Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ed 05-06-2021

Na aankoop bleek de kraan te lekken na hiervan melding te hebben gemaakt werd het direct door de mensen van de keukenloods opgelost ondanks dat ze eigenlijk gesloten waren i. V. M. Red grote verbouwing

War 05-06-2021

Zijn in het begin erg aardig en goede service maar als de koop gesloten is geven ze niet thuis meer bij klachten die we hebben. Vroeger hoorde je dit veel in de keukenbranche , waar het nu veel minder is. Helaas kwam ik het bij Keukenloods weer ouderwets tegen!

Beste War,

Ik begrijp dat het niet helemaal goed is gegaan, en dat is ontzettend vervelend. Als ik je ergens bij kan helpen, dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl onder vermelding van je ordernummer. Dan kijken we direct met je mee.

Dick 05-06-2021

Product is goed, alleen de vestiging medewerker bruiste niet van klantvriendelijkheid, zeer onbehoorlijk.

Beste Dick,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over je nieuwe product. Daar doen we het voor! Ik begrijp dat je ervaring minder goed is met onze medewerker en dat is erg jammer. Als je hier meer over wilt vertellen dan hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl. We doen immers altijd ons best om de service te verbeteren waar nodig.

Ik wens je in ieder geval veel succes en (kook)plezier met je nieuwe aanwinst. Mocht je daar vragen over hebben, dan horen we dat graag.

cees 05-06-2021

Keurig aan de tijdsafspraak gehouden. Nette montage en vriendelijke monteur, super mannen en vrouwen.

Ben van den Bosch 04-06-2021

Zeer duidelijke site. Altijd een prima prijs. De levering en het meenemen van het oude apparaat verlopen altijd vlekkeloos.

Jacqueline 04-06-2021

Scherpe prijs voor een Indesit vaatwasser die zeer goede reviews had en waarbij je 1 jaar extra garantie zou ontvangen (buiten de 2 jaar garantie). Ook snel geleverd, maar krijg ik ineens een heel ander model geleverd! Wel Indesit, maar niet hetgeen ik besteld had. Er is geen mail of telefoontje over gekomen dat er iets anders geleverd zou worden, ook heb ik niet 1 jaar extra garantie ontvangen, deze service mag beter en is niet oke, ik verwacht eigenlijk feedback op deze kwestie.
Vreemd dat het oude model wat ze niet meer kunnen leveren wel nog gewoon op de shop staat...

Beste Jacqueline,

Ik begrijp dat het niet helemaal goed is gegaan met de levering van je vaatwasser. Dat is jammer, en ik kijk graag met je mee om te ontdekken waar het mis is gegaan. Wil je hiervoor je ordernummer toesturen naar emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt.

Mijn excuses voor het ongemak!

André 03-06-2021

Prima service.
Levering (veel) later dan opgegeven.
Oorzaak wellicht chipstekort.

Wilma Costermans 03-06-2021

Perfect! Snelle levering. Nav klacht (kleine beschadiging) dezelfde dag een reactie en 2 dagen later een nieuw onderdeel in huis! Super

jack de ligt 02-06-2021

Snel doorverbonden met de juiste medewerker, vriendelijk, snel en behulpzaam.
Fornuis was ergens anders goedkoper en deze prijs werd aangepast.
Snelle levering.

Anne-Marie 02-06-2021

Zowel vaatwasser als ook koolstof filters voor Boretti afzuigkap besteld.
Zou 3 weken levertijd zijn. Vaatwasser binnen 4 dagen geplaatst door hele aardige mannen en filters binnen 1,5 week geleverd. Klasse!

Cora Wirjea-Hammenga 02-06-2021

Prima service, snelle levering. Uiterst tevreden ermee beveel dit echt aan.

Frans Witjes 02-06-2021

Siemens koffiemachine gekocht. Heldere uitleg. De vriendelijk verkoper wist niet alle ins en outs van de machine. Maar dat had ik zelf al via internet uitgezocht. Verder goede service. Levering binnen afgesproken tijd. We komen zeker weer terug voor een volgende aankoop.

Rita Weerdenburg 02-06-2021

Ik ben heel tevreden. Doordat de plaat bij de eerste levering beschadigd was had ik toch binnen korte tijd weer een nieuwe zonder gezeur. Jullie kwamen hem persoonlijk ophalen en de nieuwe brengen.

Frank P 02-06-2021

Prima geschikt om snel een aantal opties/modellen te selecteren en te vergelijken. Deze voorselectie kun je definitief maken, maar ook gebruiken als basis voor een bezoek aan de "stenen " winkel.

NEIL 02-06-2021

Alle apparaten op tijd geleverd. De oude apparaten zijn weer netjes retour gegaan.

Inge 02-06-2021

Makkelijk een nieuw fornuis besteld via de website. Afspraak werd rap ingepland. Supersnelle levering en montage, ben zeer te spreken over Keukenloods

Wim 02-06-2021

Goed geholpen en snelle levering. Top. zeer tevreden over de aanschaf.En zeker de betaalde prijs voor de kwaliteit

Maureen 01-06-2021

Een prachtige en gloednieuwe kitchenette via de site gereserveerd. 200 euro goedkoper omdat de doos al geopend was dus wat een geluk! Bijna direct na de reservering werd ik al gebeld en kon ik het naar eigen keuze voor een dag ophalen, een snelle en vriendelijke service. De keukenmachine is precies zoals op de site vermeld werd en met een goede garantie dus ik heb mijn schoondochter erg blij kunnen maken. Alhoewel Keukenloods anderhalf uur rijden is van mijn woonplaats zou ik er zo weer een bestelling doen op het moment dat ik iets nodig heb.

Tinie 01-06-2021

Snelle levering, en zo snel de apparaten geplaatst, alles keurig opgeruimd en meegenomen

G.Meekelenkamp 01-06-2021

Zeer betrouwbaar en snelle levering.
Het was alweer mijn tweede product wat ik bij de keukenloods bestelde,deze keer een Bosch inbouw stoomoven! Heel erg blij méé! En de prijs was ook nog eens de beste van allemaal!en alles weer keurig verzorgd 👍👍👍

Roelof 01-06-2021

Dit is een winkel met een ruime keuze in losse apparatuur met ruime keuze en een goed advies.

Tjallie 01-06-2021

Het enigste bedrijf dat à la minute kon leveren. Vriendelijk personeel met kennis. Goede prijs. Echt een aanrader.

Louise 01-06-2021

We hadden een nieuwe inductieplaat nodig.
Samen met een verkoper hebben we gezocht. Hij noemde enkele opties.
Daarna konden we de plaat ophalen, op een afhaal depot .Stond prima voor ons klaar. Allemaal in 1 dag top keukenloods.

klant 01-06-2021

goede service, uitleg van en levering en montage ter plaatsen van het toestel.

Esther 01-06-2021

Naast duidelijke omschrijving op de website ook even telefonisch contact gezocht. Ze dachten mee en vroegen door op dingen waar we zelf niet gelijk aan gedacht hadden.