Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

J. Post 13-01-2022

Al jarenlang kopen wij onze elektrische apparaten bij Keukenloods waar wij altijd uitstekend geholpen worden. De laatste keer was het een Siemens kookplaat.

Nederweert 13-01-2022

Keuze gemaakt door een timmerman die houten frames van keukens maakt .Super content over de service in de winkel de bestelling en het inbouwen van de apparaten alles precies op aangegeven tijden , Petje af voor keukenloods en de service.

Neil R G Fudge 13-01-2022

Goede soepele transactie, enorme verscheidenheid aan producten tegen uitstekende prijzen. Een echte aanrader

guus mutsaers 13-01-2022

prima site, makelijke keuze mogelijkheden. prima online hulp bij vragen over de te maken keuze.

Bob 13-01-2022

Vakkundige medewerkers. Snelle levering en montage volgens afspraak. Prijs/kwaliteit verhouding orima

Jan B 13-01-2022

Prima prijs/kwaliteit verhouding en prima service. Wij werden goed op de hoogte gehouden van de levertermijn.

René 13-01-2022

Bij de Keukenloods is een enorm aanbod van keukenapparatuur en heb je keuze zat. Ook de medewerkers zijn aardig en helpen je goed om voor jouw persoonlijk het juiste product te vinden die bij je budget past. De levering van de artikelen is ook goed en je krijgt bericht als je product is verzonden en op de dag zelf nogmaals met het tijdvak van levering.

RvdVegt 13-01-2022

Prima service. Keurig op tijd en een goede, snelle montage. Uitstekende uitleg omtrent de garantievoorwaarden en het gebruik van het apparaat. Kortom uitstekend.

W. Harbers 13-01-2022

Scherpe prijzen, goede kwaliteit en snelle levering. Ik had een extra verlengkabel voor de afzuigkap besteld maar bleek hem toch niet nodig te hebben. Ik mocht hem gratis retourneren en had een dag later het geld al terug. Prima service!

Fons 13-01-2022

Heb telefonisch deze aankoop gedaan ben op een nette en correcte manier geholpen ook de aflevering was perfect

Marian Ganzeveld 13-01-2022

I am very pleased with my purchase. The item was exactly as described, arrived when they said it would, and works very well. The best is that is was several hundred Euro less than the manufacturer's listed price!

Havenaar 13-01-2022

Overzichtelijk en goedkoop, jammer dat we enkele dagen moesten wachten op de levering

Maas 13-01-2022

Altijd vriendelijk
Geven goed advies waardoor aankoop gegarandeerd goed is en helemaal na verwachting

RWF 13-01-2022

Vriendelijk medewerker.
Problemen met levering apparatuur. Samen een goede oplossing gevonden, zodat levertijd niet in gevaar is gekomen.

Peter 13-01-2022

Keukenloods is altijd één van de goedkoopsten en als dat niet zo is passen ze de prijs iets aan. En toch is de service top.

Olga 13-01-2022

Prettige winkel, ruime sortering zeer goed geholpen, goede uitleg en advies. Top dus. Gaan voor keuken apparatuur altijd naar de Keukenloods in Zaandam

Koelkasy 12-01-2022

Netjes en snel afgeleverd!
Ziet er prachtig uit en was heel erg makkelijk in te bouwen

Gerrit Harmsen 11-01-2022

Keramische kookplaat was op voorraad en vriendelijke en behulpzame bediening. De enige winkel die direct positief de vraag beantwoordde.

RoyG 11-01-2022

Prima advies en vakkundige installatie! Ook eerder al eens goed geholpen geweest door hen.

Rob 11-01-2022

Door een domme zet van een keukenmonteur een verkeerde afzuigkap besteld. De oude bleek nl helemaal niet defect, het euvel bleek in de meterkast te zitten. Dat had hij kunnen doormeten. Levering was overigens correct en op de beloofde datum. Maar toen bleek ik hem niet nodig te hebben. Na een telefoontje kon ik de afzuigkap direct kosteloos retourneren zonder gedoe. Driewerf hulde, na ook al eens een goedkope ervaring met een Boretti fornuis weet ik het zeker, ik koop voortaan al mijn keukenapparatuur bij de Keukenloods.

Bianca 11-01-2022

We hebben een siemens combi oven gekocht. De levertijd was rond de 3 maanden, maar gelukkig al na 6 weken binnen.
Voor ons ook netjes in de auto geladen, perfecte service. Dik tevreden.

Han 11-01-2022

Goede hulp bij het maken van een keuze, levering correct, compleet en op tijd

Toon 11-01-2022

Heldere site en bestelmogelijkheid. Snelle bezorging en installatie en goede klantenservice

Rolf Breukers 11-01-2022

Keurige informatie gekregen.Afspraken nagekomen. Installatie perfect geregeld.

Ritsema 11-01-2022

Ik heb mijn inbouwoven opgehaald in de winkel in Veendam. Zeer snelle en vriendelijke afhandeling en hulp bij het inladen in de auto.