Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Albert de Boer 19-05-2021

We werden vriendelijk geholpen, model wat we kozen ging uit de collectie samen met de verkoper een ander model uit gekozen tegen een scherpe prijs.
Kortom tevreden.

Gerard 19-05-2021

Door duidelijke en juiste informatie op internet en middels een telefonisch gesprek zijn wij tot aankoop over gegaan.

Fred Pangemanan, Hilversum 19-05-2021

Ik kan werkelijk niet bedenken wat er verkeerd zou zijn geweest aan het bestellen van de Samsung Combioven. Vanaf het bestellen via de site tot de aflevering is alles tip-top verlopen. De bezorger zette in zijn eentje de oven voor de deur nadat hij gevraagd had of hij nog verder moest helpen. Zeer vriendelijk, m aar dat hoefde niet. Totdat ik samen met mijn buurman de doos verder tilden. Toen merkte waarom hij zijn hulp aanbood: loodzwaar.
Kortom, wij zijn zeer tevreden met der service rondom de aanschaf! Goed werk Keukenloods!

Jon 19-05-2021

Goed contact over de bestelling en mijn vragen hierover, wordt keurig op de hoogte gehouden van de levertijden en alles keurig verpakt afgeleverd, zeer tevreden tot nu toe, moeten de vaatwasser nog binnen krijgen, maar hier werden we ook keurig over contact dat deze later kwam.

Lettie 18-05-2021

Vakkundig personeel ,netjes en snel gewerkt! Volgende keer weer bij keukenloods als het nodig is!

Woudenberg 17-05-2021

Het is de 2de keer dat ik wat bestel bij Keukenloods en net zoals de 1ste keer is dit prima bevallen. Ze zijn keurig op tijd en je wordt op de hoogte gehouden via een sms. Dus niets dan lof en betrouwbaar terwijl het woord loods bij mij niet in 1ste instantie veel vertrouwen geeft. Prima webshop

FvG 15-05-2021

Overzichtelijk webwinkel met grote keuze. Aanvullende informatie op pretige wijze telefonisch gekregen. Snelle levering, vlotte en deskundige inbouw van koelkast.

Utrecht 15-05-2021

Vakkundig personeel! Zijn dik tevreden .volgende keer als het nodig is weer bij Keukenloods!

Anita 15-05-2021

Een superrrr goed bedrijf gewoon top!!!! Komt afspraken na,bestelt,dag erna al ontvangen,super tevreden mee kan niet beter,ga zo door

J.M. de Waalne 14-05-2021

Heel goed geholpen via telefoon.Goede communicatie!Heel tevreden!!Goed overleg en terugbellen voor levering en afhalen.

Yvon ter Linden 14-05-2021

Supersnelle levering. Keurige en vriendelijke bezorgers. Oude apparaat direct mee terug genomen. Eindelijk een webshop die doet wat ze beloven. CHAPEAU!

M 13-05-2021

Snelle correcte levering, gemakkelijk telefonisch contact bij vragen, tevreden!

Hans 12-05-2021

Ruime keuze waar rustig een goed vergelijk in de produkten gemaakt kan worden.

Marga 12-05-2021

Telefonisch besteld en heel prettig geholpen met een alternatief.
Jammer dat magazijn niet matched met voorraad op internet.

jessica 12-05-2021

Prijs is goed, kwaliteit ook. Is netjes geleverd alleen als het niet goed is dan duurt t lang voordat je het kan ruilen en moet je er zelf allemaal achteraan bellen en dat is wel heel erg jammer

Jan 12-05-2021

Een goede en reële prijs. Snelle levering en goede monteurs bij het plaatsen. Oude apparaat en verpakking materialen keurig meegenomen

J. Marcelis. 12-05-2021

De bediening en bezorging was zeer goed en ALLES was in een woord geweldig.

Marjan 12-05-2021

Ruime keuze met duidelijke uitleg.
Keurige levering . Netjes verpakt . Voldoet aan de verwachting

Fmj Rebergen 12-05-2021

Zeer vriendelijke bezorger die 's,avonds nog de vaatwasser kwam brengen. Snelle levering , de keukenloods is echt een aanrader voor een ieder die iets nodig heeft,TOP. VR.GROET MEVR REBERGEN.

Heb hierboven reeds mijn mening gegeven 12-05-2021

Goede shop en prima koelkast met beschrijving. Het wads leuk via de keukenloods een huishoudelijk apparaat te kopen.

Jan 12-05-2021

Op afspraak zijn wij ontvangen door een vriendelijke medewerker.
Deze heeft geluisterd en gekeken naar onze wensen voor de apparatuur wat wij willen.
Alles is netjes besproken besteld en door ons opgehaald.

Zeker een aanrader.

Ype 12-05-2021

1. Goede, empathische, medewerkers!
2. Heldere beantwoording van vragen.
3. Geen gesjacher en gedoe.
4. Doen wat beloofd is.

Ida de vries 12-05-2021

Alles was top gereld
Zeer mooi producten ontvangen koffie apparaat kook eiland en combimagnetron

Kaj 12-05-2021

Een waardevolle ervaring die je niet vaak meer meemaakt. Ze denken in oplossingen, helpen je graag, hebben kennis die andere firma's niet konden of wilden delen en als iets niet past of anders moet zijn ze bereid dat kosteloos voor je te regelen en op te sturen. Echt fantastische service.

Sandra 12-05-2021

Duidelijke voorlichting, snelle levering, factuur was in 1 instantie niet correct, deze is gelijk aangepast en gecorrigeerd, keurige installatie. Dus kortom prima service.