Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Vlaar 03-07-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Zwaag

snelle en prima service met mooie korting

Wij zijn goed geholpen, kregen informatie over de apparaten mee naar huis, zodat we thuis nog even konden overleggen. Doordat we meerdere apparaten bestelden kregen we een mooie korting. Eenmaal besteld was het binnen een week thuis geleverd.

Don Mulder 03-07-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goede service en prijs

Ik had een vervangende inbouw koelkast nodig met speciale maten. Zowel de professionele kennis en aandacht van de verkoper, als competitieve prijzen was super.

JAN IJLSTRA 03-07-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Niets op aan te merken!

Nieuwe vaatwasser gekocht. Gezien op de site en in de winkel bekeken. Binnen een week geleverd en gemonteerd! Fijne gasten ook van de montage. Ze weten wat ze doen. Alles meegenomen en keurig achtergelaten.

M.D. 02-07-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Eerlijke service

Eerst op internet helemaal doorgezocht naar product waar,wie en voor hoeveel het verkocht werd, volgens naar de winkel gegaan en door een eerlijke advies toch een ander merk gekocht die beter en goedkoper is. Dat vind ik top

Jobing 02-07-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Heel goed advies

Dicht-bij-zijnde winkel, vier maal bezocht, goed advies gekregen vriendelijk te woord gestaan en uiteindelijk goed zaken gedaan!

Huub 02-07-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Eerlijke koop.

Wij hebben alleen apparatuur gekocht maar werden goed geholpen en kregen een eerlijke prijs. Enige verbeter punt wat we nog mee willen geven is dat ondanks dat we alleen apparatuur kochten ook even doorgevraagd had kunnen worden ofwel geadviseerd over de plaatsing en gebruik van de apparatuur.

Hans 02-07-2017 Via de website gekocht

Top!

Prima bedrijf, helder overzicht van het aanbod , scherpe prijzen en zeer snel geleverd! Al meerdere keren wat besteld en elke keer verrassend goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Liane wessels 01-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede service, snelle communicatie . Mooie prijs! Goede prijs , kwaliteit voor de producten . Heb ze nergens goedkoper gezien! Duidelijk wanneer het product geleverd wordt .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Piet Meeuws 30-06-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Goede service

Via de overzichtelijke website bij Keukenloods terecht gekomen. In de winkel duidelijke uitleg gekregen. Levering precies op de afgesproken tijd. Top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Astrid Lewis 30-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Zeer profetioneel geholpen en een super snelle levering. Volgende bestelling gaat wweer via keukenloods

Kublo 30-06-2017 Via de website gekocht

Prima opgelost!

De website is heel gebruikersvriendelijk. De levering van het gekochte apparaat werd vertraagd waardoor de installatie op de geplande datum niet door kon gaan. Na overleg mochten we een plaatselijke installateur inschakelen en werden de standaardkosten binnen een week al vergoed. Een prima oplossing! Complimenten voor de snelle reacties en het goede overleg!

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Willem 30-06-2017 Via de website gekocht

Prima service prima mailing

Leveren keurig op tijd en volgens de gemaakte afspraak het product wordt keurig en goed verpakt afgeleverd.

R Verbeek 30-06-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goed te woord gestaan men helpt zoeken naar alternatieven.

Voor mijn moeder reeds eerder bij de Keukenloods een gasplateau gekocht dit was goed bevallen, vandaar dat ik ook voor mijn nieuwe magnetron bij jullie ben langs gegaan.

Elly Grijpink 30-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

prima service

Heb gekozen omdat mijn zus het aanbevolen heeft. Ben tevreden over de aankoop.
Het gasstel werd op tijd afgeleverd. Ik vind ook dat er heel veel keus in de winkel is.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wilma 30-06-2017 Via de website gekocht

Fantastisch

Telefonisch goed te woord gestaan, kregen duidelijk uitleg.
Product moest besteld worden, maar werd toch uiteindelijk snel geleverd!

K Vledder 30-06-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Snel geleverd, contact voor levering vriendelijk en duidelijk.
Groot aanbod op een overzichtelijke website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

TonH 30-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Heb voor deze shop gekozen omdat ik hier al eerder mijn bestelling had gedaan. Hebben een overzichtelijke site en een groot aanbod.

Yvonne Teunissen 30-06-2017 Via de website gekocht

Prima gedaan!

Bestellen op de website gaat prima. Koelkast werd ook snel geleverd. De (externe)bezorger leverde echter de verkeerde af. Zagen wij zelf overigens ook pas toen we de kk uit de verpakking haalde. Gebeld naar de Keukenloods en onze kk was bij een ander bezorgd. Keukenloods heeft dit snel opgelost en 2 dagen later (weekend er tussen) werd de juiste kk afgeleverd. Prima gedaan!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sevkan 30-06-2017 Via de website gekocht

Super keukenloods

Super service, zelfs op zondag is er een service medewerker aanwezig👍🏻👍🏻👍🏻
en ook nog eens telefonisch bereikbaar zonder enige wachtijd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tim 30-06-2017 Via de website gekocht

product is Top, leverweek niet nagekomen

De producten en de levering zijn Top van Keukenloods.
De levertijd was bij ons alleen niet wat werd aangegeven tijdens de bestelling. Tijdens de bestelling werd week 24 aangegeven, maar het product werd pas geleverd in week 25. Dit was voor ons geen probleem, maar is natuurlijk niet netjes.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Greet 30-06-2017 In de winkel gekocht
Waddinksveen

Prima geholpen.

Veel keus, scherpe prijzen.!!
Lekker dicht in de buurt!!
De oven werd tot onze auto begeleid😉..
Tevreden

Hans Visser 29-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Voordat ik een smeq recirculatiekap wilde aanschaffen, heb ik gebeld of ik de juiste accesoires had uitgekozen. Ik kreeg snel de juiste antwoorden. Ook de inbouw servicemonteur was op tijd en deed zijn werk prima! Betaling bij levering werkt prima.

Albert Seriese 29-06-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

de vaatwasser op de website was niet meer leverbaar een andere werd echter voor dezelfde prijs aangeboden klasse

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

hageman 29-06-2017 Via de website gekocht

prima

goede service. Het bedrijf gekozen op advies van een kennis.
correcte en tijdige levering.
conform de bestelling.

MarliesN 28-06-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Voordelig en professioneel

De fijne communicatie en de flexibele werkhouding van de mensen van de Keukenloods heeft onze verbouwing van ons huis makkelijker gemaakt in plaats van ingewikkelder. Er ging al genoeg mis. Het was ook fijn dat er zonder gedoe nog iets omgeruild kon worden na levering. Dat ze ook nog de goedkoopste zijn is dan helemaal fijn.
Goed geregeld allemaal.

Grevelt 28-06-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Lekker meedenken

We kwamen eigenlijk voor apparatuur, maar bestelden uiteindelijk de gehele keuken. Waarom? Goed advies , lekker meedenken en klantbelang centraal. Top

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ferenc 27-06-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Prima advies, scherpe aanbieding

Ze bieden de goedkoopste prijs aan op internet en geven je daarbij goed advies. Vragen goed na wat je met de apparatuur wilt gaan doen en hoe intensief je er mee omgaat. Dit is cruciaal voor de aanschaf van een goede of een betere kwaliteit

anja den hartogh 27-06-2017 Via de website gekocht

perfecte service

super tevreden, zowel online als telefonische. Je wordt super geholpen, snelle levering !!!!!
Ruim voldoende keuze

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 27-06-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Aanrader!

We zijn prima ontvangen op Hemelvaartsdag te Nederweert. Omdat we vooraf wisten waarvoor we kwamen heeft uw medewerker ons bij de hand genomen en hebben we een ronde gemaakt door de winkel. Zijn expertise en toevoegingen hebben ons doen besluiten om toch voor een ander apparaat te kiezen dan dat we vooraf in ons hoofd hadden. Er werd goed meegedacht en ook aangegeven om wellicht voor het nieuwe model van dit jaar te kiezen (vaatwasser) om op deze manier net even iets meer te betalen, maar waar je middels energiezuinigheid deze kosten al snel terug hebt verdiend.
Enfin, prima winkel met nog beter personeel. Bedankt voor de goede service!

Enige aandachtspunt is wellicht om de klanten te ontvangen met een kop koffie of deze kop koffie te drinken op het moment dat alles onder elkaar wordt gezet en uiteindelijk tot een offerte wordt gekomen. In dit geval net even dat beetje extra om de klant het gevoel te geven dat hij/zij 'thuis' is.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John Amsterdam 27-06-2017 Via de website gekocht

Bosch inductie kookplaat

Bijzonder vriendelijke medewerker aan de telefoon. Nadat ik meedeelde dat ik de kookplaat elders goedkoper heb gezien werd na controle meteen de prijs aangepast. Ook da leverdatum ging zoals afgesproken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wouter van Bree 27-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed advies en snelle montage!

Na het vergelijken van een nieuwe inbouwkoelkast, combimagnetron, inbouwvaatwasser en afzuigkap ( Siemens Studioline ) bij o.a BCC, Mediamarkt en Keukenloods bleek dat advies bij Keukenloods op een aanzienlijk hoger niveau stond! BCC viel direct af door onpersoonlijke, ongeïnteresseerde adviseur zonder enige mogelijkheid tot prijsonderhandeling! Als consument wil ik net als de leverancier een goed gevoel overhouden aan een deal! Montage werd snel ingepland en door een sympathieke monteur vakkundig gemonteerd!

Adriaan 26-06-2017 Via de website gekocht

snel en nauwkeurig

Bestelling online eenvoudig. Direct gebeld voor montageafspraak binnen een week. Wij koken weer op een mooie voordelige kookplaat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Andre 26-06-2017 Via de website gekocht

Binnen een week geregeld

Ik was in staat om een goede vergelijking te maken tussen de verschillende artikelen. De mogelijkheden en de prijs zijn duidelijk vermeld. Dus geen onvoorziene toestanden.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Gerben 26-06-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en service maar levering kan beter

Goede ervaring met de shop/telefoon mail support(=10). Het aflever proces loopt nogal onhandig complex, ik had alleen een kookplaat besteld (zonder inbouw) en kreeg het gevoel dat ze een keuken moesten plaatsen. De levertijd was dan ook wel een stuk langer dan verwacht (=5)

Rob 26-06-2017 Via de website gekocht

Goed bedonderd! :(((

Eindelijk is ie dan gemonteerd, maar op de vraag: "Bent u tevreden?" moet ik u helaas melden: "Absoluut niet!"
In tegenstelling van hetgeen u mij bij monde van xxxxx voorhield, namelijk dat dit apparaat niet over een vlambeveiliging zou beschikken, blijkt dat ding overeenkomstig mijn vorige kooktoestel, dat wèl te hebben!
En laat die overdreven en super irritante beveiliging nu juist de reden zijn geweest waarom ik dat vorige ding na nog geen jaar na aanschaf de deur heb gewezen! Ik had mij de kleine 300 € dus gewoon kunnen besparen door met de 'oude' versie door te koken.
Met andere woorden: Ik voel mij knap belazerd door uw informant en ik ben derhalve ook goed pissig!
U moet met een heel goed verhaal komen wil ik overwegen om uw winkel naar anderen toe van enigszins positieve kritiek te voorzien.

Maar probeer het plezier te houden hoor!

Rob

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Inbouw.nl 27-06-2017

Beste Rob,

Wat vervelend dat de nieuwe kookplaat niet aan de verwachtingen voldoet. Ik hoor graag wat het ordernummer is geweest dan kan ik kijken waar het precies mis is gegaan.

Emma | Keukenloods.nl

hermanator 26-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

Goede site, prijs en snelle levering met track&trace en nogmaals Goede site, prijs en snelle levering met track&trace

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geurts 26-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en goede prijs/ kwaliteit verhouding

Ik heb reeds meerdere aankopen gedaan via de keukenloods en dat bevalt goed. Dit keer heb ik een koelkast gekocht. De service voor en tijdens de aankoop was goed. De levering was zoals op de website vermeld de volgende dag met een notificatie van de tijd. De bezorger was vriendelijk en correct. Hij heeft eveneens zoals overeengekomen de oude mee retour genomen. En ook de betaling vooraf op de dag van levering was door de chauffeur te checken. Ik ben wederom tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

R Brouns 26-06-2017 Via de website gekocht

Goede afspraken en service

Via internet deze combi magnetron gekocht. Website was duidelijk en de afspraken zijn super nagekomen. Zelfs de tijd wanneer ze kwamen inbouwen klopte en alles werd netjes achtergelaten en de verpakking en oude combi werd meegenomen.
Je hoefde niets meer zelf te doen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lowie 26-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering, zeer goede montage en goede service.

Ik ben via Internet bij jullie terechtgekomen. Het viel meteen dat de prijs zeer aantrekkelijk was. Telefonisch nog even nagecheckt en kreeg zelfs een betere inbouwkoelkast tegen dezelfde prijs. Er kon al snel geleverd worden. De 2 monteurs waren zeer vakkundig en hebben netjes gewerkt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anton 26-06-2017 Via de website gekocht

bog weinig ervaring, maar die ik heb.......prima.

Het artikel wat wij hebben gekocht is/was niet te koop in Enschede,(gascomfoor) dan maar het internet op en vond diverse aanbiedingen, echter keukenloods kwam steeds weer terug en daarom voor hen gekozen, heb de opdracht geplaatst en en na een goede week zelf opgehaald, kreeg daardoor een goede indruk van keukenloods mooi winkel ziet er gelikt uit en vooral vriendelijke mensen, indien nodig ga ik weer naar keukenloods.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Christof 26-06-2017 In de winkel gekocht

Zoals het hoort

Prima service, directe aanpak, een mooie korting op een vaatwasser, kortom helemaal naar verwachting.
Ook de communicatie m.b.t. de inbouw verliep zonder hinder, in een uur tijd vaatwasser en koelkast ingebouwd.

Ehsan 26-06-2017 In de winkel gekocht
zaandam

Beste service ooit

Wat een verademing, alles is zo gestroomdlijnd in voordeel van de klant. Niks lijkt bijna te gek om aan mijn wensen te voldoen. Duidelijk, snel en superservice met wijzigen en ruilen etc.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Lindsay Jansen 26-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende service!

Keukenloods.nl heeft een duidelijke website met goede omschrijvingen bij de producten waarbij men ook nog de producten kan vergelijken met elkaar. De bestellen werd binnen 1 werkdag geleverd en de service was perfect, het product werd netjes naar binnen gebracht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Inge 26-06-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie en nette levering

Goed geholpen. Keukenloods neemt netjes contact op om alles te checken. Kloppen de afmetingen bij het geen er besteld is etc.
Nette levering en montage! Alles opgeruimd en verpakking + oude koelkast mee terug genomen.

Jack 26-06-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk en een zeer goede service

Ten eerste werd de montage van onze Siemens inductieplaat een paar uur naar voren geschoven om dat we onverwacht naar een begrafenis moesten. Dan is het prettig als je op een vriendelijke manier medewerking krijg.
De monteur heeft snel en deskundig de plaat gemonteerd en nog enige uitleg gegeven.
Los daar van hadden zij ook nog eens de scherpste prijs voor die Siemens inductie kookplaat.

Pim 26-06-2017 Via de website gekocht

prima levering conform afspraak

Goede prijs voor de keukenapparatuur, daar kon de keukenboer op de hoek het niet voor leveren. De apparatuur werd netjes conform verzoek geleverd en tot op de gewenste plek gebracht. Zeer vriendelijke en behulpzame bezorger.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Houten2 26-06-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend team!

Prima advies en een gedreven team. Zelfs een lichte vertraging met een product (wat overigens niet standaard in de collectie zat en speciaal voor ons besteld moest worden) weten zij naar het positieve te vertalen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Spee 26-06-2017 In de winkel gekocht

ZEER GOEDE SERVICE EN VRIENDELIJK

Ze laten je met rust dat je kan kijken en vragen later of je het kan vinden en of je geholpen wilt worden zeer fijne medewerkers en vriendelijk

Chris 26-06-2017 Via de website gekocht

Perfect of tijd geleverd en goede klantenservice!

Overzichtelijk, veel op voorraad en volgende dag in huis ...
De producten omschrijving Is ook prima en de vergelijkings knop Is ook ideaal!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ms 26-06-2017 Via de website gekocht

Top!

Vriendelijke medewerkers om mee te beginnen. Telefonisch zeer vriendelijk, eerlijk en duidelijk. Daarna contact gehad via mail, en dit zijn geen "robot" mailtjes maar duidelijk en precies waar het om draait. De levering was veeeel sneller mogelijk dan verwacht! Perfect! En de prijzen zijn vaak de laagste die je vind, plus er is plek voor onderhandeling.
Persoon die de levering verzorgde was uiterst vriendelijk.
Kort samengevat : TOP!

Dankje,