Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1954 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Paul 31-01-2019

Ik heb telefonisch besteld en het pakket zelf opgehaald...Snelle levering voor een scherpe prijs.

Jantien Kramer 30-01-2019

Veel contact gehad en elke keer goed geholpen. Goede tips en uiteindelijk een prachtig pakket aan apparatuur gekocht.

Ferenc Weisz 30-01-2019

Keurig geholpen, goed advies gekregen.Houden zich netjes aan de terugbel afspraak.

Gerrit en Betsie. 30-01-2019

Klant vriendelijk personeel. De artikelen waren snel geleverd en ook dezelfde dag gemonteerd.Door een meetfout van ons paste de kookplaat niet maar na een paar weken is alles goed afgehandeld.
Wij zijn heel tevreden!

Marja en Peter 30-01-2019

Keurige winkel, uitstekend geholpen, prima advies en super prijzen. Kortom een heerlijke winkel.

joke 30-01-2019

Erg fijne winkel met perfect personeel .Ik zou hem iedereen aanraden,om daar iets te kopen.

Koos 30-01-2019

Vriendelijke en ervaren klantenservice-medewerker met verstand van zaken. Goed advies en daarop volgende online-bestelling werd vlot afgehandeld. Het allergrootste compliment gaat echter naar de monteur die de kookplaat kwam installeren: wat een topper! Hartelijk dank en graag tot de volgende bestelling!

tr 30-01-2019

Alles rond het bestellen en monteren van een inbouwkoelkast is geheel naar wens en volgens afspraak verlopen. Het monteren was vwb elektriciteit aansluiting niet eenvoudig omdat de bestaande keuken eromheen bleek gebouwd. De monteur bedacht een slimme oplossing en voerde deze correct uit. Naar extra benodigde tijd werd niet gekeken. Top gedaan!

dhr. g.e.wissink 30-01-2019

prima service keurigeafwikkeling van de bestelling goed inzicht wanneer het afgeleverd wordt.

Eline 30-01-2019

Heel erg tevreden! Bestellen en bezorgmoment kiezen gaat heel makkelijk. En de prijzen zijn een stuk lager dan bij bijvoorbeeld Cool Blue. Dat gaf ons de doorslag. Dat is het wachten wel waard, want het leveren duurt iets langer dan bij de andere grote webshops.

Marcel 30-01-2019

Netjes en vlot geholpen in de winkel en snel geleverd. Induktiekookplaat is geweldig.

Serap 30-01-2019

Ik heb na onderzoek op internet gekozen om een inductiekookplaat bij keukenloods aan te schaffen. Ik ben daarvoor ook naar de winkel gegaan om een aantal kookplaten die ik in mijn hoofd had daar te bekijken. Helaas vond ik wat ik in de winkel trof wat beperkt maar heb toch een fijne kookplaat kunnen uitkiezen. Het is ook vrij soepel aan huis geleverd met monteur die het heeft geplaatst.

Jeroen 30-01-2019

Gevonden via internet. Uitstekend aan de telefoon geholpen. Laagste prijs. Afgehaald in winkel was nog voordeliger! Nette zaak, groot assortiment. Je zou gek zijn als je ergens anders bestelde!

Simon bronder 30-01-2019

Dat jullie verkopers hebben die verstand van zaken hebben
Goede informatie
En erg zorgzaam met de klanten omgaan
Top

De Haan 30-01-2019

Goede site, genoeg info en correct geleverd. Zeer veel keus uit apparatuur met de juiste omschrijvingen was er wel uit te kiezen.

Bert 30-01-2019

We waren op zoek naar een inductieplaat en kwamen op de internet bij Keukenloods terecht.
In de outletstore vonden we een nieuwe inductieplaat met 50% korting omdat deze uit de verpakking was geweest.
We zijn de volgende dag naar Drunen gereden en hebben hem opgehaald.
Hij was voor ons gereserveerd en de ontvangst was vriendelijk. De plaat was onbeschadigd en met volledige garantie.
We zijn erg tevreden over Keukenloods en de plaat is inmiddels geïnstalleerd en werkt perfect.
Beslist een aanrader!

Henk Habers 29-01-2019

Direct contact met medewerker. Daardoor meteen de bestelling kunnen plaatsen. Goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en na 1 dag de bestelling keurig op de aangegeven tijd bezorgd. KLASSE!

Bert-Jan de Jonge 29-01-2019

Wij hebben naar lang googlen voor een combi magnetron gekozen voor Keukenloods Veendam omdat hij als dichtbijzijnde winkel uit de bus kwam met de combi magnetron die wij wilden bestellen.
De service was geheel naar tevredenheid en ook de levering.Over de telefonische afhandeling zijn wij ook zeer tevreden ,je krijgt antwoorden op al je vragen.Kortom een eerlijke zaak

H. Janssens 29-01-2019

Prima site en een snelle levering van de afzuigkap. De site beschikt over voldoende informatie om een verantwoorde keuze/koop te doen. De prijs is daarnaast ook nog scherp gesteld

Patrick Driessen 29-01-2019

Shop is goed en overzichtelijk, bestellen gaat makkelijk je krijgt gelijk een bevestigingsmail.Via de mail goed op hoogte gehouden. Product was beschadigd aangekomen bij keukenloods gelijk een belletje gehad dat er een nieuwe is besteld.Nieuwe netjes binnen gezet oude meegenomen. Echt super.

Fam. Slaterus 29-01-2019

Heel positief. Men nam de tijd in de winkel (In Zaandam) om ons goed te adviseren. Er werd een heldere offerte opgesteld voor alle artikelen. De artikelen zijn goed geprijsd. Geen verborgen kosten, geen aanbetaling hoeven doen. Er werd op de doorgegeven tijd afgeleverd. Alle apparatuur is keurig volgens afspraak gemonteerd. Wij zijn uitermate tevreden over Keukenloods.

René 29-01-2019

Mijn aankoop kon niet tijdig geleverd worden, overmacht, is heel netjes mee om gegaan, top!
Een aantal keer telefonisch contact gehad over de aansluiting van mijn aankoop en ben zeer correct behandeld.
Bleek heel betrouwbaar te zijn en ben zeer tevreden!

Jake 29-01-2019

Diepvries besteld en volgens afspraak op tijd ontvangen. Goed geiformeerd tijdens afeverproces. Echter probleem met apparaat wat door keukenloods die ook in het weekend goed bereikbaar is doorgezet naar fabrikant AEG. Fabrikant heeft probleem vervolgens uitstekend opgelost.

E. Hopman 29-01-2019

Ik vond het erg vervelend, dat het apparaat alleen gezet werd en niet uitgepakt. Ik kon dit op jullie site niet vinden. Volgende keer kies ik een ander bedrijf.
Officiele reactie van Keukenloods 04-02-2019

Beste E. Hopman,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij nemen echter nooit verpakkingsmateriaal mee bij het bezorgen. Dit staat wel op de site vermeld, maar wellicht toch niet duidelijk. We zullen uw feedback hierover dan ook meenemen.

Emma

Wil 29-01-2019

Topper, zeker aan te bevelen.
Goede service, snelle levering en fantastische montage.

holsm 29-01-2019

aardige mensen aan de telefoon die goed meedenken wat de beste keus is om te bestellen

Jeroen 29-01-2019

Superservice ... zeer tevreden over onze aanschaf van een nieuwe vaatwasser inclusief installatie ...

Herman 29-01-2019

Goede site. Zeer tevreden over levering en installatie. Prijs was ook een element wat een rol speelde.

Ria 29-01-2019

Goedemorgen,ik ben ontzettend tevreden over jullie bedrijf. Zeker als je kijkt naar de prijs en naar de kwaliteit en het grote aantal keuze van top merken die jullie aanbieden. Ik ben via een vriend die keukens door heel nederland monteerd bij jullie terecht gekomen.Nu ik deze recensie schrijf maak ik meteen gebruik van de mogelijkheid om te vragen of keukenloods mij ook kan helpen met een inbouw afzuigunit.Ik heb er nu een Itho D804 525mm 2 standen randafzuiging in zitten ,en wil deze voor een nieuw exemplaar vervangen.Hopelijk kan keukenloods daar mij verder mee helpen.Mvg. Frank Post
Officiele reactie van Keukenloods 30-01-2019

Beste Frank Post,

Wat ontzetten leuk om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Ik weet zeker dat wij u kunnen helpen met uw inbouw afzuigunit. Het is echter wel wat makkelijker als u uw vraag even naar info@keukenloods.nl mailt. Dan kunnen onze specialisten u hierbij verder helpen.

Alvast bedankt.

Emma

Kees 29-01-2019

Keurige levering, snel en betalen achteraf. Super wijze van aankopen doen. Korting wordt gegeven als je zelf de producten ophaald. Keurige klantbediening!

Sjeuve 29-01-2019

Deze winkel heeft veel keus en duidelijke specificaties bij de apparatuur bovendien scherpe prijzen en de levering werd naar wens uitgevoerd

Mar 29-01-2019

Ondanks een internetbestelling had ik het volste vertrouwen omdat per mail direct contact werd opgenomen om zeker te zijn van de juiste maten .perfect geïnstalleerd door jonge n s die zeer precies werkten en geen moeite teveel. Petje af voor deze service.

Sjan 29-01-2019

Wij zijn helemaal tevreden over het contact met de winkel, over de site is erg overzichtelijk en het bestellen ging heel gemakkelijk en de aflevering was wat ze ons aangegeven hadden.

Harry 29-01-2019

Prima shop zonder poespas.
Sterk concurrerend.
Duidelijke website.
Correcte levering op de afgesproken datum.

Michel 29-01-2019

Makkelijke website die goede uitleg geeft en een ruime keuze uit betalingen

Math 29-01-2019

Goede snelle communicatie, duidelijke site, adequate afwikkeling en snelle correcte levering

Theo 29-01-2019

Goede prijs, goed geholpen met zoeken naar mogelijkheden ivm maatvoering, snelle levering.

JR 29-01-2019

Heel goed ontvangen, goed geïnformeerd. Hadden voldoende apparatuur in voorraad. Kregen een speciaal aanbod, wat prima paste. Afgedankte apparatuur mocht bij hun worden ingeleverd.

P.J 29-01-2019

Geweldig geholpen met goed advies. Levering zoals afgesproken. Betaling bij aflevering bestelde.

John 29-01-2019

Goedkoop en een vriendelijke behandeling. Ook nog eens op te halen en daardoor nog goedkoper, een aanrader!

Ad 29-01-2019

Heb met Keukenloods een prima ervaring: men reageerde snel na de aankoop via de website, om wat details door te spreken. Toen ik hen attendeerde op een prijsvoordeel dat op de site stond en niet was meegenomen, werd het direct gecorrigeerd. Afspraken zijn goed nagekomen, de levering was op tijd en de plaatsing was keurig. Goede ervaringen dus met dit bedrijf!

pascal 29-01-2019

Ik ben terecht gekomen bij keukenloods.nl omdat deze de goedkoopste was voor het product dat wij zochten. We hebben voor het daadwerkelijk bestellen nog even telefonisch contact gezocht. Netjes te woord gestaan. Beloftes zijn ook nagekomen.
Erg fijn dat je ook later op de dag nog kunt bellen.

Frank 29-01-2019

Goede prijs, levering duurde iets langer.Helaas maatvoering verandert tov voorlopermodel waardoor enige problemen met montage.

Truyens 29-01-2019

Via de monteur van Bosch! Hij vond reparatie aan onze oude vaatwasser te duur

Hans 29-01-2019

Makkelijk navigeren naar hetgeen ik zocht, beste prijs en snelle levering, wat wil een (verwend) mens nog meer...

Ronald 29-01-2019

Snelle levering & juiste informatie en dat tegen een hele Goede prijs! Zeer tevreden

Daniel 29-01-2019

Heldere en overzichtelijke keuze. Op afspraak geleverd, via een portaal netjes inzicht in de status van levering. Al met al prima tevreden.

Esta Löchter 29-01-2019

Kennis van zaken. Goed advies. Uitstekende service en opvolging order. Was probleemje met transporteur vanwege telefoonstoring welke door keukenloods zelf onmiddelijk werd opgevolgd en opgelost. Super!!

Hyco 29-01-2019

Aankoop via de site gedaan. Afgehaald te Veendam echter helaas verkeerd apparaat ontvangen door onze eigen fout. Echter de omschrijving van t product was iets verwarrend. Aanduiding combimagnetron bleek na goed lezen enkel n magnetron te zijn. Direct doorgegeven aan de klantenservice via de site en binnen korte tijd werd t apparaat op huisadres geruild. Mede door goed overleg met de klantenservice. Kortom, uiteindelijk een uitstekend verlopen aankoop met t gewenste apparaat.

Esther 29-01-2019

Goede snelle service . En prijs ook goed . Zeer tevreden. We hadden de vaatwasser binnen een week.