Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Arjan 25-04-2022

De site is duidelijk. Betaalmogelijkheden zijn prima. Prijs-/kwaliteitverhouding van de producten is aantrekkelijk

Jolanda Van Waalwijk 25-04-2022

Duidelijke website, snelle levering.
Tevreden over het product.
Voor herhaling vatbaar

Annemieke Bokhove 25-04-2022

Na langen tijd niet bij keukenloods in Almere te zijn geweest (wand er was niet kapot ) in nieuw winkel in Almere geweest .
Mooi winkel geworden heel anders dan waar we altijd kwamen .Werd daar hartelijk ontvangen ! Demi ging met ons achter de pc en wij vertelden wat de magnetron voor ons allemaal moest kunnen .Al snel had hij onze wensen gevonden . Gelukkig konden we hem ook nog zien n de winkel .Demi heeft hem besteld en de dag af gesproken .en hij is keurig thuis gebracht .geheel naar ons wens !

Arnold 24-04-2022

Prima geholpen, adequate service, ook telefonisch werden vragen goed afgehandeld, levering ging ok prima, scherpe prijzen

k.kramer 23-04-2022

makkelijke site vlotte reactie en levering netjes afgeleverd oude oven meegenomen

Michel 23-04-2022

Top levering en een goed product. Site was ook makkelijk op te zoeken en betalen was easy as hell. Bedankt en tot een volgende keer.

Frits010 23-04-2022

Snel, simpel en goed(koopste).
Netjes alles thuisbezorgd tot in de keuken door een behulpzame bezorger.
Wat valt er meer te vertellen...

Willy 22-04-2022

Netjes geholpen
Goede uitleg over alles
Genoeg keuze
En een snelle levering

Ronald 22-04-2022

Je wordt er vriendelijk en vakkundig geholpen. De informatie over de status van het bestelde product is prima. Het product werd netjes volgens de leveringsafspraak afgeleverd.

Ria 22-04-2022

Vriendelijke medewerkers die met je meedenken en de moeite willen nemen het bestelde artikel op de gevraagde dag te laten bezorgen. Keukenloods heeft veel apparaten op voorraad tegen goede prijzen.

Peter den Hertog 22-04-2022

Ruime keus aan keukenapparatuur en onderdelen Ook is er een vriendelijke en kundige helpdesk die je terzijde staat als je er als leek niet helemaal uitkomt op de website. De nazorg is ook goed geregeld.

Marcel 21-04-2022

Prima advies, ook wordt je netjes op de hoogte gehouden over de orderstatus.

J scheel 19-04-2022

Hebben ons supergoed geholpen met de apparatuur, ze hebben goed meegedacht en advies gegeven.
Doordat bij onze keuken apparatuur niet geleverd kon worden hebben we het bij keukenloods gekocht.

Witgoed 19-04-2022

Goed en duidelijk te woord gestaan en een goede afhandeling. En een redelijke prijs verhouding.

C.van Dorp 19-04-2022

De inductie kookplaat die ik bestelde was niet direct leverbaar en daarover werd ik tijdig geïnformeerd.
Verder goed product uit een duidelijke website.

Ron 19-04-2022

Top service en ze doen wat ze afspreken.
Ik zou iedereen keukenloods aanraden.

agp 19-04-2022

we zijn erg tevreden met onze nieuwe koelkast en vrieskast. Snelle en keurige service. Denken in oplossingen niet in problemen

Jose 19-04-2022

Ondanks dat vele bedrijven moeilijkheden hebben met het leveren kon de keukenloods ons heel goed helpen.
Goed, snel en goede prijs. Zeer tevreden

Peter 19-04-2022

Je wordt goed en vriendelijk en ontvangen en krijgt deskundig advies.
En ze nemen alle tijd voor je.

Rob 19-04-2022

Goed en goedkoop. Daarnaast erg compleet en vriendelijk en buitengewoon goed servicegericht.

na aanleiding van het bovenstaande 19-04-2022

een luisterend oor, goede communicatie, behulpzaam, de juiste mensen met kennis

Familie T. 19-04-2022

Jaren geleden nieuwe keuken laten tekenen en leveren door Keukenloods. Nu de vaatwasser defect was, zijn we gelijk weer naar Keukenloods gegaan. De oude tekeningen werden erbij gepakt, waarbij goed meegedacht in mogelijkheden voor de nieuwe vaatwasser.

Guko 19-04-2022

Onze nieuwe vriezer is keurig netjes en op tijd geleverd. Van tevoren duidelijk bericht over de levering. Over de prijs die niet op de site stond kreeg ik na aanvraag direct een antwoord.

Maceer 19-04-2022

Goede informatie en ter zake kundig persoon gesproken. Goede tip gekregen en duidelijke info over bezorging.

Keukenloods 19-04-2022

Vriendelijk te woord en goede informatie w.b.t. de apparaten ( wij hebben bij jullie inductie kookplaat en wandschouw afzuigkap gekocht )
Wij hebben zo snel mogelijk een nieuwe inductie plaat gekregen daarbij de 1e kookplaat een scheur is gekomen.
Dit hebben jullie goed geregeld compliment hiervoor.
Via de mail heb je inzicht wat de bestelling betreft en wanneer je bestelling bezorgd wordt.
Bezorging uitstekend en goed verpakt.
Compliment