Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1965 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

fam. Sijben 24-01-2019

De shop heeft een goed verzorgde uitstraling , zeker wanneer de naam aangeeft dat het een keukenloods is. Wordt uitstekend geholpen, eerlijk advies en breed assortiment voor iedere beurs. Wordt nog in de auto gelegd en bedankt voor de aankoop. Kort om " de klant is en voelt zich koning "

Marc de B. 24-01-2019

Ik vind het online kopen niet echt wat, maar ik moet zeggen bij de keukenloods helpen ze je echt en goed! Er wordt zelfs meegedacht. Zo werd mijn bestelde product later geleverd en hoefde ik ook pas bij levering te betalen.

Marc de B. 24-01-2019

Jan en Anne-Marie 24-01-2019

De site is overzichtelijk en vooral makkelijk te vinden wat je zoekt. gewoon zoals een site moet zijn. Informatief en to the point. We zijn geweest in de keukenloods Utrecht. Vriendelijk ontvangen, koffie aangeboden en hoewel we ongeveer wisten wat we wilde hebben gevraagd of we eerst even rond mochten kijken. Geen probleem. Er werd ons gewezen waar we de adviseur konden vinden voor als we meer informatie wilde. Geen aandringen, niets proberen te verkopen. Nadat we hadden rondgekeken de verkoper opgezocht voor wat meer informatie. Bij nog een kop koffie alle advies die we wilde gekregen en nog wat tips. Nog steeds niet aandringen om te kopen. Heerlijk verfrissend na net daarvoor bij een andere keukenboer te zijn geweest waar we meteen moesten kopen om korting te krijgen. Daarbij is keukenloods ook nog eens niet duur dus zijn we vertrokken met de koop van een koelkast, oven, inductieplaat en afwasmachine.
De aflevering ging perfect. De datum en tijd die we hadden gevraagd. Kortom, wat ons betreft een goede zaak.

NiHa 24-01-2019

Keuze gemaakt voor een vaatwasser op de website, in de winkel te Veendam goed advies gekregen voor een goed beter alternatief, de vaatwasser besteld en geleverd conform de gemaakte afspraken, alles is prima

gamelz 24-01-2019

prima advies gekregen en de juiste apparatuur besteld en gekregen.
snelle en correcte levering.

M v Bourgondien 24-01-2019

De Miele Combimagnatron zonder doos was zeer gunstig geprijsd en zeer de moeite waard om deze aan te schaffen. Combimagnatron was compleet met garantiebewijs en gebruiksaanwijzing en doet het ook prima.
Is nu een maand in gebruik en geeft geen klachten, overzichtelijk display.
Kortom zeer tevreden over aankoop. Keukenloods gaf bij aankoop goede en bruikbare tips.

Lidy Overmars 24-01-2019

Vriendelijk en rustig aan de telefoon
Goede adviezen , correcte houding en prima informatie over producten

Spruitje 24-01-2019

Snel en duidelijk met een mooie aanbiedingsprijs
Zal zeker vaker iets kopen bij keukenloods gaanderen

hoefs 24-01-2019

Alles goed geleverd, beloofde mes moest ik alleen achteraan. Maar verder top.

A. van Santen 24-01-2019

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en duidelijke leveringsafspraken welke ook nagekomen wordt.

Jeroen 24-01-2019

Keukenloods heeft prima prijzen en de levering was supersnel. Ik bestel de volgende keer weer bij Keukenloods als ik iets nodig heb!

Jan Dinkelman 24-01-2019

Prima site, duidelijk omschrijvingen en wij hebben al diverse machines van keukenloods: snelle afhandeling/bezorging

Kees van Winkelen 24-01-2019

Een goed product voor een eerlijke prijs! Netjes bericht gekregen over de aflevering.

van Oijen 24-01-2019

Op zich was levering en plaatsen prima voor elkaar. Alleen blijkt bij het gebruik van de Atag inductiekookplaat, dat het bijna ondoenlijk is om te zien waar je moet drukken voor de plus en de min( temp aanpassen ) . Op zich kan Keukenloods daar niets aan doen, maar het product is wat ons betreft niet echt een aanrader...

Tino 24-01-2019

Bestelling en levering ging vlot.
Site is overzichtelijk
Artikel was goed verpakt

Kai 24-01-2019

Ik werd goed geholpen door de werknemers en het bestellen ging soepel. Ook meerdere keren contact gehad met de servicedesk en werd alle keren vriendelijk te woord gestaan.

Hummel 24-01-2019

Zeer tevreden. Site duidelijk,overzichtelijk en betaal baar. Levering volgen email klopt. Inductie plaat was goed verpakt. Volgende keer komen we wel weer bij jullie.
Groetjes familie. Hummel

LEO 24-01-2019

Goede prijzen, veel keuze en correcte levering.
Alles prima in orde zoals het zou moeten.

Gerard 24-01-2019

Prima website, ruime keuzemogelijkheden met goede prijsstelling.
Aflevering keurig netjes op tijd met zeer correcte medewerker.
Apparaat functioneert prima

Gerjan 23-01-2019

Deze website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, met de zoek functie kan men gericht zoeken naar de apparatuur die men wil bekijken en vergelijken met elkaar.
Zeer goede prijs, kwaliteit verhouding. Afspraken zijn goed nagekomen.

Wout 23-01-2019

Super duidelijk en SUPER SNEL !!!!¡!!!
s'ochtends om 6:30 een vaatwasser besteld om 13:00 s'middags geleverd!!!!!!!!!

Sonja en Danny 23-01-2019

De verkoper was erg geduldig en heeft ons prima geholpen met de aankoop van onze keukenapparatuur.

Hans Harley 23-01-2019

Goede website; verder slechte service. Er wordt totaal niet gereageerd op de email als ik om advies vraag over een bepaald type vaatwasser. Wanneer ik dit type uiteindelijk bestel is er een discussie over het juiste type. De medewerker is niet ter zake kundig. Na 3 wasbeurten is de vaatwasser stuk en wordt er wederom NIET op mijn email gereageerd!!!!
Officiele reactie van Keukenloods 24-01-2019

Beste Hans,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Ik heb even geïnformeerd bij onze serviceafdeling maar we kunnen nog geen klacht terugvinden in ons systeem. Zou je een mail willen sturen naar service@keukenloods.nl? Dan wordt je vanuit daar geholpen!

Groet, Emma

Marjo 23-01-2019

Onze wasemkap werd snel en korrect geleverd. Dit is voor herhaling vatbaar.
Ik zou het iedereen aanraden!

Ton 23-01-2019

Kreeg duidelijk antwoord op mijn vragen die met name betrekking had op de levertijd.

Astrid Hogenhout 23-01-2019

Wij hebben middenin de oud en nieuw drukte een orachtige whirlpool inductie kookplaat bij jullie besteld..en die was enorm snel bij ons thuis .goed ingepakt..we zijn er super blij mee..alles keurig en snel geregeld en omdat het oud en nieuw was nog 50 euro korting ook..volgende keer weer keukenloods😁

Johan 23-01-2019

De webshop van de Keukenloods is overzichtelijk. Ik heb inmiddels meerdere goederen bij de Keukenloods gekocht en mede door de prijs is de Keukenloods een aantrekkelijke winkel om te bestellen.
Zowel het thuis laten bezorgen als het eventueel ophalen in de winkel is een uitkomst.
Ik kan het een ieder aanraden, vergelijk rustig de prijzen met andere webshops, zoals ik ook gedaan heb, goedkoper en met dezelfde service vind je niet.

C&A 23-01-2019

De keukenloods stuurde zelfs nog bericht met vraag of ik aan maten inbouw koel/vries combinatie had gedacht, zeer attent.
Bestelling geleverd volgens afspraak met zelf een blender gratis.

An 23-01-2019

Prijs/goed, snelle levering, tijd levering klopte en apparaat(inbowoven) 😍😍😍😍

JWdenE 23-01-2019

100% tevreden, goede informatie op de site, goede informatie over de bestelling en aflevering

Hans 22-01-2019

Duidelijke communicatie. Doen wat ze zeggen en beloven.Super snelle levering

Ellen Vermeij 22-01-2019

Ik werd zeer vriendelijk geholpen en kreeg goede tips wat mijn aankoop bevorderen.
Heb één artikel online gedaan en één in de winkel gekocht, allebei zéér goed bevallen.

Pieter 22-01-2019

Snelle service en scherpe prijs en goed geplande levering.
Smeg afzuigkap aangeschaft waarvan de installatie instructies niet helemaal helder zijn, maar met gezond verstand zelf opgelost.

J van Helden 22-01-2019

Perfecte afhandeling en prima communicatie van bestelling tot en met de levering.

A. R. Van der Schaag 22-01-2019

We zijn heel plezierig geholpen in de winkel van keukenloods. Er was aandacht voor onze wensen en uitleg was prima.

Leonie 22-01-2019

Helaas werkte het bestellen via de website niet, maar nadat ik daarover contact had opgenomen via de chat werd ik snel en vriendelijk telefonisch geholpen om de bestelling af te ronden. Betalen konden wij later via de bevestigingsmail of per PIN aan de chauffeur. Het transport bedrijf heeft ook netjes tijdig een afspraak gemaakt om te leveren. De levering ging naar behoren en de chauffeur was ook erg vriendelijk. Al met al een prettige ervaring voor een mooie betaalbare oven!

TB 22-01-2019

Prima en snelle service, goede prijs voor een goed product. Een echte aanrader!

Peter 22-01-2019

Gelet op de aanbieding via Keukenloods gekozen voor deze aankoop.
Bestellen via de webshop leverde wel verwarring op v.w.b. de afleverdatum.
Bij het plaatsen van de bestelling was er een keuze voor de afleverdatum echter enkele dagen later moest opnieuw een afleverdatum worden aangeleverd, waardoor het apparaat enkele dagen later werd geleverd dan in 1e instantie voorzien.

Hans Lindenbergh 22-01-2019

Ik had in mijn granieten aanrechtblad i.v.m. de maten weinig keuze voor een inductiekookplaat. Keukenloods had genoeg te kiezen. Hebben me prima geadviseerd. Ben reuze blij met de aankoop!

Gurbetin_krali 22-01-2019

Top service van begin tot eind. Goed advies, goede update van voortgang en top inbouw service. Klasse

Frans Braspenning 22-01-2019

Mooie winkel met heel veel keus,word keurig geholpen.
De mensen zijn vakkundig,weten waar ze over hebben.
Moet wel een beetje geduld hebben,door drukte tijdje wachten,suggestie smorgens om 10.00 uur gaan
Snelle levering en scherpe prijs.
Een aanrader.

Pedor 22-01-2019

Prima verlopen. Alles functioneert. Tweede poging voor installatie lukte wel. KL werkte niet tussen Kerst en Oudjaar.

Monique 19-01-2019

Snel en correct. Leveren wanneer afgesproken. Zeer correvt te woord gestaan door medewerker klantenservice.

Daan 18-01-2019

BOSCH DWP96BC50 afzuigkap was bij keukenloods bijna 100 euro goedkoper. Let op dat je een grotere plug gebruikt dan bijgesloten (gebruik 10mm IPV de bijgeleverde 8mm), anders krijg je de schroeven niet in de muur.
Besteld op oudjaarsdag. Levering op 2 januari. Pak netjes en onbeschadigd. Minpunt was dat ze tussen 7 en 1300 zouden komen, maar er pas om 1645 waren. Geef mijdie optie dan niet, want je zit er dan toch rekening mee te houden.

t.meerleveld 17-01-2019

prima geholpen vanwege de feestdagen heb ik langer op de droger moeten wachten heb als compensatie daarvoor een messen set gehad voor de rest netjes bezorgd

Marc 17-01-2019

Top klantenservice en snelle levering! En die snelle levering was nog tijdens de feestdagen dus helemaal super

H. van Bommel 17-01-2019

Site is heel duidelijk. Online besteld en de levering ging prima. Keurig afgeleverd door een hele vriendelijke meneer😊

l van der ham 17-01-2019

heel gemoedelijk behandeld en ook humor
alles was geheel schade vrij.
dus wij komen terug als we wat nodig hebben

Jeroen Hoogeveen 17-01-2019

Geweldige aanbieding voor een fantastisch apparaat. Onze nieuwe KitchenAid stond al een tijdje op het verlanglijstje en maakt ons erg blij. De oven draait overuren. Nu op naar de volgende accessoire: de ijsmaker. Een echte aanrader.