Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Klant 08-12-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Prijs/kwaliteit goed!

De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed en de keuken wordt vakkundig geïnstalleerd.
Keuken ziet er prachtig uit en nadat er schade in dr wasbak geconstateerd was werd hier een nieuwe voor geleverd.
2 minpuntjes: plint niet meegeleverd(komen ze naleveren) en de communicatie met onze verkoper was matig omdat hij nogal nomchalant was.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Installatie

Minpunten

• Communicatie
  • Schade/niet leveren van toebehoren.

Ludo 08-12-2016 Via de website gekocht

Kitchenaid

Snelle levering, compleet, origineel en voor een gunstige prijs. Echte aanbeveler wat ik zeker nog ga shoppen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Lage prijs

Minpunten

• Eigenlijk niets

Ingrid 08-12-2016 Via de website gekocht

Koelkast

Een hele goede snelle service ben super tevreden
Vriendelijk personeel
Het inbouwen van de koelkast was ook zo gebeurd

Pluspunten

• Vriendelijkheid
  • Snelle service

J.weijts 08-12-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Ik bestelde op een Zondag een vaatwasser,maandags al in huis . De Keukenhofs houd zich aan zijn woord .
Een goede en vriendelijke service.
Een echte aanrader.

Pluspunten

• 10 punten
  • 10 punten

Chantal 08-12-2016 Via de website gekocht

Kookplaat

Toen onze kookplaat kapot ging, werden we via een keukenwinkel doorverwezen naar Keukenloods.nl. Omdat we hier nog nooit van gehoord hadden, zijn we toch eerst nog maar eens verschillende keukenboeren langs gegaan. Daar werden we niet of nauwelijks te woord gestaan, dus thuis toch maar eens op de site kijken. De inductieplaat die we graag wilden was snel gevonden. Na een fijn telefoongesprek, waarin we goed geadviseerd werden, de plaat besteld. Je kunt kiezen om de plaat te laten installeren of alleen te laten leveren. Wij kozen er voor om de plaat ook te laten installeren. De service van de medewerker van de keukenloods was prima en ook de monteurs die de plaat uiteindelijk gemonteerd hadden was goed.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Service
  • Meedenkend

Ronald 08-12-2016 Via de website gekocht

Levering gewoon goed en lage prijs

Ik bestelde een atributenset voor mijn keukenmachine. Levering gewoon de volgende dag. Keurig en netjes verpakt. Prijs beduidend lager dan bij concurrent.

Arun 08-12-2016 Via de website gekocht

Aanrader!

Ik heb een Amerikaanse koelkast bij Keukenloods.nl aangeschaft van Samsung. Vanaf het bestellen tot en met de levering was het gewoon perfect! Zelfs de prijs aangezien Keukenloods.nl vele malen goedkoper was dan al haar concurrenten. Dus ik zal ook al mijn contacten aanraden om bij jullie te bestellen en in de toekomst zelf ook mijn witgoed via jullie blijven aankopen.
Deze koelkast is trouwens echt een aanrader(Samsung RS54HDRPBSR)

Keukenloods.nl enorm bedankt voor de duidelijke communicatie, goede service en perfecte nakoming van onze afspraken.

Pluspunten

• Duidelijke commiunicatie
  • Goede service
  • Goede planning
  • Overzichtelijke website

T. Verdonschot Zuid-Scharwoude 08-12-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser gekocht

je wordt keurig te woord gestaan en telefonisch goed geïnformeerd. nadat de bestelling geplaatst was bleef het beloofde terugbellen echter uit en kwam de bestelling vier dagen later dan beloofd.
toch jammer.

Pluspunten

• snel bereikbaar
  • scherpe prijs

Minpunten

• wordt niet terug gebeld
  • levering later dan toegezegd

Marcel Woddema 08-12-2016 Via de website gekocht

keukenloods

Goede service, dagelijks bereikbaar tot 22:00 uur. Vriendelijke mensen en goed geholpen. Snelle levertijd volgens afspraak.

Pluspunten

• bereikbaarheid klantenservice
  • levertijd
  • prijs

Megan 08-12-2016 Via de website gekocht

TOP!

Keukenloods geeft op een simpele wijze de producten weer waardoor ik, die niet ontzettend veel verstand heeft van de producten, een goede keuze heb kunnen maken. Super snelle levering, 's avonds besteld en de volgende ochtend stond de bezorger voor me met mijn nieuwe combi-magnetron die fantastisch goed werkt! Enige minpunt is dat ik 2 hoog woon zonder lift en de bezorger de trappen niet op ging. Ik bood aan om het samen naar boven te tillen, maar ook dit deed hij niet. Gelukkig heb ik genoeg mensen die me daarmee willen helpen.

Pluspunten

• Gemakkelijke website
  • Zeer snelle levering
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Slechts 1 bezorger die niet trappen opgaat.

Belgische klant 08-12-2016 Via de website gekocht

Stoomoven Miele

Heel goeie prijs, in vergelijking met andere webshops. Wij bespaarden meet dan 700€ op onze Miele Stoomoven. Stipte levering, zonder beschadigingen, makkelijke betaling bij levering.

Mike 08-12-2016 Via de website gekocht

Top service. Zowel vóór- als áchteraf!!

Wij hebben t.b.v. onze nieuwe keuken diverse nieuwe apparaten besteld. Deze zijn netjes in het magazijn gehouden tot het moment wij ze nodig hadden. Top service!!

Pluspunten

• Service
  • Goede prijzen

David 08-12-2016 Via de website gekocht

Goede apparatuur en klantenservice

Keukenloods heeft goed geadviseerd over alle apparatuur en goed meegedacht met de levering er van. Er was iets fout gegaan met de levering met de oven. En fouten maken we allemaal, maar hoe je ze oplost onderscheid een leverancier van een goede leverancier. En keukenloods loste het uitstekend op zodat ik er uiteindelijk geen last van had.

Pluspunten

• Goed advies
  • Goede helpdesk
  • Goede kwaliteit

Johan Verloop 07-12-2016 Via de website gekocht

Goed advies en prima prijs

Goed telefonisch advies voor een alternatief van Bosch omdat Siemens niet goed leverbaar was. Goede prijs.
Vlot geleverd. Opgehaald in Veendam en werd daar spontaan geholpen met inladen.

Pluspunten

• vlotte levering
  • goed advies
  • goede prijs

Dennis 07-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf Kitchenaid Foodprocessor

Goede communicatie en uitstekende service van keukenloods.nl laagste prijs garantie aanbieding gehad na een aantal mailtjes.

Pluspunten

• Uitstekende kwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen

Familie van Vulpen 07-12-2016 Via de website gekocht

Siemens Koelkast

Via Keukenloods een koel-vrieskast bested; ter vervanging van de inbouwkoelkast die écht aan vervanging toe was. Voldoende keuze bij Keukenloods en naar ons idee een prima koelkast gevonden. Nog geen week later was deze keurig - en volgens afspraak - afgeleverd en het oude apparaat meegenomen.

conniejonkergouw 07-12-2016 Via de website gekocht

mevr. jonkergou

vriendelijk door de telefoon geholpen. duidelijke uitleg. mooie prijzen en tevreden over de drie apparaten die ik in het verleden als besteld heb.
Heb hierdoor een goed vertrouwen gekregen in de keukenloods en zal elke vogende bestelling weer met het volste vertouwen plaatsen.

G van Leeuwen 07-12-2016 Via de website gekocht

Gaskookplaat installatie

We hebben in 2 huizen (dezelfde) kookplaat gekocht en deze ook laten installeren door Keukenloods. Op het eerste adres kwam men wel 45 minuten later (en we waren de eerste) dus dat was wel irritant. Maar de mannen hebben dat goed gemaakt door perfect werk af te leveren.

Op het tweede adres was men netjes op tijd enis de installatie door 2 andere heren zeer netjes gedaan. Al met al tevreden en dus een 8

G 07-12-2016 Via de website gekocht

Toppers

Fijne medewerkers, goed overleg en juist advies. medewerkers denken goed mee en komen met een alternatief wanneer mogelijk! een bedrijf waar je goede afspraken mee kan maken!

vroomen 07-12-2016 Via de website gekocht

zeer te vreden goede uitleg en goede aanbieding.

goed om schreven , met veel uitleg
handig voor iedereen we hebben op veel websites gekeken en keukenloods kwam er voor ons als beste eruit ook telefonisch werd alles heel duidelijk uitgelegd over het product wat wij wilde kopen.

Rico 07-12-2016 Via de website gekocht

vaatwasser

Eerst gebeld om informatie in te winnen, daarna besteld en ook snel geleverd. duidelijke handleiding voor zelf-installatie. Ik was er niet van op de hoogte dat de oude vaatwasser ook meegenomen kon worden.

Pluspunten

• snelle levering
  • goed advies
  • groot assortiment

Minpunten

• oude vaatwasser niet mee teruggenomen

Helen Derksen 07-12-2016 Via de website gekocht

Keukenloods, prima en snel

De bestelling op keukenloods.nl was heel gemakkelijk en snel uitgevoerd! De prijs kwalieitverhouding echt heel goed. En de service was top. Binnen een week kon mijn afzuigkap geplaatst worden. Echt fijn!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijsverhouding
  • Vriendelijke hulp via de telefoon

Herman 06-12-2016 In de winkel gekocht
waddinxveen

Combi oven

Had problemen met de vervoerder omdat ik niet de hele dag thuis kon zijn. Voorkeur werd niet ingevuld. Zelf de oven bij de keukenloods opgehaald en als attentie kreeg ik een fles wijn mee naar huis. Heel goed. Tip kies een andere vervoerder die meer flexibel is, van deze tijd!

Pluspunten

• goede afhandeling
  • attent
  • snel terug gebeld

Eric 06-12-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

vaatwasser gekocht in showroom in Roosendaal

Al jaren bekend met keukenloods. Gemak is de showroom in Roosendaal. Vaatwasser was stuk. Naar de showroom gegaan, in de winkel weer eens de bevestiging gekregen dat je soms beter naar een winkel kan gaan. Kwaliteit kan je voelen, ook bij een vaatwasser. Ik was door de verkoper makkelijk te overtuigen van de betere kwaliteit van een iets duurdere vaatwasser. Volgens mij de goede keuze gemaakt. verkoper hielp ook nog even mee de vaatwasser in de auto te tillen.

Johan 06-12-2016 Via de website gekocht

Inbouw vaatwasser

Prima geholpen er werd mee gedacht over mijn aankoop ook vriendelijk personeel. Ook waren ze tot 22:00 bereikbaar ook werd ik gebeld dat mijn product binnen was.

Theo 06-12-2016 In de winkel gekocht

Keukenloods aankoop Siemens kookplaat

Eerst woensdagavond laat goed te woord gestaan over een mooie aanbieding van een Siemens inductiekookplaat. Een uitlopend modelde verkoper kon goed de voordelen van zijn opvolger aangeven...Donderdagavond in de winkel in Zaanadm werden door de verkoper ook nog gewezen op een ander nog mooier model voor een lagere prijs. Alles afgewogen en gekozen voor dit model...dankzij deskundige voorlichting en de vele mogelijkheden en voorraad.

Monique 06-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop boretti kraan

Prima shop met veel keuze in boretti keukenkranen en -apparatuur. Foto's en technische informatie was helder. De kraan is in het echt nog mooier!

Pluspunten

• veel keuze in producten
  • duidelijke informatie
  • snelle levering

jilles 06-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop amerikaanse koelkast

goede telefonische desk die duidelijk was en de tijd nam om alles uit te leggen, duidelijke site, voldoende assortiment, goedkoop

T Tingen 06-12-2016 Via de website gekocht

T.Tingen

Wij vinden het een goede site alles duidelijk en goedkoper dan elders. Daarom hebben wij gekozen voor de keukenloods.

Pluspunten

• Voor 22.00 besteld volgende dag al in huis.

Olaf 06-12-2016

Bestelling

Eenvoudige website qua gemak. Vlotte service en gelukkig weer een bedrijf dat haar afspraken nakomt. Gewoon goed!

Anna 06-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Mijn fornuis hier gekocht vanwege de prijs. De communicatie met dit bedrijf verliep soepel en vlot. De medewerker wist heel goed waar hij het over had. Levering volgens afspraak. Alles dik in orde.

Pluspunten

• Deskundig
  • Goede prijs
  • Heldere communicatie

Wim Janssens 06-12-2016 Via de website gekocht

Inbouwkoffiemachine Siemens keukenloods

Perfecte machine. Uitstekende afwikkeling door Keukenloods.
Alles perfect volgens afspraak geleverd en geïnstallerd. Kon niet beter

Pluspunten

• Snelle levering
  • Door monteur geïnstalleerd

Minpunten

• Zou het niet weten

R.Lust 06-12-2016 Via de website gekocht

Prima Kwaliteit!

Betrouwbare winkel, service is uitstekend.
Artikelen worden snel geleverd tegen een goed prijs! Er is een groot assortiment.

Pluspunten

• service
  • prijs/kwaliteit

van Keulen 06-12-2016 In de winkel gekocht
GAANDEREN

correct advies levering van onze nieuwe vaatwasser

Ruim assortiment goed advies correcte levering goede voorraad waardoor snelle levering.volgens afspraak

Marianne 06-12-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Prima. Alles volgens afspraak.

Wij hebben al vaker keukenapparatuur gekocht bij de Keukenloods. Altijd naar tevredenheid. Voor prijs en product. Verkoper heeft veel productkennis.

berna 06-12-2016 In de winkel gekocht
waddinxveen

binnen een dag een nieuwe oven in gebruik

mijn oven ging kapot dus ik ging naar keukenloods voor advies over een nieuwe combi-oven. prettig geholpen in de winkel en gelijk een mooie offerte met scherpe korting in de mail. gelijk maar de knoop doorgehakt en de volgende dag werd het apparaat al gebracht. soepel contact met vervoerder en duidelijke afspraken over levering. Heel blij met mijn nieuwe apparaat.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • snelle levering

Sandra 06-12-2016 In de winkel gekocht

Fornuis Smeg SNL916MFA9

Onze keuze hebben wij gemakkelijk kunnen maken via de site. Duidelijke beschrijving van het product. Ook de vragen die werden gesteld door andere bezoekers werden duidelijk beantwoord

Pluspunten

• Duidelijk
  • Volledig

Paul P 06-12-2016 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering voor een prima prijs

De Keukenloods gaf een goede telefonische ondersteuning bij het zoeken naar een nieuwe recirculatie wasemkap. Ik was op zoek naar een goed maar niet te duur exemplaar. Samen met de Keukenloods heb ik de keuze gemaakt en all bijbehorende zaken uitgezocht. De aflevering was snel en is door een deskundig installatiebedrijf vanuit de Keukenloods gemonteerd. Complimenten!

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle levering
  • Deskundige montage
  • Prima prijs

Joeri 06-12-2016 Via de website gekocht

Joeri

Snelle service.
Enkele vragen over de producten werden via email steeds correct, snel en vriendelijk behandeld.
Ook de levering verliep perfect.

Pluspunten

• Goeie prijs
  • Goeie communi
  • Eerlijke prijs voor verzending

johan 06-12-2016 In de winkel gekocht
roosendaal

aankoop inductie kookplaat

goede service en advies bij de aankoop. vriendelijk personeel in filiaal roosendaal . geen pushen voor duurder product maar begrijpen dat het de eerste keer proberen is met inductie

Pluspunten

• service
  • bereikbaarheid
  • klantvriendelijk

Eliveld 06-12-2016 In de winkel gekocht
zaandam

behulpzaam en goede service

Wij hadden een magnetron met een lastige inbouwmaat. we zijn perfect geholpen met het zoeken naar een passende magnetron. nog geen week later ging ook onze koelvriescombinatie kapot, ook hier weer goede hulp en hij is heel netjes ingebouwd.
Al met al keurige en zeer vriendelijke medewerkers die naar de juiste oplossingen zoeken.

Soykan 06-12-2016 In de winkel gekocht

Zeer tevreden - aanrader

Wij hebben al onze keukenapparaten, koelkast en aanrecht met wasbak bij Keukenloods gekocht. Doordat wij enkele uren goed geholpen zijn in de winkel in Zaandam hebben we we alles in één middag kunnen afronden. Werknemers weten goed waar ze het over hebben en kunnen goed persoonlijk advies geven. Alles is op tijd en in perfecte staat geleverd (inclusief tillift naar de 3de verdieping). Nergens anders hadden wij deze A-producten voor minder kunnen kopen.

Pluspunten

• Hulp
  • Service

John Deere 05-12-2016 Via de website gekocht

Boretti gekocht

Ik ben erg goed geholpen door de winkel, via de telefoon heb ik mijn vragen kunnen stellen nadat ik mezelf op internet goed heb verdiept in mijn aankoop.
Nadien wilde ik nog een wijziging doorvoeren, waar ik ook netjes mee ben geholpen.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • kennis

Hoogendoorn 05-12-2016 Via de website gekocht

Prettig telefonisch contact en info

Om 22.00 uur gesproken met medewerker Keukenloods. Geen spoor van haast of ongeduld, terwijl het toch al later in de avond was. Goede voorlichting gekregen over Novy afzuigkap en zelfs direct besteld. Direct volgende morgen contact met vervoerder en afleverdatum afgesproken. Alles keurig volgens planning uitgevoerd. Afzuigkap nog niet geinstalleerd, dus daarover (nog) geen mening helaas.

Ank de zwart 04-12-2016 In de winkel gekocht

Perfect hulp en advies

Deskundig en perfecte organisatie zelfs mijn 14 jaar oude keuken hebben ze nog in hun bestand staan en kunnen bij vernieuwing uitstekend adviezeven.

Monique 04-12-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Vaatwasser bestelt via Keukenloods. Helaas was model wat bestelt was via de leverancier voorlopig niet leverbaar. Andere vaatwasser gekregen voor hetzelfde bedrag. Top service

Pluspunten

• Service
  • Snelle levertijd
  • Vriendelijk personeel

H.meijer 03-12-2016 In de winkel gekocht

H.meijer

Goede uitleg , voor-en nadelen van het produkt. De verkoper nam uitgebreid de tijd voor ons. Ook de montage is zeer professioneel uitgevoerd .
Zeer tevreden en komen zeker weer terug , mochten we weer een product nodig hebben.

Rhodé 03-12-2016 Via de website gekocht

Goede prijs en service!

Voor deze site gekozen door de lage prijs. Tevens leveren ze snel rn bij vragen heb je snel antwoord.

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Kwalieit

Erik 03-12-2016 Via de website gekocht

Erg tevreden

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Gebruiksvriendelijk en redelijk stil. De montage was snel en klantvriendelijk.

H.O. van Nimwegen 03-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

inbouwoven

Mijn oven was kapot, even bij de Keukenloods geweest, binnen no time stond er een nieuwe oven, keurig thuisgebracht zonder verzendkosten! Ook de prijs was heel scherp. Geweldige zaak dus!