Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

assiebo 21-09-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf

De koelkast werd helaas niet op z'n plek gezet (en uitgepakt) maar de oude koelkast werd wel meegenomen.
Aardige en beleefde bezorger.
De bestelling verliep vlot.

welters 21-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Zeer behulpzaam via mailcontact. Geven juiste advies (typenr en maat).
Komen hun afspraken meteen na.
Bezorging gaat snel en op afgeproken tijdstip.
Je weet zeker dat je de goedkoopste prijs bij hun betaald. Verder zoeken is zonde van je tijd.

Martien 21-09-2017 Via de website gekocht

Voordelige keus, vlot bezorgd

Ik kwam na vergelijking op Keukenloods uit als voordelig alternatief voor de gewenste inbouwkoelkast. De bestelling werd vlot geleverd, de oude werd netjes meegenomen. Ik had gehoopt dat de bezorger wel het verpakkingsmateriaal zou meenemen, maar dat was niet het geval. Het betrof een zogenaamde onderbouw-koelkast die prima zelf in te bouwen was. Daarvoor was materiaal en een duidelijke beschrijving aanwezig. Al met al ben ik heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Dinos_39_ 21-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige en zeer snelle service !!!

Absoluut tevreden met deze webwinkel die eene dag besteld en de volgende dag naar huis gebracht in de afgesproken tijdstippen, die chauffeur heeft tot binnen in het huis gebracht het was niet echt nodig maar om dat hij zag mij nog met krukken lopen heeft hij het gedaan en snel was die weer weg.
Heel veel bedankt voor deze service.
Het gaat om een vrieskast van ZFT11114WA Zanussi vriezer hellemaal in zijn originele verpakking geleverd, verpakking weggehaald en de volgende dag in werking gezet, inmiddels iets méér dan 2 weken in gebruik en alles gaat prima tot nu toe heel stil voor zijn klasse, absoluut tevreden.
Het bedrijf verdient een grote compliment van mijn, goed werk !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anouk 21-09-2017 Via de website gekocht

Zeer professioneel

Hele fijne webshop en een super service. Ik heb een onderbouw vriezer en koelkast gekocht en bij levering was er een apparaat beschadigd. Ik kreeg meteen netjes een email dat ze dit zo niet aan mij konden leveren en dat zij met spoed een nieuw apparaat hadden besteld en dat ik bericht zou krijgen zodra deze binnen zou komen. Op het moment dat hij binnen kwam ben ik keurig gebeld om een bezorgafspraak te maken.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chris Koot 21-09-2017 Via de website gekocht

Niks mis mee

Alleen maar positief, heb niet eens naar een andere aanbieder gekeken. Volledige inkoop, vervoer, aflevering en betaling (PIN) onder controle en herleidbaar. Alleen maar lof.

Sofie Dirkx 21-09-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Goede service en topapparaten

In de winkel zelf goed en snel geholpen met al onze inbouwapparatuur. Vervolgens via de mail de offerte definitief gemaakt. De apparaten kwamen op de afgesproken dag en tijd en zijn echt top!

Mark 21-09-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam ZuidOost

Goede service en advies

Vriendelijke personen en niet opdringerig. Ruime keuze in de winkel. Goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.

M 21-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon top.

Duidelijk webshop, goede prijzen goedkoper als andere met zelfde garantie,snel contact en snelle levering op de dag die je zelf bepaald.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Astrid 20-09-2017 Via de website gekocht

Laagste prijs, prima service en snelle levering

Snelle levering, prima service. Op verzoek werd half uur voor levering gebeld. Veruit de laagste prijs. Ben erg tevreden met de aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alexander 20-09-2017 Via de website gekocht

Goed meedenken

Site nodig uit tot vergelijken van verschillende modellen inductieplaten, geeft goede installatie tekeningen erbij en komt na een keuze (soms) met een mooie extra aanbieding (= leuke verrassing!). Het telefonisch consult wat alsnog nodig was, is snel, vriendelijk en tot tevredenheid afgerond. Levering precies conform afspraak en montage ook snel en vriendelijke afgehandeld, ook rondom betaling.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jerel 20-09-2017 In de winkel gekocht
Almere

Persoonlijke service en scherpe prijs!

Persoonlijke aandacht door verkoper in de winkel en goede service voor vaste klant. Afspraak =afspraak.

P. Witsen 20-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed en snel

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel en een snelle levering! Er wordt geen onnodige informatie verstrekt en geen onnodige verkoop praatjes gehouden. Ook de levering was prima op de afgesproken tijd en de chauffeur erg vriendelijk.

R.Roffel 20-09-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Keurig geholpen en prima uitleg over de combi oven .

Duidelijk uitleg gehad ,ook over andere ovens .
Maar toch voor de zanussi gegaan . Top
De levering werd ook keurig afgeleverd en binnen gebracht . Prima service

Peter 20-09-2017 Via de website gekocht

prima webshop

gaskookplaat besteld met afleverdatum. Alles keurig op datum en afspraak bezorgd.
prima verzorgd. aanbevelimg!

Jan B 20-09-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel

Goedkoop en snel binnen de afgesproken tijd geleverd. Voldoende keuze op de site. Keuze uit afhalen of bezorgen

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Bodde 19-09-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

geweldige service

Wij vonden de keukenloods in Gaanderen een geweldige winkel we werden goed geholpen door de verkoper, hij had ons goed geadviseerd voor ons nieuwe inductieplaat .Pluimpje voor het team van de keukenloods Gaanderen. De inductieplaat werd op tijd afgeleverd zoals afgesproken was.

Janny beumer 19-09-2017 Via de website gekocht

Eind goed al goed

Na een foute start is alles helemaal goed geregeld verkeerd product besteld is retour genomen en na wat informatie het juiste besteld en geleverd binnen paar dagen

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Prontoship 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service

De koelkast werd door een bijzonder vriendelijke jongeman geleverd. Ondanks de trap, die prima te doen was, maakte hij geen enkel probleem en bleef heel vriendelijk.

Richard WK 19-09-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Duidelijke omschrijving en foto's. Het geleverde product is geheel naar wens en de beste prijs met de langste garantie. 1 jaar langer dan standaard.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

G M Bos 19-09-2017 Via de website gekocht

Dhr. Bos

Deze Shop heeft mij / ons grote klasse getoond , direct al bij onze eerste aankoop .
zouden we weer apparatuur nodig hebben dan is deze Shop weer ons nummer 1.
Klasse , een echte aanrader !!!!

Enspijk 19-09-2017 Via de website gekocht

Super meegedacht !

Ons fornuis kwam aan in een kapotte doos en de vestiging Utrecht belde ons op vakantie op om te melden dat ze uit zichzelf een nieuwe besteld hadden.

Top service !

Leendert Los 19-09-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed advies, zeer goed meedenken, zeer goede service

Gekozen op aanbeveling schoonzoon. Kundig geholpen een goed alternatieven aangegeven. Meegedacht met onze wensen. Installatie goed verlopen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Noordt 19-09-2017 Via de website gekocht

Goed en op de afgesproken tijd geleverd

De ijskast die ik bestelde is prima afgeleverd en doet het uitstekend. De bezorging is op de afgesproken tijd gebeurd. Er is alleen geen aflevering binnen 24 of 48 uur. Men heeft de spullen namelijk niet altijd op voorraad.

Teevanha 19-09-2017 In de winkel gekocht
Nederweert.

Goed advies en snelle levering met montage.

Je kunt online een keus maken uit de vele aanbiedingen, en daarna eventueel toch fysiek naar een winkel gaan. Ik zou deze winkel zeer zeker aanbevelen aan familie en vrienden. ( Heb ik al gedaan trouwens )

Andrea Albers 19-09-2017 Via de website gekocht

Top vriendelijke klantenservice!

Perfecte uitleg produkt snel bereikbaar!Fijn om met technische vragen goede oplossingen en snel handelen tot en tevreden resultaat te komen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van ZUTPHEN 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Na telefonisch contact, via mail besteld.
Alles verliep zonder problemen.
We kunnen de keuekenloods zeker aanbevelen.

Geurt-Jan 19-09-2017 Via de website gekocht

Van SMEG tot Miele

Hoewel ik in 1e instantie een SMEG had gekocht en bezorgd gekregen zag ik een aanbieding van een Miele. Die paste ons nog beter. De Miele werd bezorgd en de andere machine weer mee terug. Top geregeld!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Johnvdl 19-09-2017 Via de website gekocht

Zo het hoort ! Met plezier besteld

Prijs, kwaliteit verhouding zijn de reden van mijn bezoek !!
Beleefdheid en accuratesse maken het hele plaatje af !!
Het geintje tussendoor mag er zijn ! Dat geeft aan dat men er met plezier werkt !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

JanHu 19-09-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Vaatwasser gekocht bij keukenloods. Type welke ik had uitgekozen was uitlopend, maar ze hadden een nieuwe serie (duurder) welke tegen het zelfde bedrag geleverd kon worden. Volgende dag al geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

eurojojo 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service zonder problemen

Prima webshop met goede service bij aflevering. Bestellen ging prima op heldere site. Beste prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

willemiensiebers 19-09-2017 Via de website gekocht

goede service duidelijke site

Al enkele dingen besteld goede service als iets het niet naar behoren doet ook snelle levering en bij telefonisch contact ook prima en prijzen laag

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 19-09-2017 Via de website gekocht

Even wachten

Op maandag een BGS5A33S Bosch Bagless stofzuiger besteld (vanwege de laagste (actie) prijs), deze is op de donderdag er na afgeleverd, waarschijnlijk heeft Keukenloods veel artikelen niet op eigen voorraad, waardoor de levering iets langer duurt, maar in ons geval was de scherpe prijs het belangrijkst!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

w m willems 19-09-2017 Via de website gekocht

perfect

Zeer duidelijke website, goed overzichtelijk, zeer veel keus en snelle levering.
Ik heb al vaker wat besteld bij Keukenloods.
Prima en perfect.

Laurens 19-09-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Zaandam

Goede deal en prima levering

Na een bezoek aan het Bosch inspiratiehuis een mooie oven van Bosch gevonden. Deze bij de Keukenloods in Zaandam besteld nadat we goed geïnformeerd waren. Dit deden wij bewust omdat als er problemen zijn wij dan bij een fysieke winkel kunnen aankloppen met een goede service.
We moesten even geduld hebben omdat de fabrikant hem moest leveren. Eenmaal geleverd en geïnstalleerd krijg ik nu de meest fantastische maaltijden voorgeschoteld door mijn vrouw😃! Ik had haar geen beter kado kunnen geven!

Paul 19-09-2017 Via de website gekocht

Klasse dienstverlening

Geweldige dienstverlening zoals je die hebben wilt. Meedenken, goed advies, super dienstverlening! Ook na de verkoop eeg goede opvolging!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MeneerAart 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service, product oke

On line inbouwkoelkast van bosch besteld. Bestellen en levering waren goed (levering de volgende dag).

Voor wat betreft het product: de handleiding is gemaakt voor een groot aantal koelkasten en kwam wel heel weinig overeen met de koelkast die ik gekocht heb. Ook werden er veel meer en andere schroeven meegeleverd dan de handleiding aangaf. Dit zorgde voor veel onduidelijkheid bij het inbouwen. Ook zitten er bepaalde attributen bij de koelkast als een eierhoudertje, de afmetingen zijn onhandig waardoor het (bijvoorbeeld) niet in de deur past.

Al met al: website was redelijk duidelijk, levering was goed, product zelf werkt goed, alleen de handleiding laat nogal wat te wensen over.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

v/d Heiden 19-09-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Deze site bood direct het gevraagde tegen een redelijke prijs. De levering was binnen een paar dagen en was. compleet en goed.

K. Bakker 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima

Gebruiksvriendelijke site. Nette levering die echt binnen het afgesproken tijdsblok kwam. Bestelling te volgen en een medewerker belde nog om aan te geven tussen welke tijden de chauffeur kwam, zodat je zo kort mogelijk thuis hoeft te wachten.

Frans Ceresa 19-09-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Goede deal.

Alles vakkundig en volgens afspraak geïnstalleerd. goed advies bij aankoop. Meer kan ik er niet over zeggen. Is slechts een kookplaat als vervanging van een andere.

ck 19-09-2017 Via de website gekocht

Fast and friendly customer responce, sharp price offer

My overall experience with Keukenloods is good. Very fast and friendly customer support. Due to reasons I had to delay the apparaten delivery date many times. Keukenloods helped a lot. Although some mistake was made on final delivery date, luckily all when fine.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service, goed advies en snelle levering

Ik ben via kieskeurig.nl op deze website gekomen en ik heb telefonisch contact gehad omdat ik een aantal vragen had. Prima geholpen dus meteen telefonisch besteld.

R. van Putten 19-09-2017 Via de website gekocht

Overleg.

Ik heb goed, snel en een duidelijk verhelderend telefonisch overleg gehad met keukenloods Veendam om tot aankoop te kunnen overgaan. De koelkast was aan mij al door Pelgrim medewerkers aangeboden als mogelijke vervanger maar ik moest eerst technisch overleg met uw mensen in gang zetten omdat de maten toch iets anders waren als bij mijn vorige koelvrieskast ( inbouw ) en bovendien was de aankoop via keukenloods veel gunstiger van prijs dan wat pelgrim mij had geboden, maar dat had ik reeds via website uitgezocht.

Henk en Annemieke Smeele 19-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service

keukenloods is in één geweldig, goede service en er wordt goed meegedacht, ondanks dat je via internet bestelt, wordt er gebeld of je de maten wel goed heb gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans van der Meeren 18-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Had een kookplaat besteld en voor dat hij binnen was al weer telefonische afgemeld. Omdat de huidige kookplaat nog goed te was.
In het gesprek afgesproken dat ik hem bij de bezorgen gelijk terug te geven en een mail te sturen dat ik de order zou cancelen.
Zo is het ook gebeurd! en 2 dagen later was het bedrag al terug gestort op mijn rekening.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nol 18-09-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop met een geweldige keus.

Keukenloods heeft een enorm aanbod voor alles wat je nodig hebt in de keuken. De site is erg gebruiksvriendelijk. De klantenservice maakt zijn naam waar! De levering kwam in de afgesproken week.

Marielle 18-09-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed geregeld

We zijn prima geholpen en ook het afspreken is heel goed gegaan. Is super op tijd afgeleverd. We hadden een budget en daar hebben ze zich keurig aangehouden

Constant 18-09-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Bestellen en bezorgen ging heel vlotjes. Alleen bij bezorging is wat schade ontstaan. En klantenservice denkt bij eerste mail niet na over oplossing en reageert helemaal niet meer op vervolg mails. Zonde.

Officiele reactie van Keukenloods 19-09-2017

Beste Constant,

Wat vervelend dat er schade is ontstaan bij de bezorging en dat er niet gereageerd wordt. Zou je mij misschien jouw gegevens + ordernummer toe willen sturen op emma@keukenloods.nl. Dan ga ik het even uitzoeken. Alvast bedankt.

Emma | Keukenloods.nl

John 18-09-2017 Via de website gekocht

Super geholpen!

Kookplaat gekocht bij Keukenloods. Bleek uiteindelijk niet de goede. Zowel bij aankoop als bij retour zending zeer correct en vriendelijk geholpen!

Mieke van Soest 18-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Na het bestellen en ook betalen van een door mij verkeerd besteld artikel werd ik heel vriendelijk te woord gestaan. Bestelling werd zonder meer geannuleerd en het geld werd binnen een paar dagen teruggestort. De nieuwe bestelling werd helemaal naar wens geleverd.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -