Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

P 12-12-2017 Via de website gekocht

na wat opstartproblemen netjes opgelost

Goede service nadat er wat problemen waren met het veranderen van de configuratie maar dit is later netjes opgelost

Ch 12-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede hulp bij keuze. Snelle levering. Prima service.

Wij wilden goede kwaliteit oven. Keuze tussen 3 grote merken. Uitleg van de overeenkomsten en verschillen. Goede hulp bij keuze. Snelle levering. Prima service.

P. Lagewaard 12-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Onze afzuigkap was in vlammen opgegaan. Via internet bij de keukenloods terechtgekomen aangezien hier de prijs het laagst was en er ook geen verzendkosten berekend werden. Ik kon aangeven wanneer ik de afzuigkap wilde ontvangen en ik kreeg netjes een mail met het tijdvak.
Er werd keurig op tijd geleverd, prima service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tiny jaspers 12-12-2017 In de winkel gekocht
roosendaal

heel goed ben er goed geholpen en staan gelijk voor je klaar

ik heb gekozen omdat het teneerste betaal baar is en goede uit leg en vriendelijk en goed apratuur echt een aan rader keukenloods roosendaal

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Izabela 12-12-2017 Via de website gekocht

Great service!

Very happy with the product I bought - quality for a good price! Also the customer service was very helpful and assisted us quickly when we needed help. Recommend!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Blijebakker 12-12-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

Ik had nog niet eerder gekocht bij Keukenloods. Blijkt dat het moederbedrijf gewoon in onze regio zit. Goede telefonische bereikbaarheid, ook in de avonduren, scherp geprijsd, stipte, nette levering tot in de keuken, oude apparatuur wordt gratis meegenomen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

A. Joosen 12-12-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Snelle en vanzelfsprekende oplossing van vergissing

Tevreden! De omruiling van butaan/propaan naar aardgasmodel was na constatering van de
vergissing was in een mum van tijd geregeld.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Nicodem 12-12-2017 Via de website gekocht

Aflevering was top!

Apparaat besteld en afgerekend via de site. Er werd kort daarna gebeld dat i.v.m. drukte en ziekte de aflevering een dag later zou zijn. Netjes in overleg ingepland en waren stipt op tijd! Oude apparaat meegenomen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Petra Runge 12-12-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Goed mee gedacht door verkoper en absoluut niet opdringerig!

De online shop is overzichtelijk. Producten zijn gemakkelijk op te zoeken. Via de online site vonden wij het prettig om ons alvast te oriënteren alvorens wij naar de winkel gingen. In de winkel werden wij heel prettig geholpen door verkoper C. Hij dacht goed met ons mee, en liet ziet wat mogelijk was, en daarbij verloor hij ons budget niet uit het oog.

L. Vlak 12-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs voor product, levering niet volgens afspraak.

Goedkoopste aanbieder van ons artikel. Had ook ruim aanbod.
Bij bestelling van het artikel een bezorgdag en -tijd kunnen kiezen. We kozen in de ochtend tussen 08.00 en 12.00, echter kreeg ik een bericht van de vervoerder dat het artikel tussen 11.00 en 14.30 gebracht zou worden. Ik moest die middag gewoon werken en mailde dat het echt niet na 13.00 uur kon, hierop kreeg ik geen reactie, terwijl er bij het bericht stond dat als er problemen waren met de bezorgtijd je kon mailen. Heb dus iemand moeten regelen die de laatste uren nog bij mij thuis kon komen zitten! Helemaal niet handig!
Product dat we kregen was verder helemaal in orde en onze oude werd netjes mee terug genomen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

RvdHaak 12-12-2017 Via de website gekocht

Er is maar 1 Keukenloods

Goed werkende site met veel informatie en handige links naar betreffende fabrikant van het product. Wel enige uitloop in levertijd maar een zeer goede communicatie.

Milko 12-12-2017 In de winkel gekocht
hoorn

goede de service

Je word netjes geholpen en van advies bediend en gekeken naar een oplossing als dingen niet gaan zoals het was afgesproken.

Ellen 11-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke service!

Duidelijke site, mooie aanbieding en via de mail werden we goed op de hoogte gehouden over de levering. TOP

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

H v d Hudding 11-12-2017 Via de website gekocht

goede afwerking order snelle levering

scherp geprijsd,fijne site om artikelen te vinden,goede informatie en snelle levering,vandaar zeer tevreden

Ramon Deelen 11-12-2017 Via de website gekocht

goede levering

de prijs en de levering van het product waren perfect.
ook de website was erg duidelijk en overzichtelijk

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Heuv0400 11-12-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en geleverd volgens afspraak

Na een doorverwijzing van Siemens kwam ik uit op keukenloods.nl waar ik een ruime keuze had uit de door ons gewenste oven, er was een mogelijkheid on producten te vergelijken, na alle stappen bestelling geplaatst, jammer dat je niet kunt betalen met credit card, voor de rest geen opmerkingen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Leo 11-12-2017 Via de website gekocht

prima service scherpe prijs

Lage prijs en vertrouwen wekkend aan de telefoon. € 650 goedkoper dan locale leverancier. Snelle levering en prima installateur.

T.Bergman 11-12-2017 Via de website gekocht

Goed product, matige service

Wij hebben een gasfornuis via Keukenloods.nl gekocht. Telefonische hulp bij vragen was goed. Fornuis werd weken later geleverd dan op de site (bij aanschaf) werd aangegeven (wel werd mogelijkheid om te annuleren gegeven). Fornuis werd onuitgepakt binnen gezet, oude fornuis werd wel meegenomen. Inbouwteam kon pas na 2a3 weken langs komen, ook kon gasleiding niet worden aangepast, dus uiteindelijk maar geen gebruik van deze 'service' gemaakt en zelf geregeld dat fornuis werd aangesloten. Zeer tevreden over fornuis!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

JB meijer 11-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

vriendelijk, snel en heel netjes!

met hulp van het winkelpersoneel werd ij goed geïnformeerd en geadviseerd waardoor ik de juiste keuzes kon maken. het assortiment is groot. Dus, met alles in huis maak je de juiste keus.

Gabriel van Duijn 11-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goed service

Snel en makkelijk bestellen tegen een lage prijs. De service hierbij (en het later item toevoegen aan bestelling) was prima en het inbouwen was meer dan top...!! Kom volgende keer zeker terug.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jerni72 11-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen.

Bosch koelkast geleverd, keurig op de afgesproken datum, helaas met transportschade. Service van Keukenhoods ingeschakeld en koelkast is binnen een week omgeruild voor een nieuwe. Goeie service.

Jacques 11-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Goed telefonisch advies
Super snelle afwikkeling en levering van in dit geval een inductiekookplaat , tegen een super black friday prijs
Inbouwteam ook een aanrader , netjes volgens afspraak en nette mensen over de vloer

Tevreden klant! 11-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Bestelling is snel geplaatst, maatwerk is mogelijk (zelfs onderhandelen over de prijs bij aankoop meerdere apparaten). Afspraak om in te bouwen is snel gemaakt en inbouwer in specialist.

Jjvandrunen 11-12-2017 Via de website gekocht

Wel zelf blijven mee kijken

Duidelijke adviezen gevonden via internet ook via internet besteld omdat de machine niet op voorraad was. Keurig bevestiging gekregen van de betaling maar eer stond een ander type nummer op de bon dan we besteld hadden. Gebeld bestelde type was niet meer leverbaar dit was het beste alternatief.Daar de voorgestelde machine ook nog beduidend goedkoper was toch erg te vreden. Vind wel dat er even gewaarschuwd had moeten worden dat het gewenste model niet meer leverbaar was.

p huibers 11-12-2017 In de winkel gekocht

Alles perfect

In de winkel besteld. Wilde pas 3 weken later levering. Prijs bleef gelijk en konden betalen (pinnen) bij de chauffeur. Dag vooraf één timeslot van 3 uur gekregen. En ze kwamen ook binnen deze periode. Oude apparaat werd netjes meegenomen. Prima service!!

Raymond 11-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Producten precies zoals beschreven en netjes verpakt. Een verzending was problematisch bij PostNL. Contact opgenomen met keukenloods.nl. De medewerker verzorgde direct een nieuwe verzending zonder een intern onderzoek af te wachten. Uitstekende service, zo hoeft de klant niet te wachten op een uitkomst die lange tijd kan duren. Pluim.

Frank 11-12-2017 Via de website gekocht

Gemengde gevoelens

eerdere ervaring, snel en accuraat. Bij deze bestelling, geen korrekte voorraadinformatie op de website waardoor levertijd niet 2 dagen was, maar uiteindelijk 2 weken. Geen ramp, maar wel slordig, want website werd dus ook niet bijgewerkt met de korrekte informatie nadat bleek dat er wél levertijd was. Wel superaardige medewerkers en produkt uiteindelijk netjes aangeleverd. Dus klein beetje gemengde gevoelens maar overal toch een 'OK'

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd

Christine 11-12-2017 Via de website gekocht

Product voldoet prima.

Mooi op tijd geleverd volgens afspraak,daarom zou ik deze winkel aanbevelen.
Ook alle onderdelen waren aanwezig en goede beschrijving.

Een tevreden klant 11-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige services

Deze shop vind ik goed omdat het aanbiedingen heeft op hele goede apparatuur .
Een vrij snelle levering.en goede services

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

P H de Vries 11-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam zuid

Goede service,komen afspraken na.

Uitgebreid aanbod, goede service, komen afspraken na,goede en vriendelijke monteurs.
Je wordt een uur van te voren gebeld dat de monteurs er aan komen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ton 11-12-2017 Via de website gekocht

perfecte service

goede klantenservice. goed advies. een snelle en goedkope levering. echt een aanrader. ik weet waar we voortaan moeten zijn!!!!

Kees 11-12-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Web site makkelijk te vinden, overzichtelijke web shop, alles voorradig en het allerbelangrijkste is de snelle levering.

Rob 10-12-2017 Via de website gekocht

Beetje lange levertijd, maar netjes gemonteerd

De levertijd was wat langer dan verwacht, zo'n 4,5 week, ook moeilijk om daarover informatie te krijgen, ook niet na 2 keer bellen.
De afzuigkap is wel netjes gemonteerd.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Martens r 10-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam xxl

Goede service en afspraak nakomen.

Prettige verkopers behulpzaam goed advies
Vaatwasser outlet niet voorradig is hele nieuwe voor besteld voor outlet prijs top

Jaro 10-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Keukenloods was de goedkoopste aanbieder voor de gekozen smeg afzuiger. Snelle en correcte levering.
Alleen jammer dat smeg niet zo'n heel uitgebreide montagehandleiding heeft. Maar daar kan keukenloods niks aan doen

Aart 10-12-2017 Via de website gekocht

bestelling inbouw koelkast

gewoon zo als ik eigenlijk al verwachte en dus niet de perfectie, maak me hier ook niet druk meer om, een volgende bestelling wordt hier dan ook niet door beinvloed en kan dan ook net zo makkelijk bij een andere leverancier zijn

Monique 09-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Wij hadden een complete keuken bij de Keukenloods in Alkmaar gekocht en zijn er erg tevreden mee. Zowel de service als prijs/kwaliteit zijn erg goed. Kleine aanpassingen / beschadingen werden kosteloos opgelost en waren allemaal geen probleem. De bestelling was goed te volgen via internet. De mensen in de winkel en aan de telefoon waren erg behulpzaam. Ik zou de Keukenloods zeker aanraden!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Henny. 09-12-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling, conform wensen.

Overzichtelijke site met ruim voldoende zoekfilters.
Makkelijk bestelproces.
Bezorging zoals gewenst op de juiste dag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjem 08-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en prijs

Prima op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Goede stevige verpakking. Beste prijs gekregen voor mijn Kitchenaid broodrooster! Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HKU 08-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Mooie gas op glas kookplaat goed verpakt en snel geleverd .
Zou in de toekomst hier weer bestellen !!

Uul 08-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte aankoop

Makkelijk zoeken, ruim assortiment. Goede uitleg product.
Ook goed aangeleverd, vriezer draait prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C. v. Dijk 08-12-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Super geholpen!

Ik werd direct geholpen en het juiste apparaat voor me uitgezocht wat binnen mijn budget paste! Top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E.J.de Leeuw 08-12-2017 Via de website gekocht

Snel werk

Goede afbeeldingen en omschrijvingen van onderdelen en apparaten.
Ruime keus en concurrerende prijzen.

Kim 08-12-2017 Via de website gekocht

Eens en absoluut nooit weer! Komen geen enkele afspraak na

Op 1 december om 22.22u heb ik een siemens vaatwasser (SX736X03ME) besteld. Bij de omschrijving stond dat als ik deze voor 23.59u zou bestellen hij op zaterdag 2 december bezorgd zou worden. Omdat ik op 2 december nog geen bevestiging had ontvangen, heb ik Keukenloods gebeld. De vaatwasser kon zaterdag niet bezorgd worden, maar maandag wel. Niet leuk, maar goed even niets aan te doen. Mijn vader is speciaal overgekomen uit Delft en heeft maandag tot in de avond gewacht op de levering. De chauffeur belde netjes een half uur van te voren dat hij eraan kwam. Eenmaal gearriveerd bleek de vaatwasser echter niet in de vrachtwagen te staan. Ja hoor, dacht ik, dat kan er ook nog wel bij. Ik weer gebeld met Keukenloods......"vervelend mevrouw u wilt uw afwasborstel natuurlijk graag in het keukenkastje gooien.....". NEE ik heb een keuken installateur geregeld die TIJD EN GELD kost en ik wil mijn keuken netjes op maat (zonder kieren tussen de vaatwasser en de andere kastjes) geïnstalleerd hebben, zodat ik verder kan gaan met de muren verven en de vloer leggen, zodat ik volgende week kan gaan verhuizen..... Keukenloods beloofd vervolgens dat de vaatwasser woensdag wordt bezorgd. Ik zou tussen 10 en 11.00u een mailtje ontvangen met het tijdstip. Woensdag weer geen mailtje, ik dus gelijk bellen om 11.05u naar Keukenloods (voor de zoveelste keer ruim 10 minuten in de wachtrij.......................). Krijg ik eindelijk een Keukenloods medewerker te spreken: "Oh maar mevrouw die wordt vandaag niet bezorgd hoor!". Hoe kan ik inderdaad zo dom zijn om te denken dat Keukenloods een afspraak zou nakomen?? De Keukenloodsmedewerker vindt het weer heel vervelend voor me, maar hij gaat er direct achteraan en zou snel terug bellen. U begrijpt het al, ik heb de rest van die dag helemaal NIETS meer gehoord. EN ik moest vervolgens zelf op donderdagochtend weer naar de Keukenloods bellen om te informeren of/wanneer de vaatwasser eindelijk eens geleverd kon gaan worden. Ik heb vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag. Word ik op vrijdag gebeld dat het op zijn vroegst volgende week dinsdag gaat worden................Bedankt Keukenloods voor de TOP service! Ik hoef de vaatwasser niet meer. Ik heb hem inmiddels besteld bij CoolBlue. Keukenloods was voor mij eens maar nooit weer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 08-12-2017

Beste Kim,
Wij betreuren het dat de levering en de communicatie is verlopen bij jouw bestelling. Onze excuses hiervoor. Ik heb begrepen dat je het bedrag inmiddels retour hebt ontvangen. Als ik je verder nog van dienst kan zijn dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Emma | Keukenloods.nl

yvonne 08-12-2017 In de winkel gekocht
watergang

goede service

Ik heb het product in de winkel gekocht, de levering was prima.Er werd eerst gebeld voor een leveringsdatum

Dik tevreden 08-12-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden,

Op zoek naar een inductie kookplaat. Na product informatie keuze gemaakt. Via prijsvergelijking kwam ik uit bij Keukenloods. Heldere site en eenvoudig betalen. Snelle levering. Keurig volgens afspraak werd ik - op mijn verzoek - half uur voor aankomst van de bezorgers/monteurs gebeld dat ze onderweg waren. Keurig en snel geïnstalleerd, troep (verpakkingsmateriaal) werd allemaal meegenomen. Zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan 08-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service, gunstige prijs!

Wij hadden nooit eerder iets bij Keukenloods.nl besteld, maar de prijs van de Kitchenaid was zo gunstig, dat het proberen waard was. Van betalingsbewijs, tot track and tracé. Alles in de puntjes geregeld!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 08-12-2017 Via de website gekocht

Goed en snel geleverd

Duidelijke site en je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering. Zo hoort het!
Volgende keer weer hier bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tinus de Vries 07-12-2017 Via de website gekocht

onbetrouwbare communicatie en levertijd

Op de website werd een levertijd van 1-2 werkdagen aangegeven voor een nieuwe afzuigkap. Na bestelling op maandag werd er op de orderbevestiging al gesproken over wk49 (een week later). Vervolgens meteen gebeld en ik werd gerust gesteld. week 48 voor het weekend was nog steeds de planning. Op donderdag was er nog geen rit ingepland. Dus ik weer emailen: Week 48 was nog steeds de planning. Vrijdag kon ik bellen met de transporteur (wat een wachtrij aan de lijn...) en toen was dus toch pas wk 49 mogelijk. Niemand maakt mij wijs dat ze dat niet hadden kunnen zien aankomen. Maar wel lekker met korte levertijden adverteren. Knap hoor, zo kan ik het ook. Nog 1 teleurgestelde email gestuurd. Ik kreeg nog wel een onzinnige reactie maar zonder enige vorm van excuses. Jammer zo. Levering en product verder prima wat je mag verwachten. Maar er is wel wat Loos bij Keukenloods

Officiele reactie van Keukenloods 11-12-2017

Beste Tinus,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de levertijd. Helaas zijn wij vaak afhankelijk van de levertijd van de leverancier. Ik snap dat dit erg vervelend is wanneer je ergens op rekent, mijn excuses hiervoor. Ik hoor het graag wanneer ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Johan van den Biggelaar 07-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd!

De prijs was goed en concurrerend. Snel geleverd en goede updates over de bezorging. Voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -