Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Bertie 17-06-2021

Via internet was ik opzoek naar een nieuwe kookplaat. Hierbij kwam ik bij de Keukenloods terecht. Ik vind het lastig om te kopen vanaf een plaatje. Keukenloods heeft veel vestigingen. Ik werd in Drunen goed te woord gestaan en vakkundig geholpen.
De afspraken mbt plaatsen zijn keurig nagekomen.
En niet onbelangrijk de prijs was beter dan van andere aanbieders van hetzelfde product.
Ik ben heel erg tevreden over mijn aankoop.

Ginny 17-06-2021

Geweldige service, vriendelijk personeel dat ook meedenkt en installatie is netjes uitgevoerd.
Wij hadden een koelkast besteld.

Meijer 17-06-2021

Keukenloods had de goede kleur voor mij .bestelling ging heel snel .keurig in de keuken gezet . Ben heel tevreden met mijn aanschaf .

M van kastel 16-06-2021

Super mooi hoe ze van een oude keuken weer een mooie nieuwe keuken kunnen maken

Tom 16-06-2021

In december 2020 hebben we 7 keuken toestellen besteld. 6 van de 7 toestellen netjes op tijd geleverd. Tot daar alles ok. We zijn nu 6 maanden na de bestel datum en toestel 7 blijft achter. We hebben juist weer een mail gekregen (de zoveelste ondertussen) dat het 2 weken is uitgesteld!! Ik vind het niet normaal dat je (minimum, want kan nog langer worden) 6 maanden op een toestel moet wachten!! Als je contact opneemt krijg je gewoon steeds hetzelfde antwoord : het is een toestel met veel vraag naar en het is Corona. We kunnen er niets aan doen. Vriendelijk zijn ze niet!! Gewoon kort en bondig. Met een oplossing komen ze niet. En met een compensatie nog minder!! 7 toestellen lijkt mij toch al een serieuze aankoop??. Als er dan zoveel vraag naar is zouden er nog vele mensen op hun toestel moeten wachten lijkt mij. Maar als ik hier de reviews lees is iedereen zo tevreden🤔Ik stel mij daar serieuze vragen bij??
Officiele reactie van Keukenloods 17-06-2021

Beste Tom,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat je het laatste apparaat nog niet binnen hebt, en dat is erg vervelend. We ondervinden inderdaad leverproblemen vanuit de fabrikant omdat er niet genoeg apparaten geproduceerd kunnen worden om aan alle vraag te voldoen. Helaas kunnen we hier niets aan doen. Wel kunnen we met je meekijken naar een alternatief dat beter leverbaar is, als je hier behoefte aan hebt. Dan horen we dat graag via 0226 355 340.
Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

H.NOOM 16-06-2021

Zeer tevreden geholpen ,en er werdt tijd besteed aan mij ,ondanks dat het druk was,fijne medewerkster

Ad 16-06-2021

De shop is goed bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid. We werden keurig ontvangen. Er werd alle tijd genomen voor ons om tot een juist aankoopbesluit te komen. Ook aflevering en aftersales was goed geregeld.

Truus 16-06-2021

Prima Service
Goed advies
Snelle levering
Zeer vriendelijke en nette monteur
Heel erg tevreden

Susan Cornelissen 16-06-2021

Correct geholpen. Meerdere malen telefonisch contact gehad en men wilde graag meedenken. Verder bij de levering wat betalings ongemakken gehad maar bezorger was zeer meedenkend en geduldig.

John 16-06-2021

Bellen, bestellen en de monteur komt hem ophangen. Perfect. Aan de telefoon iemand die ook verstand heeft waar hij over praat.

Marius 16-06-2021

Prima advies gekregen over de inductiekookplaat. De levering was sneller dan gedacht; daarover werd goed gecommuniceerd.

Jan 16-06-2021

Ruime keus, goede vriendelijke uitleg en snelle levering. Levering op de aangegeven tijd, perfect!

Nathalie 16-06-2021

Keukenloods voert een duidelijk beleid. Geen gedoe met onderhandelingen over prijs. Meteen een goede prijs gegeven voor de inductie kookplaat die we op het oog hadden. Goede afspraken over levering en betaling. De inductie kookplaat was in goede staat afgeleverd en is inmiddels geïnstalleerd en werkt precies zoals omschreven staat op de site van keukenloods. Perfect!!

Saskia 16-06-2021

Gevonden wat ik zocht en snelle levering ,
Bij het ophalen ook heel vriendelijk geholpen

Doeselaar 16-06-2021

Zeer bekwame en openhartige medewerkers die mij direct een vertrouwd gevoel gaven levering en plaatsing zeer deskundig uitermate tevreden klant.

Frits 16-06-2021

Goede prijs en volgens planning geleverd. Alles zo als je mag verwachten. Heel tevreden.

Kees 16-06-2021

Oorspronkelijk bestelde vaatwasmachine bleek een inmiddels verouderd model te zijn, waardoor deze niet meer leverbaar was! Opvolger van het model werd door Keukenloods aangeboden tegen dezelfde gereduceerd prijs als het verouderde apparaat. Chapeau….!
Montage werkzaamheden en plaatsing zijn prima uitgevoerd, waarbij de inventiviteit van de monteurs bij het plaatsen zeer prijs werd gesteld!

C.N.Vreeken 16-06-2021

Een prettige zaak, waar wij al verschillende grote aankopen hebben gedaan.
Beleeft personeel en de kookplaat is keurig ingebouwd.
Ook kregen we deskundig advies,omdat de bestelde kookplaat niet meer leverbaar was en deze werkt tot volle tevredenheid.

Mb 16-06-2021

Zeer tevreden, keuken loods dacht mee en zeer tevreden met onze aanschaf! Snelle levering ondanks vertraging op producten!

Sander Boon 16-06-2021

Snelle reactie en uitvoering. Prima en nette plaatsing.
Het proces van bestellen tot de afronding was helder en ging goed.

John 16-06-2021

Duidelijke site om te bestellen . Bij telefonisch contact goede en duidelijke informatie. Directe communicatie en bevestiging per mail. Levering volgens opgave levertijd

M. Leniger 16-06-2021

helder, duidelijk en toegankelijk met handige filters om snel jouw eigen selectie te maken.

Joop Ruesink 16-06-2021

prijs - kwaliteit goede verhouding en netjes geholpen in Gaanderen.
Hadden met de pinksteren een goede aktie

Ron Karsseboom 16-06-2021

Goede hulp van de verkoper bij de selectie van een inductie kookplaat en een inbouwoven.

Jolanda 16-06-2021

Het inductiefornuis is prachtig moet er wel even aan wennen maar gaat prima tot nu toe. We hebben wel de poten van ons oude fornuis er onder gezet die waren van aluminium en die bij dit fornuis zaten was plastic dus dat was jammer. Alleen de bezorger 🧐die hier was heeft hem niet even tot de achterdeur gebracht (corona he)maar tot ons hek en het fornuis was erg zwaar en moesten we hulp hebben om hem binnen te zetten dus dat vonden we echt een minpunt .