Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Bram 29-03-2022

Snel geleverd, prima verpakt. Volop keuze, en dat tegen een mooie prijs. Top kan KEUKENKOODS.NL zeker aanbevelen

W.A.G. Denissen 29-03-2022

Je kan de apparatuur in de vesting bekijken. Je kan de leveringsstatus heel gemakkelijk volgen. Je product wordt aan huis geleverd. Je kan afrekenen bij levering aan de chauffeur. Je oude product wordt retour genomen.

weet ik niet meer 29-03-2022

ik ben erg tevreden met mijn aankoop maar geef toch geen 10 want een min punt mijn stekker die bij mijn kookplaat was veel te kort en moest ik een nieuwe kopen en mijn monteur moest ik meer loon betalen want hij moest wachten.

Klasse 29-03-2022

Heel snel geleverd en netjes bezorgd,
We weten van al eerder dat de service goed is bij Keukenloods en dan keer je terug als je weer iets nodig hebt.

Frans en Marijke 29-03-2022

Prettige showroom en vriendelijke verkopers.
Je krijgt alle mogelijkheden om zelf rond te kijken en wordt snel en accuraat geholpen zodra het nodig is. Niets op aan te merken dus een 10.

Remko 28-03-2022

Erg goede koop/verkoop begeleiding. (*) is top. Helder en eerlijk. Duidelijk en meezoeken naar alternatieven als die nodig zijn omdat leveringen uitblijven.

Jacqueline Der van Linden van Sprankhuizen 28-03-2022

Ruime nette winkel en groot assortiment. Aardige en deskundige verkopers. Soms is het erg druk in de winkel waardoor je lang moet wachten voordat je aan de beurt bent

R. van der Wal 28-03-2022

Perfecte service. Moet de kookplaat nog installeren maar het contact was super. Ook de levering verliep volgens afspraak.

Jim 28-03-2022

Ik keek voor een nieuwe inductie plaat, kwam via iemand bij keukenloods uit. Wat een goed bedrijf. Ben zeer tevreden werd goed geïnformeerd wat er nog was op voorraad. En de monteur had het zo geregeld dat ze mooi op tijd waren op de genoemde afspraak. Mooi afgewerkt extra kosten gelijk gepind aan huis en klaar ,weer zeer tevreden met me nieuwe inductie plaat.

Paul 28-03-2022

Klantvriendelijke winkel.
Door drukte duurd het iets langer voor je geholpen wordt.
Niet alles meer op voorraad

Patty Lim 28-03-2022

De apparatuur die we gekocht hebben bevalt goed. De levering was een beetje laat in de avond, terwijl we een sms kregen dat ze tussen 18:29 en 18:49 uur zouden komen. Dit werd 21:30 uur. Op zich geen probleem, maar stuur dan geen sms.

Paul 28-03-2022

Onze oude combimagnetron ging stuk, via de keukenloods een nieuwe besteld (veel keuze en op voorraad). De volgende dag konden we de nieuwe ontvangen, inbouwen en gebruiken en de oude werd meegenomen. Topervaring!

Raymond 28-03-2022

Product was snel geleverd en netjes geleverd
Makkelijk en site en duidelijke

Jessica 28-03-2022

Netjes bezorgd en ik kon goed in de gaten houden wanneer het bezorgd werd. Bij de afzuigkap zat alleen geen afvoerbuis, had ik wel verwacht (of er had bij moeten staan dat je die apart moest bijbestellen). Verder det hij wat hij moet doen, helemaal tevreden mee!

Cecile 28-03-2022

De keukenloods is goed, vriendelijke medewerkers.vaatwasser top prijs kwaliteit goed. Mailcontact, telefonisch contact prima. Aflevering netjes.

Co 28-03-2022

Goed en vriendelijk geholpen, levering verliep soepel en goede ondersteuning

Yvonne 28-03-2022

Prima service, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering, overzichtelijke website. Je wordt via mail en sms goed op de hoogte gehouden van moment van levering.

Anne-May Kloos 28-03-2022

Vriendelijk geholpen, vakbekwaam, werd de tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen.

J.Tulling 28-03-2022

Deze winkel had als enige de Siemens inductiekookplaat op voorraad. Vriendelijk en met toewijding geholpen door verkoper met kennis ven zaken.
Het was even een ritje van 80 km, maar de moeite waard.
*****

Ton 28-03-2022

Actieve actie van keukenloods dat mijn product weer op voorraad was. Direct besteld en geleverd!

Loek 28-03-2022

Uitstekend geholpen zowel telefonisch als online. Goede afspraken gemaakt en nagekomen

Marcel 28-03-2022

Word niet gereageerd op de mail die ik gestuurd heb, dit ken ik niet van de Keukenloods, koop álle apparaten bij de Keukenloods, ook voor anderen als die mij vragen om te plaatsen.
Officiele reactie van Keukenloods 30-03-2022

Beste Marcel,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat je een email hebt gestuurd, maar dat je nog geen reactie terug heeft gehad. Heb je inmiddels al een reactie terug ontvangen? Zo niet, dan kijk ik graag met je mee. Daarvoor ontvang ik graag naar welk mailadres of filiaal je een mail hebt gestuurd en bij een aankoop je ordernummer via emma@keukenloods.nl.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Milja 28-03-2022

de service is erg goed, de gemaakte afspraken worden goed en tijdig nagekomen. Erg fijne communicatie :)
Met het installeren werd zelfs het afval weer meegenomen, waar je anders blijft zitten met een hoop piepschuim en karton, was mijn keuken na de installatie van de vaatwasser even opgeruimd als daarvoor. Chapeau!!

kemp 28-03-2022

wij zijn zeer tevreden over jullie het bezorgen was perfect hij zelfs eerder dan verwacht en hij heeft de oude droogtrommel meegenomen

John Toussain 28-03-2022

Deze winkel opgekregen van mijn zusje, eerlijke prijzen, goede service, snelle levering en vriendelijke mannen bij de levering, alles bij elkaar prima gevoel bij deze winkel :-)