Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henny Zorn 13-06-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden met de service en het apparaat

Duidelijke afspraken goede voorlichting en aflevering volgens afspraak de installatie verliep vlot en ook de oude apparatuur werd zonder meer afgevoerd super

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marijke 13-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Er wordt vaak gezegd dat je online de service mist can kopen in de winkel, maar bij Keukenloods gaat dat zeker niet op. Precies op tijd levering, uitpakken, oude rommel meenemen. Perfect.

Jan Raaijmakers 12-06-2017 Via de website gekocht

Top internet bedrijf

We hebben een vaatwasser gekocht. Er wordt meegedacht of we de goede maatvoering hebben besteld. Het product is afgeleverd op de afgesproken tijd. Het product voldoet aan de verwachting!

Hans 12-06-2017 In de winkel gekocht
Veendam

snelle levering en installatie

Inbouwkoelkast SIEMENS KI31RSD40 gekocht. Goede prijs, snelle levering en vlotte installatie. De verkoper wist waarover hij het had.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Irma 12-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb hiervoor gekozen omdat het een duidelijke website was met veel informatie. Ook makkelijk om eventueel telefonisch contact op te nemen. Koelkast is op tijd en keurig geleverd en volgens afspraak is de oude koelkast mee retour genomen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

De Backer 12-06-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods. Rozendaal

Nieuwe keuken

Alles is er verlopen zo als afspraak is gemaakt bij aankoop keuken
Niets was te veel gevraagd .zowel verkoper als de plaatsers waren top mensen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lida 12-06-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik moest een nieuwe inbouw afwasmachine hebben. Ik ben absoluut niet technisch maar ben door een medewerker van de Keukenloods prima begeleid via de app. Ook kreeg ik nadien nog een email van de Keukenloods om alle maten goed te checken. Wat een fantastische service om op deze manier online te kunnen kopen en daardoor ook heel voordelig uit bent.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 12-06-2017 In de winkel gekocht
Zaandam Keukenloods

Aankoop Siemens inbouwkoelkast

Na 7 jaar oude koelkast defect.
Dus op zoek naar een nieuwe wederom goed geslaagd bij de Keukenloods Zaandam
Verkoper wist snel onze wens naar een goede prijs/kwaliteits product te vertalen
inbouwkoelkast Siemens KI20RV63 181ltr A++
Werd ook vlot daags daarna afgeleverd .

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ETNA Combimagnetron inbouw. 12-06-2017 Via de website gekocht

Combimagnetron

Perfect, duidelijke uitleg product,bestelling en levering ook super, je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rvm 12-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Helder en duidelijk makkelijk te bedienen.
Bestellen is zo gebeurd, fijne updates over het gehele bestelproces. En inderdaad de volgende dag geleverd. Met dank aan de chauffeur die het netjes binnen bracht

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

De grootjes 12-06-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Wij hebben voor deze winkel gekozen omdat de prijs kwaliteit goed is. Werknemers zijn vriendelijk en hebben verstand van de producten.

HtcA 12-06-2017 Via de website gekocht

Fijne service en prima levering

Onze oude vaatwasser ging kapot, een nieuwe bekeken en besteld. Via WhatsApp vragen gesteld en een aanbieding ontvangen. Ben niet snel van de positieve reviews, maar voor keukenloods.nl maak ik graag een uitzondering.
Prima service, snel, accuraat en vakkundig tegen een normale prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T.P 12-06-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldige service

Voor keukenloods gekozen voor de goede recensies en vooral laagste prijs. Kreeg gelijk € 100 korting omdat mijn combinatie op andere sites goedkoper aangeboden werd. Telefonisch zeer correct geholpen met vooral de in mijn geval bijzondere maat van deuren in koel/vries combinatie. Alles perfect.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim. 10-06-2017 Via de website gekocht

Netjes en compleet geleverd met goede handleiding

Een shop met erg veel duidelijke producten en goede uitleg over alles.Duidelijke site,ook voor ouderen.

Henry 10-06-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Super koopje

Geweldige aankoop van mn keukenapperatuur en zeer goed advies kon niet beter BEDANKT , de garanties zijn ook perfekt geregeld

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Buck van der Zijden 09-06-2017 Via de website gekocht

Fijne service en snelle levering !

Ik heb voor keukenloods gekozen voor de prijs en de snelle levering ! Alleen het ruilen van het product omdat het aan een van mijn wensen voldeed koste 50 euro wat ik vrij hoog vond ! Werd wel goed geholpen door de helpdesk !

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

Justusm 09-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering en plaatsing volgens afspraak

Keukenloods heeft een groot aanbod, de website levert goede gedetailleerde informatie en prijzen zijn zeer concurrerend.

Erik 09-06-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en prettige service

De prijs van de producten is concurrerend en van sommige producten echt de laagste in de markt.
Na bestellen zowel via internet als telefonisch op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Ik heb ervoor gekozen mijn bestelling zelf op te halen, zeer vriendelijke medewerkers. Mijn auto stond 100 meter verder, even meehelpen tillen en in de auto laden was geen probleem. Echt super!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

david 09-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service en vriendelijke mensen

goede levering en zelfs bij een deellevering alles op tijd gebracht volgens afspraak. Alleen het bezorgvak is wat ruim genomen

Giel 08-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en daarna heb je een beetje mazzel nodig

Keukenloods bood absoluut de laagste prijs, maar informeert beperkt over apparatuur die 'afwijkend' is en waar de installateur blijkbaar geen raad mee weet, zonder overleg een deel van de keuken sloopt (niet zichtbaar maar even overleggen voor je gaat zagen en hakken zou toch wel prettig zijn, en kijk niet achter een lade of kastje hoe het is afgewerkt), zes keer op bezoek voor de installatie is afgerond, een buts in de nieuwe vloer omdat de installatie van ook zware apparaten door een man wordt gedaan. Is het de lage prijs uiteindelijk nog wel waard?

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Keukenloods 09-06-2017

Beste Giel,

Wat jammer dat je een minder goede ervaring met ons hebt gehad. Heb jij voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik nog even kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

C. den Hartog 08-06-2017 In de winkel gekocht

Top winkel

Aan alles wordt gedacht en in een fijne persoonlijke sfeer geholpen. We zijn dat ook erg blij met het resultaat en genieten er vol op van.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

L.Meijer 08-06-2017 Via de website gekocht

Erg duidelijk, Goede site en erg snel lgeleverd!

Een goede winkel met een erg duidelijke website waar alle gewenste informatie te vinden is. Ook goede vergelijkingen! Makkelijk besteld, erg snel leveren. Wij zijn erg tevreden over Keukenloods.

Monique 08-06-2017 Via de website gekocht

Helemaal goed!

Snelle service, goede inbouw en toen ik de door mij gekozen kookplaat wilde bestellen en bleek dat die niet op voorraad was, kreeg ik een fantastische aanbieding aangeboden. Een veel duurder apparaat voor dezelfde prijs.

Ineke 07-06-2017 Via de website gekocht

Goede service, goed bereikbaar

Gekozen voor Keukenloods voor de goede prijzen. Daarnaast leveren ze een goede service, ze zijn goed te bereiken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Monique 07-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Al eerder goede ervaring gehad met Keukenloods, dit keer alle keukenapparatuur voor nieuwe keuken besteld. Alles online en via de mail. Vooral de snelheid van de ontvangst van offerte, de orderbevestiging etc. Ook s'avonds laat nog contact gehad, voor ons optimale bereikbaarheid. Ook de flexibiliteit van de afleverdatum is perfect, onze verbouwing liep een beetje uit, dan is het prettig dat de keukenapparatuur nog bij de Keukenloods kon blijven. Heel tevreden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

van der neut montage 07-06-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

top service

Echt top geholpen door X, alles werd snel geregeld en er is meegedacht. Ik zal hier in de toekomst zeker vaker zaken mee doen

Ruud 07-06-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Prima geholpen en voldoende keuze vriendelijk personeel wat je op een uitstekende manier je van dienst is

AEG Luchtafvoerdroger 07-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte communicatie

Op zondag een droogmachine besteld met als afleverdag de woensdag. Dinsdag eind van de dag toch maar eens gebeld hoelaat deze ongeveer geleverd gaat worden, de medewerkers gaf aan dat ik deze dag nog een mail zou krijgen. NIET gekregen dus. Woensdag in de ochtend wederom gebeld en nu was het verhaal dat ik tussen 10 en 11 en mail zou krijgen met de exacte tijd. NIET gekregen dus toen eind van de middag toch maar weer gebeld en toen was de smoes dat ze gebeld hadden en de voicemail hebben ingesproken. NIETS gehoort of ontvangen dus. Toen gaf de medewerker ook nog aan dat het aan mij lag en niet aan zijn collega kan liggen aangezien deze heeft ingevuld contact te hebben gehad met mij hierover.
Complete order direct geannuleerd !

Doe hier dus geen zaken mee !!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Keukenloods 07-06-2017

Beste,

Wat vervelend dat de communicatie over de bestelling niet vlekkeloos is verlopen en dat het uiteindelijk noodzakelijk was om de order te annuleren.

Ik heb zojuist contact gehad met de desbetreffende collega en begrepen dat hij inderdaad de voicemail heeft ingesproken. Waar het vervolgens mis is gegaan, kan ik helaas niet achterhalen. Ik vind het jammer dat wij je niet naar tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn.

Emma | Keukenloods.nl

Martine 07-06-2017 Via de website gekocht

Filter

Door Google kwam ik bij keukenloods terecht voor een filter voor de afzuigkap. De service was super met behulp van Whatsapp. Zij zochten het een en ander uit voor me en kreeg de volgende dag al bericht. Gelijk met het bestelformulier kon ik mijn bestelling plaatsen.

Rawien 07-06-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort!!

Goede snelle service en scherpe prijs. Het product werd snel geleverd en oude vaatwasser werd meegenomen.. prima.. geen verbeterpunten

h.w.Lieftink 07-06-2017 Via de website gekocht

zeer goede en duidelijke site

we hebben veel online geshopt maar kwamen toch steeds weer bij Keukenloods terug
Was alles heel duidelijk ook de maten erbij zodat we konden controleren of het paste

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 07-06-2017 Via de website gekocht

Onverwachte service.

Heb onlangs een 6-pits fornuis aangeschaft. Tot mijn grote vreugde bleek dat er een mogelijkheid bestond om voor een redelijk bedrag een verhuislift in te kunnen zetten. Dit was nodig omdat ik in Amsterdam op 2 hoog woon zonder lift. De verhuislift arriveerde ca. 10 minuten nadat het fornuis was gearriveerd. Mijn oude fornuis werd meegenomen en het nieuwe uitgepakt en op zijn plaats gezet. Na ca. 2 uur kwam de monteur langs om hem op de goede hoogte te zetten en hem aan te sluiten. Klasse!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Timothy 07-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en goede prijs.

perfecte service!!!! Er was schade aan de combi-oven tijdens transport. deze was pas gezien bij aankomst thuis. Heb een mailtje gestuurd met de foto's van de schade. Er werd direct een nieuwe lever afgspraak gemaatk en het toestel werd een week later geleverd en gewisseld met de beschadigde. kan niet anders zeggen dan een perfecte service.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjaan 07-06-2017 Via de website gekocht

Goede service

Snelle in huis en goede service aan de telefoon. Eerst een koelkast besteld en de volgende dag een afzuigkap konden beide op dezelfde dag door de monteur geïnstalleerd worden zonder extra kosten

Sjaan 07-06-2017 Via de website gekocht

S. Visser 07-06-2017 Via de website gekocht

Goed en duidelijk te woord gestaan.

Goede service, duidelijk te woord gestaan en snelle levering, oude apparaat wordt direct meegenomen en aan huis betalen ook lekker makkelijk.

Marloes 07-06-2017 Via de website gekocht

Vlot en hulpvaardig!

Via een vriendin bij de Keukenloods uitgekomen, voor het kopen van een oven. Wat een keuze. Dus toch maar gebeld. Telefonisch toch prettiger en makkelijker. Vlot en vriendelijk en behulpzaam geholpen. Kon meerdere keren weer contact opnemen met vragen en de mensen bleven vriendelijk en duidelijk. Goede service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk Stubbe 07-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Service.

ruime keus en een prima prijs kwaliteitsverhouding. goede service en snelle levering. goede afspraken wat betreft
met de monteur om het product te installeren.

Jack Lackin 07-06-2017 Via de website gekocht

Heer

Zondagavond besteld en maandag het product al in huis. Vlotte afhandeling. Fijn telefonisch gesprek.

Karin Brakel 07-06-2017 Via de website gekocht

Service zoals je verwacht

Duidelijk en verwachtingen goed gemanaged. Omdat artikel niet direkt leverbaar was, kreeg ik daar een berichtje over- ging overigens maar om 2 extra dagen- maar weed keurig vermeld

Leon 06-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service, mooi op tijd??

Zonder problemen bestelling kunnen plaatsen. Bezorger netjes op tijd en thuis via pin kunnen betalen.
Vooralsnog tevreden dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bart 06-06-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Pap, doe jij de afwas...

Gegoogeld ter oriëntatie en gebeld met Keukenloods Nederweert.
Goede service: mijn vragen werden concreet beantwoord en ik kreeg een helder en beargumenteerd advies.
Plussen en minnen van enkele vaatwassers evenals de prijs-kwaliteitsverhouding kwamen aan de orde.
Vriendelijke en kundige expert die me naar een, voor mij, goede keuze loodste.
Snelle correcte bezorging.
dus
Tot nu toe dik tevreden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peeters Joop 06-06-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Prima service denkt mee aan oplossing

Afspraken worden nagekomen. Werktekening duidelijk. Vragen worden correct beantwoord. Prijs kwaliteit uitstekend.

Edwin 06-06-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam ZO

Nieuwe vaatwasser binnen een dag!

Vlak voor sluitingstijd binnengelopen.vlot en correct geholpen. Nette prijs. Verkoper stelde voor de volgende dag al te leveren.

Charlene 06-06-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden!

Scherpe prijs voor het product waar ik naar op zoek was. Probleemloos via de website besteld en snel geleverd.

blom 06-06-2017 Via de website gekocht

Goede service snel geleverd

Aan de telefoon een goed advies gekregen en tijdens het hele proces van bestellen t/m plaatsen werd ik goed op de hoogte gehouden van de status levering/plaatsing

Machteld 06-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Klantvriendelijk en erg behulpzaam

Klantvriendelijk en doortastend. Aantrekkelijke prijzen en goede service. Er was iets verkeerd geleverd en werd gelijk hersteld en omgewisseld.

Sanna 06-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb voor deze shop gekozen door de combinatie van prijs (was de goedkoopste die ik kon vinden) en de snelle levering (next day delivery). Plus punt vind ik het feit dat er een fysieke winkel is.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Wimmie 06-06-2017 Via de website gekocht

beste bedrijf van Europa

dit bedrijf is de beste van europa omdat de service niet alleen fantastisch is maar ook de bezorging en de garantie die je op je product krijgt. Bovendien is de levering zeer snel en perfect.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carla 06-06-2017 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering en vragen worden goed beantwoord door de klantenservice.
Een aandachtspuntje is wellicht om niet met een anoniem tel.nr te bellen tijdens het bezorgen. Dan kan de bezorgservice nog beter verlopen (als bezorger het juiste adres niet kan vinden).