Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Wim R 04-07-2022

Ruime keuze voor de goede prijs.
Nu voor de tweede keer zaken gedaan met de Keukenloods. Keurige bezorging, netjes op tijd.
Vriendelijke bezorger. Oude apparatuur zonder gedoe weer meegenomen.
Zo wil je behandeld worden!
Wat ons betreft tot de volgende keer!

Pieter Smit 04-07-2022

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, snellere levering dan verwacht tegen de scherpste prijs. Top!

Rogier 04-07-2022

Alle keuken apparatuur gekocht uit voorraad. Flexibele levertijd gaf ons rust tijdens de verbouwing. Top service.

gerard 01-07-2022

product duidelijk omschreven en mooie foto's
je word goed op de hoogte gehouden van de bestelling en levering
verschillende betaling methoden
keukenloods is zeker een aanrader

jussenj 30-06-2022

Zeer goede klantenservice die echt met je meedenken, duidelijke site en snelle levering!

Carin. Nix 30-06-2022

Goede. Service. Gegeven. Telefonisch. Goede. Apparatuur. Aan bevolen. Perfect

Carin. Nix 30-06-2022

Gode. Appaatuur. En. Perfect. Afgeleverd. Goed. Aanbevolen. Door. Keukenloods. Persoonlijk. Contact. Mee. Gehad

Mark 30-06-2022

Prima, service en levering op afspraak. Bellen zelf op om leverdatum samen te overleggen

Jos 29-06-2022

Uitstekend geholpen met een goed advies. Uitstekende levering. Nemen ruim de tijd om ons goed te helpen aan een koelkast en een afzuigkap om onze keiuken te renoveren.

EvdH 27-06-2022

Duidelijke website, goedkoopste aanbieding, duidelijk account waardoor je je bestelling goed kunt volgen, er word aangegeven als je aankoop binnen is en kunt dan zelf aangeven op welke dag jou aankoop geleverd kan worden. Je krijgt de dag van tevoren een reminder dat ze komen welk dagdeel en tussen welke tijd, als de chauffeur onderweg is krijg je een telefoontje dat hij binnen 30 min bij jou is, wij raden de Keukenloods aan ;-)

Ruud 27-06-2022

Goede service en prijs kwaliteit verhouding is top. Apparatuur bevalt prima en daarom erg tevreden. Zeker aan te bevelen

Hoogland 27-06-2022

Goed geholpen en goede service en snel afgeleverd.mooie winkel met heel veel keus.

Familie goossns 27-06-2022

Goed voorgelicht
Fijne verkoper
Hebben al meerdere witgoed gekocht
Altijd naar tevredenheid

Jan 27-06-2022

Hier werkt een man die je altijd voorziet van alle relevante informatie. Aardige vent en daarom kopen wij hier graag.
Wij waren ip zoek naar een quooker. Eerst bij iemand anders grweest, die waarschijnlijk genoeg verkocht. Toen naar keukenloods Amsterdam. Daar werden we fantastisch geholpen en hebben uiteindelijk ook daar gekocht.

Liesbeth 27-06-2022

Duidelijke site, snelle levering, goede en professionele bezorging/plaatsing.. zéér klantvriendelijk en heldere communicatie.. aan te bevelen..

Goofy 27-06-2022

Vakkundig personeel en snelle levering. Ook prijstechnisch is dit een goede shop.

Ruud 27-06-2022

De informatie correct en snel. Levering uiterst snel in deze hectische tijd. Geen aanmerkingen. Snelle adequate service.
Goede informatie met betrekking tot de technische gegevens.
Ben erg blij met de mondelinge communicatie in deze digitale tijd.

Raymond 27-06-2022

Mooie winkel. Goed ingericht. Zowel de winkel als de webshop. Zeer kundig personeel die je meteen te woord staat en helpt. Het thuis afleveren is ook perfect gegaan. Keurig telefonisch op de hoogte gehouden en daarna via sms. Al met al keurig behandeld.

Jules 27-06-2022

Veel keus, alle prijsklassen, klantvriendelijk, goede service, wordt niets opgedrongen

Geurt 27-06-2022

Prima prijs-kwaliteit verhouding en perfect ingebouwd. Er werd netjes en vakkundig gewerkt.

JAJ Schoonwater 27-06-2022

Optimale klantvriendelijkheid, snelheid van te woord staan, goederen op voorraad en geleverd volgens afspraak.

Kautz 27-06-2022

Goede telefonische info , goedkoop en snelle levering. Nadeel dat bij de aflevering de chauffeur alleen komt en dus hulp nodig heeft.

Gonny 27-06-2022

Top personeel heel goed geholpen door personeel
Niks te klagen
Brede assortiment mooi zaak

Fia Van Hoorn 27-06-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding
Snelle levering
Goede service
Vakkundige montage

Glenn 27-06-2022

erg goede hulp toen de koelkast geleverd werd. De bezorger deed niet moeilijk toen de koelkast niet door de voordeur paste en door de zijdeur moest.

De site is duidelijk en afspraken en communicatie is ook goed.