Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Piet Verhees 29-12-2021

We waren op zoek naar een grote inbouwkoelkast. Een keukenadviseur adviseerde om naar Keukenloods te gaan, vele merken en goed te vergelijken in de winkel. We hebben erg goed en eerlijk advies gekregen bij Keukenloods. Eerlijk advies om niet de allerduurste te nemen, met verschillende koudezones, omdat dat met normaal gebruik in gezin niet nodig is. We kwamen uit op een Pelgrim van 1.77 m hoog, nog uitleg en tips gekregen voor het plaatsen. Nu een maand in gebruik, en echt heel blij mee!

Hans Tuitel 29-12-2021

De medewerkers vriendelijk, geduldig en deskundige advies
Goede bezorg service

Chris 29-12-2021

snelle levering goed verzorgd. Telefonisch goed voorgelicht. Hoewel het product niet voldoet aan de levensduur (na 5 jaren al grote onkosten) is op KEUKENLOODS niets aan te merken.

Sabine 29-12-2021

Contact met de klantenservice verliep heel prettig. Heel behulpzaam met het compleet maken van mijn aankoop.

WH 28-12-2021

Bestelproces ging eenvoudig en levering zeer snel. Voor aflevering wordt je prima op de hoogte gehouden van het tijdstip waarop de chauffeur voor je deur staat.

Kookster Heemskerk 28-12-2021

Wij wilden een Miele vaatwasser in onze Ikea keuken en dan is het goed oppassen. Welk type past erin? Bij geen enkele zaak kon het personeel ons goed adviseren, raadpleegden ze zelf de computer om tenslotte te melden dat ze het ook niet wisten. Totdat we bij Keukenloods Zaandam kwamen. Daar kon de dame ons precies vertellen hoe en wat. Ze wees ons de weg op hun site uit welke types we dan konden kiezen en dat die absoluut pasten. Top! Zij was de eerste die precies wist waar we op moesten letten. We voelden ons echt goed geholpen en hebben natuurlijk onze vaatwasser daar besteld. Keurige info omtrent de levering . Een echte aanrader!

Peter 28-12-2021

We zijn heel goed / aardig / netjes en correct geholpen.
De verkoper was vriendelijk en wist waarover hij praatte.

AAM 28-12-2021

Keukenloods doet wat het beloofd en een goede communicatie bij de bestelling en afhandeling van de verzending.

inductie kookplaat inventum 28-12-2021

vakkundig advies vriendelijk personeel en vlotte levering en prettig geprijsd

maurice roks 28-12-2021

zowel de prijs van het produkt, de verkoper en de bezorging was prima in orde. wij zijn tevreden klant

Frank 28-12-2021

Na een telefonisch advies van een keukenloods medewerker besloten om een AEG combimagnetron te bestellen. Snel geleverd en de functies binnen het apparaat heeft ons veel plezier opgeleverd met de kerstdagen

Esther 28-12-2021

Leuk behandeld aan de telefoon, snelle levering , wel een ingewikkelde oven maar doet het prima

Ed 28-12-2021

Scherpe prijzen. Bij onderhandelen is er vaak een betere deal. Door drukte kon de montage niet sneller helaas. Oude product gratis mee genomen

Hylkia Nas-Kersten 28-12-2021

Beste prijs/kwaliteit tov andere keukenboeren. Call center agent was zeer klantvriendelijk en behulpzaam en zou iedereen keukenloods adviseren

Lin 28-12-2021

Hele goede klantvriendelijke service, snelle en goede levering, ik zou hier zeker nog weer een keer bestellen

Eric J 28-12-2021

nette afwikkeling en levering van het bestelde product. Blijkt toch de goedkoopste te zijn :-)

Jan 28-12-2021

Goede keus, prima prijzen, snelle bezorging, Goede keus, prima prijzen, snelle bezorging

Anton 28-12-2021

Zeer tevreden over de levering van ons keukenapparatuur en de geboden oplossing voor de koelkast vanwege leveringsproblemen vanuit Siemens.

M 28-12-2021

Goed geholpen, heldere en duidelijke afspraken kunnen maken. Bezorging tot op 10 minuten nauwkeurig !!!

Alfred 28-12-2021

We zijn zeer goed geholpen in de winkel in Veendam.
Vriendelijke en deskundige verkoper, nam alle tijd voor ons.
We hebben daar een BORA kookplaat met afzuiging en een quooker gekocht en laten inbouwen door een installateur via keukenloods en dat is uitstekend verlopen.
Dus Keukenloods krijgt van ons een dikke 10.

Edith Smit 28-12-2021

Ruime keus in de webshop. Een jaar of 3 een gasfornuis gekocht, goed bevallen en wederom weer voor keukenloods gekozen. Wij hebben een gasfornuis (voor een nieuw huis) en 4 weken later een afzuigkap besteld. Het gasfornuis zelf opgehaald. Stond netjes klaar..medewerker heeft zelfs geholpen om het in de aanhanger te.zetten.
Kan niet anders zeggen dat deze winkel een aanrader is!

Timo 28-12-2021

Snelle accurate levering , helaas het artikel nog niet geprobeerd wachten op keuken renovatie

René 28-12-2021

Top afhandeling zowel tijdens de verkoop als met de bezorging. Netjes ook binnen gezet en oude gelijk meegenomen

Lippold 28-12-2021

Ik heb vergeleken met andere site,s daar kwamen jullie goed uit / levering goed , goede beschrijving , goede service .

Adri Hendrikse 28-12-2021

Snelle levering en tot in de keuken gebracht en de oude meegenomen en super aardige mensen