Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan 14-05-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Goede service snelle afhandeling

Netto overzichtelijke winkel goede en behulpzame personeel zelfs na sluitingstijd. de bestelling dag erna al geleverd .

Tevreden 14-05-2017 In de winkel gekocht
Schepenbergweg 34, Amsterdam Zuidoost

Goed advies

Via de website van de keukenloods de gaskookplaat uitgezocht. Zijn daarna naar de winkel gegaan om deze te bekijken. Helaas had men deze niet op voorraad, maar men vertelde wel waar we deze konden bekijken. Na dit gedaan te hebben, zijn we terug gegaan en hebben we de kookplaat daadwerkelijk bij de keukenloods besteld. Deze werd binnen een paar dagen keurig afgeleverd.

van den Heuvel 13-05-2017 In de winkel gekocht
kanaaldijk 36

geweldige service

goede service wij misten de stoomkap dat was geen probleem hij werd opgestuurd en was de volgende dag in huis

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paul 13-05-2017 Via de website gekocht

Snek duidelijk en goed

Duidelijke web-side met alle informatie.
Dus de gok gewaagd en is enorm bevallen.
Snel en netjes afgeleverd en een goede prijs
De combi inbouw magnetron was zelf eenvoudig te monteren en paste precies zoal de maten op de side werden vermeld.

van Leusden 12-05-2017 Via de website gekocht

super snelle levering

Goede en snelle levering. Prijs technisch perfect.
Ik ben zelf keukenmonteur en prijs jullie bij iedereen aan.

Jac Knippenberg 12-05-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Geweldige verkoper en beantwoorde direct al onze vragen.

Onze verkoper gaf ons zeer goed en uitgebreide uitleg over een combi - magnetron. Hierdoor werd de keuze veel gemakkelijker. Ook de service m.b.t. het bezorgen was goed. Toppie!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rolande Boven 12-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede service. Goed geholpen. Aardig personeel.

Ik heb de site niet bezocht, ik ben lang geweest bij de vestiging in Utrecht en daar ben ik erg goed geholpen. Ik ben geholpen door mevrouw A. Branderhorst. Zij heeft mij zeer goed geholpen. Alleen de bezorging ging niet goed, was later dan de gepland tijd

Jansen 12-05-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Gaanderen

Een hele goede service!!

Wij zijn erg tevreden over de service van Keukenloods.Wij zijn goed geholpen en duidelijke uitleg.Drie jaar geleden hebben we onzd keukenapparatuur hier ook gekocht.is goed bevallen en daarom zijn we hier weer teruggekomen omdat het hier goed is

Miranda 11-05-2017 Via de website gekocht

Juiste artikel nog niet geleverd

Ik heb het juiste artikel nog steeds niet geleverd gekregen en het is al enige tijd geleden dat ik het zou krijgen en het onjuiste artikel ontvangen had.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van Keukenloods 11-05-2017

Beste Miranda,

Dat is vervelend zeg! Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik kijken of het ergens mis is gegaan of dat de bestelling onderweg is. Ik hoor het graag.

Emma| Keukenloods.nl

Dick 11-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Vakkundig verkopers die je een goed advies geven,snelle levering, ruime keuze en een voor een goede prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kappert 11-05-2017 In de winkel gekocht

Goede voorlichting

Prijstechnisch goed en goede apparatuur; dit weten we uit ervaring. We hebben nl. hier ook al een oven en een kokoplaat gekocht. de voorlichting over de producten is prima en de levering is volgens afspraak.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nick Leenders 11-05-2017 In de winkel gekocht
Almere buiten

Goede service

Wij hebben voornamelijk voor Keukenloods gekozen omdat wij krap bij kas zitten.
Omdat er een nieuwe keuken in onze huurwoning kwam moesten daar ook een nieuwe kookplaat en afzuigkap inkomen. Mede door de scherpe prijs deze 2 bij keukenloods gekocht. Goed geïnformeerd en snelle levering!

sardijn 11-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte shop.

Brede keus, alle merken met specificaties en reviews van kieskeurig.
Concurrente prijzen, deskundig advies (telf) bij technische vragen.
Levering en installatie: prompt en precies.
Zelfs mijn opa zou de weg op de site kunnen vinden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 10-05-2017 Via de website gekocht

Goede en duidelijke informatie op de site

Bestelproces verliep vlot met de juiste informatie. tevens aangegeven dat binnen een week zou worden bezorgd wat ook is gebeurd. Jammer is dat Keukenloods niet al de volgende dag kan leveren. Dat zou een 10 opleveren.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Houtstek 10-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Door de filters op de site snel gevonden wat ik wilde. Zeer snelle levering van de vaatwasser, vakkundig ingebouwd. Ook contact met de firma verliep uitstekend

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Corine 10-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Ik werd telefonisch snel en adequaat te woord gestaan. Binnen vijf minuten werd ik gebeld om een afspraak met de inbouwmonteur te maken. Ook dit verliep allemaal vlot en plezierig

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 10-05-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Wat mij betreft de beste leverancier in keuken apparatuur

Bij het zoeken op internet al snel uitgekomen bij keukenloods door de super scherpe prijzen.
Vervolgens ook nog korting gekregen op de totaal prijs omdat we hier alles hebben afgenomen.
Het bezorgen gebeurt netjes op afspraak en op tijd, spullen worden binnen neergezet.
Service achteraf is ook prima, men maakt graag een uitzondering om de klant tevreden te stellen.

Top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marc 10-05-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Quooker RVS flex met combi+ boiler. Was goedekoopste op het net en daarbij zekfs 200 eur goedkoper dan de adviesprijs.
Besteld, betaald, op de hoogte gehouden en levering verliep zoals beloofd op de beloofde dat. Een 8 omdat het gewoon goed is. Een 9 of 10 krijg je pas bij maatwerk en dat was in dit geval niet nodig. Zou zo weer bestellen.

Ineke 10-05-2017 Via de website gekocht

Tevreden.

Inductieplaat gekocht via de website. De gewenste inductieplaat uit de aanbieding was niet voorradig. Ik kon wel een andere voor dezelfde prijs krijgen. Bij navraag bleek de door mij gewenste inductieplaat we een week later leverbaar. Dus gewoon even gewacht en de inductieplaat werd inderdaad een week later netje thuisbezorgd tegen de aanbiedingsprijs en zonder bezorgkosten. Prima.

Louis Keij 10-05-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Vlotte en flexibele service.

Goedkoop vlot flexibel en kwaliteit. Alle goede merken. Geen gezeur van "U kunt beter dat andere product kopen".

Hans 10-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Magnetron werd keurig op de afgesproken dag geleverd. En omdat het bestelde type niet (snel genoeg) voorradig was werd gratis een hoger type geleverd. Prijs lager dan bij andere web shops.

Slif58 10-05-2017 Via de website gekocht

Prima gelevetd

Goeie site. Heldere voorwaarden en een goede prijs. Wat moet je nog meer zeggen dan dit. Ik zou het niet weten.

Hamdani 10-05-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Top service!

Ik heb eerst een aantal vergelijkingen gedaan naar het merk product en elke keer sprong keukenloods eruit! De site is gebruiksvriendelijk. Je kan snel een product vinden. Alles wat je zoekt heeft keukenloods! En de producten zijn magnifiek!

P Kempenaars 09-05-2017 Via de website gekocht

Perfect servies

Even bellen en de volgende dag al een mail dat het product er is en dan word je door vriendelijke mensen geholpen zeer prettig

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harry. Almere 09-05-2017 Via de website gekocht

Hele goeie service en vlotte levering

Via internet een passende inbouw koelkast gezocht en gevonden bij Keukenloods. Besteld en de volgende dag ontvangen
keurig netjes afgeleverd en vriendelijke service. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Birgit 09-05-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Super service!

Ik wilde al heel lang de Kitchenaid Classic mixer hebben en zag op internet dat er veel mee geadverteerd wordt en kater blijkt het apparaat dan niet op voorraad te zijn. Zo ook nu het geval, maar de verkoper v filliaal Waddinxveen bood gelijk aan om hem uit naam vd winkel te bestellen zodat hij volgende dag daar afgeleverd werd en ik mijn lang verwachte Kitchenaid kon ophalen in filliaal Waddinxveen.
De volgende dag zou hij voor 18.00 uur geleverd worden maar helaas was dit niet het geval. Weer een aardige verkoper aan de lijn die spontaan aanbood om langer te wachten op dpd post. Dit terwijl winkel dicht gaat om 17.30 uur! Hij belde rond 19.00uur.. Mijn Kitchenaid was er!! Wat een super service!!! Een dikke 10 voor Keukenloods Waddinxveen !!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M. Roggeveen 09-05-2017 Via de website gekocht

Simpel, Snel & Concurerend!

Waarom altijd die bekende winkels/ketens als je al weet wat je wil? Kijk en bestel bij de Keukenloods! De 80cm brede ATAG Inductiekookplaat (ipv een defecte van 10 jaar oud), op voorraad! Ik kon m snel in de buurt zelf ophalen! Goede en duidelijke bestelbegeleiding, nacontrole en pas afrekenen bij het ophalen! Prima voor elkaar , die Keukenloods, doen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Erik-Jan 09-05-2017 Via de website gekocht

Prima prijs, snel

Prima product, werkt ook goed, na het zelf geïnstalleerd te hebben.
De logistiek om het product op een gewenst moment af te leveren was helaas wel een uitdaging en voor verbetering vatbaar. Levering goed maar zeer onflexibel, jammer.

Lohn 09-05-2017 In de winkel gekocht
zaandam

prima prijs kwaliteit

De vriendelijkheid van het personeel, de goede en eerlijke adviezen en een goede prijs, wat wil je nog meer???

menno 09-05-2017 Via de website gekocht

last resort service tegen een concurrerende prijs

Een van de weinige internetshops die ook na enige jaren nog zijn best doet om ontstane problemen op te lossen en netjes communiceert vide mail op een verzoek en dat ook nog tegen een concurrerende prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

JGM 09-05-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Geen mooipraterij, maar goed advies

ik had een afzuigkap voor de keuken nodig, ze gaven goed avies, kap niet op voorraad, maar ik kon de kap al na enkele dagen ophalen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Rob 09-05-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Geweldig

Goede en snelle service. Vriendelijk en doelgericht. Duidelijke begeleiding van de verkoper van het filiaal.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ad Oerlemams 09-05-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Prima service en vriendelijke en deskundige hulp bij aankoop

Duidelijke uitleg en vergelijking van producten waarbij rekening gehouden wordt met de wens van de klant en naar de prijs kwaliteits verhouding.

henri 09-05-2017 Via de website gekocht

snelle service maar geen meedenkers

de geleverde inductiekookplaat was snel gebracht en ik wilde omdat ik 3 kookplaten had de vervangende kookplaat laten kitten wel kit meegenomen grijs (maar er zat een tube bij de platen hittebestendig dus de tube was in eerste instantie niet nodig maar de oude kookplaaten waren 5 mm hoger waar geen oplossing voor werd geboden en dat ook niet werd gezegt door AEG wat ik nog erger vond. opgelost met aluminium strippen en daardoor toch nog kit kunnen gebruiken voor de kleur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van Inbouw.nl 09-05-2017

Beste Henri,

Vervelend dat het niet helemaal soepel is verlopen, maar ik ben blij om te lezen dat het toch nog goed is gekomen! Ik hoop dat je veel plezier beleeft aan de kookplaten!

Emma | Keukenloods.nl

Roel 09-05-2017 Via de website gekocht

Goede service !

Bij aflevering van nieuwe inductieplaat bleek deze tijdens transport in 1000 stukjes te zijn. Na 1 belletje kregen we de volgende dag zonder morren een geheel nieuwe inductieplaat !
Goede service !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Bert N 09-05-2017 In de winkel gekocht
gaanderen

goede aanbieding

Mede dankzij het advies van de verkoper van Keukenloods ben ik nu de gelukkige bezitter van een mooie oven met magnetron (in plaats van de gebruikelijke combimagnetron). En dat voor een aanbieding die veel lager was dan elders in Nederland. Prima!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Don 09-05-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Goeie no nonsens shop.
Alleen over de prijs van de combi magnetron werd wat mistig gedaan, die was op aanvraag.
Ik snap de achterliggende gedachte daar niet van, het had er bijna toe geleid dat ik een andere winkel had uitgezocht.

Henny 09-05-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Klantfriendelijk

In de vesteging Alkmaar zijn wij naar alle tevredenheid geholpen, en hebben goed advies gekregen omtrend ons probleem.

Een tevreden klant 09-05-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Compleet assortiment

Kiezen uit een compleet assortiment. Goede informatie wordt er verstrekt om de juiste keus te kunnen maken. Niets wordt opgedrongen of met mooie verkooppraatjes gedaan.
Aflevering en inbouw werd goed verzorgd.

Marcel 09-05-2017 Via de website gekocht

Hier winkel je met plezier!

Het maken van een keuze uit het overzichtelijke ruime aanbod is ook mede door de goede informatieverstrekking vrije eenvoudig. De prijzen zijn absoluut scherp te noemen. Ik heb tot nu toe een vaatwasmachine en een oven besteld maar bleek de uitgezochte versie niet (meer) leverbaar te zijn. Zonder problemen werd het opvolgende duurdere en luxere type voor de lagere prijs geleverd. Het afleveren is perfect geregeld, duidelijke tijdsafspraken die ook nagekomen worden. De chauffeurs zijn zeer klantvriendelijk, kortom, hier winkel je met plezier!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E. Dorland 09-05-2017 Via de website gekocht

Goede service

In het verleden al gekocht bij keukenloods werd prima afgeleverd en keurig op tijd.
Magnetron moest vernieuwd worden, via de website gekozen, gebeld op vrijdag zou dus maandag geleverd worden, maar kon ook afgehaald worden op zaterdag. Op zaterdag opgehaald keurig geholpen, zeer tevreden klant

Wouter 09-05-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Snel en serieus

Op advies van Siemens bij de Keukenloods een nieuwe Siemens inductie plaat aangeschaft. Daarmee ook 2 jaar extra garantie. Kregen ook een goede korting. Inbouwen werd na extra verzoek ook een dag eerder ingeplanned, ipv maandag op een zaterdag. Monteur kwam keurig op tijd aan en deed efficient en snel zijn werk. Na minder dan een uur konden we weer koken, bakken en braden !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

vd Mast 09-05-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Deze winkel gekozen vanwege de lage prijs en beschikbaarheid van de koelkast.
Na bestelling van de inbouw koelkast is er contact opgenomen door Keukenloods voor de controle van de maten. Erg netjes omdat anders €50,- retour kosten betaald moesten worden.
Koelkast is de volgende dag netjes afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Heidebrink 09-05-2017 Via de website gekocht

uitmuntende klachten afhandeling

dit is ons tweede product die wij bij keukenloods.nl hebben besteld over de materialen en de energie consumptie zijn wij uiterst te vreden ook over het bezorg personeel zijn wij uiterst te vreden alleen ging het nu mis met de bezorging
alle 3 de emails gekregen en waren bevestigd dat de koelkast op die datum en die tijd geleverd werd maar er kwam niks
gebeld met keukenloods en toen kregen we te horen dat ik 2 weken moest wachten hier ging ik niet mee accoord uiteindelijk de klachten lijn van keukenloods.nl gebeld en om opheldering gevraagt na de uitmuntende afhandeling bericht gekregen dat de koelkast op vrijdag gebracht kon worden 4 dagen later dan geplant maar alles is netjes afgehandeld

keukenloods.nl wil ik als tip nog even geven
als alles ingepland staat en de geautomatiseerde
bezorging volgens computer gedaan word lever het dan ook
want vaak moeten mensen een vrije dag opnemen of diensten ruilen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Pronk Henny 09-05-2017 Via de website gekocht

Alles is goed geregeld volgens afspraak

Site was gebruikersvriendelijk.
Bestelling telefonisch aangevraagd.
Vervolgtraject ging perfect per e mail.
Kortom over uw organisatie zeg ik:
Een geoliede machine met een menselijke benadering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simone 09-05-2017 Via de website gekocht

Hele goeie service en snelle levering

Nieuwe aeg inductie kookplaat besteld bij de Keukenloods. Hele snelle levering en door de vele goede reviews voor dit product gekozen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

FrankP 09-05-2017 Via de website gekocht

Goede service

De producten zijn makkelijk uit te zoeken op de website en goed voorradig. Ik heb mijn bestelling opgehaald en mijn kookplaat werd keurig in mijn auto gezet.

Christina 09-05-2017 Via de website gekocht

Ik kan weer koken!

Om 20.00 vrijdag besteld om 11.30 stond hij bij me thuis. Zelf geïnstalleerd, het was even uitzoeken en uiteindelijk kunnen we koken en bakken

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dave 08-05-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

Website : heldere en overzichtelijke informatie. Winkel bezocht en kregen goed advies van deskundige medewerker.
Bestelling/aflevering verliep vlot en de montageservice was top.
Dat alles voor een prima prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

vincent 08-05-2017 Via de website gekocht

super aankopen

Snelle en eenvoudige levering van goede producten. De website is trouwens ook top. Makkelijk zoeken en vergelijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -