Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Willem Witteveen 26-11-2021

Heb bij Keukenloods.nl een afzuigkap besteld. M'n ITHO deed het niet meer en heb eenzelfde (nu merk NOVY) kunnen kopen bij deze site. Kon deze zelf gemakkelijk monteren, daar ik gebruik kon maken van de oude bevestigingsmiddelen, die al op de goede plek bevestigd zaten. Nieuw is de led-verlichting. Zeer vlotte levering tegen een gunstige prijs. Ben er erg blij mee.

Ger 26-11-2021

Top producten voor een betaalbare prijs en goede uitleg en service een dikke 10

Marieke 26-11-2021

Lang verhaal kort, de oven is meer dan fantastisch, ik had een klacht over de transporteur, maar de medewerker van Keukenloods heeft dit meer dan top aangehoord en opgelost, dus geweldige online winkel👏🏻

Tom 26-11-2021

Meerdere malen apparaten gekocht en telkens op een prettige wijze kunnen zoeken en een keuze kunnen maken.

Bèr 26-11-2021

We waren toe aan een nieuwe koelkast . Daar hebben we gekozen voor een mooie ruime koelkast . Er was een snelle levering en we zijn dan ook 100 procent tevreden .

Michel 26-11-2021

Meerder apparaten gekocht bij keukenloods. - - Goede service
- Nette levering
- duidelijke communicatie
- TOP bedrijf

R. Busink 26-11-2021

Prijs was concurrerend ten opzichte van de andere bedrijven die we hebben bezocht

De monteur was vakkundig en prettig in de omgang.

Richard 26-11-2021

Vorig jaar hebben we alle inbouwapparatuur gekocht bij Keukenloods en de service was zo top dat we nu weer besloten om niet verder te kijken maar meteen weer naar Keukenloods zijn gegaan.

Nuijten 26-11-2021

Zeer vriendelijke verkoper in Roosendaal. Goede informatie. Prima afhandeling.

Gerard wilinsen 26-11-2021

Ik heb voor keukenloods gekozen omdat mijn zwager al diverse apparaten bij deze leverancier heeft gekocht en altijd tevreden is over de afwerking en de klantvriendelijkheid van deze zaak.Ik heb mijn bestelling twee weken terug in gebruik genomen en ik ben er erg blij mee en ook zeer tevreden met de afhandeling.Ik bestel zeker weer als wat nodig heb.

Hans 26-11-2021

Ik ben spontaan de winkel in gestapt en een supermooie bosch vaatwasmachine gekocht. De dag erop thuisbezorgd en we hebben deze zelf geïnstalleerd. Super stil en fijne machine, 1 licht min puntje: de insteekopeningen voor de borden en pannen in de onderste lade hadden wat minder schuin mogen staan.
Maar dik tevreden met de service en snelle bezorging!!

Gideon 26-11-2021

Prijs kwaliteit is goed. Echter moet je er wel scherp op toezien dat alles naar wens verloopt. In mei een grote order gedaan maar apparatuur wordt niet vastgehouden. Ondanks dat ze dat wel op de website aangeven. Zeker in deze tijd wil je op tijd bestellen maar dat blijkt dan ook geen garantie. Uiteindelijk in deelleveringen kunnen realiseren maar de grootste deellevering staat nog steeds op onbekend. Het is een beetje chaotisch. Wat geleverd wordt is goed en de service is ook gewoon goed.

arie 26-11-2021

goede service en betaalbaar en bestelling snel in huis
goed uitziend procukt

F. v.d. Bergh 26-11-2021

Prima voorlichting, niet opdringerig maar vriendelijk, rustig en deskundig. Wij zijn heel tevreden

Dicky 21-11-2021

Ik heb een redelijk goede voorlichting in de winkel gekregen. Ik heb nog meer winkels bezocht om de informatie te toetsen. Vervolgens heb ik de inductiekookplaat bij Keukenloods gekocht omdat de prijs concurrerend was en de plaat in voorraad was. Na bestelling is hij twee dagen later bezorgd. Ik ben een beetje laat met deze review omdat mijn installateur niet eerder tijd had om de kookplaat te monteren.

Fred Renierkens 21-11-2021

Deskundig advies. Vriendelijk en behulpzaam. Stipt op tijd geleverd conform afspraak

Don 20-11-2021

Communicatie rondom levering verliep goed, koelkast netjes afgeleverd en oude opgehaald.

Lidy Beijer 19-11-2021

Voldoende keuze in producten en gemakkelijke site - Alles staat duidelijk omschreven en is gelijk duidelijk.

Gerrit 18-11-2021

De webshop is een mooie start. Nog beter kun je even naar de zaak gaan en een persoonlijk advies vragen. In Rotterdam zijn we heel goed geholpen. Als het druk wordt dan wordt achteraf per mail of telefoon de zaak ook goed afgehandeld.

Kornelis 17-11-2021

Goede website. De artikelen zijn makkelijk te bestellen. Goed informatie over de voortgang en aflevering van de bestelde artikelen

Ger Waalboer 17-11-2021

Omdat we de gelegenheid kregen ons eerst in de shop te oriënteren en daarna het advies van de verkoper vroegen. Deze was zeer deskundig en verkocht geen onzin.

Bert 16-11-2021

Het advies om voor de Keukenloods.nl te kiezen voor de nieuwe magnetronoven heb ik van mijn zoon ontvangen die zijn gehele keukenapparatuur hier kocht en die tevreden is over de prijs en service. Ik heb zijn advies opgevolgd en ben eveneens tevreden: snelle levering, conform voorwaarden, vriendelijke en behulpzame jongen die afleverde, nam oude magnetronoven netjes mee en dat alles voor een concurrerende prijs. Tot dusverre voldoet de magnetronoven aan de verwachtingen.

J.H.Holla 16-11-2021

Goede service en communicatie en de beste prijs. En op tijd geleverd volgens afspraak. Dank.

JJ 16-11-2021

Snelle duidelijke reactie op vraag ivm vervanging koelkast en daarna snelle levering.

Frankie 16-11-2021

Goede prijs van de producten, alleen de informatie op de site leverbaar binnen 2 tot 3 werkdagen moet je goed het * of de kleine letters lezen mits de fabrikant het voorradig heeft want dan kan het toch nog wel een paar weekjes tot maanden duren. Wat bij ons het geval is . De bezorger van Keukenloods is wel super, hij belt je 5 min. Voor levering en plaatst
Hem op de plek in huis waar we het vroegen. Echt perfect.