Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1970 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Dekkers 08-03-2019

duidelijke shop , in een oogopslag vind je wat je nodig hebt. De levering is altijd snel en correct.

Klaas 08-03-2019

Zeer tevreden veel keuze en aantrekkelijke prijzen,levering ging ook zeer voorspoedig,als ik weer wat nodig heb ga ik zeker niet verder zoeken maar ga ik gelijk naar keukenloods

Dings 08-03-2019

De keuken is geplaatst maar het was niet zonder problemen.
Voor de het middelste spotje moest een speciale leiding gelegd worden volgens tekening. Mijn man is 2x hiervoor naar de winkel geweest klopteniet volgens hem. Maar volgens winkel wel. Achteraf moest het niet. Led lampjes tekening klopte niet waardoor de dimmer niet werkte. Weer naar de winkel ze wisten het niet. Gelukkig kreeg een personeelslid het toch voor elkaar.
De aansluiting om de kraan vast te zetten paste niet. Gelukkig kon onze monteur (xxx) het verhelpen.
Een spatrand paste niet was te lang.xxxx) weer verholpen door te slijpen. Afzuigkap zat een doos vol kunststof aan sluitingen bij waren niet nodig. Flexibele afvoerslang was verkeerde maat mijn man weer naar Karwei.
Kookplaat aansluiten ging niet. Mijn man weer naar de winkel hij wilde een oplossing. Hij had dezelfde kookplaat pas aangesloten bij ons nichtje de bekabeling aan kookplaat anders vreemd. Kwam een andere monteur heeft het opgelost. Er zat een plaat bij voor onder de kookplaat mocht niet bij deze plaat volgens nieuwe monteur.
Door al deze problemen duurde het 3 dagen i.p.v. 2. Volgens andere ervaren monteur kon deze grote keuken niet in 2 dagen klaar zijn.
Dankzij onze goede monteurxxxx kwam het allemaal goed heb geen enkel minpunt wat zijn werk betreft.
Hij was netjes, beleefd en een harde werker met oneindig geduld.

Henk Drenth 08-03-2019

Goed advies en prettig geholpen de Siemens inductie plaat is goed en gemakkelijk te bedienen

Rene 08-03-2019

Levering was goed. Doos kwam beschadigd binnen, maar was niet door ons aangetekend op de bon van de vervoerder. Later pas gebeld en een mevrouw gesproken en overlegt dat we hem uit zouden pakken en dan kijken of hij niet beschadigd was. Dit was gelukkig niet het geval, maar wat een vriendelijke service. TOP!!

Rick de Laat 08-03-2019

Nieuwe inbouwvaatwasser gekocht incl montageservice. Uitstekende service met vooraf per mail vanuit Keukenloods navraag of het gaat passen in de huidige keuken en wat de maten zijn en vervolgens netjes ingebouwd door een vriendelijke monteur.

Andre 08-03-2019

Online een gaskookplaat AEG gekocht bij Keukenloods. Ruime keuze, goedkoper als elders, en duidelijke correspondentie (order status) na het voltooien van de aankoop. Geheel volgens de order tijdig afgeleverd. Alleen maar lof voor Keukenloods.

ine 08-03-2019

prijselijke materialen en een zeer goede, vlotte service. een aanrader voor aankopen!

Albert 08-03-2019

makkelijk display

De Bosch inbouwmagnetron xxcmxx voldoet volledig aan mijn verwachtingen en hij past goed bij de andere apparaten in mijn keuken. Ik vond hem in de keukenloods webshop, waar ik hulp kreeg bij het maken van mijn keuze, en advies over het inbouwen van de magnetron. Hij werd binnen een paar dagen geleverd. Ik ben dik tevreden!

Sheila 08-03-2019

Groot asoortiment Goede service, goede prijs en kwaliteit wórdt goed naar je geluisterd

Huseyin 08-03-2019

I like the service. They brought the item in the scheduled day. The item was as described. Overall I can recommend.

P.M.M Coppens 08-03-2019

Een geweldige shop om zaken mee te doen. Werd bij vragen stellen zeer fatsoenlijk te woord gestaan. Het bestelde product werd volgens afspraak netjes en op tijd geleverd. Het product is van een zeer goede kwaliteit en voldoet aan al onze eisen. Zeker een aanrader !

Sareno 08-03-2019

Toegegeven, initieel kwam ik puur vanwege prijs bij de Keukenloods uit. Tijdens het bestellen had ik echt toch wat vragen en ik was positief verrast van de kennis die de medewerker had. Na het bestellen is alles vlekkeloos en correct verlopen. Hier zal ik zeker vaker wat bestellen.

Robert 08-03-2019

Ben vriendelijk en accuraat te woord gestaan door de medewerkers. Ook de diverse opties die ik gevraagd had zijn alleen naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Bert 08-03-2019

Koelkast gekocht bij Keukenloods. Duidelijke info via mail gekregen. Later werden we gebeld voor de levering. Wel zo prettig om even telefonisch contact te hebben voor het maken van deze afspraak. Vriendelijke bezorger, hij heeft de koelkast netjes in de keuken gezet. Product zat goed verpakt. Kortom alles verliep prima.

Han 08-03-2019

Prima bedrijf. Levering op de afgesproken tijd. Zijn heel blij met onze aankoop

nathalie 08-03-2019

de volgende dag in huis super ma wel jammer dat jullie het niet naar de plek brengen en aansluiten das wel een min punt met andere voor de rest ben ik zeer te vreden

Jenny Van Goethem 08-03-2019

Ik zocht een combi-microgolfoven met niet vaak voorkomende afmetingen die ik hier vond. Duidelijke en snelle communicatie, super vlotte levering en heel tevreden van de geleverde oven!

Jan Piet Schieck 08-03-2019

Super goede klanten service, waar door ik mijn bestelling goed kon plaatsen, en wat helemaal top was de combimagnetron was er al binnen een week. Echt top

Mevr. 08-03-2019

Keukenloods zeker aan te raden, bellen je van te voren op om de afmetingen van je bestelling te checken. Verder was de bestelde vaatwasser uit de collectie maar heb een vervolger gekregen die duurder was voor hetzelfde bedrag. Top!

W.Dekker 08-03-2019

Via telefoon advies gevraagd omtrent inductie kookplaat en goed en duidelijk
advies gekregen daardoor de juiste kookplaat gekocht
verkoper was zeer klantvriendelijk .
dit was niet mijn eerste aankoop dus mijn vertrouwen lag hoog.

F.Muller 08-03-2019

Onlangs een vaatwasser gekocht bij keukenloods. Ze gaven heel goed telefonisch advies en de installatie was perfect.

H.CETIN 08-03-2019

Ik heb een apparaat gekocht waar ik op behoefte aan had. Deze apparaat kon ik bij keukenloods snel en voor schappelijke prijs kunnen kopen. Het apparaat is geïnstalleerd en werkt prima.

Petra 08-03-2019

Snelle reactie, vakkundige plaatsing. Ben er zeer tevreden over. Voor een volgende keer zou ik weer voor keukenloods kiezen. Prijs kwaliteitverhouding PRIMA!!

Joke 08-03-2019

Ik heb alleen een mooie retro koelvriescombinatie gekocht. Eerst vond ik de verkoper wat koel, maar dat draaide later gelukkig bij en was hij vriendelijk en hulpvaardig.

Frank 08-03-2019

Super service ! Netjes geholpen, vakkundig personeel. En online genoeg keuze

Ger de vries 08-03-2019

Snelle en nette levering, duidelijke communicatie en fijne service. Ook het call center is super behulpzaam .

Johan Schanssema 08-03-2019

Zeer goed ontvangst, goede uitleg en begeleiding, deskundig, vlotte afwikkeling en levering.
Prima vestiging dus in Veendam. Waar we zeker weer komen

Tom D 07-03-2019

Keukenloods is een erg prettige winkel die aangeprezen is door de Consumentenbond. Daarom zijn mijn partner en ik er direct heengegaan en dat bleek de juiste keuze: je wordt goed op weg geholpen, er wordt fijn met je meegedacht, je krijgt een mooie korting, geen opdringerige verkopers en... ze leveren op tijd. Ook worden er voor de levering meerdere telefoontjes met je gepleegd om te checken of alles goed is. Je krijgt dus veel persoonlijke aandacht. Last but not least is het geweldig om te zien dat de keuken een pracht is die door een ervaren monteur snel opgebouwd wordt. Kortom: Keukenloods is beslist een aanrader!

gert-Jan 07-03-2019

Goede service, goed contact, goede leveringen. After Sales service is ook prima.

Roos Pieters 07-03-2019

Goede service producten worden goed beschermd verpakt en correct afgeleverd .

hansdri 07-03-2019

Goede prijs en deskundige voorlichting. Levertijd wordt in de site positief voorgesteld. De verkoper waarschuwde al dat het wat langer ging duren.

Roos Pieters 07-03-2019

Goede service producten worden goed beschermd verpakt en correct afgeleverd .

Herman 07-03-2019

Duidelijke website en snelle levering en goed produkt.
Ik ben zeer tevreden over keukenloods.

Mark Slobbe 07-03-2019

De service was prima. Aan de telefoon werd goed en adequaat gereageerd en gesproken. De monteur was vriendelijk, op tijd en deed zijn werk prima. Alleen de doorlooptijd van de hele order, was aan de lange kant.

Kalif 07-03-2019

Snelle levering, goede prijs, apparatuur is A klasse, goed advies, kortom een betrouwbaar bedrijf.

Cas 06-03-2019

Na mijn bestelling werd ik netjes gebeld om te checken of de inbouwmaten van de vaatwasser passend waren. De levering ging mis toen mijn vaatwasser verwisseld was met eenzelfde maat koelkast. Kan gebeuren. Direct gebeld en tot laat in de avond teruggebeld en de volgende morgen wederom gebeld om te melden dat ze dezelfde morgen omwisselen. Foutjes maken we allemaal, maar Keukenloods.nl lost ze dan ook snel en correct op! Bedankt! Dat geeft vertrouwen!

J.Hemmes 06-03-2019

Goede voorlichting over de verschillende inductiekookplaten.
Vriendelijke personeel die ook echt tijd voor je vrij maken, luisteren en verschillende oplossingen voor je aandragen, met aansluitend een advies op maat.

Jacq.dries 06-03-2019

Goed advies na telefonisch contact.
We kochten een prachtige inductieplaat die in een keer in de bestaande nis te plaatsen was.
Correcte levering, niets dan lof!

Jan den Heijer 06-03-2019

Correcte afhandeling van de bestelling. Goede afspraak over plaatsing. Monteurs kwamen op afgesproken tijd en hebben eea netjes geregeld.

Frank 06-03-2019

Goede snelle levering en dit voor een normale prijs. Contact met de klantenservice gehad en werd erg vriendelijk geholpen. Al met al alles positief

Piet 06-03-2019

Alles prima geregeld , goede communicatie over levertijden ed .
Vriendelijke bezorging .

Bart 06-03-2019

De webshop is gebruiksvriendelijk. Naar aanleiding van een product dat ik op de website zag en wilde kopen, had ik nog een vraag. Ik heb (op zondagavond) de servicedesk gebeld en werd gelijk goed geholpen. Na beantwoording van de vraag heb ik het product via de servicedesk besteld. We hebben gelijk een datum voor de levering afgesproken en de levering zelf verliep soepel en volgens afspraak. Het product werkt ook naar behoren.

A. Dávila 06-03-2019

Filiaal Drunen zorgt voor een soepele en professionele levering van kwaliteit witgoed. Top verkopers. Zeker weer terug. A++

Frans van Ballegooij 06-03-2019

Ik heb voor Keukenloods gekozen omdat ik ze al ken uit hun prille begin:
de laagste prijzen en nog steeds een vertrouwd adres, dan doe je het goed!

een volle 10 ! (alleen gebeurt er niets in de balk hierboven als ik op de 10 druk)

Cees 06-03-2019

Ruime keuze, snel en goed contact, verstand van zaken en een mooi en duidelijke webwinkel. Afspraken altijd volgens plan gegaan.

Jesse 06-03-2019

Ik ben zeker goed te spreken over de keukenloods. Ze hebben een goede prijs-kwaliteitverhouding, klantvriendelijke medewerkers en bieden na het bestellen ook de optie, om het bestelde product op één van de locaties gratis te laten leveren.

Maaik 06-03-2019

Als eerste valt de lage prijs op. Daar wordt een consument blij van. De technische ondersteuning was uiterst vriendelijk en ik werd vakkundig geholpen. Verder werd het product netjes geleverd zoals was toegezegd.

Justus 06-03-2019

Perfecte service, perfecte prijs. We zijn zeer tevreden! Ze bestaan al lang en we komen er graag voor apparatuur voor de keuken.

naomi 06-03-2019

Gekocht bij de vestiging in Veendam. xxx super leuke verkoper! Vriendelijk, informatief en meedenkend.