Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob 07-02-2018 Via de website gekocht

Super service en de volgende dag inhuis

Keukenloods had een scherpe prijs zelfs terwijl de concurrent de BTW dagen had. En dan ook nog gewoon de service dat het de volgende dag geleverd werd. Netjes tot in de keuken geleverd en ook je oude kapotte apparatuur mee terug.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sandrine 07-02-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en duidelijke communicatie.

Keukenloods kon mij een scherpe prijs bieden voor een setje apparatuur waardoor ik heb besloten de bestelling hier te plaatsen. De communicatie over de order en de planning voor de levering verliep erg duidelijk en soepel. Ik zou deze winkel aanraden indien je een eerlijke prijs wilt ontvangen voor één of meerdere apparaten. De apparaten staan inmiddels werkend in de keuken. De stoomoven was aan de onderkant iets beschadigd (verbogen) bij levering, maar de monteur van de keuken heeft dit inmiddels aardig recht kunnen krijgen. Ik heb hiervoor dus (nog) geen serviceverzoek ingediend.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sim 07-02-2018 Via de website gekocht

Keukenhulp

Ik heb veel via keukenloods gekocht voor mijn keuken altijd oplossend gericht viel nu wat tegen
Ik vind een maand wachten voor een keukenmachine te lang

Marja 07-02-2018 Via de website gekocht

Super Service

Alles klopte, de service aan de telefoon, de prijs, de levering, het monteren. Dat hebben we toch heel vaak anders meegemaakt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henny 07-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende prijs/kwatiteit verhouding

Gewenste apparatuur is snel en makkelijk te vinden. De top 10 in de apparatuur van keuze geeft een prima overzicht van prijzen en globale mogelijkheden. Per uniek apparaat snel de specifieke specificaties te vinden. De klantenservice is zeer behulpzaam in het beantwoorden van de overblijvende vragen. En tenslotte, een snelle levering....
Het gekochte product voldoet geheel aan onze wensen en was d.m.v. de bijgeleverde instructies, snel ingebouwd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Garmt 07-02-2018 In de winkel gekocht
Veendam en Rotterdam

Altijd vertrouwd!!

De keukenloods is eigenlijk nu de enige keukenshop waar ik mijn producten koop, voor zowel mijzelf als voor mijn klanten. Het voelt altijd vertrouwd en de prijzen zijn altijd scherp en wanneer er problemen zouden zijn staan zij altijd voor mij klaar.
Tevens is er veel kennis in huis, wat altijd helpt bij het maken van de juiste keuzes. Locatie Veendam is mij het meest bekend, maar onlangs ook in Rotterdam geweest en ben daar ook super geholpen!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.K. 07-02-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

zeer goed in gebruik.

Mbt het geheel best goede service en klantenservice daar je met mensen te maken hebt is de klandizie GOED

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cvanderm 07-02-2018 Via de website gekocht

goede prijs, minpuntje in bezorging

Goede prijs, ook makkelijk dat je voor een paar euro extra ook bij levering kan betalen.
Wat ging minder:
- bij navraag naar een tijdstip van levering bij de expediteur bleek dat we de enige in de regio waren voor die dag en om die reden niet op die dag bij ons bezorgd werd... Goed dat ik belde.. Er werd een nieuwe afspraak gemaakt
- bij de bestelling heb ik gevraagd of er een bijna nieuw apparaat retour genomen kon worden. Hier heb ik geen enkele reactie op gekregen.

Arjan landman 07-02-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk en prima service

Ik ben via internet bij keukenloods terecht gekomen , en heb bij de zaak in veendam een smeg fornuis gekocht . Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan , en de levering verliep ook zeer soepel en goed . Door deze manier van service en de klantvriendelijkheid heb ik alle keuken apparatuur en keuken kasten plus blad bij keukenloods veendam gekocht .

bosgraaf 07-02-2018 Via de website gekocht

Snel geholpen, geweldige service.

Telefonisch contact opgenomen, toen gewenste model niet beschikbaar was gratis een upgrade gekregen naar een beter model. Levering was een dag later. Echt top geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H.l. van der Hulst 06-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goed tel overleg, antwoorden op alle vragen, wel ca 3 weken moeten wachten voor dat inductie plaat gemonteerd kon worden, dit kan zelf niet gedaan worden ivm monteren stekker!! Indien kookplaat niet meer werkt is dit wel erg lang!!!
Een heel vriendelijke en deskundige monteur kwam u stalleren.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Bas 06-02-2018 Via de website gekocht

Verrassend vriendelijk en boven verwachting

De medewerkers die de apparatuur kwamen plaatsen waren erg vriendelijk. De klantenservice was erg meedenkend en hadden antwoord op elke vraag. De webshop was erg gebruikersvriendelijk.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tevreden klant 06-02-2018 Via de website gekocht

Goede info, snelle levering

Telefonisch contact gehad met vragen over type inbouwkoelkast, duidelijke antwoorden gehad en zelfs aanbod om (nog) uitgebreider type te kopen voor zelfde bedrag. Snel en op afgesproken tijdstip geleverd gekregen en oude hebben ze meegenomen. TOP service

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sandra 06-02-2018 Via de website gekocht

Super tevreden, zowel over toestellen, service als levering

Vrienden vertelde me over deze site. Na een kijkje te hebben genomen op deze super gemakkelijke site, besloten om alle toestellen hier te kopen. Uiterst vriendelijk en hulpvaardig personeel aan de lijn gehad.
Levering netjes op tijd na belletje vooraf.
Zou deze site aan al mijn vrienden aanraden.
Super tevreden over alles .100% top 👍🏻👍🏻👍🏻

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 06-02-2018 Via de website gekocht

Top service, uitstekende prijs kwaliteitsverhouding.

Model was niet meer leverbaar, dit werd goed gecommuniceerd het voorstel was de opvolger leveren voor dezelfde prijs. Top!

alain 06-02-2018 Via de website gekocht

prima geregeld !

glashelder, contact center zocht naar de betere oplossing en hielpen mij met het inleggen van mijn bestelling: zo kon ik mijn internetaankopen vanuit België ophalen in de dichtstbijzijnde winkel in Nederland. Alles stond netjes klaar en ik kon het toestel zelfs vroeger dan iniiteel gepland ophalen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

FD 06-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Snelle reactie op vragen en snelle bezorging. Groot assortiment ook. Oven ga ik hier ook weer bestellen.

Tom 05-02-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Professioneel en behulpzaam. Snelle levering, mede door de flexibiliteit van de bezorgdienst. Echt aan te bevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 05-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, ruime openingstijden

Vriendelijk te woord gestaan en prima geadviseerd, nog tot laat te bereiken, zelfs op oudjaarsdag en de levering was oké

Cora 05-02-2018 Via de website gekocht

Prima service, fijn contact

Op aanraden van buurman voor deze shop gekozen. Duidelijk en gebruiksvriendelijk. Ook het contact m.b.t tijdstip van levering , waarin iets gewijjzigd was, was prettig.

Ellen 05-02-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed advies en keurig geplaatst!

Aankoop gedaan in de winkel Alkmaar. Daar uitstekend geadviseerd. Vlotte aankoop en dezelfde dag nog gebeld voor het maken van een plaatsingsafspraak. Die was helaas wel drie weken later, maar in mijn geval niet onoverkomelijk.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Snel 05-02-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima geholpen

Deze winkel werd mij aanbevolen door kennissen , en het voelde meteen goed bij binnenkomst .
Vriendelijk personeel , met zeer veel kennis van zaken .

Paul Ooijen 05-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige Siemens moterloze afzuigkap

Heel goed bellen je nog op of je het goede artikel hebt gekozen
i.v.m afzuig in je woning,wordt netjes gemonteerd en e.v.t. oude
afzuigkap meegenomen.

Frank 05-02-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Prima service

Prima uitleg over verschillende apparaten en hier de voor en nadelen van. Genoeg keuze in het assortiment

Erwin 05-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

makkelijk bestellen online, makkelijke betaling, goede communicatie, snelle levering, goede service.

Mevr. G 05-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede en nette service.

Ondanks dat er iets was fout gegaan bij de aankoop in het systeem. Na een telefoontje naar de winkel was dit snel opgelost en kon alsnog de vaatwasser snel worden geleverd. Binnen 5 minuten werden we teruggebeld met de oplossing.

Gert 05-02-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Ruime keus en prima service

Ik ben hier inmiddels een aantal geweest voor diverse inbouwapparaten. Ze hebben veel op zicht en ik kan me altijd uitgebreid oriënteren. Ook ben ik altijd prima geholpen, zowel in de winkel als na aankoop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pascal 05-02-2018 Via de website gekocht

Super blij. Vlot geregeld.

We hadden geen tijd om alles helemaal uit te vogelen. We moesten snel een afzuigkap en vaatwasser aan een goed prijs. Via het sterrensysteem vonden we al snel goed materiaal aan de juiste prijs. Werd netjes geleverd en het oude materiaal opgehaald.

Anja 05-02-2018 Via de website gekocht

Levering volgens afspraak

Ten eerste was keukenloods de enige aanbieder voor het soort vaatwasser die we nodig hadden! Het gekozen product bleek later niet meer leverbaar, en we kregen een duurder artikel voor de afgesproken prijs. De levering was keurig op tijd en het oude apparaat is direct meegenomen. Al met al een prima winkel om bij te kopen.

Ton Mullink 05-02-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Afspraak is afspraak en ontzorgen is vanzelfsprekend

Eenvoudige en goede site waar je snel je benodigde artikelen kan vinden.
De winkel heeft een keur aan artikelen met voldoende variatie per artikel.

Sylvia 05-02-2018 Via de website gekocht

klantgericht en snelle levering!

Erg klantvriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Eerder hadden we al een vaatwasser besteld voor de laagste prijs en nu een inductie kookplaat. De levering was snel en netjes. Absolute aanrader!!! Fijne, overzichtelijke webshop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 05-02-2018 Via de website gekocht

Klantgericht telefonisch advies en scherpe prijzen.

In het uitgebreid assortiment zijn er per categorie scherpe aanbiedingen op de site, bij wat meer ingewikkelde vragen zijn er medewerkers die je objectief en klantgericht telefonisch helpen waardoor je deze scherp geprijsde producten veilig kunt kopen, en je niet afhankelijk bent van een verkoper met gebakken lucht in zijn mond en dollartekens in zijn ogen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pieter van Hoogdalem 05-02-2018 Via de website gekocht

goede nakoming van de afspraken

prijs/kwaliteit verhouding. Gemakkelijk te bestellen en goede antwoorden op vragen. Vriendelijke verkoper aan de lijn.

martijn 05-02-2018 In de winkel gekocht
utrecht

mis de bon

in Utrecht hadden ze de vaatwasser in de outlet staan, mijn vriendin heeft hem opgehaald, helaas ziet niet alles erbij ook na meerdere keren om de factuur gevraagd te hebben nog steeds geen factuur gehad, ik heb nog een order staan van 3000 euro, maar ik denk er aan deze af te zeggen (is al volledig betaald KEUKENLOODS)

Officiele reactie van Keukenloods 05-02-2018

Beste Martijn,

Wat vervelend dat je nog geen factuur hebt gekregen. Heb je voor mij misschien wel een ordernummer of wat andere gegevens? Deze kan je mailen naar emma@keukenloods.nl. Dan ga ik even voor je kijken!

Groet, Emma.

Scheepers 05-02-2018 Via de website gekocht

Top!

Goede shop, duidelijke informatie. Alleen niet meteen duidelijk dat als je het apparaat de volgende dag wil hebben dat je dan van 11.00 tot 22.00 die dag thuis moet zijn.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Bo 05-02-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

ze staan je goed te woord, denken mee en adviseren gaan niet voor de snelle verkoop! We kregen nog enkele zeer bruikbare tips tijdens ons gesprek met de online verkoper

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fam Melis 05-02-2018 In de winkel gekocht
ALMERE BUITEN

Goede en snelle levering waarbij beloftes zijn waar gemaakt.

Goede prijs en goede afleverservice . Keurige verkopers en een chauffeur met gevoel voor service. Blij mee.

Fam Melis 05-02-2018 In de winkel gekocht
Almere

Goede prijs en keurig volgens afspraak geleverd.

Dicht bij huis , duidelijke website met prijzen en maten. Keurig geholpen en volgens afspraak geleverd.

Mark 05-02-2018 Via de website gekocht

Super service

We hadden in september een gasfornuis en andere keukenapparatuur gekocht bij keukenloods.nl . Van het gasfornuis was binnen 4 maand het voorste raam gebroken, dit vakt echter helaas niet onder de garantie.
Wel hebben we via keukenloods.nl een nieuw raam kunnen kopen voor een hele aantrekkelijk prijs. (Vergeleken met andere site’s was keukenloods.nl de helft of zelfs nog meer goedkoper.)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Algra-Roosma 05-02-2018 Via de website gekocht

vaatwasser

Ik vind dit echt een aanrader voor iedereen die een beetje op zijn eigen geld past.
Dit is voor mij een goede manier om waar te krijgen voor je geld.
De levering van de vaatwasser is uitstekend.
Communicatie met deze internetwinkel ben ik zeer tevreden.
Met vriendelijke groet een tevreden klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Blezer Montage Gulpen 05-02-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd top.

Alles altijd correct afgehandeld en de levering volgens afspraak. Vriendelijk personeel die je altijd te woord staan indien nodig. Dikke pluim.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Danny 05-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ze leveren perfect op aangegeven tijd.
Prijs technische zijn ze echt goed.
En zelf als er iets beschadigd is wat moeilijk te verhalen valt komen ze je tegemoet. We hebben zeker geen spijt gekozen te hebben voor de Keukenloods

Mary 05-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-Oost

Professionele service.

Ervaren en vriendelijke medewerkers en snel geholpen. Goede kennis van zaken en we kregen ook goed advies in de keuze die we konden maken met voor en nadelen gezoen de prijs.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mevr. A Pruijn 05-02-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

De shop is goed, we vonden gelijk wat we zochten. Ook het bestellen ging uitermate simpel.bedankt voor de goede service en het netjes inbouwen van de koelkast

Anne 04-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, prima service bij aflevering

Na hapering omtrent bestelling en op laatste moment afzeggen van de levering is dit toch nog opgelost, weliswaar wel 4 dagen later terwijl 24uur was gegarandeerd. Wellicht raadzaam om als bedrijf eerst zelf de fabrieksvoorraad te checken voor je beloftes doet? Aflevering prima en op aangegeven tijd, vreemd alleen dat chauffeur alleen was aangezien er een enorme koelkast naar binnen gesjouwd moest worden. Hier was dat gelukkig geen probleem omdat hulp voor handen was. Superaardige chauffeur trouwens die ondanks zijn drukke schema toch nog even de tijd nam om korte uitleg te geven en de servicevoorwaarden te benadrukken.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd

Sue 04-02-2018 Via de website gekocht

Quick and efficient - cheap too.

Product was exactly as described on line. Order process was clear and easy. Goods arrived promptly on arranged date. I will use Keukenloods again

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

BIK 03-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Zuid

service

De winkelzorg van Keukenloods is goed te noemen. Echter de nazorg ofwel de bezorgservice is abominabel slecht. Het leveren heeft 5 afspraken gekost, waarbij 1: de bezorger kwam terwijl afspraak was verzet, 2: de bezorger helemaal niet kwam, 3: de bezorger beweerde te zijn gekomen en in het systeem had gezet dat hij de oven had afgegeven, wat niet waar was, 4: de bezorger meer dan 4 uur na tijdslot aankwam. Het telkens fout lopen zorgde ervoor dat ik de hulp voor het inbouwen (na 4 missers) niet meer kon regelen en ik vervolgens E95,00 moest uitgeven om alsnog de oven in de keukenkast te plaatsen!!! Wat zelfs door de monteur als belachelijk weggegooid geld werd gezien! Zowel Keukenloods als de bezorgdienst hebben geen excuses aangeboden!! Zeer slecht

Miriam 02-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Goede service, snelle levering en zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding!
Zeer tevreden met deze service!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Jan 02-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Stadionweg

Heel goede service

Heel goed ontvangen, heel aardige geduldige en kundige verkoper, die echt de tijd voor je neemt. Echt een aanrader deze winkel.

Pascal Ooms 02-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede levering, installatie mag sneller worden ingezet

Aankoop goed in geadviseerd.

Prima levering en installatie.

Tijd tussen aankoop en installatie was langer dan verwacht.