Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Eb 16-12-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap

Per ongeluk de verkeerde afzuigkap besteld, na een belletje werd deze vrijwel direct omgeruild zonder extra kosten, voor de deur gezet. Kortom een super service, waar velen winkels van kunnen leren! KEUKENLOODS ik waardeer jullie met een cijfer 10, to service!

Pluspunten

• Prima service
  • Correcte uitleg apparatuur
  • Goede hulp bij vragen

Minpunten

• GEEN

Rogier 16-12-2016 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar bedrijf.

De beste, mooiste A producten voor uw keuken en dat tegen de beste prijs. Tel daarbij op, het prettige contact met hun medewerkers. Goede adviezen en snelle levertijden, is dit een zekere win + win organisatie.

Pluspunten

• Proffesioneel
  • Mooie A producten
  • Beste prijs
  • meedenkend personeel

Minpunten

• Deze zal je nooit tegen komen

Frank Bogaard 15-12-2016 Via de website gekocht

Inbouw magnatrin

Goede services en snelle levering Top! Netjes afgeleverd door een vriendelijke bezorger.
Ook de aandacht na de levering is prima.

Pluspunten

• Snelle levering

Joost 15-12-2016 Via de website gekocht

Keukenloods is top

Goede apparatuur voor scherpe prijzen en met het opmaken van een offerte nog meer korting! Snelle levering.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Snelle levering

Angelique 15-12-2016 Via de website gekocht

Smeg koelkast gekocht!!!!

Geweldige service, bezorger was ook erg hulpzaam.Mooie koelkast en de prijs was perfect. Al met al zou ik keukenloods bevelen bij me vrienden.

R.Verhoek 15-12-2016 Via de website gekocht

Service op alle fronten

Na een leuk telefoon gesprek ,bestelling online gedaan,direct na levering op de zaak kreeg ik al een bericht mobiel.Bij het ophalen en betalen werd er aangeboden om het artikel naar de auto te brengen.

Anita 15-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Overzichtelijke site, goede en snelle service. Levering is keurig.
Mail met leveringstijd en ze waren keurig op tijd

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede levering

Een tevreden klant 15-12-2016 Via de website gekocht

Combi oven magnetron bij KEUKENLOODS

Zeer tevreden over de service van Keukenloods. Een goede prijs. Goedkoper niet op internet gevonden. Op zondag gebeld en maandagavond werd de oven al bezorgd. Een zeer snelle levering door aardig en behulpzame jongeman. Een volgende keer zal ik zeker weer bij Keukenloods bestellen.

Pluspunten

• goedkoopste
  • snelle service
  • behulpzaam persoon aan telefoon en bezorger

Horst85 15-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Duidelijke overzichtelijke site goed advies bij overige vragen
En de levering was uitstekend precies op de afgesproken tijd
Als ik weer iets nodig heb weet ik waar ik moet zijn
In een woord TOP

MC van Oosten 15-12-2016 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk webshop

Prima webshop. Toen ik er niet helemaal uit kwam heb ik gebeld en ben heel vriendelijk geholpen. Omdat ik onzeker was over het product wat ik wilde hebben, heb ik 3 x terug gebeld en kreeg steeds (toevallig) dezelfde persoon aan de telefoon die uiterst vriendelijk, en geduldig bleef. Hij heeft mij uiteindelijk geholpen om het juiste apparaat te kiezen. Fijn vind ik dat de gezichten van de medewerkers op de site staan dus je weet met wie je praat.

Wim Ackermans 15-12-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Zaandam

Aankoop kookplaat/vaatwasser/composiet blad

Via internet terecht gekomen bij de keukenloods.
Wij werden goed geadviseerd bij alle aankopen. De prijzen waren aantrekkelijk vergeleken bij andere leveranciers en de levering is geheel naar wens verlopen.

• Goed advies
  • Correcte levering
  • Vriendelijk en vakbekwaam personeel

B jansen 15-12-2016 Via de website gekocht

Perfect geregeld

Simpele bediening van de website en het plaatsen van een bestelling. Goede concurerende prijzen en zeer snelle levering. De jongeman die de vriezer kwam brengen was ook zeer behulpzaam.

Pluspunten

• Snelle levering zelfs op sinterklaas avond
  • Makkelijke website

Menno 15-12-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Bosch vaatwasser

Goeie service, juist advies en goeie prijs. Mannen die kwamen installeren ook zeer netjes en snel. Makkelijk te betalen via mobiele pin en verpakkingsmateriaal weer meegenomen.

Pluspunten

• product kennis
  • Service
  • prijs

Karin Castelijns 15-12-2016 Via de website gekocht

Review van ons

Wij zijn super tevreden met de levering , het meedenken van de leverdatum door de transporteur en ook met de service , door onze buurman aanbevolen en nu al 1 koelkast en diepvrieskist besteld

william 15-12-2016 In de winkel gekocht
zaandam

geweldige aanschaf vaatwasser bi keukenloods

telefonisch heel aardig en inhoudelijk goed geholpen, in de winkel alleen maar gedreven behulpzame ontvangst en daar mijn artikel naar tevedenheid gekocht. Het laatsen van de vaatwasser, heel correct, voorzichtig en een bijkomende probleem meteen verholpen. alles bij elkaar helemaal top

Pluspunten

• alternatieven aandragen
  • leveren terplaatse van extras

William 15-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare club

Goed geholpen, prima keus kunnen maken dankzij goed advies. Qua prijsstelling ook goed, al met al prima club. Hier gaan we terug komen.

Douwe 15-12-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Aankoop kookplaat

Voor de aanschaf ven een nieuwe keukenplaat werden we snel en goed geholpen. We hadden al een voorkeur en konden in de winkel direct onze voorkeur bekijken en kregen goede uitleg en advies over de kookplaat. De bestelling en inbouw werden snel geregeld en we kregen ook zonder problemen de inbouw specificaties mee. Kortom een prima service. Net als bij onze vorige aankopen.

Pluspunten

• Vriendelijke medewerkers
  • Goede kennis van de producten
  • Duidelijke opdracht en afspraken

Minpunten

• Eigenlijk geen

Corjan18 15-12-2016 Via de website gekocht

Wasemkap

Heb onze wasemkap bij Keukenloods gekocht, via internet.
Snelle levering en goede service. Ben zeer tevreden ook met de shop in Zaandam

Marieke Kalthoff 15-12-2016 Via de website gekocht

Keukenloods, snel en zeer vriendelijk

De site was al duidelijk, maar toen ik toch ook nog even belde werd ik zo vriendelijk geholpen. De aankoop was snel geregeld en bijna nog sneller geleverd. Super tevreden.

Pluspunten

• vriendelijke medewerkers
  • snelle afhandeling en bezorging

Minpunten

• niet

Rick 15-12-2016 Via de website gekocht

Prima bezorging.

Goede webshop met veel keuze.
Goede prijs!
Keurige bezorger. Netjes en brengt de koelkast netjes tot in de keuken. Oude koelkast ging weer netjes mee.
Langer op moeten wachten dan de website doet vermoeden. Er staat indien op voorraad de volgende dag in huis. Dit was 5dagen later.

• Webshop
  • Bezorging

Minpunten

• Levertijd

Wilma 15-12-2016 Via de website gekocht

Siemens oven

Breed assortiment, snelle levering, duidelijke website.
Na mail van mijn kant over de prijs oven op andere site kreeg ik binnen vijf minuten reactie dat mijn prijs was aangepast. Moeite waard om te vergelijken, top service!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs
  • Oven op site goedkoper gezien, oven voor die prijs

Hannie 15-12-2016 Via de website gekocht

Heel erg tevreden!

Altijd antwoord op mijn vragen, levering op de afgesproken datum en uitermate beleefd personeel. Pluim!

Pluspunten

• Productkennis
  • Hulpvaardigheid

Jan Evers 15-12-2016 Via de website gekocht

Levering afzuigkap snel en correct afgeleverd

Duidelijke Site en overzichtelijk kan alles snel vinden,als ik nog weer wat moet wat nodig heb zal ik weer kiezen voor de Keukenlods

Pluspunten

• Snelle levering

Hans 15-12-2016 Via de website gekocht

Prima

Prima gebruiksvriendelijk shop. Goede telefonische ondersteuning. Op tijd afgeleverd.
Alles correct af gehandeld.

Pluspunten

• Vriendelijke en behulpzaam
  • Snelle levering
  • Alles volgens afspraak

Willy 15-12-2016 Via de website gekocht

Vergelijkbaar

Bij bestelling bleek product niet meer voorradig .
Er werd mij een alternatief aangeboden, deze uitvoering is uitgebreider. Mijn dank is groot voor de goede service.

Ricardo 15-12-2016 Via de website gekocht

SMEG amerikaanse koelkast

Snelle levering, diepvrieslade was niet helemaal in orde, topopgelost! goede service, geen gedoe!

Jammer dat je zelf het verpakkingsmateriaal moet afvoeren. De bezorger komt alleen dus als er geen man in huis is, is het een hele grote uitdaging voor hem om zo'n koelkast binnen te krijgen, maar samen hebben wij het vrij vlot gedaan.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service

Minpunten

• bezorger komt alleen
  • verpakkingsmateriaal wordt niet afgevoerd

anita van ast 15-12-2016 Via de website gekocht

fantastisch

besteld via webwinkel. na bestelling geplaatst te hebben goed geholpen, geleverd en gemonteerd op de afgesproken dag en tijd. Super montage.

Paulus 15-12-2016 Via de website gekocht

Goede service.Goede prijs.Brede assortiment.De verkoop afdeling is vriendelijk en makkelijk te bereiken.Extra service voor inbouwapparatuur goedkoper dan alle andere website winkel.

Sebastiaan 15-12-2016 Via de website gekocht

Kieskeurig is keurig en goedkoop

De shop heeft een zeer ruime keuze, met deskundig personeel. Ik had een vervanging nodig voor een oude combi magnetron, en ze hebben mij daarbij zeer goed geholpen. De kosten vielen mee, en ze hebben ook een goede deal om hem te laten installeren. Ik was er zeer blij mee, dus bedankt! Ik vindt het ook fijn dat ze goed bereikbaaar zijn en terugbellen als je daar via de website om vraagt.

Pluspunten

• kundig
  • Goedkoop

Anneke 15-12-2016 Via de website gekocht

Echt de goedkoopste

Duidelijke website en leuk persoonlijk telefonisch contact. Ook het tijdstip van bezorging werd goed aangegeven en het product werd ruim op tijd bezorgd.

• Snelheid

C v Dijk 15-12-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen door medewerker

Prima, eerlijke webshop. Telefonisch geholpen met het uitzoeken van een nieuwe vaatwasser die moest passen in onze keuken en die aan onze wensen voldeed. Prima afhandeling van de levering van de vaatwasser en de oude namen ze mee! Zeer tevreden!

Ruud 15-12-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

top service!!!

Uitermate vlotte en vakkundige medewerkers. Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop. Bij een volgende aankoop zullen we zeker opnieuw Keukenloods Roosendaal bezoeken.

jdrijke 15-12-2016 Via de website gekocht

Inductie kookplaat

Helder en overzichtelijk aanbod.
Goede communicatie, concurrerende prijzen, snelle levering. Contact als prettig ervaren.

Pluspunten

• Snelheid

Angeline van Haaften 14-12-2016 Via de website gekocht

vaatwasmachine

Geweldige shop ik kan het iedereen aanbevelen, om 10 voor 12 s'avonds een vaatwasmachine besteld de andere dag om half 2 s'middags stond hij in de keuken 😍😍😍En binnen kort bestel ik ook nog een hoge koelkast !!!!

nieuwe keuken 14-12-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

afzuigkap

Gekozen voor deze shop om nieuwe keuken aan te schaffen. Prijs kwaliteit en service vinden we erg belangrijk. Werden prettig geholpen door de medewerker. Ook na levering van de keuken ook vriendelijk en correct geholpen.

Suus 14-12-2016 Via de website gekocht

De enige die onze koolstoffilter zo goedkoop verkoopt.

Gelukkig zijn er nog keukenleveranciers die losse onderdelen verkopen. We zijn via google bij keukenloods.nl terechtgekomen en wat blijkt zij zijn de goedkoopste.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk

Berendse 14-12-2016 Via de website gekocht

Nieuwe koelkast en vaatwasmachine

Snelle service en snelle levering ook goed en vakkundig geholpen een echte aanrader volgende keer zouden wij zeker weer voor keukenloods kiezen

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Goed advies
  • Vakkundig

Harkink 14-12-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Top bedrijf

Wij hadden eerst onze keukenapparatuur besteld en omdat we zo goed geholpen waren hadden we daarna besloten ook ons aanrecht daar te kopen .Alles is keurig ingemeten en het resultaat is geweldig geworden ,zijn er erg blij mee

Pluspunten

• Keurig thuis opgemeten
  • Goed en vakkundig advies

Peter Janssen 14-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige service

Verkopers waren zeer behulpzaam en deskundig bij vragen over de apparatuur. Bijvoorbeeld door ons er op attent te maken, dat je 5 jaar garantie krijgt bij 4 of meer apparaten van een merk.
Ook nadat we de offerte een aantal malen aangepast hebben bleef de verkoper vriendelijk en correct.
Toen bij de levering bleek dat een apparaat licht beschadigd was, werd dit binnen 2 dagen omgeruild.
Ik zou de Keukenloods bij iedereen kunnen aanbevelen.

Pluspunten

• Vriendelijk en deskundig personeel.
  • Denken mee over de aan te schaffen apparatuur
  • Scherpe en duidelijke offerte

Tim 14-12-2016 Via de website gekocht

Koelkast en gasfornuis

Prima webshop waarop ik eenvoudig de door mij gezochte producten vond. Ik had een vraag waarop ik via mail snel en helder antwoord kreeg. Na bestelling volgde een efficiënte afhandeling

Pluspunten

• goede antwoorden op vragen
  • goede afhandeling order

petra 14-12-2016 Via de website gekocht

afzuigkap gekocht

Zoekend naar een nieuwe afzuigkap, kwam ik bij keukenloods uit. De prijs voor het type lag lager dan andere sites, wat voor mij doorslaggevend was. Handig dat de gebruiksaanwijzing ook te downloaden is, zo wist ik meteen de juiste maten. Waar wel op gelet moet worden is dat je niet altijd achteraf kunt betalen, bij levering met de post dient vooraf het geld overgemaakt te zijn. De levering is verder vlot en juist verlopen. Tevreden.

Pluspunten

• snelle levering
  • gebruiksaanwijzing zichtbaar bij apparatuur

Minpunten

• betalen bij levering niet mogelijk

Frits 14-12-2016 Via de website gekocht

Sterke combinatie van online en telefoon

Overzichtelijke webshop, maar wat voor mij de doorslag geeft voor deze positieve beoordeling is de mogelijkheid dat je tot 22.00 kunt bellen met vragen, zelfs in het weekend! En wat helemaal een positieve ervaring was, is het feit dat de persoon die je te woord staat zeer deskundig is en gedegen antwoorden geeft waar je wat aan hebt.

Pluspunten

• 24/ 7 telefonisch te bereiken tot 22.00.
  • kennis van zaken

Minpunten

• Chat functie op website werkte niet

Vincent 14-12-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Ik ben zeer tevreden over de keukenloods. Om 08.00 uur heb ik een vaatwasser besteld en na het avondeten stond de chauffeur voor de deur. Ben keurig geholpen en deze snelle service en lage prijs waren voor mij verrassend. Ben er tevreden.

Pluspunten

• Snelle service
  • Betaalbaarheid

H. de Jong 14-12-2016 Via de website gekocht

betrouwbaar en snelle levering.

Na een technische vraag kreeg ik snel een antwoord compleet met tekening. ook prijs was goed in vergelijk met anderen. Super!!

Pluspunten

• snel
  • betrouwbaar

Wkonings 14-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

Vriendelijke behulpzame verkoper die ons prima hielp, goed adviseerde en alles snel en correct afhandelde. De service dienst die onze koel-, vrieskast kwam plaatsen was prima op tijd. Bij plaatsing bleek de koel-, vrieskast net niet te passen. Vakkundig werd dit direct opgelost. De koel-, vrieskast werkt uitstekend. Wij zijn zeer tevreden klanten!!

Pluspunten

• Telefonisch advies
  • Behulpzame verkoper
  • Prima prijs/kwaliteit verhouding
  • Duidelijk en snelle communicatie
  • Perfect nakomen van afspraken

S.Woudstra 14-12-2016 Via de website gekocht

Fijne Winkel

Heb eerst contact gehad via mail en uitgelegd wat ik wilde had daarna telefonich ook nog contact daarna de bestelling snel in huis

Mark van Lankvelt 14-12-2016 Via de website gekocht

dhr

Goedkoop en snel geleverd.Oude apparatuur wordt ook meteen weer opgehaald zonder extra kostten.
services bij problemen kan ik nog niet beoordelen.

Pluspunten

• goedkoop
  • snelle levering

Jolanda 14-12-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap

Geweldige service zowel online en telefonisch,als de Medewerkers die de afzuigkap geïnstalleerd hebben.
Ik zou zeker weer bij de keukenloods kopen.

Koelkast 120cm 14-12-2016 Via de website gekocht

Goede levering voor nette prijs

Was op zoek naar een losstaande koelkast van ongeveer 1,20m hoog.
Had een ander merk ergens anders gekocht ,maar die bleek na betalen niet leverbaar. Toen maar een bekender merk bij keukenloods gekocht. Voor een nette prijs en levertijd en door een goede transporteur netjes binnengebracht.

• Levering

Sandra 1975 14-12-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Toservice

Wij waren op zoek naar een nieuw fornuis en die hebben we gevonden! Dankzij het ruime assortiment van keukenloods. Wat een keuze..... nadat we eerst via de website hadden gekeken, zijn we naar de winkel gegaan. Tijdens het kijken en vergelijken werden we gelukkig niet "lastig gevallen " door opdringerige verkopers. We hebben uiteindelijk nog even gesproken met een zeer vriendelijke verkoper.
Na een paar weken zijn we weer terug gegaan om onze keuze te maken. Tijdens dit proces zin we bijgestaan door een zeer vriendelijke verkoper en hebben we onze keuze kunnen maken.
Een paar dagen na onze bestelling had ik toch nog een vraag over het tijdstip van de levering. Ik heb toen mijn vraag via de mail verstuurd en binnen een dag kreeg ik al een antwoord terug!
De levering verliep ook heel soepel! Het nieuwe fornuis zat goed verpakt en de meneer die het kwam leveren was ook zeer vriendelijk.
Al met al......keukenloods is zeker aan te raden!

Pluspunten

• Goede service
  • Snel antwoord
  • Vriendelijk personeel