Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ron 11-04-2022

Overzichtelijke webshop met aantrekkelijke concurrerende prijzen. Voor deze webshop gekozen omdat de levertijden kort zijn en ook op de hoogte wordt gehouden van de levering.

Jan van Riel 11-04-2022

Omdat ik al meer spullen hebt gekocht ben ik weer naar keukenloods geweest en spullen heb gekocht en dat is prima bevallen , we goed op de hoogte gehouden wanneer de sullen er zouden zijn en komen ve de pandemie is en was het nietmakkelijk om te leveren , maar alles is prima in orde gekomen en is heel mooi geworden bedankt Keukenloods Almere vr gr J

Kini Smit 11-04-2022

Goede en snelle service, leuk geholpen aan de telefoon, beslist een aanrader

A. Noordegraaf 11-04-2022

Kookplaat voordeligste bij vergelijking, leveringsproces prima te volgen en op afgesproken datum in goede orde ontvangen!

Eric 11-04-2022

Ruime keus, makkelijk te overzien en gebruikers vriendelijk en snelle levering en voorwaarden

Mieke 11-04-2022

Fijne vriendelijke medewerkers. Heel behulpzaam en flexibel. Ik ben enorm tevreden

Nouwen 11-04-2022

Vriendelijk en behulpzaam winkelpersoneel, de montage was ook perfect een vriendelijke en kundige monteur.

Martina 11-04-2022

Duidelijke informatie gekregen op de site en na telefonisch contact de afzuigkap besteld.
Kreeg snel een track en tracé zodat ik wist wanneer alles bezorgd zou worden.
Alles netjes afgeleverd.

Rob 11-04-2022

Prima advies, perfecte en snelle levering, geweldig product (Stoves oven). After sales service is vlekkeloos, kortom, aanrader!

Nico 11-04-2022

Duidelijk en deskundig advies gekregen van de medewerker van De Keukenloods in Almere Buiten over de aankoop van een nieuwe afzuigkap. Prijstechnisch bleef Keukenloods voor de gekozen oplossing ook gunstig t.o.v. de concurrentie.
Afzuigkap is inmiddels geinstalleerd door Keukenloods montageservice en werkt naar behoren.

Richard 11-04-2022

Gewoon beste prijs en uiteraard service
Induktie kookplaat met oven gekocht mooi op tijd geleverd en netjes afgeleverd.
Na plaatsen bleek knop niet goed te sluiten even gebeld en nieuwe ontvangen.
Niet moeilijk doen top.

Edwin 11-04-2022

Netjes geholpen en super service van de monteur. De installatie was netjes en liep erg vlot.

heerlijk koel man 11-04-2022

Inbouwkoelkast binnen 24 uur geleverd, helaas wel enige lichte schade (krassen) aan de deur, maar omdat het inbouw is vond ik dat geen probleem. Dus een 8 voor de snelle service.

Huub 11-04-2022

Bestelling ging probleemloos en keurig op tijd bezorgd. Al eerder spullen besteld, ook tevreden over.

T Yapar 08-04-2022

The company is reliable and gave constant information about my order. Unfortunately, the problem was caused by the main manufacturer. The raw material crisis in the world. I waited for about 5 months and they brought my order without reflecting any price difference.

jerome 05-04-2022

Keukenloods doet wat ze beloven, keer op keer. Fijne hulp. Levering wederom op tijd en klachtenvrij.

linden 05-04-2022

Via internet een inductieplaat gezocht kwam bij Keukenloods Drunen uit.
Had de keuze al gemaakt voor ik naar de winkel ging, kreeg daar toch nog uitleg over formaat en bediening van medewerker.
Bestelling volgens afspraak op tijd binnen.
Gewoon goed dus.
Ik vond wel dat de mensen die daar schoonmaakten wel iets konden zeggen of aankijken.

Peter van Damme 05-04-2022

Nadat ik een keuken bij een andere firma had besteld en deze niet een oven kon leveren, op de site van keukenloods gekeken. Duidelijke site en de volgende dag kon ik mijn oven ophalen en nog goedkoper ook. Top service. Bedankt

albert 04-04-2022

scherpe prijs, top materiaal, snel geleverd uit voorraad, voor herhaling vatbaar

Hulsman 04-04-2022

Attente installateurs. Efficiënt te werken gegaan en op tijd en keurig werk geleverd.

PietSnijder 04-04-2022

Goede communicatie. Netjes bezorgd, alleen in de ochtend terwijl we de middag hadden opgegeven. Gaf gelukkig geen problemen. De volgende bestelling gaat weer naar KeukenLoods

Johannes 04-04-2022

Eerst op de site gekeken en daarna gebeld met een medewerker en na een positief antwoord direct besteld.
Product werd de volgende dag zowals beloofd netjes op tijd afgeleverd en het defecte apparaat mee retour genomen.

Nic 04-04-2022

mooie kookplaat, alleen jammer dat de levering een aantal keren moest worden uitgesteld, overigens wel steeds via de mail op de hoogte gehouden.

WIlco 04-04-2022

AL onze keukenapparatuur bij keukenloods gekocht. Goede deskundige service en wat ik elke keer gezien heb de laagste prijs. Wat ik ook belangrijk vindt en waar zij zich ook aan houden is afspraak is afspraak.
Bestelling werd ook keurig op de afgesproken datum geleverd en keurig op de plaats neergezet.
Ik kom er zeker terug

Namlot 04-04-2022

Deskundig advies, snel en zeer vriendelijk geholpen. Prijs/kwaliteitverhouding prima