Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

A. Kweens 07-06-2022

Het bestelproces was eenvoudig en ik had de volgende dag mijn nieuwe inbouw koelkast al binnen. Goede, betrouwbare en snelle service.

Will 07-06-2022

Ik heb bij keukenloods.nl een inductie kookplaat aangeschaft, te weten de Inventum IKI6035, vanwege de lage prijs waarvan ook nog eens 20 euro af ging als ik de kookplaat zelf ging ophalen bij een vestiging. De bestelprocedure was heel eenvoudig en het afhalen ging heel vlot. Kortom, ik heb een goed gevoel overgehouden aan keukenloods.nl

RMI 07-06-2022

Komen hun afspraken na, prijs en kwaliteit is prima. Levertijd wordt duidelijk aangegeven van te voren.

Ron Oudendijk 07-06-2022

Alle apparaten waren er 12 mei. Op de vaatwasser na was alles keurig aangesloten. De vaatwasser was ernstig beschadigd en moest wachten op een nieuwe. Dat is inmiddels gebeurt. Op dit moment komt de servicedienst van Siemens langs omdat de afzuigkap druppels op mijn pannen lekt, door een niet goed afdichten de kitnaad. Het is lastig om Keukenloods positief te beoordel omdat ik niet weet of het door jullie of fabrikant komt.

Hilly 07-06-2022

Prima communicatie over de leveringsdatum en de levering zelf. Kwam zelfs eerder dan verwacht.

Leny Paulissen 07-06-2022

Omdat mijn type oven wel leverbaar, maar niet op voorraad was kreeg ik na telefonisch overleg de keuze om mijn betaling te retourneren of om te kiezen voor een andere oven die wel op voorraad was en de dag erna bezorgd kon worden met eigen koeriersdienst. Ik koos voor de laatste optie en de dag erna werd de oven perfect op tijd en netjes afgeleverd door een uiterst vriendelijke bezorger. Chapeau !!!

Roba 07-06-2022

Het is uitstekend, het geluid is onopvallend en het is energiezuinig. Ik raad het altijd aan

Jos Das 07-06-2022

Correct en duidelijk bij telefonische vragen.
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding van product.
Duidelijk met dag en tijdstip levering.

Anne 07-06-2022

Vriendelijke te woord gestaan door de telefoon, goede voorlichting en informatie ontvangen. Snelle en correcte levering van bestelling. Scherp geprijsd.

Marijke 04-06-2022

Na wat kijken hier en daar kwamen we bij Keukenloods terecht. Bij keukenloods geen lange levertijden. We werden heel leuk en deskundig geholpen. Na een korte levertijd werd de inbouwkoelkast snel en deskundig en ook heel klantvriendelijk geplaatst. We zijn heel tevreden!!!

Theo Boxtart 01-06-2022

Geïnformeerd naar het product. In dit geval een Miele Oven. Keurig te woord gestaan en gecheckt of deze op voorraad is. Dat bleek het geval. De deal rond gemaakt en de afspraak gemaakt dat de oven geleverd zou worden op de maandag na onze vakantie en zo geschiedde. Mooie oven. Perfect geleverd op tijd zoals afgesproken. Die 10 punten zijn dik verdient.

Martycooper 31-05-2022

Heb al vaker bij keuken loods besteld en ben zeer tevreden . Producten zijn altijd goed te vinden op de site. Daarnaast ook veel divers aanbod. Wat ik erg prettig vind, is dat er altijd wel een winkel in de buurt is, waar men goed naar de verschillende merken en modellen kan bekijken. De prijzen zijn altijd zo laag als de internetwinkels. Het betellen gaat makkelijk en je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van de status. Bezorgen gaat op tijd en je krijgt naast de sms ook een belletje van de bezorger als die onderweg is. Al met al kan ik keukenloods zeker aanbevelen!

Ambiente Catering 31-05-2022

Super geholpen voor de aankoop van een fornuis met inductie! Keukenloods heeft een enorme keuze aan fornuizen, en mensen die weten wat ze verkopen. Ging voor een Atag en door de uitleg van verkoopster over gegaan naar een Smeg.
Inmiddels kook ik al weer 3 weken op mijn nieuwe fornuis en helemaal blij.;-)

Nicolaas Bliek 31-05-2022

We zijn keurig geholpen bij de keus voor de juiste inbouwkoelkast. De montage in onze keuken werd efficient en professioneel uitgevoerd.
Dank voor de prettige service.

Willem 30-05-2022

Goede voorlichting over product, eerlijke informatie over levertijd en nette prijs

Jose Sinnige 30-05-2022

Ik vind jullie een heel mooi bedrijf.
De offerte en mailing gaan heel snel, vriendelijke mensen aan de telefoon en in de winkel goed geholpen, helaas 2 producten nog niet leverbaar maar dat is niet jullie fout, dat is de tijd nu !
De prijzen zijn ook heel scherp.
Kan geen minpuntjes vinden

WvA 30-05-2022

Ik heb ervaren dat ik op een prettige maniet wordt geholpen.
Men komt vlot de afspraken na.

Stella Smeding 30-05-2022

Na de aanvraag volgt al heel snel een offerte die zeer voordelig is in vergelijk met andere bedrijven. Ook de levering en plaatsing gebeurt snel en correct.

Saskia 30-05-2022

Zeer tevreden,behulpzaam,vriendelijke jongeman niets was teveel we komen graag terug 👍.

G.W.G. 30-05-2022

Op advies van iemand bij de Keukenloods gaan kijken. Vriendelijke ontvangst en kundige en behulpzame verkoper die veel moeite deed om i.v.m. de leveringsproblemen de oven toch te kunnen leveren. De oven werd ook op de afgesproken tijd door geroutineerde bezorgers afgeleverd en vakkundig geplaatst.

Klaas van der Hoek 30-05-2022

Levering was prima in orde, met goede informatie vooraf, ook nog een kwartier van te voren.
Moment van betaling is wat onduidelijk. Ik kreeg de indruk dat ik vooraf moest betalen en heb dat ook gedaan, maar later bleek dat dat ook aan de bezorger had gekund.

Bosch inductie kookplaat 30-05-2022

Rede voor de keuze was de aantrekkelijke prijs in vergelijk tot andere leveranciers.
Jammer, dat de bestelde variant van de aan te schaffen kookplaat van het merk Siemens niet was te leveren ivm leveringsproblemen bij Siemens. (Elektronica tekorten)
Door (te) lange levertijden van deze keuze hebben wij bij u op ons verzoek nu een alternatief gevonden in de keuze voor een gelijkwaardige kookplaat in de vorm van een Bosch.
Beetje jammer, dat u dat op uw initiatief, ons niet eerder heeft aangeboden.
Daarna volgde een snelle levering van de alternatieve levering in de vorm van een Bosch inductieplaat, waarover wij zeer tevreden zijn.
Met vriendelijke groet, H. van Kalkeren, Zoelen.

Selma 30-05-2022

Tevreden over de levering en produkten. Echter zijn ze qua prijs behoorlijk aan de hoge kant. We waren anders gewend van Keukenloods. Bedankt!

Glasstaaf 30-05-2022

Vriendelijk en deskundig geholpen. Levering was ook perfect. Duidelijke afspraken die nagekomen worden.

Jacq 30-05-2022

Vriendelijk personeel wat met je meedenkt. Product op afgesproken dag opgehaald, was keurig verpakt, af leverancier. Verpakking niet beschadid, product ook niet. Prijs/kwaliteit verhouding goed.