Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dennis Mulder 16-07-2018 In de winkel gekocht
Drunen

Top service, zéér tevreden!

In de winkel besteld en afgesproken de koelkast te laten bezorgen op afroep. Dit was geen enkel probleem! Een belletje om een bezorgafspraak te maken was voldoende. Na het maken van de afspraak netjes een bevestiging via email. De prijs van de koelkast bleek in de tussentijd iets gedaald te zijn, het verschil werd van de initiële prijs afgehaald. Super netjes, top service! Bij bezorging heeft de bezorger zelfs even geholpen de koelkast op zijn plaats te zetten, iets wat normaal gesproken niet tot het takenpakket hoort. Kortom; alleen maar tevreden over de gang van zaken!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Boerema 16-07-2018 Via de website gekocht

Prettig zaken doen

Na de offerte, keurig teruggebeld om aantal zaken door te spreken. Medewerksters denken goed mee en hebben veel product kennis. Prijzen zijn scherp.
Wij kunnen iedeeen de Keukenloods aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Molly Verbeek-Schiesser 15-07-2018 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd.

Had nog nooit van deze shop gehoord, maar hij kwam op internet als goedkoopste naar voren.
De plaatselijke winkel was 500,00 euro duurder.

j v d kruijs 14-07-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods Nederweert

Prima bedrijf

Worden netjes te woord gestaan prima uitleg en service de aflevering was mooi op afspraak en opde juiste tijd

Meijer, Bant 13-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en prijzen

Voor mijn nieuwe woning had ik 2 weken geleden een nieuwe combi-oven en inductie kookplaat (beiden Siemens) besteld.
Deze werden netjes op de afgesproken dag geleverd door de vervoerder die ook de oude apparatuur weer mee retour nam.
2 dagen later laat prompt de vaatwasser het afweten en ik bestel op zondag avond een nieuwe. De volgende ochtend werd ik gebeld door een medewerker van keukenloods met de mededeling dat het door mij bestelde apparaat (AEG) voorlopig niet te leveren is en of hij met mij samen kan kijken naar een alternatief. Dus samen hebben we gekeken naar de alternatieven en uiteindelijk dan ook een Siemens vaatwasser besteld. Deze werd donderdags afgeleverd en staat inmiddels al weer een week mijn afwas te doen. Wat een genot. Ik ben erg tevreden met het feit dat men mij netjes gebeld heeft om een alternatief te bestellen, daar waar andere bedrijven je gewoon lang laten wachten en dan alsnog met bericht komen dat er lever problemen zijn.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Erik 13-07-2018 Via de website gekocht

Top service!

Bestelde artikel was niet leverbaar, vanuit Keukenloods een beter product voor dezelfde prijs geleverd gekregen. Hiermee ons totaal positief verrast !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Only 13-07-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede prijs kwaliteit aanbod.

Een van de weinige winkels waar je nog losse apparatuur kan kopen. Tevens een mooi aanbod en heldere website.

Gaby 13-07-2018 In de winkel gekocht
VEENDAM

Top koelkast

Ik ben super geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe koelkast . Bij binnenkomst werd ik gelijk vriendelijk ontvangen door de werknemers en die lieten mij eerst zelf door de winkel kijke wat ik erg prettig vind en met vragen kon ik gelijk terecht. Nu heb ik een hele mooie lichtblauwe smeg koelkast. Zeer te vreden mee , top service en erg vriendelijk!

HD 13-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik heb hier vaker iets besteld, ze zijn zeer vriendelijk. Daarnaast mijn extra complimenten voor Paul!

Myrna 13-07-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede prijs en keurig precies op tijd bezorgd

Super service. Van alle bezorgers voor mijn nieuwe huis waren zij de enige die precies op de afgesproken tijd kwamen😁. Ook een goede prijs voor de apparatuur. Nergens goedkoper gezien

J. Tait 13-07-2018 Via de website gekocht

Snel service

Levering was verkeerd maar netjes opgelost en binnen een dag weer geleverd.
Website is makkelijk kon alles vinden wat ik zochte. Goed assortiment met goed produkten.

Peter 13-07-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede technische uitleg en service

Groot en een overzichtelijk assortiment en een geduldige met kennis uitleg over het te kopen product

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Serge 13-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goed product,

Snelle levering, precies tussen de aangegeven momenten. Binnen 1 dag. En de DOC bevalt super goed. Prijs van product nergens goedkopen kunnen vinden.

Teelke Brouwer 13-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekend geadviseerd en geholpen.

Gewoon zoals je wilt, maar nog een beetje meer. Alles verliep op rolletjes. Personeel erg geschikt. Vanaf
de vraagstelling T.m. De installatie: Alles prima!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Danny 13-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en dienst

Gebeld voor wat extra info, werd deskundig te woord gestaan met alle hulp. Meteen bestelling gedaan en de volgende dag bezorgd. Topservice

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Philip 13-07-2018 Via de website gekocht

Fantastic pre-sales service; delivery ok

I have gone with Keukenloods for 3 purchases so far. Great prices (usually the lowest around) and fantastic sales assistance on the phone in order to try and set up a delivery lift so that my oven, dishwasher, and now new refrigerator didn't have to be brought up the steep stairs. Delivery took much longer than I thought and it was disappointing that this time they would not unpack the refrigerator nor take any of the packaging away with them when I unpacked it.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Lian 13-07-2018 Via de website gekocht

Doen wat er beloofd word

Gewoon heldere site fijne telefoonmederwerkers geen smoesjes maar doen wat gezegd word...kortom zo hoort het

Cees 13-07-2018 Via de website gekocht

Keukenloods , goede prijs en levert een perfekte service

Makkelijk bestellen en betalen en een snelle levering . Dit is vooral handig als er een belangrijk huishoudelijk apparaat defekt geraakt is .

Idz 13-07-2018 Via de website gekocht

Goed alternatief aanbod bij niet vooradige kookplaat.

Wegens het niet voorradig zijn van een kookplaat op de website direct een nieuwer type aangeboden gekregen voor dezelfde prijs als onze eerste keuze.

Henk Mulder 13-07-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Prima service

Nemen de tijd en denken mee. Zelfs na de officiële sluitingstijd werd de telefoon nog bemand en werden
onze vragen beantwoord.

W. de Brouwer 12-07-2018 Via de website gekocht

Rutte kan van Keukenloods leren v.w.b. waarmaken beloftes

Ik heb al eerder iets besteld en net als toen, ging het ook deze keer weer prima.
Men maakt waar wat men beloofd. Rutte zou wat dit betreft nog veel van keukenloods kunnen kleren.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Officiele reactie van Keukenloods 12-07-2018

Beste W.,

Bedankt voor het compliment, leuk om te lezen en fijn dat je zo tevreden bent. Zou je mij misschien een mail willen sturen met hierin je ordernummer? Dit mag naar emma@keukenloods.nl.

Alvast bedankt!

Groet, Emma.

Bert 12-07-2018 Via de website gekocht

Super geregeld!

Gewoon alles heel duidelijk en goed geregeld!!!
De website is duidelijk en overzichtelijk en het bestellen en bezorgen gaat ook heel makkelijk en snel!!

Soum 12-07-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Heel vriendelijk personeel.

Per toeval uitgekomen bij Keukenloods. Goed geholpen en vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker terug.

Daan Post 12-07-2018 Via de website gekocht

Veel mogelijkheden in service!

Bij keukenloods.nl zijn veel mogelijkheden te bespreken met betrekking tot de leveringen van de goederen. Er is veel keuze in soorten en merken. En daarnaast hebben ze altijd de laagste prijs!

Audrey 12-07-2018 Via de website gekocht

Pech gehad met de bestelling maar alles kwam goed

Ik werd ontzettend vriendelijk en geduldig geholpen .En de service voor 9.30 besteld zelfde dag in huis geweldig het kan echt .Jammer dat het bij mij mis ging met de verkeerde kleur maar dat werd goed opgelost met een messenset en wat ik ook heeeel fijn vond dat ik het prijsverschil terug kreeg .Echt een dikke vette pluim

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Henk 12-07-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Goed geregeld en op tijd geleverd en oude koelkast retour. .

2 producten besteld , vriendelijk personeel en goede service en retour nemen van oude apparaten is eveneens geweldig.

René 12-07-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam zuidoost

Goede en snelle service

Zowel bezoek aan showroom en montage zijn prima verlopen. Afspraken zijn nagekomen en een scherpe prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Nettie de Bruijne 12-07-2018 Via de website gekocht

Meedenken en prima advies .

Via derden bij Keukenloods terecht gekomen.Bij telefonisch contact prima advies gekregen. De afhandeling van de bestelling is ook snel en goed verlopen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Miranda Peterse 11-07-2018 Via de website gekocht

Top!

We waren op zoek naar een niet al te dure maar wel goede afzuigkap, naar wat afzoeken kwamen we terecht bij keukenloods. Top! Snelle levering duidelijke site, zou er zo weer wat bestellen

Nap 11-07-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Mee denken

In overleg met verkoper juiste product aangeschaft, goede opstelling producten, zeer te vrede met de oven

Mieke 11-07-2018 Via de website gekocht

Heldere communicatie, goede prijzen en levering.

We wisten precies wat we wilden hebben en hebben daarbij enkele leveranciers vergeleken. De communicatie bi Keukenloods was helder en we kregen goed advies. Goede prijsonderhandeling gehad en daarna alles volgens afspraak verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MZ 11-07-2018 Via de website gekocht

Prima ervaring

Prima ervaring - vriendelijke klantenservice, duidelijke informatie over de levering en overzichtelijke website.

Goede keus 11-07-2018 Via de website gekocht

Goede aankoop

Wederom is er geleverd wat besteld was op het afgesproken tijdstip. Makkelijk om vooraf producten qua uiterlijk, technische gegevens en prijs met elkaar te vergelijken.

smeets 10-07-2018 Via de website gekocht

prima service

goede service ,duidelijke productomschrijving en een snelle en keurige levering van de producten en vriendelijke bezorger

P.Tamis 10-07-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Geweldige service en vriendelijke mensen

Mooi overzichtelijk. Niet duur en in de winkel waar ik was behulpzaam en vriendelijk. Goede service.

Ananda Yoga Hilversum 10-07-2018 Via de website gekocht

Prima Quooker kraan en snelle levering voor een goede prijs!

Via de Keukenloods heb ik onlangs een Quooker kraan gekocht. Ben er erg blij mee en hij werkt naar volle tevredenheid. De filmpjes op de site waren heel duidelijk maar ik had wel hulp nodig van een service medewerker voor het kiezen van het juiste model kraan met juist type bolier. De info op de site kan daarover nog duidelijker. Dat heb ik ook doorgegeven aan de medewerker.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Léon Puts 10-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Alles super geregeld, vriendelijk mensen, goed logistiek. Goed advies. Prijs kwaliteit is oke. Veel keus

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W.F. van den Broeke 09-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Via de site van Keukenloods een vaatwasser gekozen. Bij vergelijkingen was keukenloods ook nog goedkoop. Levering volgde binnen 48 uur, waarbij het oude apparaat ook meegenomen werd.
Ik zou niet weten hoe dit beter kon!

Germ booi 09-07-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldige service

Wij hebben een nieuwe inductie oven 90 cm gekocht en zijn zeer tevreden vanaf bestellen tot levering in ons geval savonds geleverd wat een geweldige service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rick 09-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Schade aan koelkast na levering en direct 2 mogelijkheden geboden om dit samen met Lg op te lossen. Binnen 1,5 week alles opgelost.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jan 09-07-2018 Via de website gekocht

Binnen 6 uur vervangende inbouw koelvries combinatie.

Via site gezocht en daarna met medewerker perfect passende inbouw koelvries combinatie geregeld.
Met een snelle levering binnen 6 uur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Barbara Verhoeven 09-07-2018 Via de website gekocht

Goed advies, snelle levering

Gekozen voor keukenloods vanwege groot assortiment, snelle levering en advies, mogelijkheid tot levering van alle keukenapperatuur.

Cobus 09-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Heel tevreden. Bestellen ging goed. Communicatie ging goed. Levering ook volgens afspraak. Plaatsen van de nieuwe vaatwasser ging heel kundig!

Henk 09-07-2018 Via de website gekocht

Prima service en alles klopt.

Makkelijk online besteld. Goed overleg in verband met levering bestelling en inbouw door inbouwteam. De bestelling voldoet aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stephanie 09-07-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede service. Makkelijk via de app te bereiken, vind ik persoonlijk heel fijn. Levering zoals vermeld stond op de site dus keurig.

Marco netz 09-07-2018 Via de website gekocht

Beter laat dan nooit

De website was duidelijk en overzichtelijk. De levering was netjes qua 24 uurs levering alleen Was het de bedoeling dat het product tussen 19.15 En 22.15 geleverd zou worden maar werd om 23.00 gebeld met de vraag of de bezorger nog moest langskomen of dat het een andere keer kon, bezorging gewoon laten komen 23.45 was deze aan de deur netjes alles verder afgehandeld.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daan Post 09-07-2018 Via de website gekocht

Veel mogelijkheden in service!

HaJo 09-07-2018 Via de website gekocht

Goede services

Duidelijke webshop, telefonisch contact was ook prima, goede technische uitleg over apparaat........

Nettie de Bruijne 09-07-2018 Via de website gekocht

Meedenken en prima advies .

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Cor 09-07-2018 Via de website gekocht

persoonlijk contact

een zeer uitgebreide keuze van diverse keuken apparatuur, goed advies, er is voldoende kennis van zaken