Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fam. van der Linden 25-06-2018 Via de website gekocht

Ondanks problemen met de levering een uitstekende service!

Onze fabrikant van de inductiekookplaat had problemen met leveren. We zijn ondanks dat uitstekend geholpen.

Grada 25-06-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Met vakmanschap geïnstalleerd

Uitgebreid assortiment aanwezig in Keukenloods. Alles gaat zoals afgesproken. Monteurs keurig op tijd, vriendelijk en beleefd en met zorg gewerkt.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim uit Best 25-06-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment. Directe levering, correcte prijzen.

Groot assortiment. Betrouwbare webshop. Prijzen zijn ongeveer de laagste. Diverse merken. Nauwkeurig wordt de levertijd aangegeven

j.a.heins 25-06-2018 In de winkel gekocht
nederweert

goed service

goede voorlichting in de winkel
afspraken over de levering worden nagekomen
prijs kwaliteit verhouding is optimaal

Liesbeth 25-06-2018 Via de website gekocht

Top

Snelle en keurige levering, gratis nog wel, ruime keuze producten. Fijne webshop ook. Jammer dat je hier zoveel tekst moet inzetten.

Hans 25-06-2018 Via de website gekocht

Zeer goede informatie produkt

De site is goed overzichtelijk. Er wordt goede informatie gegeven, omtrent het produkt. De monteur die kwam monteren was kalm en vakbekwaam en heeft alles tot in de puntjes gemonteerd. Mijn complimenten voor hem!

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

marja 24-06-2018 Via de website gekocht

Prima chauffeur

op aanraden van mijn zwager bij jullie een koelkast gekocht ook vanwege het feit dat jullie de oude retour nemen.
deze stond in de schuur de chauffeur wilde echter hiermee niet door de huiskamer maar ging een blokje om, zelfs door de regen, om de koelkast combinatie in de vrachtwagen te krijgen.

Jan den Elzen 24-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, defect toestel

Keukenloods levert snel en adequaat. Personeel is bij aflevering vriendelijk en hulpvaardig.
Bestelde appsraat, BOSCH combimagnetron, bleek direct bij eerste gebruik defect. Bij aanzetten magnetronfunctie sloeg zekering door. BOSCH stuurde snel een monteur. Apparaat bleek te moeten worden vervangen. I.o.m. BOSCH besloten om te ruilen voor ander model.

Margriet 23-06-2018 Via de website gekocht

Snel een nieuwe afzuigkap in huis!

Wij hebben voor deze shop/site gekozen omdat de monteur van Siemens hier erg over te spreken was.
Het gaat super snel en hadden binnen 24 uur onze afzuigkap in huis! Keurig thuis afgeleverd binnen de afgesproken tijd.

Breukenesser 23-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige dienstverlening

Duidelijke en verzorgde website en concurererende prijzen gekozen product was niet op voorraad. Voorstel voor luxere uitvoering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Betty Rietveld 22-06-2018 Via de website gekocht

Moet wel mee leren omgaan.

Prima service en goede voorlichting.
Het pasta apparaat geeft veel mogelijkheden. Pastadeeg moet vrij droog zijn voor goed resultaat.

nebulosus 22-06-2018 Via de website gekocht

prettige hulp

Zocht een nieuw onderdeel voor mijn koelkast, en werd door de mensen van de keukenloods hierin perfect geholpen

Juliëtte 22-06-2018 Via de website gekocht

Vakwerk zoals de vaatwasser geplaatst en geïstalleerd is.

Allereerst de afbeeldingen van de medewerkers van de shop. Door XXX goed geadviseerd! Keukenloods kwam
meteen via Google op toen ik zocht op goedkope vaatwasser. Intussen draait de machine geluidloos de vuile vaat weg. Ik
heb de naam Keukenloods doorgegeven aan vrienden, collega’s en kennissen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Eric 22-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Wij kochten een vaatwasser om onze kapotte te vervangen. Deze werdt volgende dag geleverd s’avonds onze kinderen waren enthousiast en pakte hem uit. Papa zou hem volgende dag instaleren. Volgende dag bleek de vaatwasser niet te passen en mochten wij hem zonder verpakking omruilen met als betaling de verzendkosten. Zeer goede ervaring!

Stephanie uit Soest 21-06-2018 Via de website gekocht

Beste bedrijf van Nederland

Keukenspullen besteld in februari, kreeg online goed antwoord op vragen. Wat spullen zonder probleem veranderd. Bestelling paar weken laten vertragen door vertraging met de bouw. Uiteindelijk vertraagd met 4 maanden, zonder extra kosten uitstekend bezorgd op afgesproken tijdstip. Toen bleek dat de groentelade van de ijskast gebarsten was. Ik kon niet bellen maar wel bij de online factuur aangeven dat er iets kapot was. Ik kreeg geen mailbevestiging en was bijna teleurgesteld daarover toen de volgende ochtend de bel ging en daar een jongen met een nieuwe groentelade stond!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arjan 21-06-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Alles verliep soepel! Van bestelling tot levering. Alle stappen via de mail ontvangen en netjes op de hoogte gehouden van de (aangepaste) levertijd.

Christa 21-06-2018 Via de website gekocht

Keukenloods, een dikke aanrader

Via google gevonden, wat een geweldige shop. Super service, zeer klantvriendelijk en een cadeautje toe ook nog.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Els 21-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, zeer vriendelijk, goed advies

Heb een onderdeel voor de afzuigkap besteld. Weet niet of deze nodig is, adviseur zei van wel, mocht blijken dat ik het niet nodig heb mag ik het alsnog retourneren.

C williams 21-06-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Gevelgige en snel srvice

There were not so many large cooking ranges on view in the shop and none with an induction hob, but there was very good assistance from the personnel. We bought exactly what we wanted and the delivery was within a week. Excellent service.

Lokker 21-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Prima geholpen ondanks dat wij veranderd zijn van kookplaat,alles op tijd en prima geïnstalleerd,zagen bij kichen goedkoper maar kregen bij jullie voor zelfde prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. Daalman 21-06-2018 Via de website gekocht

Vaatwasser voor scherpe prijs en gewoon goed.

De vaatwasser die wij gekozen hadden was er niet. Gelukkig werd ons een super-alternatief geboden. Nog een luxer model dan die wij hadden uitgezocht. Ik moest van mijn vrouw gelijk terugbellen, dit kan niet voor die prijs zei zij nog. Wel dus.
Heel tevreden en er is "lekker" met ons meegedacht.
Nogmaals bedankt!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jenny 21-06-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hele goede service

Vakkundig personeel wist gelijk wat voor ons de beste oplossing was en nu heel erg tevreden met de nieuwe afzuigkap

Rosenboom 21-06-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Geweldig geholpen

Goede uitleg en niet opdringerig. Kundig personeel, goede prijs / kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.

Ton Zwartewaalsloot 21-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Voldoende keus en gratis bezorgen dat zie je niet overal terug,we hebben nu een oven en een vaatwasser gekocht voor een redelijke prijs

Mattijs Oosterbaan 20-06-2018 Via de website gekocht

Netjes geholpen en een prima prijs!

Prijs is prima concurrerend en daarnaast vriendelijk en goed geholpen. Openingstijden klantenservice tot 21 uur is erg prettig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fam Veen uit Meppel 20-06-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs goede installatie en goede service

Duidelijke afspraak over prijs, levering en installatie. Top!!
Prijsaanbod ontvangen via de mail, vervolgens telefonisch contact gehad om advies over de apparatuur die wij wilden aanschaffen. Wij werden gebeld voor het afspreken van een installatie datum van de inbouw apparatuur, die vervolgens keurig werd geïnstalleerd. Een echte aanrader voor de aanschaf en plaatsing van keuekenapparatuur.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K 20-06-2018 Via de website gekocht

Prima

Had hier al eerder gekocht. Nu op advies van de keukenzaak zelf de apparatuur besteld.
Geplande levering was helaas niet goed verwerkt. Met spoed levering toch op de afgesproken dag alles binnen. Keurig opgelost!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

John 20-06-2018 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd

Keurig op tijd geleverd. Ook telefonisch goed advies gegeven. Duidelijke factuur. Ik ben zeer tevreden.

Frank 20-06-2018 Via de website gekocht

Snel en voordelig

Mooie website makkelijk selecteren en goede prijzen. Snelle levering en goede communicatie. Aanrader!

ten Kate 20-06-2018 Via de website gekocht

Goede service, snel geleverd

Snel geleverd op afgesproken tijd. Oude apparaat mee retour. Meer dan tevreden en zou zeker weer bestellen.

Tines 20-06-2018 Via de website gekocht

Al wéér heel tevreden!

Goedkoop en een geweldige thuisbezorgservice! Altijd helder in communicatie. Goed telefonisch bereikbaar en direct antwoord op vragen. Bij de volgende aankoop weer Keukenloods.nl.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

AGF Van Doren 20-06-2018 Via de website gekocht

geweldige service

na bestelling is alles vlot en perfect verlopen . ik zou de volgende keer precies hetzelfde doen . Ben dik tevreden over de afhandeling

Willy 20-06-2018 Via de website gekocht

Prima en geweldige service

Ik geef een 9 omdat het altijd beter kan natuurlijk.
Maar hoe dan ook geweldige service ik had de verkeerde inbouwhoogte n deze is na een telefoontje omgezet harstikke bedankt toppie👌👍

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart 20-06-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service

In eerste instantie een Siemens vaatwasser besteld, echter na enig nadenken telefonisch overleg gehad met verkoper die mij mededeelde, dat de gekozen machine niet geschikt was de onderbouw in onze keuken.
Hij adviseerde een geheel andere siemens vaatwasser die beter geschikt was voor inbouw in onze keuken.
Hetgeen achteraf ook de juiste beslissing te zijn geweest, nadat die door het inbouwteam was geplaatst.

Alex 20-06-2018 Via de website gekocht

Vaatwasser

Ik heb een goede prijs-kwaliteit verhouding vaatwasser gevonden bij ontzettend veel keuze vaatwassers en winkels. Heb een goed advies gekregen waarna de vaatwasser door een vriendelijke monteur professioneel is ingebouwd. Uiteindelijk is mijn defecte vaatwasser probleem snel verholpen door vervanging met een nieuwe.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Patricia 20-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Fornuis was het goedkoopst hier en kon snel geleverd worden. Oude gasfornuis werd netjes mee retour genomen.

Frans 20-06-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Goede service en snelle levering

Goede ervaringen met aankopen uit het verleden, ruim assortiment en prima prijs / kwaliteitsverhouding.

Herman 20-06-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld!!

Overzichtelijk en prijstechnisch aantrekkelijk. Ruime keuze aan producten van verschillende merken.

Ronald Pierik 20-06-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede service.

Op basis van prijs en daarna goede voorlichting gehad van medewerker. Ook de levering was precies zoals er afgesproken was.

G 18-06-2018 Via de website gekocht

Goed overleg mogelijk

Goede afstemming mogelijk wat betreft bv de levering. Tijdsbestek levering van 3 uur werkt goed. Prima website dus.

Rob 18-06-2018 Via de website gekocht

Prima

Snelle levering . Goede ondersteuning . Er werd nog keurig nagegaan of de bestelde inbouw vaatwasser echt paste .

Bredanaar 17-06-2018 Via de website gekocht

Meedenken, oplossen en vakwerk afleveren: prima

De helpdesk heeft met inzet en vakkennis meegedacht en ook in de avonduren goed meegeholpen. De installateurs zijn eveneens vakmensen die een keurige montage afleveren. Goed gewerkt!

Karel 17-06-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Vriendelijk, behulpzaam bij omruilen, snelle reacties op e-mails en telefonisch goed bereikbaar. Ruime keuze.

Helene Eijkhout 16-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima fornuis

Netjes geholpen en stond binnen 5 min alweer buiten! Verder een prima fornuis ! Echt een blikvanger!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

pegasos4all 16-06-2018 Via de website gekocht

Goede service, en goede afterservice!.

Wij waren toe aan een nieuwe oven, door goed te zoeken naar een specifieke oven kwam ik algauw bij de keukenloods terecht!.

Wij hebben inmiddels de oven bijna een maand in ons bezit en zijn er zeer tevreden over.

In de toekomst wanneer wij weer iets nieuws nodig hebben ga ik zeker eerst bij de keukenloods kijken!.

Dit was onze eerste aankoop bij de keukenloods.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RS 16-06-2018 Via de website gekocht

Prima verlopen, prima telefonisch advies

Quooker combi, online gekocht. Werd heel attent teruggebeld om te controleren of dit inderdaad de juiste kraan voor mij was. Daarna uitstekend en zorgvuldig gemonteerd.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Adriana Vermeulen 16-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer gunstige prijzen??

Zag een groot fornuis op jullie site voor een zeer goede prijs. Besteld en aangegeven wanneer ik hem wilde laten bezorgen en monteren . Alles was super geregeld. Mijn volgende aankopen gaat zeker weer bij jullie gebeuren. 😁 een zeer tevreden klant😁

Francis 15-06-2018 In de winkel gekocht
Schouw

Snelle levering

Vooraf op de site informatie opgezocht. Duidelijk overzicht , en in vergelijking met anderen vergelijkbare bedrijven zeer scherp geprijsd.

Rene Hermans 15-06-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods Amsterdam Zuidoost

Geweldig advies en service

Pas een een nieuwe koelvriescombinatie van Samsung gekocht. Top apparaat. Top advies en service geleverd

Hans 15-06-2018 Via de website gekocht

Topbedrijf

Goede hulp bij het uitzoeken van produkten. Levering zonder op- en aanmerkingen. Iedereen aan te raden. Geeft rust in een verbouwing!