Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Jan W 29-06-2021

Prima levering, goed op de hoogte gehouden en een vakkundige, aardige installateur

M Jansen 28-06-2021

Keukenloods is zeer goed ook wat de prijzen betreft maar ook de service. Volgende keer weer keukenloods!!!

H Bol 28-06-2021

We zijn zowel met de shop, website, levering en het plaatsen dik tevreden.
Er werd met ons meegedacht over een goed alternatief toen het uitgezochten product (vaatwasser) niet direct leverbaar was.

Marc van Herpt 28-06-2021

Duidelijk en erg vriendelijk. Ook hebben we een paar keer de bestelling aangepast en dat is allemaal prima gegaan.

Johan d’Haene 28-06-2021

Werd vriendelijk geholpen ben via mijn dochter bij keukenloods terecht gekomen eerst via internet gekeken wat ik wilde hebben helaas had ik een verkeerde vaatwasser gekocht maar dat werd uitstekend opgelost dus daarom zeg ik kom naar de keukenloods

Joost 28-06-2021

Ik wilde een Boretti gaskookplaat, en bij toeval op deze webshop terecht gekomen. Omdat er aanpassingen nodig waren, heeft xxx mij heel goed geholpen over de telefoon, afspraken gemaakt en nagekomen. Ik had al een korting ontvangen, maar zag de betreffende kookplaat elders goedkoper, aangegeven en keurig zonder morren mij een nieuwe factuur opgestuurd. Ik zou Keukenloods aanraden omdat je krijgt wat je verwacht! xxx is een kanjer!

klaas wester 28-06-2021

Levering liet door productie Siemens steeds langer op zich wachten. hetgeen wel netjes gemeld werd. Bij telefonisch overleg met xxx een Bosch van dezelfde kwaliteit aangeboden. Volgende dag geleverd. Heel fijn. Bedankt xxx

te Riele 28-06-2021

Na een open e-mail over een moeilijk vindbaar koelkastonderdeel, werd al snel gereageerd, met de mededeling dat dit onderdeel snel te bestellen was. Na overmaken via een betrouwbare betaallink, en een bevestiging was binnen een week het onderdeel binnen. Prima service, betrouwbaar, goed advies en snelle bestelling (uit het buitenland).

FB 28-06-2021

duidelijke site; snelle levering en goede montage.
contact verliep erg vriendelijk

Margreet Kievit 28-06-2021

Goede info in de winkel (“wat zijn uw eisen” en meezoeken wat daaraan voldoet).
Duidelijk traject en snelle levering

Wouter 28-06-2021

De AEG vaatwasser is top en de prijs absoluut waard. De monteur heeft hem netjes aangesloten, maar een even later binnenstappende collega was nogal gehaast, waardoor de monteur net even te weinig tijd nam om het front goed uit te lijnen. Dat heb ik dus zelf nog even moeten doen na hun vertrek. Jammer, want de
kosten van plaatsing door een professionele monteur zijn niet misselijk!
Maar over het algemeen zijn we zeer tevreden over Keukenkoods Zaandam. Uitstekende voorlichting in de showroom, nette prijzen en prima apparatuur.

Ad 28-06-2021

Goed advies per mail over inductieplaat (Atag) voor slechtzienden. Snelle levering en plaatsing en scherpe prijs. Goed bezig mensen van de Keukenloods!!

Antonio 28-06-2021

Super service. Verouderd type niet leverbaar dus voor dezelfde prijs nieuw type gekregen en zeer snel geleverd.

h.hulsebos 28-06-2021

Goede apparatuur van hele goede merken voor prima prijs en goede uitleg en service

Ton Schobben 28-06-2021

Uiterst tevreden, hadden vijf jaar terug een akkefietje met een Zzp'er via Keukenloods.
Is bij deze nieuwe aankoop financieel ruimschoots recht gezet door Keukenloods.
Erg tevreden daar mee.

S. Rahimbaks, Almere 28-06-2021

We hebben uitvoerig onze wensen kunnen toelichten. Alles is naar wens uitgevoerd en we zijn zeer tevreden over het advies. Er is goed meegedacht over het functionele en het esthetische. De communicatie was heel goed. Dank Superkeukens Almere, met name Rianne voor het geduld.

Fieldhouse 28-06-2021

Ik ben al ruim 7 jaar een regelmatige afnemer van de keukenloods en nog nooit ben ik in hun service teleurgesteld. Altijd correct behandeld, meestal een scherpe prijs, zelden iets niet op voorraad. En ze nemen de tijd voor je.
Ik kan de keukenloods een ieder aanraden.
Zowel in assortiment, service, aftersales en, altijd belangrijk, in prijs.
Fieldhouse.

Ad van Dongen 28-06-2021

Omdat er in de winkel een verbouwing plaatsvond, konden modellen niet getoond worden. De verkoper slaagde er toch goed in om ons (met voorbeelden prints) een keuze te laten maken.
De geleverde koelkast week enigszins af van de afbeelding (geen tweede plateautje). Dit heeft hij direct rechtgezet en ook de afhandeling gevolgd.

Kino 28-06-2021

Keuken apparatuur met voldoende informatie voor een goede prijs. De installatie service was goed geregeld: Vriendelijke en vakkundige monteur en alle oude apparatuur meegenomen.

Martine 28-06-2021

Goede service. Werd goed op de hoogte gehouden van levertijd en prettig contact

C Janssen 28-06-2021

Zeer snelle en nette levering, goede scherpe prijs kwaliteit verhouding.
E de levering was precies op de afgesproken tijd

Jolanda 28-06-2021

Duidelijke beschrijvingen op de website, snelle levering, mogelijkheid tot achteraf betalen, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Jeroen 26-06-2021

Goede service en lekker duidelijk.
Goed aanbod voor redelijke prijzen.
Ondanks de Corona alleen maar vriendeijke gezichten.

H.j.Spaander 25-06-2021

Heb wel vaker bij de keukenopstelling gekocht.
Duidelijke technische gegevens.

H. Parren 24-06-2021

Mooie shop met een prima service. Het personeel geeft een eerlijk advies. Ze nemen de tijd voor je en de prijs is ook goed.