Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Nel 23-07-2021

Goeie manier van helpen. Men laat je rustig kijken en geven goed advies .
Prijzen zijn gunstig.

Jc Postma 23-07-2021

Was op een dag dat project keuken apparatuur vervangen , we werden vriendelijk ontvangen en binnen enkele tellen begreep de verkoper direct wat we nodig hadden en adviseerde ons oa.Siemens en wees ons op de voordelen van deze complete set.
Fijn dat een adviseur als deze, zich verplaatst in dat wat onze wensen waren , vandaar dat we altijd keukenloods zullen aanbevelen.

Elly 23-07-2021

Prima service, de koop zeer snel geregeld, ook aflevering en inbouwen tot in de puntjes geregeld. Ook ten opzichte van de concurrentie een mooie prijs. Inmiddels mijn 2e product besteld, wordt volgende week geleverd en ingebouwd ook weer tegen een gunstige prijs. Het technische team is zeer vakkundig.

Mariam 23-07-2021

Telefonisch besteld ern Atag inductieplaat. Zeer vriendelijk geholpen gelijk met fabriek gebeld voor de levertijd, snel in huis. Zeer tevreden

N.M. Knol 22-07-2021

Wij zochten een afzuigkap in onze verbouwde keuken. Hij moest aan bepaalde maten voldoen en dat was nog niet zo eenvoudig. Alle afzuiginstallaties waren veel te groot. Na overleg ging een medewerker net zo lang achter de computer zitten tot dat hij er een vond die ook nog naar onze smaak was. Na draai hij al diverse weken in onze keuken tot volle tevredenheid.

Ray 22-07-2021

Snel geleverd, goed product, klantenservice vriendelijke, alleen betaling AfterPay werkt niet

Chris 22-07-2021

Rechttoe, rechtaan, zonder omhaal en verkoopfratsen maar meteen deskundig reageren op wat de klant verlangt. De medewerkers van Keukenloods zijn bovendien heel precies in het controleren van de inbouwmaten waar de klant mee komt aandraven. Zo voorkom je narigheid bij de installatie.

Mirjam 22-07-2021

Levering op afgesproken datum en tijd. Op de dag zelf aankondiging van exacter tijdstip. Nette bezorger. Goed verpakt product.

M.Goede 21-07-2021

Aantrekkelijk geprijsd ,snel geleverd en van goede kwaliteit.
Dat is logisch omdat keukenloods een naam heeft hoog te houden.

Miranda 21-07-2021

Snelle service en direct iemand aan de telefoon en ook snel gereageerd op mijn vraag/verzoek! Zeer tevreden. Levering keurig op tijd. Werd van tevoren gebeld dat ze er aan kwamen. Heel fijn.

Gert 21-07-2021

Prima en snel geholpen met deskundig advies en de bezorging aan huis was ook perfect en op de gewenste tijd, echt perfect

Dine 21-07-2021

Snelle levering van mijn inductie kookplaat, zelfs een duurder model (opvolger) zonder extra kosten in rekening te brengen

Cees mastenbroek 21-07-2021

Makkelijk zoeken naar hetgeen je nodig heb.juiste prijs/kwaliteit verhouding en meedenkende chauffeur bij aflevering.

Aanschaf inductiekookplaat. 21-07-2021

ben naar winkel in Roosendaal geweest voor een inductiekookplaat . Werd daar goed geholpen en er werd een bestelformulier ingevuld voor mij. De volgende dag geleverd! Prima service!

G. van der Wal 21-07-2021

Alles prima geregeld, goeie prijs, op tijd geleverd. Komen hun afspraken na.

Fred 21-07-2021

Prima en vooral een snelle service en levering. De levering aan huis was prima geregeld.

Ellen 21-07-2021

Ondanks een verbouwing, hartelijk en gastvrij ontvangen met koffie. Uigebreide uitleg en informatie ontvangen en de aankoop de volgende dag al in huis.

Rob 21-07-2021

Wordt goed te woord gestaan en volgende dag netjes geleverd, oude koelkast meegenomen

Ka 21-07-2021

Service staat voorop en alle wensen worden vervuld. Super tevreden over mijn nieuwe keuken met apparatuur van Siemens

Bert L 21-07-2021

Aantrekkelijke en overzichtelijke site. Duidelijke afbeeldingen en makkelijk te filteren zoekfunctie. Scherpe prijzen en telefonische informatie snel en to the point. Fijn contact over de levering en plaatsing van de koelkast. Je voelt je echt klant hier.

Hans Biemans 20-07-2021

Prima winkel met goede adviseur.
Geen poespas, maar duidelijk en vlot!

Maud 20-07-2021

zeer gemakkelijke website, duidelijke omschrijving van het product, snelle service en terugkoppeling op de e-mail. snelle levering conform afspraak en aangegeven tijd. goed ingepakt product tegen beschadigingen.

E.J.P. 20-07-2021

Conform afspraak geleverd, correct afgehandeld. Overtollig materiaal zonder pardon weer teruggenomen.

Mw. C.H.J. van As 19-07-2021

Informatie over mijn aankoop; de hulp en uitleg van de verkoper waren prima in orde. Communicatie over levering correct.

Rogier 19-07-2021

Snel, heldere uitleg, veel keuze, lage prijs…. Wat wil je nog meer, ik zou het niet weten!