Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1949 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Jan 26-02-2019

Keukenloods krijgt een dikke 10. Waren alle webshops maar zo goed.
Goed product tegen lage prijs (onze Indesit vaatwasser was na 21 jaar uitgewassen, daarom een nieuwe besteld).
Fantastisch, Keukenloods neemt even de moeite om telefonisch uitgebreid te dubbelchecken of de door ons bestelde inbouwvaatwasser inderdaad wel exact de afmetingen heeft die we nodig hebben.
Verder erg flexibel en meewerkend wat tijdstip van levering betreft (volgende dag in huis, ook dat maken ze waar).
Vaatwasser is netjes in de keuken gezet en de oude werd zo meegenomen.
Top!!

Desiree 26-02-2019

Prima service, vriendelijk en netjes
Heel makkelijk om het online te bestellen
We moesten wat wachten op afspraak montage, maar die was uiteindelijk perfect!

Frank van Hulst 26-02-2019

Een goede en duidelijke site. Bellen meteen terug als je de order hebt besteld.
Maken duidelijke afspraken over de maten en leveren op gestelde datum.
Ook het inbouwen ging perfect.

mat 26-02-2019

deze site was duidelijk in wat ik zocht en montage was heel goed te doen
de levering was zoals afgesproken en op tijd

jc strootman 26-02-2019

ik heb voor de derde keer een aanschaf gedaan bij de keukenloods en de service is gewoon top!!!

Martin, zeeland 26-02-2019

duidelijke website, goede informatie. Medewerkers zijn altijd bereikbaar en reageren snel op vragen.
alle afspraken keurig nagekomen en volgens planning geleverd.

schmitz 26-02-2019

ja hele fijne winkel snelle levering echt fijn zo snel alles binnen te krijgen

Marcel 26-02-2019

Super concurerende prijzen, snelle levering. Omschrijving produkt klopt precies.

Marcel 26-02-2019

super! de levering was strak op tijd! keurig gedaan! vriendelijke gasten.

toppers! ik kan ze aanbevelen!

Mohamed 26-02-2019

Ik heb een zeefje voor een spoelbak besteld.Heel goede service van keukenloods.kon het de volgende dag ophalen in een filiaal.Ben heel erg tevreden met het geleverde service

Robbert 26-02-2019

Producten zijn in de shop makkelijk te vergelijken en duidelijk omschreven.
Producten zijn scherp geprijst.
Service is uitstekend, duidelijke emails met leverings voorwaarden en bezorgmoment.

Dhr Bellen 26-02-2019

Fijne winkel met kwalitatief hoogwaardig spul!
Winkelpersoneel met ervaring en advies.

Marco 26-02-2019

Makkelijk goede aanbiedingen te vinden. Heldere instructies over de bestellingsproces.

Cor 26-02-2019

Alles klopte. Deskundig en vriendelijk personeel in de winkel en evenzo bij het inbouwteam.

Toine 26-02-2019

Snel, goede prijs en de voor/nazorg is goed. Kortom alles wat je zoekt als je online aankopen wil doen.

M 26-02-2019

Heb 2 weken geleden naar volle tevredenheid een wasmachine gekocht bij keukenloods. Snelle levertijd en goede service. De oude wasmachine nemen ze ook mee retour. Ander voordeel is dat de prijs voor dezelfde wasmachine tientallen euro's goedkoper was dan menig andere (web)winkels. Al met al een aanrader.

Richard 26-02-2019

Enigste minpunt was dat de levering door ontbrekende onderdelen 2 weken langer duurde dan afgesproken maar verder was alles prima naar wens.
Mail contact en telefonische contact was prima naar wens.

C 26-02-2019

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, overzichtelijke site en snelle, nette levering!

Pieter 25-02-2019

Super service! Telefonisch contact opgenomen om bijkomende informatie op te vragen welke ik vervolgens vlot kreeg. Daarna kon ik in dit zelfde gesprek ook de beide keukentoestellen eenvoudig bestellen en thuis laten leveren. De levering (in België) gebeurde zeer stipt en met een super vriendelijke en behulpzame courier.

Verkleij 25-02-2019

Vriendelijk en duidelijk geholpen en een zeer correcte levering en plaatsing.

Rfokkink 25-02-2019

Beste keukenloods
Voor een poosje geleden zijn wij mijn man en ik bij jullie geweest.
Wij zijn heel vriendelijk geholpen door een jonge man en hebben een mooie en fijne afzuigkap gekocht.
Als ze ons vragen waar we de afzuigkap hebben gekocht dan is dat bij de keukenloods.

Met vriendelijke groet Reint en Rikie Fokkink

H. Calik 24-02-2019

Online besteld en zelf opgehaald. Online bestellen ging super makkelijk en bij het ophalen erg vriendelijke medewerker. De kookplaat heb ik al in gebruik en bevalt uitstekend. De oven staat nog in verpakking die ga ik binnen 2 weken inbouwen. Al met al super service en geweldig apparatuur..

Rob 24-02-2019

Snelle en correcte levering. Prettig dat er binnen 24 uur geleverd kan worden bij defect apparaat

Harm 23-02-2019

Wij zijn tevreden over de levering en oplossingen die geboden zijn bij tijdelijk niet leverbaar product.

Van den Ende Tom 23-02-2019

Door een zoekfunctie op internet naar een zeldzaam en specifiek model van een koel/vriescombinatie terecht gekomen bij Keukenloods.nl. De prijs/kwaliteit verhouding van het toestel was uitmuntend door de eindejaarspromotie. De verkoopservice was eenvoudig en duidelijk. Vanuit België was een hele trip maar het was het meer dan waard!

Stephan 22-02-2019

Inductiekookplaat besteld en opgehaald. Super snel, goedkoop en top service.

A 22-02-2019

je ontvangt geen track and trace van te voren. en je krijgt de dag zelf pas te horen wanneer het pakket geleverd wordt. vind ik erg ouderwets. kan beter :)
Officiele reactie van Keukenloods 22-02-2019

Beste A.,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Werd jullie bestelling bezorgd door PostNL of door onze bezorgdienst? Alleen bij verzendingen van PostNL ontvang je namelijk een Track & Trace - code. Wanneer onze bezorgdienst dit doet ontvang je op dag zelf een tijdsindicatie.

Groet, Emma.

Hoeven 22-02-2019

Hebben keurig meegewerkt met het uitzoeken van de juiste inbouwmagnetron voor onze keuken. Kleine afmetingen.

VTD 21-02-2019

De service is uitmuntend en we hebben uitgebreid vakkundige uitleg en advies gehad tijdens ons bezoek.
Ze werken met zeer realistische prijzen. Prijs-kwaliteit is gewoon goed. Voor iedereen wat.

H. Parren 21-02-2019

Prima internetshop. Goede service en snelle levering. In de internetshop is een groot assortiment aan keukenapparatuur te vinden. Heel overzichtelijk en met prima prijzen. De zending is na bestellen goed te volgen. Voor mij de volgende keer weer een keukenapparaat bij de Keukenloods.

Ton Mantel 21-02-2019

Ik ben uitermate tevreden over de levering van mijn combimagnetron door de Keukenloods. De afspraken zijn prima nagekomen.

J van Tilborg 21-02-2019

Nette winkel en scherpe prijzen en goed geholpen
Er is ook veel keus en aanbiedingen

Frank Janssen 21-02-2019

Mijn ervaring bij de aanschaf van mijn inductiekookplaat en bijbehorende oven zijn alleen maar positief. Goede voorlichting in de winkel, zonder opdringerig te zijn. Op tijd gewaarschuwd wanneer de installatie zou plaatsvinden. De plaatsing werd zeer professioneel uitgevoerd.

Elly 21-02-2019

Product in de winkel afgehaald. Keurig geholpen en aldaar nog veel inspiratie opgedaan.

José 21-02-2019

Snelle levering van mijn Miele combi oven.
Mooi apparaat en past prima in mijn keuken

Stephan van den Berg 21-02-2019

Aanschaf betreft een inductie kookplaat.
Allereerst bestel je vanwege de juiste prijs/leveringsvoorwaarden. Keukenloods verkocht het product voor de laagste prijs en kon het product uit voorraad leveren. Op de dag van levering, werdt er netjes 15minuten van te voren telefonisch contact opgenomen zodat men er zeker van kon zijn dat ik thuis was.

Bij de installatie van de kookplaat, liep ik tegen een montage uitdaging aan. Hierover heb ik telefonisch contact opgenomen en zeer snel kwam er een heldere oplossing.

Al met al dus zeer tevreden.

Eva 21-02-2019

De oven functioneert prima, makkelijk te installeren.
Alleen de bezorgdienst is de bezorgtijd een voorkeur en dat vindt ik niet echt redelijk voor zo’n duur product. Dit houdt in dat je de ochtend aangemeld staat en een dag van te voren dat de oven in de middag komt...

Wilma 21-02-2019

In de vestiging Veendam hebben ze een zeer goede service en denken ze echt met je mee wat een goede oplossing voor je kan zijn.
Er waren wat problemen met het bezorgen maar na aanleiding van de klacht hierover is dit netjes opgelost.

Adri de Jong. 21-02-2019

Goede en duidelijke behandeling. Ook de simpelheid van de medewerkers. Ook de deskundigeheid is voldoende.

Petra 21-02-2019

In november een bestelling geplaatst bij keukenloods. Maar aangezien we pas twee maanden later alles nodig hadden was het geen probleem om op een later tijdstip te leveren.
Met de verkoper gesproken over de spullen die ik nodig had. Maar ik werd later terug gebeld dat de vaatwasser niet zou passen. Dus ze denken ook nog mee!
Ik zeg super service zou zo weer bij hun bestellen.

Klaas Valstar 21-02-2019

veel keus, duidelijke site, goede fotos en tekeningen er bij, makkelijke omruil procedure, soepel personeel.

Nico 21-02-2019

Goed geholpen door verkoper die luisterde naar mijn wensen en wist precies wat ik nodig had. Kwam met een aantal mogelijkheden waaruit ik kon kiezen.

HansS 20-02-2019

De service in de winkel was prima. Wij kregen een gedegen advies. De bestelde kraan was binnen 3 werkdagen klaar om afgehaald te worden. Super snel!

w.verveer 20-02-2019

Bestellen van het artikel (vaatwasmachine) ging gemakkelijk. Voorwaarden zijnduidelijk.
De genoemde besteltermijn is niet gehaald. Kwam waarschijnlijk door het bijzondere type. Uiteindelijk op de genoemde tijd geleverd.

Jorrit 20-02-2019

Duidelijke website, nette prijzen en goede service. Zeer prettig geholpen door medewerkers.

BenB 20-02-2019

Keukenloods heeft onze vaatwasser prima geïnstalleerd. De monteur was beleefd en werkte goed door. We hebben deze firma gekozen omdat ze tegen een scherpe prijs konden leveren. Wel moesten we er even op wachten. De oude kapotte machine is ook correct meegenomen evenals al het verpakkingsmateriaal. Wij zijn tevreden!

Sarine Uiterwaal 20-02-2019

De 2e keer dat we keukenapparatuur hebben gekocht bij Keukenloods omdat we zijn verhuisd. Vriendelijk personeel met veel kennis. Duidelijke website. Goede prijs. Wij komen zeker weer terug

Schenkel 20-02-2019

De webshop was overzichtelijk en duidelijk. Alles is goed en netjes verlopen. Ik bij het afhalen zijn we goed geholpen wat resulteerde in nog het aankopen van een bestekset.

Louis Meijer 20-02-2019

Keukenloods levert, service uitmuntend! Prijs strak, ga vaker bij ze langs.

Hans Steijvers 20-02-2019

De eerst bestelling bij Keukenloods is vlekkeloos verlopen. De laagste prijsgarantie werd zonder problemen toegekend en de levering was mooi op tijd. Volgende keer bestel ik zeker weer bij hun!