Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

HaCo 06-05-2017 Via de website gekocht

Keukenloods denkt met u mee

Klant sinds 2009. Ook nu weer prima service. Klantgerichte aanpak door het stellen van de juiste vragen.

A van Wingerden 06-05-2017 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

De verkoper heeft mij goed geïnformeerd. Binnen een week is er geleverd en gemonteerd.
Alles naar wens.

Brenda 06-05-2017 Via de website gekocht

wasmachine

als ik van te voren had geweten dat er geen nederlandstalig gebruiksaanwijzigingsboekje bij zat had ik deze wamachine nooit gekocht. Ik heb meerdere keren gebeld en wordt van het kastje naar de muur gestuurd en wordt ook niet teruggebeld. Op internet ook niet in het Nederlands te vinden. Waardeloos dus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Keukenloods 08-05-2017

Beste Brenda,

Helaas zijn wij afhankelijk van wat er door de leverancier meegeleverd wordt qua handleidingen. Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik even voor je uitzoeken of er ergens wel iets Nederlandstaligs is? Ik hoor het graag van je.

NK 05-05-2017 Via de website gekocht

Bezorgdata kloppen NIET!

Geen service! Beloven dat een bestelling binnen 1 a 2 dagen geleverd wordt, totaal niet het geval. Uiterlijke bestldatum is niet correct. Als je hier op wacht is het waardeloos. Ook contact met klantenservice vervolgens slecht!

Officiele reactie van Keukenloods 08-05-2017

Beste NK,

Wat vervelend dat het bestellen niet is gegaan zoals zou moeten. Kan ik hierin nog iets voor je betekenen? Ik hoor het graag!

Groen 05-05-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld, komen afspraken na

Via internet besteld en laten afleveren. alles was prima in orde, nette bezorger.
ik heb maar 1 opmerking te maken. bij de wasdroger werd de aansluitslang separaat aangeboden en deze heb ik dus besteld en vervolgens zit deze bij de wasdroger zelf ook al.
bij het kooktoestel wordt de aansluiting voor het gas niet separaat aangeboden, heb ik dan ook niet aan gedacht en hij zat er ook niet bij.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

MD Schipper 05-05-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Uitzoeken van het product, info product opvragen, bestellen, leveren alles ging goed!
Erg tevreden over alle stappen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geer 05-05-2017 Via de website gekocht

hele goede service

goede aanbiedingen, snelle levering, cadeautje zat er bij levering niet bij maar na contact te hebben gehad is deze uiteindelijk nog keurig nabezorgd.

Marleen 04-05-2017 Via de website gekocht

Prima advies en perfecte service!

Ik heb gekozen om via deze site mijn apparatuur te bestellen omdat ze een goed advies via de telefoon en mail geven. Daarnaast hebben ze de beste prijs. De site vind ik overigens wat minder vriendelijk. Het aantal zoekpunten is beperkt, maar dat maakt het telefonisch contact weer goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Petra 04-05-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Prettig geholpen, vriendelijk personeel, goede deal!

Ruime keuze, mooie apparatuur, goede service, vriendelijk personeel, goede prijzen. Kom graag terug.

Twan & Ivana 04-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Op de site onze keuze gemaakt en voor meer info over het product zijn we gaan chatten met de online medewerker. Deze heeft ons uitstekend precies de extra informatie gegeven die wij nodig hadden. Product die wij hebben gekozen was helaas tijdelijk niet leverbaar en wij kregen een alternatief aangeboden, een duurdere product voor dezelfde prijs.
De online medewerker heeft voor ons telefonisch de order geplaatst en alles uitgelegd. Wij konden zelf voor de datum van de levering kiezen. Op de afgesproken dag en tijd is alles netjes afgeleverd door. Wij zijn uiterst tevreden over onze aankoop bij de Keukenloods en de service die ze klanten bieden. Geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

de weijer 04-05-2017 Via de website gekocht

goede service

super goed goede service voor herhaling vatbaar ik zal het iedereen aanraden om voorkeukenloods te gaan

fam Weij 04-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Tweede Paasdag bestelden we om 21 uur een vaatwasser en meteen dinsdag om 16 uur hadden we een nieuwe in huis.

tjerk 04-05-2017 Via de website gekocht

afzuigkap

goed advies gekregen telefonisch , waarbij de adviseurs de tijd namen voor me. Het afspraak maken voor en het plaatsen van de installatie verliepen cf afspraak en de installateur was een zeer aardige en deskundige man

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hil Pijnacker 04-05-2017 Via de website gekocht

Kitchenaid Nespresso verkeerde kleur

Twee weken terug bij Keukenloods een KitchenAid Nespresso gekocht, 25 euro meer betaald voor de Appelrode kleur. Vandaag besteld morgen in huis maar helaas de dag erna pas ontvangen. Keukenloods gebeld en de verklaring was dat zij afhankelijk zijn van een derde partij voor de levering van dit apparaat, ik heb de tip meegegeven om dit dan op de site te vermelden. Bij uitpakken een dag later bleek de Appelrode een witte KitchenAid te zijn. Meteen gebeld en eerste reactie was dat dit door mij verkeerd besteld was. Maar verhaal uitgelegd en meerprijs genoemd, waarna ik een mail ontving met een link naar een online Serviceformulier welke ik in mocht vullen. Daarna niks meer vernomen van Keukenloods ook geen afschrift of ontvangst-bevestiging. Het gebrek aan service is verrassend en teleurstellend.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 04-05-2017

Beste Hil,

Wat vervelend dat de verkeerde kleur is geleverd! Heb je voor mij een ordernummer? Dan kan ik het even voor je uitzoeken! Alvast bedankt!

Ivanka van den Bosch 04-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik heb de oven via hun site gekocht en had nog wat vragen. Werd erg goed geholpen door de medewerker. Hij had zelfs nog wat extra tips voor ons die erg goed bruikbaar waren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. van Gelder 04-05-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Keukenloods Waddinxveen: prima service en keurige levering!

Betreft keukenloods Waddinxveen: naar aanleiding van een offerte aanvraag, kreeg ik dezelfde dag nog antwoord met daarin een keurig gespecificeerde offerte. Uiteindelijk offerte geaccepteerd en de bestelling rond gemaakt, als dank voor de bestelling kregen we een zeer mooie snijplank cadeau. Kort voor de datum van levering kregen we te horen dat de bestelde afzuigkap niet meer leverbaar was, we kregen toen het een nieuwer model als vervanger aangeboden. Dit nieuwe model was EUR 700.00 duurder, echter werden deze kosten door keukenloods op zich genomen. Levering was prima en stipt op tijd. Mijn ervaring met keukenloods in Waddinxveen is van A tot Z zeer prettig geweest.

Acm van Pul 03-05-2017 In de winkel gekocht

levering inductie kookplaat

Goede duidelijke voorlichting en advies, snelle levering uit voorraad. Met goede uitleg betreffende installatie en garantie voorwaarden

Showaiter 03-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte web winkel

De prijs kwaliteit is perfect. Een goede specificatie over het product en een heel goeie Servis met klantenservice.

Koedijk 03-05-2017 Via de website gekocht

Snel, goedkoop, goede service. Top!

We hebben al onze keukenapparatuur vervangen incl wasdroger. Het ging snel en werd netjes geinstalleerd. Prime service en meegedacht toen bleek dat ik een maatje te grote kookplaat had besteld. Goed mijn eigen fout opgelost. Top, ze zijn een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ziya 03-05-2017 Via de website gekocht

Prima service voor een goede prijs

De oven was hier het meest voordelig en de site sprak voor zich. Daarna was de bezorgservice (gratis!!!) prima geregeld

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Caspar 03-05-2017 Via de website gekocht

Goed meegedacht door keukenloods

Ik ben na de bestelling door keukenloods benaderd, keukenloods wilde (om problemen achteraf te voorkomen) checken of ik wel een vaatwasser besteld had die in mijn keuken in te bouwen is. In mijn geval niet nodig maar ik vind het een goede service dat dit gecontroleerd wordt door keukenloods.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 03-05-2017 Via de website gekocht

snel, goedkoop, correct

Vaatwasser besteld, snel mail met afspraak terug gekregen. Correcte levering. Gemakkelijk te betalen via pinnen/bancontact aan de chauffeur bij levering. Gemakkelijker kan niet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jack 03-05-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Prima prijs, kennis van zaken en snelle levering

Wij kochten een koel/vries combinatie van SMEG en een vaatwasser van Miele voor de goedkoopste internetprijs. De andere dag werd al geleverd. Na nog eens op internet gekeken te hebben bleek er op bepaalde types van Miele een cashback te zijn, maar net op die van ons niet. Heb gebeld met de Keukenloods die alsnog aanboden om de machine om te ruilen of de cashback van Miele te vergoeden. Super Service!

Pieter 03-05-2017 Via de website gekocht

Tja...?

'Inbouwteam' heeft de inbouwkoelkast goed geïnstalleerd en hield zich prima aan de afgesproken tijd. De telefonische verkoper van Keukenloods vond ik erg onprettig. Procedureel vond ik het ook matig: eerst moet de koelkast door Keukenloods besteld worden en pas na ontvangst in hun magazijn kan een afspraak voor installatie door het externe bedrijf 'Inbouwteam' worden gemaakt. Installatie van de apparatuur vindt dan weer op zijn vroegst na 5 werkdagen plaats. Al met al ben je dan zo'n kleine twee weken verder terwijl het apparaat al lang bij hun binnen is - die afstemming kan m.i. sneller. Kortom, qua servicegerichtheid kan Keukenloods nog e.e.a. verbeteren.

Astrid 03-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Heb een grote vriezer aangeschaft.
Na online te hebben gekeken telefonisch contact gehad met de winkel.
Super vriendelijk en netjes geholpen.
Al mijn vragen ook mbt de bezorging beantwoord.
Direct mijn bestelling geplaatst en netjes volgens afspraak afgeleverd en geplaatst.
Top service ook de bezorgers keurig netjes.
Koop hier zeker nogmaals.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Prima service 03-05-2017 Via de website gekocht

Klein ongelukje, maar toch prima opgelost!

We hebben gekozen voor keukenloods omdat het product wat wij zochten het goedkoopste was. Bij het verwijderen van onze oude magnetron brak helaas het frontje van glas. De beide monteurs hebben het keurig netjes weer opgeruimd. Al met al waren we dan ook heel tevreden over het resultaat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 03-05-2017 In de winkel gekocht

Topservice!!

Goede service, flexibel en oplossingsgericht!! Daarbij is de prijs in topverhouding en aardige medewerkers!!!

Eddy Gabriels 03-05-2017 Via de website gekocht

handige website - geweldige service

heel handige website - gemakkelijk om te vergelijken
2 toestellen online gekocht en deze snel en goed ontvangen via de bezorgingsdienst (gemakkelijk op te volgen)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jaap 03-05-2017 Via de website gekocht

prima combinatie keukenloods en installatiebedrijf9

prijs is laagste in nederland en het servicebedrijf heeft uitstekende monteurs.
de afspraken die worden gemaakt worden prima nagekomen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Barotti 03-05-2017 Via de website gekocht

Scherp geprijsd, niet zo snel geleverd als beloofd

Keukenloods kwam naar boven vanwege een scherpe prijs en een goede winkelbeoordeling. De keukenmachine bleek alleen niet zo snel geleverd te kunnen worden als de site aangaf. Hiervan werd na enkele dagen wel netjes bericht gestuurd en uiteindelijk kwam de levering toch weer iets eerder dan in tweede instantie aangegeven.

HHC 03-05-2017 Via de website gekocht

Dank voor de snelle , vriendelijke, vakkundige levering !

Aanschaf vaatwasser. Deskundig advies en meedenkend personeel.
Snelle levering. Professionele en zeer vriendelijke en kundige vakmensen. Dikke pluim!

MM Simons 03-05-2017 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

goed geholpen!

de winkel was overzichtelijk. wel een beetje vreemd om bij binnenkomst een soort kantoor te zien. de mensen waren druk bezig. bijna bang om te storen!

Geert 03-05-2017 Via de website gekocht

correcte aflevering/levering

uitstekende prijskwaliteitsverhouding van het product en een correcte aflevering
de website is overzichtelijk en biedt voldoende informatie

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Puck 03-05-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare service.

Ben per toeval bij deze shop uitgekomen omdat de prijzen me aanspraken heb ik voor deze shop gekozen. Service is uitstekend en de shop is betrouwbaar. De levering was correct. Beveel vrienden deze shop zeer zeker aan!

Thor 03-05-2017 Via de website gekocht

Aanrader , 1ste klasse

Beste prijs , geen voorschot , betrouwbaar , vriendelijk en behulpzaam personeel , keurig geleverd , kortweg TOP

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jos Ketelaar 03-05-2017 Via de website gekocht

Omruilen van een koelkast

Bij het bestellen van de inbouw koelkast heb ik vooral op de afmetingen gelet, en een mooie uitgezocht. Ik ben er toen van uitgegaan dat er ook een vriesvak in zit. Bij het plaatsen bleek dat dat niet het geval was, het verschil was één letter in de code. Na het plaatsen wat keurig en op tijd was gebeurd heb ik contact op genomen. De man was begrip vol en ik kon hem probleem loos omruilen voor het type met vriesvak. Na een week had ik het gewenste type met de mogelijkheden die ik voor ogen had. Geweldig dat er zo soepel is omgegaan en het begrip dat er een vergissing gemaakt is.

briels 03-05-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen

Site prima, levering prima en het advies was prima. Dit resulteert uiteindelijk in een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding!

J.Bosveld 03-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Via de site om raad gevraagd binnen 10 min terug gebeld en goede raad en keuze gegeven
Gelijk besteld en de volgende dag in huis
Echt super

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ron 03-05-2017 In de winkel gekocht
Almere

Snelle en goede service

Uitstekende voorlichting over het gewenste apparaat. Nog beter: de snelle plaatsing vlak voor Pasen zodat wij tijdens de Paasbrunch niet zonder vaatwasser zaten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.p. 02-05-2017 In de winkel gekocht

Prima winkel!

Een prima winkel waar je veel verschillende merken kan bekijken en vergelijken. Goede scherpe prijzen! Wordt netjes geholpen en levering ging zoals was afgesproken.

Sia 01-05-2017 In de winkel gekocht

Prima service.

Stond al even te wachten in de winkel en was al richting uitgang toen er een medewerker achterme aan kwam om te helpen. Deze was erbij gehaald omdat het opdat moment rdelijk druk was. Goed geholpen en dus product gekocht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alice 28-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel en perfect geplaatst

Maandagavond bestelden wij een nieuwe inbouwkoelkast. Deze is donderdag geplaatst! Veel sneller dan verwacht en zo zaten we gelukkig tijdens Pasen niet zonder koelkast.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Saskia 28-04-2017 Via de website gekocht

Prima levering!

Netjes en op tijd geleverd. De dag ervoor besteld en de volgende dag bezorgd. Ben erg tevreden en zou de volgende keer weer bij keuken loods bestellen.

Cor keeman 28-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

We hebben hier voor gekozen omdat het makkelijk is ze brengen het thuis en plaatsen het op de paats waar het moet staan en dat kon mijn man niet doen want die mocht niet tillen en dat was geen probleem ik vind dat toch heel belangrijk

bakkenes 28-04-2017 Via de website gekocht

gewoon goed!!

Besteld via de website, levering snel en goed.
service verder nog niet nodig gehad,omdat alles klopte.
tijdens ATAG weken was de prijs ook bijzonder gunstig.dat was niet terug te vinden via b.v.kieskeurig.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Quirien 28-04-2017 Via de website gekocht

extra aandacht

Goedkoop en snel waren mijn eerste redenen maar dat ik nadat ik besteld had nog even werd gebeld om te vragen voor welke afzuigkap ik het nodig had zodat ze zeker wisten dat ik iets aan mijn aankoop had zorgt er voor dat ik deze winkel zeker zou aanbevelen.

Vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tevreden klant 28-04-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goedkoop en klantvriendelijk

Klantvriendelijk en heel voordelig. Prima geholpen bij twee offertes laten opstellen. We hebben uiteindelijk gekozen voor een handgemaakte houten keuken bij een meubelmaker en apparatuur bij keukenloods. Totaalsom apparatuur voor lage prijs, krijg je nergens goedkoper. Afhandeling prettig en snel. Goed geadviseerd over wanneer beste kan laten afleveren ivm mogelijke schade die dan niet bewezen kan worden. Goed te bereiken en op de hoogte gehouden, zodat levering precies op tijd was

Cees van der Meer 28-04-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

prima service, internet, winkel en snelle levering

Via internet keuze maken en dan in de winkel nog eens het gekozen product aanraken en daarbij laten adviseren is een perfecte combinatie van internet kopen en toch een winkelgevoel erbij kunnen krijgen als je dat wilt.

Oost 28-04-2017 Via de website gekocht

Goed, ook bij het aanvragen van informatie

Op vragen m.b.t. bezichtiging in Gaanderen werd vlot geantwoord. Keurige en snelle aflevering. Mijn tekst is tekort, maar ik ben geen romanschrijver

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Frank 28-04-2017 In de winkel gekocht

Goede service en prijzen

hadden alleen apparatuur nodig voor een nieuwe keuken, en zijn goed geholpen.
Goede adviezen en goede offerte ontvangen.