht moest voor jullie transporteur. Ook kan de service aan huis beter. Bij coolblue of bol.com adverteren ze met het tillen naar 3 verdieping, installeren, meenemen oude vaatwasser. Dit heb ik allemaal in mijn uppie moeten doen en nu heb ik een hernia. (haha grapje!)

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice

Leon 04-01-2018 Via de website gekocht

Snel en klantvriendelijk

Goed advies echter bij bestellen niet meer leverbaar. Gelijkwaardig nieuw model zonder problemen geleverd voor dezelfde prijs. Snelle levering door een (verwacht je niet) vriendelijke jonge dame.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ashwin 04-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Goede behandeling ten aanzien van prima akties.
Overzichtelijke site met prima order overviel. De medewerkers zijn vriendelijk

M.P. 04-01-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuidoost

Praktisch de beste

Na een aantal websites te hebben vergeleken heb ik een bezoek gebracht aan twee filialen, te weten Amsterdam Zuidoost en Zaandam. Altijd goed om inspiratie op te doen. Aangezien onze oven op ongemakkelijke hoogte zit, zochten we naar een praktische oplossing. Die hebben we gevonden in de vorm van een inklapbare ovendeur. Alleen de ovens van Neff hadden deze toepassing, waardoor je een oven op borsthoogte ook goed kunt bereiken. Toen we eindelijk wisten wat we zochten navraag gedaan bij een behulpzame verkoper. De bestelling was snel geplaatst. De betaling volgde bij aflevering. Klantvriendelijk en laagdrempelig. De transporteur maakte binnen twee weken de afspraak voor de levering. Op de dag van de levering werkte het mobiele pin apparaat niet, waardoor we niet konden betalen. Toch heeft de transporteur het product bij ons achtergelaten. We hebben door omstandigheden pas twee weken later het bedrag overgemaakt. Was eigenlijk wel nieuwsgierig of het ergens bij Keukenloods goed geregistreerd stond. Eigenlijk getuigde het gehele proces van eenvoud, duidelijkheid en vertrouwen. Zeker een adres waar ik nog een keer zou kopen. En natuurlijk ook omdat de prijs zeer scherp is.

Doda 03-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Het product was niet zo goed ongeschreven dus gebeld, heb goede en vooral eerlijke antwoord gekregen.
Zoals het hoort. Lande concurrentie nog voorbeeld nemen, dat meen ik.
Helemaal tevreden met mijn nieuwe mixer van kitchenaid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Harry 03-01-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service

De levering liet lang op zich wachten ondanks een aangegeven leverdatum en specifieke tijd. Daarop na kantoor tijd in de avond de klantenservice gebeld en die was dermate behulpzaam dat uiteindelijk de chauffeur van de besteltruck mij belde om door te geven hoe laat hij zou komen en hetgeen ook gebeurd is

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.J. Val 03-01-2018 Via de website gekocht

Totaal geen klachten alles keurig geregeld.??

Stuk goedkoper dan andere leveranciers waardoor is voor de keukenloods heb gekozen. keurig te woord gestaan en netjes geleverd. Deze shop gevonden via internet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -