Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Marry Paap 15-07-2021

Prima geholpen en de combi oven is heel mooi en werkt goed en keurig op tyd geleverd.

Astrid 15-07-2021

Product was tijd niet voorradig, ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status.
Bij aflevering stond netjes klaar na telefonisch aankondiging. Tevens hulp in de auto zetten. Fijne service

Piet en Anita 15-07-2021

Prima, geen aanmerkingen op hetgeen geleverd was. Alleen communicatie (in het traject levering / service) mag in een incidenteel geval wat directer

Cor 15-07-2021

Prettige afhandeling van onze wensen. Goed geprijsde apparatuur. Je wordt goed op de hoogte gehouden betreffende de bestelling.

Onna 15-07-2021

Service uitstekend. En afhandeling heel prettig en correct Heel tevreden met mijn koelkast die ik gekocht heb

E. 15-07-2021

Breed assortiment en goede informatievoorziening. Levering geschiedt via een duidelijke planningstool en wordt correct geleverd.

Henny 15-07-2021

In de winkel heel goed geholpen in mijn zoektocht naar nieuwe apparaten voor een oude keuken.
Ook piekfijn gemonteerd

Mark van den ende 15-07-2021

Goede begeleiding en uitleg van de producten waar wij interesse in hadden.
Ook niet te vergeten de vervoerder die de aangekochten producten tuis kwam brengen en met zorg binnen bracht .

Fatma 15-07-2021

Super snel en goed geholpen!
Ze komen zijn afspraken na. Ik zal zeker vanaf nu altijd daar bestellen ze geven mij goed vertrouwelijk gevoel
Alles is bespreekbaar met ze echt complimenten!

Gert Vis 15-07-2021

S’middags besteld en de volgende dag Snel en netjes afgeleverd en ben er heel blij mee

Paula 15-07-2021

Alle afspraken zijn 100% nagekomen, levering op tijd en gemakkelijk betalen via account

Gert 15-07-2021

Gewoon goed !!!
Snel en goed op de hoogte gehouden tussen aankoop en levering.

e.bloemen. 15-07-2021

Wij hebben al meer huishoudelijke apparaten bij de keukenloods gekocht.
de prijs is altijd wat lager, snel bezorgtvvolgens afspraak,nnooit geen pro-
blemen gehad.

Stef 15-07-2021

Alles perfect verlopen. Bestelling via webshop, leveringsproblemen (Covid) werden goed opgevangen en andere oplossing aangereikt. Tijdens afhaling toestellen hulp bij het laden gekregen.

Toon van Daal 15-07-2021

Snelle levering prijsvoordelig keurig op tijd geleverd met berichtgeving vooraf

Pietertje 15-07-2021

Makkelijke site. Snelle levering en een goede service. En goedkoper dan elders.
Wij kochten een Bosch afzuigkap.

Ron Jongerius 15-07-2021

Keukenloods heeft een zeer ruime keuze aan keuken apparatuur tegen aantrekkelijke prijzen.
Bij het opstellen van de offerte denken ze mee. Bij vragen aan de klanten service worden deze passend beantwoord.

Jeroen 15-07-2021

Goede en snelle levering en service. Goede producten ook. Uitstekend geholpen

Dennis Amsterdam 15-07-2021

Duidelijke communicatie, op tijd geleverd en goed geïnstalleerd. Vriendelijke monteurs.

nico 15-07-2021

vriendelijk geholpen in de winkel, perfecte levering en retour oude koelkast

Jan 15-07-2021

De meest duidelijke informatie over het aan te schaffen product, alsmede de snelle levertijd die ook is waargemaakt. Dank

Wil M 15-07-2021

Groot sortiment ,vriendelijk personeel met productkennis en snelle levering.

Tiny Loyson-Herben 15-07-2021

Snelle bezorging na bestellen. Zijn ook tevreden over de aanlevering bij ons. Ik heb wel een vraag. De koelkast is 3mm te breed voor de inbouwkast. Bestaan er ook plattere scharnieren. Want ze sluit niet echt goed daardoor.

Trudy Vermeulen 15-07-2021

Top service. 1 puntje van kritiek. Dat overstappen van koken op gas naar elektrisch zoveel duurder zou worden, hadden we graag eerder geweten. Bij netwerk verandering kwamen we standaard € 57,00 per maand hoger uit. Toch een € 700,00 per jaar. Dit hoort bij de voorlichting, zulke info. Verder alleen maar tevreden.
Officiele reactie van Keukenloods 20-07-2021

Beste Trudy,

Hartelijk dank voor je review. Ik begrijp dat de energierekening hoger uitvalt dan verwacht, en dat is erg vervelend. We kijken graag na waardoor dit kan komen, want deze feedback hebben we nog niet eerder ontvangen. Hiervoor ontvang ik graag je ordernummer via emma@keukenloods.nl. Alvast bedankt!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Van Herwijnen 15-07-2021

Keuken gekocht bij lokaal filiaal. De beste prijs voor apparaten en uiteindelijk ook voor de keuken. Er is wel veel mis gegaan met de plaatsing maar eerlijk is eerlijk uiteindelijk alles naar tevredenheid opgelost.